Dan moet je eens proberen een studenten OV stop te zettenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:28 schreef dud0r het volgende:
Moet zeggen dat het niet makkelijk ging om het om te zetten in ns flex reizen op rekening.
Zeker omdat ik niet kon inloggen. Achterlijke systeem kan geen password reset doen als je je email nooit geverifieerd hebt.
Duurde anderhalve week en vier medewerkers voor alles geregeld kon worden
Het is nog erger om het weer aan te krijgen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je eens proberen een studenten OV stop te zetten![]()
Heb 5 keer moeten bellen met NS en DOU om het geregeld te krijgen en toen duurde het nog 3 dagen voor het eindelijk verwijderd was
Dat ga ik pas weer eind augustus proberen, eerst even vakantie van school vieren.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is nog erger om het weer aan te krijgen.
en dan keihard werken welquote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat ga ik pas weer eind augustus proberen, eerst even vakantie van school vieren.
Je schrijft zuipen en snuiven onder de baas zijn tijd verkeerdquote:
Fijn weekend puzziequote:
Dankjequote:
Ceedeetjequote:
quote:
Heerlijk inderdaadquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Ceedeetje
[..]![]()
Wat een liefde. Nu al een top weekend.
Hier word altijd met liefde gebaggerdquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Ceedeetje
[..]![]()
Wat een liefde. Nu al een top weekend.
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier word altijd met liefde gebaggerd![]()
VDP in het geel, Cavendish 2 etappes en in het groen, ik wacht rustig tot muis me weer wakker schoptquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zoals het hoort![]()
Overigens, wat een heerlijke eerste week van de tour hè!
Ha ha ja preciesquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
VDP in het geel, Cavendish 2 etappes en in het groen, ik wacht rustig tot muis me weer wakker schopt![]()
Een heerlijk eerste weekje om de tour mee te beginnenquote:
Leuker dan het voetballenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een heerlijk eerste weekje om de tour mee te beginnen![]()
Dat is hetzelfde als zeggen dat alles droger is dan waterquote:
Tis vooral een kwestie van verschillende smakenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als zeggen dat alles droger is dan water
Achja, daarom ga ik ook liever niet om met mensen die geen smaak hebbenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tis vooral een kwestie van verschillende smaken
Groot gelijkquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, daarom ga ik ook liever niet om met mensen die geen smaak hebben
Nog leuke plannen voor het weekend behalve genieten van twee van de prachtigste sporten ter wereld waar echte mannen zich in begeven?quote:
Nog niet echt eigenlijk, even zien wat het weer doet en of hopelijk een lastminute voor de efteling nog lukt.....En jullie?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog leuke plannen voor het weekend behalve genieten van twee van de prachtigste sporten ter wereld waar echte mannen zich in begeven?
Vooral werken eigenlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog niet echt eigenlijk, even zien wat het weer doet en of hopelijk een lastminute voor de efteling nog lukt.....En jullie?
Werkenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog niet echt eigenlijk, even zien wat het weer doet en of hopelijk een lastminute voor de efteling nog lukt.....En jullie?
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Werken![]()
En verjaardag van mam morgen![]()
Zondag lekker niks doen
Ja hequote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
En niksdoen dagen zijn de beste dagen
Ja! En de tv....en wat lekkers te eten en drinken, meer heb ik niet nodigquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ja he![]()
Tenminste na een drukke week is het wel heerlijk. Geen wekker zetten ook.
Ik en mijn bank
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja! En de tv....en wat lekkers te eten en drinken, meer heb ik niet nodig
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Of nouja, mis wel een knuffel.....maar vooruit![]()
Nee johquote:Op zondag 4 juli 2021 19:56 schreef Geerd het volgende:
Ik zei wat over een bepaald gedrag .....ban voor 4 dagen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |