Doe ik ook. Ik heb genoeg vrienden maar het probleem is dat je in zo'n geval eigenlijk vooral met elkaar bezig bent en daardoor niet op jacht kunt gaan. Je zit zegmaar vast in je eigen bubble. Als ik alleen ga stappen is het echt een hit and miss, soms succes in de vorm van een nummer of social media of harde ervaringen dat andere mannen mij letterlijk wegduwen en vrouwen die mij vragen op te rotten.quote:Op donderdag 1 juli 2021 04:32 schreef KillemWieft het volgende:
Ga eens stappen met de intentie om een leuke avond te hebben ipv te moeten neuken. Als je plezier hebt en dat ook uitstraalt, dan maakt dat jou veel aantrekkelijker dan wanneer je de hele nacht zit te loeren op een prooi. Dan baal je achteraf ook niet als je geen seks hebt gehad, want het was gezellig.
Als vrouwen je vragen om op te rotten én mannen duwen je weg, dan ben je echt véél te agressief.quote:Op donderdag 1 juli 2021 04:35 schreef Tricyclic het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik heb genoeg vrienden maar het probleem is dat je in zo'n geval eigenlijk vooral met elkaar bezig bent en daardoor niet op jacht kunt gaan. Je zit zegmaar vast in je eigen bubble. Als ik alleen ga stappen is het echt een hit and miss, soms succes in de vorm van een nummer of social media of harde ervaringen dat andere mannen mij letterlijk wegduwen en vrouwen die mij vragen op te rotten.
Ik mag toch wel deze behoeftes hebben? JE kunt veel zeggen maar ik ben wel proactief bezig.
Dat is alleen wanneer ik echt echt ladderzat ben. Normaal ben ik juist vreselijk angstig en sociaal zwakbegaafd. Alleen al op een vrouw afstappen zou ik sober niet kunnen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 04:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als vrouwen je vragen om op te rotten én mannen duwen je weg, dan ben je echt véél te agressief.
Je probeert jezelf wijs te maken dat je alleen lol wil hebben, maar alleen het resultaat (seks) geldt.
Daar zit het probleem dus.quote:Op donderdag 1 juli 2021 04:51 schreef Tricyclic het volgende:
[..]
Dat is alleen wanneer ik echt echt ladderzat ben. Normaal ben ik juist vreselijk angstig en sociaal zwakbegaafd. Alleen al op een vrouw afstappen zou ik sober niet kunnen.
Nou, dat geldt wel voor de gemiddelde man. In mijn vrienden groep hebben de meesten hun vriendin tijdens hun studententijd ontmoet, hebben inmiddels kinderen en een huis gekocht. Daar pas ik niet meer echt bij.quote:
Zoek je wel in de juiste doelgroep?quote:Op donderdag 1 juli 2021 05:22 schreef Tricyclic het volgende:
[..]
Nou, dat geldt wel voor de gemiddelde man. In mijn vrienden groep hebben de meesten hun vriendin tijdens hun studententijd ontmoet, hebben inmiddels kinderen en een huis gekocht. Daar pas ik niet meer echt bij.
Ik ben gewoon niet geschikt voor een lange relatie, daarom die focus op one night stands maar dat is nogal challenging vergeleken met het traditionele systeem van school en verenigingen.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 04:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als vrouwen je vragen om op te rotten én mannen duwen je weg, dan ben je echt véél te agressief.
Je probeert jezelf wijs te maken dat je alleen lol wil hebben, maar alleen het resultaat (seks) geldt.
Dan ben je dus echt veel te agressief als je dronken bent. Ik had zo'n collega, die was overdag vrij schuchter maar dronken ineens pushy en agressief. Hij kwam daardoor op vrouwen (en zelfs mannen) heel creepy over.quote:Op donderdag 1 juli 2021 04:51 schreef Tricyclic het volgende:
[..]
Dat is alleen wanneer ik echt echt ladderzat ben. Normaal ben ik juist vreselijk angstig en sociaal zwakbegaafd. Alleen al op een vrouw afstappen zou ik sober niet kunnen.
Yup, dit is 99% zeker weer een Osodevo...quote:Op donderdag 1 juli 2021 06:29 schreef DJKoster het volgende:
Flashbacks naar diverse andere usernames, dit topic...
Focus en werk aan jezelf; zorg dat je gelukkig bent met jezelf en jezelf kan vermaken.
Als je dat doet op plekken en met dingen waar je jezelf op je gemak voelt kom je daar vanzelf de juiste mensen/situaties tegen.
Misschien eens beginnen met vrouwen geen zeug te noemen?quote:Op donderdag 1 juli 2021 07:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Probleem is relatief simpel.
Het is het eeuwen oude debat wat betreft vrouwen zijn sletten en mannen zijn een hengst.
Iedere zeug kan een pik er in krijgen, zoveel als ze maar wil puur door hoe mannen functioneren.
Voor een man? Je moet er goed uit zien, liefst veel geld hebben, daar ook continue aan werken etc.
Daarom is het voor een man moeilijker een ONS te regelen, uitzonderingen daar gelaten.
En uit de slachtofferrol stappen en die rare gedachten over hoe een man zou moeten zijn volgens vrouwen laten varen. Weinig aantrekklijk.quote:Op donderdag 1 juli 2021 07:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Misschien eens beginnen met vrouwen geen zeug te noemen?
Ik denk niet dat TS kan stappen met de intentie om gewoon een leuke avond te hebben. Daarvoor ziet hij zijn medemensen te weinig als mens.quote:Op donderdag 1 juli 2021 04:32 schreef KillemWieft het volgende:
Ga eens stappen met de intentie om een leuke avond te hebben ipv te moeten neuken. Als je plezier hebt en dat ook uitstraalt, dan maakt dat jou veel aantrekkelijker dan wanneer je de hele nacht zit te loeren op een prooi. Dan baal je achteraf ook niet als je geen seks hebt gehad, want het was gezellig.
Nee dat geldt niet voor de gemiddelde man. De gemiddelde mens/man heeft wel degelijk de sociale skills om normaal op iemand af te kunnen stappen zonder eerst allemaal sociale angsten te moeten verdrinken.quote:Op donderdag 1 juli 2021 05:22 schreef Tricyclic het volgende:
Nou, dat geldt wel voor de gemiddelde man.
Ja, mannen zijn het grootste slachtoffer van hun eigen biologiequote:Op donderdag 1 juli 2021 07:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is het eeuwen oude debat wat betreft vrouwen zijn sletten en mannen zijn een hengst.
Iedere zeug kan een pik er in krijgen, zoveel als ze maar wil puur door hoe mannen functioneren.
Voor een man? Je moet er goed uit zien, liefst veel geld hebben, daar ook continue aan werken etc.
Daarom is het voor een man moeilijker een ONS te regelen, uitzonderingen daar gelaten.
Jaren geleden heb ik mezelf als 'gemiddelde man' ontwikkeld om gemakkelijk One-Night-Stands te regelen door:quote:Op donderdag 1 juli 2021 04:11 schreef Tricyclic het volgende:
Natuurlijk zijn er wel talloze datingtips en pua zooi (waar ik overigens niet in geloof) maar hoe moet een gemiddelde man zich ontwikkelen om wel zover te komen om wel een meisje te kunnen regelen?
Ik ben een man met een oké uiterlijk, maar ik hoor zeker niet bij de top 10% knapste mannen en toch is in de fun zone belanden niet volledig onbereikbaar voor mij gebleken.quote:Op donderdag 1 juli 2021 08:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
@:ts dit is hoe het werkt:
[ afbeelding ]
Dus het gaat enorm helpen als je veel geld hebt.
Wat ik van hem herinner staat hij daar zeker voor open. Maar omdat zijn basis aan sociale vaardigheden zo smal is werkt aanvullen met PUA niet en knappen dames op de datingapp al op hem af.quote:Op donderdag 1 juli 2021 08:27 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Jaren geleden heb ik mezelf als 'gemiddelde man' ontwikkeld om gemakkelijk One-Night-Stands te regelen door:
*trommelgeroffel*
talloze datingtips en pua zooi.Toch tijd om jezelf open te stellen voor deze methodes, gezien dit een oplossing voor je frustraties kan betekenen.
Ga aub geen pua volgen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 08:27 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Jaren geleden heb ik mezelf als 'gemiddelde man' ontwikkeld om gemakkelijk One-Night-Stands te regelen door:
*trommelgeroffel*
talloze datingtips en pua zooi.Toch tijd om jezelf open te stellen voor deze methodes, gezien dit een oplossing voor je frustraties kan betekenen.
Er zijn zoveel varianten. Als het niet ten koste gaat van respect voor andere mensen is er niet per se iets mis mee in mijn ogen.quote:
Het doel is om een vrouw in bed ‘te lullen’. Imo is geen enkele variant goed. Ts zijn hele vakantie heeft als doel om te scoren en dat straalt hij blijkbaar uit. Helemaal als hij teveel gedronken heeft, dan wordt hij zelfs fysiek weggeduwd.quote:Op donderdag 1 juli 2021 08:42 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Er zijn zoveel varianten. Als het niet ten koste gaat van respect voor andere mensen is er niet per se iets mis mee in mijn ogen.
Grotendeels eens, maar ik denk dat zoenen geen realistisch doel is zo lang TS geen oprechte interesse kan tonen in een vrouw zonder haar louter als object te zien. In mijn ogen kun je dan vrijwel nooit die onderlinge spanning bereiken die ervoor zorgt dat je elkaar wilt zoenen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 08:45 schreef PiyeReloaded het volgende:
Sorry, maar ik vrees dat je niet de gemiddelde man bent. Aan de lopende band jonge hertjes aan je staaf rijgen is inderdaad slechts voor enkelen weggelegd. Maar een keertje neuken op vakantie komt voor de meesten vrij natuurlijk.
Begin eens met proberen interesse te tonen in de persoon die tegenover je staat. Het maakt niet uit dat er nog een miljard vrouwen rondlopen op de wereld die je ook wil. Je wil haar, omdat zij het is, niet omdat ze zomaar een vrouw is. Dat is het gevoel wat je moet uitdragen en dat begint met oprechte interesse.
Je zegt dat je weleens nummers hebt gekregen. Heb je ook weleens gezoend in het uitgaansleven? Zo niet is dat de eerstvolgende stap. Zo wel, neem haar mee naar een rustiger plekje en ga langzaamaan wat verder (wees je bewust van haar reactie, enkel verdergaan als zij het ook leuk vindt) en als jullie niet meer van elkaar af kunnen blijven vraag je haar mee naar jouw hotel (om daar nog wat te drinken of zo).
100%quote:[
1 tip die ik heb, drink gewoon niet teveel. Dronken mensen kunnen heel irritant zijn en dan ga je sowieso alleen naar huis.
Festivals..lekker zo'n klapperkaak aan de haak slaan om ergens op een vieze Dixie uit elkaar te trekken of je luchtbedje lek te neukenquote:Op donderdag 1 juli 2021 08:18 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee dat geldt niet voor de gemiddelde man. De gemiddelde mens/man heeft wel degelijk de sociale skills om normaal op iemand af te kunnen stappen zonder eerst allemaal sociale angsten te moeten verdrinken.
Naar mijn idee zijn festivals overigens veel geschikter om een ONS te beleven dan een stapavond met kroegen en clubs. Voor de gemiddelde mensman met gemiddelde sociale vaardigheden dan. Waar het TS duidelijk aan ontbreekt.
Mee eens, maar in deze ga ik ervan uit dat die oprechte interesse er dus is. Dat is de absolute basis en op zich, als hij al wat nummers heeft gekregen, dan vermoed ik dat hij dat in enige mate al wel vertoond heeft in eerdere situaties.quote:Op donderdag 1 juli 2021 08:54 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Grotendeels eens, maar ik denk dat zoenen geen realistisch doel is zo lang TS geen oprechte interesse kan tonen in een vrouw zonder haar louter als object te zien. In mijn ogen kun je dan vrijwel nooit die onderlinge spanning bereiken die ervoor zorgt dat je elkaar wilt zoenen.
Als hij al nummers heeft gekregen, heeft hij ze teruggebeld? Waren het echt hun nummers of was het een willekeurig nummer, dat je de voicemail van de shoarmatent staat in te spreken? Waarom is het niks geworden, ondanks die nummers?quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:15 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Mee eens, maar in deze ga ik ervan uit dat die oprechte interesse er dus is. Dat is de absolute basis en op zich, als hij al wat nummers heeft gekregen, dan vermoed ik dat hij dat in enige mate al wel vertoond heeft in eerdere situaties.
How about ophouden met vrouwen te zien als kutten op pootjes?quote:Op donderdag 1 juli 2021 04:11 schreef Tricyclic het volgende:
maar hoe moet een gemiddelde man zich ontwikkelen om wel zover te komen om wel een meisje te kunnen regelen?
Ja TS legt de lat voor de gemiddelde man bijzonder laag zodat hij kan doen alsof hijzelf gemiddeld is.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
How about ophouden met vrouwen te zien als kutten op pootjes?
Alhoewel daarvoor bij 'de gemiddelde man' geen ontwikkeling vereist is.
Je vrienden scoren ook niet in zo een setting, maar anders wel?quote:Op donderdag 1 juli 2021 04:35 schreef Tricyclic het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik heb genoeg vrienden maar het probleem is dat je in zo'n geval eigenlijk vooral met elkaar bezig bent en daardoor niet op jacht kunt gaan. Je zit zegmaar vast in je eigen bubble. Als ik alleen ga stappen is het echt een hit and miss, soms succes in de vorm van een nummer of social media of harde ervaringen dat andere mannen mij letterlijk wegduwen en vrouwen die mij vragen op te rotten.
Ik mag toch wel deze behoeftes hebben? JE kunt veel zeggen maar ik ben wel proactief bezig.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 04:11 schreef Tricyclic het volgende:
Natuurlijk zijn er wel talloze datingtips en pua zooi (waar ik overigens niet in geloof)
Dus je gelooft wel in lukraak een zonvakantie boeken en onder invloed van alcohol zonder sociale skills in je eentje in een club rondhangen. Maar niet in datingtips en pua zooi. Maar je wil wel tips.quote:maar hoe moet een gemiddelde man zich ontwikkelen om wel zover te komen om wel een meisje te kunnen regelen?
Deels wel, ja.quote:Op donderdag 1 juli 2021 08:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, mannen zijn het grootste slachtoffer van hun eigen biologie.
Ik heb het over uitersten uiteraard.quote:Op donderdag 1 juli 2021 07:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Misschien eens beginnen met vrouwen geen zeug te noemen?
Ooi die prikken door je waanhopigheid heen. Of denk je dat die zo nodig moeten neuken en dan maar voor die dronken veel te opdringerige lelijkerd gaan? Niet je eigen leven te veel projecteren op anderen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik heb het over uitersten uiteraard.
Dikke vadsige vrouwen dan.
Wat een onzin, dit maak je er zelf van. Je forceert het en maakt er een hogere wiskunde van wat het niet is. Als je nuchter inderdaad sociaal zwakbegaafd bent denk ik dat je dronken niet veel anders zal zijn. Alleen voelt het misschien niet meer zo voor je.quote:Op donderdag 1 juli 2021 04:35 schreef Tricyclic het volgende:
[..]
Neuken met een persoon moet inderdaad wel meerwaarde hebben. Als iemand jou puur als een soort sekspop ziet om zijn lusten op te botvieren beleef je waarschijnlijk meer plezier aan een uurtje met je Satisfyer. En dat geldt ook voor dikke vadsige vrouwen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:28 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ooi die prikken door je waanhopigheid heen. Of denk je dat die zo nodig moeten neuken en dan maar voor die dronken veel te opdringerige lelijkerd gaan? Niet je eigen leven te veel projecteren op anderen.
Behalve in Azie en Zuid Amerika. Daar wordt je versiert door kuddes vrouwen als Westerse man.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als je in Nederland geen meisje in je bed krijgt lukt het je in het buitenland ook niet. Het enige verschil is dat ze daar openlijk losjes zijn en in Nederland wat stiekemer.
Ik heb gewoon een slanke vrouw hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:28 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ooi die prikken door je waanhopigheid heen. Of denk je dat die zo nodig moeten neuken en dan maar voor die dronken veel te opdringerige lelijkerd gaan? Niet je eigen leven te veel projecteren op anderen.
Valt wel mee. Turken zijn veel losser dan je zou denken, zeker in het westen van Turkije.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je vrienden scoren ook niet in zo een setting, maar anders wel?
Waarom heb je gekozen voor Turkije?
Er lijken mij opties waar je als man uit het westen sneller aan de bak komt, dan schouder aan schouder te staan met veel concurrentie die je hier ook al hebt. Dan is hopen dat het alleen opgelost gaat worden met lossere vrouwtjes want vakantie, zon en drank, denk ik te gemakkelijk gedacht..
Dat jij in een andere realiteit zit bewijs je iedere dag weer opnieuw.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een slanke vrouw hoor.
Ik snap dat je je eigen onzekerheden op mij projecteert, maar de waarheid is echt niet zo ingewikkeld.
Precies dit ja. Juist als je gewoon lekker plezier maakt en oprecht gezellig bent zal je zien dat je ook meer kans hebt op een leuke nachtquote:Op donderdag 1 juli 2021 04:32 schreef KillemWieft het volgende:
Okay sneeuwvlokje.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:01 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat jij in een andere realiteit zit bewijs je iedere dag weer opnieuw.
Wtf. Sletten, zeug, de focus op geld en uiterlijk….quote:Op donderdag 1 juli 2021 07:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ja dit.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wtf. Sletten, zeug, de focus op geld en uiterlijk….
Hier ligt het probleem, niet bij de vrouwen.
Overigens lukt het de gemiddelde man echt om een leuke vriendin (meervoud) te vinden en vast te houden. Ik werk in een mannenwereld en bijna al mijn collega’s (ook de objectief minder knappe en de mannen met een laag salaris) hebben een vriendin of vrouw.
Ik dacht dan ook helemaal niet aan het vermeende conservatieve karakter, maar aan iets anders. Als de vrouwen losser zijn, dan zal dat ongetwijfeld naast de toeristen ook de locals aantrekken die daar op uit zijn. En dat kan de concurrentie juist harder maken. Een ONS of vakantiefling is voor bepaalde mensen toch net wat leuker als de tegenpartij wat exotischer is dan wat er thuis ook rond hangt, dus dat helpt ook niet mee.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:37 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Valt wel mee. Turken zijn veel losser dan je zou denken, zeker in het westen van Turkije.
Je moet wel weten waar je moet zijn. Als je in Bodrum een ONS wil heb je het lastig als je geen geld hebt. Veel golddiggers en om die reden ook veel rijke boys uit plekken als Istanbul met hun dikke wagens.
Plekken als Marmaris, Alanya (veel Russische toeristen ook) of Izmir bieden genoeg kansen voor ONS. Bodrum ook trouwens hoor, maar je hebt wel vaker "status" nodig vergeleken met de andere plekken.
Dit dus bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:04 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Behalve in Azie en Zuid Amerika. Daar wordt je versiert door kuddes vrouwen als Westerse man.Ook erg leuk als confidence-boost. Maar deste harder is de klap als je terugkomt in ons Nederland.
Ouch, pijnlijk, maar waarschijnlijk waar.quote:Op donderdag 1 juli 2021 08:13 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik denk niet dat TS kan stappen met de intentie om gewoon een leuke avond te hebben. Daarvoor ziet hij zijn medemensen te weinig als mens.
De vraag is alleen of je dat op festivals na de eerste avond nog wel moet willen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 08:18 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee dat geldt niet voor de gemiddelde man. De gemiddelde mens/man heeft wel degelijk de sociale skills om normaal op iemand af te kunnen stappen zonder eerst allemaal sociale angsten te moeten verdrinken.
Naar mijn idee zijn festivals overigens veel geschikter om een ONS te beleven dan een stapavond met kroegen en clubs. Voor de gemiddelde mensman met gemiddelde sociale vaardigheden dan. Waar het TS duidelijk aan ontbreekt.
Mooi; confidence boom. Zo is het echt wel. En in die zin ook positief eens mee gemaakt te hebben. Al in al goedkoper dan in therapie gaan, en veel leuker en effectiever.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:04 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Behalve in Azie en Zuid Amerika. Daar wordt je versiert door kuddes vrouwen als Westerse man.Ook erg leuk als confidence-boost. Maar deste harder is de klap als je terugkomt in ons Nederland.
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:48 schreef probeer het volgende:
[..]
De vraag is alleen of je dat op festivals na de eerste avond nog wel moet willen.
Van wat ik heb gezien zijn er wel genoeg Turkse dames die juist geen locals willen. Beetje vergelijkbaar met Nederland waarin sommige dames puur vallen op blond+blauwe ogen en anderen juist wat meer vallen op exotische types.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik dacht dan ook helemaal niet aan het vermeende conservatieve karakter, maar aan iets anders. Als de vrouwen losser zijn, dan zal dat ongetwijfeld naast de toeristen ook de locals aantrekken die daar op uit zijn. En dat kan de concurrentie juist harder maken. Een ONS of vakantiefling is voor bepaalde mensen toch net wat leuker als de tegenpartij wat exotischer is dan wat er thuis ook rond hangt, dus dat helpt ook niet mee.
Dan kan ts beter kijken naar een markt waar hij als exotisch en begeerlijk wordt beschouwt lijkt me.
[..]
Dit dus bijvoorbeeld.
Natuurlijk, maar is dat significant kansen verhogend voor ts denk je? Zo ja, dan zou het wel tof zijn als je hem wat specifiekere gegevens kan geven zodat hij daar heen kan.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:55 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien zijn er wel genoeg Turkse dames die juist geen locals willen. Beetje vergelijkbaar met Nederland waarin sommige dames puur vallen op blond+blauwe ogen en anderen juist wat meer vallen op exotische types.
Ja ts, zorg altijd wel zelf voor goede condooms!quote:In Thailand achtige plekken zal het wellicht makkelijker zijn, maar de kans op SOA's en andere rotzooi zal denk ik ook wel groter zijn
Vind ik ook.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:23 schreef anndb het volgende:
Ga naar de hoeren en kies er een uit die je wenst.
Dit kun je over van alles wel beweren. Lekkere excuus ook om iemand mee te gaslighten.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:49 schreef PzKpfw het volgende:
Is dat iets waar je recht op zou moeten hebben ofzo?
(Cialis)quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:48 schreef magrec het volgende:
Gewoon leuk festival uitzoeken, pil erin zodat je lekker relaxt bent en socialer wordt, succes gegarandeerd...als het je nog lukt om een erectie te krijgen door de drugs ;-)
Je vergeet een slotjequote:Op donderdag 1 juli 2021 12:38 schreef CoolGuy het volgende:
Ja dit.
[modbreak]Kap met die kansloze benamingen. [/modbreak]
Omdat hij zich gewild wil voelen, iemand die hem echt wil.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:09 schreef FlippingCoin het volgende:
waarom ga je niet naar een hoer als je enige doel is om een keer te neuken, zal niet veel meer kosten dan wat je nu praktiseert en nog makkelijker ook.
Turkije kent stevige vakantie bestemmingen, met veel losheid en lol. Oa de beruchte (of geliefde, is maar hoe je het ziet) Engelse meisjes.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je vrienden scoren ook niet in zo een setting, maar anders wel?
Waarom heb je gekozen voor Turkije?
Er lijken mij opties waar je als man uit het westen sneller aan de bak komt, dan schouder aan schouder te staan met veel concurrentie die je hier ook al hebt. Dan is hopen dat het alleen opgelost gaat worden met lossere vrouwtjes want vakantie, zon en drank, denk ik te gemakkelijk gedacht..
Maak je maar geen zorgen, ik heb dat slotje hier gewoon naast me liggen, maar ik zie nog even geen reden om een slotje te doen. Dat kan altijd nogquote:
Hij wil dus zelf niet naar de hoeren omdat hij zich gewild wil voelen, maar is niet bereid zelf een eventuele sekspartner die meerwaarde ten opzichte van een sekswerker/Satisfyer te bieden.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Omdat hij zich gewild wil voelen, iemand die hem echt wil.
Maar zelf toont hij geen enkele interesse in wie zij is, is zij gewoon een schilderij met een kut.
Ik denk dat TS sowieso niet terugkomt, en dat dit topic ook niet veel soeps meer gaat worden.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:14 schreef CoolGuy het volgende:
Maak je maar geen zorgen, ik heb dat slotje hier gewoon naast me liggen, maar ik zie nog even geen reden om een slotje te doen. Dat kan altijd nog
Sterker nog, denk ik. Vrouwen hebben wel door dat je aan het jagen bent. En ze zullen met jou spelen. Vrouwen zijn daar veel beter in dan mannen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ts, hou op met jagen, het ook echt zo te zien. Mannen die vrouwen willen zijn geen jagers. Prooien willen niet gevangen worden. Die vluchten of vechten.
Als je het blijft benaderen als jagen zal je deze reactie blijven houden.
Dat kan, dan zou ik er vooral niet meer in reageren, dan zakt het vanzelf naar benedenquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik denk dat TS sowieso niet terugkomt, en dat dit topic ook niet veel soeps meer gaat worden.
Dit ook. Maar zijn er zo veel Turkse dames op die vakantiehotspots te vinden? En 'jagen' ze op buitenlandse mannen? Het 'jagen' in Turkije wordt voornamelijk door mannen gedaan, voor zo ver ik weet.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:55 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien zijn er wel genoeg Turkse dames die juist geen locals willen. Beetje vergelijkbaar met Nederland waarin sommige dames puur vallen op blond+blauwe ogen en anderen juist wat meer vallen op exotische types.
OK meneerquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:24 schreef CoolGuy het volgende:
Dat kan, dan zou ik er vooral niet meer in reageren, dan zakt het vanzelf naar beneden
Dat is dan semantiek, want jij beschrijft wel interactie en wederkerigheid. Bij TS is het eenrichtingsverkeer en gaat het om jagen op een prooi die niet gevangen wil worden.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:23 schreef RetepV het volgende:
[..]
Sterker nog, denk ik. Vrouwen hebben wel door dat je aan het jagen bent. En ze zullen met jou spelen. Vrouwen zijn daar veel beter in dan mannen.
Ook de vrouwen daar verdienen het om meer te zijn dan een kut op pootjes.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:50 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Mooi; confidence boom. Zo is het echt wel. En in die zin ook positief eens mee gemaakt te hebben. Al in al goedkoper dan in therapie gaan, en veel leuker en effectiever.
Ook een mogelijkheid ... meteen daar blijven.
Ik leef er niet dus weet het niet exact allemaal. Wel vaak in Turkije geweest en met name de vrouwen in het westen van Turkije tonen (o.a.) interesse in niet-Turkse/Europese mannen. De vrouwen jagen niet echt zelf over het algemeen, maar zijn wel te benaderen. Mrjah vrouwen overal ter wereld lijken mij niet echt jagers over het algemeen. Eerste stap wordt vaak van de man verwacht.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:26 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dit ook. Maar zijn er zo veel Turkse dames op die vakantiehotspots te vinden? En 'jagen' ze op buitenlandse mannen? Het 'jagen' in Turkije wordt voornamelijk door mannen gedaan, voor zo ver ik weet.
Als ‘jij’ (bewust tussen haakjes, niet persoonlijk dus) geen enkele interesse hebt in iemand, enkel wil neuken, dan is naar de hoeren gaan best een prima idee. Dat kan je daar krijgen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:47 schreef TFL het volgende:
Hoe kan een hoer een oplossing zijn en ervoor moeten betalen ook nog. Er zijn twee mensen die denken dat dit een oplossing is. Vrouwen want die weten niet hoe het is om zonder te moeten levrn. En boomers want die hrbbrn zelf meestal alles al op het droge rond deze tijd.
Idd.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:20 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hij wil dus zelf niet naar de hoeren omdat hij zich gewild wil voelen, maar is niet bereid zelf een eventuele sekspartner die meerwaarde ten opzichte van een sekswerker/Satisfyer te bieden.
Zeg meneer cool, wil je dit soort zaken voor achter de schermen houden.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, ik heb dat slotje hier gewoon naast me liggen, maar ik zie nog even geen reden om een slotje te doen. Dat kan altijd nog
Ja en dat is gewoon normaal lijkt mij.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Idd.
Hij krijgt wat hij geeft. En dat is dus in de praktijk niets.
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 1 juli 2021 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zeg meneer cool, wil je dit soort zaken voor achter de schermen houden.
Yep.quote:Op donderdag 1 juli 2021 17:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en dat is gewoon normaal lijkt mij.
Goed kunnen dansen is idd een pre.quote:Op donderdag 1 juli 2021 17:48 schreef GM78 het volgende:
Vrijgezellen vrouwen gaan het nachtleven in voor een gezellige avond.
Komen ze de juiste persoon tegen, dan kan er zeker meer gebeuren.
Zorg eerst maar eens dat je een vrouw de hele avond kan vermaken.
Met een beetje geluk mag je op het eind wat meer.
Kleine tip, zorg dat je een beetje kan dansen.
In het uitgaansleven maak je op de dansvloer redelijk snel contact met de vrouwtjes
Okay, maar nu zijn doel nog toch?quote:Op donderdag 1 juli 2021 04:32 schreef KillemWieft het volgende:
Dus als je naar de hoeren gaat gewoon vet klungelig doen, krijg je meer waar voor je geld.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:53 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Die onervaren man, verlegen man, man die ze ook als mens ziet (naast simpelweg die seks) krijgt meer van ze. Nou ja, vaak dan.
Israël, vrouwen zoeken meer oogcontact.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:43 schreef Nederturk het volgende:
Mrjah vrouwen overal ter wereld lijken mij niet echt jagers over het algemeen.
Als je aardig bent krijg je prima waar voor je geld. En zal blijken dat de meeste dames die die dienst verlenen je beter zullen behandelen dan die vrouw in het uitgaansleven voor die ons.quote:Op donderdag 1 juli 2021 18:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dus als je naar de hoeren gaat gewoon vet klungelig doen, krijg je meer waar voor je geld.
ik denk dat je je de moeite van deze (overigens goede) post kon besparen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Als je aardig bent krijg je prima waar voor je geld. En zal blijken dat de meeste dames die die dienst verlenen je beter zullen behandelen dan die vrouw in het uitgaansleven voor die ons.
Ik zal even heel hard zijn. Ik ben zo’n vrouw die soms voor een ons ging. Als ik dat deed ging dat over mijn plezier. Ik had geen enkele behoefte om een seksueel filantroop te zijn.
Mensen als de ts zijn dat ook niet, die willen dat wanhopige meisje die ze niets vinden niet ‘helpen’, die willen ook gewoon een geile en wederkerige nacht.
Die willen ook spanning, geilheid en ontzettend hard klaarkomen.
Op de momenten dat ik voor een onsje in was zocht ik geen diepe emotie, begrip of liefde/liefheid. Ik zocht bevrediging, seksueel gezien.
Op andere momenten gelden dat soort dingen wel, maken ze de seks zelfs goed/beter. Hebben die zaken ook echt waarde.
Maar voor die ons niet en al zeer zeker die ons in het uitgaansleven niet. Die draait om lust en enkel dat.
Dat diegene waar ik grof op geilde ook nog eens intiem, leuk, gezellig kon zijn gedurende de nacht was een extra. Maar pure geilheid, seks, was de leidende factor tijdens een ons. Ik wilde lol en dat het geil langs mijn benen droop. Sterker nog, enkel lol was niet genoeg. Zonder seksuele spanning en uiting geen ons.
En als de ts eerlijk is wil hij hetzelfde. Die leuke, maar niet spannende meid wil hij niet. Want hij wil eens ons. Hij wil onversneden lust, hij wil moet seks hebben met elkaar en enkel dat.
Serieus, waarom zou ik in godensnaam een sociaal onhandige dronken idioot in mijn bed laten die nog nooit seks heeft gehad? Voor de seks ipv verdere inhoud? Wat schiet ik op met iemand die en niet grof lekker is en zelfs als hij zou willen amper presteert in bed?
Die lieve, onhandige en verlegen man die ik waardeer om andere dingen heb ik geduld voor. Dan geeft het niet als het die ene keer geen onversneden lust is (zou dat andere zelfs meer waarde kunnen hebben). Het onsje die zo blijkt te zijn staat binnen no time buiten, lekker slapen is dan beter.
Ik ben geen hoer, er is niets wat ik als voordeel zie daarin voor die ons, voor enkel seks zonder meer te bieden te hebben.
Diegene waar ik meer van wil kan me bevredigen met praten, knuffels, andere intimiteit. Die ons die ik op vakantie in het uitgaansleven scoor moet me bloedgeil maken, me hijgend klaar laten komen.
Tuurlijk wil ik dat ook van degene die me anders kan bevredigen, maar bij die ons is het oppervlakkiger en meer enkel daarop gericht.
Heb bv een keer een ons gehad waarbij bleek dat hij coke gesnoven had. Zonder andere middelen gebeurde er niets bij hem daar beneden. Dikke vette teleurstelling. Echt een lekkere vent, helblauwe ogen, strak lichaam, groot, sterk, ik smolt. Maar was het verdomd snel zat.
Op een ander moment een man die niet als mooi gezien zou worden, niet veel groter dan ik ben (ik ben best een kabouter), buikje, kalend. Maar zijn blik raakte me, hoe hij sprak en deed raakte me. In dat snelle uitgaansleven had ik hem misschien niet eens gezien. Maar in de omstandigheden die er waren zag ik hem wel. Hij staat in mijn top drie, ik twijfel of het nummer 1 of 2 is. Hij was iig meer dan snelle lust,alhoewel het qua lust meer dan verdomd goed zat.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik zal even heel hard zijn. Ik ben zo’n vrouw die soms voor een ons ging. Als ik dat deed ging dat over mijn plezier. Ik had geen enkele behoefte om een seksueel filantroop te zijn.
Dus een leukerd met geld wordt nooit fun?quote:Op donderdag 1 juli 2021 08:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
@:ts dit is hoe het werkt:
[ afbeelding ]
Dus het gaat enorm helpen als je veel geld hebt.
Jawel, maar was husband zonequote:Op donderdag 1 juli 2021 19:45 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dus een leukerd met geld wordt nooit fun?
"zone" impliceert dat de gegadigde kans maakt tot husband.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:51 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik mis de overlapping. In dit schema is geld altijd husband, nooit fun.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:54[/
url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/401987]ludovico het volgende:
[..]
"zone" impliceert dat de gegadigde kans maakt tot husband.
Of vind jij husband mutually exclusive met "Fun" saaie man heb jij![]()
Hoe komt die zo arm, zeker een vrouw met een gat in de hand?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:02 schreef mspoez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo. Nu klopt het. Mijn man zit trouwens in het meest bovenste linkse hoekje. Ik laf him toe pieses.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:03 schreef Tricyclic het volgende:
maar wellicht zijn Turkse mannen qua dominantie
Hoi Osodevo. Ga je ooit wat doen met de miljoenen tips die je hebt gelezen? Of blijf je telkens met een andere kloon de waarheid negeren?quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:03 schreef Tricyclic het volgende:
Die Turkse players die ik hier zie zijn echt niet rijk hoor. Maar hoe krijgen die dan elke keer toch voor elkaar om een (oost) Europese dame mee naar huis te nemen?
Zijn gewoon average looking mannen, maar wellicht zijn Turkse mannen qua dominantie voor veel vrouwen interessanter voor een ons.
Oh Gawdquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoi Osodevo. Ga je ooit wat doen met de miljoenen tips die je hebt gelezen? Of blijf je telkens met een andere kloon de waarheid negeren?
Ik had er niet meer bij stilgestaanquote:
Vooral weer niet reageren op de pagina's vol met tips, en lekker in het luchtledige suggestieve vragen blijven stellen inderdaad.quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:03 schreef Tricyclic het volgende:
Die Turkse players die ik hier zie zijn echt niet rijk hoor. Maar hoe krijgen die dan elke keer toch voor elkaar om een (oost) Europese dame mee naar huis te nemen?
Zijn gewoon average looking mannen, maar wellicht zijn Turkse mannen qua dominantie voor veel vrouwen interessanter voor een ons.
Jij mag zelf bepalen of een husband ook fun kan zijnquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:45 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dus een leukerd met geld wordt nooit fun?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |