Waar wil je gaan emigreren tho?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Op eigen houtje is het heel kostbaar de overstap omdat je een tijdje dubbele kosten hebt en veel onzekerheid. Met een partner wordt het al makkelijker omdat je kosten kunt delen. Als 1 van de 2 via een bedrijf of organisatie kan wordt het nogal makkelijker.
Ik ben weer behoorlijk klaar weer in NL Zal moeite kosten, het gaat niet vanzelf. De meeste mensen zaniken wel, maar zullen toch hun hele leven op dezelfde plek of in hetzelfde land blijven wonen ivm gemak. Het is toch een min of meer onzeker avontuur. Voor mensen die teveel in comfort zitten is het niks.

@Phoenyx-God contribueert een goede bijdrage in FOK! blijvenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:43 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]doe is normaal gek zo praat je niet tegen hem

Zoals die beta cuck @Dimachaerus die anderen wilt aanmelden bij de belastingdienst om de UWV te korten, maar zelf heeft die z'n zogenaamde 500k niet opgegeven natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:42 schreef skidzor het volgende:
Gewoon in crypto investeren en niks zeggen tegen de belastingdienst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:44 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zoals die beta cuck @:dimachaerus die anderen wilt aanmelden bij de belastingdienst om de UWV te korten, maar zelf heeft die z'n zogenaamde 500k niet opgegeven natuurlijk.

quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:44 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Zoals die beta cuck @:dimachaerus die anderen wilt aanmelden bij de belastingdienst om de UWV te korten, maar zelf heeft die z'n zogenaamde 500k niet opgegeven natuurlijk.

Niet echt vergelijkbaar.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
@:datismijnmening haar uitspraken staan over 10 jaar hiertussen
https://www.forbes.com/si(...)ime/?sh=745bfc3c1299

Tr gezetquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:44 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]

Ik ben het er mee eens dat scholen steeds meer leerfabfrieken zijn geworden die je klaarstomen voor je werkende leven. Ruimte voor eigen creativiteit zal je zelf meer moeten zoeken.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:37 schreef skidzor het volgende:
[..]
Beetje ongerelateerd:
Vind jij ook dat onze onderwijssysteem ook zo dystopisch in elkaar zit? Dat er een serieuze toetscultuur is, en waaronder een test (dat niet eens betrouwbaar is) jouw niveau bepaalt. En de reden waarom zo'n test niet betrouwbaar is, is dat het rekening moet houden met verschillende mensen van diverse omgevingen & factoren. En daar gaat het mis. Zo'n test kan niet discrimineren.
Daarnaast wordt een slavenmentaliteit ook aangemoedigd (of een employee-mindset), en moet je constant naar de instructies van de leraar luisteren, en dat elke werkdag. Er is geen ruimte voor creativiteit of weet ik wat. Alleen maar droge analytische stof. Op dat moment moet je ermee dealen, en later in je leven zal je vast problemen ondervinden, en is de uitdaging om zelf veranderingen te maken in je leven.

Kosten zijn het probleem niet. Het is meer dat vrienden en familie nog in Nederland wonen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Op eigen houtje is het heel kostbaar de overstap omdat je een tijdje dubbele kosten hebt en veel onzekerheid. Met een partner wordt het al makkelijker omdat je kosten kunt delen. Als 1 van de 2 via een bedrijf of organisatie kan wordt het nogal makkelijker.
Ik ben weer behoorlijk klaar weer in NL Zal moeite kosten, het gaat niet vanzelf. De meeste mensen zaniken wel, maar zullen toch hun hele leven op dezelfde plek of in hetzelfde land blijven wonen ivm gemak. Het is toch een min of meer onzeker avontuur. Voor mensen die teveel in comfort zitten is het niks.

Hij is het eeuwige licht dat vreugde en naastenliefde doet schijnen op de KLB, hem haten is als haten op Adolf Hitler omdat hij toch wel redelijk kon schilderen en waar die uiteindelijk ook beroemd van is geworden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:44 schreef skidzor het volgende:
[..]
@:Phoenyx-God contribueert een goede bijdrage in FOK! blijven

Loonslavenfabriek.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:47 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens dat scholen steeds meer leerfabfrieken zijn geworden die je klaarstomen voor je werkende leven. Ruimte voor eigen creativiteit zal je zelf meer moeten zoeken.
Huxley beschreef in zijn verhaal Hypnopeadia - slaapleren.
Al tijdens je slaap, word je al gehersenspoeld naar jouw functioneren.

Hmm, laat ik daarover meer details verzamelen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:47 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens dat scholen steeds meer leerfabfrieken zijn geworden die je klaarstomen voor je werkende leven. Ruimte voor eigen creativiteit zal je zelf meer moeten zoeken.
Huxley beschreef in zijn verhaal Hypnopeadia - slaapleren.
Al tijdens je slaap, word je al gehersenspoeld naar jouw functioneren.

Doe nou maar. Het is pas een probleem wanneer je kinderen hebt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kosten zijn het probleem niet. Het is meer dat vrienden en familie nog in Nederland wonen.

quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:48 schreef Makrelis het volgende:
Vinden jullie het gek dat mods er geen zin in hebben hier verdrie? KLB SC heeft minimaal een donkerblauwe nodig. Kunnen jullie nou echt niet beschaafd doen? Ik ga echt niet meer lopen TRen hoor, alleen als je met hakenkruizen komt.

Opgedrongen door de staat. Ze beginnen al met groep 3 met cito toetsen. Lekker monitoren en grafiekjes zetten.quote:

TRen is iets wat NSBers vroeger deden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:48 schreef Makrelis het volgende:
Vinden jullie het gek dat mods er geen zin in hebben hier verdrie? KLB SC heeft minimaal een donkerblauwe nodig. Kunnen jullie nou echt niet beschaafd doen? Ik ga echt niet meer lopen TRen hoor, alleen als je met hakenkruizen komt.

quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:48 schreef Makrelis het volgende:

Ja, die gaan er dus niet komenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:49 schreef Azula het volgende:
[..]
Doe nou maar. Het is pas een probleem wanneer je kinderen hebt.

De succesvolste mensen hebben niet eens diploma’s. En maar neerkijken op mensen die niet gestudeerd hebben terwijl die afgevende mensen zelf ook maar afhankelijk zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:50 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Opgedrongen door de staat. Ze beginnen al met groep 3 met cito toetsen. Lekker monitoren en grafiekjes zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |