SPOILER: Alles heeft een eerste keer!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:17 schreef arvensis het volgende:
Beterschap, @:Majo!
Zielie werd iedere dag na haar avondslaapje weer wakker. We hebben haar gister extra vast voedsel gegeven en ze sliep als een roosje.Blijkbaar werd ze wakker van de honger.
SPOILER: Alles heeft een eerste keer!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lief slaapkoppieResistance is futile.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:17 schreef arvensis het volgende:
Beterschap, @:Majo!
Zielie werd iedere dag na haar avondslaapje weer wakker. We hebben haar gister extra vast voedsel gegeven en ze sliep als een roosje.Blijkbaar werd ze wakker van de honger.
Jeetje duman wat wordt ze toch al groot!SPOILER: Alles heeft een eerste keer!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Meneer voelt zich stukken beter!!![]()
Vandaag op menu: porridge met zelf gemaakte appelmoes en heel klein snufje kaneel! 12/10! Zelfs de appelmoes los was smullen!!Nog nooit zo enthousiast gezien!
Hij houdt zijn bakkie stevig vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed zo jongen, laat ze het niet afpakken hoor
disclaimer
quote:
Oh lol ja sorry, dat moet nog even slijtenquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:20 schreef arvensis het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja. De cosleeper is weg, haar schommelstoeltje is weg. Over een paar maanden heb ik geen baby meer.
Nee. We hebben een ledikant omgebouwd tot co. Dus nu hebben we aan iedere kant een coledikant en wisselen U. en Zielie af en toe van kant.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:21 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh lol ja sorry, dat moet nog even slijten
Cosleeper weg, ze ligt nu lekker permanent in jouw bed?
quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Meneer voelt zich stukken beter!!![]()
Vandaag op menu: porridge met zelf gemaakte appelmoes en heel klein snufje kaneel! 12/10! Zelfs de appelmoes los was smullen!!Nog nooit zo enthousiast gezien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nog zo'n lief guitig koppieResistance is futile.
Soepstengels en rijstwafels.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:42 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een heerlijke eters allemaal! Hier is het ‘s ochtends fruit of papje, tussen de middag boterham(men) en ‘s avonds over het algemeen met de pot mee. Ik moet zeggen dat ik brood wel lastig vind.. uiteindelijk valt alsnog het overgrote gedeelte in haar slabbertje.
Nog tips qua tussendoortjes? Ik kwam cracottes en maïsvingers tegen, verder nog aanbevelingen?
Wat is er mis met rijst? Ik loop weer eens achter.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:07 schreef Tink89 het volgende:
Liever niet dagelijks rijst, ik zou dan eerder maïswafels nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arsenicum.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:14 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat is er mis met rijst? Ik loop weer eens achter.
Yoghurt wordt hier ook erg gewaardeerd. Al geef ik meer fruit als tussendoortje en yoghurt als ontbijt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:42 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een heerlijke eters allemaal! Hier is het ‘s ochtends fruit of papje, tussen de middag boterham(men) en ‘s avonds over het algemeen met de pot mee. Ik moet zeggen dat ik brood wel lastig vind.. uiteindelijk valt alsnog het overgrote gedeelte in haar slabbertje.
Nog tips qua tussendoortjes? Ik kwam cracottes en maïsvingers tegen, verder nog aanbevelingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Num num al geprobeerd? Is hier een groot succes!quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:20 schreef Hilmo het volgende:
Ik val binnen met een vraag: wie heeft aanraders voor fijne zelf-eet lepels voor bijna 1 jarige? We willen F zelf yoghurt laten eten en hebben nu van die smalle gratis babydoos lepeltjes waar alles van af loopt of dikke lepeltjes waar het teveel erinblijft. Las op internet Mushie bestek of munchkin? Iemand aanraders?
Verder gaat het hier goed, maar veel te snel qua leeftijd. Veel frustratie nu ook bij F, zo snel moe ook en veel jengelen en gillen. Zin niet krijgen is gillen en groente eten is not done. Fruit soms ook moeilijker dus ik vind het nu spannend want ben als de dood dat hij moeilijke eter wordt..
quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:49 schreef Aure het volgende:
Wat een knappe baby's
Die van mij wilde 't record van z'n broer verbreken ofzo en bedacht dat het een goed idee was om met 3.5 maand op avontuur te gaan in het ziekenhuisheftig ontstoken lymfeklier in z'n lies dus nu moet ie antibiotica en ze willen hem graag even zelf in de gaten houden. Ik hoop wel dat we morgen naar huis mogen
Ja dat was de bedoeling maar hij is lastig te prikken. Dus nu gewoon antibiotica als drankje. Hij heeft gelukkig alleen pijn als je de zwelling aanraakt, verder niet. Maar was vandaag wel flink over de zeik door alle onderzoeken.quote:
Kan ik me levendig voorstellen.. ik hoop dat de antibiotica snel aanslaan! Hoe kwam je erachter?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:01 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja dat was de bedoeling maar hij is lastig te prikken. Dus nu gewoon antibiotica als drankje. Hij heeft gelukkig alleen pijn als je de zwelling aanraakt, verder niet. Maar was vandaag wel flink over de zeik door alle onderzoeken.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:01 schreef kwakz0r het volgende:
@:sq toen onze oudsten klein waren speelde dat ook al, arsenicum in rijstwafels. Ik ga er maar vanuit dat af en toe een rijstwafel wel kan. Melba leeft ook nog en is niet kaal ofzo.
Wij waren vandaag naar de Mall in Leidschendam. (Weet niet meer of t er hier over ging of in de SC).
Wel prima geregeld voor baby’s! De wc met verschoningsruimte aan de kant van de Jumbo (tipje!) heeft een stoel om te voeden of kolven, een slot op de buitendeur, een ouder en kind wc en verschoningskussen
Heb m gevoed in een lekkere stoel op de food court boven die nog niet open was verder. Winkeltjes gekeken, bubble wafel met ijs gegeten. Prima uitje. (Het was s ochtends nog niet zo druk). Nog een tip: pak voor parkeren de garage P2, dat is vanaf de tunnel de tweede parkeerafslag, en dan meteen naar -2 rijden dan is er zat plek op de grote familieparkeerplaatsen vertelde een vriendin (was bij mij idd ook zo).
Pep scheet in de auto vlak voor ik wegreed zijn broek alsnog vol incl overstroming dus ik heb weer op de hoedenplank verschoond lolPrachtige foto van jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:00 schreef SQ het volgende:
Wat een gezellig uitstapje @:kwakz0r
Knijpt pep ook in elk stuk vlees / huid wat hij te pakken krijgt? (Zo oogt het op de eerste foto en ik voel meteen die nageltjes in mijn oude vel)
Ligt er beetje aan welke draagzak je hebt toch? Wij hebben een Tula coast. Die heeft mesh aan de voorzijde, werkt als een tiet. Meneer vindt het heerlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:41 schreef PKM het volgende:
Hahahaha @:Seven. Ik vraag me nou serieus af of ik altijd naar babyspuug ruik, want ik ruik het nooit.![]()
Poffertje was tussen de middag alleen maar aan het huilen en wou ook niet drinken dus na een uurtje wakker mocht ze weer slapen.
Daarna was ze weer aardig te spreken en niet meer zo warm.
Baby in de draagzak met deze temperatuur kan ik trouwens niemand aanraden.
Ik heb een heel fijne dunne van Kokadi. Poffertje voelt er eigenlijk nooit te warm in, vandaag deed ik haar ook wel lekker met alleen luier. Maar zelf zweet ik me rot.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan welke draagzak je hebt toch? Wij hebben een Tula coast. Die heeft mesh aan de voorzijde, werkt als een tiet. Meneer vindt het heerlijk
Begin eens met het ochtendslaapje, dan zijn ze nog niet zo hondsmoe, dan gaat het vaak veel beterquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:58 schreef tpopml het volgende:
Iemand hier nog tips voor helpen slapen in eigen ledikant? Meneer huilt überhaupt. Geprobeerd: erbij zitten, op de overloop rommelen, af en toe geruststellen, heb het Max 10 geprobeerd en toen weer in cosleeper in slaap gevoed. Papa heeft er overigens ook bij gezeten, zelfde effect...
We willen hem graag laten wennen aan eigen ledikant zodat hij tijdens mijn werkdagen ook rustig ergens in slaap kan vallen...
Oh ja, maar dat merk ik pas bij het afdoenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:38 schreef Aure het volgende:
Maar dan is het nog steeds zweten voor jezelf toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:56 schreef monsterd. het volgende:
Over draagzakken gesproken trouwens'Jeuj, aan de wandel!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
Liefquote:Op zondag 11 juli 2021 16:27 schreef SQ het volgende:
Hij vond het overweldigend maar wel leuk!
[ afbeelding ]
Kersen
Nou, van wat jij vertelt begrijp ik dat jouw baby ook behoorlijk kan vretenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:18 schreef Hilmo het volgende:
Hahahah hilarisch vind ik dat bunkeren altijd. Gebeurt hier nog niet.
Jaaa mag mijn baby er ook bij?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:30 schreef Seven. het volgende:
Welkom in het babytopic!
De baby wiki-lijst vind je hier: klik
Het is natuurlijk niet verplicht gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.
[ afbeelding ]
Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
Ons motto:
Have babies they said, it will be fun they said
Verboden woorden: egopost, faalmoeder. Het is niet egoistisch om even je gevoel te spuien zonder op anderen te reageren, en wat je ook doet je bent altijd de beste moeder voor jouw baby.
• madam-april: kleine dondersteen, 2 juli
• Nolita: L., 15 juli
• Hilmo: F., 30 juli
• Sunshine1982: A., 16 augustus
• NicolasJoy, kleine S. 4 september
• tpopml: "Mickey", 7 september
• Miezziej: Loempia, 20 september
• Seven.,: Colin, 25 september
• Smart_ass: Bubbles, 30 september
• LittleTeaCup: Ootje, 5 oktober
• SQ: "Goud", 7 oktober
• Peejtur: LL, 18 oktober
• MaJo: Aapie, 24 oktober
• PKM: "Poffertje", 4 november
• 1inamelon: "Zusje" 6 november
• Donna: A-tje, 17 november
• D.U.M.A.N.: Zielie, 28 november
• Gaddle: I / Moppie, 1 december
• Gogo83: "J." 13 januari
• Carooltje79: "T" 26 januari
• Nanuke: "Hannah" 2 februari
• Bienelientjee: "Baby J" 5 februari
• Framblij89: "Beer" 14 februari
• Monsterd: “E.” 9 maart
• Aure: Otis, 15 maart
• Tink89: Spruit, 18 maart
• Kwakz0r: Pep, 19 maart
Ik kan 'm zelf niet meer aanpassen msar vermoedelijk komt @MaJo binnenkort weer voorbij en dan is het zo gefixt.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:36 schreef Djenuziz het volgende:
[..]
Jaaa mag mijn baby er ook bij?
Kyra, 22 juni dit jaar geboren
Ochquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:44 schreef Seven. het volgende:
Colin heeft gisteren zijn rijstebloempap uitgekotst, mijn man heeft zijn bed afgespoeld met de tuinslang zelfs.
Ik dacht gewoon teveel gegeten (aardbei, brocolli, pap, melk...). Maar vandaag wéér de rijstebloempap uitgekotst.
Normaal kotst hij dus echt nooit dus ik was wel een beetje van 'waar komt dit nou ineens vandaan'.. maar we zijn de pap sinds gisteren gaan maken met koemelk want de granenpap is op en rijstebloempap met kv is één van de weinige dingen die Colin dus niet wil. Ik denk niet dat die melk lekker valt.
Sneu. Morgen komt picnic met gewone granenpap, die maken we wel met kv.
Wat een heerlijk krulletje heeft hij, lekker guitig snuitje! Dé baby emoji lijkt wel een beetje op hemquote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Vandaag voor het eerst kennis gemaakt met een banaan!Slimmerik snapte meteen hoe het moest! Beetje gelikt en gesabbeld! Toen werd de banaan te slipperig om vast te houden en had meneer er genoeg van en gooide hem op de grond!
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Ja he!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:49 schreef tpopml het volgende:
[..]
Wat een heerlijk krulletje heeft hij, lekker guitig snuitje! Dé baby emoji lijkt wel een beetje op hem
Top! Thanks alvast!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik kan 'm zelf niet meer aanpassen msar vermoedelijk komt @:MaJo binnenkort weer voorbij en dan is het zo gefixt.
Gefeliciteerd met je baby! Hoe loopt het bij jullie?
Je staat erbijquote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:36 schreef Djenuziz het volgende:
[..]
Jaaa mag mijn baby er ook bij?
Kyra, 22 juni dit jaar geboren
Easywalker voor 50 euro van marktplaats, superblij mee!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:46 schreef tpopml het volgende:
Welkom @:Djenuziz!
@:Seven, voor welke buggy was je nou gegaan? Ik heb momenteel de Easywalker Jackey op t oog, maar tis wel grof prijsverschil allemaal!
@:SQ vretst Goud die orzo zo weg?
Mickey wil vooral alles drinken en eten wat wij eten...
Zou wel één en ander verklaren..!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 22:48 schreef tpopml het volgende:
[..]
Ochik dacht dat koemelk in principe ook nog niet werd aanbevolen onder 1 jaar ivm teveel eiwit? Zou het daarmee te maken kunnen hebben? Ik zou niet zo goed weten waarom
Beterschapquote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je staat erbijWelkom hier!
Ik zal binnenkort weer eens wat posten, ik ben weer flink ziek dus weinig puf
Nahh super! Wat fijn, extra genieten dusquote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:22 schreef Djenuziz het volgende:
[..]
Top! Thanks alvast!
Ja gaat goed! Grappig dat het heel gek is om te bedenken dat ze er ruim 3 weken geleden nog niet was.
Verder ook blij dat ze vooral alleen huilt als ze kramp heeft of honger. En ‘s nachts slaapt ze sowieso door van 0:00 tot 05:00 en dan vaak weer half 8.
Ik zeg nog steeds ‘hou dit vol, baby’ 😂
Verder vinden we het helemaal leuk die kleine
Hihi was wel met fruit maar borden vol warm eten nooit helaas. En fruit ook niet meer. Niks echt meer met smaak helaas. Vond dat zo leuk, dat genietenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:02 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou, van wat jij vertelt begrijp ik dat jouw baby ook behoorlijk kan vreten
Feddekees lakentje hoor ik goede dingen over. Is strak op bed.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 21:08 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had vandaag 4 uur lang (met tussendoor twee keer 1 borst en twee keer een korte krijssessie) een slapende baby op me![]()
Daarna was ik t wel zat maar was hij (bij papa) ook ineens weer vrolijk. Lekker wurm. De viermaandensprong is real.
Ik zag lekkere foto’s van Goud en van een leukerd met een banaan
Verder moeten we de inbakerdoek/pacco echt gaan afwennen… maar weet niet hoe. Net een slaapzak geprobeerd (s avonds want dan gaat hij doorgaans goed slapen) maar hij trekt zn laken los en over zn gezicht en gaat eraan sabbelen enzo. Pacco toch weer aangedaan en slaapt binnen 2 minuteniemand tips?
Ik deed dat pas als ze een beetje zindelijk werden eigenlijk.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:11 schreef Smart_ass het volgende:
Wisselen jullie van soort luier zodra ze actiever worden (gaan tijgeren/kruipen etc)? Bubbles doet dat al een tijdje maar zit nu nog gewoon in pampers pure maat 3 en dat gaat eigenlijk prima. Ik vroeg me af wanneer je normaal gesproken naar van die cruisers/oid gaat. Of deden jullie dat pas echt als ze gaan lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |