abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200221989
Voor alles, een beetje en nog wat als toetje.
pi_200222149
Dat filmpje… wtf zegt ze? _O-
Protège moi de mes désirs.
  maandag 5 juli 2021 @ 22:07:38 #3
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_200222215
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 22:03 schreef arvensis het volgende:
Feitelijk dus, dat jouw ouders je lidmaatschap op de staat voor je 7de hadden moeten opzeggen. En nu verdient de staat aan jouw naam en verhandelen ze jou als het ware op Wall Street.
En dat alles valt onder de maritieme wet omdat jij ooit in vruchtwater zat.
pi_200222227
Dat filmpje O+

Die mevrouw had een eclectische verzameling van woorden die uit haar mond kwamen _O-
pi_200222275
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 22:08 schreef MevrouwCactus het volgende:
Dat filmpje O+

Die mevrouw had een eclectische verzameling van woorden die uit haar mond kwamen _O-
Het zijn woorden die ik denk wanneer ik tussen slapen en wakker zijn in zit. :')
Of nee: betekenisloze teksten en gewauwel.
Dat denk ik. :+

[ Bericht 8% gewijzigd door vencodark op 05-07-2021 22:17:15 ]
pi_200222448
Uhhhh dat filmpje..... shoot me..

I survived!! Wat een dag. Superleuk, intensief, emotioneel.. ik ben kapot.
Vanmiddag lag ik op de achterbank van een limousine 🤣

Diploma uitreiking was super, de musical was geweldig... ik ben kapot.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_200222572
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 22:21 schreef Vicky het volgende:
Uhhhh dat filmpje..... shoot me..

I survived!! Wat een dag. Superleuk, intensief, emotioneel.. ik ben kapot.
Vanmiddag lag ik op de achterbank van een limousine 🤣

Diploma uitreiking was super, de musical was geweldig... ik ben kapot.
Begrijpelijk dat je moe bent.
Maar wat fijn dat het zo geslaagd :+ was! *O*
pi_200222639
Oh my... die vrouw. Hoe krijgt ze het verzonnen. _O-

@Vicky fijn dat het een geslaagde dag was. Nog maar heel even en dan heb je gewoon geen kinderen meer op de basisschool. :o
  maandag 5 juli 2021 @ 22:38:28 #9
100412 mefke79
komt goed!
pi_200222683
Die vrouw wauwelt wat je als student opschrijft als je niet geleerd hebt voor het tentamen en eigenlijk nog niet nuchter bent op het moment dat je aan het examen begint. Zo van: ik krijg vast ergens punten voor als ik maar veel moeilijke woorden opschrijf. :Y

Toch triest, je zou zo je moeder ineens online zien.

Klinkt als een mooie dag Vicky!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_200222690
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 22:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
Oh my... die vrouw. Hoe krijgt ze het verzonnen. _O-

@:Vicky fijn dat het een geslaagde dag was. Nog maar heel even en dan heb je gewoon geen kinderen meer op de basisschool. :o
Das best gek.. ik heb er 12 jaar rondgelopen.
T hoeft alleen morgen en woensdag nog naar school.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 5 juli 2021 @ 22:41:09 #11
100412 mefke79
komt goed!
pi_200222738
O en om in lijn met het vorige deel te blijven: er wordt momenteel ergens geschuurd, met de ramen wijd open in een leeg huis. :X
Laat ik het zo formuleren: zo word je niet mijn favoriete buren. Ah, kennelijk moesten ze ook nog boren.
pi_200222796
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 22:41 schreef mefke79 het volgende:
O en om in lijn met het vorige deel te blijven: er wordt momenteel ergens geschuurd, met de ramen wijd open in een leeg huis. :X
Laat ik het zo formuleren: zo word je niet mijn favoriete buren. Ah, kennelijk moesten ze ook nog boren.
Dat is gewoon asociaal. :X
pi_200222824
@mefke79 dat is best laat. Té laat voor dat soort activiteiten als je 't mij vraagt. Prima als je ergens op het platteland woont met buren op een halve kilometer afstand, maar niet in een woonwijk. :N
pi_200222885
.. het is waarschijnlijk ook in strijd met de geluidsnormen van je gemeente. Je kan de politie bellen.
pi_200222903
Die vrouw tilt het wappie-zijn gewoon even naar een nieuw niveau _O_ _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_200222940
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 22:49 schreef Limone het volgende:
.. het is waarschijnlijk ook in strijd met de geluidsnormen van je gemeente. Je kan de politie bellen.
Dit ja. Je mag best je grenzen aangeven.
Hoewel ik eens op een woensdagnacht om half 2 belde omdat er verderop in de straat een karaokefeest was in de tuin en ik letterlijk mee kon doen. Toen vroeg de politie of ik zelf even aan kon gaan bellen.
Ik lag in bed. In mijn pyjama. Want het was woensdagnacht half 2. Ik kende heel die mensen niet, waren van een ander blok en een paar huizen ertussen.
De politie ging er niets aan doen }:|
pi_200223070
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 22:53 schreef LeSage het volgende:

[..]

Dit ja. Je mag best je grenzen aangeven.
Hoewel ik eens op een woensdagnacht om half 2 belde omdat er verderop in de straat een karaokefeest was in de tuin en ik letterlijk mee kon doen. Toen vroeg de politie of ik zelf even aan kon gaan bellen.
Ik lag in bed. In mijn pyjama. Want het was woensdagnacht half 2. Ik kende heel die mensen niet, waren van een ander blok en een paar huizen ertussen.
De politie ging er niets aan doen }:|
Wat irritant zeg. Zo houd je wel die reputatie van ‘ze komen toch niet’ in stand, iets wat de pliesie ook niet wil volgens mij.. :{ Hier komen ze wel lekker vlot, maar misschien hebben hier meer mensen veel sneller last van elkaar.
  maandag 5 juli 2021 @ 23:12:58 #18
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_200223246
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 22:03 schreef arvensis het volgende:
Hier wat meer info:

https://www.zichtbaar.be/(...)an-een-levend-wezen/
KuikenGuppy
  maandag 5 juli 2021 @ 23:17:10 #19
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_200223293
Overigens geen leesvoer voor laat op de avond, wappie in het kwadraat.
KuikenGuppy
  maandag 5 juli 2021 @ 23:23:03 #20
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_200223353
Wacht, hier wordt het allemaal wat minder warrig uitgelegd:
https://levende-gemeensch(...)ead-and-lost-at-sea/

Voor wie het interessant vindt. :P.
KuikenGuppy
pi_200223422
Ok, dit ga ik dus echt lezen, morgen of vannacht ofzo :D

Maar eerst slapen… nog 3 dagen voor de klas (in twee weken) en dan vakantie O+
  dinsdag 6 juli 2021 @ 07:16:54 #22
100412 mefke79
komt goed!
pi_200224706
Vandaag de laatste les aan de eerstejaars en dan volgende week nog een lesje aan de tweedejaars en dan zit het erop *O*
Dan heb ik nog tig andere dingen te doen tot 16/7 maar iig geen lessen meer.

Als er vanavond weer tot zo laat herrie is ga ik op onderzoek uit. Nu lag ik al in bed, geen zin om op te staan. Zo rond 11 uur hielden ze op.
pi_200225115
Haha dat filmpje. Dacht even dat ik Nederlands verleerd was. Snapte er geen bal van :D

En vakantie, daar leef ik echt voor. Zitten nu op 1/3 hier en we genieten zó! Geen plannen dus elke dag eens bedenken wat we nu eens gaan doen. O van bijna 7 had van de week een fietstocht van 18.3 km gedaan. Trots! En zwemmen. En shoppen. En op mn gat zitten en me volvreten met Nederlandse snæcks.

Over crushes. Hebben jullie die zanger van Måneskin gezien? Die van het songfestival? Manman. Ben met de verkeerde getrouwd.

Ok geen echte real life crush. Maar toch een crush :9~
  dinsdag 6 juli 2021 @ 08:47:55 #24
344469 Amsel
zonder t
pi_200225158
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 08:43 schreef Roomsnoes het volgende:

Over crushes. Hebben jullie die zanger van Måneskin gezien? Die van het songfestival? Manman. Ben met de verkeerde getrouwd.

Ok geen echte real life crush. Maar toch een crush :9~
Jaaaa :9~ Als ik begin 20 was dan wist ik het wel. Wat een uitstraling!

Mijn oudste heeft schoolreisje vandaag maar wilde echt niet. Ik hoop maar dat dat goed komt en dat ze toch een hele leuke dag heeft, ik vind het maar spannend :{
  dinsdag 6 juli 2021 @ 08:54:26 #25
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_200225212
Nog één linkje dan. Mensen geloven dit heilig. https://burgerrechtsherstel.com/
KuikenGuppy
  dinsdag 6 juli 2021 @ 09:00:39 #26
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_200225276
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 08:47 schreef Amsel het volgende:

[..]

Jaaaa :9~ Als ik begin 20 was dan wist ik het wel. Wat een uitstraling!

Mijn oudste heeft schoolreisje vandaag maar wilde echt niet. Ik hoop maar dat dat goed komt en dat ze toch een hele leuke dag heeft, ik vind het maar spannend :{
Komt vast goed :Y. Waar zijn ze naartoe?
KuikenGuppy
pi_200225313
Die tweede link, onder het kopje 'Ik':

Geboren met de navelstreng rond de nek en een minuut zonder zuurstof.

Tja...
pi_200225342
Ik heb de wereldreis naar kantoor overleefd (treinen reden niet, bussen bleken flexbussen te zijn waarvoor je moet bellen etc).
B is vandaag nog thuis, werd weer benauwd wakker en heeft echt zo'n astma hoest. Ik hoop zo dat het morgen beter gaat voor zijn proef afzwemmen. Maar dat is valse hoop vrees ik, zo'n aanval duurt bij mij ook altijd minstens een week.

En met de politie bellen hebben wij geen goede ervaring, voor onze gestoorrde onderbuurvrouw zijn ze destijds 0 keer gekomen. We moesten het onderling maar oplossen. Ja joh, ik ga zelf met een dronken leipo in discussie om 02:00. Elke nacht he.....
  dinsdag 6 juli 2021 @ 09:11:56 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_200225373
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 09:03 schreef Bottoms_up het volgende:
Die tweede link, onder het kopje 'Ik':

Geboren met de navelstreng rond de nek en een minuut zonder zuurstof.

Tja...
Frappant ook dat alleen een handjevol Nederlanders zo woke zijn om dit wereldwijde complot te ontmantelen.
KuikenGuppy
pi_200225415
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 09:11 schreef Burdie het volgende:

[..]

Frappant ook dat alleen een handjevol Nederlanders zo woke zijn om dit wereldwijde complot te ontmantelen.
Deze mevrouw is helaas een Belg :@
pi_200225451
Ojee, mijn kind had ook een navelstreng (losjes) om zijn nek.. of compenseert het dat hij als superman eruit kwam, 1 hand vooruit :P

@Amsel, hopelijk gaat het beter als ze eenmaal onderweg is met de klasgenootjes. Komt vast goed!

Vervelend van die klussende buren.. Meestal zijn wij de klussende buren, maar alleen tussen 9:00 en 18:00 met echte herrie ivm jonge kinderen. En liefst als de buren weg zijn. Hun jongste is nogal gevoelig voor geluid.

Straks een date met de buurman. We gaan samen onze heg snoeien.
Geweldige vent is dat, niet de slimste of snelste, maar wel humor. En ik kan zo'n 70 jarig kereltje zijn helft ook niet meer alleen laten doen. O+
  dinsdag 6 juli 2021 @ 09:21:47 #32
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_200225474
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 09:16 schreef Bottoms_up het volgende:

[..]

Deze mevrouw is helaas een Belg :@
Zij wel, die andere links niet.
KuikenGuppy
  dinsdag 6 juli 2021 @ 09:50:34 #33
344469 Amsel
zonder t
pi_200225774
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 09:00 schreef Burdie het volgende:

[..]

Komt vast goed :Y. Waar zijn ze naartoe?
Julianatoren. En ze heeft er een filmpje van gezien met allerlei achtbanen en snelle dingen en dat vindt ze allemaal eng :N Ze wil gewoon honderd keer op de paardjes :')

Met dit soort dingen merk ik dan wel hoe jong ze nog is. Ze zit nu in groep 3 en wordt in de zomervakantie 7. Precies netjes dus eigenlijk, maar in een klas vol goedgebekte kinderen die allemaal allang 7 zijn, is het echt nog een ukkepuk.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 09:54:45 #34
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_200225841
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 09:50 schreef Amsel het volgende:

[..]

Julianatoren. En ze heeft er een filmpje van gezien met allerlei achtbanen en snelle dingen en dat vindt ze allemaal eng :N Ze wil gewoon honderd keer op de paardjes :')

Met dit soort dingen merk ik dan wel hoe jong ze nog is. Ze zit nu in groep 3 en wordt in de zomervakantie 7. Precies netjes dus eigenlijk, maar in een klas vol goedgebekte kinderen die allemaal allang 7 zijn, is het echt nog een ukkepuk.
Mijn oudste is naar Julianatoren geweest toen hij 4 was, het is een super overzichtelijk park en heel leuk voor die leeftijd. Komt echt goed O+ :Y.
KuikenGuppy
pi_200225940
Julianatoren is echt heel leuk. Zeker voor (bijna) zevenjarigen. O+

Mijn oudste ging vorige week naar Duinrell. Het was er zo druk dat ze over de hele dag maar 4 attracties heeft gedaan. Ze stonden 1 tot 1.5 uur per attractie in de rij. Ik vond het erg sneu voor haar, want ze had zich enorm verheugd op de dag. -O-
pi_200227157
Dat filmpje, ik kan er geen soep van koken. Maar ze klinkt als de moeder van een klasgenoot van mijn jongste. Die kan heel veel zeggen, dat je aan het eind geen idee hebt wat ze nou eigenlijk gezegd heeft.

Ze zijn hierachter in een tuin bezig, de muziek staat net niet hard genoeg om de hele muziek te horen, ik hoor vooral dreun en mijn hoofd is constant bezig om er een bestaand nummer bij te zoeken :') .
Fake it till you make it...
  Licht Ontvlambaar dinsdag 6 juli 2021 @ 12:44:09 #37
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_200228140
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 23:23 schreef Burdie het volgende:
Wacht, hier wordt het allemaal wat minder warrig uitgelegd:
https://levende-gemeensch(...)ead-and-lost-at-sea/

Voor wie het interessant vindt. :P.
Het gaat wat mij betreft al mis met de vergelijking van de vrachtpapieren en de geboorteregistratie. Het een is vooraf en het andere achteraf… maar ik zal wel niet woke genoeg zijn.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_200228326
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 10:04 schreef _NIKKI_ het volgende:
Julianatoren is echt heel leuk. Zeker voor (bijna) zevenjarigen. O+

Mijn oudste ging vorige week naar Duinrell. Het was er zo druk dat ze over de hele dag maar 4 attracties heeft gedaan. Ze stonden 1 tot 1.5 uur per attractie in de rij. Ik vond het erg sneu voor haar, want ze had zich enorm verheugd op de dag. -O-
Ik heb dus gister kaartjes voor Duinrell voor donderdag gekocht
En nu lees ik allemaal slechte verhalen :')
pi_200228429
Over buren: *knip* (je weet niet wie er meeleest he :+ :@)

[ Bericht 75% gewijzigd door Phaidra op 06-07-2021 16:25:21 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_200228773
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:57 schreef Butterflower het volgende:

[..]

Ik heb dus gister kaartjes voor Duinrell voor donderdag gekocht
En nu lees ik allemaal slechte verhalen :')
Zij waren er op vrijdag. Ik denk dat vrijdagen over het algemeen drukker zijn dan donderdagen. Op vrijdag heb je vaak meer dagjesmensen en zitten waarschijnlijk ook de huisjes op hun park voller i.v.m. het aanstaande weekend.
pi_200228851
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 09:50 schreef Amsel het volgende:

[..]

Leuk dat de school nog een schoolreisje organiseert, hier kregen ze dat niet meer rond. Mijn zoon die aankomend schooljaar naar groep 3 gaat is nog nooit op schoolreisje geweest. Daar ben ik sentimenteler over dan hij ;)

Mijn dochter is ook een vroege leerling. Die heeft tot halverwege groep vier nodig gehad om te levelen. Het hielp ook niet dat er een meisje in haar klas kwam die én een late leerling is én was blijven zitten én een oudere zus heeft. Die was echt 5 jaar ouder in vergelijking met mijn dochter. Die deed tiktokdansjes terwijl M. nog graag eenhoorn wilde worden als ze later groot was. Het heeft tot halverwege dit schooljaar geduurd voordat ze daar niet meer zo van onder de indruk was.

Hoop dat jouw dochter lekker 100 keer op de paardjes is geweest O+
pi_200228860
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 13:32 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Zij waren er op vrijdag. Ik denk dat vrijdagen over het algemeen drukker zijn dan donderdagen. Op vrijdag heb je vaak meer dagjesmensen en zitten waarschijnlijk ook de huisjes op hun park voller i.v.m. het aanstaande weekend.
Wij gaan volgende week donderdag naar Slagharen. Doordeweeks én in de week dat alleen het Noorden vakantie heeft, fingers crossed!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200228913
@Phaidra wat een verhaal. :o Fijn dat de politie het goed heeft opgepakt, maar het blijft natuurlijk diep triest dat een simpel verzoek ervoor heeft gezorgd dat de buurman en zijn spullen zijn toegetakeld.

Ik volg de plaatselijke politie op feestboek en zij doen elke week verslag van de meldingen die ze hebben afgehandeld. Ze moeten over het algemeen het vaakst naar meldingen over lawaai en onenigheden tussen buren. En dan wonen we gewoon in een suf dorp. :')

Over de politie gesproken, wij mogen a.s. vrijdag naar het bureau om een politie logeerbeer op te halen. Die mag komend weekend met T en S op pad. Jullie begrijpen natuurlijk dat ik T en S alleen heb aangemeld omdat zij dat wilden en dat ik vurig hoopte dat we niet zouden worden uitgekozen als logeeradres.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 14:08:58 #44
319308 Tink89
To live is to dance
pi_200229360
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 13:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:Phaidra wat een verhaal. :o Fijn dat de politie het goed heeft opgepakt, maar het blijft natuurlijk diep triest dat een simpel verzoek ervoor heeft gezorgd dat de buurman en zijn spullen zijn toegetakeld.

Ik volg de plaatselijke politie op feestboek en zij doen elke week verslag van de meldingen die ze hebben afgehandeld. Ze moeten over het algemeen het vaakst naar meldingen over lawaai en onenigheden tussen buren. En dan wonen we gewoon in een suf dorp. :')

Over de politie gesproken, wij mogen a.s. vrijdag naar het bureau om een politie logeerbeer op te halen. Die mag komend weekend met T en S op pad. Jullie begrijpen natuurlijk dat ik T en S alleen heb aangemeld omdat zij dat wilden en dat ik vurig hoopte dat we niet zouden worden uitgekozen als logeeradres.
Wat moet ik me voorstellen bij een politie logeerbeer?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_200229651
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 14:08 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Wat moet ik me voorstellen bij een politie logeerbeer?
Zo'n beetje hetzelfde principe als wat ze in de kleuterklas op school mee naar huis krijgen. Een beer die een weekend komt logeren en die dan leuke avonturen bij je thuis of in het bos/zwembad/whatever beleeft. Het is in dit geval de bedoeling dat we een paar foto's maken en een klein verhaaltje over zijn avonturen.
De jongens vinden dit echt geweldig, dus vandaar dat ik toch maar overstag gegaan ben. :')
  dinsdag 6 juli 2021 @ 14:33:05 #46
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_200229746
Op een maandag naar een pretpark gaan. Dat is over het algemeen geen schoolreisjes dag. Scheelt een hoop als particulier.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_200229897
Ik zou graag een keer buiten schoolvakanties en weekenden om naar de Efteling, maar helaas. B heeft ook komend schooljaar alleen studiemiddagen, geen hele dagen. Buiten het feit dat die nooit gelijk open met vrije dagen van verloofde.

We gaan nu medio augustus naar Legoland in Denemarken, daar schijnt het dan wel rustiger te zijn.

Wat een verhaal Phaidra! Pfffff, leuke buren.
Echt je buren zijn zo belangrijk, als in geen echte overlast maar vooral communiceren. Feestjes prima, maar meld het even, houd het netjes en vooral: besef dat je in een woonwijk zit. En fysiek geweld is natuurlijk helemaal not done. Ik zou mijn werkgever in dit specifieke geval opdracht geven ze volledig uit te kleden. Want hij kan vast ook niet werken nu. Hup letselschade advocaat inschakelen op no cure no pay basis, je werkgever regres laten halen voor alle arbeidskosten die verloren gaan.
Sorry, beroepsdeformatie denk ik.
pi_200230710
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 14:43 schreef exode het volgende:
Ik zou graag een keer buiten schoolvakanties en weekenden om naar de Efteling, maar helaas. B heeft ook komend schooljaar alleen studiemiddagen, geen hele dagen. Buiten het feit dat die nooit gelijk open met vrije dagen van verloofde.

We gaan nu medio augustus naar Legoland in Denemarken, daar schijnt het dan wel rustiger te zijn.

Wat een verhaal Phaidra! Pfffff, leuke buren.
Echt je buren zijn zo belangrijk, als in geen echte overlast maar vooral communiceren. Feestjes prima, maar meld het even, houd het netjes en vooral: besef dat je in een woonwijk zit. En fysiek geweld is natuurlijk helemaal not done. Ik zou mijn werkgever in dit specifieke geval opdracht geven ze volledig uit te kleden. Want hij kan vast ook niet werken nu. Hup letselschade advocaat inschakelen op no cure no pay basis, je werkgever regres laten halen voor alle arbeidskosten die verloren gaan.
Sorry, beroepsdeformatie denk ik.
*knip*

[ Bericht 10% gewijzigd door Phaidra op 06-07-2021 16:26:00 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 6 juli 2021 @ 15:37:19 #49
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_200230727
Mijn oudste nichtje ging op haar 12e alleen naar duinrel met vriendinnen, naar een of ander event met Youtubers, pleurde van een trap op dr gezicht, tand stuk, flauwgevallen, ambulance, ze maakte er een goed verhaal van :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_200230796
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:44 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het gaat wat mij betreft al mis met de vergelijking van de vrachtpapieren en de geboorteregistratie. Het een is vooraf en het andere achteraf… maar ik zal wel niet woke genoeg zijn.
Niet allemaal ineens rationeel en kritisch gaan wezen nee :{w
Alles is een groot complot. Tegen ons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')