abonnement Unibet Coolblue
pi_200195398
Het begon zo, heel erg superspannend:



Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:



Toen zei Trump dit:



En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:



Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.



En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:



Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200195404
twitter


Speciaal bedacht voor goedgelovig domvolk/ Trump's aanhang :D



Mda SMC :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200195437
quote:
10s.gif Op zondag 4 juli 2021 00:28 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Ah, ik dacht al van "die TT is wat ongerijmd hier gezien mijn post in POL was" en was onderweg hem hier te verduideleken :) Naja, ten overvloede dan maar:

quote:
Ik vond dit wel een interessant artikel in The Atlantic over trolls die trolls trollen en getrolld worden: Meet the Anti-MAGA Trolls

Blijkt dat in aanloop naar de twee Senaatsverkiezingen in Georgia de oorsprong van deze infographic, die of hier of in POL wel eens voorbij is gekomen kennelijk anti-Trump-trolls waren wat dan opgepikt werd door Lin Wood:

SPOILER: de in dit licht hilarische infographic
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200195489
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 00:31 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ah, ik dacht al van "die TT is wat ongerijmd hier gezien mijn post in POL was" en was onderweg hem hier te verduideleken :) Naja, ten overvloede dan maar:
[..]

Ik vond hem juist wel toepasselijk voor BNW. Het gaat immers over het geloven van fake news/ conspiracy theories hier? :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200195546
quote:
14s.gif Op zondag 4 juli 2021 00:36 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik vond hem juist wel toepasselijk voor BNW. Het gaat immers over het geloven van fake news/ conspiracy theories hier? :D
Ja, hij is zeker van toepassing hier wmb hoor. :)
pi_200195925
Weet iemand of Trump alweer president is?
pi_200195981
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 02:24 schreef illusions het volgende:
Weet iemand of Trump alweer president is?
Over twee weken denk ik :D

Hij is weer eens aan het rallyen:

twitter


Daar weet hij alles van idd :Y

Hij heeft het echt ook nog steeds over Hillary 8)7

twitter


[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 04-07-2021 04:15:35 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200195995
quote:
10s.gif Op zondag 4 juli 2021 03:25 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Over twee weken denk ik :D

Hij is weer eens aan het rallyen:

[ twitter ]

Daar weet hij alles van idd :Y

Hij heeft het echt ook nog steeds over Hillary 8)7

[ twitter ]
Jezus wat is het toch een fucking klein kind. :')
pi_200196014
Senior, Junior en Eric zijn de aanklacht aan het downplayen door van alles toe te geven :D

twitter


En gisteren al:

twitter


[ Bericht 23% gewijzigd door Kijkertje op 04-07-2021 05:45:11 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 4 juli 2021 @ 05:53:34 #10
323401 Kijkertje
met filter
pi_200196017
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 4 juli 2021 @ 10:03:28 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200197081
quote:
10s.gif Op zondag 4 juli 2021 03:25 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Over twee weken denk ik :D

Hij is weer eens aan het rallyen:

[ twitter ]

Daar weet hij alles van idd :Y

Hij heeft het echt ook nog steeds over Hillary 8)7

[ twitter ]
Whahahaha hij doet exact zelfde met zijn fraude🤣
Wat een oranje pannenkoek .. heerlijke humor..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 4 juli 2021 @ 10:06:04 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200197105
quote:
81s.gif Op zondag 4 juli 2021 05:53 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Serieus gaat hij dat aanhalen!!!
Nah ik weet 100% zeker hij niet hij zat in witte huis tv te kijken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200197114
Ik zie dat dejjann op anoniem gegaan is. BNW mode aan:
is hij door linkse organisaties onder druk gezet?
Zijn de betalingen van MAGA gestopt?

Ha ha of zien we over een paar weken hier weer een nieuwe clone dezelfde standpunten uitdragen.
  zondag 4 juli 2021 @ 10:44:19 #14
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200197509
Over een paar weken pas? Even afwachten dan maar!
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200197599
quote:
10s.gif Op zondag 4 juli 2021 10:44 schreef HowardRoark het volgende:
Over een paar weken pas? Even afwachten dan maar!
Wat spannend gepost met een nieuw account zou jij het al zijn. :')

Waarom zijn de rechtse meelopers altijd van zulke losers dat ze opeens na een kortsluiting in hun hoofd op anoniem gaan maar obsessief als ze zijn dan even later toch weer met een clone opduiken. Totaal niet stabiele genieën. :+
  zondag 4 juli 2021 @ 10:59:33 #16
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200197692
Je kunt hier je username niet veranderen, dus dan moet je wat.

En ondertussen acht ik het een groter probleem dat er hier bepaalde links-en progressieve strijdertjes zijn, die op semi-stalkerige wijze complottheorieën creëren over de accounts van andere users.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200198726
Oeh, weer een nieuwe usert in het toppo! Spannond! :s)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200198790
quote:
2s.gif Op zondag 4 juli 2021 12:27 schreef xpompompomx het volgende:
Oeh, weer een nieuwe usert in het toppo! Spannond! :s)
Mijn kristallen bol zegt me dat deze het heul vaak over links- en progressief georiënteerde mensen gaat hebben.

Edit: Ah, ik had de voorlaatste post gemist. De toon is al gezet!
  zondag 4 juli 2021 @ 12:38:57 #19
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_200198868
Zullen we het on-topic houden? ;) Speculeren over users is dat in ieder geval niet.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_200210824
quote:
10s.gif Op zondag 4 juli 2021 00:28 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Speciaal bedacht voor goedgelovig domvolk/ Trump's aanhang :D

[ afbeelding ]

Mda SMC :P
Nog even hierop een reactie - als ze zo slim zijn om een algoritme te hebben ontwikkeld die de stemresultaten beïnvloedt, dan zullen die heus geen resultaat produceren waarbij er een negatief of ongeloofwaardig weinig aantal stemmen zijn voor de Republikeinse partij. :D

Het is wel héél achterlijk om te denken dat dat zo zou werken. 8)7
pi_200211133
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 01:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Nog even hierop een reactie - als ze zo slim zijn om een algoritme te hebben ontwikkeld die de stemresultaten beïnvloedt, dan zullen die heus geen resultaat produceren waarbij er een negatief of ongeloofwaardig weinig aantal stemmen zijn voor de Republikeinse partij. :D

Het is wel héél achterlijk om te denken dat dat zo zou werken. 8)7
Zolang een gedeelte van de GOP stemmers wel zo achterlijk zijn kan deze propaganda met gemak verspreid worden. 8-)
pi_200211826
Mensen die denken dat 81 miljoen Amerikanen op deze persoon hebben gestemd :D

twitter
  maandag 5 juli 2021 @ 09:42:52 #23
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200212166
quote:
10s.gif Op maandag 5 juli 2021 09:10 schreef QuidProJoe het volgende:
Mensen die denken dat 81 miljoen Amerikanen op deze persoon hebben gestemd :D

[ twitter ]
Mensen die denken dat er fraude is gepleegd, maar die nooit met ook maar een flintertje aan bewijs komen.
  maandag 5 juli 2021 @ 09:53:22 #24
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200212299
quote:
10s.gif Op maandag 5 juli 2021 09:10 schreef QuidProJoe het volgende:
Mensen die denken dat 81 miljoen Amerikanen op deze persoon hebben gestemd :D

[ twitter ]
Dit kan echt niet meer. En de MSM negeren uiteraard alles. Niks aan de hand jongens, niets te zien. Biden is in fantastische staat en topfit!
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 5 juli 2021 @ 09:56:59 #25
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200212338
Kamala Harris for President! Ik ben voor!
pi_200212363
quote:
10s.gif Op maandag 5 juli 2021 09:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Dit kan echt niet meer. En de MSM negeren uiteraard alles. Niks aan de hand jongens, niets te zien. Biden is in fantastische staat en topfit!
Hoho, FOX en andere conservatieve media besteden er uitgebreid aandacht aan.

Of telt dat dan weer niet?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200212426
quote:
10s.gif Op maandag 5 juli 2021 09:10 schreef QuidProJoe het volgende:
Mensen die denken dat 81 miljoen Amerikanen op deze persoon hebben gestemd :D

[ twitter ]
Kun je nagaan wat een intens waardeloos president Trump was, dat de meesten liever Biden hebben dan nog een termijn Trump.
pi_200212434
DE MSM ZWIJGUH WEER!!11!!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200212452
quote:
10s.gif Op maandag 5 juli 2021 09:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Dit kan echt niet meer. En de MSM negeren uiteraard alles. Niks aan de hand jongens, niets te zien. Biden is in fantastische staat en topfit!
Het is echt afwachten wanneer hij wordt ge-25'd. Aan de andere kant, dan heb je ineens een Kamala Harris, de slechtere imitatie van Hillary Clinton. Al zou ik graag een debat tussen Harris en Trump willen zien. Dat nare mens zal niet verder komen dan haar rare gekakel.

Maar tot die tijd kunnen we genieten tussen de machtsstrijd tussen kamp Harris en kamp Biden. Doctor Jill die haar echtgenoot al deze dingen moet laten ondergaan omdat het alternatief nog erger is. Rare mensen allemaal, die Democraten. "These people are sick."
  maandag 5 juli 2021 @ 11:07:34 #30
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200213255
Trump tegen Harris zou natuurlijk fantastisch vermaak zijn, maar ik blijf erbij dat Trump simpelweg te grof is voor de politiek. Ook al zou hij verbaal de vloer aanvegen met Harris, dan krijg je direct weer de MSM die allerlei verhalen over vermeend racisme en seksisme gaan pushen. Ik zie dan liever DeSantisGod, die is wat verfijnder en netter.

Verder blijven de Democraten natuurlijk zeker een enorm eigenaardige groep mensen. Een bijeengeraapt zooitje van linksige blanke elites en een groot aantal vermeend onderdrukte minderheden die zich, ironisch genoeg, slaafs als marionetten laten gebruiken. Deze gif spreekt wat dat betreft boekdelen:

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200213584
quote:
10s.gif Op maandag 5 juli 2021 11:07 schreef HowardRoark het volgende:
Trump tegen Harris zou natuurlijk fantastisch vermaak zijn, maar ik blijf erbij dat Trump simpelweg te grof is voor de politiek. Ook al zou hij verbaal de vloer aanvegen met Harris, dan krijg je direct weer de MSM die allerlei verhalen over vermeend racisme en seksisme gaan pushen. Ik zie dan liever DeSantisGod, die is wat verfijnder en netter.

Verder blijven de Democraten natuurlijk zeker een enorm eigenaardige groep mensen. Een bijeengeraapt zooitje van linksige blanke elites en een groot aantal vermeend onderdrukte minderheden die zich, ironisch genoeg, slaafs als marionetten laten gebruiken. Deze gif spreekt wat dat betreft boekdelen:

[ afbeelding ]
De politiek, de wereld van de neppe lachjes en achterbaksheid, kan best wat grofheid gebruiken. DeSantis doet het op dit moment goed in Florida, hij kan daar best blijven. Zolang hij het daar goed blijft doen, blijft Florida rood. Trump is voorlopig nog steeds de juiste man voor het hoogste ambt.
pi_200213842
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 09:56 schreef mcmlxiv het volgende:
Kamala Harris for President! Ik ben voor!
Ik ook, Biden hoort in het bejaardenhuis waar hij rustig afleveringen van de golden girls en Matlock kan kijken.
pi_200214316
En onze rechste sektvolgers zijn weer met een circlejerk bezig om de leugenaar toch maar geen leugenaar te hoeven noemen.

Osdorp posse heeft daar 20 jaar geleden al een mooi nummer over gemaakt. ^O^

  maandag 5 juli 2021 @ 13:40:19 #34
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200215202
quote:
14s.gif Op maandag 5 juli 2021 11:37 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

De politiek, de wereld van de neppe lachjes en achterbaksheid, kan best wat grofheid gebruiken. DeSantis doet het op dit moment goed in Florida, hij kan daar best blijven. Zolang hij het daar goed blijft doen, blijft Florida rood. Trump is voorlopig nog steeds de juiste man voor het hoogste ambt.
Nah ze hebben het 4 jaar gehad, en beviel voor geen meter!
En kreeg de stempel worst one ever mee.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 5 juli 2021 @ 13:44:23 #35
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200215274
Het beviel een groot deel van de ziedende MSM inderdaad niet. En die hebben hem daarom bestempeld als de zogenaamd slechtste president aller tijden. Maar dat zal men met alle Republikeinen doen, tenzij er een zeer gematigde en zelfs progressieve Republikein komt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200215327
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 13:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

En kreeg de stempel worst one ever mee.
Ik heb een donkerrood vermoeden dat er een beroep wordt gedaan op een marxistische subsidieslurpende autoriteit.
  Moderator maandag 5 juli 2021 @ 14:00:24 #37
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200215503
quote:
10s.gif Op maandag 5 juli 2021 13:44 schreef HowardRoark het volgende:
Het beviel een groot deel van de ziedende MSM inderdaad niet. En die hebben hem daarom bestempeld als de zogenaamd slechtste president aller tijden. Maar dat zal men met alle Republikeinen doen, tenzij er een zeer gematigde en zelfs progressieve Republikein komt.
Nee hoor, op drie na slechtste ooit. Dus het valt nog best mee :+
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200215518
quote:
10s.gif Op maandag 5 juli 2021 13:44 schreef HowardRoark het volgende:
Het beviel een groot deel van de ziedende MSM inderdaad niet. En die hebben hem daarom bestempeld als de zogenaamd slechtste president aller tijden. Maar dat zal men met alle Republikeinen doen, tenzij er een zeer gematigde en zelfs progressieve Republikein komt.
De media hadden daar weinig mee van doen. Die lijst wordt eens in de zoveel tijd gemaakt door historici.

Historians just ranked the presidents. Trump wasn’t last

Ik weet dat je graag een wit voetje haalt bij Trumpfan Ensiferum/OPJ, maar objectief valt toch redelijk eenvoudig vast te stellen dat Trump op de meeste vlakken een waardeloze president was. Dat hij zo nu en dan ook iets goed deed, doet daar niets aan af.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 5 juli 2021 @ 14:03:40 #39
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200215537
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 14:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De media hadden daar weinig mee van doen. Die lijst wordt eens in de zoveel tijd gemaakt door historici.

Historians just ranked the presidents. Trump wasn’t last

Dat zijn dan vast ziedende historici denk je ook niet? Links ook, heel links. Misschien zelfs wel cultuur-marxisten...
pi_200215544
Hihi, zit ik er toch goed bij met het beroep doen op een marxistische subsidieslurpende autoriteit.
  maandag 5 juli 2021 @ 14:14:46 #41
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200215635
quote:
10s.gif Op maandag 5 juli 2021 13:44 schreef HowardRoark het volgende:
Het beviel een groot deel van de ziedende MSM inderdaad niet. En die hebben hem daarom bestempeld als de zogenaamd slechtste president aller tijden. Maar dat zal men met alle Republikeinen doen, tenzij er een zeer gematigde en zelfs progressieve Republikein komt.
Eh juist wel, Orangeman was een kijkcijferkanon.
De uitlatingen en blunders etc dat deed hij zelf, de msm deed er alleen verslag van.

Het volk was er na 4 jaar klaar mee en stemde toen maar op een oude rustige opa, het compleet tegengestelde van Orange man.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200215659
quote:
10s.gif Op maandag 5 juli 2021 14:04 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, zit ik er toch goed bij met het beroep doen op een marxistische subsidieslurpende autoriteit.
Ik begrijp heel goed dat je bang bent en je je geïntimideerd voelt door mensen met een studie op zak en kennis van zaken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200215697
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 14:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik begrijp heel goed dat je bang bent en je je geïntimideerd voelt door mensen met een studie op zak en kennis van zaken.
Ik weet niet hoe je opeens bij angst en intimidatie komt. Wellicht probeer je ons door middel van projectie iets te vertellen?
  maandag 5 juli 2021 @ 14:20:53 #44
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200215704
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 14:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De media hadden daar weinig mee van doen. Die lijst wordt eens in de zoveel tijd gemaakt door historici.

Historians just ranked the presidents. Trump wasn’t last

Ik weet dat je graag een wit voetje haalt bij Trumpfan Ensiferum/OPJ, maar objectief valt toch redelijk eenvoudig vast te stellen dat Trump op de meeste vlakken een waardeloze president was. Dat hij zo nu en dan ook iets goed deed, doet daar niets aan af.
Op basis van een survey onder academici. Kortom: links-en progressief georiënteerden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200215713
quote:
10s.gif Op maandag 5 juli 2021 14:04 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihi, zit ik er toch goed bij met het beroep doen op een marxistische subsidieslurpende autoriteit.
Is dit nou ook projeksie?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200215718
Veel leuke bingowoordjes vandaag weer trouwens.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200215720
quote:
10s.gif Op maandag 5 juli 2021 14:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Op basis van een survey onder academici. Kortom: links-en progressief georiënteerden.
Alleen 'links-en progressief georiënteerden' kunnen academici zijn? Jij studeert toch ook, of ben je er nu al van overtuigd dat je er niets van gaat bakken en je dus nooit tot de 'academici' zal behoren?

Bijzonder.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200215782
Raegan scoort erg goed en H. W. Bush scoort vergelijkbaar met Clinton, onder deze zogenaamde linkse- en progessieve academici.

Hier is het hele overzicht trouwens, voor wie wil inzoomen op deelscores enzo: https://www.c-span.org/presidentsurvey2021/?page=overall
pi_200215805
Ik snap wel dat H. W. Bush, een Stasi-man, goed scoort onder links-progressieven.
  maandag 5 juli 2021 @ 14:35:25 #50
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200215853
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 14:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Alleen 'links-en progressief georiënteerden' kunnen academici zijn? Jij studeert toch ook, of ben je er nu al van overtuigd dat je er niets van gaat bakken en je dus nooit tot de 'academici' zal behoren?

Bijzonder.
Academici als in hoogleraren, professoren. Kortom, het type dat na het studeren blijft plakken in de academische wereld. Dat ambieer ik inderdaad niet, immers is dat de wereld der cholerische social justice strijdertjes, met een diepgewortelde haat jegens de Westerse wereld en een voorliefde voor radicaal links gedachtegoed.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200215864
_O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200215889
quote:
11s.gif Op maandag 5 juli 2021 14:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Academici als in hoogleraren, professoren. Kortom, het type dat na het studeren blijft plakken in de academische wereld. Dat ambieer ik inderdaad niet, immers is dat de wereld der cholerische social justice strijdertjes, met een diepgewortelde haat jegens de Westerse wereld en een voorliefde voor radicaal links gedachtegoed.
Heel bijzonder.

Verder wederom een tamelijk belachelijk verhaal van jouw kant (je bent echter nog maar een jong kereltje, dus het zij je vergeven). Want als die lijst daadwerkelijk gebaseerd zou zijn op ideologische vooroordelen zou Reagan zo'n beetje stijf onderaan moeten staan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 5 juli 2021 @ 14:41:36 #53
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200215901
Één zwaluw maakt natuurlijk nog geen zomer.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200215944
quote:
14s.gif Op maandag 5 juli 2021 14:41 schreef HowardRoark het volgende:
Één zwaluw maakt natuurlijk nog geen zomer.
Ik besef dat je je graag afzet tegen de 'mainstream' en je je beste vriend Ensiferum/QPJ vooral niet tegen het hoofd wil stoten, maar dat Trump een waardeloze president was lijkt mij geen al te gewaagde stelling. Daar hoef je ook niet 'links en progressief' voor te zijn.

Alleen de wijze waarop hij reageerde op de coronacrisis is al reden genoeg om hem te veroordelen tot de onderste regionen van de ranglijst (tenzij je natuurlijk een coronawappie bent, maar dat is zo'n enorme diskwalificatie dat je mening er überhaupt niet meer toe doet).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200216009
HowardRoark is een nieuwe user. Het is wel een beetje voorbaring hem ons beste vrienden te noemen. Wel ben ik aangenaam verrast door zijn posts. Hij komt over als een zeer gebalanceerd, onpartijdig en intelligent persoon. Ook iemand die niet vanuit emotie reageert. Zeer welkom in deze reeks.
pi_200216038
Ware het niet dat Howard er in een ander topic geen geheim van maakte dat hij een kloon is van Dejannn.

En doooooorrrr.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200216085
Ik speculeer niet over wie een kloon van wie kan zijn. Ik vind de inhoud van een post veel belangrijker dan de auteur. Ik hang dan ook niet de ideologie van karaktermoord en emotionele weerwoorden aan. Uitzoeken wie een kloon van wie is om de juiste vijandigheid toe te passen is nogal zielig. Die zaken laat ik Links liggen.
pi_200216097
Ik zie dat we vandaag weer een nieuwe aflevering hebben in de serie:

LinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinksLinks
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200216105
Doet me trouwens denken aan Joe Biden, die er geen geheim van maakte dat de Democraten de meest omvangrijke en inclusieve stemfraude-organisatie in de geschiedenis hebben opgezet.
  maandag 5 juli 2021 @ 14:59:39 #60
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200216111
Heb je nou al bewijs gevonden van fraude?
  maandag 5 juli 2021 @ 15:26:42 #61
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200216439
quote:
14s.gif Op maandag 5 juli 2021 14:51 schreef QuidProJoe het volgende:
HowardRoark is een nieuwe user. Het is wel een beetje voorbaring hem ons beste vrienden te noemen. Wel ben ik aangenaam verrast door zijn posts. Hij komt over als een zeer gebalanceerd, onpartijdig en intelligent persoon. Ook iemand die niet vanuit emotie reageert. Zeer welkom in deze reeks.
:D

Hoe bedoel je "ik kruip tot m'n oksel opzichtig in iemands billen en doe net alsof ik 'm niet ken".

Vergeet je niet je arm nog even schoon te maken?
pi_200216502
quote:
10s.gif Op maandag 5 juli 2021 15:26 schreef Poem_ het volgende:

[..]

:D

Hoe bedoel je "ik kruip tot m'n oksel opzichtig in iemands billen en doe net alsof ik 'm niet ken".

Vergeet je niet je arm nog even schoon te maken?
Hou je fetish alsjeblieft voor jezelf.
  maandag 5 juli 2021 @ 15:35:48 #63
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200216550
quote:
15s.gif Op maandag 5 juli 2021 15:31 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Hou je fetish alsjeblieft voor jezelf.
_O-
  Moderator maandag 5 juli 2021 @ 15:55:25 #64
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200216794
Mocht er nog iemand anders zijn die dringend behoefte heeft aan een naamswijziging:

https://fok.nl/shop/new/index?action=nickchange

Je steunt FOK! er tegelijkertijd mee dus dat is uiteraard een win/win

[ Bericht 15% gewijzigd door Tijger_m op 05-07-2021 16:00:30 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 5 juli 2021 @ 16:06:23 #65
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200216938
Ach op zich begrijp ik het wel

- eerst wint je godheid niet de verkiezingen ondanks jouw stellige overtuiging
- dan blijft van die zogenaamde fraude geen spaan heel
- dan blijken al die centjes voor rechtszaken in de zakken van je God verdwenen te zijn
- dan blijken alle social media initiatieven van je God te mislukken

Dus ja, het leven van de trumpanzee is hard. De volgende zekerheid is dat hij over zes maanden weer president zal zijn. Na die deceptie zullen we wel weer de volgende naamsveranderingen krijgen. Gewoon om niet die last van stellige overtuigingen die uiteindelijk zinsbegoochelingen waren mee te sjouwen.
  Moderator maandag 5 juli 2021 @ 16:28:01 #66
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200217224
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 16:06 schreef mcmlxiv het volgende:
Ach op zich begrijp ik het wel

- eerst wint je godheid niet de verkiezingen ondanks jouw stellige overtuiging
- dan blijft van die zogenaamde fraude geen spaan heel
- dan blijken al die centjes voor rechtszaken in de zakken van je God verdwenen te zijn
- dan blijken alle social media initiatieven van je God te mislukken

Dus ja, het leven van de trumpanzee is hard. De volgende zekerheid is dat hij over zes maanden weer president zal zijn. Na die deceptie zullen we wel weer de volgende naamsveranderingen krijgen. Gewoon om niet die last van stellige overtuigingen die uiteindelijk zinsbegoochelingen waren mee te sjouwen.
13 augustus is D-Day aldus Mr Pillow. Ik heb het alvast in mijn kalender gezet om hier even langs te komen op die dag >:)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 5 juli 2021 @ 16:45:11 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200217458
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 16:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

13 augustus is D-Day aldus Mr Pillow. Ik heb het alvast in mijn kalender gezet om hier even langs te komen op die dag >:)
Ah zal popcorn en kratje bier halen.
Hopelijk word het een beetje spectaculair! "Revolutie"
Vorige was beetje meer van zelfde, en veel publiek liep weg.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 5 juli 2021 @ 16:45:58 #68
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200217473
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 16:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ah zal popcorn en kratje bier halen.
Hopelijk word het een beetje spectaculair! "Revolutie"
Vorige was beetje meer van zelfde, en veel publiek liep weg.
Gok hier wie de volgende Ashli Babbit wordt, nieuwe ronde, nieuwe kansen :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200217569
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 16:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Gok hier wie de volgende Ashli Babbit wordt, nieuwe ronde, nieuwe kansen :D
Dit zegt een hoop over jouw mentaliteit.
pi_200217620
quote:
2s.gif Op maandag 5 juli 2021 16:51 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Dit zegt een hoop over jouw mentaliteit.
De reactie waarvan je wist dat hij ging komen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 5 juli 2021 @ 16:54:45 #71
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200217623
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 16:06 schreef mcmlxiv het volgende:
Ach op zich begrijp ik het wel

- eerst wint je godheid niet de verkiezingen ondanks jouw stellige overtuiging
- dan blijft van die zogenaamde fraude geen spaan heel
- dan blijken al die centjes voor rechtszaken in de zakken van je God verdwenen te zijn
- dan blijken alle social media initiatieven van je God te mislukken

Dus ja, het leven van de trumpanzee is hard. De volgende zekerheid is dat hij over zes maanden weer president zal zijn. Na die deceptie zullen we wel weer de volgende naamsveranderingen krijgen. Gewoon om niet die last van stellige overtuigingen die uiteindelijk zinsbegoochelingen waren mee te sjouwen.
Dat was te verwachten, nog erger vond ik dat in de kleine regeltjes van de donaties stond dat dit werkte als abonnement, dus je doneert 100$ en een week/maand (weet ff niet meer exact) later werd dat bedrag nogmaals afgeschreven, dit kwam omdat je een klein vakje helemaal onderaan de site had moeten aan vinken dat je dit niet wou..
Sommige mensen hadden dit dus niet goed gezien en hadden daarna zware financiële problemen..

Mooi hè je eigen volgers ook nog uitbuiten en alles in eigen zak stoppen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 5 juli 2021 @ 16:55:56 #72
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200217642
quote:
2s.gif Op maandag 5 juli 2021 16:51 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Dit zegt een hoop over jouw mentaliteit.
Ach, ik mag het graag zien dat mensen die proberen de rechtsstaat en democratische instituten aan te vallen daar in falen, wat in dit geval een vaststaande conclusie was omdat het een persoon betrof die al haar hele leven faalde, ja.

En als er nog meer van die losers suicide by cop willen plegen zal ik er niet wakker van liggen. Suicide by National Guard of FBI mag uiteraard ook. Het is een vrij land, tenslotte :)

Law and order is toch heel belangrijk?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 5 juli 2021 @ 16:59:02 #73
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200217694
quote:
2s.gif Op maandag 5 juli 2021 16:51 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Dit zegt een hoop over jouw mentaliteit.
Wie wist dat een Trump picknick zo gevaarlijk zou zijn!
pi_200217698
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 16:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach, ik mag het graag zien dat mensen die proberen de rechtsstaat en democratische instituten aan te vallen daar in falen, wat in dit geval een vaststaande conclusie was omdat het een persoon betrof die al haar hele leven faalde, ja.

En als er nog meer van die losers suicide by cop willen plegen zal ik er niet wakker van liggen. Suicide by National Guard of FBI mag uiteraard ook. Het is een vrij land, tenslotte :)
Nog een zeer bijzondere reactie.
  Moderator maandag 5 juli 2021 @ 17:01:00 #75
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200217731
quote:
2s.gif Op maandag 5 juli 2021 16:59 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Nog een zeer bijzondere reactie.
Graag gedaan.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200217978
quote:
2s.gif Op maandag 5 juli 2021 16:51 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Dit zegt een hoop over jouw mentaliteit.
Is al duidelijk wanneer de grootschalige verkiezingsfraude wordt onthuld en Trump weer wordt geïnstalleerd als president?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200218338
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 14:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Jij studeert toch ook, of ben je er nu al van overtuigd dat je er niets van gaat bakken
Dat zou best kunnen gezien deze man al meer dan 10 jaar doet alsof hij studeert.
Incelfrikandel
  maandag 5 juli 2021 @ 17:49:00 #78
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200218354
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 16:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach, ik mag het graag zien dat mensen die proberen de rechtsstaat en democratische instituten aan te vallen daar in falen, wat in dit geval een vaststaande conclusie was omdat het een persoon betrof die al haar hele leven faalde, ja.

En als er nog meer van die losers suicide by cop willen plegen zal ik er niet wakker van liggen. Suicide by National Guard of FBI mag uiteraard ook. Het is een vrij land, tenslotte :)

Law and order is toch heel belangrijk?
Opmerkelijk zeg. Immers, toen vorig jaar verscheidene losgeslagen vandalen hun pyromane vernielzucht niet konden bedwingen, en onder andere besloten te proberen een courthouse in de hens te zetten, moesten we allemaal zo geschokt zijn over het hardhandige optreden van de politie en de National Guard. Puur fascisme was dat, acties van een Gestapo. Maar ik begrijp dus nu dat je hier niet van wakker ligt? Of is dit simpelweg weer de dubbele moraal waar sommige linksgeoriënteerden zo dol op zijn?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator maandag 5 juli 2021 @ 17:51:30 #79
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200218386
quote:
10s.gif Op maandag 5 juli 2021 17:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Opmerkelijk zeg. Immers, toen vorig jaar verscheidene losgeslagen vandalen hun pyromane vernielzucht niet konden bedwingen, en onder andere besloten te proberen een courthouse in de hens te zetten, moesten we allemaal zo geschokt zijn over het hardhandige optreden van de politie en de National Guard. Puur fascisme was dat, acties van een Gestapo. Maar ik begrijp dus nu dat je hier niet van wakker ligt? Of is dit simpelweg weer de dubbele moraal waar sommige linksgeoriënteerden zo dol op zijn?
Oh, nou, vertel even waar ik tegen optreden ben geweest als er democratische instituten aangevallen werden, ik wacht wel even. Wel doen en niet weer snel je gaan verstoppen achter alt right gebabbel, he?

* Tijger_m trekt er een avondje voor uit.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200218428
quote:
6s.gif Op maandag 5 juli 2021 17:47 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen gezien deze man al meer dan 10 jaar doet alsof hij studeert.
Das wel heul erg laaaang.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 5 juli 2021 @ 17:57:21 #81
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200218467
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 17:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, nou, vertel even waar ik tegen optreden ben geweest als er democratische instituten aangevallen werden, ik wacht wel even. Wel doen en niet weer snel je gaan verstoppen achter alt right gebabbel, he?

* Tijger_m trekt er een avondje voor uit.
Alt-right gebabbel? En vorige zomer zijn er natuurlijk genoeg van dergelijke posts voorbij gekomen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200218488
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 16:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach, ik mag het graag zien dat mensen die proberen de rechtsstaat en democratische instituten aan te vallen daar in falen, wat in dit geval een vaststaande conclusie was omdat het een persoon betrof die al haar hele leven faalde, ja.

En als er nog meer van die losers suicide by cop willen plegen zal ik er niet wakker van liggen. Suicide by National Guard of FBI mag uiteraard ook. Het is een vrij land, tenslotte :)

Law and order is toch heel belangrijk?
Wat mij betreft had ze niet dood gehoeven.
Incelfrikandel
pi_200218564
quote:
2s.gif Op maandag 5 juli 2021 17:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Das wel heul erg laaaang.
Een beetje de eeuwige student uithangen en dus gebruik maken van de socialistische voorzieningen in dit land, tegelijkertijd wel de mond vol hebben over een sociaal systeem. Altijd korte termijn denkend en hypocriet zulke rechtsen wel de vruchten van een sociaal systeem plukken maar bijdragen daaraan nee dat is toch een stap te ver. :')
  maandag 5 juli 2021 @ 18:08:16 #84
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200218592
quote:
10s.gif Op maandag 5 juli 2021 14:59 schreef QuidProJoe het volgende:
Doet me trouwens denken aan Joe Biden, die er geen geheim van maakte dat de Democraten de meest omvangrijke en inclusieve stemfraude-organisatie in de geschiedenis hebben opgezet.
Beetje saai hoor. Kan je geen nieuwe leugens verzinnen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 5 juli 2021 @ 18:08:59 #85
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200218601
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 18:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Een beetje de eeuwige student uithangen en dus gebruik maken van de socialistische voorzieningen in dit land, tegelijkertijd wel de mond vol hebben over een sociaal systeem. Altijd korte termijn denkend en hypocriet zulke rechtsen wel de vruchten van een sociaal systeem plukken maar bijdragen daaraan nee dat is toch een stap te ver. :')
Socialistische voorzieningen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200218622
quote:
8s.gif Op maandag 5 juli 2021 17:59 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Wat mij betreft had ze niet dood gehoeven.
Toch zou je als volwassene moeten snappen dat er risico's kleven aan het meedoen aan een poging tot staatsgreep.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 5 juli 2021 @ 18:19:13 #87
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200218744
quote:
2s.gif Op maandag 5 juli 2021 18:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Toch zou je als volwassene moeten snappen dat er risico's kleven aan het meedoen aan een poging tot staatsgreep.
Hoho, een bbq ongeluk hé!
  maandag 5 juli 2021 @ 18:25:33 #88
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200218820
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 18:19 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Hoho, een bbq ongeluk hé!
Een 9mm BBQ ongeluk?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 5 juli 2021 @ 18:32:29 #89
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200218894
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 18:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een 9mm BBQ ongeluk?
Geen spiritus of pistoolkogels op een brandende bbq gooien, dat weet toch zelfs een trumpanzee?
pi_200218924
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 18:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Beetje saai hoor. Kan je geen nieuwe leugens verzinnen?

Hij zegt het toch echt.
pi_200218955
quote:
2s.gif Op maandag 5 juli 2021 18:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Toch zou je als volwassene moeten snappen dat er risico's kleven aan het meedoen aan een poging tot staatsgreep.
Zou je denken ja, maar ze vissen nou eenmaal uit een vijver weinig stabiele tribale complotdenkers.

Daarbij kwamen toen de voorgangers uit hun stam ook overal mee weg. Belastingontduiking, bankfraude, liegen tegen de FBI en Iraki's vermoorden is acceptabel mits mensen uit de eigen stam het doen, en Trump zag daar op toe via pardons.

Trump zelf had op dat moment ook al afgezet moeten zijn waar hem de hand boven zijn hand gehouden werd door andere mensen van zijn stam en later natuurlijk nog eens, waar hem wederom met wat smoesjes de hand boven het hoofd gehouden werd, al was men toen wel wat kritischer.

[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 05-07-2021 18:45:59 ]
pi_200219040
quote:
2s.gif Op maandag 5 juli 2021 18:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Toch zou je als volwassene moeten snappen dat er risico's kleven aan het meedoen aan een poging tot staatsgreep.
Volgens mij was ze niet helemaal 100 dus hoe toerekeningsvatbaar ze was is nog maar de vraag.

Bovendien heb ik een wat andere visie op politiewerk. Het moet wat mij betreft toch wel héél ver gaan voordat je rechtvaardigt dat je iemand doodschiet. In de benen schieten of iemand vol rubbere kogels pompen heb ik dan heel wat minder problemen mee.
Incelfrikandel
  maandag 5 juli 2021 @ 18:47:06 #93
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200219073
quote:
En waar heeft hij het daar over? Ohja, het voter protection program.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 5 juli 2021 @ 18:48:26 #94
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200219089
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 18:32 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Geen spiritus of pistoolkogels op een brandende bbq gooien, dat weet toch zelfs een trumpanzee?
Gezien de Mythbusters een keer een aflevering hadden waarbij kogels een oven in gingen ben ik daar niet geheel zeker van ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_200219112
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 18:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En waar heeft hij het daar over? Ohja, het voter protection program.
Het woord protection of program komt hier niet voor. Ik ga er, omdat ik een goed persoon ben, maar van uit dat je het feitelijk bij het onjuiste eind hebt. Niet dat je liegt.
  maandag 5 juli 2021 @ 18:51:04 #96
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200219119
quote:
14s.gif Op maandag 5 juli 2021 18:50 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Het woord protection of program komt hier niet voor.
Heb je het hele interview gekeken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_200219132
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 18:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Heb je het hele interview gekeken?
Wat zegt hij volgens jou in de gelinkte video?
  maandag 5 juli 2021 @ 18:55:13 #98
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200219156
quote:
14s.gif Op maandag 5 juli 2021 18:52 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Wat zegt hij volgens jou in de gelinkte video?
Ahh kijk, blijkbaar niet dus. Maar dat weet je ook wel, en dat maakt het een leugen. :W
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_200219219
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 18:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ahh kijk, blijkbaar niet dus. Maar dat weet je ook wel, en dat maakt het een leugen. :W
Hoe kan ik liegen als ik het niet heb gezien? Wat is het verschil voor jou tussen liegen en onjuist?

Maar leuke deflectie verder, enkel omdat je niet wil erkennen wat voormalig vice-president Joe Biden heeft gezegd. Vervolgens ga je er allerlei zaken bij halen die niets met dat filmpje te maken hebben. Ik luister naar Biden, woord voor woord, precies wat hij zegt. Ik ga niet mijn eigen interpretaties toedichten aan anderen, dat getuigt niet van integriteit. Nog iets dat ik graag Links laat liggen.
  maandag 5 juli 2021 @ 19:04:18 #100
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200219261
quote:
14s.gif Op maandag 5 juli 2021 19:00 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Hoe kan ik liegen als ik het niet heb gezien? Wat is het verschil voor jou tussen liegen en onjuist?
Omdat je prima kan weten dat wat je post een verspreking was die uit context is genomen.

quote:
Maar leuke deflectie verder, enkel omdat je niet wil erkennen wat voormalig vice-president Joe Biden heeft gezegd. Vervolgens ga je er allerlei zaken bij halen die niets met dat filmpje te maken hebben. Ik luister naar Biden, woord voor woord, precies wat hij zegt. Ik ga niet mijn eigen interpretaties toedichten aan anderen, dat getuigt niet van integriteit. Nog iets dat ik graag Links laat liggen.
Tuurlijk jongen, de rest van de video is niet van belang. Wel lekker makkelijk zo, en natuurlijk erg integer.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_200219306
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 19:04 schreef ATuin-hek het volgende:
Omdat je prima kan weten dat wat je post een verspreking was die uit context is genomen.

Hoezo is het een verspreking? Het klinkt erg overtuigd en overtuigend. Het is niet alsof hij stottert, (iets dat hij volgens de MSM gek genoeg altijd al had, maar nooit tevoorschijn kwam. Raar). Hij neemt de tijd om precies dit te zeggen.

quote:
Tuurlijk jongen, de rest van de video is niet van belang. Wel lekker makkelijk zo, en natuurlijk erg integer.
Maar wat zegt hij nou precies in die 14 seconden?
  maandag 5 juli 2021 @ 19:12:48 #102
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200219367
quote:
14s.gif Op maandag 5 juli 2021 19:07 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Hoezo is het een verspreking? Het klinkt erg overtuigd en overtuigend. Het is niet alsof hij stottert, (iets dat hij volgens de MSM gek genoeg altijd al had, maar nooit tevoorschijn kwam. Raar). Hij neemt de tijd om precies dit te zeggen.
[..]

Maar wat zegt hij nou precies in die 14 seconden?
Kijk de rest van het interview maar :W
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_200219443
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 19:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Kijk de rest van het interview maar :W
"We've put together I think the most extensive and inclusive voter fraud organization in the history of American politics."

Dat is wat hij zegt. Woord voor woord.
  maandag 5 juli 2021 @ 19:20:14 #104
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200219475
Zo sneu, de 4d chessmaster is dusdanig zelfverzekerd dat hij gewoon duidelijk maakt schijt te hebben aan het oranje varken. En dan nog kan het varken het bewijs niet rondkrijgen. Wat voor waardeloze amateur ben je dan? Ik begrijp niet dat je fan kunt zijn van zo’n loser.
pi_200219513
quote:
14s.gif Op maandag 5 juli 2021 19:18 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

"We've put together I think the most extensive and inclusive voter fraud organization in the history of American politics."

Dat is wat hij zegt. Woord voor woord.
Zeeeeeeer indrukwekkend bewijs, moet ik wel zeggen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 5 juli 2021 @ 19:28:47 #106
323401 Kijkertje
met filter
pi_200219586
Het maakt wederom duidelijk dat QPJ moeite heeft te bepalen wat wel of niet bewijs is maar dat wisten we al
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 5 juli 2021 @ 19:31:33 #107
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200219635
quote:
10s.gif Op maandag 5 juli 2021 19:28 schreef Kijkertje het volgende:
Het maakt wederom duidelijk dat QPJ moeite heeft te bepalen wat wel of niet bewijs is maar dat wisten we al
Hihi, ik heb het gevoel dat enige projectie hier een rol speelt, mevrouwtje MSM.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200219673
quote:
10s.gif Op maandag 5 juli 2021 19:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Hihi, ik heb het gevoel dat enige projectie hier een rol speelt, mevrouwtje MSM.
Nog even wachten en wellicht valt dan ook nog eens het kwartje dat het (deze keer) niet is aangedragen als bewijs voor fraude. Of wellicht valt het kwartje niet, ik moet immers nog steeds leren te waken voor overschatting van onze discussiepartners. Helaas is dat een fout die ik herhaaldelijk maak.
  maandag 5 juli 2021 @ 19:34:42 #109
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200219675
Er is bewijs ? Waar? Waar? Vertel! Eindelijk!
  maandag 5 juli 2021 @ 19:39:18 #110
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200219731
quote:
2s.gif Op maandag 5 juli 2021 19:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Zeeeeeeer indrukwekkend bewijs, moet ik wel zeggen.
Het meest duidelijke bewijs zelfs!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 5 juli 2021 @ 19:40:06 #111
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200219742
quote:
14s.gif Op maandag 5 juli 2021 19:34 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Nog even wachten en wellicht valt dan ook nog eens het kwartje dat het (deze keer) niet is aangedragen als bewijs voor fraude. Of wellicht valt het kwartje niet, ik moet immers nog steeds leren te waken voor overschatting van onze discussiepartners. Helaas is dat een fout die ik herhaaldelijk maak.
Heb je dat bewijs voor fraude nu eindelijk gevonden? :o
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 5 juli 2021 @ 19:45:24 #112
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200219812
Helaas, blijkbaar is dat bewijs er nog steeds niet -O-
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 5 juli 2021 @ 19:47:59 #113
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_200219838
:W :o -O-
ik vergeet er een ;)

[ Bericht 16% gewijzigd door DeMolay op 05-07-2021 19:53:23 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  maandag 5 juli 2021 @ 20:42:22 #114
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200220695
quote:
2s.gif Op maandag 5 juli 2021 18:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Toch zou je als volwassene moeten snappen dat er risico's kleven aan het meedoen aan een poging tot staatsgreep.

Je verwacht het niet..
In Hollywood films gaat dat altijd heel anders!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 5 juli 2021 @ 20:45:17 #115
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200220749
quote:
14s.gif Op maandag 5 juli 2021 19:00 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Hoe kan ik liegen als ik het niet heb gezien? Wat is het verschil voor jou tussen liegen en onjuist?

Maar leuke deflectie verder, enkel omdat je niet wil erkennen wat voormalig vice-president Joe Biden heeft gezegd. Vervolgens ga je er allerlei zaken bij halen die niets met dat filmpje te maken hebben. Ik luister naar Biden, woord voor woord, precies wat hij zegt. Ik ga niet mijn eigen interpretaties toedichten aan anderen, dat getuigt niet van integriteit. Nog iets dat ik graag Links laat liggen.
Grappig als we 10.000 filmpjes van Orange man laten zien waar hij een debiele opmerking maakt doet het er allemaal niet toe..

Andersom wel natuurlijk!!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200220805
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 20:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

Grappig als we 10.000 filmpjes van Orange man laten zien waar hij een debiele opmerking maakt doet het er allemaal niet toe..

Andersom wel natuurlijk!!
Ik wil graag 10.000 filmpjes van Trump zien. Alsof ik een enorme Trump Rally bekijk! Heb je wel eens een naar een Trump Rally gekeken? Zonder de filters van een MSM-organisatie? Het is een waar genot!

Trouwens, who shot Ashli Babbitt?
  maandag 5 juli 2021 @ 20:55:04 #117
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200220902
quote:
14s.gif Op maandag 5 juli 2021 20:49 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik wil graag 10.000 filmpjes van Trump zien. Alsof ik een enorme Trump Rally bekijk! Heb je wel eens een naar een Trump Rally gekeken? Zonder de filters van een MSM-organisatie? Het is een waar genot!

Trouwens, who shot Ashli Babbitt?

Misschien moet je eerst even dit filmpje kijken waar jou stukje weer mooi uit context word getrokken.

Alstu
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200220923
quote:
14s.gif Op maandag 5 juli 2021 19:18 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

"We've put together I think the most extensive and inclusive voter fraud organization in the history of American politics."

Dat is wat hij zegt. Woord voor woord.
... en wat zegt hij in de rest van het interview? :')
pi_200220934
Ik heb liever 10.000 Trump filmpjes dan een Beijing Biden filmpje.
  maandag 5 juli 2021 @ 20:58:05 #120
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200220961
quote:
14s.gif Op maandag 5 juli 2021 20:49 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik wil graag 10.000 filmpjes van Trump zien. Alsof ik een enorme Trump Rally bekijk! Heb je wel eens een naar een Trump Rally gekeken? Zonder de filters van een MSM-organisatie? Het is een waar genot!

Trouwens, who shot Ashli Babbitt?
Jazeker heb ik daar na gekeken.
Zie alle voorgaande delen van dit topic.
Volledige streams kerel, misschien zou je dat zelf ook eens moeten doen.

Ik ga niet alles herhalen wat ik in de voorgaande. Delen al heb aangehaald.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200220967
quote:
14s.gif Op maandag 5 juli 2021 20:56 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik heb liever 10.000 Trump filmpjes dan een Beijing Biden filmpje.
Dat weten we. :D MAGA-petje op, vlaggetje in de hand, en lekker als een josti voor het scherm juichen. :P
pi_200220974
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 20:56 schreef illusions het volgende:

[..]

... en wat zegt hij in de rest van het interview? :')
Geen idee. Schrijf maar een transcript als je het interessant vindt en dan lees ik het wel. Voorlopig zegt Joe Xiden het volgende: "We've put together I think the most extensive and inclusive voter fraud organization in the history of American politics."
pi_200220991
quote:
14s.gif Op maandag 5 juli 2021 20:58 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Geen idee.
Precies. ;)

Context boeit jou niet zo.

Had je al bewijs voor fraude trouwens? Of blijft het bij deze verspreking? :D
pi_200221018
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 20:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Precies. ;)

Context boeit jou niet zo.

Had je al bewijs voor fraude trouwens? Of blijft het bij deze verspreking? :D
Hoezo is het een verspreking? Het klinkt erg overtuigd en overtuigend. Het is niet alsof hij stottert, (iets dat hij volgens de MSM gek genoeg altijd al had, maar nooit tevoorschijn kwam. Raar). Hij neemt de tijd om precies dit te zeggen.
pi_200221039
quote:
14s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:01 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Hoezo is het een verspreking? Het klinkt erg overtuigd en overtuigend. Het is niet alsof hij stottert, (iets dat hij volgens de MSM gek genoeg altijd al had, maar nooit tevoorschijn kwam. Raar). Hij neemt de tijd om precies dit te zeggen.
Omdat de rest wat hier vooraf aan gaat, over precies het tegenovergestelde gaat. ;)

Heb je al bewijs voor fraude trouwens? Of blijft het bij deze verspreking? :D
pi_200221066
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:03 schreef illusions het volgende:
Oomdat de rest wat hier vooraf aan gaat, het precies over het tegenovergestelde heeft.

Of hij heeft een dementenmomentje en spreekt per ongeluk de waarheid. Dat gebeurt nogal eens met mensen met die conditie.
pi_200221084
quote:
14s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:04 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Of hij heeft een dementenmomentje en spreekt per ongeluk de waarheid. Dat gebeurt nogal eens met mensen met die conditie.
.. of hij heeft een dementenmomentje en verspreekt zich per ongeluk. Dat gebeurt nogal eens met mensen met die conditie.
pi_200221120
Grappig wel dat dat absoluut je enige strohalm blijft in de fraudekwestie. :D
pi_200221121
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:05 schreef illusions het volgende:

[..]

.. of hij heeft een dementenmomentje en verspreekt zich per ongeluk. Dat gebeurt nogal eens met mensen met die conditie.
Nee, dat ziet er iets anders uit.
Zoals dit:
pi_200221134
quote:
Het ene dementenmomentje is het andere niet. :P
pi_200221161
Kijk 'm eens wanhopig vastklampen aan één enkele verspreking zeg. :D _O-

Verder gewoon echt helemaal niets hebben. Het is triest gesteld met de sekteleden.
pi_200221179
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Het ene dementenmomentje is het andere niet. :P
Inderdaad. Soms is het dit:
pi_200221195
quote:
Ik ben blij dat je het eindelijk realiseert! Knap van je knul.
  maandag 5 juli 2021 @ 21:13:57 #134
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200221241
quote:
14s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:01 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Hoezo is het een verspreking? Het klinkt erg overtuigd en overtuigend. Het is niet alsof hij stottert, (iets dat hij volgens de MSM gek genoeg altijd al had, maar nooit tevoorschijn kwam. Raar). Hij neemt de tijd om precies dit te zeggen.
Nee geen verspreking, het gaat zelfs om jou held..
Zie filmpje hierboven.
Het hele interview!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200221242
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:10 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je het eindelijk realiseert! Knap van je knul.
Grappig dat je dat zegt. Hij zegt het immers overtuigd en overtuigend. Op precies dezelfde manier als toen hij over de meest omvangrijke en inclusieve stemfraude organisatie had.

En je hoeft niet zo geagiteerd te doen hoor. Al begrijp ik het wel. Ik zou het ook lastig vinden als ik koste wat kost een demente racistische pedofiel zou moeten verdedigen omdat de Oranje Man zo slecht is.
pi_200221277
quote:
14s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:14 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zegt. Hij zegt het immers overtuigd en overtuigend. Op precies dezelfde manier als toen hij over de meest omvangrijke en inclusieve stemfraude organisatie had.
Daarom is het ook een verspreking.

quote:
En je hoeft niet zo geagiteerd te doen hoor. Al begrijp ik het wel. Ik zou het ook lastig vinden als ik koste wat kost een demente racistische pedofiel zou moeten verdedigen omdat de Oranje Man zo slecht is.
Ben niet geagiteerd hoor, ik vermaak me juist kostelijk. Ik hoef Biden ook niet te verdedigen, hij boeit me echt helemaal niets. Ik spreek me alleen uit tegen jouw achterlijkheid. :P
pi_200221288
Je zou je maar wanhopig vastklampen aan één enkele verspreking zeg. :D
pi_200221299
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:15 schreef illusions het volgende:
Daarom is het ook een verspreking.

Voor een Democraat is per ongeluk de waarheid vertellen inderdaad een verspreking.
pi_200221311
@QuidProJoe laten we er voor het gemak eens van uitgaan dat het wel gewoon een verspreking was, heb je dan nog wel bewijs voor fraude?
  maandag 5 juli 2021 @ 21:17:59 #140
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200221314
Hoe slecht moet trump wel niet zijn wanneer een demente racistische pedofiel in honderd dagen meer voor elkaar krijgt dan hij in zijn hele termijn.

Zo slecht dat Republikeinen Biden smeken om een eind te maken aan idioot trump beleid…
  maandag 5 juli 2021 @ 21:19:13 #141
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200221336
quote:
10s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:17 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Voor een Democraat is per ongeluk de waarheid vertellen inderdaad een verspreking.
Eh ja, want zijn verhaaltje was nog niet af het was ook geen verspreking!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200221346
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:17 schreef illusions het volgende:
@:QuidProJoe laten we er voor het gemak eens van uitgaan dat het wel gewoon een verspreking was, heb je dan nog wel bewijs voor fraude?
Laten we er voor het gemak eens van uit gaan dat Xiden de waarheid sprak.
pi_200221364
quote:
14s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:19 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Laten we er voor het gemak eens van uit gaan dat Xiden de waarheid sprak.
Heb je daarnaast nog bewijs voor fraude?
pi_200221381
Nee hè, hier blijft het bij hè? :P
pi_200221404
Maandenlang jezelf aan zoiets kleins vastklampen om je waanbeeld maar niet te hoeven loslaten. :P 8)7
pi_200221433
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:23 schreef illusions het volgende:
Maandenlang jezelf aan zoiets kleins vastklampen om je waanbeeld maar niet te hoeven loslaten. :P 8)7
Wat zegt Biden dan precies in dat filmpje? Hij zegt het zo gedecideerd, hij denkt goed na over zijn woorden. Zelf zo overtuigd, en voor de kijker/luisteraar zo overtuigend. Een beetje raar om zoiets een verspreking te noemen.
pi_200221452
Dat weten we nou wel, kom we gaan ervan uit dat hij het 100% meende, en dat het ook waar is.

Heb je daarnaast nog iets? Want dit is natuurlijk niet genoeg voor een rechtzaak.
pi_200221522
Er zou vast wel bewijs zijn van de grootste fraude-organisatie ter wereld, en van de fraude die zij organiseren, nietwaar?

Dat heb je dan toch ook wel, @QuidProJoe ? :P
pi_200221668
Uiteraard is dat bewijs er. Maar de meest omvangrijke en inclusieve stemfraude organisatie in de Amerikaanse geschiedenis oprollen, dat kost nogal wat tijd. Wees gerust, het komt ook voor jou in de geautoriseerde bronnen. Tot die tijd, geniet ervan dat Biden heeft gezegd dat Trump een "generous letter" achter heeft gelaten voor Biden.
pi_200221795
Wat heeft die "generous letter" er nou weer mee te maken, en waaro zou ik daarvan genieten? :P

Maar je hebt dus verder geen enkel bewijs voor de meest omvangrijke en inclusieve stemfraude-organisatie?

Dacht ik al. :z
pi_200221850
Als jij je aan die stropop vast wilt klampen, dan mag je dat van harte doen. Verder is het mooi geweest. Ik ga lekker van Trump-filmpjes genieten. Zoals deze:
  maandag 5 juli 2021 @ 21:57:53 #152
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200222030
quote:
14s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:38 schreef QuidProJoe het volgende:
Uiteraard is dat bewijs er. Maar de meest omvangrijke en inclusieve stemfraude organisatie in de Amerikaanse geschiedenis oprollen, dat kost nogal wat tijd. Wees gerust, het komt ook voor jou in de geautoriseerde bronnen. Tot die tijd, geniet ervan dat Biden heeft gezegd dat Trump een "generous letter" achter heeft gelaten voor Biden.
3/4 jaar niet genoeg?
hoeveel tijd heb je nodig :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 5 juli 2021 @ 22:02:35 #153
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200222111
quote:
17s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:48 schreef QuidProJoe het volgende:
Als jij je aan die stropop vast wilt klampen, dan mag je dat van harte doen. Verder is het mooi geweest. Ik ga lekker van Trump-filmpjes genieten. Zoals deze:
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 5 juli 2021 @ 22:12:36 #154
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200222300
Zoveel bewijs, zoveel professionalisme



Remember: only the best people
  maandag 5 juli 2021 @ 22:37:34 #155
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200222669
quote:
14s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:38 schreef QuidProJoe het volgende:
Uiteraard is dat bewijs er. Maar de meest omvangrijke en inclusieve stemfraude organisatie in de Amerikaanse geschiedenis oprollen, dat kost nogal wat tijd. Wees gerust, het komt ook voor jou in de geautoriseerde bronnen. Tot die tijd, geniet ervan dat Biden heeft gezegd dat Trump een "generous letter" achter heeft gelaten voor Biden.
Waar is dat bewijs, laat eens zien.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_200223182
quote:
17s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:48 schreef QuidProJoe het volgende:
Als jij je aan die stropop vast wilt klampen, dan mag je dat van harte doen. Verder is het mooi geweest. Ik ga lekker van Trump-filmpjes genieten. Zoals deze:
En wéér geen bewijs, lekker wegrennen zodra het moment aanbreekt dat je écht bent uitgeluld. :D
  Moderator maandag 5 juli 2021 @ 23:35:36 #157
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200223471
quote:
10s.gif Op maandag 5 juli 2021 17:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Alt-right gebabbel? En vorige zomer zijn er natuurlijk genoeg van dergelijke posts voorbij gekomen.
Ah, niks inhoudelijks te melden dus? Wat een verrassing, dat zag ik nou totaal niet aankomen _O- :+
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 5 juli 2021 @ 23:57:43 #158
323401 Kijkertje
met filter
pi_200223729
quote:
10s.gif Op maandag 5 juli 2021 19:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Hihi, ik heb het gevoel dat enige projectie hier een rol speelt, mevrouwtje MSM.
Dat jij dat gevoel hebt verbaast me niks.

quote:
10s.gif Op maandag 5 juli 2021 17:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Alt-right gebabbel? En vorige zomer zijn er natuurlijk genoeg van dergelijke posts voorbij gekomen.
PROJECTIE! :R

[ Bericht 39% gewijzigd door Kijkertje op 06-07-2021 02:47:38 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 6 juli 2021 @ 00:52:28 #159
323401 Kijkertje
met filter
pi_200224047
Lekker dramatisch:

twitter


En even omrekenen:

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 6 juli 2021 @ 03:38:55 #160
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200224461
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 22:37 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Waar is dat bewijs, laat eens zien.
Lees je wel wat hij schrijft. Dit is zorgvuldig voorbereide fraude.

Wat voor bewijs verwacht je nu? Een foto waarop iemand een tas vol met ingevulde stembiljetten komt brengen? Denk je echt dat dat zo obvious is?

Als dat bewijs zo simpel was had Trump al lang weer in het witte huis gezeten. Zij zijn hier aan begonnen omdat verliezen geen optie was voor de democraten. Het enige dat kon was dusdanig goed frauderen dat niemand er achter komt.
pi_200224659
Toch knap een grootschalige democratische fraude waaraan 10.000 mensen moeten meegewerkt hebben maar geen getuigen of bewijs.

Daartegenover hebben we gewoon bijvoorbeeld wel een opname waarin die oranje clown vraagt om de uitslag in zijn voordeel te wijzigen. _O-
pi_200224826
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 00:52 schreef Kijkertje het volgende:
Lekker dramatisch:

[ twitter ]

En even omrekenen:

[ afbeelding ]
Hahaha, "divide by a third".
pi_200224831
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 03:38 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Lees je wel wat hij schrijft. Dit is zorgvuldig voorbereide fraude.

Wat voor bewijs verwacht je nu? Een foto waarop iemand een tas vol met ingevulde stembiljetten komt brengen? Denk je echt dat dat zo obvious is?

Als dat bewijs zo simpel was had Trump al lang weer in het witte huis gezeten. Zij zijn hier aan begonnen omdat verliezen geen optie was voor de democraten. Het enige dat kon was dusdanig goed frauderen dat niemand er achter komt.
Het zou ook bizar zijn als er videomateriaal zou zijn waarop observers het gebouw uit worden gewerkt om vervolgens een koffer vol stembiljetten van onder een tafel uit te toveren en vervolgens die stembiljetten meermaals te tellen.
pi_200224908
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 03:38 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Lees je wel wat hij schrijft. Dit is zorgvuldig voorbereide fraude.

Wat voor bewijs verwacht je nu? Een foto waarop iemand een tas vol met ingevulde stembiljetten komt brengen? Denk je echt dat dat zo obvious is?

Als dat bewijs zo simpel was had Trump al lang weer in het witte huis gezeten. Zij zijn hier aan begonnen omdat verliezen geen optie was voor de democraten. Het enige dat kon was dusdanig goed frauderen dat niemand er achter komt.
Als er sprake is van zeer grootschalige fraude (Biden heeft volgens de officiële uitslagen immers vrij ruim gewonnen), dan moet er toch ergens een keer tastbaar bewijs opduiken?
Of zijn de Democraten zo competent volgens jou dat ze alles onder de radar kunnen regelen?
pi_200224917
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 07:46 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Het zou ook bizar zijn als er videomateriaal zou zijn waarop observers het gebouw uit worden gewerkt om vervolgens een koffer vol stembiljetten van onder een tafel uit te toveren en vervolgens die stembiljetten meermaals te tellen.
Aan dergelijke fraude moeten velen meewerken. Dan moet toch iemand ergens de aanwijzingen hebben opgeslagen of iets dergelijks? Dit is zo groot, dat kan je niet verborgen houden…
pi_200224919
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 08:06 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Aan dergelijke fraude moeten velen meewerken. Dan moet toch iemand ergens de aanwijzingen hebben opgeslagen of iets dergelijks? Dit is zo groot, dat kan je niet verborgen houden…
Daarom komt er ook zo veel naar buiten. Nou ja, niet zozeer in de medeplichtige geautoriseerde bronnen.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 08:15:01 #167
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_200224942
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 03:38 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Lees je wel wat hij schrijft. Dit is zorgvuldig voorbereide fraude.

Wat voor bewijs verwacht je nu? Een foto waarop iemand een tas vol met ingevulde stembiljetten komt brengen? Denk je echt dat dat zo obvious is?

Als dat bewijs zo simpel was had Trump al lang weer in het witte huis gezeten. Zij zijn hier aan begonnen omdat verliezen geen optie was voor de democraten. Het enige dat kon was dusdanig goed frauderen dat niemand er achter komt.
Hoe weet jij dan dat het plaats heeft gevonden?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 6 juli 2021 @ 08:30:45 #168
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200225009
Ik begrijp het! De fraude was dusdanig geraffineerd en professioneel opgezet dat er eigenlijk geen aanwijzingen, laat staan bewijs voor te vinden is. De enige reden waarom we zeker weten dat er fraude gepleegd is, is omdat de pis van Trump de dag na de verkiezingen opeens naar Rivella smaakte en koolzuurhoudend was.

Het is in ieder geval geruststellend dat de VS nu door geraffineerde en professionele personen geregeerd wordt.
pi_200225026
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 08:30 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik begrijp het! De fraude was dusdanig geraffineerd en professioneel opgezet dat er eigenlijk geen aanwijzingen, laat staan bewijs voor te vinden is. De enige reden waarom we zeker weten dat er fraude gepleegd is, is omdat de pis van Trump de dag na de verkiezingen opeens naar Rivella smaakte en koolzuurhoudend was.

Het is in ieder geval geruststellend dat de VS nu door geraffineerde en professionele personen geregeerd wordt.
Ook jij mag je fetish voor jezelf houden.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 08:39:09 #170
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200225066
Wat is er mis met de urine van de grote oranje leider? Iedereen weet toch dat de urine van Donald een opvallend geneeskrachtige werking heeft? Corona, Ebola, you name het, drink een glaasje van De Donald en het is over! Juist daarom was het zo opvallend dat die de dag na de verkiezingen opeens koolzuurhoudend was en naar Rivella smaakte. Die berichten waren toch volop te vinden in de MSM.

pi_200225074
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 08:07 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Daarom komt er ook zo veel naar buiten. Nou ja, niet zozeer in de medeplichtige geautoriseerde bronnen.
Ow je bedoelt de bewezen uit de duim gezogen verhaaltjes van de zich omhoog likkend gop sektevolgers.

Wanneer komt de kraken nu en wordt hillary opgesloten, het bewijs van de vermeende laptop van hunter laat ook nog steeds op zich wachten. En de zogenaamd zo capabele ninjas met hun audit blijven maar tellen of hoe zit het daarmee. _O-
pi_200225140
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 08:30 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik begrijp het! De fraude was dusdanig geraffineerd en professioneel opgezet dat er eigenlijk geen aanwijzingen, laat staan bewijs voor te vinden is. De enige reden waarom we zeker weten dat er fraude gepleegd is, is omdat de pis van Trump de dag na de verkiezingen opeens naar Rivella smaakte en koolzuurhoudend was.

Het is in ieder geval geruststellend dat de VS nu door geraffineerde en professionele personen geregeerd wordt.
Dit stond niet in de MSM, dus het is waar.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200225178
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 03:38 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Lees je wel wat hij schrijft. Dit is zorgvuldig voorbereide fraude.

Wat voor bewijs verwacht je nu? Een foto waarop iemand een tas vol met ingevulde stembiljetten komt brengen? Denk je echt dat dat zo obvious is?

Als dat bewijs zo simpel was had Trump al lang weer in het witte huis gezeten. Zij zijn hier aan begonnen omdat verliezen geen optie was voor de democraten. Het enige dat kon was dusdanig goed frauderen dat niemand er achter komt.
Huh :? ik lees al maanden dat er overweldigend bewijs is
pi_200225304
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 08:49 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Huh :? ik lees al maanden dat er overweldigend bewijs is
Blijkbaar zitten de rechtse sektevolgers niet op 1 lijn. Dat ze dan elkaar niet in de haren vliegen maar wel over anderen is dan weer opvallend omdat ze zo vol van zichzelf zijn over hun kritische blik. 8-)
  dinsdag 6 juli 2021 @ 09:33:35 #175
323401 Kijkertje
met filter
pi_200225605
En dat terwijl de hele operatie van het stemmen en het tellen van de stemmen in handen van de Republikeinen was :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_200225731
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 09:33 schreef Kijkertje het volgende:
En dat terwijl de hele operatie van het stemmen en het tellen van de stemmen in handen van de Republikeinen was :D
Bnw x files mode aan er werd bij het stemmen tellen muziek gedraaid met sublimale boodschappen waardoor de tellers zo nu en dan extra democratische stemnen telden. Die muziek met sublimale boodschappen werd ook bij de ninja audit gebruikt waardoor precies dezelfde fouten gemaakt werden en de fraude nog niet bewezen is. 8)7
pi_200225752
Heerlijk om die BlueAnon complottheorieën te zien.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 09:50:52 #178
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200225778
Ze zijn er maar druk mee inderdaad, de progressieve strijdertjes. Ook opmerkelijk hoe rustig het ineens is in AMV. Je krijgt bijna het idee dat het creëren van een echokamer achteraf gezien toch niet zo goed beviel.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 6 juli 2021 @ 10:02:12 #179
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200225919
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 09:50 schreef HowardRoark het volgende:
Ze zijn er maar druk mee inderdaad, de progressieve strijdertjes. Ook opmerkelijk hoe rustig het ineens is in AMV. Je krijgt bijna het idee dat het creëren van een echokamer achteraf gezien toch niet zo goed beviel.
Volkomen logisch toch? Er zit nu een kundige president die gewoon zijn werk doet en niet een opschepperige amateur die alleen maar zaken afbreekt. Heel saai om te praten over al die zaken die nu gewoon goed gaan.

Hier is het gewoon leuk ouwehoeren met de mentaal uitgedaagden die nog steeds denken dat:
- Trump een zelfs maar middelmatige president was
- Trump de verkiezingen van 2020 gewonnen heeft
- Er verkiezingsfraude is gepleegd
- Biden een dementerende pedofiel is
- Trump dit jaar alsnog president gaat worden
  dinsdag 6 juli 2021 @ 10:12:42 #180
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200226004
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 03:38 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Lees je wel wat hij schrijft. Dit is zorgvuldig voorbereide fraude.

Wat voor bewijs verwacht je nu? Een foto waarop iemand een tas vol met ingevulde stembiljetten komt brengen? Denk je echt dat dat zo obvious is?

Als dat bewijs zo simpel was had Trump al lang weer in het witte huis gezeten. Zij zijn hier aan begonnen omdat verliezen geen optie was voor de democraten. Het enige dat kon was dusdanig goed frauderen dat niemand er achter komt.
Nah ze kunnen wel 1 fraude vinden maar geen miljoenen..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 6 juli 2021 @ 10:33:12 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200226310
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 08:04 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Als er sprake is van zeer grootschalige fraude (Biden heeft volgens de officiële uitslagen immers vrij ruim gewonnen), dan moet er toch ergens een keer tastbaar bewijs opduiken?
Of zijn de Democraten zo competent volgens jou dat ze alles onder de radar kunnen regelen?
Als dat zou zijn gebeurd.
Dan is er wel degelijk beeld materiaal van want er hingen overal camera's
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200226318
Wat is er nu leuker in bnw als een stel rechtse sektevolgers blijven triggeren en hun te blijven confronteren met de bewezen leugens. 8-)
  dinsdag 6 juli 2021 @ 10:44:21 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200226457
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 08:07 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Daarom komt er ook zo veel naar buiten. Nou ja, niet zozeer in de medeplichtige geautoriseerde bronnen.
Heb je al wat info voor ons WAT er tot nu toe naar buiten is gekomen.

Verder als een bak met gebakken lucht.
En een leeg gezogen duim kom ik niet.

Linkje bron yt iets?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200227050
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 08:07 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Daarom komt er ook zo veel naar buiten. Nou ja, niet zozeer in de medeplichtige geautoriseerde bronnen.
Eigenlijk komt er dus niks naar buiten wat gewoon feitelijk getoetst kan worden?
  dinsdag 6 juli 2021 @ 11:22:29 #185
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200227052
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 10:33 schreef Basp1 het volgende:
Wat is er nu leuker in bnw als een stel rechtse sektevolgers blijven triggeren en hun te blijven confronteren met de bewezen leugens. 8-)
Je geeft dus nu gewoon toe dat het enige wat je hier komt doen, trollen is? Goed om dat te weten. Even een TR gezet :*.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200227078
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 10:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als dat zou zijn gebeurd.
Dan is er wel degelijk beeld materiaal van want er hingen overal camera's
Dat lijkt me ook. Grootschalige fraude houd je in een land als de VS echt niet volledig onder de pet…
pi_200227096
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 11:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Je geeft dus nu gewoon toe dat het enige wat je hier komt doen, trollen is? Goed om dat te weten. Even een TR gezet :*.
Dit lijkt me projectie.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator dinsdag 6 juli 2021 @ 11:28:50 #188
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200227152
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 11:24 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook. Grootschalige fraude houd je in een land als de VS echt niet volledig onder de pet…
Natuurlijk wel, Democraten zijn veel slimmer en competenter dan Republikeinen. Hoe anders verklaar je dat Republikeinen er maar niet achter kunnen komen hoe ze het gedaan hebben, die fraude ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200227172
Het blijft ook superknap dat iemand als een Biden, volgens de boosrechtsconservatieve zijde toch heel erg dement, zo enorm goed kan frauderen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 6 juli 2021 @ 11:39:41 #190
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200227335
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 11:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dit lijkt me projectie.
Aandoenlijke gaslight. Maar hier trapt niemand in.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 11:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, Democraten zijn veel slimmer en competenter dan Republikeinen. Hoe anders verklaar je dat Republikeinen er maar niet achter kunnen komen hoe ze het gedaan hebben, die fraude ;)
Dat klopt inderdaad. De Democraten zijn stukken competenter en gewiekster in het indoctrineren van de bevolking en het pushen van radicaal gedachtegoed met sterk autoritaire, socialistische en raciaal essentialistische tendensen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200227340
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 11:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Je geeft dus nu gewoon toe dat het enige wat je hier komt doen, trollen is? Goed om dat te weten. Even een TR gezet :*.
Oh wacht, Ensiferum/QPJ en jij zijn niet aan het trollen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 6 juli 2021 @ 11:51:42 #192
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200227485
quote:
Dat klopt inderdaad. De Democraten zijn stukken competenter en gewiekster in het indoctrineren van de bevolking en het pushen van radicaal gedachtegoed met sterk autoritaire, socialistische en raciaal essentialistische tendensen.
Jaja kindertjes, die dekselse marxistische pedofiele Democraten zitten daar maar in de kelder van hun pizzeria tussen het misbruiken (en opeten) van uitsluitend blanke kindertjes (de zogenaamde borealistische pizza warm vlees) door hun frauduleuze sterk autoritaire, socialistische en niet te vergeten raciaal essentialistische koers te bepalen.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 11:55:44 #193
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200227524
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 03:38 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Lees je wel wat hij schrijft. Dit is zorgvuldig voorbereide fraude.

Wat voor bewijs verwacht je nu? Een foto waarop iemand een tas vol met ingevulde stembiljetten komt brengen? Denk je echt dat dat zo obvious is?

Als dat bewijs zo simpel was had Trump al lang weer in het witte huis gezeten. Zij zijn hier aan begonnen omdat verliezen geen optie was voor de democraten. Het enige dat kon was dusdanig goed frauderen dat niemand er achter komt.
Je zou ook kunnen stellen dat rr dus geen bewijs is, anders zat trump in het witte huis.

Jij draait de boel om.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_200227529
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 11:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh wacht, QPJ en jij zijn niet aan het trollen?
Waarom denk je dat wij trollen? Ik wil niet voor HowardRoark spreken, maar als ik het over mijzelf heb, zijn al mijn posts kwalitatief van de hoogste orde, inhoudelijk en realistisch.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 12:02:48 #195
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200227614
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 11:56 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Waarom denk je dat wij trollen? Ik wil niet voor HowardRoark spreken, maar als ik het over mijzelf heb, zijn al mijn posts kwalitatief van de hoogste orde, inhoudelijk en realistisch.
Zoals al die posts over fraude zonder een flintertje aan bewijs? Die inhoudelijke bijdragen bedoel je?
pi_200227654
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:02 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Zoals al die posts over fraude zonder een flintertje aan bewijs? Die inhoudelijke bijdragen bedoel je?
Ik zei toch "zijn al mijn posts kwalitatief van de hoogste orde, inhoudelijk en realistisch." Ik zie niet hoe daar onduidelijkheid over kan bestaan.
pi_200227678
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:05 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik zei toch "zijn al mijn posts kwalitatief van de hoogste orde, inhoudelijk en realistisch." Ik zie niet hoe daar onduidelijkheid over kan bestaan.
Dit zegt erg veel over jezelf.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200227703
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dit zegt erg veel over jezelf.
Dat ik een intelligente en integere realiteitserkenner ben.
pi_200227743
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:09 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Dat ik een intelligente en integere realiteitserkenner ben.
Wederom een post die vooral veel zegt over jezelf. Goed bezig.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200227774
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wederom een post die vooral veel zegt over jezelf. Goed bezig.
Dat ik een nuchtere en heldere kijk op de zaken heb. Daar kan ik me wel in vinden.
pi_200227836
Ik zou het leven vandaag maar moeilijk vinden, als ik zo overtuigd zou zijn (zonder bewijs!) van een eerlijke verkiezingswinst van Biden, en dat de roep om daadwerkelijke audits steeds sterker wordt. En de resulaten die zulke audits zouden opleveren, die zullen schokkend zijn voor hen die niet in de echte observeerbare wereld leven, maar in een wereld gevormd door enkel toegestane autoriteiten waar men zich op mag beroepen.
pi_200227897
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:20 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik zou het leven vandaag maar moeilijk vinden, als ik zo overtuigd zou zijn (zonder bewijs!) van een eerlijke verkiezingswinst van Biden, en dat de roep om daadwerkelijke audits steeds sterker wordt. En de resulaten die zulke audits zouden opleveren, die zullen schokkend zijn voor hen die niet in de echte observeerbare wereld leven, maar in een wereld gevormd door enkel toegestane autoriteiten waar men zich op mag beroepen.
En wat denk je met een post als deze te bereiken?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200227913
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En wat denk je met een post als deze te bereiken?
Empathische discussie.
pi_200227917
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:27 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Empathische discussie.
En, lukt het?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200227923
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En, lukt het?
Even afwachten. Voorlopig is het alleen mijn formidabele bijdrage.
pi_200227970
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:20 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik zou het leven vandaag maar moeilijk vinden, als ik zo overtuigd zou zijn (zonder bewijs!) van een eerlijke verkiezingswinst van Biden, en dat de roep om daadwerkelijke audits steeds sterker wordt. En de resulaten die zulke audits zouden opleveren, die zullen schokkend zijn voor hen die niet in de echte observeerbare wereld leven, maar in een wereld gevormd door enkel toegestane autoriteiten waar men zich op mag beroepen.
De oplossing is heel simpel; bewijs leveren dat de verkiezingen doorgestoken kaart waren. Helaas is het nu vooral slachtofferisme en niet tegen het verlies kunnen. In de grote-mensen wereld moet je met meer komen dan dat.

Maar mensen die geilen op Trump zijn doorgaans ook vrij kinds, dus dat zal wel met elkaar te maken hebben.
Conscience do cost.
pi_200227991
Kan niet wachten op het daadwerkelijke bewijs. Misschien kunnen we dan eindelijk van 'vinden jullie dit niet vreemd, kijk lady gaga hier' naar de feiten gaan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200227999
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:32 schreef ems. het volgende:

[..]

De oplossing is heel simpel; bewijs leveren dat de verkiezingen doorgestoken kaart waren. Helaas is het nu vooral slachtofferisme en niet tegen het verlies kunnen. In de grote-mensen wereld moet je met meer komen dan dat.

Maar mensen die geilen op Trump zijn doorgaans ook vrij kinds, dus dat zal wel met elkaar te maken hebben.
De oplossing is nog veel simpeler. Een forensische audit in alle staten om daadwerkelijk te bewijzen dat de verkiezingen eerlijk zijn verlopen. Laat de (on)gekozen ambtenarij maar eens verantwoording afleggen.
  Moderator dinsdag 6 juli 2021 @ 12:34:56 #209
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200228001
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:20 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik zou het leven vandaag maar moeilijk vinden, als ik zo overtuigd zou zijn (zonder bewijs!) van een eerlijke verkiezingswinst van Biden, en dat de roep om daadwerkelijke audits steeds sterker wordt. En de resulaten die zulke audits zouden opleveren, die zullen schokkend zijn voor hen die niet in de echte observeerbare wereld leven, maar in een wereld gevormd door enkel toegestane autoriteiten waar men zich op mag beroepen.
Je bedoelt zoals de audit in Michigan door Republikeinen uitgevoerd? :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200228023
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:34 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

De oplossing is nog veel simpeler. Een forensische audit in alle staten om daadwerkelijk te bewijzen dat de verkiezingen eerlijk zijn verlopen. Laat de (on)gekozen ambtenarij maar eens verantwoording afleggen.
Lekker taxpayer money naar illusies van bittere verliezers gooien. Goed idee man 8-)
Conscience do cost.
  Moderator dinsdag 6 juli 2021 @ 12:37:00 #211
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200228032
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:34 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

De oplossing is nog veel simpeler. Een forensische audit in alle staten om daadwerkelijk te bewijzen dat de verkiezingen eerlijk zijn verlopen. Laat de (on)gekozen ambtenarij maar eens verantwoording afleggen.
Oh, nu zijn het de ongekozen ambtenaren die door ongekozen "auditors" gecontroleerd moeten worden terwijl ze hun werk deden onder toezicht van Republikeinse observers? _O-

Maar nogmaals, leg eens uit waarom geen enkele audit tot nu toe enig bewijs voor fraude hebt geleverd? Ik wacht wel even.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200228038
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je bedoelt zoals de audit in Michigan door Republikeinen uitgevoerd? :D
Meer een type audit als in Arizona. En ja, ook Republikeinen hebben gefraudeerd. Het globalisme is een nare ideologie die niet tot slechts een enkele partij is beperkt. Het is eigenlijk bijzonder raar tribalistisch denken van jou. Niet verrassend, wel raar.
pi_200228054
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:36 schreef ems. het volgende:

[..]

Lekker taxpayer money naar illusies van bittere verliezers gooien. Goed idee man 8-)
Een gigantische corrupte overheid blind vertrouwen. Nou ja, als we kunnen lachen om mensen die in televangelists geloven, kunnen we ook wel lachen om hen die in de Staat geloven.
  Moderator dinsdag 6 juli 2021 @ 12:38:35 #214
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200228059
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:37 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Meer een type audit als in Arizona. En ja, ook Republikeinen hebben gefraudeerd. Het globalisme is een nare ideologie die niet tot slechts een enkele partij is beperkt. Het is eigenlijk bijzonder raar tribalistisch denken van jou. Niet verrassend, wel raar.
En wat was de uitslag in Arizona ook al weer?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 6 juli 2021 @ 12:39:37 #215
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200228075
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:38 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Een gigantische corrupte overheid blind vertrouwen. Nou ja, als we kunnen lachen om mensen die in televangelists geloven, kunnen we ook wel lachen om hen die in de Staat geloven.
Zeg je nu dat Trump corrupt was? Die heeft toch 4 jaar die gigantische corrupte overheid geleid en blijkbaar niets gedaan om dat op te lossen? Of is dat dan weer een andere overheid?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200228095
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh, nu zijn het de ongekozen ambtenaren die door ongekozen "auditors" gecontroleerd moeten worden terwijl ze hun werk deden onder toezicht van Republikeinse observers? _O-

Maar nogmaals, leg eens uit waarom geen enkele audit tot nu toe enig bewijs voor fraude hebt geleverd? Ik wacht wel even.
Omdat iets een audit noemen en iets een audit zijn, verschillende dingen zijn. Ook bijzonder hoe er meer wordt geloofd in hoe dingen worden genoemd, zoals een For The People Act of Affordable Care Act, dan de daadwerkelijke inhoud.
  Moderator dinsdag 6 juli 2021 @ 12:41:21 #217
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200228101
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:40 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Omdat iets een audit noemen en iets een audit zijn, verschillende dingen zijn. Ook bijzonder hoe er meer wordt geloofd in hoe dingen worden genoemd, zoals een For The People Act of Affordable Care Act, dan de daadwerkelijke inhoud.
Wat was de uitslag in Arizona? Wat was de uitstag in Michigan? Simpele vragen, lijkt mij.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200228108
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:37 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Meer een type audit als in Arizona.
Wat is het verschil tussen die twee?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200228114
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Zeg je nu dat Trump corrupt was?
Geen idee. Kun je die bewering even uit mijn post kopiëren en plakken?
quote:
Die heeft toch 4 jaar die gigantische corrupte overheid geleid en blijkbaar niets gedaan om dat op te lossen? Of is dat dan weer een andere overheid?
Hoeveel was zijn invloed, en hoeveel van de ongekozen ambtenarij?
pi_200228164
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 11:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Je geeft dus nu gewoon toe dat het enige wat je hier komt doen, trollen is? Goed om dat te weten. Even een TR gezet :*.
Projectie mij beste dejjan. Wil je nu echt volhouden dat jij en wat andere rechtse sektevolgers hier serieus is en al met enige concrete bewijzen omtren grootschalige vermeende democratische verkiezingsfraude op de proppen gekomen is. :W
  Moderator dinsdag 6 juli 2021 @ 12:46:01 #221
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200228174
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:42 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Geen idee. Kun je die bewering even uit mijn post kopiëren en plakken?
[..]

Hoeveel was zijn invloed, en hoeveel van de ongekozen ambtenarij?
Jij claimt dat de gigantische overheid corrupt was, Trump stond aan de leiding van die overheid en was verantwoordelijk voor die overheid. Ergo, hij was volgens jou verantwoordelijk voor de corruptie.
"The buck stops here", de President, 2x impeached, is verantwoordelijk voor de overheid, er is niemand anders eindverantwoordelijk.

Maar...een probleem, de Federale overheid is niet betrokken bij stemmen, stemmen tellen of het organiseren van verkiezingen. Dus hoe relevant is het dan of die overheid corrupt is en in hoeverre?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200228239
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen die twee?
De ene audit is inzichtlijk en daarom ongewenste voor de rechtse leugenaars. De andere die door wij van wc eend gedaan wordt dat is de ultieme audit in het land der blinden.
pi_200228240
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:46 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Jij claimt dat de gigantische overheid corrupt was, Trump stond aan de leiding van die overheid en was verantwoordelijk voor die overheid. Ergo, hij was volgens jou verantwoordelijk voor de corruptie.
"The buck stops here", de President, 2x impeached, is verantwoordelijk voor de overheid, er is niemand anders eindverantwoordelijk.

Maar...een probleem, de Federale overheid is niet betrokken bij stemmen, stemmen tellen of het organiseren van verkiezingen. Dus hoe relevant is het dan of die overheid corrupt is en in hoeverre?
Niet verrassend dat de volgers van de Gecentraliseerde Staat meteen richting de federale overheid gaan. De federale overheid-stropop, die is slechts van jou.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 12:53:46 #224
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_200228275
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 07:46 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Het zou ook bizar zijn als er videomateriaal zou zijn waarop observers het gebouw uit worden gewerkt om vervolgens een koffer vol stembiljetten van onder een tafel uit te toveren en vervolgens die stembiljetten meermaals te tellen.
Terwijl er wel beelden zijn waarbij observers weg worden gehouden. En ramen dicht werden geplakt.
  Moderator dinsdag 6 juli 2021 @ 12:54:09 #225
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200228283
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:50 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Niet verrassend dat de volgers van de Gecentraliseerde Staat meteen richting de federale overheid gaan. De federale overheid-stropop, die is slechts van jou.
Niet verassend dat jij weer eens de doelpalen verzet :D

Maar vertel, wat is de uitslag van de audit in Arizona?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200228294
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:42 schreef QuidProJoe het volgende:

Hoeveel was zijn invloed, en hoeveel van de ongekozen ambtenarij?
Hoe liggen deze verhoudingen volgens jou?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200228321
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:38 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Een gigantische corrupte overheid blind vertrouwen. Nou ja, als we kunnen lachen om mensen die in televangelists geloven, kunnen we ook wel lachen om hen die in de Staat geloven.
Nee, we moeten lekker in Trump geloven. Dat is zo'n eerlijke en fijne man _O-

Het gros van de wereld had een hekel aan de man. Dan is het niet zo vreemd dat hij wordt weggestemd. Niet alles in de wereld wat niet volgens jouw zin gaat is een complot.
Conscience do cost.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 13:10:42 #228
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200228507
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:05 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Ik zei toch "zijn al mijn posts kwalitatief van de hoogste orde, inhoudelijk en realistisch." Ik zie niet hoe daar onduidelijkheid over kan bestaan.
Dus als je maar zo hard en vaak genoeg schreeuwt FRAUDE!!!
Dan is dat zo???
En dat noem je realistisch..
Wat dat is het enige waarop alles gebaseerd is, bewijs is er niet..
Er is niks!! Noppes Nada!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 6 juli 2021 @ 13:13:14 #229
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200228530
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:38 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Een gigantische corrupte overheid blind vertrouwen. Nou ja, als we kunnen lachen om mensen die in televangelists geloven, kunnen we ook wel lachen om hen die in de Staat geloven.
Ik zie een gelijkenis tussen televangelistsen en Orange man.
Beide prediken wat af, en hun carrière is woorden maar geen daden!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200228872
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 13:13 schreef Vis1980 het volgende:
Mensen die zeggen dat ze erg intelligent en een 'integere realiteitskenner' zijn en vervolgens kritiekloos trappen in fake news zijn vooral schattig.
Alleen al het feit dat ze vinden dat ze dit keer op keer moeten benoemen is opvallend, net alsof men iets moet compenseren. Pseudopsychloogmode aan waarschijnlijk worden ze in het echte leven gepest met hun domheid.
pi_200229871
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 13:38 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Alleen al het feit dat ze vinden dat ze dit keer op keer moeten benoemen is opvallend, net alsof men iets moet compenseren. Pseudopsychloogmode aan waarschijnlijk worden ze in het echte leven gepest met hun domheid.
Zegt Basp1, op pseudopsychologische wijze.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 15:39:37 #232
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200230762
Mooi man. “Vertrouw de overheid niet!” Combineren met vertrouwen in een geboren en bewezen oplichter en fraudeur. Volkomen logisch ook
pi_200230920
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 14:41 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Zegt Basp1, op pseudopsychologische wijze.
Ach ik geef het gewoon toe. Dat rechtse sektevolgers zulke dingen serieus verkondigen zonder sarcastische ondertoon geeft maar weer eens te meer aan dat het totaal ontbreekt aan enige zelfreflectie in die met stront volgelopen loopgraaf waarin ze staan.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 16:11:41 #234
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200231213
Nou nou. En wat vindt je dat er met deze vermeende rechtse sektevolgers moet gebeuren?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200231273
Wat zijn dat voor rare posts hier? "ik kruip tot m'n oksel opzichtig in iemands billen en doe net alsof ik 'm niet ken.", "omdat de pis van Trump de dag na de verkiezingen opeens naar Rivella smaakte en koolzuurhoudend was", en nu "die met stront volgelopen loopgraaf waarin ze staan."

Raar.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 16:36:21 #236
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200231499
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 16:15 schreef QuidProJoe het volgende:
Wat zijn dat voor rare posts hier? "ik kruip tot m'n oksel opzichtig in iemands billen en doe net alsof ik 'm niet ken.", "omdat de pis van Trump de dag na de verkiezingen opeens naar Rivella smaakte en koolzuurhoudend was", en nu "die met stront volgelopen loopgraaf waarin ze staan."

Raar.
Nou deze spant de kroon..

Gefeliciteerd!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 6 juli 2021 @ 17:29:55 #237
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200232220
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 16:11 schreef HowardRoark het volgende:
Nou nou. En wat vindt je dat er met deze vermeende rechtse sektevolgers moet gebeuren?
Gewoon laten zitten waar ze zitten. In wappie land dus :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 17:31:45 #238
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200232246
Ha, alsof er geen overtuigend bewijs is dat de pis van Trump de dag na de verkiezingen naar Rivella smaakte (en koolzuurhoudend) was geworden. Overweldigend bewijs gewoon. Zoek het maar op. Wij in de in de echte observeerbare wereld hebben dat volop gezien. Wacht maar tot de toegestane autoriteiten zich hierin gaan mengen!
pi_200232562
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 17:31 schreef mcmlxiv het volgende:
Ha, alsof er geen overtuigend bewijs is dat de pis van Trump de dag na de verkiezingen naar Rivella smaakte (en koolzuurhoudend) was geworden. Overweldigend bewijs gewoon. Zoek het maar op. Wij in de in de echte observeerbare wereld hebben dat volop gezien. Wacht maar tot de toegestane autoriteiten zich hierin gaan mengen!
En als bonus staat dit ook niet in de msm. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200232595
Democrats express serious fear over Kamala Harris' 2024 viability to defeat any Republican candidate: report

Gelukkig is Harris geen narcistische psychopaat en gaat ze zonder morren het veld ruimen voor een geschikte kandidaat voor de Democraten (die ze niet hebben). Genieten!
pi_200232612
quote:
10s.gif [b]Op dinsdag 6 juli 2021 17:56 schreef QuidProJoe het volgende

Gelukkig is Harris geen narcistische psychopaat en gaat ze zonder morren het veld ruimen voor een geschikte kandidaat voor de Democraten
Blij dat jij dit nu ook inziet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_200232640
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 17:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Blij dat jij dit nu ook inziet.
Wanhoop smaakte nog nooit zo zout!
  dinsdag 6 juli 2021 @ 18:03:47 #243
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200232671
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 17:56 schreef QuidProJoe het volgende:
Democrats express serious fear over Kamala Harris' 2024 viability to defeat any Republican candidate: report

Gelukkig is Harris geen narcistische psychopaat en gaat ze zonder morren het veld ruimen voor een geschikte kandidaat voor de Democraten (die ze niet hebben). Genieten!
Lekker gekleurde bron ook weer. En dan zeuren over 'msm'...
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_200232707
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 18:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Lekker gekleurde bron ook weer. En dan zeuren over 'msm'...
Klagen over de kleur van een bron? Dat riekt naar dat white supremacism waar men het zo vaak over heeft. De grootste dreiging in de VS, toch?
  dinsdag 6 juli 2021 @ 18:07:58 #245
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200232717
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 18:06 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Klagen over de kleur van een bron? Dat riekt naar dat white supremacism waar men het zo vaak over heeft. De grootste dreiging in de VS, toch?
De bron is dan ook behoorlijk rechts ipv het midden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_200232760
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 18:07 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

De bron is dan ook behoorlijk rechts ipv het midden.
Maar hoe zit het met de inhoud? Is die correct?
  dinsdag 6 juli 2021 @ 18:29:06 #247
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200233039
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 18:11 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Maar hoe zit het met de inhoud? Is die correct?
Dat weet ik niet, ik ben er niet bij geweest. Ik wist ook niet dat ze zich kandidaat had gesteld voor 2024 Kun je anders die kandidaatstelling laten zien?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_200233330
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 18:00 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Wanhoop smaakte nog nooit zo zout!
Ik citeer alleen maar wat je zegt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 19:28:10 #249
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200233900
Tja wie weet wat 2024 gaat brengen. Een normale Republikeinse kandidaat zal dan waarschijnlijk best een aardige kans maken. Harris die nu al Biden zou opvolgen en daar een succes van maakt lijkt mij wel een grappig scenario
  woensdag 7 juli 2021 @ 00:39:03 #250
323401 Kijkertje
met filter
pi_200242622
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 7 juli 2021 @ 04:51:54 #251
323401 Kijkertje
met filter
pi_200243356
twitter

twitter


Trumpisme, totaal gestoorde cultbeweging 8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 7 juli 2021 @ 05:19:53 #252
323401 Kijkertje
met filter
pi_200243418
Bij Fox News hadden ze een CRT-dag:

twitter

twitter

twitter


Geschiedenis volgens Watters:

twitter


[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 07-07-2021 05:25:18 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 7 juli 2021 @ 10:37:16 #253
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200245951
Misschien moet je daadwerkelijk eens Fox News kijken, en niet enkel afgaan op video's die soms maar 10 of 20 seconden duren. Dit creëert nogal een vertekend beeld, en jij bent daarin gaan geloven.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 17:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Gewoon laten zitten waar ze zitten. In wappie land dus :)
Ah, niks inhoudelijks te melden dus? Wat een verrassing, dat zag ik nou totaal niet aankomen ;).
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200246336
Ha ha iemand die alle media bijna als links wegzet en geen nuance kent daarvan moeten we aannemen dat als we meer fox kijken er nuance zal zijn. De hersenspoeling van fox heeft zijn werk goed gedaan bij de rechtse sekteleden. _O-

Republican candidates back Trump's election lies across the 2021 and 2022 maps
pi_200246494
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:20 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik zou het leven vandaag maar moeilijk vinden, als ik zo overtuigd zou zijn (zonder bewijs!) van een eerlijke verkiezingswinst van Biden, en dat de roep om daadwerkelijke audits steeds sterker wordt. En de resulaten die zulke audits zouden opleveren, die zullen schokkend zijn voor hen die niet in de echte observeerbare wereld leven, maar in een wereld gevormd door enkel toegestane autoriteiten waar men zich op mag beroepen.
Ik zou het leven vandaag maar moeilijk vinden, als ik zo overtuigd zou zijn (zonder bewijs!) van een eerlijke verkiezingswinst van Trump, en dat de roep om daadwerkelijke audits steeds zwakker wordt. En de resulaten die zulke audits zouden opleveren, die zullen schokkend zijn voor hen die niet in de echte observeerbare wereld leven, maar in een wereld gevormd door enkel toegestane autoriteiten waar men zich op mag beroepen.
pi_200246553
Volgens mij snapt QPJ bewijslast niet zo goed. :P
pi_200246573
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:05 schreef Basp1 het volgende:
Ha ha iemand die alle media bijna als links wegzet en geen nuance kent daarvan moeten we aannemen dat als we meer fox kijken er nuance zal zijn. De hersenspoeling van fox heeft zijn werk goed gedaan bij de rechtse sekteleden. _O-

Republican candidates back Trump's election lies across the 2021 and 2022 maps
In Nederland kun je geen Fox News ontvangen toch? Of is dat dan via youtube oid? Denk eerder dat de hersenspoeling hier plaats vindt via sociale media.
pi_200246575
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:20 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik zou het leven vandaag maar moeilijk vinden, als ik zo overtuigd zou zijn (zonder bewijs!) van een eerlijke verkiezingswinst van Biden, en dat de roep om daadwerkelijke audits steeds sterker wordt. En de resulaten die zulke audits zouden opleveren, die zullen schokkend zijn voor hen die niet in de echte observeerbare wereld leven, maar in een wereld gevormd door enkel toegestane autoriteiten waar men zich op mag beroepen.
Het leven lijkt mij een stuk moeilijker als je zes maanden na de Amerikaanse verkiezingen blijft roepen dat Trump de eigenlijke winnaar is en je je dagelijks opwindt over kleine onbenulligheden van Biden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200247503
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 11:21 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

In Nederland kun je geen Fox News ontvangen toch? Of is dat dan via youtube oid? Denk eerder dat de hersenspoeling hier plaats vindt via sociale media.
Nee hoor. Dat gebeurt gewoon via de publieke omroep.
  woensdag 7 juli 2021 @ 12:23:20 #260
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200247542
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juli 2021 12:20 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat gebeurt gewoon via de publieke omroep.
Facebook! En YouTube! En paar dodgy sites..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200248331
YouTube werkt inderdaad hard aan het hersenspoelen van mensen. Als je iets in de politieke sfeer bekijkt, dan word je algoritmisch gebombardeerd met MSM.
pi_200248605
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:05 schreef QuidProJoe het volgende:
YouTube werkt inderdaad hard aan het hersenspoelen van mensen. Als je iets in de politieke sfeer bekijkt, dan word je algoritmisch gebombardeerd met MSM.
Denk dat je daar zelf meer last van ondervindt dan je realiseert. :P
pi_200248666
Had je trouwens al bewijs voor fraide, @QuidProJoe , of blijf je liever nog even voor lul staan? ;)
pi_200248769
Ik kan er wel van genieten, hoeveel users hier snakken naar validatie en wanhopig mijn aandacht proberen te trekken.
  woensdag 7 juli 2021 @ 13:49:10 #265
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200249107
Bewijs is zo 2016. Wij weten dat Trump-aanhangers euforisch worden van het drinken van de urine van de grote leider. Trump en zijn aanhangers hebben sowieso wel wat met urine. Zich letterlijk af laten zeiken door Russische hoeren is ook zo'n hobby.



Verder hebben we daar geen bewijs voor nodig, de observeerbare realiteit geeft ons ruim voldoende reden om deze beide feiten als voldoende bewezen te zien.
pi_200249131
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:49 schreef mcmlxiv het volgende:
Bewijs is zo 2016. Wij weten dat Trump-aanhangers euforisch worden van het drinken van de urine van de grote leider. Trump en zijn aanhangers hebben sowieso wel wat met urine. Zich letterlijk af laten zeiken door Russische hoeren is ook zo'n hobby.

[ afbeelding ]

Verder hebben we daar geen bewijs voor nodig, de observeerbare realiteit geeft ons ruim voldoende reden om deze beide feiten als voldoende bewezen te zien.
En dat de MSM er ook niet meer over schrijft geeft wel aan hoe belangrijk dit eigenlijk is. Kennelijk zit er dus toch een kern van waarheid in.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 7 juli 2021 @ 13:54:58 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200249173
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:05 schreef QuidProJoe het volgende:
YouTube werkt inderdaad hard aan het hersenspoelen van mensen. Als je iets in de politieke sfeer bekijkt, dan word je algoritmisch gebombardeerd met MSM.
Jup, je moet ook woorden gebruiken zoals.
Conspiracy hoax false flag, truth etc zodat je dus geen msm maar terecht komt op het bnw gedeelte.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 7 juli 2021 @ 14:07:09 #268
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_200249297
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En dat de MSM er ook niet meer over schrijft geeft wel aan hoe belangrijk dit eigenlijk is. Kennelijk zit er dus toch een kern van waarheid in.
Tja en wij vinden het best jammer dat daar dan zo moeilijk en geheimzinnig over gedaan wordt, das toch zonde? Kom uit het closet! Wij zijn hartstikke woke, geen enkel probleem dus. Lettertje erbij LGBTQ of LGBTQU, geen enkel probleem.
  Moderator woensdag 7 juli 2021 @ 14:34:14 #269
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200249593
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juli 2021 10:37 schreef HowardRoark het volgende:
Misschien moet je daadwerkelijk eens Fox News kijken, en niet enkel afgaan op video's die soms maar 10 of 20 seconden duren. Dit creëert nogal een vertekend beeld, en jij bent daarin gaan geloven.
[..]

Ah, niks inhoudelijks te melden dus? Wat een verrassing, dat zag ik nou totaal niet aankomen ;).
Op inhoudelijke posts komt geen antwoord, ik zit nog steeds te wachten dat jij iets ging aantonen gisteren, niks gezien behalve weer wat alt right gebrabbel van jou. Die andere wap hier geeft geen antwoord als er inhoudelijke vragen worden gesteld waarvan de antwoorden hem niet bevallen, net als jij.

Dus waarom paarlen voor de zwijnen gooien om het met een oer-Hollands gezegde uit te drukken?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 7 juli 2021 @ 14:51:37 #270
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200249808
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 14:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Op inhoudelijke posts komt geen antwoord, ik zit nog steeds te wachten dat jij iets ging aantonen gisteren, niks gezien behalve weer wat alt right gebrabbel van jou. Die andere wap hier geeft geen antwoord als er inhoudelijke vragen worden gesteld waarvan de antwoorden hem niet bevallen, net als jij.

Dus waarom paarlen voor de zwijnen gooien om het met een oer-Hollands gezegde uit te drukken?
Dan kun je lang wachten. Ik heb immers niet gesteld dat ik iets zou aantonen, jij hebt mij min of meer een dergelijk bevel gegeven. Deze zet gaf weer even een mooie blijk van de inmiddels bekende links-en autoritaire tendensen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator woensdag 7 juli 2021 @ 14:52:51 #271
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200249823
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juli 2021 14:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Dan kun je lang wachten. Ik heb immers niet gesteld dat ik iets zou aantonen, jij hebt mij min of meer een dergelijk bevel gegeven. Deze zet gaf weer even een mooie blijk van de inmiddels bekende links-en autoritaire tendensen.
_O-

Paarlen voor de zwijnen zoals ik al zei.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200249863
Hoe ver moet je wel niet aan de uiterste buitengrenzen van het rechtse speectrum opereren als werkelijk alles links en progressief is zeg. _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200249874
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juli 2021 14:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Dan kun je lang wachten.
Ja, dat was mij (en ik ook gok dat ik niet de enige ben) al langer duidelijk _O-
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 7 juli 2021 @ 15:33:26 #274
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200250494
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juli 2021 14:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Dan kun je lang wachten. Ik heb immers niet gesteld dat ik iets zou aantonen, jij hebt mij min of meer een dergelijk bevel gegeven. Deze zet gaf weer even een mooie blijk van de inmiddels bekende links-en autoritaire tendensen.
Hoeft ook niet..
Wat niet bestaat kan je ook moeilijk laten zien..
Toch?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 7 juli 2021 @ 16:14:47 #275
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200251398
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juli 2021 14:54 schreef xpompompomx het volgende:
Hoe ver moet je wel niet aan de uiterste buitengrenzen van het rechtse speectrum opereren als werkelijk alles links en progressief is zeg. _O-
Wel grappig om die radicalisatie te zien, dat ging nog best snel eigenlijk. Tenzij het allemaal gewoon een act is, natuurlijk, dat kan ook.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 7 juli 2021 @ 16:27:15 #276
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_200251603
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juli 2021 14:54 schreef xpompompomx het volgende:
Hoe ver moet je wel niet aan de uiterste buitengrenzen van het rechtse speectrum opereren als werkelijk alles links en progressief is zeg. _O-
Niet heel ver eigenlijk. Recentelijk nog VVD gestemd, dus wellicht dat er hier weer bepaalde projectie een rol speelt?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_200251693
PROJEKSIE!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_200251765
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juli 2021 05:19 schreef Kijkertje het volgende:
Bij Fox News hadden ze een CRT-dag:

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]

Geschiedenis volgens Watters:

[ twitter ]
Lijkt mij een goede informatieve avond.
pi_200251961
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 16:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Lijkt mij een goede informatieve avond.
In ieder geval een avondje wat overeenkomt met wat je via sociale media ook al in je hoofd gestampt hebt gekregen, nietwaar?

Heel belangrijke dingen waar je heel bang voor moet zijn.
pi_200252350
quote:
17s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:28 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik kan er wel van genieten, hoeveel users hier snakken naar validatie en wanhopig mijn aandacht proberen te trekken.
Dat zie je lichtelijk optimistisch in.

Het is meer dat we allemaal lachen als de aap weer een dom trucje doet. :P
pi_200253103
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 17:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat zie je lichtelijk optimistisch in.

Het is meer dat we allemaal lachen als de aap weer een dom trucje doet. :P
Hmm, interessante opmerking. Ik vroeg me ooit eens af welk type mens Amy Schumer kon waarderen. Ik heb nu mijn antwoord. Hartelijk dank!
pi_200253200
quote:
17s.gif Op woensdag 7 juli 2021 17:45 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Hmm, interessante opmerking. Ik vroeg me ooit eens af welk type mens Amy Schumer kon waarderen. Ik heb nu mijn antwoord. Hartelijk dank!
Je ziet jezelf dus als slechte vrouwelijke comediant. Het wordt steeds gekker.
pi_200253230
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 17:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Je ziet jezelf dus als slechte vrouwelijke comediant. Het wordt steeds gekker.
Hoezo is Amy Schumer een slechte vrouwelijke comediant?
  woensdag 7 juli 2021 @ 18:14:54 #284
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200253490
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juli 2021 17:56 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Hoezo is Amy Schumer een slechte vrouwelijke comediant?
Orange man is beter!

Britse Humor staat hier op 1 *O*
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200253782
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Orange man is beter!

Britse Humor staat hier op 1 *O*
Hoewel Obama's Trump-roast ook wel goed was. :P
pi_200254296
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 16:45 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

In ieder geval een avondje wat overeenkomt met wat je via sociale media ook al in je hoofd gestampt hebt gekregen, nietwaar?

Heel belangrijke dingen waar je heel bang voor moet zijn.
Ik ben ieder geval maar wat blij dat er opgestaan word tegen rassenleer.
  woensdag 7 juli 2021 @ 19:23:27 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200254501
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 18:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoewel Obama's Trump-roast ook wel goed was. :P
Dat stukje met zijn geboorte video of bedoel je een andere?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200254887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 19:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat stukje met zijn geboorte video of bedoel je een andere?
  Moderator woensdag 7 juli 2021 @ 20:00:53 #289
54278 crew  Tijger_m
42
pi_200255017
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 19:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik ben ieder geval maar wat blij dat er opgestaan word tegen rassenleer.
Da's wel een voordeel van Trump uit het Witte Huis, ja, minder racisme :P
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_200255616
twitter


Nog meer leuke dingen!
pi_200256013
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:43 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Nog meer leuke dingen!
Vooral "on behalf of people who have been canceled by social media" hoor, compleet belangenloos. :D
  woensdag 7 juli 2021 @ 22:16:24 #293
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200258109
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 7 juli 2021 @ 22:19:02 #294
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200258188
quote:
:s) ah joh die is pas in 2024 klaar met dat onderzoek..
of nooit! na dit bericht van jou horen we er hoogstwaarschijnlijk pas over aantal maanden of nooit meer wat van!
Hoogstwaarschijnlijk alleen dat het onderzoek gestaakt word! :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_200258284
Waarom zou je zijn voor onderzoek waar geen enkele aanwijzing voor is om te initiëren?! Doet wat denken aan het n-de Benghazi onderzoek, maar dan misschien nog absurder. En dan tegen een onderzoek zijn naar de toedracht van de bestorming van het Capitool en tegelijk doen alsof je democratie belangrijk vindt. :')
pi_200258708
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:43 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

Nog meer leuke dingen!
Wanneer? Over 2 weken?
pi_200258776
Ah prachtig, die verzuurdheid. En het lef dat al die andersdenkenden hebben, dat ze niet zomaar de 6 januari false flag accepteren. Dat ze niet zomaar de fraude accepteren. Dat ze niet zomaar big-tech censuur accepteren.

En het mooie is, de verzuurden weten wat er gaat komen. En "nobody can stop what is coming".
pi_200258983
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juli 2021 22:37 schreef QuidProJoe het volgende:

En het mooie is, de verzuurden weten wat er gaat komen. En "nobody can stop what is coming".
Iedereen weet toch dat er niks uit gaat komen?
pi_200259050
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juli 2021 22:45 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Iedereen weet toch dat er niks uit gaat komen?
Er is niet eens een mechanisme. De grondwet geeft alleen Congress het recht een president af te zetten.

Niet eerlijk natuurlijk, in gevallen van daadwerkelijke fraude, maar hun hele systeem is zo bagger als maar zijn kan.
  woensdag 7 juli 2021 @ 22:48:44 #300
323401 Kijkertje
met filter
pi_200259077
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juli 2021 22:37 schreef QuidProJoe het volgende:
Ah prachtig, die verzuurdheid. En het lef dat al die andersdenkenden hebben, dat ze niet zomaar de 6 januari false flag accepteren. Dat ze niet zomaar de fraude accepteren. Dat ze niet zomaar big-tech censuur accepteren.

En het mooie is, de verzuurden weten wat er gaat komen. En "nobody can stop what is coming".
Is ook niet 'zomaar' maar op grond van het observeerbare. Daar was jij toch zo van :?

Die zaak tegen Big tech bv is al lang gestreden tot aan de Supreme Court toe. Trump gaat daar niks aan veranderen maar daar gaat het ook niet om, de bedoeling is dat het volgvolk gaat doneren

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 7 juli 2021 @ 22:58:18 #301
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200259384
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juli 2021 22:37 schreef QuidProJoe het volgende:
Ah prachtig, die verzuurdheid. En het lef dat al die andersdenkenden hebben, dat ze niet zomaar de 6 januari false flag accepteren. Dat ze niet zomaar de fraude accepteren. Dat ze niet zomaar big-tech censuur accepteren.

En het mooie is, de verzuurden weten wat er gaat komen. En "nobody can stop what is coming".
Kijk daar is die dan!
quote:
14s.gif Op woensdag 7 juli 2021 13:05 schreef QuidProJoe het volgende:
YouTube werkt inderdaad hard aan het hersenspoelen van mensen. Als je iets in de politieke sfeer bekijkt, dan word je algoritmisch gebombardeerd met MSM.
Jup, je moet ook woorden gebruiken zoals.
Conspiracy hoax false flag, truth etc zodat je dus geen msm maar terecht komt op het bnw gedeelte.
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')