abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200150965
Je hoort weleens van die verhalen, dat vrouwen op vakantie in het buitenland een stuk losser zijn dan thuis. Als man die sociaal nooit echt mee kon komen heb ik op advies van psycholoog het besluit genomen om de stoute schoenen aan te trekken en een keer naar zo'n badplaats af te reizen. Normaal reis ik nooit af naar dit soort plekken maar nu het toch zomer is wil ik het eens een keer een kans geven.

Let niet op spellingfouten, ben aardig dronken maar baal als een stekker dat het mij weer niet gelukt is om een meisje mee naar huis te nemen.

Laat ik bij het begin beginnen, als het gaat om het nachtleven heb je het probleem dat er bijna altijd veel meer mannen dan vrouwen zijn, muziek is teringhard dus een normale discussie is niet te voeren. Mannen, in dit geval vooral Turkse zijn hier vooral opzoek naar hetzelfde waar ikzelf ook naar opzoek ben, een seksavontuur. Maar helaas is de realiteit echt zo dat het nogal moeilijk te realiseren is. Komt daarbij bij dat ik alleen ben en bijna iedereen in de club met een groepje vrienden is. Nu heb ik daar aardig lak aan wat anderen van mij vinden maar dat gaat zo niet werken als je aansluiting wilt.

Overdag zou beter zijn, echter het probleem is dat vrouwen dan niet echt zitten te wachten op contact. Sowieso is hier overdag niet echt leven omdat het stervensheet is... dus moeten wachten totdat het avond is voordat je hier mensen op straat ziet. Al geprobeerd wat dames (overdag) aan te spreken maar lijken daarvan niet gediend te zijn.

Al met al doet mij dat realiseren dat de gedachte om een ONS op vakantie te kunnen regelen, zoals zoveel mannen willen eigenlijk onbereikbaar is. Wat ik hier zie is dat alleen de meest sociaal intelligente man hierin slaagt, exact weet welke route hij moet volgen. Natuurlijk zijn er wel talloze datingtips en pua zooi (waar ik overigens niet in geloof) maar hoe moet een gemiddelde man zich ontwikkelen om wel zover te komen om wel een meisje te kunnen regelen?

- geen foto's posten van mensen die dat niet weten / geen toestemming voor hebben gegeven, daarom weg gehaald -

Ik ken deze mensen niet en maak ook niet deel uit van hun groepje. Ik stond achter haar, even later is de linkse dame weggegaan en is de gozer in kwestie alleen met haar later naar buitengegaan. Blijkt dat ze elkaar pas net kennen terwijl ik dacht dat ze een groepje waren.

[ Bericht 8% gewijzigd door CoolGuy op 01-07-2021 10:09:29 ]
pi_200150991
Ga eens stappen met de intentie om een leuke avond te hebben ipv te moeten neuken. Als je plezier hebt en dat ook uitstraalt, dan maakt dat jou veel aantrekkelijker dan wanneer je de hele nacht zit te loeren op een prooi. Dan baal je achteraf ook niet als je geen seks hebt gehad, want het was gezellig.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_200150997
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 04:32 schreef KillemWieft het volgende:
Ga eens stappen met de intentie om een leuke avond te hebben ipv te moeten neuken. Als je plezier hebt en dat ook uitstraalt, dan maakt dat jou veel aantrekkelijker dan wanneer je de hele nacht zit te loeren op een prooi. Dan baal je achteraf ook niet als je geen seks hebt gehad, want het was gezellig.
Doe ik ook. Ik heb genoeg vrienden maar het probleem is dat je in zo'n geval eigenlijk vooral met elkaar bezig bent en daardoor niet op jacht kunt gaan. Je zit zegmaar vast in je eigen bubble. Als ik alleen ga stappen is het echt een hit and miss, soms succes in de vorm van een nummer of social media of harde ervaringen dat andere mannen mij letterlijk wegduwen en vrouwen die mij vragen op te rotten.

Ik mag toch wel deze behoeftes hebben? JE kunt veel zeggen maar ik ben wel proactief bezig.
  donderdag 1 juli 2021 @ 04:48:28 #4
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200151011
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 04:35 schreef Tricyclic het volgende:

[..]

Doe ik ook. Ik heb genoeg vrienden maar het probleem is dat je in zo'n geval eigenlijk vooral met elkaar bezig bent en daardoor niet op jacht kunt gaan. Je zit zegmaar vast in je eigen bubble. Als ik alleen ga stappen is het echt een hit and miss, soms succes in de vorm van een nummer of social media of harde ervaringen dat andere mannen mij letterlijk wegduwen en vrouwen die mij vragen op te rotten.

Ik mag toch wel deze behoeftes hebben? JE kunt veel zeggen maar ik ben wel proactief bezig.
Als vrouwen je vragen om op te rotten én mannen duwen je weg, dan ben je echt véél te agressief.

Je probeert jezelf wijs te maken dat je alleen lol wil hebben, maar alleen het resultaat (seks) geldt.
Resistance is futile.
pi_200151016
quote:
15s.gif Op donderdag 1 juli 2021 04:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

Als vrouwen je vragen om op te rotten én mannen duwen je weg, dan ben je echt véél te agressief.

Je probeert jezelf wijs te maken dat je alleen lol wil hebben, maar alleen het resultaat (seks) geldt.
Dat is alleen wanneer ik echt echt ladderzat ben. Normaal ben ik juist vreselijk angstig en sociaal zwakbegaafd. Alleen al op een vrouw afstappen zou ik sober niet kunnen.
pi_200151024
Tja, als je in een badplaats bent en je ziet ze hele dag bloedmooie vrouwen halfnaakt in bikini lopen dan is het aardig frustrerend als je zelf daar nimmer succes in hebt gehad,

Ik ben daar eerlijk in, ik ben hiernaar afgereisd met een doel maar dat doel is ontzettend lastig te bereiken als ik zie dat concurrenten -mannen- daar veel verder doorontwikkeld zijn in de zin van meer ervaringen en veel betere social skills.

I know, ik ben te chaotisch en zou dit eigenlijk meer planmatig moeten aanpakken.

Is dit niet gewoon hoe de natuur werkt? Mannen willen gewoon seks, maar slechts weinigen krijgen dit ook gefikst.
pi_200151049
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 04:51 schreef Tricyclic het volgende:

[..]

Dat is alleen wanneer ik echt echt ladderzat ben. Normaal ben ik juist vreselijk angstig en sociaal zwakbegaafd. Alleen al op een vrouw afstappen zou ik sober niet kunnen.
Daar zit het probleem dus.
pi_200151085
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 05:10 schreef Smelfie het volgende:

[..]

Daar zit het probleem dus.
Nou, dat geldt wel voor de gemiddelde man. In mijn vrienden groep hebben de meesten hun vriendin tijdens hun studententijd ontmoet, hebben inmiddels kinderen en een huis gekocht. Daar pas ik niet meer echt bij.

Ik ben gewoon niet geschikt voor een lange relatie, daarom die focus op one night stands maar dat is nogal challenging vergeleken met het traditionele systeem van school en verenigingen.
pi_200151103
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 05:22 schreef Tricyclic het volgende:

[..]

Nou, dat geldt wel voor de gemiddelde man. In mijn vrienden groep hebben de meesten hun vriendin tijdens hun studententijd ontmoet, hebben inmiddels kinderen en een huis gekocht. Daar pas ik niet meer echt bij.

Ik ben gewoon niet geschikt voor een lange relatie, daarom die focus op one night stands maar dat is nogal challenging vergeleken met het traditionele systeem van school en verenigingen.
Zoek je wel in de juiste doelgroep?
pi_200151213
Een ONS krijg je niet als je zo agressief naar vrouwen stapt :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_200151298
Flashbacks naar diverse andere usernames, dit topic...

Focus en werk aan jezelf; zorg dat je gelukkig bent met jezelf en jezelf kan vermaken.
Als je dat doet op plekken en met dingen waar je jezelf op je gemak voelt kom je daar vanzelf de juiste mensen/situaties tegen.
  donderdag 1 juli 2021 @ 06:33:00 #12
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_200151308
quote:
15s.gif Op donderdag 1 juli 2021 04:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 04:51 schreef Tricyclic het volgende:

[..]

Dan ben je dus echt veel te agressief als je dronken bent. Ik had zo'n collega, die was overdag vrij schuchter maar dronken ineens pushy en agressief. Hij kwam daardoor op vrouwen (en zelfs mannen) heel creepy over.
  Moderator donderdag 1 juli 2021 @ 06:34:56 #13
5428 crew  miss_sly
pi_200151317
Wat bedoel met ‘sociaal nooit mee kon komen’?
Je hebt het over een vriendengroep en stappen. Je bent niet geschikt voor een lange relatie , maar heb je wel eens iets met een meisje gehad?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200151325
99/100 gaar niet neuken nee
You gonna pump up that rookie numbers
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_200151360
quote:
15s.gif Op donderdag 1 juli 2021 06:29 schreef DJKoster het volgende:
Flashbacks naar diverse andere usernames, dit topic...

Focus en werk aan jezelf; zorg dat je gelukkig bent met jezelf en jezelf kan vermaken.
Als je dat doet op plekken en met dingen waar je jezelf op je gemak voelt kom je daar vanzelf de juiste mensen/situaties tegen.
Yup, dit is 99% zeker weer een Osodevo... :{
  donderdag 1 juli 2021 @ 07:19:31 #16
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  donderdag 1 juli 2021 @ 07:29:25 #17
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_200151517
Eew, dit topic komt echt gruwelijk eng over en dan ben ik zelf een vent.
pi_200151587
Probleem is relatief simpel.
Het is het eeuwen oude debat wat betreft vrouwen zijn sletten en mannen zijn een hengst.

Iedere zeug kan een pik er in krijgen, zoveel als ze maar wil puur door hoe mannen functioneren.
Voor een man? Je moet er goed uit zien, liefst veel geld hebben, daar ook continue aan werken etc.

Daarom is het voor een man moeilijker een ONS te regelen, uitzonderingen daar gelaten.
pi_200151590
Tering vriend, ga gewoon naar de hoeren
With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.
pi_200151593
Als je ook nog foto's gaat maken van onbekenden (en deze op Fok! zet) zul je sowieos niet snel vrienden maken in een club
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  Moderator donderdag 1 juli 2021 @ 07:54:22 #21
382129 crew  Donna
pi_200151641
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 07:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is het eeuwen oude debat wat betreft vrouwen zijn sletten en mannen zijn een hengst.

Iedere zeug kan een pik er in krijgen, zoveel als ze maar wil puur door hoe mannen functioneren.
Voor een man? Je moet er goed uit zien, liefst veel geld hebben, daar ook continue aan werken etc.

Daarom is het voor een man moeilijker een ONS te regelen, uitzonderingen daar gelaten.
Misschien eens beginnen met vrouwen geen zeug te noemen? :|W
pi_200151750
@TS
Aannamen is dat je zelf een normaal postuur hebt en geen scarface kop hebt.

Probeer de dikste en lelijkste dame (Je weet wel, zo een waar je 100% zeker mee voor schut loopt in het daglicht en die je zeker niet voor gaat stellen aan je familie/vrienden) uit de club te versieren voor een ONS ca 2 uur voor sluitingstijd. Niet op het eind doen want dan heb je meer kapers op de kust.

Als dat een paar keer lukt, dan ken je het spel en leg je de lat iets hoger.
  Moderator donderdag 1 juli 2021 @ 08:10:36 #23
5428 crew  miss_sly
pi_200151752
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 07:54 schreef Donna het volgende:

[..]

En uit de slachtofferrol stappen en die rare gedachten over hoe een man zou moeten zijn volgens vrouwen laten varen. Weinig aantrekklijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200151772
quote:
Ik denk niet dat TS kan stappen met de intentie om gewoon een leuke avond te hebben. Daarvoor ziet hij zijn medemensen te weinig als mens.
pi_200151780
God het is net alsof je op Safari gaat en hoopt een zeldzame cheeta te spotten, die je dan probeert te vangen en af te knallen. En het dan raar vindt dat die op de vlucht slaat.
Tap tap tap
pi_200151809
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 05:22 schreef Tricyclic het volgende:
Nou, dat geldt wel voor de gemiddelde man.
Nee dat geldt niet voor de gemiddelde man. De gemiddelde mens/man heeft wel degelijk de sociale skills om normaal op iemand af te kunnen stappen zonder eerst allemaal sociale angsten te moeten verdrinken.

Naar mijn idee zijn festivals overigens veel geschikter om een ONS te beleven dan een stapavond met kroegen en clubs. Voor de gemiddelde mensman met gemiddelde sociale vaardigheden dan. Waar het TS duidelijk aan ontbreekt.
  donderdag 1 juli 2021 @ 08:19:18 #27
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200151816
quote:

Ja, mannen zijn het grootste slachtoffer van hun eigen biologie :') .
Resistance is futile.
pi_200151825
@TS dit is hoe het werkt:

Dus het gaat enorm helpen als je veel geld hebt.
  donderdag 1 juli 2021 @ 08:26:38 #29
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200151864
Langspeelplaat.
  donderdag 1 juli 2021 @ 08:27:42 #30
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_200151872
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 04:11 schreef Tricyclic het volgende:
Natuurlijk zijn er wel talloze datingtips en pua zooi (waar ik overigens niet in geloof) maar hoe moet een gemiddelde man zich ontwikkelen om wel zover te komen om wel een meisje te kunnen regelen?
Jaren geleden heb ik mezelf als 'gemiddelde man' ontwikkeld om gemakkelijk One-Night-Stands te regelen door:

*trommelgeroffel*

talloze datingtips en pua zooi. :) Toch tijd om jezelf open te stellen voor deze methodes, gezien dit een oplossing voor je frustraties kan betekenen.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_200151955
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 08:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
@:ts dit is hoe het werkt:

[ afbeelding ]

Dus het gaat enorm helpen als je veel geld hebt.
Ik ben een man met een oké uiterlijk, maar ik hoor zeker niet bij de top 10% knapste mannen en toch is in de fun zone belanden niet volledig onbereikbaar voor mij gebleken.

Alleen als ik zoiets als doel op zich zou zien zoals TS zou ik niet gauw met iemand de juiste klik krijgen, omdat ik er dan op een hele vreemde geforceerde manier in zit. Mijn funzone ervaringen komen voort uit ontspanning en een sfeer waarin samen plezier beleven voorop stond.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 08:27 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Jaren geleden heb ik mezelf als 'gemiddelde man' ontwikkeld om gemakkelijk One-Night-Stands te regelen door:

*trommelgeroffel*

talloze datingtips en pua zooi. :) Toch tijd om jezelf open te stellen voor deze methodes, gezien dit een oplossing voor je frustraties kan betekenen.
Wat ik van hem herinner staat hij daar zeker voor open. Maar omdat zijn basis aan sociale vaardigheden zo smal is werkt aanvullen met PUA niet en knappen dames op de datingapp al op hem af.

Naar mijn idee werkt PUA vooral als je wel een basis aan sociale vaardigheden hebt, maar je valkuil onzekerheid/een deurmat zijn is. Dan kan het helpen socialer te worden.
pi_200151983
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 08:27 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

*trommelgeroffel*

Ga aub geen pua volgen.
pi_200151996
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 08:40 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ga aub geen pua volgen.
Er zijn zoveel varianten. Als het niet ten koste gaat van respect voor andere mensen is er niet per se iets mis mee in mijn ogen.
  donderdag 1 juli 2021 @ 08:45:50 #34
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_200152026
Sorry, maar ik vrees dat je niet de gemiddelde man bent. Aan de lopende band jonge hertjes aan je staaf rijgen is inderdaad slechts voor enkelen weggelegd. Maar een keertje neuken op vakantie komt voor de meesten vrij natuurlijk.

Begin eens met proberen interesse te tonen in de persoon die tegenover je staat. Het maakt niet uit dat er nog een miljard vrouwen rondlopen op de wereld die je ook wil. Je wil haar, omdat zij het is, niet omdat ze zomaar een vrouw is. Dat is het gevoel wat je moet uitdragen en dat begint met oprechte interesse.

Je zegt dat je weleens nummers hebt gekregen. Heb je ook weleens gezoend in het uitgaansleven? Zo niet is dat de eerstvolgende stap. Zo wel, neem haar mee naar een rustiger plekje en ga langzaamaan wat verder (wees je bewust van haar reactie, enkel verdergaan als zij het ook leuk vindt) en als jullie niet meer van elkaar af kunnen blijven vraag je haar mee naar jouw hotel (om daar nog wat te drinken of zo).
pi_200152062
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 08:42 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Er zijn zoveel varianten. Als het niet ten koste gaat van respect voor andere mensen is er niet per se iets mis mee in mijn ogen.
Het doel is om een vrouw in bed ‘te lullen’. Imo is geen enkele variant goed. Ts zijn hele vakantie heeft als doel om te scoren en dat straalt hij blijkbaar uit. Helemaal als hij teveel gedronken heeft, dan wordt hij zelfs fysiek weggeduwd.

1 tip die ik heb, drink gewoon niet teveel. Dronken mensen kunnen heel irritant zijn en dan ga je sowieso alleen naar huis.
pi_200152113
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 08:45 schreef PiyeReloaded het volgende:
Sorry, maar ik vrees dat je niet de gemiddelde man bent. Aan de lopende band jonge hertjes aan je staaf rijgen is inderdaad slechts voor enkelen weggelegd. Maar een keertje neuken op vakantie komt voor de meesten vrij natuurlijk.

Begin eens met proberen interesse te tonen in de persoon die tegenover je staat. Het maakt niet uit dat er nog een miljard vrouwen rondlopen op de wereld die je ook wil. Je wil haar, omdat zij het is, niet omdat ze zomaar een vrouw is. Dat is het gevoel wat je moet uitdragen en dat begint met oprechte interesse.

Je zegt dat je weleens nummers hebt gekregen. Heb je ook weleens gezoend in het uitgaansleven? Zo niet is dat de eerstvolgende stap. Zo wel, neem haar mee naar een rustiger plekje en ga langzaamaan wat verder (wees je bewust van haar reactie, enkel verdergaan als zij het ook leuk vindt) en als jullie niet meer van elkaar af kunnen blijven vraag je haar mee naar jouw hotel (om daar nog wat te drinken of zo).
Grotendeels eens, maar ik denk dat zoenen geen realistisch doel is zo lang TS geen oprechte interesse kan tonen in een vrouw zonder haar louter als object te zien. In mijn ogen kun je dan vrijwel nooit die onderlinge spanning bereiken die ervoor zorgt dat je elkaar wilt zoenen.
  donderdag 1 juli 2021 @ 08:55:22 #37
494791 JanMetDeKorteLul
Korte achternaam
pi_200152120
quote:
[
1 tip die ik heb, drink gewoon niet teveel. Dronken mensen kunnen heel irritant zijn en dan ga je sowieso alleen naar huis.
100%

Those who get hammered, don't get to nail
  donderdag 1 juli 2021 @ 08:56:56 #38
494791 JanMetDeKorteLul
Korte achternaam
pi_200152131

[ Bericht 100% gewijzigd door JanMetDeKorteLul op 01-07-2021 08:57:19 (foutje) ]
  Moderator donderdag 1 juli 2021 @ 09:02:19 #39
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200152192
Als vrouwen je vragen op te rotten en mannen je weg duwen doe je iets heel erg fout, en zolang je niet weet wat dat is, zou je helemaal niet bezig moeten zijn met een volgende poging bij wie dan ook.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 1 juli 2021 @ 09:02:51 #40
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_200152199
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 08:18 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Nee dat geldt niet voor de gemiddelde man. De gemiddelde mens/man heeft wel degelijk de sociale skills om normaal op iemand af te kunnen stappen zonder eerst allemaal sociale angsten te moeten verdrinken.

Naar mijn idee zijn festivals overigens veel geschikter om een ONS te beleven dan een stapavond met kroegen en clubs. Voor de gemiddelde mensman met gemiddelde sociale vaardigheden dan. Waar het TS duidelijk aan ontbreekt.
Festivals..lekker zo'n klapperkaak aan de haak slaan om ergens op een vieze Dixie uit elkaar te trekken of je luchtbedje lek te neuken _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_200152237
Mijn god wat een topic. Met stijgende verbazing de OP gelezen alsmede een fiks aantal reacties. Nu ben ik al lange tijd te vinden op het internet dus ik weet dat de incel strong is alhier maar kom op zeg, wat een slap geneuzel over mannen die perfect moeten zijn en vrouwen die louter perfectie eisen.

Het grootste probleem van een incel is zijn verknipte zelfbeeld, zijn verknipte wensen waaraan een vrouw moet voldoen en het totale gebrek om aan zichzelf te werken. In plaats daarvan is het slechts in de slachtofferrol boos blijven op vrouwen.

De realiteit is bar simpel. Op elk potje past een deksel, door soms een blauwtje te lopen en soms genoegen te nemen met iemand die je minder aantrekkelijk vind merk je snel genoeg met welke mensen je een klik hebt.

Ik ben gewoon gemiddeld qua uiterlijk, haal geen gekke fratsen uit en heb gewoon een heel leuke (voor mij de allerleukste) vrouw gevonden. En zo werkt het voor iedereen.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  donderdag 1 juli 2021 @ 09:09:22 #42
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_200152272
waarom ga je niet naar een hoer als je enige doel is om een keer te neuken, zal niet veel meer kosten dan wat je nu praktiseert en nog makkelijker ook.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 1 juli 2021 @ 09:15:38 #43
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_200152349
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 08:54 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Grotendeels eens, maar ik denk dat zoenen geen realistisch doel is zo lang TS geen oprechte interesse kan tonen in een vrouw zonder haar louter als object te zien. In mijn ogen kun je dan vrijwel nooit die onderlinge spanning bereiken die ervoor zorgt dat je elkaar wilt zoenen.
Mee eens, maar in deze ga ik ervan uit dat die oprechte interesse er dus is. Dat is de absolute basis en op zich, als hij al wat nummers heeft gekregen, dan vermoed ik dat hij dat in enige mate al wel vertoond heeft in eerdere situaties.
pi_200152397
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 09:15 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Mee eens, maar in deze ga ik ervan uit dat die oprechte interesse er dus is. Dat is de absolute basis en op zich, als hij al wat nummers heeft gekregen, dan vermoed ik dat hij dat in enige mate al wel vertoond heeft in eerdere situaties.
Als hij al nummers heeft gekregen, heeft hij ze teruggebeld? Waren het echt hun nummers of was het een willekeurig nummer, dat je de voicemail van de shoarmatent staat in te spreken? Waarom is het niks geworden, ondanks die nummers?
Tap tap tap
  donderdag 1 juli 2021 @ 09:19:38 #45
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200152401
quote:
maar hoe moet een gemiddelde man zich ontwikkelen om wel zover te komen om wel een meisje te kunnen regelen?
How about ophouden met vrouwen te zien als kutten op pootjes?

Alhoewel daarvoor bij 'de gemiddelde man' geen ontwikkeling vereist is.
Huilen dan.
pi_200152611
quote:
7s.gif Op donderdag 1 juli 2021 09:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

How about ophouden met vrouwen te zien als kutten op pootjes?

Alhoewel daarvoor bij 'de gemiddelde man' geen ontwikkeling vereist is.
Ja TS legt de lat voor de gemiddelde man bijzonder laag zodat hij kan doen alsof hijzelf gemiddeld is.
pi_200152782
quote:

[..]

Je vrienden scoren ook niet in zo een setting, maar anders wel?

Waarom heb je gekozen voor Turkije?
Er lijken mij opties waar je als man uit het westen sneller aan de bak komt, dan schouder aan schouder te staan met veel concurrentie die je hier ook al hebt. Dan is hopen dat het alleen opgelost gaat worden met lossere vrouwtjes want vakantie, zon en drank, denk ik te gemakkelijk gedacht..
pi_200152881
quote:
Natuurlijk zijn er wel talloze datingtips en pua zooi (waar ik overigens niet in geloof)
quote:
maar hoe moet een gemiddelde man zich ontwikkelen om wel zover te komen om wel een meisje te kunnen regelen?
Dus je gelooft wel in lukraak een zonvakantie boeken en onder invloed van alcohol zonder sociale skills in je eentje in een club rondhangen. Maar niet in datingtips en pua zooi. Maar je wil wel tips.

Ik vind dit niet proactief. Proactief zou betekenen dat je realistische stappen onderneemt om de beste versie van jezelf te zijn. Wat jij doet klinkt eerder als iemand die niet kan zwemmen onder invloed van alcohol van een duikplank gooien en er maar het beste van hopen.

Was het letterlijk het advies van je psycholoog om deze vakantie te boeken in je eentje?

Ik las laatst een onderzoek waaruit bleek dat mensen in een dergelijke setting een extreme eenzaamheid kunnen ervaren die zelfs doodswensen oproept. Zoiets adviseer je toch je cliënten niet zou ik denken.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_200153063
quote:
9s.gif Op donderdag 1 juli 2021 08:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, mannen zijn het grootste slachtoffer van hun eigen biologie :') .
Deels wel, ja.

Wat is daar mis mee?
pi_200153068
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 07:54 schreef Donna het volgende:

[..]

Ik heb het over uitersten uiteraard.

Dikke vadsige vrouwen dan.
pi_200153108
Ga naar de hoeren en kies er een uit die je wenst.
pi_200153163
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 10:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik heb het over uitersten uiteraard.

Dikke vadsige vrouwen dan.
Ooi die prikken door je waanhopigheid heen. Of denk je dat die zo nodig moeten neuken en dan maar voor die dronken veel te opdringerige lelijkerd gaan? Niet je eigen leven te veel projecteren op anderen. :')
pi_200153169
quote:

[..]

Wat een onzin, dit maak je er zelf van. Je forceert het en maakt er een hogere wiskunde van wat het niet is. Als je nuchter inderdaad sociaal zwakbegaafd bent denk ik dat je dronken niet veel anders zal zijn. Alleen voelt het misschien niet meer zo voor je.
Ga gewoon lekker drinken en spreek af en toe een vrouw aan. Lukt het, lucky you. Loop je en blauwtje, pak je weer een extra biertje met je vrienden. Zo lastig is het allemaal niet.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_200153422
Als je in Nederland geen meisje in je bed krijgt lukt het je in het buitenland ook niet. Het enige verschil is dat ze daar openlijk losjes zijn en in Nederland wat stiekemer.

Vind het wel echt vervelend om te lezen hoe iemand hier onder kan lijden. Vooral omdat ik zeker weet dat iedere man een vrouw kan versieren en dat het echt een mindset is en hoe je er uit ziet echt vrijwel niet uitmaak't.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_200153502
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 10:28 schreef Document1 het volgende:

[..]

Ooi die prikken door je waanhopigheid heen. Of denk je dat die zo nodig moeten neuken en dan maar voor die dronken veel te opdringerige lelijkerd gaan? Niet je eigen leven te veel projecteren op anderen. :')
Neuken met een persoon moet inderdaad wel meerwaarde hebben. Als iemand jou puur als een soort sekspop ziet om zijn lusten op te botvieren beleef je waarschijnlijk meer plezier aan een uurtje met je Satisfyer. En dat geldt ook voor dikke vadsige vrouwen.
  donderdag 1 juli 2021 @ 11:04:32 #56
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_200153530
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 10:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Als je in Nederland geen meisje in je bed krijgt lukt het je in het buitenland ook niet. Het enige verschil is dat ze daar openlijk losjes zijn en in Nederland wat stiekemer.
Behalve in Azie en Zuid Amerika. Daar wordt je versiert door kuddes vrouwen als Westerse man. :7 Ook erg leuk als confidence-boost. Maar deste harder is de klap als je terugkomt in ons Nederland.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_200153749
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 10:28 schreef Document1 het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een slanke vrouw hoor.
Ik snap dat je je eigen onzekerheden op mij projecteert, maar de waarheid is echt niet zo ingewikkeld.
  donderdag 1 juli 2021 @ 11:37:49 #58
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_200153841
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 09:54 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Er lijken mij opties waar je als man uit het westen sneller aan de bak komt, dan schouder aan schouder te staan met veel concurrentie die je hier ook al hebt. Dan is hopen dat het alleen opgelost gaat worden met lossere vrouwtjes want vakantie, zon en drank, denk ik te gemakkelijk gedacht..
Valt wel mee. Turken zijn veel losser dan je zou denken, zeker in het westen van Turkije.

Je moet wel weten waar je moet zijn. Als je in Bodrum een ONS wil heb je het lastig als je geen geld hebt. Veel golddiggers en om die reden ook veel rijke boys uit plekken als Istanbul met hun dikke wagens.

Plekken als Marmaris, Alanya (veel Russische toeristen ook) of Izmir bieden genoeg kansen voor ONS. Bodrum ook trouwens hoor, maar je hebt wel vaker "status" nodig vergeleken met de andere plekken.
pi_200154115
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 11:28 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een slanke vrouw hoor.
Ik snap dat je je eigen onzekerheden op mij projecteert, maar de waarheid is echt niet zo ingewikkeld.
Dat jij in een andere realiteit zit bewijs je iedere dag weer opnieuw.
  donderdag 1 juli 2021 @ 12:01:41 #60
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_200154123
quote:
Precies dit ja. Juist als je gewoon lekker plezier maakt en oprecht gezellig bent zal je zien dat je ook meer kans hebt op een leuke nacht :)
pi_200154176
quote:
op advies van psycholoog
tijd voor een nieuwe psycholoog.
pi_200154229
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 12:01 schreef Document1 het volgende:

[..]

Dat jij in een andere realiteit zit bewijs je iedere dag weer opnieuw.
Okay sneeuwvlokje.
  donderdag 1 juli 2021 @ 12:20:04 #63
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_200154313
Met charisma en uitstraling kom je een heel eind. Daar hoef je echt geen status of geld voor te hebben.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 1 juli 2021 @ 12:23:29 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_200154348
quote:

Wtf. Sletten, zeug, de focus op geld en uiterlijk….
Hier ligt het probleem, niet bij de vrouwen.

Overigens lukt het de gemiddelde man echt om een leuke vriendin (meervoud) te vinden en vast te houden. Ik werk in een mannenwereld en bijna al mijn collega’s (ook de objectief minder knappe en de mannen met een laag salaris) hebben een vriendin of vrouw.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_200154359
gaat alleen werken zo, als je toevallig een vrouw tegen komt die net zo desperate als jij is.

niet onmogelijk.

de keren dat mij dit overkwam, probeerde ik totaal niet. die vrouwen kwamen toen op mij af.
een keer zat ik zelfs met knallende koppijn ergens achterin...
dan ben je lekker niet-bedreigend of desperate.
pi_200154441
Was die jongen fysiek knapper dan jou?
  Moderator donderdag 1 juli 2021 @ 12:38:21 #67
16180 crew  CoolGuy
pi_200154504
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 12:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wtf. Sletten, zeug, de focus op geld en uiterlijk….
Hier ligt het probleem, niet bij de vrouwen.

Overigens lukt het de gemiddelde man echt om een leuke vriendin (meervoud) te vinden en vast te houden. Ik werk in een mannenwereld en bijna al mijn collega’s (ook de objectief minder knappe en de mannen met een laag salaris) hebben een vriendin of vrouw.
Ja dit.

Kap met die kansloze benamingen.
pi_200154526
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 11:37 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Valt wel mee. Turken zijn veel losser dan je zou denken, zeker in het westen van Turkije.

Je moet wel weten waar je moet zijn. Als je in Bodrum een ONS wil heb je het lastig als je geen geld hebt. Veel golddiggers en om die reden ook veel rijke boys uit plekken als Istanbul met hun dikke wagens.

Plekken als Marmaris, Alanya (veel Russische toeristen ook) of Izmir bieden genoeg kansen voor ONS. Bodrum ook trouwens hoor, maar je hebt wel vaker "status" nodig vergeleken met de andere plekken.
Ik dacht dan ook helemaal niet aan het vermeende conservatieve karakter, maar aan iets anders. Als de vrouwen losser zijn, dan zal dat ongetwijfeld naast de toeristen ook de locals aantrekken die daar op uit zijn. En dat kan de concurrentie juist harder maken. Een ONS of vakantiefling is voor bepaalde mensen toch net wat leuker als de tegenpartij wat exotischer is dan wat er thuis ook rond hangt, dus dat helpt ook niet mee.

Dan kan ts beter kijken naar een markt waar hij als exotisch en begeerlijk wordt beschouwt lijkt me.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 11:04 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Behalve in Azie en Zuid Amerika. Daar wordt je versiert door kuddes vrouwen als Westerse man. :7 Ook erg leuk als confidence-boost. Maar deste harder is de klap als je terugkomt in ons Nederland.
Dit dus bijvoorbeeld.
pi_200154728
Wellicht begeef je je ook in de verkeerde omgeving, TS. Tijdens uitgaan een meid versieren is blijkbaar niet jouw ding, je moet dan toch wel een beetje fun en outgoing zijn, en dat ligt je duidelijk niet. Zelf is die arena ook niet mijn forte, maar ik ging eens een zomer werken op festivals, en heb nog nooit met zoveel vrouwen geslapen als die zomer. Het is laagdrempelig, je werkt gedurende wat langere tijd met elkaar dus genoeg tijd voor wat leuke praatjes en dollen, en er heerst een soort groepsgevoel. En je ziet elkaar na dat festival in principe ook niet meer tenzij je dat wel wilt, al met al perfecte omstandigheden voor een ONS
pi_200154751
Pak al je spaargeld en trek Versace aan
Ga naar Puerto Banos
Ga zitten aan een tafeltje bij een fancy tent
Staar een vrouw naar keuze aan en wacht tot ze naar je toe komt
Koop wat drankjes voor haar
Neem haar mee en neuk
Daarna ghost je haar voordat ze je al je geld kost
Missie geslaagd

Jij ziet vrouwen als een object dus dan moet je jezelf ook voordoen als een object.

[ Bericht 16% gewijzigd door Azula op 01-07-2021 13:04:43 ]
  donderdag 1 juli 2021 @ 13:30:33 #71
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_200155156
Huh!? TS wordt niet volledig afgezeken? 8)7

Tot mijn verbazing kan ik me wel vinden in de meeste adviezen =>

• Je moet een connectie proberen te leggen met een vrouw als je iets met haar wil
• Als je als een creep overkomt doe je iets heel erg fout

Ik zou daaraan willen toevoegen, dat het mijns inziens wel degelijk klopt dat de overgrote meerderheid van de mannen niet aantrekkelijk genoeg is voor vrouwen om makkelijk een vrouw op te pikken in een kroeg oid.
Het probleem bij het cold approach oppikken van een vrouw is dat ze nauwelijks meer van je ziet dan je uiterlijk en een kwartiertje inhoudsloze small talk ofzo. Als jij als man echt aantrekkelijk bent en de vrouw is geil, dan kan er best een ons volgen. Echter dat is voor de meeste mannen niet weggelegd. Tenzij je het als gemiddelde vent probeert bij een nijlpaard. Het is hard maar waar: bij een onaantrekkelijk vrouw heb je veel meer kans, maar wil je dat!??

Het alternatief is: ontspannen in je social circle met vrouwen connecten. Niet jagen. Niet verwachten dat het tonen van je looks genoeg is voor een vrouw (tenzij je woestaantrekkelijk bent als man). Ik denk dat 90% van de mannen vrijwel al hun bedpartners zo ontmoet hebben.
Het grote verschil tussen cold approach en social circle is, dat je in het laatste geval vaak ontspannen bent en tevens geven social-circle-situaties je een legitimatie om te connecten met een vrouw. Er is een gemeenschappelijke activiteit, waardoor het niet creepy is om met haar te praten en een beetje te flirten. Tevens heb je dan veel meer tijd om een connectie op te bouwen, waardoor ze iets voor je kan gaan voelen. In de kroeg kan ze alleen maar iets voelen voor je gebeitelde modellenkop en fitnessbody (wat 95% van de kerels niet heeft).

[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 01-07-2021 13:53:17 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_200155379
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 08:13 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Ik denk niet dat TS kan stappen met de intentie om gewoon een leuke avond te hebben. Daarvoor ziet hij zijn medemensen te weinig als mens.
Ouch, pijnlijk, maar waarschijnlijk waar.
"Pools are perfect for holding water"
pi_200155387
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 08:18 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

De vraag is alleen of je dat op festivals na de eerste avond nog wel moet willen.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 1 juli 2021 @ 13:50:49 #74
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200155418
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 11:04 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Mooi; confidence boom. Zo is het echt wel. En in die zin ook positief eens mee gemaakt te hebben. Al in al goedkoper dan in therapie gaan, en veel leuker en effectiever.

Ook een mogelijkheid ... meteen daar blijven.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 1 juli 2021 @ 13:51:53 #75
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_200155430
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 13:48 schreef probeer het volgende:

[..]

De vraag is alleen of je dat op festivals na de eerste avond nog wel moet willen.
Inderdaad.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  donderdag 1 juli 2021 @ 13:55:19 #76
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_200155481
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 12:40 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik dacht dan ook helemaal niet aan het vermeende conservatieve karakter, maar aan iets anders. Als de vrouwen losser zijn, dan zal dat ongetwijfeld naast de toeristen ook de locals aantrekken die daar op uit zijn. En dat kan de concurrentie juist harder maken. Een ONS of vakantiefling is voor bepaalde mensen toch net wat leuker als de tegenpartij wat exotischer is dan wat er thuis ook rond hangt, dus dat helpt ook niet mee.

Dan kan ts beter kijken naar een markt waar hij als exotisch en begeerlijk wordt beschouwt lijkt me.
[..]

Dit dus bijvoorbeeld.
Van wat ik heb gezien zijn er wel genoeg Turkse dames die juist geen locals willen. Beetje vergelijkbaar met Nederland waarin sommige dames puur vallen op blond+blauwe ogen en anderen juist wat meer vallen op exotische types.

In Thailand achtige plekken zal het wellicht makkelijker zijn, maar de kans op SOA's en andere rotzooi zal denk ik ook wel groter zijn :P
pi_200155604
Rofl

Je kunt ook trouwen en kinderen krijgen
pi_200156462
Ik heb niet alles gelezen, maar wat ik heb gelezen is genoeg. “Concurrenten”, “jagen”, “prooien”.. wtf?
Protège moi de mes désirs.
pi_200156644
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 13:55 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Van wat ik heb gezien zijn er wel genoeg Turkse dames die juist geen locals willen. Beetje vergelijkbaar met Nederland waarin sommige dames puur vallen op blond+blauwe ogen en anderen juist wat meer vallen op exotische types.
Natuurlijk, maar is dat significant kansen verhogend voor ts denk je? Zo ja, dan zou het wel tof zijn als je hem wat specifiekere gegevens kan geven zodat hij daar heen kan.

Ik denk dat als hij sociaal niet optimaal uit de verf komt, hij niet zoveel heeft aan wat lokale vrouwen die geen locals willen. Dan is de disco sowieso niet de beste plek lijkt me, laat staan als daar nog hordes lokale en toeristenmannen omheen hangen en hij in zijn eentje staat.

Azië en Zuid-Amerika zijn al genoemd. Als ts daar nou eens heen gaat en contacten gaat leggen met locals die hem bijvoorbeeld kunnen gidsen. Dan is ie niet alleen en legt hij wellicht makkelijker contacten, terwijl hij sowieso leuke dingen doet. Dat kan een stuk meer casual aanvoelen en duurzamer blijken dan per se in de club willen scoren.

quote:
In Thailand achtige plekken zal het wellicht makkelijker zijn, maar de kans op SOA's en andere rotzooi zal denk ik ook wel groter zijn :P
Ja ts, zorg altijd wel zelf voor goede condooms!
  donderdag 1 juli 2021 @ 15:37:21 #80
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200156863
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 10:23 schreef anndb het volgende:
Ga naar de hoeren en kies er een uit die je wenst.
Vind ik ook.
Als het zo een probleem voor je is, cq aan het worden is, dan doe dat! En wees blij dat dat gewoon legaal kan en mag hier in Nederland.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_200156990
Hoe kan een hoer een oplossing zijn en ervoor moeten betalen ook nog. Er zijn twee mensen die denken dat dit een oplossing is. Vrouwen want die weten niet hoe het is om zonder te moeten levrn. En boomers want die hrbbrn zelf meestal alles al op het droge rond deze tijd.
pi_200156997
Gewoon leuk festival uitzoeken, pil erin zodat je lekker relaxt bent en socialer wordt, succes gegarandeerd...als het je nog lukt om een erectie te krijgen door de drugs ;-)
  donderdag 1 juli 2021 @ 15:49:06 #83
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_200157002
Is dat iets waar je recht op zou moeten hebben ofzo?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_200157039
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:49 schreef PzKpfw het volgende:
Is dat iets waar je recht op zou moeten hebben ofzo?
Dit kun je over van alles wel beweren. Lekkere excuus ook om iemand mee te gaslighten.
pi_200157088
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:48 schreef magrec het volgende:
Gewoon leuk festival uitzoeken, pil erin zodat je lekker relaxt bent en socialer wordt, succes gegarandeerd...als het je nog lukt om een erectie te krijgen door de drugs ;-)
(Cialis)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_200157091
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 12:38 schreef CoolGuy het volgende:
Ja dit.

[modbreak]Kap met die kansloze benamingen. [/modbreak]
Je vergeet een slotje :+
pi_200157116
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

(Cialis)
:) worden wel veel pilletjes dan ;-)
  donderdag 1 juli 2021 @ 16:01:53 #88
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_200157153
quote:
16s.gif Op donderdag 1 juli 2021 09:09 schreef FlippingCoin het volgende:
waarom ga je niet naar een hoer als je enige doel is om een keer te neuken, zal niet veel meer kosten dan wat je nu praktiseert en nog makkelijker ook.
Omdat hij zich gewild wil voelen, iemand die hem echt wil.
Maar zelf toont hij geen enkele interesse in wie zij is, is zij gewoon een schilderij met een kut.

Ts, hou op met jagen, het ook echt zo te zien. Mannen die vrouwen willen zijn geen jagers. Prooien willen niet gevangen worden. Die vluchten of vechten.
Als je het blijft benaderen als jagen zal je deze reactie blijven houden.
Je wil intiem zijn met iemand, seks hebben. Je wil dat die ander jou ook wil. Je wil iets wederkerigs.
Als jij die ander niet als persoon ziet maar enkel als ‘prooi’ om te scoren gaat het je nooit en te nimmer lukken te krijgen wat je wil.
Als je hier zover in gaat dat andere mannen in het uitgaansleven zelfs ingrijpen ga je echt veelste en veelste ver.

Stop met dit in je eentje te doen, zorg dat je op z’n minst 1 iemand bij je hebt die je kan wijzen op je eigen gedrag. Want uit alles wat je hier schrijft blijkt dat je je zeer onprettig gedraagt. En dat zelf amper door hebt omdat je zo dronken als een tor bent.
Leer lol te hebben met mensen, vooral dat die ander het ook leuk vindt. Dat is niet het geval nu.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 1 juli 2021 @ 16:04:02 #89
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_200157180
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 09:54 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Turkije kent stevige vakantie bestemmingen, met veel losheid en lol. Oa de beruchte (of geliefde, is maar hoe je het ziet) Engelse meisjes.
Die zijn vrij makkelijk te scoren mits je hun lol niet vergalt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Moderator donderdag 1 juli 2021 @ 16:14:19 #90
16180 crew  CoolGuy
pi_200157281
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:56 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Je vergeet een slotje :+
Maak je maar geen zorgen, ik heb dat slotje hier gewoon naast me liggen, maar ik zie nog even geen reden om een slotje te doen. Dat kan altijd nog :+
pi_200157361
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 16:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Omdat hij zich gewild wil voelen, iemand die hem echt wil.
Maar zelf toont hij geen enkele interesse in wie zij is, is zij gewoon een schilderij met een kut.
Hij wil dus zelf niet naar de hoeren omdat hij zich gewild wil voelen, maar is niet bereid zelf een eventuele sekspartner die meerwaarde ten opzichte van een sekswerker/Satisfyer te bieden.
pi_200157370
Echt, het enige dat je eigenlijk maar hoeft te doen is een beetje interessant over te komen. Die vrouwen kiezen uiteindelijk zelf of ze met je mee gaan of niet. Er is geen speciale betovering waarmee een vrouw met je meegaat. Ze wil zelf seks, en daarom gaat ze met je mee.

Een vrouw die in zo'n vakantiesituatie een ONS wil, wil uit de band springen, iets spannenders dan het dagelijks leven. De dames zijn op vakantie gegaan met een heleboel verwachtingen, spannend, een ander land, andere gebruiken. En dus hebben de locals al direct een grote voorsprong op jou. Die 'locals' zijn automatisch interessant, zelfs de meest saaie sukkel. Blijft voor jou over de vrouwen wiens vriendinnen met een 'local' weg zijn gegaan, maar die het zelf toch niet helemaal durven.

Zo lang er locals rondhangen, heb je eigenlijk geen kans. Je zal het dus met de 'afvallers' moeten doen. De vrouwen die niet straks terug naar het hotel willen en aan hun platgeneukte vriendinnen moeten gaan bekennen dat ze niet geneukt hebben en dus 'saai' zijn.

Niks mis mee om met die 'achtergebleven' vrouwen in bed te duiken. Net zo min 'misbruik' als die locals doen met die vrouwen die wel durven. En die vrouwen die wel durfden zullen nooit bekennen dat hun one night stand eigenlijk gewoon kut was omdat het die 'local' alleen maar ging om snel te scoren, en niet om er een gezellige intieme tijd van te maken. En hoogstwaarschijnlijk zul jij die 'achtergebleven' vrouw een betere nacht bezorgen dan die 'locals' hun verovering zullen bezorgen. :P

Het enige waar je wel op moet letten is dat je contact maakt met die 'achtergebleven' vrouwen voordat ze zichzelf half in coma hebben gezopen omdat ze zichzelf een zwakkeling vinden die niets durft. Anders kan het je one night stand in een nachtmerrie veranderen. Dronken, kotsende vrouw die je veilig niet de straat op kunt sturen totdat ze weer een beetje sober is. Dus dan zul je met een bewusteloze vrouw in bed slapen die niet in staat is tot seks, en die de volgende dag met zo'n kater wakker wordt dat ze NOG minder in staat is tot seks.

:D

Vrouwen zijn net als mannen. Alleen verbergen ze het beter dan mannen.
pi_200157408
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 16:14 schreef CoolGuy het volgende:

Maak je maar geen zorgen, ik heb dat slotje hier gewoon naast me liggen, maar ik zie nog even geen reden om een slotje te doen. Dat kan altijd nog :+
Ik denk dat TS sowieso niet terugkomt, en dat dit topic ook niet veel soeps meer gaat worden.
pi_200157409
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 16:01 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ts, hou op met jagen, het ook echt zo te zien. Mannen die vrouwen willen zijn geen jagers. Prooien willen niet gevangen worden. Die vluchten of vechten.
Als je het blijft benaderen als jagen zal je deze reactie blijven houden.
Sterker nog, denk ik. Vrouwen hebben wel door dat je aan het jagen bent. En ze zullen met jou spelen. Vrouwen zijn daar veel beter in dan mannen.
  Moderator donderdag 1 juli 2021 @ 16:24:48 #95
16180 crew  CoolGuy
pi_200157423
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 16:23 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Ik denk dat TS sowieso niet terugkomt, en dat dit topic ook niet veel soeps meer gaat worden.
Dat kan, dan zou ik er vooral niet meer in reageren, dan zakt het vanzelf naar beneden :P
pi_200157459
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 13:55 schreef Nederturk het volgende:

[..]

Dit ook. Maar zijn er zo veel Turkse dames op die vakantiehotspots te vinden? En 'jagen' ze op buitenlandse mannen? Het 'jagen' in Turkije wordt voornamelijk door mannen gedaan, voor zo ver ik weet.
pi_200157485
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 16:24 schreef CoolGuy het volgende:

Dat kan, dan zou ik er vooral niet meer in reageren, dan zakt het vanzelf naar beneden :P
OK meneer oO<
pi_200157512
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 16:23 schreef RetepV het volgende:

[..]

Sterker nog, denk ik. Vrouwen hebben wel door dat je aan het jagen bent. En ze zullen met jou spelen. Vrouwen zijn daar veel beter in dan mannen.
Dat is dan semantiek, want jij beschrijft wel interactie en wederkerigheid. Bij TS is het eenrichtingsverkeer en gaat het om jagen op een prooi die niet gevangen wil worden.
pi_200157553
Ik ben zelf dan weliswaar homo maar ik ken zoveel hetero's, en van het volledige spectrum van vrouwenverslinder tot bijna halve incel.

Mannen die populair zijn bij de dames zijn dat altijd al geweest, in de meeste gevallen. Al sinds de middelbare school. Het is niet alleen uiterlijk (al speelt dat zeker mee), maar voornamelijk ook karakter, innerlijk, zelfvertrouwen. Ik heb b.v. een maat die er best wel goed uitziet, zou wel op instagram kunnen, en ik vroeg hoe dat gaat en of het ooit wel eens niet klikt, zei die nee. Die kijkt 1x een vrouw aan en dan weet ie het meteen al of ze met hem naar bed wil en dat gaat nooit fout. Dit is gewoon een bepaalde aanleg die je ofwel hebt, ofwel niet hebt.

Jij hebt dat niet. Dus jij zal toch echt vrouwen moeten scoren op basis van andere kwaliteiten. Ga eens een keer op tinder en zoek een meid uit met dezelfde hobbies. Of misschien kan je iemand vinden die een vriendin-van-een-vriend-van is. Dat is hoe de meeste mensen iemand weten te vinden namelijk.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  donderdag 1 juli 2021 @ 16:34:56 #100
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_200157556
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 13:50 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Mooi; confidence boom. Zo is het echt wel. En in die zin ook positief eens mee gemaakt te hebben. Al in al goedkoper dan in therapie gaan, en veel leuker en effectiever.

Ook een mogelijkheid ... meteen daar blijven.
Ook de vrouwen daar verdienen het om meer te zijn dan een kut op pootjes.

Voor de vriendelijke doch wat onhandige man is het een prima tip om wat ervaring en succes ervaringen op te doen. Of idd er te blijven/leuke vrouw te vinden.
Voor iemand als de ts is het geen goede tip. Iemand die hier tegen een zware nee van vrouwen aanloopt en zelfs ondervind dat andere mannen eromheen ingrijpen zal zich anders moeten gaan gedragen.

Als de ts is wie ik denk dat het is zijn er zelfs situaties geweest waarbij de politie hem aangesproken heeft op zijn gedrag. Maar enkel op deze topic gericht zie je ook al dat het gedrag van de ts als naar en zelfs (lichtelijk?) bedreigend wordt gezien.

De ts moet vooral leren de andere sekse als mens, als persoon te zien.
Wat de ts moet leren is dat al die zogenaamde bad boys die wel scoren op z’n minst veinzen dat ze interesse in die ander hebben, ze daardoor goed scoren. Maar hij moet vooral inzien dat hij geen Nice Guy is, een Nice guy wordt niet zo hard weggezet, zeker niet door andere mannen in het uitgaansleven. Je bent niet aardig als je continu donder op te horen krijgt en er ingegrepen wordt door anderen.
Een grove donder op krijg je te horen als je over grenzen heen gaat. Omstanders die ingrijpen in het uitgaansleven doen dat enkel als je vrij dik over grenzen heen gaat.

Nogmaals voor de ts, zeker als je stevig dronken bent ben je geen aardige jongen, je gedraagt je als een creep en hebt het zelf waarschijnlijk amper door omdat je te dronken bent ervoor.
Je krijgt zulke grote negatieve reacties omdat je over de schreef gaat,

Als je niet dronken bent kan je best een aardige jongen zijn. Onhandig, verlegen, kan allemaal.
Het dikke uitgaansleven is dan niet de plek waar jij zal shinen. Daar geld vrij direct wees sfeerverhogend anders wordt je niet gezien. Mooi zijn, de gangmaker zijn, opvallend zijn in positieve zin is daar belangrijk.
Dat ben jij blijkbaar niet. Maar je hebt vast andere kwaliteiten die in andere settings meer tot zijn recht komen.

Stop vooral met denken dat drank en zeker veel ervan je leuker maakt, dat is niet zo. Vrouwen willen geen stomdronken man die dom doet. Stomdronken mannen zijn slecht in bed, zelfs als ze lollig dronken zijn. Jij denkt teveel vanuit je man zijn. Dat die stomdronken vrouw makkelijk zal zijn, maar die vrouw weet dat jij je pik amper meer omhoog kan krijgen en houden, geen ritme meer hebt en lomp zal zijn. Er zal een heleboel nodig zijn om dat te compenseren en dat heb je niet.
Zelfs het zeugje dat genoemd werd weet dit. Die wil ook geen ons met iemand waar ze geen plezier aan beleefd.

Een ons heb je omdat je geil bent (op iemand). Een idioot die ook nog eens niet kan presteren omdat hij te dronken is scoort niet. Waarom zou een meid in godensnaam een ons hebben met iemand die niet leuk doet, niet lekker is en die ook nog eens slecht in bed zal zijn? En waar ook nog eens niet echt wat te halen valt waardoor zelfs gold diggers afvallen?
  donderdag 1 juli 2021 @ 16:43:04 #101
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_200157624
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 16:26 schreef RetepV het volgende:

[..]

Dit ook. Maar zijn er zo veel Turkse dames op die vakantiehotspots te vinden? En 'jagen' ze op buitenlandse mannen? Het 'jagen' in Turkije wordt voornamelijk door mannen gedaan, voor zo ver ik weet.
Ik leef er niet dus weet het niet exact allemaal. Wel vaak in Turkije geweest en met name de vrouwen in het westen van Turkije tonen (o.a.) interesse in niet-Turkse/Europese mannen. De vrouwen jagen niet echt zelf over het algemeen, maar zijn wel te benaderen. Mrjah vrouwen overal ter wereld lijken mij niet echt jagers over het algemeen. Eerste stap wordt vaak van de man verwacht.

Ik vind het persoonlijk juist erg aantrekkelijk als een vrouw de 1e stap durft te zetten. Geeft iig aan dat het een persoon is die niet blindelings de maatschappelijk opgelegde norm hanteert en haar eigen gevoel en behoeftes volgt :P

Of er genoeg Turkse vrouwen te vinden zijn pp vakantiebestemmingen? Ja zeker. Het hangt per plek af. Als je in Alanya bent zul je heel veel Russen tegenkomen. In Bodrum heb je van alles, maar wel Turkse vrouwen in de meerderheid denk ik qua gevoel. Bodrum is dan wel weer een rijke lui plek die ik afraad na mijn bezoek. Alles draait om sex, parties, geld en luxury. Als je naar Datca gaat kom je hele leuke Turkse locals tegen, nauwelijks toeristen. Prijzen zijn super laag en de mensen zijn erg gastvrij. Prachtige natuurgebieden en hele schone zee. Ze voeren (heb ik me daar laten vertellen) actief beleid om massatoerisme te voorkomen zodat het gebied schoon blijft. Ideale plek om Turkse seculiere en gastvrije locals te ontmoeten. Wel saai als je van grote parties enz houdt.

[ Bericht 22% gewijzigd door Nederturk op 01-07-2021 16:53:14 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')