quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur. Gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand, Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana, Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma & Jort Kelder, Paul de Leeuw & Astrid Joosten.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand (BNNVARA)
• Dinsdag: Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Jort Kelder (WNL)
• Vrijdag: Paul de Leeuw & Astrid Joosten (BNNVARA)
https://op1npo.nl/vanavond
https://twitter.com/op1npo
Kan mooi betaald worden van de erfbelasting (DIEFSTALquote:
Yep en het gaat ook om relatief weinig mensen die tijdens hun werkzaam leven hun partner of kind verliezen; met de kosten zal het wel meevallen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:30 schreef svann het volgende:
[..]
Dat hebben wij als maatschappij voor onze medemens over -hopelijk.
Soort van ziekteverlof.
alleen maar 2 extra talenquote:Op woensdag 30 juni 2021 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga een geheimpje verklappen. Ik had Havo/VWO advies maar ben het gymnasium binnengeloodst dankzij mijn ouders. Ik hier de cito-score voor me liggen
Dat is het voordeel van mondige ouders.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:34 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga een geheimpje verklappen. Ik had Havo/VWO advies maar ben het gymnasium binnengeloodst dankzij mijn ouders. Ik hier de cito-score voor me liggen
De pest is dat ze alles onder Havo in het Vmbo hebben gestopt.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:32 schreef Gehrman het volgende:
Vmbo is een afvoerputje. Daar wil niemand zijn kind heensturen.
Je moet toch goed voor je kroost zorgen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van mondige ouders.
Maar dan moet je wel zeker weten dat het erin zit, anders worden het bergen frustraties.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Je moet toch goed voor je kroost zorgen.
Zij zit toch niet aan die voetbaltafel?quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:44 schreef hhh38 het volgende:
De Angela de Jongisering van voetbalanalyses
Veel frikandellen gegeten.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:47 schreef svann het volgende:
Raf heeft wat poliepjes op zijn stemband?
Veel gerookt zal hij niet hebben.
Ze vindt het goed omdat ze snapt wat ie zegt en het een normale gast is, maar waarom moet een voetbalanalyse aangepast worden zodat mensen die niet van voetbal houden er graag naar kijken? In andere landen hebben ze gewoon mensen die het spelletje snappen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:46 schreef svann het volgende:
[..]
Zij zit toch niet aan die voetbaltafel?
Past hij zijn praatje dan aan?quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:49 schreef hhh38 het volgende:
Ze vindt het goed omdat ze snapt wat ie zegt en het een normale gast is, maar waarom moet een voetbalanalyse aangepast worden zodat mensen die niet van voetbal houden er graag naar kijken? In andere landen hebben ze gewoon mensen die het spelletje snappen.
Ja en dat moet ie dan lekker thuis op de bank doen. NOS moet iemand die zich niet verdiept in de teams en maar wat roept vanuit z'n onderbuik niet uitnodigen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:51 schreef svann het volgende:
[..]
Past hij zijn praatje dan aan?
Hij noemt het gewoon praten over zijn liefhebberij.
Ah, okay.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:53 schreef hhh38 het volgende:
Ja en dat moet ie dan lekker thuis op de bank doen. NOS moet iemand die zich niet verdiept in de teams en maar wat roept vanuit z'n onderbuik niet uitnodigen.
Precies genoeg voor die trui.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:37 schreef PzKpfw het volgende:
Hoeveel katoen heeft u geplukt donkere meneer?
quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
We gaan weer een klein groepje drammers gelijk geven.
Toevallig omdat het WNL avond is, anders kon je dat wel vergeten.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:45 schreef michiel_merk het volgende:
Wat fijn dat er ook tegengeluid aan tafel zit
Het is klaar.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:43 schreef wuuht het volgende:
Kunnen jullie het ff melden als dit item over is. Ik weiger dit te kijken, NIKS wil ik erover horen.
Dat is toch niet meer nieuw in Nederland? Het grootste gedeelte van Nederland boeit echt niemand. Krijg je nu ook weer over dat IS tuig.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Oh dus als een klein gedeelte van de bevolking iets vindt en voelt MOET de MP dat ook?
Je moet er niet aan denken dat de VARA dit onderwerp zou behandelen...quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toevallig omdat het WNL avond is, anders kon je dat wel vergeten.
Erkennen dat het naar de huidige maatstaven niet fraai was, zou toch wel kunnen?quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:45 schreef maxi-mus het volgende:
Een houdbaarheidsdatum aan leed wat jou totaal niet is aangedaan?
De kamervoorzitter is per definitie een kamerlid.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:47 schreef monkyyy het volgende:
Hoe kun je nou voorzitter en ook nog kamerlid zijn.
Nou ja, dat is nu gedaan. Maar genoeg is nooit genoeg.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:48 schreef svann het volgende:
[..]
Erkennen dat het naar de huidige maatstaven niet fraai was, zou toch wel kunnen?
Veel meer kun je niet doen.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
De kamervoorzitter is per definitie een kamerlid.
Neuh.quote:
Weinig raar aan. Je bent gewoon lid met een speciale functie, net als bijvoorbeeld voorzitters van commissies.quote:
De beredenering is dat je ze maar beter hier in zicht te kunnen hebben en een straf te geven dan dat ze buiten zicht zijn en opeens een gevaar kunnen vormen...meen ik te hebben begrepen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:52 schreef PiraatPiet het volgende:
Als je deze vrouw hoort, waarom is het in hemelsnaam nog steeds een vraag of je IS tuig terug moet nemen? Bizar.
Ik heb een pittige mening over die redenering.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De beredenering is dat je ze maar beter hier in zicht te kunnen hebben en een straf te geven dan dat ze buiten zicht zijn en opeens een gevaar kunnen vormen...meen ik te hebben begrepen.
@Zipportal heeft daar een leuk gifje voorquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb een hele simpele oplossing, maarja, mag zeker weer niet.
Ja, want dat monitoren in Nederland gaat zo goed.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De beredenering is dat je ze maar beter hier in zicht te kunnen hebben en een straf te geven dan dat ze buiten zicht zijn en opeens een gevaar kunnen vormen...meen ik te hebben begrepen.
Dat kan.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:56 schreef Coco het volgende:
[..]
@:zipportal heeft daar een leuk gifje voor
Wel ja.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:57 schreef PiraatPiet het volgende:
Ja, want dat monitoren in Nederland gaat zo goed.
Als dat IS tuig had gewonnen, hadden wij nu onthoofd op straat gelegen.
Dat volk heeft echt alle recht om ooit vrij te kunnen komen volledig verloren.
Nietesquote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:36 schreef Caland het volgende:
Dat meisje doet heel erg haar best om mama niet af te vallen
Ik heb het vermoeden dat moeder haar info alleen van Facebook haalt.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die stond niet vooraan in de rij bij de iq punten
Of een YT fuik in de sferen van Lange Fransquote:Op maandag 5 juli 2021 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat moeder haar info alleen van Facebook haalt.
Mijn broek heeft pijpen.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Redelijke opmerking van Hugo. Sophie gaat pubers liever uitleggen hoe ze moeten pijpen en blowen.
Heb jij al een prik gehad?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Redelijke opmerking van Hugo. Sophie gaat pubers liever uitleggen hoe ze moeten pijpen en blowen.
1, nergens last van gehad.quote:
Wel een prima boekje trouwens, maar dit hoeft niet echt inderdaad.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:45 schreef Gehrman het volgende:
Na de oorlog werden landverraadsters de kop kaalgeschoren. Nu krijgen ze een interview op TV en een voorstelling.
En krijgen ze een kerstshow met Margriet van der Linden.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:45 schreef Gehrman het volgende:
Na de oorlog werden landverraadsters de kop kaalgeschoren. Nu krijgen ze een interview op TV en een voorstelling.
Pijn is een emotie en emoties kan ik uitschakelen.quote:
Intrigerende vraag.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:51 schreef superniger het volgende:
Zouden Joost en Noraly nog neuken?
#Omakutje
Ik zit het nu terug te kijken en man man man wat een treurnis. Compleet gek gemaakt door de antivax propaganda.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:34 schreef Tourniquet het volgende:
Medelijden met dat meisje met zo’n moeder. Zit diep in de fakenews-fuik. Verhaal over de eierstokken is ook helemaal niet waar.
Waarschijnlijk informatie gekregen van buurvrouw Gerda die een keer iets erover op Facebook had gelezen.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:59 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik zit het nu terug te kijken en man man man wat een treurnis. Compleet gek gemaakt door de antivax propaganda.
Welmoed wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Eigenlijk moet Pauw dit doen, de rest kan je toch niet serieus nemen
Welmoed of boomers die praten over voetbal, moeilijk moeilijk?quote:
Top misdaadverslaggeefsterquote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:55 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Top misdaadrechtbankverslaggeefster
quote:
Haar uitnodigen op zo'n avondquote:
Waarom moet dat?quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:03 schreef Zipportal het volgende:
Moet toch iemand uit R'dam komen. Dan maar Angela.
Ik hoopte dat jij dat zou weten. Ik heb het van de week ergens gehoord maar ik kan er niet meer opkomen.quote:
Vinoloog Harryquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:04 schreef Oostblokkert het volgende:
Status update op whatsapp ontploft bij mij aan allochtonen steun.
En Steven Brown er nog bij voor een beetje tegengeluid.quote:
Snap je hem weer niet?quote:
Daar kom ik niet vandaan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hij komt gewoon uit Drenthe.
Als misdaadverslaggever?quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar hij komt gewoon uit Drenthe.
Grote jongen!quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:08 schreef monkyyy het volgende:
Ik rij altijd met een grote boog om Amsterdam heen. Om meerdere redenen.
Van Stadskanaal naar Veendam?quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:08 schreef monkyyy het volgende:
Ik rij altijd met een grote boog om Amsterdam heen. Om meerdere redenen.
G4S en GTSquote:
Geschokte openbus.gifquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:13 schreef Zipportal het volgende:
Koningspaar ‘diep geschokt’ door aanslag op Peter R. de Vries
https://www.ad.nl/binnenl(...)-de-vries~a4fe23c7a/
Boeiend.
Bindersquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:13 schreef Zipportal het volgende:
Boeiend.
Oh ja. Die zijn er ook nog.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:13 schreef Zipportal het volgende:
Boeiend.
Peter draait zich om in zijn IC-bed.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:13 schreef Zipportal het volgende:
Boeiend.
Zou stemmenquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Peter draait zich om in zijn IC-bed.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Peter draait zich om in zijn IC-bed.
Ik zit nog in dubio, blijf ik nog een uurtje of 2 op, wachten op meer nieuws uit het ziekenhuis, of ga ik slapenquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:16 schreef svann het volgende:
Genoeg voortijdige grafredes.
Welterusten, allen.
Omdat mensen ruzie zoeken met Theoquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:17 schreef superniger het volgende:
Lol. Iedereen heeft fittie met elkaar.
Theo Hiddema had bij Humberto ook al ruzie met iedereen.
Om 03:00 kan je Copa America kijken en dan doorhalen zolang nodig is tot er nieuws komtquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zit nog in dubio, blijf ik nog een uurtje of 2 op, wachten op meer nieuws uit het ziekenhuis, of ga ik slapen
Iedereen die rookt en drinkt ook.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:20 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen die coke gebruikt is medeplichtig aan de georganiseerde misdaad.
En mensen die blijven doneren en de servers brak blijven, snappen er ook niks van.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:20 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen die coke gebruikt is medeplichtig aan de georganiseerde misdaad.
Ik moet morgen vet vroeg opstaan om 11.00quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Om 03:00 kan je Copa America kijken en dan doorhalen zolang nodig is tot er nieuws komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |