Waar is Coco?quote:
quote:
Ja, dat denk ik wel. Maar als Berrettini nerveus is en Djokovic niet kan het heel hard gaan. Ik moet denken aan de Wimbledonfinale van 1997. Toen won Sampras met 6-4 6-2 6-4 van Pioline. Zo'n uitslag acht ik goed denkbaar.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:27 schreef GwaiLow het volgende:
Pakt Ber meer dan 10 games vandaag, mannen?
Haha!quote:Op zondag 11 juli 2021 14:49 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een dom commentar weer op de BBC. McEnroe: "Berrettini had toch make this wham, bam, thank you ma'am". Fantastisch advies.![]()
![]()
Ja. Zeg dat.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha!
Moet zeggen dat Berrettini wel echt een hele fijne loting heeft gehad. Hurkacz als hoogst geplaatste speler...
quote:Op zondag 11 juli 2021 14:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja. Zeg dat.
Ben sowieso voor Djokovic. Ik zou het liefst willen dat er nooit iemand met tatoeages won.
Samen met kreunen directe DSQquote:Op zondag 11 juli 2021 14:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]![]()
Dat zouden ze eigenlijk moeten verbieden inderdaad ^^
Haha bizar! Tel je dan Wimbledon van vorig jaar niet mee?quote:Op zondag 11 juli 2021 15:08 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is volgens mij de honderdzesentwintigste heren-grandslamfinale die ik op rij kijk (allemaal sinds 1989).
Nee, anders was het nummer 127 geweest.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha bizar! Tel je dan Wimbledon van vorig jaar niet mee?
Dat denk ik ook. Kan heel snel gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |