SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:14 schreef MadMaster het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 3 juli 2021 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het positief was![]()
Het mag van mij met bakken uit de hemel vallen met flink wat onweer.quote:
Ik heb een verzoekje gedaan bij weeronlinequote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het mag van mij met bakken uit de hemel vallen met flink wat onweer.
Dan houdt het festival hier om de hoek hopelijk snel op…
Oh dat is vanavond!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het mag van mij met bakken uit de hemel vallen met flink wat onweer.
Dan houdt het festival hier om de hoek hopelijk snel op…
Sinds 12.00 uur vanmiddag al.quote:
hoe zit dat nu met naar het honkballen gaan ?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds 12.00 uur vanmiddag al.
Maar ik het m.i. minder druk dan normaal, waarschijnlijk omdat het het eerste festival weekend is en je je nog moet testen voordat je naar binnen mag. Dat is toch wel een drempel…
geen bier en andere lekkernijen naast jequote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:20 schreef Melting het volgende:
Pfff..... zo alles tegelijk doen valt nog tegen, zonder voorbereiding.
Rustig aan. Zonder hoesjes is het ook leukquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:20 schreef Melting het volgende:
Pfff..... zo alles tegelijk doen valt nog tegen, zonder voorbereiding.
Daar ben ik vanmiddag voor het eerst na 9 maanden weer geweest, sinds dit weekend hoeft daar niet meer voor getest te worden…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
hoe zit dat nu met naar het honkballen gaan ?
Bier wel, maar nog niet kunnen proeven.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
geen bier en andere lekkernijen naast je
Ik heb het opgezocht en ik snap er niets van…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:18 schreef livelink het volgende:
Ik vond het wel grappig hoor. Ik had het ook zelf een beetje uitgelokt eigenlijk. En het levert geld op voor Fok!
Mijn dochter is gisteren voor het eerst uit geweest. Heeft zich dus vooraf laten testen en had een half uur na de test al een QR-code in haar coronacheck-app. En die is tot zondag geldig, dus gaat ze vanavond weer uit.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds 12.00 uur vanmiddag al.
Maar ik het m.i. minder druk dan normaal, waarschijnlijk omdat het het eerste festival weekend is en je je nog moet testen voordat je naar binnen mag. Dat is toch wel een drempel…
Dat ze er maar flink van geniet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter is gisteren voor het eerst uit geweest. Heeft zich dus vooraf laten testen en had een half uur na de test al een QR-code in haar coronacheck-app. En die is tot zondag geldig, dus gaat ze vanavond weer uit.
beetje ongeduldig aan het wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Bier wel, maar nog niet kunnen proeven.
Moet (voor mij) zo snel mogelijk weer alles zoals voorheen hebben.
Ik weet niet hoe de drukte bij jullie is, maar vanmorgen om 10.00 uur stond hier vlakbij een rij van een paar honderd meter. Ik doe sowieso niet aan die onzin mee…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter is gisteren voor het eerst uit geweest. Heeft zich dus vooraf laten testen en had een half uur na de test al een QR-code in haar coronacheck-app. En die is tot zondag geldig, dus gaat ze vanavond weer uit.
quote:
knappe vrouw zeker die fysio van jouquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ja......
Bij de fysio word ik ook steeds terug gefloten.
Gewoon terug fluiten, dan stoppen ze daar wel mee…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ja......
Bij de fysio word ik ook steeds terug gefloten.
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon terug fluiten, dan stoppen ze daar wel mee…
Bijna.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Is dit James Blunt, gezien het gejengel?
Nee, het sloeg ook allemaal helemaal nergens op. Ik negeer ONZ normaal ook volledig. Gisteren was een rare dag.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht en ik snap er niets van…
Hij heeft een duidelijk punt, dus goed naar luisterenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Het is een gast die een paar jaar ouder is.
Maar hij wil niet dat ik de ene keer zoveel doe, en dan de dag erna niets meer kan.
Heeft hij wel een punt natuurlijk.
Hij krijgt me nog steeds in no-time half dood. Afgelopen vrijdagmorgen ook weer..... duurde paar uur, voordat ik helemaal bij was weer.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft een duidelijk punt, dus goed naar luisteren
Gisteren even die teugels laten vieren, van alle geneugten genoten die je jezelf normaal niet gunt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, het sloeg ook allemaal helemaal nergens op. Ik negeer ONZ normaal ook volledig. Gisteren was een rare dag.
Misschien wel 10 punten zelfsquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar hij wil niet dat ik de ene keer zoveel doe, en dan de dag erna niets meer kan.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren even die teugels laten vieren, van alle geneugten genoten die je jezelf normaal niet gunt.
Ik begrijp je volledig…
Ja..... ik moet gewoon luisteren.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:31 schreef Melting het volgende:
Dit zeg ik tegen mijn ex-collega die sinds afgelopen donderdag geen werk meer heeft.
Stap voor stap, gewoon rustig aan. ( ik weet het, makkelijk gezegd)quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:31 schreef Melting het volgende:
Dit zeg ik tegen mijn ex-collega die sinds afgelopen donderdag geen werk meer heeft.
Zijn eigen schuld. Heeft ontslag genomen, en heeft nog niets anders.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Fatal Flowers - Younger Days
Moest even diep graven…
Verrek, daar was ik nooit op gekomen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:34 schreef MadMaster het volgende:
Fatal Flowers - Younger Days
Moest even diep graven…
Who te fuck is Alice?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Full Force - Alice, I Want You Just For Me (get busy…)
Heeft Merel ook weleens gedaan en het is altijd goedgekomenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn eigen schuld. Heeft ontslag genomen, en heeft nog niets anders.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Full Force - Alice, I Want You Just For Me (get busy…)
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te fuck or not te fuck, dat weet je bij Alice maar nooit…
alice is busyquote:
potver? das een godverquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Potver, ik was laatst op je eiland en ik ben niet eens op zoek gegaan naar je…
Je kunt ook gezellig naar Melting luisteren.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:41 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Welke serie zal ik zo aanvongen?
Hoi Raf.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:41 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Welke serie zal ik zo aanvongen?
Neem gewoon je tijd! Haasten is niet nodig.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over een half uurtje is ze weer beschikbaar…
Je hebt wel een raar wuifhandje tegenwoordig.quote:
Ja jezus, uit het oog, uit het hart.quote:
Is deze beter?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt wel een raar wuifhandje tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:45 schreef Rafeiro het volgende:
Oh Melting doet het weer, ben nog even ingetuned.
leuk geprobeerdquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja jezus, uit het oog, uit het hart.
Maar nu ik je weer heb gezien hier, is dat niet meer van toepassing…
Heb ik gelukkig geen last vanquote:
Prachtig!quote:
Graag gedaan maar voorlopig ben je niet meer aan de beurtquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:50 schreef Melting het volgende:
Trouwens.....
ik wil jullie nogmaals bedanken voor alle kaartjes en cadeautjes die ik gehad heb.![]()
Heeft echt bijgedragen aan mijn herstel.![]()
![]()
![]()
Daar teken ik voor!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
Graag gedaan maar voorlopig ben je niet meer aan de beurt
Met dank aan de Gothmother…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:50 schreef Melting het volgende:
Trouwens.....
ik wil jullie nogmaals bedanken voor alle kaartjes en cadeautjes die ik gehad heb.![]()
Heeft echt bijgedragen aan mijn herstel.![]()
![]()
![]()
Voorlopig ff niemand. Knoopt iedereen dat even in zijn en haar oren?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:50 schreef just me het volgende:
[..]
Graag gedaan maar voorlopig ben je niet meer aan de beurt
Amen to that.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voorlopig ff niemand. Knoopt iedereen dat even in zijn en haar oren?
Dat niet.quote:
aaaah, lief!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prachtig!
Hoe is het met die kleine man van je?
Die zal inmiddels een stuk minder klein zijn, bedenk ik nu…
Vind ik een goed idee.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:53 schreef livelink het volgende:
Dit nummer hoorde ik vandaag toevallig eerder in een youtube-mix. Maar toen wist ik ook al niet van wie het was.
Heb vanmorgen de filiaalhoudster van het Kruidvat gesproken voor wiens winkel ik in elkaar gezakt was, om haar te bedanken voor haar hulp. Het arme mens kreeg zowat zelf een hartklapper, ze dacht dat ik er niet meer was, omdat ik er sindsdien niet meer geweest was…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:53 schreef sacha het volgende:
[..]
aaaah, lief!
de kleine man is bijna 2 meter, maat 47 schoen en wil nog steeds molenaar worden en dat gaat ook gebeuren!
Dat geloof ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb vanmorgen de filiaalhoudster van het Kruidvat gesproken voor wiens winkel ik in elkaar gezakt was, om haar te bedanken voor haar hulp. Het arme mens kreeg zowat zelf een hartklapper, ze dacht dat ik er niet meer was, omdat ik er sindsdien niet meer geweest was…
Rare gewaarwording…
Oops, ik ben zelfs nog naar een concert van hem geweest. Mijn vriendin had een kaartje over, maar kende hem niet echt.quote:
Ach gossiequote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb vanmorgen de filiaalhoudster van het Kruidvat gesproken voor wiens winkel ik in elkaar gezakt was, om haar te bedanken voor haar hulp. Het arme mens kreeg zowat zelf een hartklapper, ze dacht dat ik er niet meer was, omdat ik er sindsdien niet meer geweest was…
Rare gewaarwording…
Ik zou dat vooral nog even heeeeeeeeel rustig aan doenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat niet.
Nog geen conditie, maar daar werk ik aan.
Ik wil komend contactmoment met het werk ook voorstellen om werk weer een beetje op te pakken.
Prachtig!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:53 schreef sacha het volgende:
[..]
aaaah, lief!
de kleine man is bijna 2 meter, maat 47 schoen en wil nog steeds molenaar worden en dat gaat ook gebeuren!
Zo zie je maar eens wat voor een impact zoiets heeft. Niet alleen voor jou, maar ook voor de getuigen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rare gewaarwording…
aaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rare gewaarwording…
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rare gewaarwording…
Zag dat deze niet compleet was.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Jim Gilstrap - Swing Your Daddy
En ja, ik heb dat altijd een rare titel gevonden.
Maar waar istie nou?
ik weet het nog heel goed, Aap ook!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prachtig!![]()
Ik heb ooit beloofd dat we samen op school tijdens zijn verjaardag uit zouden gaan delen, omdat hij toen gepest werd of zoiets. Nog even en hij is van school af…
veel mensen denken aan Aap als ze een molen zien, zo mooi!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
We wandelden vanochtend nog langs een draaiende molen in Akersloot, ik dacht nog aan Aap. Indrukwekkend die draaiende wieken, vooral ook een beetje eng
Dat ja, idiote regel.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:59 schreef sacha het volgende:
[..]
ik weet het nog heel goed, Aap ook!![]()
Aap mocht niet trakteren omdat er al iemand anders jarig was die dag, die naam viel eerder in het alfabet![]()
jij en Piet zouden wel even orde op zaken stellen!
Dat weet je maar nooit, tot je het weet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:00 schreef just me het volgende:
Hoe zou het met Piet zijn, post hij onder weer een andere naam ?
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit, tot je het weet.
Ik heb begrepen dat hij af en toe wel eens opduikt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:00 schreef just me het volgende:
Hoe zou het met Piet zijn, post hij onder weer een andere naam ?
Het is een komen en gaan, vooral gaanquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat hij af en toe wel eens opduikt.
Zelf heb ik 'm al jaren niet gesproken…
Een vriend is zelf een molen aan het bouwen, maar dat gaat vrij langzaam. Al zal hij er inmiddels al wel wonen, hoop ik tenminste voor hemquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:00 schreef sacha het volgende:
[..]
veel mensen denken aan Aap als ze een molen zien, zo mooi!
Stoere actie.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:59 schreef sacha het volgende:
[..]
ik weet het nog heel goed, Aap ook!![]()
Aap mocht niet trakteren omdat er al iemand anders jarig was die dag, die naam viel eerder in het alfabet![]()
jij en Piet zouden wel even orde op zaken stellen!
Dat is wel een hele onderneming, zeg.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een vriend is zelf een molen aan het bouwen, maar dat gaat vrij langzaam. Al zal hij er inmiddels al wel wonen, hoop ik tenminste voor hem
ikquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een vriend is zelf een molen aan het bouwen, maar dat gaat vrij langzaam. Al zal hij er inmiddels al wel wonen, hoop ik tenminste voor hem
Het idee was toch lief !quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is er alleen nooit van gekomen…
Het valt me niet tegen. Ik draai nog een uurtje in ieder geval.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:05 schreef livelink het volgende:
Je bent al een uur bezig, Melting. Hoe bevalt het?
Samba voor Piet - Santanaquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Het valt me niet tegen. Ik draai nog een uurtje in ieder geval.
Ben zelf flink gepest geweest "vroeger". En alleen het idee dat iemand wat zou willen doen doet dan echt veel hoor.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
dat wilde ik niet, teveel verwarring, geeft nietquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga er denk ik ook een biertje bij pakken.quote:
Moet kunnen vanavond.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga er denk ik ook een biertje bij pakken.
Ik heb de afgelopen tijd alweer vaker wat gedronken. Dat helemaal droog staan lukt me niet meer.quote:
Hindert niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen tijd alweer vaker wat gedronken. Dat helemaal droog staan lukt me niet meer.
het is toch ook niet zo dat je elke avond laveloos bentquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen tijd alweer vaker wat gedronken. Dat helemaal droog staan lukt me niet meer.
Nee, ik drink hooguit 1 biertje of wijntje 's avonds. Hoewel dat na maanden niet drinken ook nog best heftig kan zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
het is toch ook niet zo dat je elke avond laveloos bentzo af en toe wat drinken moet kunnen
Ik weet het.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik drink hooguit 1 biertje of wijntje 's avonds. Hoewel dat na maanden niet drinken ook nog best heftig kan zijn.
Veel plezier verder, sacha. Kom weer eens wat vaker langs.quote:
Wat voor een soort festival was/is het?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Even de situatie in de buurt bekeken.
Het regent hier flink en de festivalgangers gaan deels al naar huis.
De rijden taxi's staan al weer in de file…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zulke ongein bijvoorbeeld.You sound reasonable...Time to up my medication.
Een dance festival.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat voor een soort festival was/is het?
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:25 schreef livelink het volgende:
Oasis met het liedje waar ze zichzelf nooit aan hebben gehouden.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Ik beperk me de laatste tijd maar tot leuk spul. beperkt budget, dus goede manier om te beperken![]()
Alles met verwijzingen naar vogels bijvoorbeeld.Niet verkeerd. toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zulke ongein bijvoorbeeld.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ja, dat is altijd irritant. Bij ons aan de overkant is een sportschool waar ze tijdens de pandemie buiten waren aan het sporten. Toen hoorden wij ook alleen het gedreun van de bassen. Blij dat ze weer binnen sporten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een dance festival.
De wind staat gunstig, weinig last van de dreunende bassen.
Op zich stoor ik me daar normaal niet aan, ik ga zelf soms ook naar dat soort beukfestijnen, maar je hoort/voelt hier normaal alleen maar die bassen…
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:28 schreef Symphonic het volgende:
Even schakelen naar het EK. Tot straks![]()
Melting op zaterdag, that’s the way....
Waardeloos die nieuwe regeling, wij zijn ooit overgestapt op kleine flesjes om juist dat statiegeld gedoe te omzeilen…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:27 schreef just me het volgende:
Nu statiegeld op plastic flesjes, straks ook op blikjes ?
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:24 schreef Rafeiro het volgende:
Ik beperk me de laatste tijd maar tot leuk spul. beperkt budget, dus goede manier om te beperken![]()
Alles met verwijzingen naar vogels bijvoorbeeld.Ik heb niet echt een AH met veel variatie wat dat betreft. Donderdag was ik met mijn werk in een biercafe waar ze echt van alles hadden. Dat was wel heel leuk, maar heb ik het ook maar bij 1 exotisch biertje gehouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zulke ongein bijvoorbeeld.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Je hebt er nog een paar tegoed hè?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een AH met veel variatie wat dat betreft. Donderdag was ik met mijn werk in een biercafe waar ze echt van alles hadden. Dat was wel heel leuk, maar heb ik het ook maar bij 1 exotisch biertje gehouden.
dat bier is nu vast over de datumquote:
quote:
Oh jaquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Misschien dat ik wel een keertje langs kom.
Misschien heb je gelijk. Maar The Mo klinkt iets scheller.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, het deed me aan The Mo denken…
Je had gelijk…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk. Maar The Mo klinkt iets scheller.
nadat de slijter hier in de buurt 3x is overvallen is hij er maar mee gestoptquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
AH, Jumbo, Deka en Gall & Gall hier om de spreekwoordelijke hoek.
Al mis ik de oude slijter wel, die had ook veel alcoholvrij, een eigen vat jenever, zij was vinologe en hij wist van alles wel wat (iirc).
Echt slijters echtpaar, heel spontaan ook en altijd goedgemutst.
Triest…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:41 schreef just me het volgende:
[..]
nadat de slijter hier in de buurt 3x is overvallen is hij er maar mee gestopt
Is nu bijna 3 kwartier fietsen naar die slijter, auto is weg immers. Maar ook als hij wat leuks nieuws had, altijd een klein shotje geven om te proeven.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:41 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:41 schreef just me het volgende:
[..]
Is ook zo en hij kende de mensen wist te vertellen wat ze dronken!quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Ain't Gonna Bump A Big Fat Mama - Big John Russel
Ze wisten dat ze dat bij mij niet wisten, was altijd van het proberen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
Is ook zo en hij kende de mensen wist te vertellen wat ze dronken!
Of zo van, mevrouw we hebben uw man al een tijdje niet gezien is het goed met hemquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ze wisten dat ze dat bij mij niet wisten, was altijd van het proberen.
Hij kende de overvallers? Laffe honden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
Is ook zo en hij kende de mensen wist te vertellen wat ze dronken!
Hij had kennelijk de behoefte om zijn voornemen wereldkundig te maken.quote:
Nah ja man/vrouw had ik niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
Of zo van, mevrouw we hebben uw man al een tijdje niet gezien is het goed met hem
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Linkin' Park met iets wat op al hun platen lijkt…
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Ha, bij het intro van de vorige plaat moest ik al aan Air denken.
En daar istie dan: All I Need…
Ik ben nu al gewend om je Raf te noemenquote:
Jepsen. Geen familie van Robert.quote:
Nooit geweten, dacht dat ze met Bas Westerweel was.quote:Passie is een ballad waarvan de tekst gaat over het einde van een liefdesrelatie. Koen Wauters schreef het lied in 1994, na zijn relatiebreuk met Babette van Veen.
Dat is iets wat ik altijd wel heb gedacht. Maar misschien zit het alleen in mijn hoofd.quote:
Dat heb je blijkbaar goed onthouden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik altijd wel heb gedacht. Maar misschien zit het alleen in mijn hoofd.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik altijd wel heb gedacht. Maar misschien zit het alleen in mijn hoofd.
Dit doet jou het gaspedaal intrappen?quote:
Mij niet, daar heb ik toch wel iets meer uptempo voor nodig…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit doet jou het gaspedaal intrappen?
Ja, ik weet het.quote:
Ik had een Alto. Boven de 130 komen dis niet joh.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit doet jou het gaspedaal intrappen?
Ga je denk je ooit nog autorijden?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik had een Alto. Boven de 130 komen dis niet joh.
Nu al jaren geen auto meer
Ik ga zo wel afhaken, ben moe en wil de 2e helft van het voetballen zienquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.
Maar het gaat net zo lekker.
Ik wil eigenlijk tot 23.00 uur doorgaan.
Daarna stop ik wel echt.
Leef je uit, laat je gaan…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.
Daarna stop ik wel echt.
Dan heb je groot gelijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga zo wel afhaken, ben moe en wil de 2e helft van het voetballen zien
Daar mis je niks aanquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
Hou wel je grenzen in de gaten. Wat de fyisiotherapeut ook zei: niet dat je de rest van de week dan niks meer kan.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.
Daarna stop ik wel echt.
Maar super fijn dat je weer aan het draaien bent en ik moet op mijn vingers gaan zitten om niet te zeggen, maak het niet te gek deze 1e keerquote:
Daarom stop ik rond 23.00 uur ook echt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Hou wel je grenzen in de gaten. Wat de fyisiotherapeut ook zei: niet dat je de rest van de week dan niks meer kan.
Ik heb een engelse schoonzoonquote:
Het is net definitief beslist.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
Maar super fijn dat je weer aan het draaien bent en ik moet op mijn vingers gaan zitten om niet te zeggen, maak het niet te gek deze 1e keer
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Nick Lowe - Sound Of Breaking Glass overigens
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is net definitief beslist.
Blijf maar hier…
Sinds kort kan ik weer redelijk zonder bril/lenzen dichtbij én TV kijken.quote:
Oh daar ben ik best jaloers opquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds kort kan ik weer redelijk zonder bril/lenzen dichtbij én TV kijken.
Geen idee hoe dat kan, maar het is wel makkelijk…
Dat is wel raar. Maar wel fijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds kort kan ik weer redelijk zonder bril/lenzen dichtbij én TV kijken.
Geen idee hoe dat kan, maar het is wel makkelijk…
In het ziekenhuis heb ik geen lenzen gedragen en sindsdien droeg ik vanwege de hooikoorts vooral mijn bril.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Iron Maiden - Breng Je Dochter Naar de Slochter
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet zo wel even bezopen, gedrogeerde, kakkende en seksende pubers uit tuinen weg jagen…
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet zo wel even bezopen, gedrogeerde, kakkende en seksende pubers uit tuinen weg jagen…
Jij liever dan ik. Ik zou het ook niet durven, geloof ikquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Ewquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:18 schreef MadMaster het volgende:
We zijn met een mannetje/vrouwtje of 10, komt goed…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Ik zou het ook niet durven, geloof ik
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een flitsende fotocamera is vaak al voldoende…
Tip: doe dat na dit nummer. Of ga dan even rookpauze houden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Na George & Aretha?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Tip: doe dat na dit nummer. Of ga dan even rookpauze houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |