Nog leuke plannen voor het weekend behalve genieten van twee van de prachtigste sporten ter wereld waar echte mannen zich in begeven?quote:
Nog niet echt eigenlijk, even zien wat het weer doet en of hopelijk een lastminute voor de efteling nog lukt.....En jullie?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog leuke plannen voor het weekend behalve genieten van twee van de prachtigste sporten ter wereld waar echte mannen zich in begeven?
Vooral werken eigenlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog niet echt eigenlijk, even zien wat het weer doet en of hopelijk een lastminute voor de efteling nog lukt.....En jullie?
Werkenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog niet echt eigenlijk, even zien wat het weer doet en of hopelijk een lastminute voor de efteling nog lukt.....En jullie?
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Werken![]()
En verjaardag van mam morgen![]()
Zondag lekker niks doen
Ja hequote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
En niksdoen dagen zijn de beste dagen
Ja! En de tv....en wat lekkers te eten en drinken, meer heb ik niet nodigquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja he![]()
Tenminste na een drukke week is het wel heerlijk. Geen wekker zetten ook.
Ik en mijn bank
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja! En de tv....en wat lekkers te eten en drinken, meer heb ik niet nodig
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Of nouja, mis wel een knuffel.....maar vooruit![]()
Nee johquote:Op zondag 4 juli 2021 19:56 schreef Geerd het volgende:
Ik zei wat over een bepaald gedrag .....ban voor 4 dagen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |