abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200230157
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 14:49 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Ik ben niet terug gaan rekenen, maar je roept een groep eerder op omdat het belangrijk is die als een van de eersten te vaccineren, dus dan verwacht ik nu eenmaal niet dat het zo krom uitpakt dat ze alsnog amper eerder of niet eens eerder volledig gevaccineerd zijn dan ik als 30-minner. :')

Door AZ te weigeren en later alsnog voor Pfizer/Moderna te gaan ben je als persoon uit die leeftijdscategorie nog eerder klaar ook. Dat vind ik ook zuur. En er was toch ook iets met AZ dat de tweede op zich wel eerder kon, maar dat we dat in NL niet deden?
Tsjah, er zijn keuzes gemaakt op basis van de toen bekende gegevens. Sinds die tijd is Pfizer/Moderne een bak meer gaan leveren en konden we meer tempo maken. Op dat moment hadden we nog veel pijlen gericht op AZ.

Eerlijk gezegd maakt het weinig uit, volledige bescherming is volledige bescherming. Welke groep eerder is, doet er weinig toe. Al zou ik er, zoals ik al aangaf, wel voor pleiten om de 60+ groep nu met spoed Pfizer/Moderna te geven zodat die gewoon klaar zijn.
pi_200230364
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 14:28 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dat was toch enkel zo als je AZ bij de huisarts kreeg? Een deel ging via de huisarts en een deel via de GGD dacht ik?

Al kan het zijn dat ik mis zit, het gaat zo snel dat ik niet alles op mijn harde schijf kan opslaan ;)
Volgens mij is er geen AZ via de GGD gegaan, de groep 60-64 heeft òf AZ via de huisarts gehad (op oproep) òf recent Pfizer via de GGD (op afspraak).
  dinsdag 6 juli 2021 @ 15:17:44 #53
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_200230389
Besmettingcijfers 24 november 2020 tot en met 31 mei 2021
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 1 t/m maandag 7 juni:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervóór: -27,1%

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 15 t/m maandag 21 juni:
Daling t.o.v. week ervóór: - 35,7 % (percentage positieve tests: 4,3)

[spoiler]dinsdag: 1.032
woensdag: 1.016
donderdag: 1.064
vrijdag: 888
zaterdag: 686
zondag: 701
maandag: 558

totaal: 5.945 [/spoiler

Besmettingcijfers dinsdag 22 t/m maandag 28 juni:
Daling t.o.v. week ervóór: -27,9%

dinsdag: 686
woensdag: 652
donderdag: 700
vrijdag: 641
zaterdag: 552
zondag: 498
maandag: 557

totaal: 4.286

Besmettingcijfers dinsdag 29 juni t/m maandag 5 juli:
Stijging t.o.v. week ervóór: + 72,6%

dinsdag: 538
woensdag: 634
donderdag: 825
vrijdag: 941
zaterdag: 1.125
zondag: 1.215
maandag: 1.519

totaal: 7.397

Besmettingcijfers dinsdag 6 t/m maandag 12 juli:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervóór: + 315,9%

dinsdag: 2.209
woensdag:
donderdag:
vrijdag:
zaterdag:
zondag:
maandag:

totaal: 15.463 (Extrapolatie op basis van de weekcijfers tot nu toe:)

pi_200230487
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 15:00 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Tsjah, er zijn keuzes gemaakt op basis van de toen bekende gegevens. Sinds die tijd is Pfizer/Moderne een bak meer gaan leveren en konden we meer tempo maken. Op dat moment hadden we nog veel pijlen gericht op AZ.

Eerlijk gezegd maakt het weinig uit, volledige bescherming is volledige bescherming. Welke groep eerder is, doet er weinig toe. Al zou ik er, zoals ik al aangaf, wel voor pleiten om de 60+ groep nu met spoed Pfizer/Moderna te geven zodat die gewoon klaar zijn.
Die bak meer gaan leveren stond volgens mij ook gewoon in de planning, vandaar die half juno uitspraak over iedereen een eerste prik van de Jonge. Welke groep eerder is doet er wel toe als het doel is om de IC te ontlasten.
pi_200230515
Gaat lekker met het testen hè...... -O-
pi_200230533
Ik ga de bunker weer in.
Tap tap tap
  dinsdag 6 juli 2021 @ 15:26:48 #57
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_200230537
twitter

Weinig ''oudjes'' nog maar op de IC afdelingen _O_
  dinsdag 6 juli 2021 @ 15:36:33 #58
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_200230711
Verpleeg heeft bijna de IC ingehaald :o

Hopelijk valt het aantal nieuwe opnames van de stijging van de besmettingen mee en doen de vaccins hun werk :)
pi_200230719
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 15:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gaat lekker met het testen hè...... -O-
Lijkt me vooral te zitten in het aantal jongeren dat zich nu laat testen om op vakantie te kunnen of ergens binnen te komen. Die lieten zich eerder niet of mindet testen.
En her en der een dicotheek en Studentenvereniging met veel besmettingen helpt ook niet natuurlijk :')
Zolang het bij die jongeren blijft en de ziekenhuiscijfers niet weer substantieel stijgen zie ik het nog niet zo somber in.
A mind with a heart of it's own
pi_200230728
50 procent stijging. Dat is niet waar we op zitten te wachten :{
pi_200230812
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 15:37 schreef GereDathan het volgende:
Was te verwachten. Jongeren mogen weer feesten maar grootste deel is nog niet gevaccineerd. Die afspraken staan nog deels voor de komende paar weken in de planning volgens mij. Sowieso ook die 2 weken na de prik in aanmerking nemen. Als je een week of 3-4 verder bent zal de verspreiding onder die club ook enorm af gaan nemen denk ik.
A mind with a heart of it's own
pi_200230831
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 15:36 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Lijkt me vooral te zitten in het aantal jongeren dat zich nu laat testen om op vakantie te kunnen of ergens binnen te komen. Die lieten zich eerder niet of mindet testen.
En her en der een dicotheek en Studentenvereniging met veel besmettingen helpt ook niet natuurlijk :')
Zolang het bij die jongeren blijft en de ziekenhuiscijfers niet weer substantieel stijgen zie ik het nog niet zo somber in.
Ja I know........op hoop van zegen dan maar......
pi_200230837
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 15:36 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Idem dito hier, al ben ik wel echt een beetje gespannen voor de ziekenhuizen. Niet dat ik denk dat we ineens weer naar 3000 patiënten klappen, dat zie ik met de huidige vaccinatiegraad echt niet meer gebeuren. Maar net nu we lekker de uitgestelde operaties aan het inhalen zijn zitten we niet te wachten op 1000 mensen extra met Corona in het ziekenhuis. Ik vind het een spannende tijd, over ongeveer een week kunnen we de eerste tekenen zien wat er in het ziekenhuis gaat gebeuren.

Maar ik houd mij vast aan de berichten uit NL, de UK en de VS waarin aangegeven wordt dat wat er opgenomen wordt geen (volledige) vaccinatie heeft gehad. Ook lijkt het erop in de UK dat de ziekenhuizen niet vollopen en de versoepelingen gaan (vooralsnog) door op 19 juli. Beide tekenen dat ze geen grote problemen verwachten.
pi_200230911
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 15:42 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Was te verwachten. Jongeren mogen weer feesten maar grootste deel is nog niet gevaccineerd. Die afspraken staan nog deels voor de komende paar weken in de planning volgens mij. Sowieso ook die 2 weken na de prik in aanmerking nemen. Als je een week of 3-4 verder bent zal de verspreiding onder die club ook enorm af gaan nemen denk ik.
Absoluut.

Zelf moet ik volgende week voor mijn 2e prik en met mij heeft dan op korte termijn de groep 40-60 zijn 2e prik binnen. Dat is ook een positief gegeven, want kort daarna zal (als ze aan AZ vasthouden) de groep 60+ ook klaar zijn. En dan pakken we ook al door met de 2e prik voor 30-40. En ondertussen hebben we enkele honderd duizenden Janssen gezet die vanaf komend weekend effect gaan hebben (zaterdag 2 weken geleden zijn de eerste prikken Janssen gezet).

Al met al ziet de toekomst er echt wel goed uit, maar voor nu is het nog even slikken.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 15:50:57 #65
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_200230944
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 15:37 schreef GereDathan het volgende:
310% stijging t.o.v. de dagcijfers van vorige week dinsdag
pi_200231011
Gezeik met die blagen weer :{w
Tap tap tap
pi_200231221
Bij een onbekend aantal totaal van testen zegt dit toch minder. We kunnen er toch ook blij mee zijn dat er zo veel meer getest wordt. (het nauwkeurigst wat ik las zijn tienduizenden per dag)
Rekenen we alle TVT tests mee, dan daalt het % positief waarschijnlijk gigantisch. Vooral jammer dat het totaal aan TVT-tests niet worden gemeld.

Ik heb nog de hoop dat dit een storm in een glas water blijkt.
pi_200231387
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 15:49 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Absoluut.

Zelf moet ik volgende week voor mijn 2e prik en met mij heeft dan op korte termijn de groep 40-60 zijn 2e prik binnen. Dat is ook een positief gegeven, want kort daarna zal (als ze aan AZ vasthouden) de groep 60+ ook klaar zijn. En dan pakken we ook al door met de 2e prik voor 30-40. En ondertussen hebben we enkele honderd duizenden Janssen gezet die vanaf komend weekend effect gaan hebben (zaterdag 2 weken geleden zijn de eerste prikken Janssen gezet).

Al met al ziet de toekomst er echt wel goed uit, maar voor nu is het nog even slikken.
Ja, hier ook, a.s. maandag moet ik voor de 2e, mijn broer en schoonzus in diezelfde week.
pi_200231410
Zo'n grote stijging positieve tests had ik nu ook weer niet verwacht, maar het geeft wel aan dat met name de 30- categorie al denkt dat corona niet meer bestaat, terwijl ze nog totaal onbeschermd zijn.

ALs de berichtgeving daarnaast klopt dat sommige natte horeca en evenementen het ook allemaal niet zo nauw nemen met de regels, moet je als branche straks niet beginnen te janken dat er wellicht straks weer maatregelen nodig zijn.

Vooralsnog gaan we in ieder geval qua ziekenhuisopnames weer vrolijk naar beneden *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200231415
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 16:24 schreef Freudie het volgende:

[..]

Ja, hier ook, a.s. maandag moet ik voor de 2e, mijn broer en schoonzus in diezelfde week.
Yup hier ook, volgende week 2e prik *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200231428
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n grote stijging positieve tests had ik nu ook weer niet verwacht, maar het geeft wel aan dat met name de 30- categorie al denkt dat corona niet meer bestaat, terwijl ze nog totaal onbeschermd zijn.
Ik denk dat het voornamelijk aan risicoperceptie ligt en daar kan ik ze ook onmogelijk ongelijk in geven.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_200231479
Volgens het weekrapport va het RIVM waren er "maar" 643 positieve testen bij Testen Voor Toegang.
Dat is dus maar 7,5% van het totaal van afgelopen week.

Zie pagina 57:

https://www.rivm.nl/sites(...)ks_20210706_1204.pdf
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 16:48:54 #73
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_200231687
Het percentage positieve tests is gestegen, van 4,9 naar 6,3.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 6 juli 2021 @ 16:52:29 #74
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_200231744
Het is in de cijfers per leeftijdsgroep gelukkig heel duidelijk te zien dat dit puur bij de jongeren zit:

De oorzaak is dus vooral het loslaten van (bijna) alle maatregelen in combinatie met een zo goed als niet-gevaccineerde groep die juist elkaar flink veel opzoeken nu. Als over een paar weken een groot deel van deze groep een 1e vaccinatie heeft gehad (+ 1-2 weken tijd om z'n werk te doen) zou dit hopelijk alweer aanzienlijk moeten dalen, en zo rond medio augustus helemaal als de 2e prik ook gezet is.
pi_200232103
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 16:52 schreef Sirolf het volgende:
Het is in de cijfers per leeftijdsgroep gelukkig heel duidelijk te zien dat dit puur bij de jongeren zit:

[ afbeelding ]

De oorzaak is dus vooral het loslaten van (bijna) alle maatregelen in combinatie met een zo goed als niet-gevaccineerde groep die juist elkaar flink veel opzoeken nu. Als over een paar weken een groot deel van deze groep een 1e vaccinatie heeft gehad (+ 1-2 weken tijd om z'n werk te doen) zou dit hopelijk alweer aanzienlijk moeten dalen, en zo rond medio augustus helemaal als de 2e prik ook gezet is.
Zolang dit het beeld is kan ik er wel mee leven.

Dansen na Janssen is ook opgeschort, dus komende dagen hopelijk weer een lichte daling richting de 1000.
pi_200232383
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 17:20 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Zolang dit het beeld is kan ik er wel mee leven.

Dansen na Janssen is ook opgeschort, dus komende dagen hopelijk weer een lichte daling richting de 1000.
Ik wil niet pessimistisch zijn, maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit gaat dalen de komende dagen.

Of deze ontwikkeling zorgwekkend is, dat is een tweede.
pi_200232672
quote:

[ afbeelding ]

quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Gezeik met die blagen weer :{w
Tap tap tap
pi_200232771
quote:

De oorzaak is dus vooral het loslaten van (bijna) alle maatregelen in combinatie met een zo goed als niet-gevaccineerde groep die juist elkaar flink veel opzoeken nu.
Ik deel je conclusie niet direct. De groep met de grootste stijging is niet toevallig ook de groep waar de meeste tvt testen op worden uitgevoerd. Er zal best een stijging in werkelijke besmettingen zijn, en samenkomst + drank helpen daar natuurlijk bij. Toch is het percentage besmet van de tvt test heel erg laag. Het zou vooral interessant zijn om het deel GGD en tvt tests hier apart te kunnen zien. Dan zeggen de cijfers misschien ook iets concreets.
pi_200232930
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 18:03 schreef CherryLips het volgende:

[..]

[..]

Hier twee blagen waarvan eentje vanmorgen haar eerste prik heeft gehad en de ander nu onderweg is naar zijn eerste prik ;)
  dinsdag 6 juli 2021 @ 20:19:54 #80
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_200234833
Het coronavirus heeft vandaag de A-klasse gekregen. _O_ Dat betekent onder meer de mogelijkheid tot gedwongen opname tot isolatie of thuisisolatie, gedwongen onderzoek en gedwongen quarantaine (inclusief medisch toezicht). Heel goed dat de overheid die macht heeft. Ze zullen er prudent mee omgaan.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_200244661
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 17:39 schreef koemleit het volgende:

[..]

Ik wil niet pessimistisch zijn, maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit gaat dalen de komende dagen.

Of deze ontwikkeling zorgwekkend is, dat is een tweede.
In de UK loopt het groeipercentage alweer hard terug en de ziekenhuisopnames zijn wel toegenomen maar een fractie van wat het eerder was.

We zullen zien, maar zoals het er nu uitziet zit het in de jongere groep en daar worden de touwtjes nu weer wat aangetrokken. Hopelijk is dat voldoende samen met de vaccinaties en wat gezond verstand.
pi_200246030
We hebben Israël al ingehaald v.w.b. het aantal mensen met 1e prik.

Israël:

Nederland:

Voor wat betreft de 2e prik zullen we de komende weken ook steeds sneller groeien. Een maand geleden maakten we een grote sprong in dagelijks gezette prikken en van die groep die toen z'n eerste kreeg gaat nu de 2e prik ronde beginnen
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_200246054
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 10:44 schreef Multatilu het volgende:
We hebben Israël al ingehaald m.b.t. het aantal mensen met 1e prik.

Israël:
[ afbeelding ]

Nederland:

[ afbeelding ]

Voor wat betreft de 2e prik zullen we de komende weken ook steeds sneller groeien. Een maand geleden maakten we een grote sprong in dagelijks gezette prikken en van die groep die toen z'n eerste kreeg gaat nu de 2e prik ronde beginnen
Mooi om te zien, dank voor het delen!

Volgende week heb ik de 2e er ook inzitten, zie er naar uit! Helaas maandag nog even via TvT een test doen, dinsdag naar Phantasialand en die vereisen een volledige vaccinatie of negatieve test. Had gehoopt dat ik niet meer getest zou hoeven worden, maar het is niet anders. We overleven dat ook wel weer :)
pi_200246329
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 08:56 schreef GereDathan het volgende:

[..]

In de UK loopt het groeipercentage alweer hard terug en de ziekenhuisopnames zijn wel toegenomen maar een fractie van wat het eerder was.

We zullen zien, maar zoals het er nu uitziet zit het in de jongere groep en daar worden de touwtjes nu weer wat aangetrokken. Hopelijk is dat voldoende samen met de vaccinaties en wat gezond verstand.
De enige touwtjes die worden aangetrokken is dat je twee weken moet wachten na janssen, maar dat touwtje was altijd krankzinnig.

Ik hoop dat als de hele vaccinaties klaar zijn dat we het hele tvt af kunnen schaffen en gewoon weer normaal kunnen doen :)
#WeesGeenWhales
pi_200246841
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:04 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

De enige touwtjes die worden aangetrokken is dat je twee weken moet wachten na janssen, maar dat touwtje was altijd krankzinnig.

Ik hoop dat als de hele vaccinaties klaar zijn dat we het hele tvt af kunnen schaffen en gewoon weer normaal kunnen doen :)
:Y
pi_200249199
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:04 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Hear hear!
  woensdag 7 juli 2021 @ 14:10:43 #87
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_200249322
Het is nog even wachten op de cijfers. Zodra ik die heb, kan ik gaan analyseren en rekenen. (8>

[ Bericht 3% gewijzigd door Federer-fan op 07-07-2021 14:18:50 ]
pi_200249648
Sta te wachten op zoonlief die zijn 1e vaccinatie krijgt, allemaal jongelui die zich laten vaccineren, echt top ^O^
  woensdag 7 juli 2021 @ 14:40:31 #89
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_200249663
twitter

Update van ons eigen OMT-lid. :D _O_ Onwaarschijnlijk, in het OMT zitten en gewoon ook - zonder enige kapsones - op FOK! posten. Heb er maar één woord voor: klasse.

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 07-07-2021 14:50:43 ]
pi_200250214
De dagelijkse besmettingscijfers beginnen nu wel zorgelijk te worden :{

Ik verwacht dat evenementen binnen snel weer verboden worden. De enige logische stap om dit te stoppen.
  woensdag 7 juli 2021 @ 15:18:44 #91
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_200250224
Besmettingcijfers 24 november 2020 tot en met 31 mei 2021
SPOILER
Besmettingcijfers dinsdag 1 t/m maandag 7 juni:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervóór: -27,1%

SPOILER
Besmettingcijfers dinsdag 15 t/m maandag 21 juni:
Daling t.o.v. week ervóór: - 35,7 % (percentage positieve tests: 4,3)

[spoiler]dinsdag: 1.032
woensdag: 1.016
donderdag: 1.064
vrijdag: 888
zaterdag: 686
zondag: 701
maandag: 558

totaal: 5.945 [/spoiler

Besmettingcijfers dinsdag 22 t/m maandag 28 juni:
Daling t.o.v. week ervóór: -27,9%(percentage positieve tests: 3,1)

dinsdag: 686
woensdag: 652
donderdag: 700
vrijdag: 641
zaterdag: 552
zondag: 498
maandag: 557

totaal: 4.286

Besmettingcijfers dinsdag 29 juni t/m maandag 5 juli:
Stijging t.o.v. week ervóór: + 72,6%(percentage positieve tests: 4,5)

dinsdag: 538
woensdag: 634
donderdag: 825
vrijdag: 941
zaterdag: 1.125
zondag: 1.215
maandag: 1.519

totaal: 7.397

Besmettingcijfers dinsdag 6 t/m maandag 12 juli:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervóór: + 399,5%

dinsdag: 2.209
woensdag: 3.646
donderdag:
vrijdag:
zaterdag:
zondag:
maandag:

totaal: 20.490 (Extrapolatie op basis van de weekcijfers tot nu toe:)

woensdag 7 juli 2021 @ 15:22:44 #92
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_200250287
Iemand nog iets positiefs te melden over de besmettingscijfers :'(
  woensdag 7 juli 2021 @ 15:30:27 #93
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_200250440
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 15:22 schreef Tinos85 het volgende:
Jazeker. Ze zijn weleens hoger geweest,. *)
pi_200250443
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 15:18 schreef GereDathan het volgende:
De dagelijkse besmettingscijfers beginnen nu wel zorgelijk te worden :{

Ik verwacht dat evenementen binnen snel weer verboden worden. De enige logische stap om dit te stoppen.
Ja en voor festivals een test van maximaal 24 uur oud. Wel heel benieuwd of men vanuit BCO kan zien waar dit vandaan komt. Hoor nog weinig over festivals clusters maar dit was ook pas 1e weekend met festivals die een vergunning nodig hebben.
pi_200250524
Eigenlijk zijn deze cijfers de bevestiging dat vaccin's echt werken, dat is erg positief, stel je eens voor dat we nog in dezelfde situatie als vorig jaar zomer zaten.
  woensdag 7 juli 2021 @ 15:35:48 #96
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_200250525
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 15:22 schreef Tinos85 het volgende:
Jazeker, ruim 70% van deze besmettingen zijn jongeren tussen de 20-29 jaar. Omgerekend 2550 besmettingen.
  woensdag 7 juli 2021 @ 15:36:42 #97
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_200250533
twitter

Volgens NICE een grote afname qua patiënten, zeker op de Kliniek
  woensdag 7 juli 2021 @ 15:37:46 #98
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_200250553
Dat Coronadashboard wordt ook steeds later bijgewerkt Was altijd rond 15.20 u. Nu is het alweer 15.37 u. en is er nog niets veranderd.
pi_200250616
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 15:36 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]

Volgens NICE een grote afname qua patiënten, zeker op de Kliniek
Ik denk dat Nice een correctie heeft gemaakt, die zaten namelijk altijd structureel 200 patiënten te hoog.
(nu nog maar 100).

Je ziet ook dat de hele piramide naar beneden is bijgesteld.
Verder zie je wel dat de instroom mooi laag blijft bij de laatste dagen, dus das het echte positieve nieuws.
pi_200250688
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 15:30 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Jazeker. Ze zijn weleens hoger geweest,. *)
Ik moest lachen _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')