Ik wil gewoon HÜÜÜLKENBERG.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:52 schreef Ferdii het volgende:
Mogen we albon terug? Die was nog beter dan dit
Waan van de dag is echt genietenquote:Op zondag 4 juli 2021 15:52 schreef Ferdii het volgende:
Geen van beide weet hoe dat moet.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:52 schreef S95Sedan het volgende:
Kijken of ze Bottas en Hamilton laten racen.
Jammer..ik vind het altijd wel leuk...wat actiequote:Op zondag 4 juli 2021 15:51 schreef shiz het volgende:
[..]
Ff naar de 'nowcast' scrollen: https://www.meteoblue.com(...)d_oostenrijk_2764812
Die liet zich er ook af pleuren in die bochtquote:Op zondag 4 juli 2021 15:52 schreef Ferdii het volgende:
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Racen wordt toch weer kapot ge-steward de laatste tijd...
Muah. Perez zat hier wel fouter dan Norris. En die had een straf.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:54 schreef Sinister-D- het volgende:
Racen wordt toch weer kapot ge-steward de laatste tijd...
Dat werkt alleen als je een Mercedes rijdtquote:Op zondag 4 juli 2021 15:54 schreef shiz het volgende:
Perez dacht dat 'ie een tegoedbon had gekregen van FIA.
Nou….quote:
Wacht maar tot Hamilton het doetquote:Op zondag 4 juli 2021 15:54 schreef YellowBlacks het volgende:
FIA behandelt nu iedereen wel gelijkwaardig
Zonder dat momentje in het begin had er makkelijk een podium in gezeten.quote:
Indycar is geen sportquote:Op zondag 4 juli 2021 15:55 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Onzin. In amerika lachen ze hierom bij indycar
Klopt. Norris hoefde mijns inziens dan ook geen straf te krijgen.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah. Perez zat hier wel fouter dan Norris. En die had een straf.
Daar kennen ze geen bocht naar rechtsquote:Op zondag 4 juli 2021 15:55 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan over eens.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Klo
[..]
Klopt. Norris hoefde mijns inziens dan ook geen straf te krijgen.
Wij lachen ook om IndyCarquote:Op zondag 4 juli 2021 15:55 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Als ze het niet doen, haalt Norris ze allebei inquote:Op zondag 4 juli 2021 15:56 schreef Middelpunt het volgende:
Ben benieuwd of Bottas voorbij Lewis mag.
In het kader van het kampioenschap niet verstandig.
Stuur maar een mail naar info@ziggo.nlquote:Op zondag 4 juli 2021 15:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Kap nou eens met dat domme overspeedgelul man.
Ik ben nog wel even benieuwd naar het andere camerapunt van dat incident tussen Perez en Norris want dat zag er inderdaad niet zo bijzonder uit.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:55 schreef Marcoss het volgende:
Die van Perez was een stuk duidelijker dan Norris
Twee keer zelfs. Ik snap de emotie en frustratie bij Pérez wel, maar dit was echt dom.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:57 schreef Starflyer het volgende:
Ook Perez dus met een extra stuurbeweging.
Maar?quote:Op zondag 4 juli 2021 15:57 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Hoezo?
Een Rinus Veekay heeft maar talent dan de helft van het F1 veld.
Bottas is een mietje.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:57 schreef Schnitzels het volgende:
Norris die straks Hamilton ook nog kan pakken als ze Bottas hem laten inhalen.
Wiequote:Op zondag 4 juli 2021 15:57 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Hoezo?
quote:
Klopt ja. Altijd wel komisch om te zien, die auto's en veel coureurs zijn compleet uit hun element daarquote:
Ik hoop hetquote:Op zondag 4 juli 2021 15:57 schreef Schnitzels het volgende:
quote:Op zondag 4 juli 2021 15:57 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Hoezo?
Maar niet te centen of de kruiwagens om in Europa te racen, dus gaat ie voor de USAquote:
Alsof de FIA dat toelaatquote:Op zondag 4 juli 2021 15:57 schreef Schnitzels het volgende:
Max wordt waarschijnlijk de enige met een gratis pitstop zo, ook al is het niet nodig met snelste ronde nuquote:Op zondag 4 juli 2021 15:57 schreef PzKpfw het volgende:
Wel mooi dat Norris die Benzen redelijk bij kan houden. In ieder geval geen gratis pitstops zo.
Dit is 100% expres uitgelokt.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:59 schreef Stoorzendert het volgende:
Leclerc kiest ook wel hele domme plekken om in te halen
Dit sowieso ja.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:00 schreef Nattekat het volgende:
Ben nog steeds van mening dat Norris niet bestraft had mogen worden.
Ik ook. Er worden sowieso veel te veel straffen uitgedeeld voor onbeduidende akkefietjes.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:00 schreef Nattekat het volgende:
Ligt eraan of hij wel of niet ook een extra stuurbeweging maakte.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:00 schreef Nattekat het volgende:
Nee, Toto gaat achter Lewis zitten om dan Bottas aan zijn oren heen en weer te trekken.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:01 schreef Drekkoning het volgende:
Bottas mag na de wedstrijd ook nog even die piemel van Lewis masseren.
Wat een heerlijk racejequote:Op zondag 4 juli 2021 16:01 schreef Refragmental het volgende:
Lewis
Mijn god hey, mag niet eens ingehaald worden.
Stomme fopkampioen.
quote:Op zondag 4 juli 2021 16:00 schreef Zipportal het volgende:
Lecrelcle gaat zijn appartement onderpoepen in Monaco
Yepquote:Op zondag 4 juli 2021 16:02 schreef maniack28 het volgende:
Beter gaat Norris ze allebei pakken. Kut team orders…
Of met z'n tweeën erafquote:Op zondag 4 juli 2021 16:02 schreef shiz het volgende:
Hopelijk weet Bottas al dat 'ie weggaat... en gewoontegen Totis doet.
Je weet niet wat voor afspraken er met Lewis zijn gemaakt over de 2e rijder. Kan mij niet voorstellen dat Russel zich zo laat piepelen.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:01 schreef Ferdii het volgende:
Bottle weet toch wel dat zijn Contract afloopt? Fuck hem en gewoon er voorbij
Ben benieuwd, zou wel ironisch zijn.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als ze het niet doen, haalt Norris ze allebei in
Racing me sooo hardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |