SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:14 schreef MadMaster het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 3 juli 2021 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het positief was![]()
Het mag van mij met bakken uit de hemel vallen met flink wat onweer.quote:
Ik heb een verzoekje gedaan bij weeronlinequote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het mag van mij met bakken uit de hemel vallen met flink wat onweer.
Dan houdt het festival hier om de hoek hopelijk snel op…
Oh dat is vanavond!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het mag van mij met bakken uit de hemel vallen met flink wat onweer.
Dan houdt het festival hier om de hoek hopelijk snel op…
Sinds 12.00 uur vanmiddag al.quote:
hoe zit dat nu met naar het honkballen gaan ?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds 12.00 uur vanmiddag al.
Maar ik het m.i. minder druk dan normaal, waarschijnlijk omdat het het eerste festival weekend is en je je nog moet testen voordat je naar binnen mag. Dat is toch wel een drempel…
geen bier en andere lekkernijen naast jequote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:20 schreef Melting het volgende:
Pfff..... zo alles tegelijk doen valt nog tegen, zonder voorbereiding.
Rustig aan. Zonder hoesjes is het ook leukquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:20 schreef Melting het volgende:
Pfff..... zo alles tegelijk doen valt nog tegen, zonder voorbereiding.
Daar ben ik vanmiddag voor het eerst na 9 maanden weer geweest, sinds dit weekend hoeft daar niet meer voor getest te worden…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
hoe zit dat nu met naar het honkballen gaan ?
Bier wel, maar nog niet kunnen proeven.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
geen bier en andere lekkernijen naast je
Ik heb het opgezocht en ik snap er niets van…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:18 schreef livelink het volgende:
Ik vond het wel grappig hoor. Ik had het ook zelf een beetje uitgelokt eigenlijk. En het levert geld op voor Fok!
Mijn dochter is gisteren voor het eerst uit geweest. Heeft zich dus vooraf laten testen en had een half uur na de test al een QR-code in haar coronacheck-app. En die is tot zondag geldig, dus gaat ze vanavond weer uit.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds 12.00 uur vanmiddag al.
Maar ik het m.i. minder druk dan normaal, waarschijnlijk omdat het het eerste festival weekend is en je je nog moet testen voordat je naar binnen mag. Dat is toch wel een drempel…
Dat ze er maar flink van geniet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter is gisteren voor het eerst uit geweest. Heeft zich dus vooraf laten testen en had een half uur na de test al een QR-code in haar coronacheck-app. En die is tot zondag geldig, dus gaat ze vanavond weer uit.
beetje ongeduldig aan het wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Bier wel, maar nog niet kunnen proeven.
Moet (voor mij) zo snel mogelijk weer alles zoals voorheen hebben.
Ik weet niet hoe de drukte bij jullie is, maar vanmorgen om 10.00 uur stond hier vlakbij een rij van een paar honderd meter. Ik doe sowieso niet aan die onzin mee…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter is gisteren voor het eerst uit geweest. Heeft zich dus vooraf laten testen en had een half uur na de test al een QR-code in haar coronacheck-app. En die is tot zondag geldig, dus gaat ze vanavond weer uit.
quote:
knappe vrouw zeker die fysio van jouquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ja......
Bij de fysio word ik ook steeds terug gefloten.
Gewoon terug fluiten, dan stoppen ze daar wel mee…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ja......
Bij de fysio word ik ook steeds terug gefloten.
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon terug fluiten, dan stoppen ze daar wel mee…
Bijna.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Is dit James Blunt, gezien het gejengel?
Nee, het sloeg ook allemaal helemaal nergens op. Ik negeer ONZ normaal ook volledig. Gisteren was een rare dag.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht en ik snap er niets van…
Hij heeft een duidelijk punt, dus goed naar luisterenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Het is een gast die een paar jaar ouder is.
Maar hij wil niet dat ik de ene keer zoveel doe, en dan de dag erna niets meer kan.
Heeft hij wel een punt natuurlijk.
Hij krijgt me nog steeds in no-time half dood. Afgelopen vrijdagmorgen ook weer..... duurde paar uur, voordat ik helemaal bij was weer.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
Hij heeft een duidelijk punt, dus goed naar luisteren
Gisteren even die teugels laten vieren, van alle geneugten genoten die je jezelf normaal niet gunt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, het sloeg ook allemaal helemaal nergens op. Ik negeer ONZ normaal ook volledig. Gisteren was een rare dag.
Misschien wel 10 punten zelfsquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar hij wil niet dat ik de ene keer zoveel doe, en dan de dag erna niets meer kan.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gisteren even die teugels laten vieren, van alle geneugten genoten die je jezelf normaal niet gunt.
Ik begrijp je volledig…
Ja..... ik moet gewoon luisteren.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:31 schreef Melting het volgende:
Dit zeg ik tegen mijn ex-collega die sinds afgelopen donderdag geen werk meer heeft.
Stap voor stap, gewoon rustig aan. ( ik weet het, makkelijk gezegd)quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:31 schreef Melting het volgende:
Dit zeg ik tegen mijn ex-collega die sinds afgelopen donderdag geen werk meer heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |