SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Slobeend op 02-07-2021 12:50:50 ]
Nee, hij moest van fiets wisselen en zat achter een val van Landa.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Van die verrassingen op het vlakke zijn volgens mij het enige zwakke punt van Pogacar, net als hij vorig jaar de slag miste in die waaierrit.
Dit wilde ik net posten. Wuyts die dingen gaat vragen aan Carl die hij zelf net zo goed of beter weet.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:50 schreef showtimer het volgende:
Momenten dat Wuyts die Berteele behandelt als een soort De Cauwer zijn toch wel het ergst.
Total Energies.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:48 schreef skysherrif het volgende:
Maar welk team gaat morgen de boel controleren als ze hier daadwerkelijk minuten pakken?
Dat zou kunnen, had ik zo even niet meer paraat.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, hij moest van fiets wisselen en zat achter een val van Landa.
Heel groot dat ie zich morgen meteen in de bus gaat begeven vermoed ikquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe groot is de kans dat Tieu toch de Tour uitrijdt als hij vandaag 5 minuten pakt?
Mooi was dat wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:51 schreef Zwansen het volgende:
Was dat een herhaling of moesten ze weer lachen?
0quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Hoe groot is de kans dat Tieu toch de Tour uitrijdt als hij vandaag 5 minuten pakt?
Goed punt; het merendeel van de kopgroep gaat gewoon voor de etappe. Zij hoeven niet beslist met 10 minuten voorsprong te winnen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:44 schreef Mansjester het volgende:
Mooie kopgroep
Aan de andere kant zie ik weinig problemen voor UAE nog. Zijn geen echte klassementsmannen mee, plus ik denk dat het niet per se het belang van de kopgroep is om meer dan 7 minuten oid voorsprong te hebben.
0%, of de OS moeten morgenochtend toch nog afgelast worden.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Je kan eigenlijk niet in het geel uitstappen (behalve bij een zware val ofzo). In die zin werkt Mathieu zich in een moreel netelig parket.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Daarom toch lekker geweest als er nog 1 klassementsman bij zit, maar dan waren andere ploegen misschien toch eerder mee gaan rijden.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goed punt; het meerendeel van de kopgroep gaat gewoon voor de etappe. Zij hoeven niet beslist met 10 minuten voorsprong te winnen.
Denk dat Skujins en Stuyven wel willen fietsen voor elke seconde.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom toch lekker geweest als er nog 1 klassementsman bij zit, maar dan waren andere ploegen misschien toch eerder mee gaan rijden.
Waarom? Iedereen weet dat Mathieu voor OS goud gaat en hij gaat afstappen op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kan eigenlijk niet in het geel uitstappen (behalve bij een zware val ofzo). In die zin werkt Mathieu zich in een moreel netelig parket.
Allicht, maar niemand wist dat Mathieu zo lang in het geel zou rijden. Als deze vlucht 7 minuten pakt op de streep rijdt hij misschien nog steeds wel in het geel op de eerste rustdag. Wat dan? Gewoon wegwezen omdat je dat nu eenmaal zo gepland had? Kan, maar is wel een beetje respectloos naar de Tour toe.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen weet dat Mathieu voor OS goud gaat en hij gaat afstappen op een gegeven moment.
Mathieu houdt zich niet aan de gangbare wielerwetten. Ik zou het wel wat vinden als ie het aandurft.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kan eigenlijk niet in het geel uitstappen (behalve bij een zware val ofzo). In die zin werkt Mathieu zich in een moreel netelig parket.
Denis Joeskov vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Allicht, maar niemand wist dat Mathieu zo lang in het geel zou rijden. Als deze vlucht 7 minuten pakt op de streep rijdt hij misschien nog steeds wel in het geel op de eerste rustdag. Wat dan? Gewoon wegwezen omdat je dat nu eenmaal zo gepland had? Kan, maar is wel een beetje respectloos naar de Tour toe.
ASO is al dolblij met Mathieu op dit moment. Klassieke shirts in rit 1 en dan nog het geel pakken icm Poupou. Hij kan niet meer stuk daar.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Allicht, maar niemand wist dat Mathieu zo lang in het geel zou rijden. Als deze vlucht 7 minuten pakt op de streep rijdt hij misschien nog steeds wel in het geel op de eerste rustdag. Wat dan? Gewoon wegwezen omdat je dat nu eenmaal zo gepland had? Kan, maar is wel een beetje respectloos naar de Tour toe.
Yuskov is een parodie op een schaatser.quote:
Ik mis nog een bord met Opi/Omiquote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:02 schreef hhh38 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk dat er ook fans van Carapaz aanwezig zijn
Genoeg wielrenners die het er van nemen en een beetje teren op talent. Wat de winterperiode is voor Jan Ullrich is de vroege zomer voor de gemiddelde schaatser, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Heb het altijd met veel plezier gekeken maar de professionaliteit van die lui is nog geen fractie van die van wielrenners.
Die momenten duren zelf al bijna 10 minutenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Vier keer naar Carl in een kwartier, flikker eens op.
Rui Alberto Faria Garcia da Costa zal na vandaag geen meter meer op kop rijden voorspel ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:03 schreef Slobeend het volgende:
Erg mooi dat er bij UAE mannen op kop moeten rijden die dat helemaal niet leuk vinden.
Verschil met Renaat moet over drie weken echt gigantisch zijn ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die momenten duren zelf al bijna 10 minuten
In het veld achtergebleven.quote:
Schaatsers rijden wat, 4 weekenden per jaar wedstrijden tegenwoordig? Het wordt ook echt elk jaar minder. Vergelijk dat eens met het aantal koersdagen van een wielrenner. Of het aantal wedstrijden van een voetballer, for that matter.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Genoeg wielrenners die het er van nemen en een beetje teren op talent. Wat de winterperiode is voor Jan Ullrich is de vroege zomer voor de gemiddelde schaatser, dat dan weer wel.
Dit is echt niet een rit waar je comfortabel zit als je nog au hebt van afgelopen maandag.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:27 schreef franklop het volgende:
Peloton wel op een lint, dus zitten niet stil.
Nee Matthieu gaat er vandoor na de Cat2 berg en komt met 2 minuten voorsprong als winnaar over de streep.quote:
Dat is dan toch een ja..quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee Matthieu gaat er vandoor na de Cat2 berg en komt met 2 minuten voorsprong als winnaar over de streep.
Geldt de regel van Herbert nog, ondanks dat hij nooit meer de Tour zal doen?quote:
Kent Sven ook hellingen waar je 'n kutdag moet hebben om te winnen?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:30 schreef Beregd het volgende:
Nys heeft de laatste helling gereden. Je zal een hele goede dag moeten hebben om te winnen vandaag, zegt hij.
Nee want de rest wordt teruggepakt. De groep haalt het dus nietquote:
Er kan nog van alles misgaan. Het hangt er ook vanaf hoe lang ze eensgezind blijven, denk ik. Le Creusot is nog ver....quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Geldt de regel van Herbert nog, ondanks dat hij nooit meer de Tour zal doen?
Zo ja; dan kan het nog misgaan
Als je wint heb je soberso een goeie dag, puntquote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kent Sven ook hellingen waar je 'n kutdag moet hebben om te winnen?
Er blijft er altijd uiteindelijk maar 1 over van de kopgroep, dat ze niet met 29 naar de finish gaan rijden lijkt me logischquote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee want de rest wordt teruggepakt. De groep haalt het dus niet
Fenomenen.quote:Thomas De Gendt is meestal een goeie voorspeller. Wat denkt hij: speelt Kevin De Bruyne vanavond of niet? "Wablieft?", schrikt De Gendt al lachend. "Wie is dat? Ik heb geen idee. Zal De Gendt de match van de eerste tot de laatste minuut volgen? Hij blaast eens luid: "Pfff: voetbal interesseert me niet zo." Victor Campenaerts: "Of ik wakker lig van de match van de Duivels? Absoluut niet. Ik zal misschien fans verliezen, maar ik ben geen ongelofelijke voetballiefhebber."
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:34 schreef franklop het volgende:
Krijgen de nummers 2 en 3 ook prijzengeld in die sprint?
quote:Sprints intermédiaires / Intermediate sprints
À chaque sprint / for each sprint
1er..................................................................... 1 500 ¤
2e......................................................................1 000 ¤
3e.........................................................................500 ¤
TOTAL...............................................................3 000 ¤
(1) 3 000 ¤ x 19...................................... 57 000 ¤
Als ze zo doorgaan wel. In relatief weinig tijd bijna 'n minuut terug gepakt het peloton.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er blijft er altijd uiteindelijk maar 1 over van de kopgroep, dat ze niet met 29 naar de finish gaan rijden lijkt me logischde vraag is of het peloton ze gaat verslinden.
Ze moeten niet teveel gaan zitten slapen ja. Dan is het snel gedaan met de lol.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Toch bijna een minuut eraf nu ze voorin lopen te lanterfanten.
kan, maar dat kan ook een kans zijn voor een subgroepje om weg te rijden uit de kopgroep.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaan wel. In relatief weinig tijd bijna 'n minuut terug gepakt het peloton.
Ik vraag me af of UAE door blijft fietsen als het verschil < 2 minuten wordt. Uiteindelijk creëren ze misschien alleen maar meer chaos als iedereen wordt teruggepakt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze moeten niet teveel gaan zitten slapen ja. Dan is het snel gedaan met de lol.
Ik denk dat Stuyven zelf misschien ook nog kansen ziet.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:38 schreef VoMy het volgende:
Teunissen, Meurisse, Skujins, Stuyven moeten zich het komende uur gewoon leegrijden samen met misschien nog wat andere renners uit koppeltjes.
De altijd vervelende Jasper Stuyven.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik denk dat Stuyven zelf misschien ook nog kansen ziet.
We zullen het nooit vergeten.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze Androniaanse uitslag wil ik @:Mani89 niet onthouden.
01 Luca Colnaghi U.C. Trevigiani Campana Imballaggi 03:15:50
02 Stefano Gandin Zalf Euromobil Désirée Fior + 00
03 Matteo Zurlo Zalf Euromobil Désirée Fior + 00
04 Riccardo Verza Zalf Euromobil Désirée Fior + 00
05 Leandro Masotto Iseo - Rime - Carnovali + 00
06 Cristian Rocchetta General Store-F.Ili Curia-Essegibi + 00
07 Giulio Masotto Zalf Euromobil Désirée Fior
Ik denk dat Wout en Mathieu daarom aan het lachen waren. “Doorrijden Mathieu, ik wil voetbal zien!”quote:Wout van Aert: "Ik hoop dat we vaart maken in deze lange rit zodat we om 21 u in ons bedje liggen en naar de match kunnen kijken."
quote:De toeschouwer die zaterdag in de openingsrit van de Tour de France met een kartonnen bord een massale valpartij veroorzaakte, moet op 14 oktober in Brest voor de rechter verschijnen. Dat maakt het parket in de Bretonse stad vrijdag bekend.
"De verdachte moet op donderdag 14 oktober 2021 om 13.30 uur verschijnen op de zitting van de correctionele rechtbank van Brest", meldt officier van justitie Camille Miansoni.
Skujins eraf is wel jammer.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:48 schreef Halcon het volgende:
Kopgroep raakt wat vervelende ballast kwijt.
Van de rest in dat groepje er achter ook ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat kun je dan van iedereen wel zeggen
Zitten nog wat bergjes tussen he..quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:51 schreef groenen het volgende:
Volgens de minuut per 10 kilometer regel van Herbert halen ze het niet l.
Hij zwemt er nu als enige nog achter volgens mij. Je ziet hem zo heel mooi op het glooiende parcours net een hobbel achter de kopgroep zitten. Prachtige beelden.quote:
De tour winnen?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hopelijk doet Mathieu geen te gekke dingen met het oog op de Spelen
Heb je al een stijve rechterarm?quote:
Oh ik dacht dat je Guerreiro in je team had.quote:
Ja de meeste mensen blijkbaar, ik merk voorlopig helemaal niks van mijn Janssen vaccin.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb gigantisch last van m'n linkerarm.
De prik zit inderdaad in mijn rechterarm.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja de meeste mensen blijkbaar, ik merk voorlopig helemaal niks van mijn Janssen vaccin.
Ik werd heel moe van die prik de volgende dag, verder viel het reuze meequote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo meteen zal het moment wel aangebroken zijn dat INEOS iets gaat doen. En mogelijk Movistar?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:11 schreef 297534 het volgende:
Ik hoop dat de andere ploegen niet gaan helpen in de achtervolging.
Weet niet hoor.. Alles wat ze doen helpt vooral Pogacar.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:12 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zo meteen zal het moment wel aangebroken zijn dat INEOS iets gaat doen. En mogelijk Movistar?
Ja! Blijkbaar heeft het geholpen.quote:
Mja, waarom zouden ze dat doen?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:12 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zo meteen zal het moment wel aangebroken zijn dat INEOS iets gaat doen. En mogelijk Movistar?
Ik had alleen een beetje last van de plek zelf. Ook spierpijn, maar dat begon al twee dagen voor de prik.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik werd heel moe van die prik de volgende dag, verder viel het reuze mee
Verrassend.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:15 schreef Nober het volgende:
Ik heb nergens last van en dus geen vaccin nodig.
Serieus?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, die zullen Poga alleen gaan aanvallen, maar zeker niet helpen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:12 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Hopelijk brengen ze het ook voor de kijkers thuis in beeld.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:17 schreef Aguero het volgende:
Nog even en het hele peloton mag Ruben uitlachen.
Covid 69?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:24 schreef Beregd het volgende:
Ik heb een stijve rechterpols dankzij deze rit
GPS heeft soms ook Corona.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:23 schreef 297534 het volgende:
Ik hoop dat er iets niet klopt met de tijdmeting, want het peloton staat opeens op 2,5 minuut.
Logisch, met zo'n placebovaccin!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja de meeste mensen blijkbaar, ik merk voorlopig helemaal niks van mijn Janssen vaccin.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Of ben je het type dat ook gigantisch veel last heeft van een doorsnee muggenbult?
Same. Janssen-vaccin = beste vaccin. Geen bijwerkingen, 1 prik, maximaal resultaat.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gaat hij niet doen, vindt hij niet leukquote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:31 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu moet lekker die MTB aan de kant gooien en gaan voor een heerlijke 9e plek in het eindklassement. Laurens ten Dam 2.0.
Geen zin om te checken, maar kan hij nog groen pakken?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:31 schreef franklop het volgende:
Mathieu kan na vandaag ook de bollen weer terugpakken.
Als hij daar zijn energie aan wilt verspelen
Zijn de bollen niet voor degene die als eerst bovenop Signal Iduna bovenkomt?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:31 schreef franklop het volgende:
Mathieu kan na vandaag ook de bollen weer terugpakken.
Als hij daar zijn energie aan wilt verspelen
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:31 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu moet lekker die MTB aan de kant gooien en gaan voor een heerlijke 9e plek in het eindklassement. Laurens ten Dam 2.0.
Bedoel je kaalscheren?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:31 schreef Halcon het volgende:
Klimmetje mooie gelegenheid om de kopgroei wat uit te dunnen?
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geen zin om te checken, maar kan hij nog groen pakken?
Laurens ten Dam heeft nooit in het geel gereden.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:31 schreef Zwansen het volgende:
Nou, ik zeker niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Laurens ten Dam heeft nooit in het geel gereden.
Wel een van de weinige renners voor wie ik mijn handen in het vuur durf te steken dat ze nooit aan de dope hebben gezeten trouwens.
Waarom? Jarenlang gereden bij een van de vele dubieuze ploegen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Laurens ten Dam heeft nooit in het geel gereden.
Wel een van de weinige renners voor wie ik mijn handen in het vuur durf te steken dat ze nooit aan de dope hebben gezeten trouwens.
Mooi, zijn we van zijn zielige en irritante act af.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:35 schreef Momo het volgende:
Ide dus echt alleen aan het knechten voor Wilco vanaf nu
Hebben ze Merlier ongelult om te rijden voor het groen van Philipsen, gaan ze voor Matje.quote:
Wat een wreed lot. Voor de tijdrit had iemand tegen Wilco gezegd dat dit het moment van de waarheid is, en dat hij misschien wel het geel kan pakken. Het voorspelbare gevolg werd een feit. Wat een jandoedel. Wat een waardeloze coureur.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:35 schreef Momo het volgende:
Ide dus echt alleen aan het knechten voor Wilco vanaf nu
Astarloa.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Pildaursen is de allerslechtste wereldkampioen in de geschiedenis.
Astarloa was van het niveau Bettini in verhouding tot deze Deense Kirsipuu.quote:
Geen idee, maar lijkt erop dat UAE ze mooi te pakken heeft door de voorsprong (gecontroleerd) op te laten lopen.quote:
Dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Geen idee, maar lijkt erop dat UAE ze mooi te pakken heeft door de voorsprong (gecontroleerd) op te laten lopen.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:49 schreef skysherrif het volgende:
was gewoon even positionering, zijn nu weer gestopt toch
Vast wel speldenprikjes. Maar Pogacar wint ook LBL dus is naast tijdrijden en klimmen ook de beste van de wereld in dit soort werk.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:54 schreef skysherrif het volgende:
Ben ook wel benieuwd wat het peleton nog gaat doen op 40km van de finish, gaan er daar nog aanvallen plaatsen na zo een zware etappe.
Ja ik verwacht dan ook voornamelijk pogacar die wat gaat proberen als middelvinger terug naar de teams die UAE het werk lieten doenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vast wel speldenprikjes. Maar Pogacar wint ook LBL dus is naast tijdrijden en klimmen ook de beste van de wereld in dit soort werk.
Konrad ja? De man met nog minder profzeges dan Kelderman?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:51 schreef Felagund het volgende:
De pronostieken van onze commentatoren
Sven Nys: Simon Yates
Christophe Vandegoor: Søren Kragh Andersen
Michel Wuyts: Wout van Aert
José De Cauwer: Patrick Konrad
De altijd chauvinistische Wuyts.
hé hé hé!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:01 schreef VoMy het volgende:
De nutteloze Xandro mag zich wel eens nuttig maken.
Hij zou beter z'n fiets aan de haak hangen . Pijnlijk dit.quote:
Hij is ook een stukje ouder.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Lo Squalo heeft meer monumenten op zijn naam staan dan Van Aert en Van der Poel tezamen.
En hoeveel monumenten hebben ze samen gereden en heeft Nibali gereden? #dtvquote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van der Poel en Van Aert zijn samen 52.
Dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En hoeveel monumenten hebben ze samen gereden en heeft Nibali gereden? #dtv
Kan ook. In beide gevallen is het matig.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:22 schreef wimderon het volgende:
Het lijkt me waarschijnlijker dat Matxin de knip getrokken heeft, maar dit geheel terzijde.
Nibs rijdt vooral om anderen te doen verliezenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:23 schreef Momo het volgende:
Mooi om te zien toch, al zal een echt top klassement voor Nibali er toch niet meer inzitten.
Die hebben geen verstand van wielrennen, dat leek me al langer duidelijkquote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo dachten ze bij de NOS dat er alleen een paar Fransen mee zouden rijden?
Ben benieuwd wie de NOS in CM zouden hebben op zo'n dagquote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Die hebben geen verstand van wielrennen, dat leek me al langer duidelijk
Ik denk dat Mathieu nu alleen Wout in de gaten houdt en het voor de rest wel prima vindt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mathieu pakt het wat atypisch aan. Vooral tempo maken en nu in het groepje blijven zitten. Normaal begint hij er zelf aan.
Alleen dat het lang wasquote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Herman vd Zandt "dacht dat het een dag werd van wat Fransen voorop en de rest kon gaan snurken".
Bij deze unqualified voor de job. Heeft ie het parcours uberhaupt wel bekeken?
Wat lees ik hier!?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nibs rijdt vooral om anderen te doen verliezen
Rolland, Pacher, Peters..quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie de NOS in CM zouden hebben op zo'n dag
Nibali is een vervelende man.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:31 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Wat lees ik hier!?
Nibali is samen met El Pistolero de zegen geweest voor het wielrennen in de grote rondes na het tijdperk Armstrong!
In alles is Nibali een fenomeen.
Hup zwart paard Brentquote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit viertal mag wel vooruit blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |