abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 juli 2021 @ 13:37:53 #1
493737 Forumtijger
RROOAAARRRR!!
pi_200184246
Heb jij ook buren waar je je enorm aan ergert? Hebben ze regelmatig van die luidruchtige feestjes inclusief buitenbarbecue waar bij ze hun hele vriendengroep uitnodigen en dan de hele avond/nacht buiten zitten? Hebben ze de muziekinstallatie of tv altijd veel te hard aanstaan? Hebben ze constant ruzie waarbij ze slaan met de deuren en lopen te schreeuwen en te vloeken?
Lopen ze 's nacht door hun huis te spoken en op de muren te bonken? Gooien ze afvalzakken of etenswaren vanaf hun balkon naar beneden? Doen ze dingen die het daglicht niet kunnen verdragen? Of hebben ze andere nare eigenschappen/gewoontes? Deel dan je ergernissen en frustraties hier, of geef anderen met zulke buren tips om deze problemen op te lossen.
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.
  zaterdag 3 juli 2021 @ 13:44:41 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_200184334
Vaak luidruchtige feestjes, klussen en harde muziek, maar waarom zou ik me daaraan ergeren?

Boomer mentaliteit die mensen niks gunnen _O-
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_200184535
kijk eens op www.overlastadvies.nl van de RUG en boordevol tips wat je kunt doen. Niet commercieel, maar vereist wel actie van jezelf.. (iets dat veel mensen niet willen, die verwachten dat de verhuurder, politie of gemeente alles oplost.)
dag
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 3 juli 2021 @ 14:03:21 #4
74056 crew  ToT
pi_200184546
Rijtjeshuis, evenveel parkeerplaatsen als huizen. Aan de overkant is de eerste parkeerplaats voor het eerste huis, 2e parkeerplaats voor het 2e huis enz.
Hier eist degene van het 3e huis de eerste parkeerplaats op. (Ik zit in het 1e huis.) Toen de buurman tussen ons in (2e huis dus) een keer bezoek had dat de auto op de 1e parkeerplaats neer zetten, stormde de buurman van het 3e huis woest naar buiten en zat te kafferen en te tieren dat die auto van ZIJN parkeerplaats af moest!
Buurman van het 2e huis koopt gelijk een motor die hij permanent op die parkeerplaats zet.
Buurman van het 2e huis ging een keer op zijn motor weg, en de buurman van het 3e huis pleurt er direct permanent zijn aanhangwagen op neer! _O-
Ikzelf heb de auto gewoon om de hoek geparkeerd; paar stapjes verder, maar geen gezeik verder.

Buurman 2 heeft buurman 3 overigens zo ver gekregen dat-ie gaat verhuizen. Zodra dat gebeurd is, krijg ik die 1e parkeerplaats weer! _O-
  zaterdag 3 juli 2021 @ 14:20:27 #5
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200184725
Even een korte vraag aan TS.

Is dit nou een topic waarin
• je je kunt beklagen hoe je buren zich misdragen (een soort slachtoffer KLB topic zeg maar)
• of hoe je ze kunt weg treiteren? (meer oplossingsgericht dus)
pi_200184943
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 14:03 schreef ToT het volgende:
Rijtjeshuis, evenveel parkeerplaatsen als huizen. Aan de overkant is de eerste parkeerplaats voor het eerste huis, 2e parkeerplaats voor het 2e huis enz.
Hier eist degene van het 3e huis de eerste parkeerplaats op. (Ik zit in het 1e huis.) Toen de buurman tussen ons in (2e huis dus) een keer bezoek had dat de auto op de 1e parkeerplaats neer zetten, stormde de buurman van het 3e huis woest naar buiten en zat te kafferen en te tieren dat die auto van ZIJN parkeerplaats af moest!
Buurman van het 2e huis koopt gelijk een motor die hij permanent op die parkeerplaats zet.
Buurman van het 2e huis ging een keer op zijn motor weg, en de buurman van het 3e huis pleurt er direct permanent zijn aanhangwagen op neer! _O-
Ikzelf heb de auto gewoon om de hoek geparkeerd; paar stapjes verder, maar geen gezeik verder.

Buurman 2 heeft buurman 3 overigens zo ver gekregen dat-ie gaat verhuizen. Zodra dat gebeurd is, krijg ik die 1e parkeerplaats weer! _O-
Lekkere buurt :D
  zaterdag 3 juli 2021 @ 14:52:58 #7
493737 Forumtijger
RROOAAARRRR!!
pi_200185099
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 14:20 schreef Tengano het volgende:
Even een korte vraag aan TS.

Is dit nou een topic waarin
• je je kunt beklagen hoe je buren zich misdragen (een soort slachtoffer KLB topic zeg maar)
• of hoe je ze kunt weg treiteren? (meer oplossingsgericht dus)
Meer het eerste. Met problemen oplossen bedoel ik niet zozeer wegtreiteren, maar meer uitpraten, misschien isolatie bij geluidsoverlast etc. Maar als jij ideeen hebt over hoe je ze weg kunt "treiteren", dan mag dat natuurlijk ook. Als het maar "on topic" is, zeg maar.
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.
pi_200185379
www.funda.nl is je oplossing
pi_200185958
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 13:44 schreef Mikeytt het volgende:


Boomer mentaliteit die mensen niks gunnen _O-
Zegt een act die elke scheet van mensen afkeurt.
  zaterdag 3 juli 2021 @ 15:48:03 #10
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_200186021
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 14:52 schreef Forumtijger het volgende:

[..]

Meer het eerste. Met problemen oplossen bedoel ik niet zozeer wegtreiteren, maar meer uitpraten, misschien isolatie bij geluidsoverlast etc. Maar als jij ideeen hebt over hoe je ze weg kunt "treiteren", dan mag dat natuurlijk ook. Als het maar "on topic" is, zeg maar.
De meest gangbare oplossing tegenwoordig is dat je dat voor twee tientjes kunt oplossen.
quote:
Dat is bijna niets", zegt de Amsterdamse korpschef Pieter-Jaap Aalbersberg in een interview op AT5.
https://www.ed.nl/binnenl(...)intig-euro~a15bb9eb/
  zaterdag 3 juli 2021 @ 15:51:54 #11
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_200186095
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 15:44 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Zegt een act die elke scheet van mensen afkeurt.
Dat krijg je ervan als je mensen met zware psychische problemen toegang tot internet geeft :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_200188374
Als mijn bovenbuur door het huis loopt rinkelen de kopjes ongeveer in de kast en je hoort alles als ie met zijn vrienden FIFA aan het spelen is, maar dat heeft meer met de naoorlogse wederopbouwkwaliteit te maken dan met mijn bovenbuur. Zolang alles op normale tijdstippen gebeurt zeuren we hier nergens over, hij hoort mijn home cinema set ook weleens.
pi_200192053
Nu niet meer, maar toen ik nog goedkoop woonde had ik bovenburen die constant liepen te ruzieën, met deuren slaan en door het huis rennen.
Best wel tragisch, want die buren hadden een zoon met een gedragsstoornis.
Tja, wat doe je daaraan? Als de hulpverlening al tekort schiet?
pi_200204624
In mijn oude appartement had ik vooral buren die ruzie maakten en stoners waren. Er werd op zich wel rekening gehouden met anderen vanuit deze buren, maar de sporadische wietgeur was soms alsnog niet te harden.
  zondag 4 juli 2021 @ 17:38:13 #15
496450 Bart.Messen
De elegantie zelve.
pi_200204756
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 14:02 schreef Peter het volgende:
(iets dat veel mensen niet willen, die verwachten dat de verhuurder, politie of gemeente alles oplost.)
Nou ja da mag je ook eigenlijk wel verwachten he. Zulke asso buren overteden vaak de regels dus.
Waar stond de politie ook alweer voor?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bart.Messen op 04-07-2021 17:44:38 ]
Mijn echte naam begint met een D en eindigd op een O.
  User die het meest klaagt 2022 maandag 5 juli 2021 @ 15:37:48 #16
414785 sirdanilot
pi_200216567
Mijn bovenburen in mijn gebouw stampen continu op de grond, maar ze hebben vorig jaar tijdens een feestje ook hun raam gebroken. Hoorde ik opeens rinkeldekinkel, zaten ze (midden tijdens de lockdown) met 10 man thuis en had er eentje het raam gebroken :')

Nu is het bijna een jaar later en het raam is nog steeds gebroken, ze hebben er een plaat MDF tussen gezet :') :') :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  maandag 5 juli 2021 @ 15:48:17 #17
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_200216712
Ga de hele dag door, en ja dan bedoel ik echt 24 uur per dag, klinkklare onzin verkondigen en slap ouwehoeren. Dan beginnen ze in rap tempo te miepen over begrip en zo
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_200216873
Geweldig hoe de standaard-hostnet pagina een prachtig antwoord geeft op de domeinnaam die al bezet is.

"ikwilvanmijnburenaf.nl
Is dat een goed idee?
Natuurlijk is dat een goed idee!"

http://www.ikwilvanmijnburenaf.nl/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 6 juli 2021 @ 12:12:07 #19
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_200227736
quote:
81s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 15:09 schreef mschol het volgende:
www.funda.nl is je oplossing
Nu een huis proberen te kopen _O-
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_200228282
Ik woon naast een studentenhuis, dus ik wist waar ik aan begon toen ik het huis kocht.
Bij echte feestjes waarschuwen ze vooraf en verder is het beperkt tot af en toe wat dronken gestommel op een trap.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_200253324
Ik ben die buurman. Ik geniet ervan om vervelend te zijn. Ik houd dit topic in de gaten om meer manieren te vinden om vervelend te zijn. Ik had de suggestie nog niet gehoord om mijn vuilnis gewoon over het balkon te kieperen. BEDANKT, TS!
pi_200264153
Ik wil even zeggen dat mijn buurt nu echt fantastisch is dat was 10jaar 2blokken verderop wel anders...

heb geen parkeerplaats voor de deur en ben de enige met een mooie sportauto, dus 3deuren verder om de hoek is de openbare parkeerplek... ik mocht van de buurman op die hoek een camera aan zijn gevel maken en iedereen weet ervan vind het prima en laat altijd hetzelfde plekje voor mij vrij (op hun soms bezoek na die er niet vanaf weet) dan kijk ik op de camera wanneer hij leeg is en zet ik mijn auto weer terug...

al is er 1buurman die volgens mij af en toe een beetje psychotische trekjes heeft,
maar dan is hij gewoon in slecht humeur en moet je hem even negeren
tot ie de weer erop weer netje iedereen groet...
pi_200274287
Onze buurvrouw is overleden en daardoor staat het huis naast ons leeg. Naar alle waarschijnlijkheid zal het huis verkocht worden en krijgen we nieuwe buren. Best wel spannend allemaal :D Ik woon al 29 jaar in hetzelfde huis (vanaf mijn geboorte) en heb al zo'n 20 jaar dezelfde buren.
pi_200275912
Wie niet?
pi_201603927
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Onze buurvrouw is overleden en daardoor staat het huis naast ons leeg. Naar alle waarschijnlijkheid zal het huis verkocht worden en krijgen we nieuwe buren. Best wel spannend allemaal :D Ik woon al 29 jaar in hetzelfde huis (vanaf mijn geboorte) en heb al zo'n 20 jaar dezelfde buren.
Woon je nog bij je mama?
Cindy De Vuyst
  maandag 11 oktober 2021 @ 08:00:53 #26
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_201712594
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 14:03 schreef ToT het volgende:
Rijtjeshuis, evenveel parkeerplaatsen als huizen. Aan de overkant is de eerste parkeerplaats voor het eerste huis, 2e parkeerplaats voor het 2e huis enz.
Hier eist degene van het 3e huis de eerste parkeerplaats op. (Ik zit in het 1e huis.) Toen de buurman tussen ons in (2e huis dus) een keer bezoek had dat de auto op de 1e parkeerplaats neer zetten, stormde de buurman van het 3e huis woest naar buiten en zat te kafferen en te tieren dat die auto van ZIJN parkeerplaats af moest!
Buurman van het 2e huis koopt gelijk een motor die hij permanent op die parkeerplaats zet.
Buurman van het 2e huis ging een keer op zijn motor weg, en de buurman van het 3e huis pleurt er direct permanent zijn aanhangwagen op neer! _O-
Ikzelf heb de auto gewoon om de hoek geparkeerd; paar stapjes verder, maar geen gezeik verder.

Buurman 2 heeft buurman 3 overigens zo ver gekregen dat-ie gaat verhuizen. Zodra dat gebeurd is, krijg ik die 1e parkeerplaats weer! _O-
Het beste is gewoon zo'n aanhangwagen kopen waar je een auto mee kan vervoeren. Die zet je op de ideale parkeerplaats en parkeer je voortaan op die aanhanger.
  maandag 11 oktober 2021 @ 14:01:07 #27
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_201716115
Ik moet zeggen dat ik ondanks dat ik in een sociale huurflatje uit 1987 woon, het een vrij geluidsdicht huis is. Ik hoor erg weinig tot niks van mijn buren, alleen als ik in de hal sta hoor ik geluiden uit het trappenhuis. Maar dat stelt allemaal niet zo heel veel voor, want dat zijn dus voornamelijk voordeuren die geopend en gesloten worden.

Heb alleen wel een onderbuurvrouw met honden die om elke scheet keihard blaffen (ook als ik (voor corona uiteraard) om een uur of 4:30 thuis kom uit de kroeg en ik heel zachtjes door het trappenhuis sluip gaan ze al los _O- ), maar als ik eenmaal in m'n huis zit hoor ik ook dat bijna niet.
pi_201721941
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 14:03 schreef ToT het volgende:
Rijtjeshuis, evenveel parkeerplaatsen als huizen. Aan de overkant is de eerste parkeerplaats voor het eerste huis, 2e parkeerplaats voor het 2e huis enz.
Hier eist degene van het 3e huis de eerste parkeerplaats op. (Ik zit in het 1e huis.) Toen de buurman tussen ons in (2e huis dus) een keer bezoek had dat de auto op de 1e parkeerplaats neer zetten, stormde de buurman van het 3e huis woest naar buiten en zat te kafferen en te tieren dat die auto van ZIJN parkeerplaats af moest!
Buurman van het 2e huis koopt gelijk een motor die hij permanent op die parkeerplaats zet.
Buurman van het 2e huis ging een keer op zijn motor weg, en de buurman van het 3e huis pleurt er direct permanent zijn aanhangwagen op neer! _O-
Ikzelf heb de auto gewoon om de hoek geparkeerd; paar stapjes verder, maar geen gezeik verder.

Buurman 2 heeft buurman 3 overigens zo ver gekregen dat-ie gaat verhuizen. Zodra dat gebeurd is, krijg ik die 1e parkeerplaats weer! _O-
Openbare weg dus je buurman kan zoveel willen als die wilt, het is niet zijn parkeerplaats. Ik had er vroeg ook zo een die 3 auto's had en als je eens bezoek had die de auto op een van de plaatsen zette waar een van z'n auto's stond hij ook verhaal kwam halen.

Die werd de volgende dag wakker met een auto compleet onder de krassen en twee lekke banden. Was ook gelijk over met z'n claimerige gedrag.

Zo los je dat gewoon op.
  maandag 11 oktober 2021 @ 21:33:35 #29
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_201722165
Ik heb twee buurmannen die samen 8 van de beschikbare 22 parkeerplaatsen bezetten. Ik heb een buurkind die denkt de nieuwe Elvis te zijn en elke dag uuuuurenlang repeteert op zang, piano en saxofoon. Ik heb een buurvrouw en een buurvrouwdochter met Thatcherstemmen.

Ik hou zoveel van mijn huis dat het me allemaal jeukt.
Prrrrr
  Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 22:14:19 #30
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201723047
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 14:03 schreef ToT het volgende:
Rijtjeshuis, evenveel parkeerplaatsen als huizen. Aan de overkant is de eerste parkeerplaats voor het eerste huis, 2e parkeerplaats voor het 2e huis enz.
Hier eist degene van het 3e huis de eerste parkeerplaats op. (Ik zit in het 1e huis.) Toen de buurman tussen ons in (2e huis dus) een keer bezoek had dat de auto op de 1e parkeerplaats neer zetten, stormde de buurman van het 3e huis woest naar buiten en zat te kafferen en te tieren dat die auto van ZIJN parkeerplaats af moest!
Buurman van het 2e huis koopt gelijk een motor die hij permanent op die parkeerplaats zet.
Buurman van het 2e huis ging een keer op zijn motor weg, en de buurman van het 3e huis pleurt er direct permanent zijn aanhangwagen op neer! _O-
Ikzelf heb de auto gewoon om de hoek geparkeerd; paar stapjes verder, maar geen gezeik verder.

Buurman 2 heeft buurman 3 overigens zo ver gekregen dat-ie gaat verhuizen. Zodra dat gebeurd is, krijg ik die 1e parkeerplaats weer! _O-
Tering wat een goed verhaal :D _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:37:41 #31
74056 crew  ToT
pi_201725531
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:24 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]
Openbare weg dus je buurman kan zoveel willen als die wilt, het is niet zijn parkeerplaats. Ik had er vroeg ook zo een die 3 auto's had en als je eens bezoek had die de auto op een van de plaatsen zette waar een van z'n auto's stond hij ook verhaal kwam halen.

Die werd de volgende dag wakker met een auto compleet onder de krassen en twee lekke banden. Was ook gelijk over met z'n claimerige gedrag.

Zo los je dat gewoon op.
Die claimende buurman is inmiddels weg, maar ik blijf gewoon om de hoek parkeren; eigenlijk is dat nog een stuk praktischer ook.
Hij was ook regelmatig goed woest als buren van de overkant hun auto soms aan onze kans zetten als daar een avondje wat meer auto's stonden voor een feestje of zo.
Hij zei dat hij spijkers achter de banden zou leggen als ze HUN auto's ooit nog een keer aan ONZE kant zouden zetten!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:41:15 #32
74056 crew  ToT
pi_201725551
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 22:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Tering wat een goed verhaal :D _O-
Ja zoals ik net post is die ene buurman inmiddels verhuisd, maar is op de dag van vertrek met een ladder over de schutting geklommen om de boom van die buurman die hem wegjaagt te slopen! _O-
Er zijn 2 dikke takken kapot getrokken terwijl die mooi een perfecte bolle vorm had met de bladeren.
Die wegjaag-buurman gaat die boom in het voorjaar maar omkappen met veel verdriet, maar hij weet waar die vertrokken buurman nu woont en zinspeelt op wraak zodra die een keer op vakantie is! _O- :')
Ik heb al gezegd dat die vent zijn hele huis binnen en buiten behangen heeft met camera's en dat dat dus niet echt een heel verstandige keuze is.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:47:39 #33
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_201725583
Parkeerplekken claimen is zo'n beetje het meest sneue dat er is.
pi_201727813
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 08:41 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja zoals ik net post is die ene buurman inmiddels verhuisd, maar is op de dag van vertrek met een ladder over de schutting geklommen om de boom van die buurman die hem wegjaagt te slopen! _O-
Er zijn 2 dikke takken kapot getrokken terwijl die mooi een perfecte bolle vorm had met de bladeren.
Die wegjaag-buurman gaat die boom in het voorjaar maar omkappen met veel verdriet, maar hij weet waar die vertrokken buurman nu woont en zinspeelt op wraak zodra die een keer op vakantie is! _O- :')
Ik heb al gezegd dat die vent zijn hele huis binnen en buiten behangen heeft met camera's en dat dat dus niet echt een heel verstandige keuze is.
Ik ken die mannen denk ik wel. Zijn dit ze?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:59:43 #35
74056 crew  ToT
pi_201727836
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:58 schreef Lyrewyn het volgende:

[..]
Ik ken die mannen denk ik wel. Zijn dit ze?
_O- De uiterlijke gelijkenis met 1 van hen is wel erg treffend! :D
En dat "Hij begon!" ook!
Dan zeg ik weer: "Ja ik weet dat hij begon, maar jij blijft er maar mee door gaan."
- "Ja dan moet hij maar zijn excuses aanbieden!"
"Dat doet hij nooit, dat weet je. Laat het gewoon gaan."
En dan komt er weer een enorme racistische scheldkanonnade met een bepaalde vreselijke ziekte over die buurman.
pi_201727908
Ik heb bovenburen maar gelukkig nergens last van. Je hoort letterlijk iedere stap die ze zetten maar het zijn fatsoenlijke mensen dus ze zijn na 10:00 uur stil.

Vorige woning een meid naast me die wel eens muziek hard had staan of feestjes gaf door de week. Gewoon strak/streng aankijken en zeggen dat je overlast hebt en netjes vragen of het zachter mag. Als ze het niet zou doen dan gewoon politie bellen, maar mijn blikken zeggen vaak al genoeg. Buren moet je goed africhten.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_201792224
quote:
81s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 15:09 schreef mschol het volgende:
www.funda.nl is je oplossing
Nou nee
pi_201796144
Mijn bovenbuurvrouw heeft een aantal steekjes los en stofzuigt haar hele huis 7 dagen per week. Dat begint steevast om 8uur. Het is redelijk gehorig en irritant, maar tegelijkertijd ben ik allang blij dat ze alleen woont ipv allemaal jengelende kutkinderen rondrennen.
pi_201796255
Mijn buurvrouw heeft een relatie! :(

Wat een circlejerk 'ik heb met moeite een huis kunnen kopen en lig er krom voor, dus het moet wel perfect zijn' (niet richting TS, die koopt helemaal niets)

Tip: Ga lekker hout stoken, dan pest je de hele buurt. :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 17 oktober 2021 @ 16:50:30 #40
74056 crew  ToT
pi_201796324
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 09:22 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Nou nee
Vandaag de dag zeker niet!
Met 4 ton op de bank zit je nog met 30 anderen te bieden op een vervallen huisje in Schubbekutteveen, en met nieuwbouw maak je in soortgelijke plaatsjes net zo weinig kans.
pi_201802504
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 09:22 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Nou nee
dat is de enige manier dat jij van je buren af kan komen.
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 16:50 schreef ToT het volgende:

[..]
Vandaag de dag zeker niet!
Met 4 ton op de bank zit je nog met 30 anderen te bieden op een vervallen huisje in Schubbekutteveen, en met nieuwbouw maak je in soortgelijke plaatsjes net zo weinig kans.
beetje afhankelijk van wat je zoekt.. een vrijstaande villa gaat niet lukken nee
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 18 oktober 2021 @ 08:09:40 #42
74056 crew  ToT
pi_201803008
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 00:54 schreef mschol het volgende:

[..]
dat is de enige manier dat jij van je buren af kan komen.
[..]
beetje afhankelijk van wat je zoekt.. een vrijstaande villa gaat niet lukken nee
Wij hebben onze zoektocht opgegeven en gaan hier gewoon verbouwen.
Ja er is 1 huis dat we wel kunnen kopen, maar dat zit aardig aan de grens van ons budget en er moet veel aan gebeuren, en de verkopende makelaar ligt erg dwars; we moeten het huis maar op onze kosten bouwtechnisch laten keuren ene alvast kosten maken ons huis te koop te zetten terwijl de bezichtigingen en biedingen op dat huis door blijven gaan! _O-
pi_201805264
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 16:37 schreef Regilio_ het volgende:
Mijn bovenbuurvrouw heeft een aantal steekjes los en stofzuigt haar hele huis 7 dagen per week. Dat begint steevast om 8uur. Het is redelijk gehorig en irritant, maar tegelijkertijd ben ik allang blij dat ze alleen woont ipv allemaal jengelende kutkinderen rondrennen.
Als je een kat of hont hebt is dat vrij normaal.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 18 oktober 2021 @ 14:45:59 #44
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_201806868
Mijn onderbuurvrouw snapt het verschil tussen 'iets horen' en 'overlast ondervinden' niet zo goed, en gaat dus voor elk geluidje dat ze hoort (en je hoort vrijwel alles in deze flats, als iemand praat of loopt of de tv aan heeft staan of de wc doortrekt of wat dan ook dan hoor je dat) de woningbouwvereniging bellen om te klagen. Voorheen belde ze ook continu de politie, maar die komen inmiddels al niet meer opdagen als er niet ook een klacht van iemand anders in de flat komt.
  maandag 18 oktober 2021 @ 15:05:55 #45
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_201807108
Eigenlijk opvallend weinig overlast hier. Het enige wat me af en toe irriteert is het geblaf van de hond van de buurvrouw. Zodra die weg is (en de hond dus alleen) blaft 'ie bijna continue. Gelukkig is buuf niet vaak weg.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_201807257
Ligt eraan waar je woont.
Mensen huren en kopen wel blind zonder eens goed de buurt en omgeving te verkennen.
Ja en dan komt het gezeik later.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_201808451
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 12:18 schreef raptorix het volgende:

[..]
Als je een kat of hont hebt is dat vrij normaal.
Het hele huis, 365 dagen per jaar!? :')

Ze heeft een kat. Ik heb zelf ook een kat, twee keer per week is meer dan zat. Verharen is ook maar periodes, niet het hele jaar door.

[ Bericht 1% gewijzigd door Regilio_ op 18-10-2021 17:38:43 ]
pi_201808898
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 17:32 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Het hele huis, 365 dagen per jaar!? :')

Ze heeft een kat. Ik heb zelf ook een kat, twee keer per week is meer dan zat. Verharen is ook maar periodes, niet het hele jaar door.
Dat hangt van je kat af, ik heb zelf Perzen gehad en dan moet je echt wel elke dag even zuigen, en kammen :(
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201808979
Mijn buren luisteren de héle dag naar AC/DC....

Of ze het nu leuk vinden of niet..
pi_201809126
Ik heb een buurvrouw waar ik sex mee wil, maar ze is lesbisch, dat heb ik weer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')