SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ja, opzich wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
VDP heeft er toch ook alle belang bij door te rijden?
Morgen verliest hij sowieso de gele trui.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
VDP heeft er toch ook alle belang bij door te rijden?
Ben je er nog werkelijk verbaasd over?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap Wout en Thieu niet zo goed, maar voor een zeker spelletje klaag ik niet
Volgens Roodhooft nietquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen verliest hij sowieso de gele trui.
Had al veel meer kunnen zijn zonder de debielen van Movistar.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
40 seconden voor Carapaz, niet onaardig.
ondertussen terug 30quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
40 seconden voor Carapaz, niet onaardig.
Ik ben er zeker niet verbaasd over, maar toch snap ik het niet. Bijzondere fenomenen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben je er nog werkelijk verbaasd over?
Ha, voor het eerst sinds de Giro2018. Toch altijd het gevoel dat je hem in 1.000 etappes verwacht maar zelden echt doorbijt.quote:
Zouden ze nog steeds woedend zijn?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Had al veel meer kunnen zijn zonder de debielen van Movistar.
Ach dit is t enige wat ze nog kunnen proberen. Anders is de tour sowieso al voor een heel eind geredenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:38 schreef wimderon het volgende:
Veel inspanning voor weinig secondes van Riesjard.
Rancunequote:
Dat was een Belgische provider vroeger. Het is Movistar*quote:
Jegens Carapazquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit rancune jegens Ineos of jegens Jumbo?
Jegens Carapaz.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit rancune jegens Ineos of jegens Jumbo?
Net als dat liedje van Harpoquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat was een Belgische provider vroeger. Het is Movistar*
om zou hij zich nu zo druk maken om die bonificatie als ie van plan is morgen af te stappen? Die gaat nog wel even door.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:44 schreef D_A het volgende:
Nou dan morgen lekker uit de tour stappen en op de OS richten.
Gewoon in het geel na 20km eruit stappen richting Tokyoquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:44 schreef D_A het volgende:
Nou dan morgen lekker uit de tour stappen en op de OS richten.
Nou nou nou nou nou.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een sport he, dat wielrennen.
Een dag, 100 verhalen.
12de worden, dat was niet helemaal de afspraak.quote:
Kwam er nog meer muziek uit.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
MVDP als die zich alleen op het wielrennen moest concerteren ...........
Dat kan. Maar gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:46 schreef Faraday01 het volgende:
Morgen niet meer opstappen of kan dat niet?
Levensgevaarlijke aankomst weerquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, ze maaien Carapaz nog bijna omver voor een sprint om de 14e plek..
Hij geeft Mohoric maar een achteloze felicitatie, itt het geknuffel met Pogchampquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:44 schreef KaheemSaid het volgende:
Baalt Mathieu nu ook nog dat hij niet derde is
Nouja, Vuelta was nog leuk, maar willen ze nu de rest van z'n carrière Carapaz gaan naaien? Er rijdt helemaal geen realistische concurrent van Carapaz bij Movistar.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:48 schreef Salina het volgende:
Lachen. Dit is koers. Zonde voor Carapaz, maar boeien.
Je verwacht het niet inderdaad.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Succesformule voor een toffe eerste week: een tijdrit en een klassieke rit. Shocking.
Dat is niks bergop -als- je eerder de berg op kunt (wat dan maar weer de vraag isquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
De 4e in het klassement staat al op 3 minuten
Denk dat ze dat niet toestaan zolang Van Aert goed staatquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Denk dat Roglic morgen nog slechter wordt en na de rustdag uitstapt..
Jammer van die vele valpartijen in rit 3 maar jaquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Succesformule voor een toffe eerste week: een tijdrit en een klassieke rit. Shocking.
Hebben we niet meer rest van de Tourquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je verwacht het niet inderdaad.
Fatsoenlijke heuvelritten.
Niet. Dat poeft ie zo dicht als ie het wil.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar hoe lastig wordt het voor Pokkie om ruim 3 minuten op WvA te pakken?
Niet zo lastig.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar hoe lastig wordt het voor Pokkie om ruim 3 minuten op WvA te pakken?
Inderdaad geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet. Dat poeft ie zo dicht als ie het wil.
Een dagje geel voor van Aert mag wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet. Dat poeft ie zo dicht als ie het wil.
Wout verdient inderdaad wel een gele truiquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:59 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Een dagje geel voor van Aert mag wel.
Onderonsje van Van der Poel en Wout was er weer eentje voor de plakboeken.
3e week incomingquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:00 schreef Mani89 het volgende:
Steven denkt nu dat de hele ploeg voor hem gaat rijden.
Want? Waarom niet kijken hoe ver je komt. En dan kun je zondag alsnog in de bus gaan zitten of afstappen. Tokyo is nog een eind. Daar gaat 1 bergetappe niks aan veranderenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wout verdient inderdaad wel een gele truibeste wat Mathieu kan doen is morgen in de bus gaan zitten
Ja dit kon niet beter. Terwijl deze etappes juist het gevaarlijkst voor hem zijn, want in de bergen rijdt hij iedereen er zelf wel af.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:00 schreef JohnDDD het volgende:
Pogi heeft toch weer een prima resultaat bereikt vandaag. Alleen tijd verloren op Nibali, maar niet al teveel. Zeker mooi omdat hij op het eind nog maar weinig hulp over had.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:55 schreef eentwee het volgende:
"Koers in de koers"
"2 wedstrijden voor de prijs van 1"
Grootste misvatting in grote rondes.
Omdat het bijna nooit echt gebeurt. Om allerlei redenen loopt het vaak uit op een teleurstelling, bijv:quote:
Dan moet hij nog wel kunnen herstellen, anders heb je er alsnog niks aan.. dan kun je inderdaad beter afstappen en de focus verleggen naar de Vuelta en OSquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
D
[..]
Denk dat ze dat niet toestaan zolang Van Aert goed staat
Er is ze verwacht ik veel aan gelegen te voorkomen dat hij over zijn theewater gaat en een tirreno tik krijgt. En vandaag is hij gruwelijk diep gegaanquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Want? Waarom niet kijken hoe ver je komt. En dan kun je zondag alsnog in de bus gaan zitten of afstappen. Tokyo is nog een eind. Daar gaat 1 bergetappe niks aan veranderen
Hij geeft aan ervoor te willen gaan morgen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik hoop echt dat Mathieu het morgen rustig aan doet.
Akelig dicht in mijn buurt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Superprestigecross in Ruddervoorde
Movistar had hier niet hoeven rijden toch? Dit was gewoon wraak op Carapaz nemen.quote:
Wat had Movistar te winnen met niets doen?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Movistar had hier niet hoeven rijden toch? Dit was gewoon wraak op Carapaz nemen.
Stiekem hopen op wat? Toch niet op MvdP en een klassement?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:33 schreef Toby56 het volgende:
Genoten vanmiddag... het enige dat een beetje jammer is: als we niet al wisten dat Mathieu vroegtijdig gaat afstappen, dan was het spannende gevoel in de onderbuik nog groter geweest. In ieder geval ben ik zelf wel iemand die dan stiekem toch gaat hopen op "het zal toch niet...?
Sympathiequote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat had Movistar te winnen met niets doen?
Zij denken (zouden kunnen denken) dat Carapaz wel een concurrent is van Mas en Pogacar niet. Daar heb ik wel twijfels bij, maar goed.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat hebben ze precies gewonnen door wel te rijden?
Ze hadden ook vrij weinig te verliezen toch?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat had Movistar te winnen met niets doen?
Misschien krijgen ze het vol in hun gezicht terug doordat Ineos nu alles van Movistar gaat terughalenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hadden ook vrij weinig te verliezen toch?
EF reed toch ook? Roglic buitenspel, Thomas stond op kraken.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 18:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hadden ook vrij weinig te verliezen toch?
Hier gaat iets mis, denk ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:02 schreef Beregd het volgende:
1. Mathieu van der Poel (20) - 20
2. Julian Alaphilippe (5) - 25
3. Caleb Ewan (178) - 203
4. Cavendish (1) - 204
5. Van Aert (4) - 208
6. Bouhanni (3) - 211
7. S. Kragh (18) - 229
8. D. Martin
Als VDP hem morgen niet kan behouden, en van Aert iets langer kan aanklampen en de schade beperkt kan houden, dan morgen. Anders volgend jaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:09 schreef Beregd het volgende:
De hamvraag is nu, wanneer grijpt Van Aert nu de gele trui?
morgenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:09 schreef Beregd het volgende:
De hamvraag is nu, wanneer grijpt Van Aert nu de gele trui?
Om de reden die jou toch enorm moet aanspreken:quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:52 schreef TLC het volgende:
Ik las dat JV Poels wil contracteren, dan vraag ik me af
waarom ?
Tenzij Asgreen dat doet.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Als VDP hem morgen niet kan behouden, en van Aert iets langer kan aanklampen en de schade beperkt kan houden, dan morgen. Anders volgend jaar.
Dat schijnt niet te mogen volgens de reglementen, althans niet als je ziek zwak misselijk of overleden bentquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gewoon in het geel na 20km eruit stappen richting Tokyo.
Dan vat ik em nog steeds niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Om de reden die jou toch enorm moet aanspreken:
De eisen zijn:quote:
Had je nog beter Tolhoek kunnen houden, zeker met Kruijswijk die richting pensioen gaatquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De eisen zijn:
- klimmer
- Nederlands
Dat beperkt de mogelijkheden nogal.
Ja maar Twan komt tegenwoordig nog nauwelijks een verkeersheuvel overquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De eisen zijn:
- klimmer
- Nederlands
Er zijn niet veel Nederlanders die in de Jumbotrein plaats kunnen nemen. Misschien hebben ze ook nog hoop dat hij zelf nog wat kan winnen?quote:
Achteraf gezien wel ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Had je nog beter Tolhoek kunnen houden, zeker met Kruijswijk die richting pensioen gaat
Zou hij die rol nu al niet kunnen krijgen nu Roglic kansloos is en wellicht zelfs afstapt?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:43 schreef VoMy het volgende:
Na het zien van vandaag: het zou toch leuk zijn om Van Aert een keer als vrije rol in de Tour te zien, dus bij een ketonenploeg zonder kopman. Dan rijdt ie een hele Tour voor de sprintpunten en de heuvelritten, nu is ie toch lichtelijk gemuilkorfd.
Lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zou hij die rol nu al niet kunnen krijgen nu Roglic kansloos is en wellicht zelfs afstapt?
De vrije rol die hij nu heeft?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:43 schreef VoMy het volgende:
Na het zien van vandaag: het zou toch leuk zijn om Van Aert een keer als vrije rol in de Tour te zien, dus bij een ketonenploeg zonder kopman. Dan rijdt ie een hele Tour voor de sprintpunten en de heuvelritten, nu is ie toch lichtelijk gemuilkorfd.
De Jumbo’s worden iets te hoog ingeschatquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens de bookmakers zijn dit de kanshebbers om de Tour te winnen:
[ afbeelding ]
Of er komt een plan van Djumbo dat ze Van Aert en Vingegaard als duo kopmannen uit willen spelen met Stevie als dark horse? Zal vooral afhangen hoe lang Wout er morgen aan kan blijven hangen en of hij in het geel kan komen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zou hij die rol nu al niet kunnen krijgen nu Roglic kansloos is en wellicht zelfs afstapt?
12 voor Van Aert is echt de gok niet waard, eerder 100+quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De Jumbo’s worden iets te hoog ingeschat
Je bedoelt een klimmer als Roglic, Foss of Vingegaard? Ja, inderdaad jammer dat ze alleen maar Nederlanders contracteren.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Achteraf gezien wel ja.
Of je was gewoon voor een goede klimmer gegaan, ongeacht zijn afkomst.
Het altijd navelstarende wielrennen.
Raar dat ze dan nu ineens voor Tusveld en Poels gaan toch? Ga je jezelf een beetje bewust verzwakken omwille van een vlaggetje, lol.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je bedoelt een klimmer als Roglic, Foss of Vingegaard? Ja, inderdaad jammer dat ze alleen maar Nederlanders contracteren.
Die willen ze bij Wanty nog niet hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Raar dat ze dan nu ineens voor Tusveld en Poels gaan toch? Ga je jezelf een beetje bewust verzwakken omwille van een vlaggetje, lol.
Dat was dit jaar sowieso niet mogelijk met die rare voorbereiding + de focus op de OSquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:23 schreef VoMy het volgende:
[..]
Te laat. Van start tot finish, met voorbereiding.
Wout tegen Matje voor groen, dat wordt mooier dan strijd voor geelquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was dit jaar sowieso niet mogelijk met die rare voorbereiding + de focus op de OS
Ze hebben Gijs Leemreize toch?:Pquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De eisen zijn:
- klimmer
- Nederlands
En Koentje Bouwman. Lenny Hofstede.quote:
Koentje in z’n vorm van de Giro is wel een toegevoegde waarde, maar ze hebben nogal wat matigheid in de ploeg jaquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Koentje Bouwman. Lenny Hofstede.
Wat een doffe ellende. En dat moet dan een van de beste ploegen van de wereld voorstellen.
Wat denk jij RR, gaat Mathieu er morgen voor rijden of parkeert hij hem in de bus?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan Wout van Aert de gele trui van Van der Poel nog bestoken? "Van Aert geeft niet op, hij blijft altijd knokken. Hij kreeg al een paar mokerslagen in zijn strijd om het geel, maar vergeet het dat Wout het zal opgeven."
"Hij zal er blijven in geloven. En op dit moment bestaat de kans dat hij ergens geel gaat grijpen", blijft Nys hoopvol.
"Er komen nu twee etappes met zeer veel hoogtemeters, maar de echte klassementsmannen staan in principe nog te ver om de trui over te nemen. Hij moet Van der Poel wel nog eerst kwijtspelen. Misschien begint de druk van de gele trui bij Van der Poel wel te wegen. Als Van der Poel in de bergen een 'zwak' momentje heeft, kan dat al snel een halve minuut worden."
Gezien de afgelopen dagen gaat hij het proberen. En dat is alleen maar goed, best de moeite waard om hem eens voluit te zien gaan in de bergen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:02 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat denk jij RR, gaat Mathieu er morgen voor rijden of parkeert hij hem in de bus?
Och, ik kan me nog herinneren dat we het met Theo Eltink moesten doen, kwa nederlandse klimmers. Dat was pas ellendequote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Koentje Bouwman. Lenny Hofstede.
Wat een doffe ellende. En dat moet dan een van de beste ploegen van de wereld voorstellen.
Remmert Wielinga reed het snelste bergop van iedereen!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, ik kan me nog herinneren dat we het met Theo Eltink moesten doen, kwa nederlandse klimmers. Dat was pas ellende
Ik denk ook dat hij het zeker gaat proberen. En er is een klein kansje.....quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gezien de afgelopen dagen gaat hij het proberen. En dat is alleen maar goed, best de moeite waard om hem eens voluit te zien gaan in de bergen.
Denk wel dat hij hoe dan ook het geel gaat verspelen.
Ja!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Remmert Wielinga reed het snelste bergop van iedereen!
20 minuten achter het peloton.
Ik denk dat hij te eergevoelig is om de trui aan Wout te verliezen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gezien de afgelopen dagen gaat hij het proberen. En dat is alleen maar goed, best de moeite waard om hem eens voluit te zien gaan in de bergen.
Denk wel dat hij hoe dan ook het geel gaat verspelen.
Hij wil ook gewoon op een waardige manier kunnen afstappen, lijkt me.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik denk dat hij te eergevoelig is om de trui aan Wout te verliezen.
Porte. Keldermerckx.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Welke nobuddie gaat er nu eigenlijk derde worden deze Tour?
35e in de Giro als hoopvolle prestatie. Genotstijden.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, ik kan me nog herinneren dat we het met Theo Eltink moesten doen, kwa nederlandse klimmers. Dat was pas ellende
Die wilde schoon blijven rijden en is er daarom maar mee gestopt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:37 schreef VoMy het volgende:
[..]
35e in de Giro als hoopvolle prestatie. Genotstijden.
Is dit inside info? Reed in zijn laatste jaar nog het meest van de ploeg.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die wilde schoon blijven rijden en is er daarom maar mee gestopt.
Ja, ooit uit vrij betrouwbare bron gehoord.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
Is dit inside info? Reed in zijn laatste jaar nog het meest van de ploeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |