SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Ja.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[ code verwijderd ]
Zien jullie dit ook als TT…?
Jaquote:Op maandag 5 juli 2021 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[ code verwijderd ]
Zien jullie dit ook als TT…?
Chuck Berry is simpelweg de man van de Duckwalk…quote:Op maandag 5 juli 2021 20:56 schreef DJ11 het volgende:
De easter egg is me een beetje ontgaan, maar bij deze dan toch maar een portie Chuck Berry:Chuck Berry - Rock And Roll Music
Ik draai 'm gewoon zo vaak dat -ie vanzelf vertrouwd raaktquote:Op maandag 5 juli 2021 21:02 schreef just me het volgende:
Ik vind deze uitvoering minder... ik kan niet tegen veranderingen
Je moet dit straks maar eens bekijken…quote:Op maandag 5 juli 2021 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik had wel een iets betere opname mogen uitzoeken, maar ja...
Ze hebben het soundje inderdaad goed te pakken.
Ja, ik kon helaas niet voor-luisteren. Dit was niet zo'n beste opname, helaas.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wel de heel erg extreem ingekorte versie…
Daar komt de naam van The Hee Bee Gee Bees uiteraard vandaan en ook daar hebben ze een parodie op gemaakt:quote:Op maandag 5 juli 2021 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Het grappige is dat ik deze dus al klaar had staan voor vanavond. Past er naadloos achteraan...Bee Gees - I Started a Joke
DDM en ik hebben dit gezamenlijk live meegemaakt.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
Hoop dat het allemaal goed uitpakt MM, sterkte en gezondheid gewenst.
Zo eens afspraak maken voor bloedprikken.
Donderdag ben ik vaccinatie klaar, maar 12e staat afspraak bij de huisarts..
En ik wil zo graag alles vanaf dat moment.
Thanks, ik verwacht niet zo heel veel van het gesprek morgen.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:18 schreef Rafeiro het volgende:
Hoop dat het allemaal goed uitpakt MM, sterkte en gezondheid gewenst.
Dit doet me ook aan iets anders denken, maar weet even niet wat…🤔quote:Op maandag 5 juli 2021 21:23 schreef DJ11 het volgende:
De voorlaatste song vandaag:Family Of The Year - Hero
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrea Bocelli - Con Te Partirò
Elk half jaar MRI, CT, Endo-echoscopie, echo nu 2 jaar niet.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ] doe eens gek en laat je gaan [ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:26 schreef DJ11 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrea Bocelli - Con Te Partirò
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op maandag 5 juli 2021 21:26 schreef DJ11 het volgende:
Gecondoleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrea Bocelli - Con Te Partirò
Dit hebben we ook gedraaid tijdens de uitvaart van mijn moeder, dus ik begrijp 'm wel…![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |