SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Ja.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[ code verwijderd ]
Zien jullie dit ook als TT…?
Jaquote:Op maandag 5 juli 2021 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[ code verwijderd ]
Zien jullie dit ook als TT…?
Chuck Berry is simpelweg de man van de Duckwalk…quote:Op maandag 5 juli 2021 20:56 schreef DJ11 het volgende:
De easter egg is me een beetje ontgaan, maar bij deze dan toch maar een portie Chuck Berry:Chuck Berry - Rock And Roll Music
Ik draai 'm gewoon zo vaak dat -ie vanzelf vertrouwd raaktquote:Op maandag 5 juli 2021 21:02 schreef just me het volgende:
Ik vind deze uitvoering minder... ik kan niet tegen veranderingen
Je moet dit straks maar eens bekijken…quote:Op maandag 5 juli 2021 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik had wel een iets betere opname mogen uitzoeken, maar ja...
Ze hebben het soundje inderdaad goed te pakken.
Ja, ik kon helaas niet voor-luisteren. Dit was niet zo'n beste opname, helaas.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wel de heel erg extreem ingekorte versie…
Daar komt de naam van The Hee Bee Gee Bees uiteraard vandaan en ook daar hebben ze een parodie op gemaakt:quote:Op maandag 5 juli 2021 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Het grappige is dat ik deze dus al klaar had staan voor vanavond. Past er naadloos achteraan...Bee Gees - I Started a Joke
DDM en ik hebben dit gezamenlijk live meegemaakt.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
Hoop dat het allemaal goed uitpakt MM, sterkte en gezondheid gewenst.
Zo eens afspraak maken voor bloedprikken.
Donderdag ben ik vaccinatie klaar, maar 12e staat afspraak bij de huisarts..
En ik wil zo graag alles vanaf dat moment.
Thanks, ik verwacht niet zo heel veel van het gesprek morgen.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
Hoop dat het allemaal goed uitpakt MM, sterkte en gezondheid gewenst.
Dit doet me ook aan iets anders denken, maar weet even niet wat…🤔quote:Op maandag 5 juli 2021 21:23 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste song vandaag:Family Of The Year - Hero
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrea Bocelli - Con Te Partirò
Elk half jaar MRI, CT, Endo-echoscopie, echo nu 2 jaar niet.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ] doe eens gek en laat je gaan [ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:26 schreef DJ11 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrea Bocelli - Con Te Partirò
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:26 schreef DJ11 het volgende:
Gecondoleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrea Bocelli - Con Te Partirò
Dit hebben we ook gedraaid tijdens de uitvaart van mijn moeder, dus ik begrijp 'm wel…![]()
en jij bedankt voor de fijne muziek!quote:Op maandag 5 juli 2021 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Dit was trouwens één van de laatste nummers in de Italië-uitzendingen. En die eindigden ook met dit nummer als slotjingle. Dat laatste doe ik vandaag ook. Bedankt voor het luisteren weer
Dank je wel Elf voor je show. Was leuker dan wandelen.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Dit was trouwens één van de laatste nummers in de Italië-uitzendingen. En die eindigden ook met dit nummer als slotjingle. Dat laatste doe ik vandaag ook. Bedankt voor het luisteren weer
De manier waarop ze zingt vind ik niet aangenaam. Alsof ze expres raar zingt of een enorm spraakgebrek heeft of zo.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:32 schreef DJ11 het volgende:
Jullie bedankt voor het luisteren
Ben weer eens niet overal aan toegekomen. Een nieuw nummer dat ik eigenlijk ook nog had willen draaien, voor de liefhebber:
Nee, niks voor mij, op alle fronten…quote:Op maandag 5 juli 2021 21:32 schreef DJ11 het volgende:
Jullie bedankt voor het luisteren
Ben weer eens niet overal aan toegekomen. Een nieuw nummer dat ik eigenlijk ook nog had willen draaien, voor de liefhebber:
Gelukkig maar. Hopelijk weet je een beetje regelmaat te creëren.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:47 schreef Rafeiro het volgende:
Nieuwe slaapmedicatie jankt er wel in lijkt het, nu vaak rond 21-22u moe en 's ochtends niet op kunnen staan. maar slaap soms gewoon
Mijn zoon heeft een tijdlang een soortgelijk iets geslikt. Hij sliep toen inderdaad heel erg goed en at ook meer. We zijn er wel na 2 jaar weer mee gestopt en sindsdien is slapen weer een drama.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:53 schreef Rafeiro het volgende:
Quetiapine 50mg per nacht.
Zou wel zwaar zijn maar niet verslavend.
Kom maar op dan.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 06:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft een tijdlang een soortgelijk iets geslikt. Hij sliep toen inderdaad heel erg goed en at ook meer. We zijn er wel na 2 jaar weer mee gestopt en sindsdien is slapen weer een drama.
Hij had het dan wel echt als antipsychotica; het slapen en eten was een fijne bonus. Zoals hij het zei (hij was toen 7): "Alle enge filmpjes in mijn hoofd zijn weg".
Succes vandaag bij de cardio. Ze gaan je 24-uur monitoring en dagboek daar bespreken?quote:
Mooi maar ook verdrietig.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 06:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoals hij het zei (hij was toen 7): "Alle enge filmpjes in mijn hoofd zijn weg".
Thanks, maar ik hoef niet op pad.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Succes vandaag bij de cardio. Ze gaan je 24-uur monitoring en dagboek daar bespreken?
Duidelijk met de billen blootquote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thanks, maar ik hoef niet op pad.
Ik word vanmiddag gebeld en ik neem aan dat o.a. dat besproken wordt. Het was trouwens 48 uur monitoring, maar heel veel heb ik niet gedaan die dagen.
Daarnaast heb ik allerlei algemene vragen (drank, drugs, roken, seks, saldo bankrekening...) in moeten vullen waar ze misschien ook nog op terug komen.
Ik wil zelf in ieder geval iets weten i.r.t. mijn vaccinatie vlak voor het voorval, omdat ik de 2e daarvan zondag moet krijgen...
Begrijpelijk. Goed dat je je hebt voorbereid!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thanks, maar ik hoef niet op pad.
Ik word vanmiddag gebeld en ik neem aan dat o.a. dat besproken wordt. Het was trouwens 48 uur monitoring, maar heel veel heb ik niet gedaan die dagen.
Daarnaast heb ik allerlei algemene vragen (drank, drugs, roken, seks, saldo bankrekening...) in moeten vullen waar ze misschien ook nog op terug komen.
Ik wil zelf in ieder geval iets weten i.r.t. mijn vaccinatie vlak voor het voorval, omdat ik de 2e daarvan zondag moet krijgen...
Ja, ik wist daarvoor niet dat kinderen al zo jong een psychose konden hebben. En later krijg je dan al die verslagen waarin staat beschreven wat zijn gedachten dan waren tijdens die psychose (intakeverslag). Het is maar goed dat we die pas kregen bij zijn ontslag. Met als mooiste zin: "J. zelf ontkent dat hij een psychose heeft". Hoe ze dat dan bespreken met een 7-jarige weet ik nog steeds nietquote:
Het is gelukkig geen online meeting...quote:
Er zijn (zeer zeldzame) bijwerkingen bekend i.r.t. het functioneren van het hart, kortademigheid e.d.quote:En goed dat je vraagt of er n relatie kan zijn met je vaccinatie!
Dank, we gaan het zien/horen...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:20 schreef Melting het volgende:
Succes met het gesprek vandaag, Mad. Hoop dat er wat zaken duidelijk worden.
Ik heb in mijn dossier al een paar A4'tjes qua eindrapport vol aan info waar vooral vermeld is wat het niet is geweest. Dat stuk is input van een cardioloog, een neuroloog en een internist.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop dat de cardioloog wat duidelijkheid kan bieden
Jawel, maar dan had ik beroepsmilitair moeten worden als ik dat in het leger had willen voortzetten en daar voelde ik niets voor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je na je diensttijd niet overwogen om iets met die medische kennis en ervaring te gaan doen eigenlijk?
Balen zeg. Er schort helaas een boel aan het coronabeleid rondom uitgaan:quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:36 schreef livelink het volgende:
En ja hoor, mijn dochter kreeg een telefoontje dat de barman in de club waar ze vrijdag was positief was getest en dat ze zich moest gaan testen. Eerst een zelftest gedaan; binnen 1 seconde positief. Daarna reguliere test; ook positief natuurlijk. Net zoals van bijna alle anderen met wie ze naar die club was![]()
Ze is zaterdag hier geweest, maar is gelukkig uiteindelijk niet zaterdagavond nogmaals uitgegaan, omdat ze moe was. Echt de eerste keer uitgaan, keurig met pcr-test en meteen raak! Ik ben er nu al weer helemaal klaar mee.
Ga zo zelf ook maar even een zelftest doen en hopen dat mijn vaccin mij beschermd heeft tegen deze waarschijnlijk delta-variant.
Kennelijk hoeft het personeel van zo'n club niet te testen voor toegang.
Ik heb niet het idee dat velen in en rond de horeca, personeel én bezoekers, door hebben wat bepaalde 'vrijheden' welke verantwoordelijkheden met zich meebrengen...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:36 schreef livelink het volgende:
En ja hoor, mijn dochter kreeg een telefoontje dat de barman in de club waar ze vrijdag was positief was getest en dat ze zich moest gaan testen. Eerst een zelftest gedaan; binnen 1 seconde positief. Daarna reguliere test; ook positief natuurlijk. Net zoals van bijna alle anderen met wie ze naar die club was![]()
Ze is zaterdag hier geweest, maar is gelukkig uiteindelijk niet zaterdagavond nogmaals uitgegaan, omdat ze moe was. Echt de eerste keer uitgaan, keurig met pcr-test en meteen raak! Ik ben er nu al weer helemaal klaar mee.
Ga zo zelf ook maar even een zelftest doen en hopen dat mijn vaccin mij beschermd heeft tegen deze waarschijnlijk delta-variant.
SPOILER: Update…Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:34 schreef MadMaster het volgende:
Op zich fijn dat er niets gevonden is ! En dat de 2e vaccinatie door kan gaan.SPOILER: Update…Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Fijn, jammer dat het miet meer concreet is, maar dat het verder ok is wel en ook niet vaccin gerelateerd.SPOILER: Update…Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Goed balen dat.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:36 schreef livelink het volgende:
SPOILER: iets in deze geestOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook wel echt gelachen, dat blijft zo raar. Zo zit je half te janken en zo zit je echt lol te hebben. Maar daar hebben ze voor geleerd hoop ikEn een soort van klik helpt dan ook wel.
You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:37 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk dat ik het straks zelfs wel lastig ga vinden om weer zonder smoelkap de winkel in te gaan.
Laat staan echt wat gaan doen. Het heeft te lang geduurd en gaat nu te snel, lekker paradoxaal.
Dat was vandaag ook een beetje het sip momentje.Je kan blijven piepen tot volgend jaar Pinksteren, maar dat gaat de boel niet veranderen.SPOILER: iets in deze geestOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook wel echt gelachen, dat blijft zo raar. Zo zit je half te janken en zo zit je echt lol te hebben. Maar daar hebben ze voor geleerd hoop ikEn een soort van klik helpt dan ook wel.
Een goedbedoelde schop onder je hol kan je krijgen van me, als je maar weer een normaal leven gaat leiden in plaats van lijden…
Ik ook…quote:
Je moet gewoon doen waar jij je het beste bij voeltquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook…
Ze willen nu het hele vaccinatie-/uitgaansbeleid al weer gaan aanpassen.![]()
Dit gedoe kon je op je klompen aan voelen komen…
https://www.nu.nl/coronav(...)dige-vaccinatie.html
Ik heb voor as. vrijdag een uitnodiging voor een bruiloftsfeest van een vriend in een feestzaal afgeslagen, simpelweg omdat ik dat soort zaken nog veel te vroeg vind. Ook omdat ik mijn 2e prikkie nog niet gehad heb én ik zaken zoals die livelink beschrijft wil voorkomen…
Het is zelfs een voorwaarde om getest (geen zin in…) óf volledig gevaccineerd (ben ik niet…) op het feest te komen, dus zoveel keuze heb ik niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:09 schreef just me het volgende:
[..]
Je moet gewoon doen waar jij je het beste bij voelt
Ik was vanmorgen heel blij dat we tijdens het koffiedrinken voorafgaand aan het golfen ruime afstand van elkaar konden houden. Door de wind kwamen er allerlei dingen uit de bomen vallen waardoor iedereen aan het hoesten was, toch best vervelend
Augustus klinkt nog ver weg, maar is al over een kleine 4 weken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Daarom komt just me ook pas in augustus logeren, dan zijn we alledrie volledig gevaccineerd en is de wachttijd voor ons ook voorbij. En verder hou ik sowieso van iedereen afstand.
Ik hoop wel dat livelink ok is en dat haar dochter er niet echt ziek van wordt
Ik gebruik zeker tot en met 2 augustus (zo'n tien dagen na de tweede prik) m'n gezonde verstand. Ik ga echt de drukte niet opzoeken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Daarom komt just me ook pas in augustus logeren, dan zijn we alledrie volledig gevaccineerd en is de wachttijd voor ons ook voorbij. En verder hou ik sowieso van iedereen afstand.
Ik hoop wel dat livelink ok is en dat haar dochter er niet echt ziek van wordt
Waarschijnlijk geldt dit ook voor andere zaken, dus daarom ook maar hier die tip…quote:In het kader van 'Een gewaarschuwd mens telt voor twee' en voor zover nog niet bekend, de invoerkosten voor een bestellinkje whisky in de UK zijn gruwelijk hoog.
Op een bedrag van 100 Engelse ponden, mag ik nog ruim ¤71 aan DHL bijbetalen:
Overige douaneheffingen: ¤12,98
Advance Payment: ¤17,55
BTW: ¤41,16
Weer een ervaring rijker en een illusie armer… 😖
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geldt dit ook voor andere zaken, dus daarom ook maar hier die tip…
Op zich goed, maar wel balen dat ze nu de oorzaak niet hebben achterhaald hebben kunnen vinden vooralsnog.SPOILER: Update…Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Sterkte livelink. Hoop dat de uitslag meevalt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:36 schreef livelink het volgende:
Dan kan je het net zo goed schriftelijk af doenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:04 schreef livelink het volgende:
Ja hoor, met mij is alles goed. Alleen wat moedeloos van alles. Morgen de diploma-uitreiking en dat is letterlijk een drive-through. We hebben een starttijd, startnummer en tentnummer gekregen en mogen ons met de auto (op volgorde van startnummer) langs de tent rijden. Dan mag mijn zoon even uitstappen; in de tent zijn diploma tekenen en weer in de auto springen. Ik zie de nut en lol daar niet van in.
Ja precies. En de vrienden van mijn zoon zitten in andere starttijden, dus die gaat hij niet eens zien. School doet haar best hoor, maar nu is het in plaats van een feestelijke gebeurtenis eigenlijk meer een trieste gebeurtenis.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dan kan je het net zo goed schriftelijk af doen
Ik ga morgen even met DHL bellen, het lijkt me dat alleen al 41 euro BTW op een bedrag van 100 Pond iets te veel is…quote:
Houden zo!quote:
Dat is wel heel erg troosteloos…quote:Alleen wat moedeloos van alles. Morgen de diploma-uitreiking en dat is letterlijk een drive-through. We hebben een starttijd, startnummer en tentnummer gekregen en mogen ons met de auto (op volgorde van startnummer) langs de tent rijden. Dan mag mijn zoon even uitstappen; in de tent zijn diploma tekenen en weer in de auto springen. Ik zie de nut en lol daar niet van in.
De ouders van een nogal rijke vriend van mijn zoon hebben voor de gelegenheid een Ferrari gehuurd, dus die gaat morgen zijn diploma met een Ferrari ophalen. Dat vind ik dan wel weer humor. Maar helaas zit hij een uur later dan wij.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Houden zo!
[..]
Dat is wel heel erg troosteloos…
Dit is nu de 2e keer dat ze de klos is, toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:05 schreef livelink het volgende:
En mijn dochter voelt zich nu best ziek (net als de vorige keer), en we konden weer boodschappen bij de deur afgeven. Het is allemaal zo hopeloos.
Dat is inderdaad wel heel fors. Ik had al wel gehoord dat de export van de whisky een behoorlijke dreun had opgelopen door de Brexit. Dit illustreert dat dan weer.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga morgen even met DHL bellen, het lijkt me dat alleen al 41 euro BTW op een bedrag van 100 Pond iets te veel is…
Kan/mag je niet ergens langs de route staan of zo?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:24 schreef livelink het volgende:
[..]
De ouders van een nogal rijke vriend van mijn zoon hebben voor de gelegenheid een Ferrari gehuurd, dus die gaat morgen zijn diploma met een Ferrari ophalen. Dat vind ik dan wel weer humor. Maar helaas zit hij een uur later dan wij.
Exclusief verzending is het bedrag zelfs maar 71 Pond.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel heel fors. Ik had al wel gehoord dat de export van de whisky een behoorlijke dreun had opgelopen door de Brexit. Dit illustreert dat dan weer.
Ja, de 2e keer inderdaad. Ze heeft even van de vrijheid mogen proeven en meteen een hoge prijs betaald. Ik was misschien ook wel hard t.o.v. de barman, want misschien is hij ook gewoon besmet door iemand die frauduleus naar binnen is gegaan of zo. Hoe dan ook; zo gaat het dus niet goed.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is nu de 2e keer dat ze de klos is, toch?
Mijn reactie eerder op je mededeling was wat heftig, omdat ik niet door toedoen van anderen weer een soort van huisarrest krijg, maar ik wil even benadrukken dat jouw dochter gehandeld heeft zoals het hoort.
Keurig getest vooraf, zou genoeg moeten zijn. Het probleem is alleen, zoals nu ook blijkt, dat zelf niet besmet zijn geen garantie is voor in de toekomst te behalen resultaten…
Nee, er is geen route. Verzamelen op de parkeerplaats en langs de tent rijden. Ik moest van alles regelen voor mijn werk, want ik zit woensdag alleen. Dus eigenlijk wilde ik niet meegaan, maar dat vond mijn zoon dan ook weer niet leuk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan/mag je niet ergens langs de route staan of zo?
Dan zou de barman wel al eerder besmet moeten zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de 2e keer inderdaad. Ze heeft even van de vrijheid mogen proeven en meteen een hoge prijs betaald. Ik was misschien ook wel hard t.o.v. de barman, want misschien is hij ook gewoon besmet door iemand die frauduleus naar binnen is gegaan of zo. Hoe dan ook; zo gaat het dus niet goed.
Het verbaast me dat ze niet iets creatievers hebben kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, er is geen route. Verzamelen op de parkeerplaats en langs de tent rijden. Ik moest van alles regelen voor mijn werk, want ik zit woensdag alleen. Dus eigenlijk wilde ik niet meegaan, maar dat vond mijn zoon dan ook weer niet leuk.
Saai zeg. Probeer er voor je zoon iets leuks van te maken, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:04 schreef livelink het volgende:
Ja hoor, met mij is alles goed. Alleen wat moedeloos van alles. Morgen de diploma-uitreiking en dat is letterlijk een drive-through. We hebben een starttijd, startnummer en tentnummer gekregen en mogen ons met de auto (op volgorde van startnummer) langs de tent rijden. Dan mag mijn zoon even uitstappen; in de tent zijn diploma tekenen en weer in de auto springen. Ik zie de nut en lol daar niet van in.
Nu nog Appolonia (of hoe schrijf je dat?) en het komt allemaal bij elkaar. Prince en Centerfold = Appoloniaquote:
Die heb ik vreemd genoeg niet in de collectie, Vanity 6 dan weer wel...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu nog Appolonia (of hoe schrijf je dat?) en het komt allemaal bij elkaar. Prince en Centerfold = Appolonia
Nee, het is nat en koud. Of het ligt aan mij natuurlijk.quote:
Hij had wel oog voor stoere, sexy dames.quote:
Die kleine van Centerfold was ws even groot als hijquote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij had wel oog voor stoere, sexy dames.
Zeker, ik heb op bijna de eerste rij gestaan bij deze dame uit zijn harem. Niet verkeerd...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij had wel oog voor stoere, sexy dames.
Hier schijnt de zon en is het een kleine 20 graden...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, het is nat en koud. Of het ligt aan mij natuurlijk.
Nee, hier heeft echt de zon niet geschenen vandaag. Dat weet ik wel zeker. En het is 17 graden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon en is het een kleine 20 graden...
Nope. wel lekker so far alleen nu van het padjequote:
Ik heb Purple Rain echt zo vaak gezien. Terwijl het als film eigenlijk niks voorstelt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:25 schreef MadMaster het volgende:
De laatste voor nu uit de Prince stal:
[ afbeelding ]
Ik ook, alleen voor de muziek...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb Purple Rain echt zo vaak gezien. Terwijl het als film eigenlijk niks voorstelt.
Moet ik toch nog snel naar de kringloopquote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:35 schreef MadMaster het volgende:
Hierna mogen de dames hun 80'er jaren zuurstokkledij uit de kast halen.
De heren overigens ook wel...
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
Moet ik toch nog snel naar de kringloop
goedenavond
Nog een vlaggenist!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
Moet ik toch nog snel naar de kringloop
goedenavond
Nee, van toen is niks bewaard en mijn vintagekleding is vooral omajurkenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:37 schreef livelink het volgende:
DDM heeft nog wel wat toepasselijke kledij vermoed ik.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:04 schreef livelink het volgende:
In die tijd liep ik spiksplinternieuwe spijkerbroeken te verkleuren met bleekmiddel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was wel de tijd dat we hevig door hun kleding geïnspireerd waren en onze moeders achter de naaimachines die dingen moesten namaken
Zou MadMaster oma-muziek hebben?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, van toen is niks bewaard en mijn vintagekleding is vooral omajurken
Juist, dit waren nog echte, leuke dames.quote:
Ik heb ze een keer live gezien...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Juist, dit waren nog echte, leuke dames.
Dat durf ik van die huidige kinder versie niet meer te zeggen, dan word ik gearresteerd...
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie je nu zo in je huiskamer staan...![]()
![]()
Laten we eerlijk zijn, die Gert was ook niet gek.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer live gezien...
Allemaal kwijlende papa’s en steeds norser kijkende mama’s
Mijn dochter is toen ook met mijn man gegaan. Hij bood zich vrijwillig aanquote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer live gezien...
Allemaal kwijlende papa’s en steeds norser kijkende mama’s
Dat had hij best goed bekeken jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, die Gert was ook niet gek.
Via de papa's de kinderen het geld uit de zakken halen met een trio goed uitziende dames...![]()
Kind was al thuis en papa stond nog in de rij voor de handtekeningen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter is toen ook met mijn man gegaan. Hij bood zich vrijwillig aan
Uiteraardquote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kind was al thuis en papa stond nog in de rij voor de handtekeningen.
Voor z'n dochter uiteraard...
Uiteraardquote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kind was al thuis en papa stond nog in de rij voor de handtekeningen.
Voor z'n dochter uiteraard...
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:55 schreef livelink het volgende:
Kijk, en dit was dan weer meer voor de mama's (toen we nog niet beter wisten)
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:55 schreef livelink het volgende:
Kijk, en dit was dan weer meer voor de mama's (toen we nog niet beter wisten)
Mooie dame met mooie haren.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Deze dame was één van mijn persoonlijk jeugd 'vlammen'...![]()
[ afbeelding ]
Ik ken het, maar daarmee houdt het wel op.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:04 schreef MadMaster het volgende:
Wie het juist heeft, krijgt een kop koffie van me.
Of iets anders. Ik ga zo toch even naar beneden...
Laurell & Hardy ?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:07 schreef Rafeiro het volgende:
Klinkt als dat britse duo waarvan ik niet op de naam kan komen
Oeiquote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Deze is voor de hele LHBTI enz. gemeenschap + alle ruimdenkende hetero's...
[ afbeelding ]
We vallen ook niet echt onder de doelgroep.quote:
SPOILER: Even 11 plageOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Het was niet alleen op Fok!. GeenStijl lag er ook uit en ook rtlnieuws had wat problemen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:00 schreef MadMaster het volgende:
De rook is hier weer opgetrokken, lijkt het.
Wel debiel dat bij een beetje nieuws de boel hier ontploft…
Ik kon de website van Nu, Telegraaf en AD prima benaderen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was niet alleen op Fok!. GeenStijl lag er ook uit en ook rtlnieuws had wat problemen.
Ach gossie. Maar je hebt twee prikken overleefdquote:Op woensdag 7 juli 2021 09:23 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, wel karig bij de ggd hier hoor… eerste keer geen Mickey Mouse pleister en nu helemaal geen pleister…
Bijna, ik moet eerst nog een paar minuten netjes op mijn stoel blijven zitten…quote:Op woensdag 7 juli 2021 09:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ach gossie. Maar je hebt twee prikken overleefd
Ja in die 5 weken is het hard gegaan en nu krijgen de jonkies hun eerstequote:Op woensdag 7 juli 2021 09:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bijna, ik moet eerst nog een paar minuten netjes op mijn stoel blijven zitten…
Het is spitsuur. Er was nog net 1 stoel vrij.
Wel goed om te zien dat het merendeel jong grut is.
Geen eerbied meer hebben voor de ouderdom…quote:Op woensdag 7 juli 2021 09:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bijna, ik moet eerst nog een paar minuten netjes op mijn stoel blijven zitten…
Het is spitsuur. Er was nog net 1 stoel vrij.
Wel goed om te zien dat het merendeel jong grut is.
Gewoon vragen wat ze er voor willen hebben.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de favoriete kringloop veel ‘hoofden’ gezien, maar allemaal niet te koop, ze gebruiken ze echt als winkelinventaris voor de hoeden en petten.
Daar niet hoor, dat zijn bejaarde vrijwilligers die daar echt de baas zijn, sommigen al meer dan 30 jaar. Ik vind ze meestal wel vermakelijk, maar het is wel een bepaald typequote:Op woensdag 7 juli 2021 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon vragen wat ze er voor willen hebben.
Alles is immers te koop…
De markt voor die W-Germany dingen is volgens mij redelijk ingestort. Ze gaan hier tegenwoordig ook een stuk goedkoper de winkel in.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Twee nieuwe kringloopwinkels bezocht, eentje bijna direct weer uitgerend, ik was al gewaarschuwd, het was echt heel erg met de prijzen. Kleding van de markt voor ¤9,50 enzo,generieke W-Germanyvazen voor ¤24,50, ja daag. De andere was redelijk ok, uiteraard over het algemeen overpriced, maar toch ook prima dingen voor prima prijzen gevonden en het werd bij de kassa nog wat ruim naar beneden afgerond. Vaas laten staan, sticker met ¤10 zat half over de sticker met ¤15, bij ¤5 was hij wel meegegaan.
Bij de favoriete kringloop veel ‘hoofden’ gezien, maar allemaal niet te koop, ze gebruiken ze echt als winkelinventaris voor de hoeden en petten.
Ik wil wel een keer met je mee daarheen…quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar niet hoor, dat zijn bejaarde vrijwilligers die daar echt de baas zijn, sommigen al meer dan 30 jaar. Ik vind ze meestal wel vermakelijk, maar het is wel een bepaald type
Gaan we doen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer met je mee daarheen…
Mijn hoofden in de huiskamer nu:
[ afbeelding ]
Heb nog wat hoofddeksels die daar aan toegevoegd kunnen worden, mits ik nieuwe hoofden heb...
Livelink's man/zoon doen toch iets met 3D printen, misschien kunnen ze jouw hoofd wel printenquote:Op woensdag 7 juli 2021 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie wel dat ik even wat moet poetsen.
Zowel de bovenzijde van de kast als de brandweerhelm…
quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:33 schreef just me het volgende:
[..]
Livelink's man/zoon doen toch iets met 3D printen, misschien kunnen ze jouw hoofd wel printen
Goed plan!quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:33 schreef just me het volgende:
[..]
Livelink's man/zoon doen toch iets met 3D printen, misschien kunnen ze jouw hoofd wel printen
HeadMasterquote:Op woensdag 7 juli 2021 14:33 schreef just me het volgende:
[..]
Oei, fout gegokt gisteren.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Ach, vandaag maar een kleine 82% stijging in besmettingen, kan het morgen verhoudingsgewijs alleen maar meevallen.![]()
Dansen met Janssen in combinatie met het kopiëren/delen van je QR code van Testen voor Toegang via de Corona Check App doen het goed…
Kom Mad, het is maar tijdelijkquote:Op woensdag 7 juli 2021 16:47 schreef MadMaster het volgende:
Net een Knokkeltje gedaan en me tijdens het 'straatje aanvegen' buitengesloten wegens het per ongeluk niet in mijn jaszak hebben van de huissleutels, waardoor mw. MM een uurtje heen en weer mocht rijden om mezelf en de inmiddels gearriveerde schilder weer in huis te laten…![]()
Thuiszitten doet rare dingen met je…
quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
Kom Mad, het is maar tijdelijk
Het zal wel weer overgaan
Kom Mad, bekijk het kalmpjes aan
Het was echt verschrikkelijk. Ik zit er echt compleet doorheen nu. Ga nooit met een autist naar een diploma-uitreiking. Mijn zoon heeft echt de hele dag gevraagd of we het niet konden afzeggen. En ik wilde wel, maar mijn man wilde er niks van horen. Aan school lag het niet, die hadden hun best gedaan. Je reed langs allemaal tentjes waar je uit kon stappen voor een verzoeknummer (muziek), drankje/hapje of filmpje of fotomoment. Mijn zoon wilde nergens uitstappen, maar je reed in zo'n file, dus je kon er niet langs. Bij het muziektentje hebben we wel gevraagd of we niet gewoon door mochten rijden. Dat mocht gelukkig. Al met al duurde het nog best lang en ik was over mijn kookpunt qua stress. En zodra we daar weer weg reden met diploma, was mijn zoon direct weer de oude, terwijl ik nog steeds niet bij ben gekomen. We wilden nog feestelijk met mijn ouders uit eten gaan om het te vieren, maar mijn zoon wilde het woord diploma niet eens meer horen, laat staan daar nog iets feestelijks mee doen. Dus we zijn net thuis; hebben niet gegeten en ook alledrie niet meer de energie of lust om aan eten te denken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:29 schreef just me het volgende:
@:livelink, hoop dat de diploma uitreiking toch een beetje feestelijk was![]()
![]()
Krijg je wel zo'n lelijke kleur hoofd. Mooi kunststof heb ik nog niet ontdekt voor het 3d-printen. Het is vooral functioneel en de esthetische kant speelt geen rol.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:33 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was echt verschrikkelijk. Ik zit er echt compleet doorheen nu. Ga nooit met een autist naar een diploma-uitreiking. Mijn zoon heeft echt de hele dag gevraagd of we het niet konden afzeggen. En ik wilde wel, maar mijn man wilde er niks van horen. Aan school lag het niet, die hadden hun best gedaan. Je reed langs allemaal tentjes waar je uit kon stappen voor een verzoeknummer (muziek), drankje/hapje of filmpje of fotomoment. Mijn zoon wilde nergens uitstappen, maar je reed in zo'n file, dus je kon er niet langs. Bij het muziektentje hebben we wel gevraagd of we niet gewoon door mochten rijden. Dat mocht gelukkig. Al met al duurde het nog best lang en ik was over mijn kookpunt qua stress. En zodra we daar weer weg reden met diploma, was mijn zoon direct weer de oude, terwijl ik nog steeds niet bij ben gekomen. We wilden nog feestelijk met mijn ouders uit eten gaan om het te vieren, maar mijn zoon wilde het woord diploma niet eens meer horen, laat staan daar nog iets feestelijks mee doen. Dus we zijn net thuis; hebben niet gegeten en ook alledrie niet meer de energie of lust om aan eten te denken.
Sorry voor de klaagpost
Is toch geen klaagpost, ik vraag je wat en je geeft eerlijk antwoordquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was echt verschrikkelijk. Ik zit er echt compleet doorheen nu. Ga nooit met een autist naar een diploma-uitreiking. Mijn zoon heeft echt de hele dag gevraagd of we het niet konden afzeggen. En ik wilde wel, maar mijn man wilde er niks van horen. Aan school lag het niet, die hadden hun best gedaan. Je reed langs allemaal tentjes waar je uit kon stappen voor een verzoeknummer (muziek), drankje/hapje of filmpje of fotomoment. Mijn zoon wilde nergens uitstappen, maar je reed in zo'n file, dus je kon er niet langs. Bij het muziektentje hebben we wel gevraagd of we niet gewoon door mochten rijden. Dat mocht gelukkig. Al met al duurde het nog best lang en ik was over mijn kookpunt qua stress. En zodra we daar weer weg reden met diploma, was mijn zoon direct weer de oude, terwijl ik nog steeds niet bij ben gekomen. We wilden nog feestelijk met mijn ouders uit eten gaan om het te vieren, maar mijn zoon wilde het woord diploma niet eens meer horen, laat staan daar nog iets feestelijks mee doen. Dus we zijn net thuis; hebben niet gegeten en ook alledrie niet meer de energie of lust om aan eten te denken.
Sorry voor de klaagpost
Lucht lekker je hart, heb ik ook vandaag gedaan en dat heeft goed gewerkt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry voor de klaagpost
Wat vervelend.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry voor de klaagpost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |