Ik ben blij dat wij voor dit jaar een camping in Nederland geboekt hebbenquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:20 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Dat heeft m.i. de besmettingscijfers weer doen kantelen.
Als je zag hoe halfdronken jongens op nationale tv stonden te brallen dat ze QR codes doorstuurden kon je dit op je klompen voelen aankomen. Gevolg kan zijn dat NL op rood komt te staan en niemand op vakantie kan deze zomer.
Bedankt dat je even wat duiding geeft aan de cijfers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt dat je even wat duiding geeft aan de cijfers.Nog even blij zijn voordat de cijfers over drie kwartier weer teleurstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik las: Kliniek: 106 en dacht dat het opnames betrof.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 1 t/m maandag 7 juni:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervóór: -27,1%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 15 t/m maandag 21 juni:
Daling t.o.v. week ervóór: - 35,7 % (percentage positieve tests: 4,3)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besmettingcijfers dinsdag 22 t/m maandag 28 juni:
Daling t.o.v. week ervóór: -27,9%(percentage positieve tests: 3,1)
dinsdag: 686
woensdag: 652
donderdag: 700
vrijdag: 641
zaterdag: 552
zondag: 498
maandag: 557
totaal: 4.286
Besmettingcijfers dinsdag 29 juni t/m maandag 5 juli:
Stijging t.o.v. week ervóór: + 72,6%(percentage positieve tests: 4,5)
dinsdag: 538
woensdag: 634
donderdag: 825
vrijdag: 941
zaterdag: 1.125
zondag: 1.215
maandag: 1.519
totaal: 7.397
Besmettingcijfers dinsdag 6 t/m maandag 12 juli:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervóór: + 456,1%
dinsdag: 2.209
woensdag: 3.646
donderdag: 5.431
vrijdag:
zaterdag:
zondag:
maandag:
totaal: 26.334 (Extrapolatie op basis van de weekcijfers tot nu toe:)
[ Bericht 0% gewijzigd door Oliver23 op 08-07-2021 15:29:41 ]![]()
Oei gaat wel heel hard nu, moeilijk positief te blijven, maar we doen ons best.
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'![]()
Het percentage positieve tests is gestegen, van 8,1 naar 11,0.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Normaal haal ik wel ergens positiviteit uit, maar ik moet nu toch toegeven dat ik mij echt ruk voel. In combinatie met vrienden die nu ineens moeten testen (want in contact geweest met besmette mensen) en teststraten die overlopen in het nieuws is het wel echt zorgelijk te noemen.
Het enige positieve is dat je met name de groep <30 ziet in de besmettingen. Dat is ook wat ik om mij heen hoor, een vriend omschreef het als: "de jonge honden die op pad gingen". Ik denk dat dat de lading wel dekt.
Ik hoop echt, en dat is compleet tegen mijn natuur in, dat de overheid vandaag nog ingrijpt en het nachtleven per direct sluit. Drastisch en niet leuk, maar als we dit in de hand willen houden dan moeten de besmettingen in de groep <30 omlaag. En snel ook.
Nog iets positiefs, ik hoor veel jeugd tussen de 12 en 18 die een eerste prik hebben gehad of deze op heel korte termijn gaan halen. Dat is wel fijn om te zien.![]()
Pfft..quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:28 schreef Federer-fan het volgende:
Het percentage positieve tests is gestegen, van 8,1 naar 11,0.
Gelukkig lees ik overal dat het aantal testen ook keihard stijgt, dit getal zal dan ook nog wel wat temperen binnenkort. Maar voor nu, slikken. Bah.![]()
Ja, inderdaad. Het gaat hard. Hopelijk blijven de ziekenhuiscijfers dalen. Vandaag gelukkig ook weer tien eraf.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:30 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Pfft..
Gelukkig lees ik overal dat het aantal testen ook keihard stijgt, dit getal zal dan ook nog wel wat temperen binnenkort. Maar voor nu, slikken. Bah.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
We zijn met dat nachtleven inderdaad te snel gegaan omdat daar juist de mensen naar toe gaan die nog niet geprikt hebben........quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:30 schreef GereDathan het volgende:
Normaal haal ik wel ergens positiviteit uit, maar ik moet nu toch toegeven dat ik mij echt ruk voel. In combinatie met vrienden die nu ineens moeten testen (want in contact geweest met besmette mensen) en teststraten die overlopen in het nieuws is het wel echt zorgelijk te noemen.
Het enige positieve is dat je met name de groep <30 ziet in de besmettingen. Dat is ook wat ik om mij heen hoor, een vriend omschreef het als: "de jonge honden die op pad gingen". Ik denk dat dat de lading wel dekt.
Ik hoop echt, en dat is compleet tegen mijn natuur in, dat de overheid vandaag nog ingrijpt en het nachtleven per direct sluit. Drastisch en niet leuk, maar als we dit in de hand willen houden dan moeten de besmettingen in de groep <30 omlaag. En snel ook.
Nog iets positiefs, ik hoor veel jeugd tussen de 12 en 18 die een eerste prik hebben gehad of deze op heel korte termijn gaan halen. Dat is wel fijn om te zien.![]()
"Dansen met Jansen" was een leuke slogan, maar wel funest. "Na 14 dagen Dansen met Jansen" was een betere strategie geweest, al kun je je afvragen of je met een dekking van 60% uberhaupt niet gewoon een stijging zou hebben gekregen...quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
We zijn met dat nachtleven inderdaad te snel gegaan omdat daar juist de mensen naar toe gaan die nog niet geprikt hebben........Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dat is de enige conclusie die we kunnen trekken, laten we hopen dat er snel op ingegrepen wordt en niet gewacht wordt of de ziekenhuizen volstromen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
We zijn met dat nachtleven inderdaad te snel gegaan omdat daar juist de mensen naar toe gaan die nog niet geprikt hebben........![]()
Ja ook weer waar inderdaad.......misschien hadden ze beter die jeugd geen Janssen moeten geven?quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Dansen met Jansen" was een leuke slogan, maar wel funest. "Na 14 dagen Dansen met Jansen" was een betere strategie geweest, al kun je je afvragen of je met een dekking van 60% uberhaupt niet gewoon een stijging zou hebben gekregen...![]()
Ik ben geen fan van Janssen, maar ik denk dat het in dit geval een slimme keus was. Beter 60% dan niets.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Dansen met Jansen" was een leuke slogan, maar wel funest. "Na 14 dagen Dansen met Jansen" was een betere strategie geweest, al kun je je afvragen of je met een dekking van 60% uberhaupt niet gewoon een stijging zou hebben gekregen...
Maar die 14 dagen, ik kan er met mijn pet niet bij dat die losgelaten werd. Iedereen braaf weken wachten met alle andere vaccins en ineens kon alles.
@ het modje wat meeleest: dank je wel
[ Bericht 7% gewijzigd door GereDathan op 08-07-2021 15:55:42 ]![]()
Ik snap sowieso niet dat ze in een keer zoveel hebben geopend, ook binnen met de nachtclubs. Juist daar kan je veel verspreiding verwachten.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Janssen, maar ik denk dat het in dit geval een slimme keus was. Beter 60% dan niets.
Maar die 14 dagen, ik kan er met mijn pet niet bij dat die losgelaten werd. Iedereen braaf weken wachten met alle andere vaccins en ineens kon alles.
Laten we hopen dat omdat het voornamelijk jongeren en de meest kwetsbaren gevaccineerd zijn we hier weinig van terug gaan zien in de ziekenhuiscijfers.![]()
Het is balen dat wij er allemaal hinder van krijgen, maar ik wil de jonge mensen niet veroordelen. Ik snap het ook wel weer, 1,5 jaar binnen en je aan de regels houden. Dan mag je, dan ga je. Ik was niet anders toen ik 18-22 was, maar weinig kon mij binnenhouden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:56 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat ze in een keer zoveel hebben geopend, ook binnen met de nachtclubs. Juist daar kan je veel verspreiding verwachten.
Laten we hopen dat omdat het voornamelijk jongeren en de meest kwetsbaren gevaccineerd zijn we hier weinig van terug gaan zien in de ziekenhuiscijfers.
Ik hoop met je mee, net als dat ik hoop dat een hoop jongeren nu verstandig zijn en even een pas op de plaats / stap achteruit zetten. De jongeren zijn niet dom, ze zien ook wat er gebeurd.![]()
Ik heb het idee dat Hugo z'n prestigeprojectje Testen Voor Toegang er gewoonweg doorheen wilde drukken. Het is nu wel duidelijk dat dat gewoon keihard gefaald heeft...quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:56 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat ze in een keer zoveel hebben geopend, ook binnen met de nachtclubs. Juist daar kan je veel verspreiding verwachten.
Laten we hopen dat omdat het voornamelijk jongeren en de meest kwetsbaren gevaccineerd zijn we hier weinig van terug gaan zien in de ziekenhuiscijfers.![]()
Die jeugd heeft in elk geval urenlang in de rij gestaan om zich te laten testen. Als je totaal geen klachten hebt én een negatieve testuitslag dan snap ik wel dat ze denken veilig naar binnen te kunnen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:58 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het is balen dat wij er allemaal hinder van krijgen, maar ik wil de jonge mensen niet veroordelen. Ik snap het ook wel weer, 1,5 jaar binnen en je aan de regels houden. Dan mag je, dan ga je. Ik was niet anders toen ik 18-22 was, maar weinig kon mij binnenhouden.
Ik hoop met je mee, net als dat ik hoop dat een hoop jongeren nu verstandig zijn en even een pas op de plaats / stap achteruit zetten. De jongeren zijn niet dom, ze zien ook wat er gebeurd.![]()
Vind ik niet, ik vind niet dat TvT faalt. We hebben het ook vaak goed zien gaan, zoals tijdens voetbalwedstrijden en bij het songfestival.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Hugo z'n prestigeprojectje Testen Voor Toegang er gewoonweg doorheen wilde drukken. Het is nu wel duidelijk dat dat gewoon keihard gefaald heeft...
Het probleem is veel breder. Jeugd die QR codes doorgaf aan elkaar, horeca die niet afdoende controleerde en dat soort dingen.![]()
... maar hadden ze dat niet aan kunnen zien komen? Natuurlijk wil de horeca iedereen die maar in de buurt is binnentrekken, die willen gewoonweg geld verdienen. Dat die dan niet/onvoldoende controleren is niet heel verrassend. Bij de voetbal/songfestival was die controle wél op orde en werd er bijv. ook een veel kortere geldigheid voor die test verlangd + mensen gingen maar naar 1 event toe ipv de halve binnenstad door op een avond.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:05 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik vind niet dat TvT faalt. We hebben het ook vaak goed zien gaan, zoals tijdens voetbalwedstrijden en bij het songfestival.
Het probleem is veel breder. Jeugd die QR codes doorgaf aan elkaar, horeca die niet afdoende controleerde en dat soort dingen.![]()
We is nogal een verschil tussen een voetbalstadion of een stampvolle discotheek waar je amper tot geen ventilatie hebt. Een false negative test heeft op zo’n locatie veel meer invloed dan in een voetbalstadion.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:05 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik vind niet dat TvT faalt. We hebben het ook vaak goed zien gaan, zoals tijdens voetbalwedstrijden en bij het songfestival.
Ik vind dat het geen zin heeft om de spreekwoordelijke koe in de spreekwoordelijke kont te kijken. De cijfers gaven blijkbaar voldoende aanleiding om deze versoepelingen door te voeren.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar hadden ze dat niet aan kunnen zien komen? Natuurlijk wil de horeca iedereen die maar in de buurt is binnentrekken, die willen gewoonweg geld verdienen. Dat die dan niet/onvoldoende controleren is niet heel verrassend. Bij de voetbal/songfestival was die controle wél op orde en werd er bijv. ook een veel kortere geldigheid voor die test verlangd + mensen gingen maar naar 1 event toe ipv de halve binnenstad door op een avond.
We moeten, denk ik, de conclusie trekken dat het te vroeg is. Ons verlies nemen en tijdig maatregelen nemen. Laten we het niet zo gierend uit de klauw laten lopen.![]()
In een eerder topic, net voor de versoepelingen, heb ik dat volgens mij wel eens ter sprake gebracht.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:19 schreef NightDancert het volgende:
[..]
We is nogal een verschil tussen een voetbalstadion of een stampvolle discotheek waar je amper tot geen ventilatie hebt. Een false negative test heeft op zo’n locatie veel meer invloed dan in een voetbalstadion.
Het is inderdaad een verschil, het was een gok. De gok pakt niet goed uit. Snel terug naar de tekentafel, maatregelen nemen en indammen. Over een maand maar weer eens kijken.![]()
Ben ik niet met je eens. Je hebt nu wat, 200.000x Janssen weggeprikt? Met pfizer wordt er ook 200.000 per dag weggeprikt als je rekent dat je er 400.000 moet hebben voor "volledige" immuniteit met pfizer dan scheelt je dat 2 dagen prikken. Dat is echt zo'n miniem stapje sneller dat je nu gaat dat ik het het niet waard vind om met een stuk minder effectief vaccin in te spuiten.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:50 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Janssen, maar ik denk dat het in dit geval een slimme keus was. Beter 60% dan niets.
@ het modje wat meeleest: dank je wel
Verder zijn de besmettingscijfers nu wel klote. Iedereen in mijn omgeving begon net een beetje losser te worden, weer wat vaker op visite etc. Best kans dat er nu een hoop teruggedraaid gaat worden daarin, alleen omdat je de nachtclubs e.d. open hebt gegooid.![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:26 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ik ga hem gewoon maken... Steeds meer mensen hebben iets positiefs.
EEN TESTUITSLAG HIHAHO
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ik ben niet blij met de direct Dansen met Janssen. Maar wel blij dat er Janssen is ingezet om mensen over de streep te trekken, ik denk dat een hoop jongeren eerder geneigd zijn om Janssen te nemen (1 prik en direct dansen) dan dat ze Pfizer/Moderna namen. En het is altijd mogelijk om Janssen te boosten met Pfizer/Moderna eind dit jaar of begin volgend jaar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:25 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Je hebt nu wat, 200.000x Janssen weggeprikt? Met pfizer wordt er ook 200.000 per dag weggeprikt als je rekent dat je er 400.000 moet hebben voor "volledige" immuniteit met pfizer dan scheelt je dat 2 dagen prikken. Dat is echt zo'n miniem stapje sneller dat je nu gaat dat ik het het niet waard vind om met een stuk minder effectief vaccin in te spuiten.
Het werd helaas richting juli duidelijk dat de eerste prik voor iedereen onhaalbaar was met Pfizer/Moderna. De strategie om dan Janssen in te zetten vind ik wel goed, beter iets dan niets.Ja, daar ben ik ook bang van. Maar goed, we moeten niet direct verkrampen. Zo snel als het stijgt kan het ook dalen weten we.quote:Verder zijn de besmettingscijfers nu wel klote. Iedereen in mijn omgeving begon net een beetje losser te worden, weer wat vaker op visite etc. Best kans dat er nu een hoop teruggedraaid gaat worden daarin, alleen omdat je de nachtclubs e.d. open hebt gegooid.![]()
Er wordt druk doorgeprikt en over een tijdje is deze hele ellende voorbij. Daar ben ik nog steeds van overtuigd. Het was gewoon onverstandig om een hoop ongevaccineerde mensen in kleine slecht geventileerde ruimtes de hort op te laten gaan. Maar het is ook een wake-up call voor veel ongevaccineerde mensen om alsnog vaccinaties te halen. Als ook die jongere groepen zoveel mogelijk immuniteit hebben opgebouwd denk ik echt dat we een mooie tijd tegemoet gaan.quote:![]()
Heb je gelijk wat betreft die tweede prik. Zou me niet verbazen als een hoop mensen die met AZ en Janssen zijn gevaccineerd straks alsnog een pfizer/moderna prik krijgen idd.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:28 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik ben niet blij met de direct Dansen met Janssen. Maar wel blij dat er Janssen is ingezet om mensen over de streep te trekken, ik denk dat een hoop jongeren eerder geneigd zijn om Janssen te nemen (1 prik en direct dansen) dan dat ze Pfizer/Moderna namen. En het is altijd mogelijk om Janssen te boosten met Pfizer/Moderna eind dit jaar of begin volgend jaar.
Het werd helaas richting juli duidelijk dat de eerste prik voor iedereen onhaalbaar was met Pfizer/Moderna. De strategie om dan Janssen in te zetten vind ik wel goed, beter iets dan niets.
[..]
Ja, daar ben ik ook bang van. Maar goed, we moeten niet direct verkrampen. Zo snel als het stijgt kan het ook dalen weten we.![]()
• Het allergrootste deel van de stijging zit in de (ongevaccineerde) jongeren, dus vaccineren werkt. Over een paar weken hebben we dat gat dus gedicht (als ze dan niet al allemaal natuurlijk afweer hebben).quote:
• De schoolvakanties beginnen zeer binnenkort, dus dat scheelt een besmettingsplek.
• Het is best mooi weer vandaag.![]()
![]()
Ja dat geloof ik ook wel hoor. Helaas heb ik alleen net begin eind mei de uitnodigingen voor m'n bruiloft begin augustus verstuurd. Ik ben bang dat dat m toch niet gaat worden...quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:29 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Er wordt druk doorgeprikt en over een tijdje is deze hele ellende voorbij. Daar ben ik nog steeds van overtuigd. Het was gewoon onverstandig om een hoop ongevaccineerde mensen in kleine slecht geventileerde ruimtes de hort op te laten gaan. Maar het is ook een wake-up call voor veel ongevaccineerde mensen om alsnog vaccinaties te halen. Als ook die jongere groepen zoveel mogelijk immuniteit hebben opgebouwd denk ik echt dat we een mooie tijd tegemoet gaan.![]()
1 voordeel, het beeld van de wappies dat je gewoon alles los kan laten zonder problemen is nu wel van de tafel toch of dat het een wintervirus is...![]()
Mijn reactie na de persco: Wat erg om het zo los te laten, nog 6 weken en dan bouw je gestaag af over die 6 weken.
Maar nu is dit gebeurd. Je kan wel ingrijpen maar als eenmaal iets verspreid duurt het ook weer tot het uitdooft. Stopt ons misschien twee maanden langer binnen (hoewel een volledige lockdown nu niet komt) maar de 1,5 meter weg op 16 augustus kan je nu wel vergeten.![]()
Ah nee.....hopelijk kunnen jullie er op een bepaalde manier toch een mooi feest van maken!quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel hoor. Helaas heb ik alleen net begin eind mei de uitnodigingen voor m'n bruiloft begin augustus verstuurd. Ik ben bang dat dat m toch niet gaat worden...![]()
![]()
Ik ben ook van plan om in oktober te gaan trouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:40 schreef Federer-fan het volgende:
Je kunt je aanmelden voor Married at first sightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zie er genoeg bij wie ik dat heb.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je kunt je aanmelden voor Married at first sight[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ja maar dan ga je echt daadwerkelijk trouwen en dan heb je aan ons een hele rij bruidsjonkers en bruidsmeisjequote:Op donderdag 8 juli 2021 16:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zie er genoeg bij wie ik dat heb.![]()
![]()
Het is niet zo dat iedereen die van van de consensus afwijkende mening heeft achterlijk is hoor, voor zover je dat bedoelt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:32 schreef magrec het volgende:
1 voordeel, het beeld van de wappies dat je gewoon alles los kan laten zonder problemen is nu wel van de tafel toch of dat het een wintervirus is...[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Haha, ja, dan krijg ik opeens veel terug voor al die honderden uren analyseren en rekenen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je echt daadwerkelijk trouwen en dan heb je aan ons een hele rij bruidsjonkers en bruidsmeisje[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Preciesquote:Op donderdag 8 juli 2021 16:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Haha, ja, dan krijg ik opeens veel terug voor al die honderden uren analyseren en rekenen.![]()
![]()
Het is maar net wie zich aangesproken voelt ;-) en nee ik ben niet zo zwart/witquote:Op donderdag 8 juli 2021 16:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is niet zo dat iedereen die van van de consensus afwijkende mening heeft achterlijk is hoor, voor zover je dat bedoelt.![]()
![]()
Mijn vraag was bedoeld om na te gaan of je het zo ziet, om vervolgens te bepalen of ik me aangesproken moet voelen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:53 schreef magrec het volgende:
[..]
Het is maar net wie zich aangesproken voelt ;-)Heel fijn, zouden meer mensen mogen doen. Ik vind heel veel maatschappelijke discussie tegenwoordig zwart-wit. In mijn tijd kreeg je als je mensen vroeg om hun mening over bijvoorbeeld de doodstraf of abortus vak een antwoord als "Dat vind ik altijd moeilijk/ Aan de ene kant vind ik X en aan de andere kant Y, maar alles bij elkaar vind ik toch X, omdat [reden]." Tegenwoordig kom ik nog zelden mensen tegen die onderwerpen als de EU, de doodstraf, vrij wapenbezit, abortus, euthanasie en het homohuwelijk ingewikkeld vinden.quote:en nee ik ben niet zo zwart/wit[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
Ja, een raadsel/grap die ik net heb bedacht.quote:
Waarom is een worstje met pepermuntsmaak niet blij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:40 schreef Federer-fan het volgende:
Er zit in dit topic toch wel een leuke dame?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik bruidsmeisje zijn?![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, een raadsel/grap die ik net heb bedacht.
Waarom is een worstje met pepermuntsmaak niet blij?Van de week had je een betere grap hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik doe er een jurkje voor aan, lijkt me geinigquote:Op donderdag 8 juli 2021 16:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je echt daadwerkelijk trouwen en dan heb je aan ons een hele rij bruidsjonkers en bruidsmeisje![]()
![]()
Ja, en ook buiten het topic.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:05 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Er zit in dit topic toch wel een leuke dame?Nee. Eventueel mag je wel getuige zijn, voor het geval ik iets doe wat in strijd is met de wet.quote:Mag ik bruidsmeisje zijn?Jah, het rekenen heeft me vermoeid.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:06 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Van de week had je een betere grap hoor
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, een raadsel/grap die ik net heb bedacht.
Waarom is een worstje met pepermuntsmaak niet blij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pics??quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:06 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik doe er een jurkje voor aan, lijkt me geinig![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik durf niet!![]()
Heel goed nieuws, niet dat er opgeschaald moet worden maar dat veel mensen het dus serieus nemen en zich willen laten testen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Overigens:
https://www.bd.nl/binnenl(...)-opschalen~a2235542/![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:27 schreef GereDathan het volgende:
[..]LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik durf niet!
Héérlijk om ook even te kunnen lachen ondanks de berichten vandaag!
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2021 17:29:11 ]![]()
Dank voor alle positieve posts. Ik wil er graag een mening aan toevoegen. Dat de besmettingen bij jongeren de spuigaten uitlopen, komt omdat ze niet gevaccineerd zijn. Dat is een keuze geweest die we gemaakt hebben.
Ik denk te zien dat bijna iedereen, van alle leeftijden, de regels losgelaten heeft. Dat de jongeren er nu uitspringen is hen dus niet te verwijten. Dat gelul moet stoppen.
Laten we ze stimuleren zich te laten inenten. Dat is veel positiever (en zinvoller).
[ Bericht 2% gewijzigd door blissard1984 op 08-07-2021 18:58:21 ]![]()
Dit inderdaad......ben alweer een week bij mijn cliënten 'die jeugd' aan het verdedigenquote:Op donderdag 8 juli 2021 18:07 schreef blissard1984 het volgende:
Dank voor alle positieve posts. Ik wil er graag een mening aan toevoegen. Dat de besmettingen bij jongeren de spuigaten uitlopen, komt omdat ze niet gevaccineerd zijn. Dat is een keuze geweest die we gemaakt hebben.
Ik denk te zien dat bijna iedereen, van alle leeftijden, de regels losgelaten heeft. Dat de jongeren er nu uitspringen is hen dus niet te verwijten. Dat frame moet overboord.
Laten we ze stimuleren zich te laten inenten. Dat is veel positiever (en zinvoller).![]()
![]()
Ik vind het erger dat je het woord 'frame' gebruikt dan dat je dubbel post.quote:
Hoezo dan? Jij vindt de huidige besmettingen de schuld van de jongeren??quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat je het woord 'frame' gebruikt dan dat je dubbel post.![]()
Sorry, te veel op mijn werk gezeten.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het erger dat je het woord 'frame' gebruikt dan dat je dubbel post.Gelijk aangepast.
![]()
Kan ik me alleen maar achter scharen. Ook al zijn er een paar klootzakkies die qr-codes ruilen en weet ik veel wat meer, de meerderheid houdt zich volgens mij juist heel goed aan de regels.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:07 schreef blissard1984 het volgende:
Ik denk te zien dat bijna iedereen, van alle leeftijden, de regels losgelaten heeft. Dat de jongeren er nu uitspringen is hen dus niet te verwijten. Dat gelul moet stoppen.
Laten we ze stimuleren zich te laten inenten. Dat is veel positiever (en zinvoller).![]()
Ik kan niet tegen dat Engels.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoezo dan? Jij vindt de huidige besmettingen de schuld van de jongeren??Bedankt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:59 schreef blissard1984 het volgende:
[..]
Sorry, te veel op mijn werk gezeten.Gelijk aangepast.
Soms zeggen klanten tegen me: "Meneer Federer-fan, hartelijk bedankt voor uw effort."
![]()
![]()
Ah okeequote:Op donderdag 8 juli 2021 21:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dat Engels.
[..]
Bedankt.Soms zeggen klanten tegen me: "Meneer Federer-fan, hartelijk bedankt voor uw effort."
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: