Ja was er wel maar was even een weekendje weg dus veel dingen uit te pakken en op te ruimen. 🙂quote:
Ah, vroeg me al af of je op vakantie was. Maar een mini-vakantie dusquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:41 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Ja was er wel maar was even een weekendje weg dus veel dingen uit te pakken en op te ruimen. 🙂
Ja was heel fijn.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, vroeg me al af of je op vakantie was. Maar een mini-vakantie dus![]()
Genoten?
Is al de hele race gezeik met die kerbs. Werd zelfs een hele bodemplaat onderuit gehaald eerderquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:49 schreef Starflyer het volgende:
Gisteren was er geen probleem met de kerbs. Ook niet met de Xfinity. Vandaag ineens wel?
Misschien rijden deze auto's met lagere rijhoogte dan IndyCar en Xfinity?
I know. Maar waarom alleen bij de Cup race en niet de andere races?quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is al de hele race gezeik met die kerbs. Werd zelfs een hele bodemplaat onderuit gehaald eerder
Misschien juist door zoveel races op dit circuit dit weekend? Gewoon te veel geweest?quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
I know. Maar waarom alleen bij de Cup race en niet de andere races?
Misschien.quote:Op zondag 15 augustus 2021 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien juist door zoveel races op dit circuit dit weekend? Gewoon te veel geweest?
Kopen danquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:56 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik wil ook een haakse slijper!
een nieuwe baan voor hemquote:Op zondag 15 augustus 2021 21:59 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Wat doet Mark Rutte daar nou te vegen?
Goed idee geweest. 😉quote:
je had net tijd zatquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Schiet ff op, ik moet naar het toilet
Ik wacht nog wel ff. Knoopje los om de druk op de blaas te verlichtenquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze rijden nog minimaal een rondje achter de pacecar
Op tijd terug in ieder gevalquote:
Ja dat zei ik om half negen alquote:
Klinkt best overtuigend.quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als je geen peut meer hebt moet je wel
W kopen?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben er onderhand wel klaar mee. Kan me niet meer schelen qie er qint
Watte?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben er onderhand wel klaar mee. Kan me niet meer schelen qie er qint
Haha classicquote:
Lampen zijn uitquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit is geen doen, ik kap ermee.
Veel plezier nog
Owh, kennelijk helpt hetquote:
Hij werd gepiepeldquote:
Erg liefquote:
Worstending?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:45 schreef Starflyer het volgende:
Ze hadden die ene kerb ook wel weg mogen halen.
nee, want dan steek je de baan afquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:45 schreef Starflyer het volgende:
Ze hadden die ene kerb ook wel weg mogen halen.
quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij remde te vroeg met een Koert Bottas achter zich
Dat deed er toch al eentje. Nog voor die kerbquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, want dan steek je de baan af
Beter dat dan elke ronde een grote crashquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, want dan steek je de baan af
...stamppot?quote:Op zondag 15 augustus 2021 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is het al weer weekend? Want ik heb zwaaaaar behoefte aan een knuffel en een vette portie stomende...
Zijn we ook klaar. Primaquote:Op zondag 15 augustus 2021 22:51 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Maar zo gaat die brandstof echt wel op
Weltrustenquote:
EN WAT DOET IE NOU?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |