SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Kan iemand mij dit uitleggen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie TTEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
afblijven hij is van Haagsquote:DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:30 schreef FreshFruit het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen?
[ twitter ]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ik geniet wel van alle andere geneugten etc,maar wil ook die 7 ton even cashen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik geniet wel van alle andere geneugten etc,maar wil ook die 7 ton even cashen.goed punt. als je erachter bent, tag mij even
geen ideequote:
onweer ofzo>
dan slaan de kinder altijd op holDM’s gonzen zacht,
jaa dat heb ik altijd met veel plezier gekeken!quote:Op maandag 5 juli 2021 21:38 schreef Haags het volgende:
All Stars deel 1 op tv jong0ns.
Godenfilms en dito serie
anthonie?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:38 schreef Haags het volgende:
Godenfilms en dito serie![]()
Zaterdag was de mooiste dag...quote:Op maandag 5 juli 2021 21:38 schreef Haags het volgende:
Godenfilms en dito serie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is een lied hoor.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Liefie je mag zo weer in mn mondje roerenquote:Op maandag 5 juli 2021 21:41 schreef suzi1 het volgende:
maandag is de mooiste dag, die joun mondje roeren mag. is ook liedjeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
wat ga je roeren?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:41 schreef suzi1 het volgende:
maandag is de mooiste dag, die joun mondje roeren mag. is ook liedje
zolang je me kut maar met rust laat.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:42 schreef Paul het volgende:
[..]
thx liefie ik ook dat ik je mag zoenen en strelen![]()
get a roomquote:Op maandag 5 juli 2021 21:42 schreef Paul het volgende:
[..]
thx liefie ik ook dat ik je mag zoenen en strelen
liefst alleenDM’s gonzen zacht,
quote:![]()
![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
lekker
2 honden die de eigen baasjes hebben aangevallen
helemaal onder het bloed
bureau 040DM’s gonzen zacht,
quote:![]()
![]()
maar ja
die honden worden waarschijnlijk wel afgemaaktDM’s gonzen zacht,
was een postje om de sfeer op te krikkenquote:![]()
![]()
![]()
DM’s gonzen zacht,
mensen die een hond nemen omdat het zo stoer lijktquote:
en ze vervolgens niet aan kunnenDM’s gonzen zacht,
En dan een pitbull.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen die een hond nemen omdat het zo stoer lijkt
en ze vervolgens niet aan kunnen![]()
Q10 oogcreme.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dit zijn de plaatjesquote:Op maandag 5 juli 2021 21:49 schreef mario390 het volgende:
julie doen veel te veel te schnell![]()
van snoecks 89
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:49 schreef murp het volgende:
[modbreak]Kap eens met dat rare gedrag of ik stuur jullie vroeg naar bed[/modbreak]![]()
ik wist dat er een reden zou zijn dat je een dergelijk boek noemdequote:Op maandag 5 juli 2021 21:49 schreef mario390 het volgende:
julie doen veel te veel te schnell![]()
van snoecks 89
[ afbeelding ]![]()
DM’s gonzen zacht,
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
kan ik ook een kopietje krijgen mario?![]()
![]()
DM’s gonzen zacht,
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:51 schreef suzi1 het volgende:
ooooo snoecks, daar had of heb ik ook nog een boekje van, klein maar best dik. toc h?![]()
en wat is kussen in het frans, kiss how do you say kiss in french, comment tu dit en francais?
baissee
is goed kom maar![]()
aaah oke, dank je wel!quote:Op maandag 5 juli 2021 21:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja maar volgens mij was dat vrnml reclame en niks aan
laat maar mariooo
Ik zat weer vast in het vorige topiqueTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:49 schreef murp het volgende:
[modbreak]Kap eens met dat rare gedrag of ik stuur jullie vroeg naar bed[/modbreak]![]()
![]()
met of zonder lijntjes?quote:DM’s gonzen zacht,
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Binnen de lijntjes.quote:
ik ga even tussen de boeken kijken. en vraag me ook wel af hoezo ik die heb...quote:Op maandag 5 juli 2021 21:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aaah oke, dank je wel!
laat maar mariooo![]()
ik kan er geen emoji voor vindenquote:
DM’s gonzen zacht,
jaa laat even weten of het wat isquote:Op maandag 5 juli 2021 21:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ga even tussen de boeken kijken. en vraag me ook wel af hoezo ik die heb...
kan niet vinden. en het is te donker op de onderste plankenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaa laat even weten of het wat is
deze zag ik wel![]()
![]()
welke?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kan niet vinden. en het is te donker op de onderste planken
deze zag ik wel
[ afbeelding ]DM’s gonzen zacht,
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kan niet vinden. en het is te donker op de onderste planken
deze zag ik wel
[ afbeelding ]![]()
Ik weet niet wat er in die pillen zit, maar ga zo maar naar bed.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
slaap lekker Rafquote:Op maandag 5 juli 2021 22:02 schreef Rafeiro het volgende:
Ik weet niet wat er in die pillen zit, maar ga zo maar naar bed.DM’s gonzen zacht,
slaaplekker man, eindelijk goed pittenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:02 schreef Rafeiro het volgende:
Ik weet niet wat er in die pillen zit, maar ga zo maar naar bed.
du heeft mmmquote:Op maandag 5 juli 2021 22:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
slaaplekker man, eindelijk goed pitten![]()
vreemd hequote:Op maandag 5 juli 2021 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
echt al die twitch streamers hebben een katz![]()
DM’s gonzen zacht,
heeft du mm niet gezienquote:Op maandag 5 juli 2021 22:05 schreef Schakeltopia het volgende:
echt al die twitch streamers hebben een katz![]()
![]()
![]()
man in gele zwembroek
weet ook iedereen wie dat isDM’s gonzen zacht,
ja maar de mm van mequote:Op maandag 5 juli 2021 22:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die je net poste heb ik gezien. vrouw in gele badpak![]()
driesprong!quote:Op maandag 5 juli 2021 22:06 schreef greysbones het volgende:
man in gele zwembroek
weet ook iedereen wie dat is![]()
die is toch pas uitgebracht?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je deze ook? Werd laatst 200 voor gevraagd
[ afbeelding ]![]()
2016.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gizmo is nieuw.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heel lieve gozer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb een paar jaar geleden iemand gesproken die beweerde hem een blauw oog geslagen te hebben voordat-ie echt bekend werd in Amerika!quote:
Was een dikke zwarte Amerikaan die pissig werd toen Bowie hem op de wc om een "fag" vroeg. (wat "sigaret" betekent in Engeland, maar in Amerika dus heel wat anders!)
"So everybody at that concert saw him with a black eye! If you ever meet him, ASK him about that crazy fat nigga in the toilet who punched him the eye!"![]()
![]()
En staat nog in de top 10.quote:
hoiquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
je weet hetquote:Op maandag 5 juli 2021 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
BAM even mijn google skills gebruikt![]()
hij is aan het downloaden
ik dm je
DM’s gonzen zacht,
okTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
"Oh brother Ezekiel, what are you doing? I'm not your wife! Feel my beard, I'm not her.....OH!!! Oh THIS is something completely different!"![]()
![]()
"My my, dear Emma! What GORGEOUS ankles you have! But we must control ourselfves; the Good Lord is watching us and we're not married yet!"quote:Op maandag 5 juli 2021 22:24 schreef Schakeltopia het volgende:
maar bedankt marioo zit ik weer naar oude meuk te kijken dus![]()
Mooie visquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:28 schreef SolidasRock het volgende:
ik add ze allemaal voor mijn fapcollecties.
ONZ / [PAINT] Johan Derksen #2Enjoy!
![]()
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:28 schreef Schakeltopia het volgende:
ik kan helaas niet buiten betaalde zooi snoecks vinden![]()
Lolquote:Op maandag 5 juli 2021 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
hou opquote:Op maandag 5 juli 2021 22:34 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
ONZ / [Paint] Belediger Erdogan mag worden vervolgd![]()
![]()
![]()
Man (65) op toilet in geslachtsdelen gebeten door ontsnapte python van buurman Lo Oppassen, mario! Pythons in wc's in Oostenrijk!!!![]()
ik ben gestopt met twitter door een paar turken die eest lief naar iedereen waren, maar toen brak die coupe uit en gingen ze zo hard tegen elkaar, jongens stop rustig, over een paar uur weten we hoe of wat![]()
bij me nietquote:Op maandag 5 juli 2021 22:38 schreef ToT het volgende:
Man (65) op toilet in geslachtsdelen gebeten door ontsnapte python van buurman Lo Oppassen, mario! Pythons in wc's in Oostenrijk!!!![]()
Ah, en jij bent een Gülenist?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:38 schreef christmastsunami het volgende:
ik ben gestopt met twitter door een paar turken die eest lief naar iedereen waren, maar toen brak die coupe uit en gingen ze zo hard tegen elkaar, jongens stop rustig, over een paar uur weten we hoe of wat![]()
![]()
Tja die coup. ineens was het Noord-Korea hier op de Frontpage.
Een admin (ben allang de naam kwijt) censureerde alles wat de officiële lezing van Turkije in twijfel trok.![]()
Nou, die ga ik bewerken, hoofdje eraf en viola opslaan maarquote:Op maandag 5 juli 2021 22:34 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
ONZ / [Paint] Belediger Erdogan mag worden vervolgd![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou, die ga ik bewerken, hoofdje eraf en viola opslaan maarIk heb het origineel volgens mij ook nog wel hier.
Uhmmmm.....puur als bronmateriaal voor photoshopjes uiteraard!
![]()
![]()
Ja jaaaaquote:Op maandag 5 juli 2021 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb het origineel volgens mij ook nog wel hier.
Uhmmmm.....puur als bronmateriaal voor photoshopjes uiteraard!
![]()
![]()
Ik heb er volgens mij weinig van mee gekregen toen. Ik weet alleen dat ik de volgende ochtend aan het headbangen was op Dynamo Metal Fest... En dat het ter sprake kwam in de wachtrij buiten bij het IJsportcentrum..quote:Op maandag 5 juli 2021 22:40 schreef ToT het volgende:
Tja die coup. ineens was het Noord-Korea hier op de Frontpage.
Een admin (ben allang de naam kwijt) censureerde alles wat de officiële lezing van Turkije in twijfel trok."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja! Driekwart of Sillicon Valley is puur voor haar afgegraven!![]()
Nee vandaag niet.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
shiii heb je nog lekker gefietst vandaag?![]()
![]()
Dikke stevige naturel jetsers op een slanke lichaam daarentegen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik wil niet weten hoe dat mens er vandaag de dag uit zal zien!quote:
Die foto is inmiddels al best vrij oud.![]()
Van die grote postzakken met tepels als sigarenpeukenUw ADH vitamine Worst
ik hoop dat ik het zal onthouden. anders kom ik morgen zo dom over als ik het weer vraagquote:
Kennissen van ons mogen ook ineens ¤600 terug lappen.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
Denk dat ik dit jaar belasting mag terugbetalen
Maar eerlijk is eerlijk; die hadden ook bizar veel terug gekregen na het invullen van alle gegevens. Ik dacht al dat dat nooit kon kloppen.![]()
Nu zijn het leeg gelopen ballonnetjes.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe dat mens er vandaag de dag uit zal zien!
Die foto is inmiddels al best vrij oud.![]()
![]()
slaaplekker gozertquote:Op maandag 5 juli 2021 22:48 schreef ToT het volgende:
Anyway, op/naast mevrouw ToT liggen!Trusten folks!
![]()
Geen probleem hoor. Maakt mij niet uit.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik hoop dat ik het zal onthouden. anders kom ik morgen zo dom over als ik het weer vraag![]()
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nu zijn het leeg gelopen ballonnetjes.![]()
![]()
Bij mij is het een gevalletje van recht hebben op maximaal zorgtoeslag eerste paar maanden van het jaar en daarna een baan hebben waar je geen recht meer hebtquote:Op maandag 5 juli 2021 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Kennissen van ons mogen ook ineens ¤600 terug lappen.
Maar eerlijk is eerlijk; die hadden ook bizar veel terug gekregen na het invullen van alle gegevens. Ik dacht al dat dat nooit kon kloppen.Uw ADH vitamine Worst
Goede port is goed
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ontduik je het liever?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Forum Opties Forumhop: Hop naar: