SPOILER: Alles heeft een eerste keer!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:17 schreef arvensis het volgende:
Beterschap, @:Majo!
Zielie werd iedere dag na haar avondslaapje weer wakker. We hebben haar gister extra vast voedsel gegeven en ze sliep als een roosje.Blijkbaar werd ze wakker van de honger.
SPOILER: Alles heeft een eerste keer!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lief slaapkoppieResistance is futile.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:17 schreef arvensis het volgende:
Beterschap, @:Majo!
Zielie werd iedere dag na haar avondslaapje weer wakker. We hebben haar gister extra vast voedsel gegeven en ze sliep als een roosje.Blijkbaar werd ze wakker van de honger.
Jeetje duman wat wordt ze toch al groot!SPOILER: Alles heeft een eerste keer!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Meneer voelt zich stukken beter!!![]()
Vandaag op menu: porridge met zelf gemaakte appelmoes en heel klein snufje kaneel! 12/10! Zelfs de appelmoes los was smullen!!Nog nooit zo enthousiast gezien!
Hij houdt zijn bakkie stevig vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed zo jongen, laat ze het niet afpakken hoor
disclaimer
quote:
Oh lol ja sorry, dat moet nog even slijtenquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:20 schreef arvensis het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja. De cosleeper is weg, haar schommelstoeltje is weg. Over een paar maanden heb ik geen baby meer.
Nee. We hebben een ledikant omgebouwd tot co. Dus nu hebben we aan iedere kant een coledikant en wisselen U. en Zielie af en toe van kant.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:21 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh lol ja sorry, dat moet nog even slijten
Cosleeper weg, ze ligt nu lekker permanent in jouw bed?
quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:51 schreef Bienelientjee het volgende:
Meneer voelt zich stukken beter!!![]()
Vandaag op menu: porridge met zelf gemaakte appelmoes en heel klein snufje kaneel! 12/10! Zelfs de appelmoes los was smullen!!Nog nooit zo enthousiast gezien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nog zo'n lief guitig koppieResistance is futile.
Soepstengels en rijstwafels.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:42 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een heerlijke eters allemaal! Hier is het ‘s ochtends fruit of papje, tussen de middag boterham(men) en ‘s avonds over het algemeen met de pot mee. Ik moet zeggen dat ik brood wel lastig vind.. uiteindelijk valt alsnog het overgrote gedeelte in haar slabbertje.
Nog tips qua tussendoortjes? Ik kwam cracottes en maïsvingers tegen, verder nog aanbevelingen?
Wat is er mis met rijst? Ik loop weer eens achter.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:07 schreef Tink89 het volgende:
Liever niet dagelijks rijst, ik zou dan eerder maïswafels nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arsenicum.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:14 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat is er mis met rijst? Ik loop weer eens achter.
Yoghurt wordt hier ook erg gewaardeerd. Al geef ik meer fruit als tussendoortje en yoghurt als ontbijt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:42 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een heerlijke eters allemaal! Hier is het ‘s ochtends fruit of papje, tussen de middag boterham(men) en ‘s avonds over het algemeen met de pot mee. Ik moet zeggen dat ik brood wel lastig vind.. uiteindelijk valt alsnog het overgrote gedeelte in haar slabbertje.
Nog tips qua tussendoortjes? Ik kwam cracottes en maïsvingers tegen, verder nog aanbevelingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |