Lekkere buurtquote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:03 schreef ToT het volgende:
Rijtjeshuis, evenveel parkeerplaatsen als huizen. Aan de overkant is de eerste parkeerplaats voor het eerste huis, 2e parkeerplaats voor het 2e huis enz.
Hier eist degene van het 3e huis de eerste parkeerplaats op. (Ik zit in het 1e huis.) Toen de buurman tussen ons in (2e huis dus) een keer bezoek had dat de auto op de 1e parkeerplaats neer zetten, stormde de buurman van het 3e huis woest naar buiten en zat te kafferen en te tieren dat die auto van ZIJN parkeerplaats af moest!
Buurman van het 2e huis koopt gelijk een motor die hij permanent op die parkeerplaats zet.
Buurman van het 2e huis ging een keer op zijn motor weg, en de buurman van het 3e huis pleurt er direct permanent zijn aanhangwagen op neer!
Ikzelf heb de auto gewoon om de hoek geparkeerd; paar stapjes verder, maar geen gezeik verder.
Buurman 2 heeft buurman 3 overigens zo ver gekregen dat-ie gaat verhuizen. Zodra dat gebeurd is, krijg ik die 1e parkeerplaats weer!
Meer het eerste. Met problemen oplossen bedoel ik niet zozeer wegtreiteren, maar meer uitpraten, misschien isolatie bij geluidsoverlast etc. Maar als jij ideeen hebt over hoe je ze weg kunt "treiteren", dan mag dat natuurlijk ook. Als het maar "on topic" is, zeg maar.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:20 schreef Tengano het volgende:
Even een korte vraag aan TS.
Is dit nou een topic waarin
• je je kunt beklagen hoe je buren zich misdragen (een soort slachtoffer KLB topic zeg maar)
• of hoe je ze kunt weg treiteren? (meer oplossingsgericht dus)
Zegt een act die elke scheet van mensen afkeurt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:44 schreef Mikeytt het volgende:
Boomer mentaliteit die mensen niks gunnen
De meest gangbare oplossing tegenwoordig is dat je dat voor twee tientjes kunt oplossen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:52 schreef Forumtijger het volgende:
[..]
Meer het eerste. Met problemen oplossen bedoel ik niet zozeer wegtreiteren, maar meer uitpraten, misschien isolatie bij geluidsoverlast etc. Maar als jij ideeen hebt over hoe je ze weg kunt "treiteren", dan mag dat natuurlijk ook. Als het maar "on topic" is, zeg maar.
https://www.ed.nl/binnenl(...)intig-euro~a15bb9eb/quote:Dat is bijna niets", zegt de Amsterdamse korpschef Pieter-Jaap Aalbersberg in een interview op AT5.
Dat krijg je ervan als je mensen met zware psychische problemen toegang tot internet geeftquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:44 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Zegt een act die elke scheet van mensen afkeurt.
Nou ja da mag je ook eigenlijk wel verwachten he. Zulke asso buren overteden vaak de regels dus.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:02 schreef Peter het volgende:
(iets dat veel mensen niet willen, die verwachten dat de verhuurder, politie of gemeente alles oplost.)
Woon je nog bij je mama?quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Onze buurvrouw is overleden en daardoor staat het huis naast ons leeg. Naar alle waarschijnlijkheid zal het huis verkocht worden en krijgen we nieuwe buren. Best wel spannend allemaalIk woon al 29 jaar in hetzelfde huis (vanaf mijn geboorte) en heb al zo'n 20 jaar dezelfde buren.
Het beste is gewoon zo'n aanhangwagen kopen waar je een auto mee kan vervoeren. Die zet je op de ideale parkeerplaats en parkeer je voortaan op die aanhanger.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:03 schreef ToT het volgende:
Rijtjeshuis, evenveel parkeerplaatsen als huizen. Aan de overkant is de eerste parkeerplaats voor het eerste huis, 2e parkeerplaats voor het 2e huis enz.
Hier eist degene van het 3e huis de eerste parkeerplaats op. (Ik zit in het 1e huis.) Toen de buurman tussen ons in (2e huis dus) een keer bezoek had dat de auto op de 1e parkeerplaats neer zetten, stormde de buurman van het 3e huis woest naar buiten en zat te kafferen en te tieren dat die auto van ZIJN parkeerplaats af moest!
Buurman van het 2e huis koopt gelijk een motor die hij permanent op die parkeerplaats zet.
Buurman van het 2e huis ging een keer op zijn motor weg, en de buurman van het 3e huis pleurt er direct permanent zijn aanhangwagen op neer!
Ikzelf heb de auto gewoon om de hoek geparkeerd; paar stapjes verder, maar geen gezeik verder.
Buurman 2 heeft buurman 3 overigens zo ver gekregen dat-ie gaat verhuizen. Zodra dat gebeurd is, krijg ik die 1e parkeerplaats weer!
Openbare weg dus je buurman kan zoveel willen als die wilt, het is niet zijn parkeerplaats. Ik had er vroeg ook zo een die 3 auto's had en als je eens bezoek had die de auto op een van de plaatsen zette waar een van z'n auto's stond hij ook verhaal kwam halen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:03 schreef ToT het volgende:
Tering wat een goed verhaalquote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:03 schreef ToT het volgende:
Die claimende buurman is inmiddels weg, maar ik blijf gewoon om de hoek parkeren; eigenlijk is dat nog een stuk praktischer ook.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:24 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Openbare weg dus je buurman kan zoveel willen als die wilt, het is niet zijn parkeerplaats. Ik had er vroeg ook zo een die 3 auto's had en als je eens bezoek had die de auto op een van de plaatsen zette waar een van z'n auto's stond hij ook verhaal kwam halen.
Die werd de volgende dag wakker met een auto compleet onder de krassen en twee lekke banden. Was ook gelijk over met z'n claimerige gedrag.
Zo los je dat gewoon op.
Ja zoals ik net post is die ene buurman inmiddels verhuisd, maar is op de dag van vertrek met een ladder over de schutting geklommen om de boom van die buurman die hem wegjaagt te slopen!quote:
Ik ken die mannen denk ik wel. Zijn dit ze?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zoals ik net post is die ene buurman inmiddels verhuisd, maar is op de dag van vertrek met een ladder over de schutting geklommen om de boom van die buurman die hem wegjaagt te slopen!
Er zijn 2 dikke takken kapot getrokken terwijl die mooi een perfecte bolle vorm had met de bladeren.
Die wegjaag-buurman gaat die boom in het voorjaar maar omkappen met veel verdriet, maar hij weet waar die vertrokken buurman nu woont en zinspeelt op wraak zodra die een keer op vakantie is!![]()
Ik heb al gezegd dat die vent zijn hele huis binnen en buiten behangen heeft met camera's en dat dat dus niet echt een heel verstandige keuze is.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:58 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ik ken die mannen denk ik wel. Zijn dit ze?
Vandaag de dag zeker niet!quote:
dat is de enige manier dat jij van je buren af kan komen.quote:
beetje afhankelijk van wat je zoekt.. een vrijstaande villa gaat niet lukken neequote:Op zondag 17 oktober 2021 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandaag de dag zeker niet!
Met 4 ton op de bank zit je nog met 30 anderen te bieden op een vervallen huisje in Schubbekutteveen, en met nieuwbouw maak je in soortgelijke plaatsjes net zo weinig kans.
Wij hebben onze zoektocht opgegeven en gaan hier gewoon verbouwen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 00:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is de enige manier dat jij van je buren af kan komen.
[..]
beetje afhankelijk van wat je zoekt.. een vrijstaande villa gaat niet lukken nee
Als je een kat of hont hebt is dat vrij normaal.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:37 schreef Regilio_ het volgende:
Mijn bovenbuurvrouw heeft een aantal steekjes los en stofzuigt haar hele huis 7 dagen per week. Dat begint steevast om 8uur. Het is redelijk gehorig en irritant, maar tegelijkertijd ben ik allang blij dat ze alleen woont ipv allemaal jengelende kutkinderen rondrennen.
Het hele huis, 365 dagen per jaar!?quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je een kat of hont hebt is dat vrij normaal.
Dat hangt van je kat af, ik heb zelf Perzen gehad en dan moet je echt wel elke dag even zuigen, en kammenquote:Op maandag 18 oktober 2021 17:32 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het hele huis, 365 dagen per jaar!?![]()
Ze heeft een kat. Ik heb zelf ook een kat, twee keer per week is meer dan zat. Verharen is ook maar periodes, niet het hele jaar door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |