hou opquote:Op maandag 5 juli 2021 22:34 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
ONZ / [Paint] Belediger Erdogan mag worden vervolgd
bij me nietquote:Op maandag 5 juli 2021 22:38 schreef ToT het volgende:
Man (65) op toilet in geslachtsdelen gebeten door ontsnapte python van buurman Lo Oppassen, mario! Pythons in wc's in Oostenrijk!!!
Ah, en jij bent een Gülenist?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:38 schreef christmastsunami het volgende:
ik ben gestopt met twitter door een paar turken die eest lief naar iedereen waren, maar toen brak die coupe uit en gingen ze zo hard tegen elkaar, jongens stop rustig, over een paar uur weten we hoe of wat
Nou, die ga ik bewerken, hoofdje eraf en viola opslaan maarquote:Op maandag 5 juli 2021 22:34 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
ONZ / [Paint] Belediger Erdogan mag worden vervolgd
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou, die ga ik bewerken, hoofdje eraf en viola opslaan maar
Ja jaaaaquote:Op maandag 5 juli 2021 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb het origineel volgens mij ook nog wel hier.
Uhmmmm.....puur als bronmateriaal voor photoshopjes uiteraard!
Ik heb er volgens mij weinig van mee gekregen toen. Ik weet alleen dat ik de volgende ochtend aan het headbangen was op Dynamo Metal Fest... En dat het ter sprake kwam in de wachtrij buiten bij het IJsportcentrum..quote:Op maandag 5 juli 2021 22:40 schreef ToT het volgende:
Tja die coup. ineens was het Noord-Korea hier op de Frontpage.
Een admin (ben allang de naam kwijt) censureerde alles wat de officiële lezing van Turkije in twijfel trok.
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja! Driekwart of Sillicon Valley is puur voor haar afgegraven!
Nee vandaag niet.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
shiii heb je nog lekker gefietst vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |