Binnenkort Teslaquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:24 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Vloggen, streamen en pianospelen en dat betaalt steeds beter
Braddie's kanaal is een verkapte mukbang-kanaalquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Binnenkort TeslaANWB man mag de stroom bijvullen
Zigeunerleefquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:14 schreef Modus het volgende:
Beetje met zo'n bakkie bij een draaiorgel om geld lopen schooieren, dat lijkt me wel mooi baantje voor hem. Wel op een stoel uiteraard.
Oei. Pijnlijk puntje heb je hier.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:28 schreef pferdfahrer het volgende:
@:dimachaerus waarom zo mad op BradgeGOD? Je was toch zo "succesvol" met je crypto ?blijkbaar toch niet zo hé?
Dat was geen geheim:quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:28 schreef Fcu030 het volgende:
Oefff de ruiker meent weer prestige te moeten pakken op oneerbiedige plaatsen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:19 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Waar spreken we af?
Ik ken nog een goede parkeerplaats aan de A2. Je herkent me aan een donkerblauwe BMW.
Was?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:28 schreef pferdfahrer het volgende:
@:dimachaerus waarom zo mad op BradgeGOD? Je was toch zo "succesvol" met je crypto ?blijkbaar toch niet zo hé?
En hij likt zijn vingers de hele tijd. Maar hij heeft tot Kappa knoffo daar zitten ook planten in.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:12 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ja ik heb diep van binnen ergens ook best medelijden met die jongen, over simpele basis dingen schijnt hij geen beheersing te hebben, sorry maar zijn tafelmanieren zijn ook echt om te janken, prima hoor, ik woon ook alleen (inb4 maagd) maar dan gebruik je niet je tengels ipv een servet om je smoel af te vegen bijvoorbeeld, laat staan voor een 'food review' wat je vervolgens upload op Youtube.
Ik snap sommige gewoon niet, normale voorschriften zijn een verbetering op je levensstijl, een betere levensstijl maakt je onbewust gelukkiger.
Een ander ding wat ik bijvoorbeeld niet snap maar dat kan ook smaak zijn (), waar zijn enige FUCKING PLANTEN EN EEN PAAR LEUKE SCHILDERIJEN IN JE HUIS????????
#Meeleesbraddie
Goed geregeld gastquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:28 schreef Dimachaerus het volgende:
hahah
bezorger aan de deur
gelijk zijn livestream gekilled
Zeer geloofwaardig, als je dat echt had zat je ook niet af te geven op een of andere vlogger die letterlijk niemand kent.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Was?
Ik zit op een half miljoentje pik.
Minachting van zijn 42 kijkers.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:28 schreef Dimachaerus het volgende:
hahah
bezorger aan de deur
gelijk zijn livestream gekilled
En dan blijven ze maar beweren dat hij het niet wil lerenquote:
denk het wel, ik hoorde hem zeggen dat hij cola bij hadquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:30 schreef MissionPhailed het volgende:
Persoon kwam bij hem binnen? Was volgens mij geen bezorger
Puntjes pak je in dtsquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oei. Pijnlijk puntje heb je hier.
Ik verstond iets van: "waarom neem jij niet op?" "Je moet naar de overkant komen". "Wel drinken meenemen want we hebben geen cola". Weer mysteries in Braadlandquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:31 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
denk het wel, ik hoorde hem zeggen dat hij cola bij had
Is wel kutquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:30 schreef Modus het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Niet-verbale_leerstoornis#Kenmerken
Je kan bij hem bij vrijwel elk item een vinkje zetten.
kon je dat verstaan dan, ik hoorde een vent lullen maar die klonk alsof hij net 15 shotjes had genomenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:30 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Minachting van zijn 42 kijkers.
Wel weer een raar einde. Hij moest naar de overkant komen, maar ze hadden daar geen cola?
Dat was tong80quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
kon je dat verstaan dan, ik hoorde een vent lullen maar die klonk alsof hij net 15 shotjes had genomen
The plot thickens. Wat heeft de overkant zo tegen pepsi?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:33 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik verstond iets van: "waarom neem jij niet op?" "Je moet naar de overkant komen". "Wel drinken meenemen want we hebben geen cola". Weer mysteries in Braadland
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:30 schreef Modus het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Niet-verbale_leerstoornis#Kenmerken
Je kan bij hem bij vrijwel elk item een vinkje zetten.
Is dit ook hoe het beddengoed vies is geworden?quote:Veel 'gekke' ongelukjes: drinken wordt bijvoorbeeld naast het glas geschonken, niet in het glas
Ik heb het even teruggeluisterd en haalde er dit uit:quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:33 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik verstond iets van: "waarom neem jij niet op?" "Je moet naar de overkant komen". "Wel drinken meenemen want we hebben geen cola". Weer mysteries in Braadland
Weer "ineens" een keyboard ophalen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:33 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Klinkt niet best.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:33 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Gangbang bij de overbuurvrouwquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:33 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:36 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Ik heb het even teruggeluisterd en haalde er dit uit:
gast: waaorm neem jij niet op?
bradge: wat dan?
gast: we bellen je allemaal op om te vragen of je me helpen kan naar de overkant komt
bradge: ik kom er aan, heb je 2 seconde
gast: Je moet alleen zelf wel drinken kan mee nemen, we hebben geen cola
wat voor drinken moet braddie meebrengen dan, die leeft alleen op water uit een oude beschimmelde colafles of kopjes koffie met 6 schepjes suiker en het dagelijkse blikje fris bij een thuisbezorgdbestellingquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:36 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Ik heb het even teruggeluisterd en haalde er dit uit:
gast: waaorm neem jij niet op?
bradge: wat dan?
gast: we bellen je allemaal op om te vragen of je me helpen kan
bradge: ik kom er aan, heb je 2 seconde
gast: Je moet alleen zelf wel drinken kan mee nemen, we hebben geen cola
secret stash broer, als ik boodschappen ga doen kom ik soms een oudere vrouw tegen, die haalt dan bij de aldi 3 flessen wijn, vervolgens kom ik haar bij de jumbo tegen en haalt ze er nog 3quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:38 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat voor drinken moet braddie meebrengen dan, die leeft alleen op water uit een oude beschimmelde colafles of kopjes koffie met 6 schepjes suiker en het dagelijkse blikje fris bij een thuisbezorgdbestelling
Het is gewoon wachten tot er een keer een streaker door de huiskamer rent tijdens een livestream. Of iemand met een bordje ‘Allez Opi-Omi’.quote:
wij hier een beetje op een forum zitten terwijl braddie naar een lijp drugsfeest gaatquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:38 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
die dubbele tong nekte me
De tering die gast is of niet goed of kneiter stoned/dronken
Volks volk zoekt volks volk op.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:38 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Die vent klonk alsof ie net de baard in de keel begon te krijgen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:38 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Je vergeet de biertjes om vrienden te lokkenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:38 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat voor drinken moet braddie meebrengen dan, die leeft alleen op water uit een oude beschimmelde colafles of kopjes koffie met 6 schepjes suiker en het dagelijkse blikje fris bij een thuisbezorgdbestelling
Op naar de 200kg streamquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:42 schreef okselzweet het volgende:
Wat een agressief toontje van onze professionele huilebalk daar op het eind zeg.
Goed argument ook om niet op de bezorgscooter of fiets te stappen, want hij is 70 kilo te zwaar. Braddemans vreet zich gewoon naar de 200 kilo zodat hij simpelweg niet kan werken
Je bent wel kankertriest als je dit gaat uploaden hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Maar wel kut als je het hebt. Geldt ook voor z'n vertiefte jeugd, van dit soort omstandigheden groei je ook niet echt evenwichtig op wss:
Hoe dan ook in je het twee keer meemaken en dat is fantastisch!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:48 schreef The_Emotion het volgende:
Ik weet niet of het mooi of triest is dat ik niet eens op zijn streams hoef te klikken, want alle spoilers staan hier al.
Dat valt ook wel weer mee, het is net Groundhog Day alleen per dag een kilo erbij.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:49 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hoe dan ook in je het twee keer meemaken en dat is fantastisch!
Kom met andere onderwerpen dan.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
Eerst @:pharkus met een loze het is hier geen braddie sc waarschuwing. Daarna @:murp die wel blaft maar niet bijt
Wat een rubberen ruggegraatjes die FA's
In principe wel, maar onze vriend stuurt het toch echt allemaal eerst zelf de wijde wereld in.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je bent wel kankertriest als je dit gaat uploaden hoor
Tja de papoea generatie he...quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
Eerst @:pharkus met een loze het is hier geen braddie sc waarschuwing. Daarna @:murp die wel blaft maar niet bijt
Braddie zelf?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar goed er zijn grenzen, die knul heeft duidelijk issues met inschatten wat die wel en niet moet en kan uploaden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:53 schreef Modus het volgende:
[..]
In principe wel, maar onze vriend stuurt het toch echt allemaal eerst zelf de wijde wereld in.
Je hoeft hier niet te posten hé.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
Dat ziet iedereen behalve hijzelf.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar goed er zijn grenzen, die knul heeft duidelijk issues met inschatten wat die wel en niet moet en kan uploaden.
Wil jij een beetje op je taal passen maat? De volgende keer TR ik het.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ooooo je mag niet klikken van de jufquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:56 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Wil jij een beetje op je taal passen maat? De volgende keer TR ik het.
Sorry juffiequote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:56 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Wat zullen we nemen? Tweede kamer? Niveau is niet veel beter vandaag de dag.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kom met andere onderwerpen dan.
Flikker op fascistquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:56 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
LEKKER GANGBANGquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:58 schreef pferdfahrer het volgende:
Da
[..]
Daarom de juf ook snoeihard over de tafel naaien
Die is gister vertrokkenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:58 schreef pferdfahrer het volgende:
Kunnen we het hebben over het boegbeeld van FOk? @:phoenyx-god
Is ook een toneelstuk wat daar opgevoerd wordt. Iedereen weet allang wat het beleid voor de komende tien jaar gaan zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:57 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wat zullen we nemen? Tweede kamer? Niveau is niet veel beter vandaag de dag.
als je advies van de politie krijgt om die debieltjes te negeren en om minder te streamen en je ze vervolgens extra veel aandacht geeft en extra veel streamt is het je eigen moddervette schuldquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar goed er zijn grenzen, die knul heeft duidelijk issues met inschatten wat die wel en niet moet en kan uploaden.
Democratie en kapitalisme is slechts een illusiequote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is ook een toneelstuk wat daar opgevoerd wordt. Iedereen weet allang wat het beleid voor de komende tien jaar gaan zijn.
Zelfs de politie heeft al gezegd dat 'ie er mee moeten stoppen ivm Looijkartel. Voor Brad is het vooral dat hij verder weinig heeft en niet zonder de aandacht kanquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er zal wel eerst een keer iets godsgruwelijk fout moeten gaan voordat er iets verandert.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:02 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als je advies van de politie krijgt om die debieltjes te negeren en om minder te streamen en je ze vervolgens extra veel aandacht geeft en extra veel streamt is het je eigen moddervette schuld
Zegt vooral iets over de onmacht van de politie.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:04 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Zelfs de politie heeft al gezegd dat 'ie er mee moeten stoppen ivm Looijkartel. Voor Brad is het vooral dat hij verder weinig heeft en niet zonder de aandacht kan
Het is sws niet houdbaarquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:02 schreef skidzor het volgende:
[..]
Democratie en kapitalisme is slechts een illusie
Zijn allemaal loze dreigementen van keyboardhelden. Ik snap wel dat de politie daar geen prioriteit aan geeft. Hoe veel last Brad en Ad en ook van hebben.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:04 schreef Modus het volgende:
[..]
Er zal wel eerst een keer iets godsgruwelijk fout moeten gaan voordat er iets verandert.
Heel jammer. Blijkbaar wil 'het volk' dat. Meer van hetzelfde tot en met erger. Gelukkig heb ik een prima leven. Heb al aardig wat mensen aan de kant geschoven in de loop der jaren die helemaal doorgefreaked zijn. Hier en daar zijn er gelukkig nog wel goeie mensen. Misschien met een andere mening, maar voor rede vatbaar. Eind lijkt zoek bij veel mensen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is ook een toneelstuk wat daar opgevoerd wordt. Iedereen weet allang wat het beleid voor de komende tien jaar gaan zijn.
Ik vind het heel goed advies eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:05 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zegt vooral iets over de onmacht van de politie.
Dat zij niet kunnen helpen is nog geen reden om te stoppen, hoe goed bedoeld hun advies ook is.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Welnee
https://forum.fok.nl/user/history/483750
Te vroeg gejuichtquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:53 schreef Phoenyx-God het volgende:
Misschien de ene keer die niet doen en de andere keer wel?
bij Ad waren het geen loze dreigementen, heeft een baksteen door zijn raam gekregen en ze hadden ''kkr pedo'' op zijn huis geschrevenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:06 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zijn allemaal loze dreigementen van keyboardhelden. Ik snap wel dat de politie daar geen prioriteit aan geeft. Hoe veel last Brad en Ad en ook van hebben.
Zeker, want hoe kunnen we nou oneindig veel groei verwachten op een eindige wereld. Dat gaat op een punt fataal.quote:
Ja ik heb mijn natje en mijn droogje wel op orde en als het nog verder bergafwaarts gaat ga ik lekker emigreren.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Heel jammer. Blijkbaar wil 'het volk' dat. Meer van hetzelfde tot en met erger. Gelukkig heb ik een prima leven. Heb al aardig wat mensen aan de kant geschoven in de loop der jaren die helemaal doorgefreaked zijn. Hier en daar zijn er gelukkig nog wel goeie mensen. Misschien met een andere mening, maar voor rede vatbaar. Eind lijkt zoek bij veel mensen.
Deze post verdient een likequote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:09 schreef skidzor het volgende:
[..]
Zeker, want hoe kunnen we nou oneindig veel groei verwachten op een eindige wereld. Dat gaat op een punt fataal.
Tegenwoordig is het wel moeilijk om goeie mensen te vinden, maar als je ze hebt, zijn ze het zeker waardquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:07 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Heel jammer. Blijkbaar wil 'het volk' dat. Meer van hetzelfde tot en met erger. Gelukkig heb ik een prima leven. Heb al aardig wat mensen aan de kant geschoven in de loop der jaren die helemaal doorgefreaked zijn. Hier en daar zijn er gelukkig nog wel goeie mensen. Misschien met een andere mening, maar voor rede vatbaar. Eind lijkt zoek bij veel mensen.
Heb je voor de zekerheid al crypto gekochtquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn natje en mijn droogje wel op orde en als het nog verder bergafwaarts gaat ga ik lekker emigreren.
En ja mensen schuiven steeds verder naar links en rechts op en staan dan helemaal niet meer open voor andere meningen.
Dat is wel een stapje verder inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
bij Ad waren het geen loze dreigementen, heeft een baksteen door zijn raam gekregen en ze hadden ''kkr pedo'' op zijn huis geschreven
weet alleen niet of het dezelfde gastjes zijn
Een paar leuke suggesties:quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kom met andere onderwerpen dan.
heeft pferdje even geluk dat hij geen vlogger isquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:13 schreef skidzor het volgende:
[..]
Een groepje kneuzen dat mensen met psychologische stoornissen aanvallen
Wat we vanavond gegeten hebben -> CULquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:12 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Een paar leuke suggesties:
Wat we vanavond gegeten hebben
Wat we morgenavond gaan eten
Dat het NLse elftal zo kut was dit EK
Dat de NLse bondscoach zo kut was
Xcoin
Of je in je eentje op vakantie kunt naar X land
Ik ben op het moment Brave New World Revisited aan het lezen van Huxley, geschreven in 1958, 27 jaar na zijn verhaal BNW.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:09 schreef skidzor het volgende:
[..]
Zeker, want hoe kunnen we nou oneindig veel groei verwachten op een eindige wereld. Dat gaat op een punt fataal.
Of we gaan allemaal vloggen dan kunnen de het allemaal niet meer bijhoudenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:13 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heeft pferdje even geluk dat hij geen vlogger is
Ik heb dat ook helemaal niet nodig johquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:13 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heeft pferdje even geluk dat hij geen vlogger is
Jaaaaa, dat wil ik ook gaan lezen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:15 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik ben op het moment Brave New World Revisited aan het lezen van Huxley, geschreven in 1958, 27 jaar na zijn verhaal BNW.
In revisited trekt hij vergelijkingen en verschillende ontwikkelingen uit zijn fictieve wereld naast de wereld om ons heen.
Die man heeft zo gelijk gekregen.
warempelquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Welnee
https://forum.fok.nl/user/history/483750
Treurig, dan moet je wel echt een heel leeg bestaan hebben om marginale vloggertjes lastig te vallenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:13 schreef skidzor het volgende:
[..]
Een groepje kneuzen dat mensen met psychologische stoornissen aanvallen
Niet zelf want ik weet er te weinig van.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je voor de zekerheid al crypto gekocht
Maar ja, onze realiteit gaat naar de klote. Klimaatverandering, de opkomst van artificiële intelligentie, mass-suirveillance dat zou leiden tot zelf-censuur, hersenspoeling door algoritmes, je noemt het maar op.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:15 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik ben op het moment Brave New World Revisited aan het lezen van Huxley, geschreven in 1958, 27 jaar na zijn verhaal BNW.
In revisited trekt hij vergelijkingen en verschillende ontwikkelingen uit zijn fictieve wereld naast de wereld om ons heen.
Die man heeft zo gelijk gekregen.
lolquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:15 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wat we vanavond gegeten hebben -> CUL
Wat we morgenavond gaan eten -> CUL
Dat het NLse elftal zo kut was dit EK -> EK
Dat de NLse bondscoach zo kut was -> VBL
Xcoin -> BTC
Of je in je eentje op vakantie kunt naar X land -> TRV
Blijft niet veel over hier
Begin je eindelijk een beetje verstandig te wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet zelf want ik weet er te weinig van.
Maar zit wel in een fonds.
Eerder in het buitenland gewoond DIMM? Als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn natje en mijn droogje wel op orde en als het nog verder bergafwaarts gaat ga ik lekker emigreren.
En ja mensen schuiven steeds verder naar links en rechts op en staan dan helemaal niet meer open voor andere meningen.
Zit er al een tijdje in hoor.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Begin je eindelijk een beetje verstandig te worden
Dat zeiden ze ook over het internetquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zit er al een tijdje in hoor.
Niet dat ik een toekomst voor crypto zie, maar voorlopig is massahysterie kassa.
Ook dat komt aan bod, met name snellere en massale communicatie. Wat ingezet kan worden in niet alleen ware en onware vertellingen, maar meer onwerkelijke.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:18 schreef skidzor het volgende:
[..]
Maar ja, onze realiteit gaat naar de klote. Klimaatverandering, de opkomst van artificiële intelligentie, mass-suirveillance dat zou leiden tot zelf-censuur, hersenspoeling door algoritmes, je noemt het maar op.
Ja, maar niet voor langere tijd. Meestal een paar maanden tot een half jaar.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:21 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Eerder in het buitenland gewoond DIMM? Als ik vragen mag?
Crypto zal best de toekomst worden, maar gedecentraliseerd nooit. En dat is maar beter ook.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over het internet
Had jou toch wat intelligenter ingeschat
Het internet is een daadwerkelijk iets.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook over het internet
Had jou toch wat intelligenter ingeschat
Vraag me af wat dan het grote doel is, waar leiden al de aanwijzingen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:24 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ook dat komt aan bod, met name snellere en massale communicatie. Wat ingezet kan worden in niet alleen ware en onware vertellingen, maar meer onwerkelijke.
Propaganda, verkoop, reclame etc wordt uitgebreid uitgelicht.
Niemand zal erom rouwen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:27 schreef Phoenyx-God het volgende:
Ik kan ook niet even weg zijn of ik heb weer 3 quote meldingen hier. Nee ik ben niet weg, dan hadden bepaalde mensen maar meer hun best moeten doen. Ik gaf ze een kans, ze namen het niet. Betekent niet dat ik hier voor eeuwig ben wees gerust, op den duur ga ik ook dood. Maar vandaag ben ik er nog gewoon inderdaad.
Oké.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:27 schreef Phoenyx-God het volgende:
Ik kan ook niet even weg zijn of ik heb weer 3 quote meldingen hier. Nee ik ben niet weg, dan hadden bepaalde mensen maar meer hun best moeten doen. Ik gaf ze een kans, ze namen het niet. Betekent niet dat ik hier voor eeuwig ben wees gerust, op den duur ga ik ook dood. Maar vandaag ben ik er nog gewoon inderdaad.
Nou, geen inherente waarde. Fiat heeft nog wat goud achter zich (1 op 20 ofzo dacht ik, maar zal ook wel veel meer zijn nu). Bitcoin en alle andere coins is puur wat mensen ervoor geven en welke bedrijven het accepteren. Kan het wel buiten het banksysteem omgaan, wat veel mensen een pluspunt vinden, maar als je er niks mee kan kopen maakt dat ook niet uit. De technologie erachter is wel mooi, maar dat maakt niet zoveel uit, de koers is ook zo volatiel omdat het vooral een speculatiemiddel is in plaats van dat het echt gebruikt wordt om iets te kopenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het internet is een daadwerkelijk iets.
Bitcoin en crypto in het algemeen heeft net zoveel inherente waarde als fiatgeld.
Flikker nou maar gewoon op kneusjequote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:27 schreef Phoenyx-God het volgende:
Waarschijnlijk naar een Brave New World die Huxley in 1931 beschreef, met een vleugje 1984 van Orwell. (Totaal verschillende dystopiën)quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:28 schreef skidzor het volgende:
[..]
Vraag me af wat dan het grote doel is, waar leiden al de aanwijzingen.
Ik vind het trouwens jammer dat er niet zoveel gefilosofeerd word, maar het kan zo zijn dat ik verkeerd ben
Is het niet tijd voor jou om iets te gaan doen met je leven?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:31 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Flikker nou maar gewoon op kneusje
Ik zou het oprecht leuk vinden als je hier in de SC wat meer aanwezig bent, ik vind je echt een hele fijne toevoeging aan het forum en je woorden spreken vaak boekdelen, alsof het Shakespeare himself is. Dank dat je tijd hebt genomen online te komen en ons te voorzien van proza.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:27 schreef Phoenyx-God het volgende:
Niet echt. Sinds het einde van Bretton-Woods is fiatgeld losgekoppeld van de goudprijs.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:29 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou, geen inherente waarde. Fiat heeft nog wat goud achter zich (1 op 20 ofzo dacht ik, maar zal ook wel veel meer zijn nu). Bitcoin en alle andere coins is puur wat mensen ervoor geven en welke bedrijven het accepteren. Kan het wel buiten het banksysteem omgaan, wat veel mensen een pluspunt vinden, maar als je er niks mee kan kopen maakt dat ook niet uit. De technologie erachter is wel mooi, maar dat maakt niet zoveel uit, de koers is ook zo volatiel omdat het vooral een speculatiemiddel is in plaats van dat het echt gebruikt wordt om iets te kopen
Mag toch niet van je eigenaar vriend.quote:
Nou, dank je, geheel terecht dat je dit zegt, hier kunnen meer mensen een voorbeeld aan nemen. En graag gedaan, ik ben niet te beroerd om gepeupel te woord te staan, zolang ze maar gewoon een beetje normaal proberen te doenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:33 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht leuk vinden als je hier in de SC wat meer aanwezig bent, ik vind je echt een hele fijne toevoeging aan het forum en je woorden spreken vaak boekdelen, alsof het Shakespeare himself is. Dank dat je tijd hebt genomen online te komen en ons te voorzien van proza.
Waar neem je anders Zakazulus voor aan?quote:
Ow, dat klinkt wel wat nadelig.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet echt. Sinds het einde van Bretton-Woods is fiatgeld losgekoppeld van de goudprijs.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag toch niet van je eigenaar vriend.
Beetje ongerelateerd:quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:31 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Waarschijnlijk naar een Brave New World die Huxley in 1931 beschreef, met een vleugje 1984 van Orwell. (Totaal verschillende dystopiën)
Vind je @Boze_Eend ook gepeupel?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:34 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou, dank je, geheel terecht dat je dit zegt, hier kunnen meer mensen een voorbeeld aan nemen. En graag gedaan, ik ben niet te beroerd om gepeupel te woord te staan, zolang ze maar gewoon een beetje normaal proberen te doen
Bespot je nou Cliniclowns?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:36 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Siemens cliniclown zelftest te koop.
T.E.A.B
Dat maakt niet uit. We zijn hier om leuk met elkaar te slowchatten, niet om conflicten aan te waaien.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:38 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Vind je @:boze_eend ook gepeupel?
Als Siemens zich aan hen heeft verbonden wel ja.quote:
Verkeerde account Fok-it.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:37 schreef skidzor het volgende:
[..]
Beetje ongerelateerd:
Vind jij ook dat onze onderwijssysteem ook zo dystopisch in elkaar zit? Dat er een serieuze toetscultuur is, en waaronder een test (dat niet eens betrouwbaar is) jouw niveau bepaalt. En de reden waarom zo'n test niet betrouwbaar is, is dat het rekening moet houden met verschillende mensen van diverse omgevingen & factoren. En daar gaat het mis. Zo'n test kan niet discrimineren.
Daarnaast wordt een slavenmentaliteit ook aangemoedigd (of een employee-mindset), en moet je constant naar de instructies van de leraar luisteren, en dat elke werkdag. Er is geen ruimte voor creativiteit of weet ik wat. Alleen maar droge analytische stof. Op dat moment moet je ermee dealen, en later in je leven zal je vast problemen ondervinden, en is de uitdaging om zelf veranderingen te maken in je leven.
Mensen die denken dat welke vorm van geld dan ook universeel en onvoorwaardelijk wordt gedektquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat fiat geld gedekt wordt door goud
kanker eens op, niemand mag jequote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:34 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou, dank je, geheel terecht dat je dit zegt, hier kunnen meer mensen een voorbeeld aan nemen. En graag gedaan, ik ben niet te beroerd om gepeupel te woord te staan, zolang ze maar gewoon een beetje normaal proberen te doen
Op eigen houtje is het heel kostbaar de overstap omdat je een tijdje dubbele kosten hebt en veel onzekerheid. Met een partner wordt het al makkelijker omdat je kosten kunt delen. Als 1 van de 2 via een bedrijf of organisatie kan wordt het nogal makkelijker.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor langere tijd. Meestal een paar maanden tot een half jaar.
Waar wil je gaan emigreren tho?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Op eigen houtje is het heel kostbaar de overstap omdat je een tijdje dubbele kosten hebt en veel onzekerheid. Met een partner wordt het al makkelijker omdat je kosten kunt delen. Als 1 van de 2 via een bedrijf of organisatie kan wordt het nogal makkelijker.
Ik ben weer behoorlijk klaar weer in NL Zal moeite kosten, het gaat niet vanzelf. De meeste mensen zaniken wel, maar zullen toch hun hele leven op dezelfde plek of in hetzelfde land blijven wonen ivm gemak. Het is toch een min of meer onzeker avontuur. Voor mensen die teveel in comfort zitten is het niks.
@Phoenyx-God contribueert een goede bijdrage in FOK! blijvenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:43 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]doe is normaal gek zo praat je niet tegen hem
Zoals die beta cuck @Dimachaerus die anderen wilt aanmelden bij de belastingdienst om de UWV te korten, maar zelf heeft die z'n zogenaamde 500k niet opgegeven natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:42 schreef skidzor het volgende:
Gewoon in crypto investeren en niks zeggen tegen de belastingdienst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:44 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zoals die beta cuck @:dimachaerus die anderen wilt aanmelden bij de belastingdienst om de UWV te korten, maar zelf heeft die z'n zogenaamde 500k niet opgegeven natuurlijk.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:44 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zoals die beta cuck @:dimachaerus die anderen wilt aanmelden bij de belastingdienst om de UWV te korten, maar zelf heeft die z'n zogenaamde 500k niet opgegeven natuurlijk.
Niet echt vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
@:datismijnmening haar uitspraken staan over 10 jaar hiertussen
https://www.forbes.com/si(...)ime/?sh=745bfc3c1299
Tr gezetquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:44 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens dat scholen steeds meer leerfabfrieken zijn geworden die je klaarstomen voor je werkende leven. Ruimte voor eigen creativiteit zal je zelf meer moeten zoeken.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:37 schreef skidzor het volgende:
[..]
Beetje ongerelateerd:
Vind jij ook dat onze onderwijssysteem ook zo dystopisch in elkaar zit? Dat er een serieuze toetscultuur is, en waaronder een test (dat niet eens betrouwbaar is) jouw niveau bepaalt. En de reden waarom zo'n test niet betrouwbaar is, is dat het rekening moet houden met verschillende mensen van diverse omgevingen & factoren. En daar gaat het mis. Zo'n test kan niet discrimineren.
Daarnaast wordt een slavenmentaliteit ook aangemoedigd (of een employee-mindset), en moet je constant naar de instructies van de leraar luisteren, en dat elke werkdag. Er is geen ruimte voor creativiteit of weet ik wat. Alleen maar droge analytische stof. Op dat moment moet je ermee dealen, en later in je leven zal je vast problemen ondervinden, en is de uitdaging om zelf veranderingen te maken in je leven.
Kosten zijn het probleem niet. Het is meer dat vrienden en familie nog in Nederland wonen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Op eigen houtje is het heel kostbaar de overstap omdat je een tijdje dubbele kosten hebt en veel onzekerheid. Met een partner wordt het al makkelijker omdat je kosten kunt delen. Als 1 van de 2 via een bedrijf of organisatie kan wordt het nogal makkelijker.
Ik ben weer behoorlijk klaar weer in NL Zal moeite kosten, het gaat niet vanzelf. De meeste mensen zaniken wel, maar zullen toch hun hele leven op dezelfde plek of in hetzelfde land blijven wonen ivm gemak. Het is toch een min of meer onzeker avontuur. Voor mensen die teveel in comfort zitten is het niks.
Hij is het eeuwige licht dat vreugde en naastenliefde doet schijnen op de KLB, hem haten is als haten op Adolf Hitler omdat hij toch wel redelijk kon schilderen en waar die uiteindelijk ook beroemd van is geworden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:44 schreef skidzor het volgende:
[..]
@:Phoenyx-God contribueert een goede bijdrage in FOK! blijven
Loonslavenfabriek.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:47 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens dat scholen steeds meer leerfabfrieken zijn geworden die je klaarstomen voor je werkende leven. Ruimte voor eigen creativiteit zal je zelf meer moeten zoeken.
Huxley beschreef in zijn verhaal Hypnopeadia - slaapleren.
Al tijdens je slaap, word je al gehersenspoeld naar jouw functioneren.
Hmm, laat ik daarover meer details verzamelen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:47 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens dat scholen steeds meer leerfabfrieken zijn geworden die je klaarstomen voor je werkende leven. Ruimte voor eigen creativiteit zal je zelf meer moeten zoeken.
Huxley beschreef in zijn verhaal Hypnopeadia - slaapleren.
Al tijdens je slaap, word je al gehersenspoeld naar jouw functioneren.
Doe nou maar. Het is pas een probleem wanneer je kinderen hebt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kosten zijn het probleem niet. Het is meer dat vrienden en familie nog in Nederland wonen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:48 schreef Makrelis het volgende:
Vinden jullie het gek dat mods er geen zin in hebben hier verdrie? KLB SC heeft minimaal een donkerblauwe nodig. Kunnen jullie nou echt niet beschaafd doen? Ik ga echt niet meer lopen TRen hoor, alleen als je met hakenkruizen komt.
Opgedrongen door de staat. Ze beginnen al met groep 3 met cito toetsen. Lekker monitoren en grafiekjes zetten.quote:
TRen is iets wat NSBers vroeger deden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:48 schreef Makrelis het volgende:
Vinden jullie het gek dat mods er geen zin in hebben hier verdrie? KLB SC heeft minimaal een donkerblauwe nodig. Kunnen jullie nou echt niet beschaafd doen? Ik ga echt niet meer lopen TRen hoor, alleen als je met hakenkruizen komt.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:48 schreef Makrelis het volgende:
Ja, die gaan er dus niet komenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:49 schreef Azula het volgende:
[..]
Doe nou maar. Het is pas een probleem wanneer je kinderen hebt.
De succesvolste mensen hebben niet eens diploma’s. En maar neerkijken op mensen die niet gestudeerd hebben terwijl die afgevende mensen zelf ook maar afhankelijk zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:50 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Opgedrongen door de staat. Ze beginnen al met groep 3 met cito toetsen. Lekker monitoren en grafiekjes zetten.
Of je leest het boekquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:49 schreef skidzor het volgende:
[..]
Hmm, laat ik daarover meer details verzamelen.
Maar ja, dan werk je voor 40 jaar, daarna heb je lkkr pensioen, en dan ga je dood.
xDDDDDDDDDDDD help
Dat is vaak een argument. Gelukkig is Nederland klein en 'het buitenland' dichtbij. Voor vrienden echter is het vaak een wereldreis (Oeh buitenland, anders, eng, haha) terwijl ikzelf mijn hand er niet voor omdraai. Zat vrienden die je niet komen opzoeken. Dan weet ik ook gelijk wat voor vrienden dat zijn. Internationale leef is anders en mijn ervaring is dat ik gelijkgezinden heb gevonden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kosten zijn het probleem niet. Het is meer dat vrienden en familie nog in Nederland wonen.
Daarom gewoon de universiteit van het leven tochquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:52 schreef Azula het volgende:
[..]
De succesvolste mensen hebben niet eens diploma’s. En maar neerkijken op mensen die niet gestudeerd hebben terwijl die afgevende mensen zelf ook maar afhankelijk zijn.
Waarom naar de universiteit gaan wanneer je ook je eigen curriculum kan opstellen en wat PDFs kan verzamelen???quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom gewoon de universiteit van het leven toch
Emigreren zou voor mij wel echt naar buiten West-Europa moeten. Want overal in WE heb je dezelfde problemen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:53 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat is vaak een argument. Gelukkig is Nederland klein en 'het buitenland' dichtbij. Voor vrienden echter is het vaak een wereldreis (Oeh buitenland, anders, eng, haha) terwijl ikzelf mijn hand er niet voor omdraai. Zat vrienden die je niet komen opzoeken. Dan weet ik ook gelijk wat voor vrienden dat zijn. Internationale leef is anders en mijn ervaring is dat ik gelijkgezinden heb gevonden.
Mooi dan zie ik geen reden om hier te blijven kijk naar het weerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, die gaan er dus niet komen
Enige wat ik op het HBO heb geleerd is stage. Universiteit wel anders. Dat was wel echt pittig en de docenten waren ook karakters. Negatief en positief.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:52 schreef Azula het volgende:
[..]
De succesvolste mensen hebben niet eens diploma’s. En maar neerkijken op mensen die niet gestudeerd hebben terwijl die afgevende mensen zelf ook maar afhankelijk zijn.
Er is niet echt een plek waar je heen kan. Noord-Amerika en Australië zijn nog ergerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Emigreren zou voor mij wel echt naar buiten West-Europa moeten. Want overal in WE heb je dezelfde problemen.
Mijn hbo was echt niks vergeleken met m’n mbo. Niet dat ik hbo heb afgemaakt maarja.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:57 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Enige wat ik op het HBO heb geleerd is stage. Universiteit wel anders. Dat was wel echt pittig en de docenten waren ook karakters. Negatief en positief.
Texas, Florida, Budapest. Plekken waar ze nog normaal doen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er is niet echt een plek waar je heen kan. Noord-Amerika en Australië zijn nog erger
Dan kom je uit op Zuid Amerika of de betere delen van Azië maar daar heb je weer andere problemen
Nice.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:01 schreef Azula het volgende:
[..]
Mijn hbo was echt niks vergeleken met m’n mbo. Niet dat ik hbo heb afgemaakt maarja.Lekker belangrijk. Word nu ingewerkt op een manier dat ik per paar minuten 16 euro ex. in m’n zak steek (naast m’n loonbaan).
Zelfs Texas wordt in hoog tempo omgevolktquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Texas, Florida, Budapest. Plekken waar ze nog normaal doen.
Nee nee. Neeeeeee.quote:
Wel goeie wapenrechtenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zelfs Texas wordt in hoog tempo omgevolkt
lol. Ik zal wel weer emigreren, maar niet meer buiten Europa. Die tijd is voorbij. Buiten West Europa DIMM is het een nog grotere janboel. Dat doe ik niet meer. Kan ik ook niet verkopen aan m'n meis. Het idee.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Emigreren zou voor mij wel echt naar buiten West-Europa moeten. Want overal in WE heb je dezelfde problemen.
Wtf is een mlm.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
Azula aan de mlmja cursus gevonden op YouTube
Ja maar jij hebt al tig jaar in het Buitenland gewoond.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:04 schreef Makrelis het volgende:
[..]
lol. Ik zal wel weer emigreren, maar niet meer buiten Europa. Die tijd is voorbij. Buiten West Europa DIMM is het een nog grotere janboel. Dat doe ik niet meer. Kan ik ook niet verkopen aan m'n meis. Het idee.Ik ken een vrouw die het gewend is, maar die is sowieso out of my league en het hoeft van mij zo spannend niet meer.
???????quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Multilevel marketing.
En het klopt nog ook. Heel dom dat je daarin trapt
Hou is op met dat sexisme voor ik je TRquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Multilevel marketing.
Doe dan heb toch connectiesquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:08 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Hou is op met dat sexisme voor ik je TR
dus je vraagt om dick op tinder en dan stuur je die nummers door naar telemarketeers?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:08 schreef Azula het volgende:
[..]
???????
Nee joh ik fix gewoon telefoonnummers van mensen met een praatje en daar krijg ik geld voor en daarna is het niet meer mijn probleem.
Klinkt erg zuiver hè ;')quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:11 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dus je vraagt om dick op tinder en dan stuur je die nummers door naar telemarketeers?
Ja zoiets. Wajo die kan ik ook toepassen dan hoef ik de deur niet eens uit goed idee dankjewelquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:11 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dus je vraagt om dick op tinder en dan stuur je die nummers door naar telemarketeers?
Wat is dit nu weer voor domme opmerkingquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:52 schreef Azula het volgende:
[..]
Je minachtende toontje toont dat je je voelt aangesproken. Wassup habibi?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:14 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor domme opmerking
Weet je wat erger is, DROPSHIPPING DJSK;FJKDJF;SDFKLDJFJSDKLFJquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Multilevel marketing.
Is de neiging tot het trekken van onjuiste conclusies ook hetgeen je op je studie heeft genekt?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:16 schreef Azula het volgende:
[..]
Je minachtende toontje toont dat je je voelt aangesproken. Wassup habibi?
Gewoon dom als je daar kooptquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:16 schreef skidzor het volgende:
[..]
Weet je wat erger is, DROPSHIPPING DJSK;FJKDJF;SDFKLDJFJSDKLFJ
Ik vind het altijd wel leuk als mensen verbaasd reageren op mijn opleidingsniveauquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:52 schreef Azula het volgende:
[..]
Op 'andere' manieren dan verbaal?quote:
mbo niveau 3 treinmachinist???quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk als mensen verbaasd reageren op mijn opleidingsniveau
Nee dat was scheiding en burn-out en daarna een bepaald besef. En nu? Waarom doe je zo boos habibi is nergens voor nodig joh 😘quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:17 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Is de neiging tot het trekken van onjuiste conclusies ook hetgeen je op je studie heeft genekt?
Lts zwakstroom zoals Theo zou zeggenquote:
WAT DOE JE VOOR WERK DAN!?!?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:17 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Is de neiging tot het trekken van onjuiste conclusies ook hetgeen je op je studie heeft genekt?
Niemand wordt gelukkig van alleen een papiertje. Of je nou universitair geschoold bent of alleen vmbo-kader hebt gedaan. En als je jezelf maar genoeg ontwikkeld kan je als dropout intelligenter overkomen dan iemand met een titelquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:23 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Als je er zelf maar gelukkig van wordt.
Ja met drugs dealen maak je ook veel geldquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:24 schreef Azula het volgende:
Wil alleen zeggen dat er echt heel erg veel mensen rondlopen die geen moer gestudeerd hebben en toch heel erg veel knaken hebben.
Of deze hommo zijn:quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja met drugs dealen maak je ook veel geld
In verhouding tot mensen die wel gestudeerd hebben zijn het er erg weinig anders.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:24 schreef Azula het volgende:
Wil alleen zeggen dat er echt heel erg veel mensen rondlopen die geen moer gestudeerd hebben en toch heel erg veel knaken hebben.
Ja of Jian met z'n cursusjesquote:
Klopt, met de juiste instelling kan je jezelf een hoop aanleren omdat alle informatie die er op scholen wordt gegeven gewoon online beschikbaar is, en nog gratis ook. Het is alleen dat je wel gemotiveerd moet zijn, iets wat bij velen nogal ontbreekt. Het is alleen wel jammer dat je dat papiertje vaak toch nodig zal hebben om ergens te komen. Maar ik denk dat als jij een droombaan voor ogen hebt bij een of ander bedrijf dat je daar ook wel binnen kan komen door brutaal te zijn en op enige manier heb ervan kan overtuigen om toch in gesprek met je te gaan.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand wordt gelukkig van alleen een papiertje. Of je nou universitair geschoold bent of alleen vmbo-kader hebt gedaan. En als je jezelf maar genoeg ontwikkeld kan je als drop-out intelligenter overkomen dan iemand met een titel
@dimacharus.quote:
Dat zou best kunnen ja, initiatief nemen wordt meestal erg gewaardeerd.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:28 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Klopt, met de juiste instelling kan je jezelf een hoop aanleren omdat alle informatie die er op scholen wordt gegeven gewoon online beschikbaar is, en nog gratis ook. Het is alleen dat je wel gemotiveerd moet zijn, iets wat bij velen nogal ontbreekt. Het is alleen wel jammer dat je dat papiertje vaak toch nodig zal hebben om ergens te komen. Maar ik denk dat als jij een droombaan voor ogen hebt bij een of ander bedrijf dat je daar ook wel binnen kan komen door brutaal te zijn en op enige manier heb ervan kan overtuigen om toch in gesprek met je te gaan.
*ontwikkeltquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand wordt gelukkig van alleen een papiertje. Of je nou universitair geschoold bent of alleen vmbo-kader hebt gedaan. En als je jezelf maar genoeg ontwikkeld kan je als dropout intelligenter overkomen dan iemand met een titel
Ja ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja met drugs dealen maak je ook veel geld
Ja, bijvoorbeeld programmeren. Dan kan je zelfs meer leren dan het standaard curriculum op hbo/universiteit.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:28 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Klopt, met de juiste instelling kan je jezelf een hoop aanleren omdat alle informatie die er op scholen wordt gegeven gewoon online beschikbaar is, en nog gratis ook. Het is alleen dat je wel gemotiveerd moet zijn, iets wat bij velen nogal ontbreekt. Het is alleen wel jammer dat je dat papiertje vaak toch nodig zal hebben om ergens te komen. Maar ik denk dat als jij een droombaan voor ogen hebt bij een of ander bedrijf dat je daar ook wel binnen kan komen door brutaal te zijn en op enige manier heb ervan kan overtuigen om toch in gesprek met je te gaan.
En mensen die zich alleen focussen op d/t foutjes zijn meestal totaal niet ontwikkeld op andere gebieden. Maar je hebt gelijk hoor Modus, jezus wat verschrikkelijkquote:
That's the spirit.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt al tig jaar in het Buitenland gewoond.
Voor mij is het nog wel leuk
Ja kweenie, wie begon er nou met een verkapte kijk-mij-eens-intelligent-zijn-post. Ik niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En mensen die zich alleen focussen op d/t foutjes zijn meestal totaal niet ontwikkeld op andere gebieden. Maar je hebt gelijk hoor Modus, jezus wat verschrikkelijk
Protestantsquote:
Uhm oke? Typisch dat je zoiets eruit haaltquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja kweenie, wie begon er nou met een verkapte kijk-mij-eens-intelligent-zijn-post. Ik niet.
@HermieHermannquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En mensen die zich alleen focussen op d/t foutjes zijn meestal totaal niet ontwikkeld op andere gebieden. Maar je hebt gelijk hoor Modus, jezus wat verschrikkelijk
In verhouding hebben studieloze personen die het wel hebben gemaakt (en dan kijken we naar de wereldtop) anders wel weer heel veel meer geld dan mensen die wel gestudeerd hebben bij elkaar.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:28 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
In verhouding tot mensen die wel gestudeerd hebben zijn het er erg weinig anders.
Of je studeert of niet moet je zelf weten, lekker boeiend, maar zo'n opmerking slaat als een tang op een varken.
Kijk uit, straks krijg je een dickpic van Ashquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:35 schreef skidzor het volgende:
OMG VMBO-FITTIE WIE IS ER MEER INTELLIGENT LEKKER PIEMELS VERGELIJKEN LKKR LKKR LKKR
De Ash van Pokémon of de Ash van FOK!?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk uit, straks krijg je een dickpic van Ash
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm oke? Typisch dat je zoiets eruit haalt
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk als mensen verbaasd reageren op mijn opleidingsniveau
Ja want als je intelligent bent beheers je ook altijd talen als een pro. Er zijn raketgeleerden die waarschijnlijk niet eens een deurknop kunnen vervangen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja kweenie, wie begon er nou met een verkapte kijk-mij-eens-intelligent-zijn-post. Ik niet.
Ja? Totaal pretentieloze opmerking?quote:
En zelfs niet eens Harvard-universiteit hebben gedaan maar hun werknemers wel wajooooquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:38 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ja want als je intelligent bent beheers je ook altijd talen als een pro. Er zijn raketgeleerden die waarschijnlijk niet eens een deurknop kunnen vervangen.
Als ik een lekker wijf was had ik ook een Only Fans aangemaakt of gaan wezen streamen, die kansloze neckbeards smijten de hele uitkering door je scherm heen. Is toch mooi man, zo snel geld verdienen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:36 schreef Azula het volgende:
[..]
In verhouding hebben studieloze personen die het wel hebben gemaakt (en dan kijken we naar de wereldtop) anders wel weer heel veel meer geld dan mensen die wel gestudeerd hebben bij elkaar.
Het is maar hoe je het ziet joh. Anders met je poes in de Playboy OnlyFans of drugs gaan dealen.
Alsof daar iets mis mee is eigenlijk.Moeten ze lekker zelf weten.
Je kunt altijd nog foodreviews gaan doen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:39 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Als ik een lekker wijf was had ik ook een Only Fans aangemaakt of gaan wezen streamen, die kansloze neckbeards smijten de hele uitkering door je scherm heen. Is toch mooi man, zo snel geld verdienen.
He maat, hebben ze nog geen EK-SC voor je gemaakt?quote:
Nou niet te hard/snel ingrijpen, het reguleert zichzelf wel. Zaterdagavond, wat kan er mis gaanquote:
Ja makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Je moet wel een bepaalde instelling hebben wil je jezelf dat aandoen maar uiteindelijk is het wel makkelijk geld verdienen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:39 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Als ik een lekker wijf was had ik ook een Only Fans aangemaakt of gaan wezen streamen, die kansloze neckbeards smijten de hele uitkering door je scherm heen. Is toch mooi man, zo snel geld verdienen.
Die is er zeker wel, boeit alleen niemand ietsquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He maat, hebben ze nog geen EK-SC voor je gemaakt?
Ga maar weer snel iets over Braddie quoten om rustig te wordenquote:
Ja maar dat is niet zo lucratief en je moet ook wel aanleg hebben om moddervet te worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog foodreviews gaan doen.
Dit is niet mijn forum vriendquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:40 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nou niet te hard/snel ingrijpen, het reguleert zichzelf wel. Zaterdagavond, wat kan er mis gaan
Siswet verdiend 60k per maand.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:40 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Je moet wel een bepaalde instelling hebben wil je jezelf dat aandoen maar uiteindelijk is het wel makkelijk geld verdienen.
@Jan_Roosquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:41 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zo lucratief en je moet ook wel aanleg hebben om moddervet te worden.
Beetje je tijd proberen te rekken als mod tochquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die is er zeker wel, boeit alleen niemand iets
30cmquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:35 schreef skidzor het volgende:
OMG VMBO-FITTIE WIE IS ER INTELLIGENTER INTELLIGENT LEKKER PIEMELS VERGELIJKEN LKKR LKKR LKKR
Ja ten kosde van watquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Siswet verdiend 60k per maand.
Maar dan moet jij ook genoeg hersencellen hebben om dat niet weg te gooien aan gucci-handbags of eye-linersquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:39 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Gucci tasje valt wel mee Chanel is pas achterlijk duur en Dior echt onzinquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:42 schreef skidzor het volgende:
[..]
Maar dan moet jij ook genoeg hersencellen hebben om dat niet weg te gooien aan gucci-handbags of eye-liners
Zijn hoop van die Chaturbate/OnlyFans meiden die gewoon hun uni-studie ermee bekostigen. Best slim, gewoon gebruik maken van je wanhopige wedergeslachtquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:42 schreef skidzor het volgende:
[..]
Maar dan moet jij ook genoeg hersencellen hebben om dat niet weg te gooien aan gucci-handbags of eye-liners
Succes bij je toekomstige sollicitaties.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn hoop van die Chaturbate/OnlyFans meiden die gewoon hun uni-studie ermee bekostigen. Best slim, gewoon gebruik maken van je wanhopige wedergeslacht
Ja, lkkr van de aandacht profiteren en dat je business model maken. Dan zal ik wel lkkr een chaturbate/onlyfans account manager zijn, zodat die meiden lkkr veilig geld kunnen verdienen en ik ook een percentage van profiteer!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn hoop van die Chaturbate/OnlyFans meiden die gewoon hun uni-studie ermee bekostigen. Best slim, gewoon gebruik maken van je wanhopige wedergeslacht
Ja maar dat is niet zo lucratief en je moet ook wel aanleg hebben om moddervet te worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog foodreviews gaan doen.
Gewoon Kipling tasje rocket met zo'n aapje eraan.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:42 schreef skidzor het volgende:
[..]
Tsja, ze hoeven het niet op hun cv te zetten natuurlijkquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Succes bij je toekomstige sollicitaties.
Woar ben jij wel mod ouwe dibbesquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
Sowieso zou ik niet in een sc willen posten waar ik mod ben, sfeer verlagend imo
Er zitten een paar users ongeduldig te wachten tot ik geen mod meer dan, dan kunnen ze helemaal losquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje je tijd proberen te rekken als mod toch
Vast in KPD die ouwe geilaardquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Woar ben jij wel mod ouwe dibbes
Mja zegt ook wel weer wat over degene die je sollicitatie doetquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Succes bij je toekomstige sollicitaties.
Bahquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:46 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Mja zegt ook wel weer wat over degene die je sollicitatie doet
Die had ik voor het EK al voorbereidquote:
Daar hebben we hier in KLB ook een paar van hoor, komt overal voor.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er zitten een paar users ongeduldig te wachten tot ik geen mod meer dan, dan kunnen ze helemaal los![]()
Noem geen namen
EK toch ja tochquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Woar ben jij wel mod ouwe dibbes
Nee, maar even google en socials doorzoeken is standaard.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ze hoeven het niet op hun cv te zetten natuurlijk
Haags is echt een mongoolquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:47 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Daar hebben we hier in KLB ook een paar van hoor, komt overal voor.
En hoeveel chicks zullen niet hun echte naam gebruiken? Als je beetje hendig daarmee bent zit dat wel snor hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, maar even google en socials doorzoeken is standaard.
Dat komt echt altijd uit.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hoeveel chicks zullen niet hun echte naam gebruiken? Als je beetje hendig daarmee bent zit dat wel snor hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |