abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200150965
Je hoort weleens van die verhalen, dat vrouwen op vakantie in het buitenland een stuk losser zijn dan thuis. Als man die sociaal nooit echt mee kon komen heb ik op advies van psycholoog het besluit genomen om de stoute schoenen aan te trekken en een keer naar zo'n badplaats af te reizen. Normaal reis ik nooit af naar dit soort plekken maar nu het toch zomer is wil ik het eens een keer een kans geven.

Let niet op spellingfouten, ben aardig dronken maar baal als een stekker dat het mij weer niet gelukt is om een meisje mee naar huis te nemen.

Laat ik bij het begin beginnen, als het gaat om het nachtleven heb je het probleem dat er bijna altijd veel meer mannen dan vrouwen zijn, muziek is teringhard dus een normale discussie is niet te voeren. Mannen, in dit geval vooral Turkse zijn hier vooral opzoek naar hetzelfde waar ikzelf ook naar opzoek ben, een seksavontuur. Maar helaas is de realiteit echt zo dat het nogal moeilijk te realiseren is. Komt daarbij bij dat ik alleen ben en bijna iedereen in de club met een groepje vrienden is. Nu heb ik daar aardig lak aan wat anderen van mij vinden maar dat gaat zo niet werken als je aansluiting wilt.

Overdag zou beter zijn, echter het probleem is dat vrouwen dan niet echt zitten te wachten op contact. Sowieso is hier overdag niet echt leven omdat het stervensheet is... dus moeten wachten totdat het avond is voordat je hier mensen op straat ziet. Al geprobeerd wat dames (overdag) aan te spreken maar lijken daarvan niet gediend te zijn.

Al met al doet mij dat realiseren dat de gedachte om een ONS op vakantie te kunnen regelen, zoals zoveel mannen willen eigenlijk onbereikbaar is. Wat ik hier zie is dat alleen de meest sociaal intelligente man hierin slaagt, exact weet welke route hij moet volgen. Natuurlijk zijn er wel talloze datingtips en pua zooi (waar ik overigens niet in geloof) maar hoe moet een gemiddelde man zich ontwikkelen om wel zover te komen om wel een meisje te kunnen regelen?

- geen foto's posten van mensen die dat niet weten / geen toestemming voor hebben gegeven, daarom weg gehaald -

Ik ken deze mensen niet en maak ook niet deel uit van hun groepje. Ik stond achter haar, even later is de linkse dame weggegaan en is de gozer in kwestie alleen met haar later naar buitengegaan. Blijkt dat ze elkaar pas net kennen terwijl ik dacht dat ze een groepje waren.

[ Bericht 8% gewijzigd door CoolGuy op 01-07-2021 10:09:29 ]
pi_200150991
Ga eens stappen met de intentie om een leuke avond te hebben ipv te moeten neuken. Als je plezier hebt en dat ook uitstraalt, dan maakt dat jou veel aantrekkelijker dan wanneer je de hele nacht zit te loeren op een prooi. Dan baal je achteraf ook niet als je geen seks hebt gehad, want het was gezellig.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_200150997
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 04:32 schreef KillemWieft het volgende:
Ga eens stappen met de intentie om een leuke avond te hebben ipv te moeten neuken. Als je plezier hebt en dat ook uitstraalt, dan maakt dat jou veel aantrekkelijker dan wanneer je de hele nacht zit te loeren op een prooi. Dan baal je achteraf ook niet als je geen seks hebt gehad, want het was gezellig.
Doe ik ook. Ik heb genoeg vrienden maar het probleem is dat je in zo'n geval eigenlijk vooral met elkaar bezig bent en daardoor niet op jacht kunt gaan. Je zit zegmaar vast in je eigen bubble. Als ik alleen ga stappen is het echt een hit and miss, soms succes in de vorm van een nummer of social media of harde ervaringen dat andere mannen mij letterlijk wegduwen en vrouwen die mij vragen op te rotten.

Ik mag toch wel deze behoeftes hebben? JE kunt veel zeggen maar ik ben wel proactief bezig.
  donderdag 1 juli 2021 @ 04:48:28 #4
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200151011
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 04:35 schreef Tricyclic het volgende:

[..]

Doe ik ook. Ik heb genoeg vrienden maar het probleem is dat je in zo'n geval eigenlijk vooral met elkaar bezig bent en daardoor niet op jacht kunt gaan. Je zit zegmaar vast in je eigen bubble. Als ik alleen ga stappen is het echt een hit and miss, soms succes in de vorm van een nummer of social media of harde ervaringen dat andere mannen mij letterlijk wegduwen en vrouwen die mij vragen op te rotten.

Ik mag toch wel deze behoeftes hebben? JE kunt veel zeggen maar ik ben wel proactief bezig.
Als vrouwen je vragen om op te rotten én mannen duwen je weg, dan ben je echt véél te agressief.

Je probeert jezelf wijs te maken dat je alleen lol wil hebben, maar alleen het resultaat (seks) geldt.
Resistance is futile.
pi_200151016
quote:
15s.gif Op donderdag 1 juli 2021 04:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

Als vrouwen je vragen om op te rotten én mannen duwen je weg, dan ben je echt véél te agressief.

Je probeert jezelf wijs te maken dat je alleen lol wil hebben, maar alleen het resultaat (seks) geldt.
Dat is alleen wanneer ik echt echt ladderzat ben. Normaal ben ik juist vreselijk angstig en sociaal zwakbegaafd. Alleen al op een vrouw afstappen zou ik sober niet kunnen.
pi_200151024
Tja, als je in een badplaats bent en je ziet ze hele dag bloedmooie vrouwen halfnaakt in bikini lopen dan is het aardig frustrerend als je zelf daar nimmer succes in hebt gehad,

Ik ben daar eerlijk in, ik ben hiernaar afgereisd met een doel maar dat doel is ontzettend lastig te bereiken als ik zie dat concurrenten -mannen- daar veel verder doorontwikkeld zijn in de zin van meer ervaringen en veel betere social skills.

I know, ik ben te chaotisch en zou dit eigenlijk meer planmatig moeten aanpakken.

Is dit niet gewoon hoe de natuur werkt? Mannen willen gewoon seks, maar slechts weinigen krijgen dit ook gefikst.
pi_200151049
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 04:51 schreef Tricyclic het volgende:

[..]

Dat is alleen wanneer ik echt echt ladderzat ben. Normaal ben ik juist vreselijk angstig en sociaal zwakbegaafd. Alleen al op een vrouw afstappen zou ik sober niet kunnen.
Daar zit het probleem dus.
pi_200151085
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 05:10 schreef Smelfie het volgende:

[..]

Daar zit het probleem dus.
Nou, dat geldt wel voor de gemiddelde man. In mijn vrienden groep hebben de meesten hun vriendin tijdens hun studententijd ontmoet, hebben inmiddels kinderen en een huis gekocht. Daar pas ik niet meer echt bij.

Ik ben gewoon niet geschikt voor een lange relatie, daarom die focus op one night stands maar dat is nogal challenging vergeleken met het traditionele systeem van school en verenigingen.
pi_200151103
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 05:22 schreef Tricyclic het volgende:

[..]

Nou, dat geldt wel voor de gemiddelde man. In mijn vrienden groep hebben de meesten hun vriendin tijdens hun studententijd ontmoet, hebben inmiddels kinderen en een huis gekocht. Daar pas ik niet meer echt bij.

Ik ben gewoon niet geschikt voor een lange relatie, daarom die focus op one night stands maar dat is nogal challenging vergeleken met het traditionele systeem van school en verenigingen.
Zoek je wel in de juiste doelgroep?
pi_200151213
Een ONS krijg je niet als je zo agressief naar vrouwen stapt :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_200151298
Flashbacks naar diverse andere usernames, dit topic...

Focus en werk aan jezelf; zorg dat je gelukkig bent met jezelf en jezelf kan vermaken.
Als je dat doet op plekken en met dingen waar je jezelf op je gemak voelt kom je daar vanzelf de juiste mensen/situaties tegen.
  donderdag 1 juli 2021 @ 06:33:00 #12
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_200151308
quote:
15s.gif Op donderdag 1 juli 2021 04:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 04:51 schreef Tricyclic het volgende:

[..]

Dan ben je dus echt veel te agressief als je dronken bent. Ik had zo'n collega, die was overdag vrij schuchter maar dronken ineens pushy en agressief. Hij kwam daardoor op vrouwen (en zelfs mannen) heel creepy over.
  Moderator donderdag 1 juli 2021 @ 06:34:56 #13
5428 crew  miss_sly
pi_200151317
Wat bedoel met ‘sociaal nooit mee kon komen’?
Je hebt het over een vriendengroep en stappen. Je bent niet geschikt voor een lange relatie , maar heb je wel eens iets met een meisje gehad?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200151325
99/100 gaar niet neuken nee
You gonna pump up that rookie numbers
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_200151360
quote:
15s.gif Op donderdag 1 juli 2021 06:29 schreef DJKoster het volgende:
Flashbacks naar diverse andere usernames, dit topic...

Focus en werk aan jezelf; zorg dat je gelukkig bent met jezelf en jezelf kan vermaken.
Als je dat doet op plekken en met dingen waar je jezelf op je gemak voelt kom je daar vanzelf de juiste mensen/situaties tegen.
Yup, dit is 99% zeker weer een Osodevo... :{
  donderdag 1 juli 2021 @ 07:19:31 #16
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  donderdag 1 juli 2021 @ 07:29:25 #17
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_200151517
Eew, dit topic komt echt gruwelijk eng over en dan ben ik zelf een vent.
pi_200151587
Probleem is relatief simpel.
Het is het eeuwen oude debat wat betreft vrouwen zijn sletten en mannen zijn een hengst.

Iedere zeug kan een pik er in krijgen, zoveel als ze maar wil puur door hoe mannen functioneren.
Voor een man? Je moet er goed uit zien, liefst veel geld hebben, daar ook continue aan werken etc.

Daarom is het voor een man moeilijker een ONS te regelen, uitzonderingen daar gelaten.
pi_200151590
Tering vriend, ga gewoon naar de hoeren
With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.
pi_200151593
Als je ook nog foto's gaat maken van onbekenden (en deze op Fok! zet) zul je sowieos niet snel vrienden maken in een club
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  Moderator donderdag 1 juli 2021 @ 07:54:22 #21
382129 crew  Donna
pi_200151641
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 07:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is het eeuwen oude debat wat betreft vrouwen zijn sletten en mannen zijn een hengst.

Iedere zeug kan een pik er in krijgen, zoveel als ze maar wil puur door hoe mannen functioneren.
Voor een man? Je moet er goed uit zien, liefst veel geld hebben, daar ook continue aan werken etc.

Daarom is het voor een man moeilijker een ONS te regelen, uitzonderingen daar gelaten.
Misschien eens beginnen met vrouwen geen zeug te noemen? :|W
pi_200151750
@TS
Aannamen is dat je zelf een normaal postuur hebt en geen scarface kop hebt.

Probeer de dikste en lelijkste dame (Je weet wel, zo een waar je 100% zeker mee voor schut loopt in het daglicht en die je zeker niet voor gaat stellen aan je familie/vrienden) uit de club te versieren voor een ONS ca 2 uur voor sluitingstijd. Niet op het eind doen want dan heb je meer kapers op de kust.

Als dat een paar keer lukt, dan ken je het spel en leg je de lat iets hoger.
  Moderator donderdag 1 juli 2021 @ 08:10:36 #23
5428 crew  miss_sly
pi_200151752
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 07:54 schreef Donna het volgende:

[..]

Misschien eens beginnen met vrouwen geen zeug te noemen? :|W
En uit de slachtofferrol stappen en die rare gedachten over hoe een man zou moeten zijn volgens vrouwen laten varen. Weinig aantrekklijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_200151772
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 04:32 schreef KillemWieft het volgende:
Ik denk niet dat TS kan stappen met de intentie om gewoon een leuke avond te hebben. Daarvoor ziet hij zijn medemensen te weinig als mens.
pi_200151780
God het is net alsof je op Safari gaat en hoopt een zeldzame cheeta te spotten, die je dan probeert te vangen en af te knallen. En het dan raar vindt dat die op de vlucht slaat.
Tap tap tap
pi_200151809
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 05:22 schreef Tricyclic het volgende:
Nou, dat geldt wel voor de gemiddelde man.
Nee dat geldt niet voor de gemiddelde man. De gemiddelde mens/man heeft wel degelijk de sociale skills om normaal op iemand af te kunnen stappen zonder eerst allemaal sociale angsten te moeten verdrinken.

Naar mijn idee zijn festivals overigens veel geschikter om een ONS te beleven dan een stapavond met kroegen en clubs. Voor de gemiddelde mensman met gemiddelde sociale vaardigheden dan. Waar het TS duidelijk aan ontbreekt.
  donderdag 1 juli 2021 @ 08:19:18 #27
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200151816
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 07:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Ja, mannen zijn het grootste slachtoffer van hun eigen biologie :') .
Resistance is futile.
pi_200151825
@TS dit is hoe het werkt:

Dus het gaat enorm helpen als je veel geld hebt.
  donderdag 1 juli 2021 @ 08:26:38 #29
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_200151864
Langspeelplaat.
  donderdag 1 juli 2021 @ 08:27:42 #30
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_200151872
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 04:11 schreef Tricyclic het volgende:
Natuurlijk zijn er wel talloze datingtips en pua zooi (waar ik overigens niet in geloof) maar hoe moet een gemiddelde man zich ontwikkelen om wel zover te komen om wel een meisje te kunnen regelen?
Jaren geleden heb ik mezelf als 'gemiddelde man' ontwikkeld om gemakkelijk One-Night-Stands te regelen door:

*trommelgeroffel*

talloze datingtips en pua zooi. :) Toch tijd om jezelf open te stellen voor deze methodes, gezien dit een oplossing voor je frustraties kan betekenen.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')