Dat is wel sneuquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onbegonnen werk, teveel users in de sc die geen ander gespreksonderwerp hebben om te bespreken, laatst ging het even over wat anders met JR en Kaneel en meteen was de SC op ons na dood
Je moeder.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Barbie
Wil je een keer afspreken in kortenhoef
wie is dit
Of een kussensloop.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:15 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Voor diegene die eten geeft geef hem liever wat basic kleding of antiroos shampoo.
Volgens mij staken zequote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb ook alweer een aantal tr's gezet maar mods doen niets
Bijna net zo sneu als Braddie zelf jaquote:
quote:Op
zaterdag 3 juli 2021 20:15 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Voor diegene die eten geeft geef hem liever wat basic kleding of antiroos shampoo.
Waar spreken we af?quote:
Is goed ouwe dibbesquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:19 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Waar spreken we af?
Ik ken nog een goede parkeerplaats aan de A2. Je herkent me aan een donkerblauwe BMW.
Erg goed punt swafuzeluquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Paar keer aangekaard
Mods negeren het tering hard
@:ama zou nog eens reageren maar dat is er ook nooit meer van gekomen
Dus voel ze maar eens aan de tand achter de schermen
omdat ie programmeren & leren niks vindtquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom wordt die geen software engineer
hij is mongoolquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:21 schreef FlippingCoin het volgende:
ICT is nog wel een lucratieve sectorquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:21 schreef skidzor het volgende:
[..]
omdat ie programmeren & leren niks vindt
Eigenlijk kan 'ie gewoon niet zo heel veelquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:21 schreef skidzor het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gastquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:19 schreef Dimachaerus het volgende:
ik vroeg hoeveel sollicitaties ie afgelopen week gestuurd had
''ja doei t crypto''
pff
ik ben zo nu geagiteerd
Oke op zich snap ik de keuze voor streamer dan wel die lui kunnen praktisch niks en verdienen aardig wanneer ze succes hebbenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:21 schreef skidzor het volgende:
[..]
Vloggen, streamen en pianospelen en dat betaalt steeds beterquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:22 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Eigenlijk kan 'ie gewoon niet zo heel veel
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |