EURO?!quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:56 schreef Mortaxx het volgende:
Volgens kun je het beste een paar Koerden 50k geven als ze ervoor zorgen dat zo'n IS terrorist een ongelukje krijgt
Jij bent toch jumi?quote:Op donderdag 1 juli 2021 23:25 schreef Azula het volgende:
Vroeger deden we dat wel hier. Weet nog Jumi met haar beschimmelde appel.
Bedoel je niet Junami?quote:Op donderdag 1 juli 2021 23:25 schreef Azula het volgende:
Vroeger deden we dat wel hier. Weet nog Jumi met haar beschimmelde appel.
Die nieuwe camera is echt niksquote:
Geen idee waar dit over gaat.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:11 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Juminelle toch? Maar die bleek fake te zijn.
Nee? Ik ben Phan.quote:
EXIT?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:21 schreef Azula het volgende:
Hmm ben mee gevraagd naar een festival dat vier dagen duurt ergens in de Balkan. Ben oud geworden want heb niet echt zin.
Nooit geweestquote:
Ik ga het maar even opzoeken + hotels in de buurt. Vraag me echt af hoe mensen vier dagen lang feesten en waarom ik dit überhaupt overweeg.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit geweest
Vind het er wel tof uitzien altijd, goeie setting zo bij dat kasteel
Ik vind Syrie eng klinkenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:22 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja. Is dat wat? Vind Servië echt eng klinken.![]()
Wil in beide niet dood gevonden worden.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind Syrie eng klinken
Servie valt wel mee
Phantomesse/juminelle was zelfde dacht ikquote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:19 schreef Azula het volgende:
[..]
Nee? Ik ben Phan.
Juminelle was een catfish. Tevens zie je mij al een beschimmelde appel op m’n slaapkamer huisvesten voel even je voorhoofd.
Jonge. Jumi was een slanke Indo genaamd Kimberly en ik ben gewoon ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Phantomesse/juminelle was zelfde dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |