Waarom zou het wel ergens over moeten gaan volgens jou? FOK! is een community. Als hier iemand twee jaar echt tot in de puntjes aan het faken is en dat komt aan het licht, dan is dat gewoon nieuws en wilt iedereen er wat over te zeggen hebben.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:59 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Dit gaat toch totaal nergens over? Jullie schenken eerst aandacht aan een fake persoon en daarna lullen jullie topics vol over de ontmaskering van diezelfde fake persoon. Hoe leeg is je leven dan?
Als mensen hun tijd nuttiger zouden besteden, zou de wereld er een stuk beter uitzien. Maar weet je wie mag oprotten uit deze topic: een persoon die echt wat nuttigs meedeelt, ik dus. Maar is mijn zorg verder niet. Kijk maar wat je doet ja.
Ja. Maar als je 23 accounts maakt, is het net of je zo'n goede cover wilt hebben dat niemand je kan ontdekken. Waarom zou je zoiets doen als je wel echt die persoon bent?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is juist het psychische. Dat is dan ook de reden dat zij zich niet meer vertoont. Eén accounts is niet erg, 23 wel.
Zou er voor naar de bios gaan.quote:
Ik was Juminelie maar geen Juminelle.quote:
Chill 'm nog altijd in downtown Roffa. Maar dit trok zodanig mijn aandacht dat ik voor een paar uurtjes weer zolderkamernerd ben.quote:
Tuig.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Moah. De zoveelste KLB SC poster die nep blijkt te zijn.
Die baalt dat ze betrapt is. Of ze start gewoon een nieuw project op een ander groot forum, zoals viva of libelle.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:07 schreef Lindstrøm. het volgende:
Hoe zou de persoon achter Juminelle denken nu denken jullieZou toch minstens even langs een kliniek gaan.. 't is maar goed dat ze ontdekt is, dan kan er nog een lichtje gaan branden. Of hang jezelf op, ook goed.
Maroc forum?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die baalt dat ze betrapt is. Of ze start gewoon een nieuw project op een ander groot forum, zoals viva of libelle.
Ik wilde eigenlijk "Jumineiie" aanmaken maar dan moest ik ook weer een nieuw emailadres aanmaken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik was Juminelie maar geen Juminelle.Er was al een kloonscan gedaan dezelfde dag en zij heeft ook geen kloons, tenzij die persoon achter proxy's werkt, maarja 2 jaar achter een proxy elke keer dat je inlogt?
Is in 2 minuten geregeld joh.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk "Jumineiie" aanmaken maar dan moest ik ook weer een nieuw emailadres aanmaken.
Ik kom je s nachts nooit meer tegen in de kuttopics der FOK!, dacht dat je van de Erasmusbrug gevallen was. Gelukkig leef je nog.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Chill 'm nog altijd in downtown Roffa. Maar dit trok zodanig mijn aandacht dat ik voor een paar uurtjes weer zolderkamernerd ben.
Userfoto's #271quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:57 schreef Loverrrr het volgende:
Wat had die Juminele dat zij zoveel indruk heeft gemaakt op menig Fokkertjes?![]()
Behalve dan dat zij een vrouw was.
Snap ik, maar had er gewoon geen zin in.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is in 2 minuten geregeld joh.
Nuttig?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:59 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Dit gaat toch totaal nergens over? Jullie schenken eerst aandacht aan een fake persoon en daarna lullen jullie topics vol over de ontmaskering van diezelfde fake persoon. Hoe leeg is je leven dan?
Als mensen hun tijd nuttiger zouden besteden, zou de wereld er een stuk beter uitzien. Maar weet je wie mag oprotten uit deze topic: een persoon die echt wat nuttigs meedeelt, ik dus. Maar is mijn zorg verder niet. Kijk maar wat je doet ja.
Gelukkig heb ik altijd wel een extra e-mail adres achter de hand.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk "Jumineiie" aanmaken maar dan moest ik ook weer een nieuw emailadres aanmaken.
Ja, nou en? Het is toch niks nieuws dat er gekke mensen bestaan. Ik vind dit niet eens zo heel vreemd in de oren klinken dat iemand 2 jaar een identiteit heeft lopen faken. Er gebeuren dagelijks de gekste dingen. Maar om nou uitgebreid aandacht aan zo'n onnozel geval op fok te geven, dat vindt zo een persoon ook fantastisch hoor en die lol gun je hem/haar toch zeker niet?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Waarom zou het wel ergens over moeten gaan volgens jou? FOK! is een community. Als hier iemand twee jaar echt tot in de puntjes aan het faken is en dat komt aan het licht, dan is dat gewoon nieuws en wilt iedereen er wat over te zeggen hebben.
Daarbij hoef je niet op te rotten en mag je best een mening hebben, maar als je zo belerend en alwetend binnen komt vallen kun je er natuurlijk op wachten dat de users geen trek in je hebben en je sommeren op op te zouten. Niet zo vreemd.
Vriendin eraf geknipt zo te zien. Misschien is ze het wel echt en wou ze de rest helemaal anoniem laten.quote:
Nog niet moe gestredenquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:13 schreef Lara_xx het volgende:
[..]
Ja, nou en? Het is toch niks nieuws dat er gekke mensen bestaan. Ik vind dit niet eens zo heel vreemd in de oren klinken dat iemand 2 jaar een identiteit heeft lopen faken. Er gebeuren dagelijks de gekste dingen. Maar om nou uitgebreid aandacht aan zo'n onnozel geval op fok te geven, dat vind zo een persoon ook fantastisch hoor en die lol gun je hem/haar zeker toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |