SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique
André Hazes bevestigt breuk met MoniqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bericht van Monique op haar InstagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar
André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.
André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre MoniqueOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De covers eerste weekquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap
Voor de laatste nieuwtjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Biografie Adreen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TTquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:53 schreef maily het volgende:
[..]
Sja .... en dan is zo'n tatoeage niet in één keer weg ook he ... mag wat kosten allemaal![]()
![]()
Alles om Saar tevreden te houden."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Uit het vorige topic:quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://www.utopianieuws.(...)et-bridget-maasland/
Had het dus toch goed gezien.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Het houdt niet op niet vanzelf.![]()
Ook nog uit het vorige topic:En gewonnen voor de TT:quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:17 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)entigste-geboortedag
Op de dag dat André Hazes zeventig jaar zou zijn geworden, is er opnieuw een Legobeeld van de volkszanger op de Dam geplaatst. Het ontwerp komt van kunstenaar Frank de Ruwe, die vorig jaar ook al meewerkte aan de 'LegoHazes'. Het beeld is geplaatst door Remon van Zoggel van Dutch Deco Finish, in samenwerking met de gemeente en Rachel Hazes.
Hoe lang zal hij deze keer blijven staan??quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:02 schreef JourneyBlue het volgende:
Sarah zoekt (in haar stories) een model voor de Chicas voor de dinsdag en donderdag
Ẅil jij mijn model
team versterken?
- Ben je een leuke
vlotte gezellige meid?
- Ben je tussen de 23
en 27 jaar?
- voor de dinsdag & donderdag?
- heb je een vlotte babbel en
niet bang voor een camera?
Of ben je een leuke influncer?
Dan zijn wij op zoek naar jou!!!
Denk jij dat je in ons
team past?
Stuur ons een motivatie mail
met een leuke foto van jezelf![]()
Dat ze die ouwe pedo zo'n podium geven snap ik niet.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]
Het houd niet op niet vanzelf.![]()
Ik begrijp er ook niets van.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:13 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dat ze die ouwe pedo zo'n podium geven snap ik niet.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
En Rag schreef een brief aan d'r moeder Hazes, ik vermoed dat ze ook een vlieger heeft geregeld.
[ Bericht 30% gewijzigd door Deisyy op 30-06-2021 22:10:04 ]Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Rachel Hazes (51) zou deze woensdag, op de dag dat André Hazes 70 jaar zou zijn geworden, het boek 'Als je alles weet' uitbrengen. Maar de lancering vindt voorlopig nog niet plaats, zo laat Nino Wilkes, goede vriend van Rachel, aan RTL Boulevard weten.
"Jeetje Dré, wat mis ik jou iedere dag"
Waar haar eerste boek, Typisch André, inging op het leven van haar overleden man, zal het tweede boek meer gaan over het leven van Rachel na het overlijden van de volkszanger. Rachel maakte vorig jaar september, tijdens de talkshow Op1, de naam van haar boek bekend en dat ze die vandaag zou uitbrengen.
Rachel heeft de afgelopen maanden veel aan het boek gewerkt, waaronder ook in het zonnige Barcelona bij haar vriendin Rossana Kluivert.
Speciaal voor wat zijn 70ste verjaardag had moeten zijn, heeft Rachel voor haar André een brief geschreven. 'Jeetje Dré, wat mis ik jou iedere dag', schrijft ze. 'Weet dat ik dagelijks aan je denk en met je bezig ben. Maar ik doe dat voor jou en jouw fans. Mijn leven en hart zullen altijd in het teken van jou staan.' Wat er nog meer in de brief staat, is hier terug te lezen.
André Hazes overleed in 2004 op 53-jarige leeftijd. Hij en Rachel kregen samen twee kinderen: Roxeanne en André. Uit eerdere relaties had André al een zoon en een dochter. Onlangs verscheen er een documentaire over het leven van André. In de video hieronder vertelt Rachel over hoe ze gevormd werd door haar relatie met de volkszanger.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik kan werkelijk waar niet geloven dat die lui écht fan zijn van die ouwe. Zat me te verbazen terwijl ik naar dat filmpje keek.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:10 schreef maily het volgende:
Man in tranen op verjaardag Hazes; André houdt mij staande
Filmpje ....
En daar zijn de badjassen![]()
Wat een volk...quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:10 schreef maily het volgende:
Filmpje ....
En daar zijn de badjassen![]()
Compleet gestoord tochquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:10 schreef maily het volgende:
Filmpje ....
En daar zijn de badjassen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Voor mij zijn die mensen net aliens. Kan me er gewoon niks bij voorstellen. Dat je fan bent van een artiest oké.. maar die verering..nee ik snap zoiets niet. Zou denk ik nog eerder knielen voor Allahquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:18 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik kan werkelijk waar niet geloven dat die lui écht fan zijn van die ouwe. Zat me te verbazen terwijl ik naar dat filmpje keek.![]()
De Telegraaf kennende zijn ze daar gewoon gaan staan met die badjassen en die koelboxen en hebben die dames gevraagd om dat aan te trekken voor het filmpje. Niets ten nadele van de Telegraaf hoor, ik ben premium member want ik wil natuurlijk alle dirt van iedereen lezenquote:![]()
En dan die man met dat petje. "ik wil zelf ook gaan zingen, ben al begonnen met zanglessen.![]()
![]()
Jammer dat ze Raggel niet meteen erbij hebben gezet ... met haar brief aan een Lidlvliegerquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:41 schreef praadje het volgende:
[..]
De Telegraaf kennende zijn ze daar gewoon gaan staan met die badjassen en die koelboxen en hebben die dames gevraagd om dat aan te trekken voor het filmpje. Niets ten nadele van de Telegraaf hoor, ik ben premium member want ik wil natuurlijk alle dirt van iedereen lezen![]()
En dan die man met dat petje. "ik wil zelf ook gaan zingen, ben al begonnen met zanglessen.![]()
![]()
Die ging alle radiozenders af volgens mij, geen tijd dus...quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
Jammer dat ze Raggel niet meteen erbij hebben gezet ... met haar brief aan een Lidlvlieger![]()
Nou de volgende cover kunnen we ook al bedenken.
Rachel gaat zelf zingen, “ik heb hier een brief voor mijn allesje”.![]()
![]()
”Vlug, maak een foto TERWIJL ik een brief schijf aan mijn dode man.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:16 schreef Deisyy het volgende:
En Rag schreef een brief aan d'r moeder Hazes, ik vermoed dat ze ook een vlieger heeft geregeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vinden de fans vast leuk”.![]()
![]()
Het boek zou vandaag uitkomen maar dat is niet gebeurd. Shownieuws speculeerde daarnet dat ze die bewaart voor zijn sterfdag (23/9). Dus het houdt niet op, niet vanzelf![]()
![]()
Nog zo’n achterlijke stempel erop.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
”Vlug, maak een foto TERWIJL ik een brief schijf aan mijn dode man.
Vinden de fans vast leuk”.![]()
Geen goede timing voor de zakenvrouw. Op dit moment staan er opvallend negatieve reacties over Rachel op de officiële Insta (why?) van hij-die-vandaag-70-zou-zijn-gewordenquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:31 schreef praadje het volgende:
Het boek zou vandaag uitkomen maar dat is niet gebeurd. Shownieuws speculeerde daarnet dat ze die bewaart voor zijn sterfdag (23/9). Dus het houdt niet op, niet vanzelf![]()
Op Twitter juist opvallend veel positieve reactie, ivm het concert wat uitgezonden is.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:39 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Geen goede timing voor de zakenvrouw. Op dit moment staan er opvallend negatieve reacties over Rachel op de officiële Insta (why?) van hij-die-vandaag-70-zou-zijn-geworden
Nog steeds niks.....![]()
Positief over Senior neem ik aan, de reacties op zijn Instagram pagina zijn voornamelijk verwijten aan zijn allessie dat zij zijn nalatenschap uitmelkt en bezoedelt, dus geen ideaal moment voor een boek over haar leven na zijn dood...quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:15 schreef Sponge-Bob het volgende:
[..]
Op Twitter juist opvallend veel positieve reactie, ivm het concert wat uitgezonden is.![]()
Dan ben je toch compleet van het padje afquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
”Vlug, maak een foto TERWIJL ik een brief schijf aan mijn dode man.
Vinden de fans vast leuk”.
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E![]()
Nou ik ben wel serieus fan van Maxquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voor mij zijn die mensen net aliens. Kan me er gewoon niks bij voorstellen. Dat je fan bent van een artiest oké.. maar die verering..nee ik snap zoiets niet. Zou denk ik nog eerder knielen voor Allahkreeg de kans om als klapjosti in Spa toch wel ff zijn wagen van binnen en van buiten te bekijken.
F1 is wel mijn guilty pleasure. Dus ik snap die fans wel, ergens, denk ik.
[ Bericht 20% gewijzigd door ootjekatootje op 01-07-2021 09:49:57 ]![]()
Vroeger liep ik stage in Den Haag en woonde ik maanden bij mijn nicht.
mijn nicht had nogal een ruig leven.
Ze werkte voor Anouk, Kane en Direct.
Maar wat een chaos, voor die artiesten en alles en iedereen daarom heen. Ik heb dat gezien en wat een vreemde wereld is dan. Loop je ff leuk mee de stad in, staat een hele straat te gillen om dinant.
Mag je mee met Anouk, staat iedereen te gillen en te schreeuwen.
Ik snap dus ergens dat gedrag van André, Rachel en Sarah wel. Overal en bij alles staan er fans, en mensen die je herkennen en op de foto willen. En dat team erom heen staan 24/7 klaar, gewoon maf.
En dat zag je terug bij dat interview van André bij Humberto, hij weet niet hoe hij het goed moet doen.
Dat team van André zit er imo wel mee in zijn maag. Ff normaal doen, zoals iedereen hier, is bijna onmogelijk.
Ben je booming in Nederland dan is dat 24/7. Ik geloof best dat André daar last van heeft.
Hij heeft een concert en iedereen staat te gillen, en vervolgens baggert iedereen hem af, tja.
[ Bericht 6% gewijzigd door ootjekatootje op 01-07-2021 08:30:07 ]![]()
Tja, het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen. Blijkbaar hebben hij (en Rochel en Sara) kippenpootjes onder een varkenslijf![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2021 05:16 schreef totebel het volgende:
Tja, het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen. Blijkbaar hebben hij (en Rochel en Sara) kippenpootjes onder een varkenslijf
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Die kerel in die scoot kijkt eerst nog eens met zijn oog ben ik nog in beeldquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:10 schreef maily het volgende:
Filmpje ....
En daar zijn de badjassen
Twinning = boring![]()
Papier is zeker net zo oud als Rachel?quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Twinning = boring![]()
Nou ik zat er naar te kijken en waarom dat oude stuk papier? Maar waarom ook zo een brief schrijven? En dan een video ervan maken, doe dat lekker prive. Maar goed dat doen ze met niks.quote:![]()
Die bindt ze vast aan een vliegerquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:48 schreef Michellee het volgende:
[..]
Nou ik zat er naar te kijken en waarom dat oude stuk papier? Maar waarom ook zo een brief schrijven? En dan een video ervan maken, doe dat lekker prive. Maar goed dat doen ze met niks.![]()
Is die grap al gemaakt?
With love :*![]()
Bijna nietquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:03 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Die bindt ze vast aan een vlieger![]()
Is die grap al gemaakt?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:45 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Wesley Sneijder heeft An2 & Saar gefilmd terwijl ze een Grease-dansje doen
ik raad jullie af om dit op te zoeken
Edit:
Overigens denkt Yvonne een buikje te zien bij Saar, nieuwe zwangerschapspoll
Zou best kunnen, ze wil ook al 2 dagen minder gaan werken
[ Bericht 37% gewijzigd door JourneyBlue op 01-07-2021 18:24:56 ]![]()
Is wesley nu de Hazes huisvriend geworden?quote:Op donderdag 1 juli 2021 17:50 schreef JourneyBlue het volgende:
Edit:
Sta ik niet van te kijken zo kan ze hem wel claimen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 17:50 schreef JourneyBlue het volgende:
Edit:
Het ideale wapen van een jaloerse vrouwquote:Op donderdag 1 juli 2021 18:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Sta ik niet van te kijken zo kan ze hem wel claimen.![]()
![]()
Inderdaad, ze zoekt nieuwe influncersquote:Op donderdag 1 juli 2021 17:50 schreef JourneyBlue het volgende:
Edit:
Zou best kunnen, ze wil ook al 2 dagen minder gaan werken![]()
![]()
![]()
#Hazesisdebasisquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat een geiten…
https://www.instagram.com/p/CQwhHxElJxE/?utm_medium=copy_link![]()
Hihaho, pffff wat een drama!quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat een geiten…
https://www.instagram.com/p/CQwhHxElJxE/?utm_medium=copy_link![]()
Ha! Jouw sigquote:Op donderdag 1 juli 2021 17:50 schreef JourneyBlue het volgende:
Edit:
Zou best kunnen, ze wil ook al 2 dagen minder gaan werken![]()
![]()
![]()
![]()
Had vandaag een bespreking in Amstelveen en het is koopavond dus ik ben als een echte influncer net (weer) voorbij die theekiosk geslopen. Er stonden dus meisjes Boomerang filmpjes te maken met Yoyo bekers. En verder alleen expats (India) die thee kochten.quote:![]()
https://www.utopianieuws.(...)n-met-nikki-plessen/
"De vermoedens waren er al maar de twee ontkenden het altijd. Andre Hazes is zowel tijdens zijn relatie met Monique en ook tijdens zijn korte relatie met Bridget Maasland vreemdgegaan met Nikki Plessen.
Tijdens die Nikki in Concert uitzending op Oudejaarsavond 2019 was dat toch duidelijk??
ze liep als een krolse kat om An2 heen en hij droeg ineens allemaal Nikkie designs (dierenprintjes)
Edit:
Wat ook bijzonder is, in die tijd (september 2019) klaagde An2 er op Instagram over dat Story een teringhekel aan hem had:
https://www.mediacourant.(...)-aan-andre-hazes-jr/
[ Bericht 11% gewijzigd door JourneyBlue op 01-07-2021 23:00:53 ]![]()
Dit is nog erger dan GTSTquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:53 schreef JourneyBlue het volgende:
"De vermoedens waren er al maar de twee ontkenden het altijd. Andre Hazes is zowel tijdens zijn relatie met Monique en ook tijdens zijn korte relatie met Bridget Maasland vreemdgegaan met Nikki Plessen.
Tijdens die Nikki in Concert uitzending op Oudejaarsavond 2019 was dat toch duidelijk??
ze liep als een krolse kat om An2 heen en hij droeg ineens allemaal Nikkie designs (dierenprintjes)
Edit:
Wat ook bijzonder is, in die tijd (september 2019) klaagde An2 er op Instagram over dat Story een teringhekel aan hem had:
https://www.mediacourant.(...)-aan-andre-hazes-jr/![]()
![]()
![]()
buhhhhOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
huilieOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
roggel
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
post 4Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Ga je lekker?quote:Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ik begrijp twee dingen niet in deze zinquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:58 schreef JourneyBlue het volgende:
Er stonden dus meisjes Boomerang filmpjes te maken met Yoyo bekers
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Haha, ik verwacht haat reacties van team Sarah naar Nikki, in 3,2,1…quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:53 schreef JourneyBlue het volgende:
Edit:
https://www.mediacourant.(...)-aan-andre-hazes-jr/![]()
Dus Bridget presteert Boulevard niet als Nikki er is en als er een item is over André?
Lachen, gaan we ff in de gaten houden. Was me niet op gevallen.![]()
Het fragment van het moment waarop Bridget als een boer met kiespijn lacht om Nikkie:quote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Dus Bridget presteert Boulevard niet als Nikki er is en als er een item is over André?
Lachen, gaan we ff in de gaten houden. Was me niet op gevallen.
https://www.mediacourant.(...)lkaar-niet-uitstaan/![]()
app van Instagram, Boomerang, hiermee maak je filmpjes van een seconde. De filmpjes worden oneindig afgespeeld en teruggespoeld (erg populair bij Sarah)quote:
YoYo! Fresh Tea: Bubble tea kiosk van Rachel (franchisenemer)
https://www.ad.nl/rotterd(...)%2Fwww.google.com%2F![]()
Verhelderend, dank je!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:47 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Het fragment van het moment waarop Bridget als een boer met kiespijn lacht om Nikkie:
https://www.mediacourant.(...)lkaar-niet-uitstaan/Ik ben de kleur MAGENTA
Verkeerde post gequote en geliket
Ik ben de kleur MAGENTA
Moet je serieus inloggen om dat filmpje te zien?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:47 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Het fragment van het moment waarop Bridget als een boer met kiespijn lacht om Nikkie:
https://www.mediacourant.(...)lkaar-niet-uitstaan/![]()
Helemaal als dit waar is:quote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Haha, ik verwacht haat reacties van team Sarah naar Nikki, in 3,2,1…
(reactie op @Roddelloog)
"die zijn al veel langer samen stiekem...
Ja vanaf de voor zomer van 2019 al😮want ze hebben destijds een orgie gehouden in een hotel en hebben daar ook sex gehad..ook heb ik via via dat ze een rood armbandje met 2 rondjes er aan hebben uitgewisseld om zo toch verbonden te blijven..Zij is opgenomen en meneer zat zonder en is na de zomer in de armen van Bridget gevallen..In oktober 2020 zijn ze innig samen gespot terwijl hij met Monique liep..Reken even uit juli/augustus 2019 en dan 18 maanden..Net dit jaar dus uit haar kliniek😂In maart heb ik via dm berichten gekregen dat ze ook betrapt waren in een kleedkamer en auto...Ook de schakelring die hij altijd om zijn pink droeg vanaf juli/augustus 2019 heeft een betekenis gehad want wie draagt die nu ..juist..😂Ook is zij een bekend met Alwin en Diego...😂Mensen weten veel meer dan dat er door hun verteld wordt..Het is nu wachten wanneer de foto van okt.2020 naar buiten komt..😂"![]()
Wie is de mol is er niks bijquote:Op vrijdag 2 juli 2021 01:14 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Helemaal als dit waar is:
(reactie op @:Roddelloog)
Ja vanaf de voor zomer van 2019 al😮want ze hebben destijds een orgie gehouden in een hotel en hebben daar ook sex gehad..ook heb ik via via dat ze een rood armbandje met 2 rondjes er aan hebben uitgewisseld om zo toch verbonden te blijven..Zij is opgenomen en meneer zat zonder en is na de zomer in de armen van Bridget gevallen..In oktober 2020 zijn ze innig samen gespot terwijl hij met Monique liep..Reken even uit juli/augustus 2019 en dan 18 maanden..Net dit jaar dus uit haar kliniek😂In maart heb ik via dm berichten gekregen dat ze ook betrapt waren in een kleedkamer en auto...Ook de schakelring die hij altijd om zijn pink droeg vanaf juli/augustus 2019 heeft een betekenis gehad want wie draagt die nu ..juist..😂Ook is zij een bekend met Alwin en Diego...😂Mensen weten veel meer dan dat er door hun verteld wordt..Het is nu wachten wanneer de foto van okt.2020 naar buiten komt..😂"![]()
Wat een hoerenzooi bij die bn’ers zeg. En dat je zo een vent dan wil, die als jij in een kliniek zit gewoon weer op de volgende duikt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 01:14 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ja vanaf de voor zomer van 2019 al😮want ze hebben destijds een orgie gehouden in een hotel en hebben daar ook sex gehad..ook heb ik via via dat ze een rood armbandje met 2 rondjes er aan hebben uitgewisseld om zo toch verbonden te blijven..Zij is opgenomen en meneer zat zonder en is na de zomer in de armen van Bridget gevallen..In oktober 2020 zijn ze innig samen gespot terwijl hij met Monique liep..Reken even uit juli/augustus 2019 en dan 18 maanden..Net dit jaar dus uit haar kliniek😂In maart heb ik via dm berichten gekregen dat ze ook betrapt waren in een kleedkamer en auto...Ook de schakelring die hij altijd om zijn pink droeg vanaf juli/augustus 2019 heeft een betekenis gehad want wie draagt die nu ..juist..😂Ook is zij een bekend met Alwin en Diego...😂Mensen weten veel meer dan dat er door hun verteld wordt..Het is nu wachten wanneer de foto van okt.2020 naar buiten komt..😂"
Als het allemaal waar is.![]()
André stond eerst altijd in de Privé en is nu overgelopen naar de Story. Nu is duidelijk waarom .
In het nieuwe boek wordt Evert santegoed van Privé gefileerd. Wat is die Hazes toch een zielig ventje om te doen wat iedereen zegt."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Ja, maar t jochie kan zelf niet denken, heeft ie ook anderen voor nodig, net als voor zn teennagels knippen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
André stond eerst altijd in de Privé en is nu overgelopen naar de Story. Nu is duidelijk waarom .
In het nieuwe boek wordt Evert santegoed van Privé gefileerd. Wat is die Hazes toch een zielig ventje om te doen wat iedereen zegt.
En daar zie ik toch Roggel in die haar kinderen niet los kan (wil) laten...volgens mij zit ze zelfs nog aanwijzingen te geven als ie een wip met Sara maakt![]()
En het is zo’n eerlijke gozer,quote:Op vrijdag 2 juli 2021 01:14 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
![]()
De enige hoer in dit verhaal is toch echt André.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:08 schreef shomila het volgende:
[..]
Wat een hoerenzooi bij die bn’ers zeg. En dat je zo een vent dan wil, die als jij in een kliniek zit gewoon weer op de volgende duikt.
Als het allemaal waar is.![]()
Met een juichcape! Naar links! Naar rechts!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:06 schreef totebel het volgende:
[..]
Ja, maar t jochie kan zelf niet denken, heeft ie ook anderen voor nodig, net als voor zn teennagels knippen.
En daar zie ik toch Roggel in die haar kinderen niet los kan (wil) laten...volgens mij zit ze zelfs nog aanwijzingen te geven als ie een wip met Sara maakt![]()
![]()
https://www.mediacourant.(...)goeds-lik-mijn-reet/quote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:40 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
In het nieuwe boek wordt Evert santegoed van Privé gefileerd. Wat is die Hazes toch een zielig ventje om te doen wat iedereen zegt.
Rachel wil volledig met Evert gaan afrekenen in haar nieuwe boek. “In het boek dat ik nu aan het schrijven ben, heb ik een aardig dik hoofdstuk ’Media’ opgenomen. Daarin vertel ik ook over het betreffende blad en diens bekende hoofdredacteur. Bij hoe verbitterd hij in het leven staat, vraag ik me af wat hij zoal heeft meegemaakt in zijn leven.”
Ooit won Rachel een rechtszaak tegen de Privé, toen het blad beweerde dat ze een affaire had met John de Wolf. “Een week na het overlijden van André beweerden ze dat ik een relatie had met John de Wolf. Dat moet je bij mij niet doen. Ik heb die man in mijn hele leven echt nog niet eens een hánd gegeven!”
https://www.instagram.com/p/BjauW_fFG6E/?utm_source=ig_embed
Daś toch gek als je jarenlang met iemand op de camping staat?
Klinkt een beetje als An2, maar ik lieg niet
andrehazes
Verified
Hahaha, mooi man!😜 ( vanaf mijn tweede met deze man op de camping gestaan, heb je nooit vertrouwt ma @rachelhazes )![]()
Dat liegen heeft die duidelijk van zijn ma, het volk trapt er wel in…quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:27 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)goeds-lik-mijn-reet/
Rachel wil volledig met Evert gaan afrekenen in haar nieuwe boek. “In het boek dat ik nu aan het schrijven ben, heb ik een aardig dik hoofdstuk ’Media’ opgenomen. Daarin vertel ik ook over het betreffende blad en diens bekende hoofdredacteur. Bij hoe verbitterd hij in het leven staat, vraag ik me af wat hij zoal heeft meegemaakt in zijn leven.”
Ooit won Rachel een rechtszaak tegen de Privé, toen het blad beweerde dat ze een affaire had met John de Wolf. “Een week na het overlijden van André beweerden ze dat ik een relatie had met John de Wolf. Dat moet je bij mij niet doen. Ik heb die man in mijn hele leven echt nog niet eens een hánd gegeven!”
andrehazes
Verified
Hahaha, mooi man!😜 ( vanaf mijn tweede met deze man op de camping gestaan, heb je nooit vertrouwt ma @:rachelhazes )![]()
Ja als je veel liegt moet je veel onthouden. En daar heeft deze verkoolde rat duidelijk niet genoeg hersencapaciteit voor![]()
Aan de pandemie heeft de Hazesclan altijd al de schijt gehad.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:00 schreef Leandra het volgende:
Ik heb mijn buurman ook nog nooit een hand gegeven... kan wel zijn dat Covid19 daarbij een rol speelt trouwens![]()
Dat heeft An2 ook dat liegen. Hij vergeet ze maar wij niet !quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:56 schreef roos94 het volgende:
Ja als je veel liegt moet je veel onthouden. En daar heeft deze verkoolde rat duidelijk niet genoeg hersencapaciteit voor
En dan is t klokje weer rond: de hersencapaciteit van een pinda, dus niet eens creatief genoeg voor geloofwaardige leugens..en al helemaal niet voldoende opslagcapaciteit om al die leugens te onthouden.. misschien moet moeder Fluim daar eens een boek aan wijdenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat heeft An2 ook dat liegen. Hij vergeet ze maar wij niet !![]()
Ik zie dat zo voor me jaquote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:15 schreef maily het volgende:
[..]
Met een juichcape! Naar links! Naar rechts!![]()
![]()
![]()
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
mijn laatste pre- corona evenement was Holland zingt Hazesquote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Aan de pandemie heeft de Hazesclan altijd al de schijt gehad.![]()
En ja, ik kreeg geld toe: gratis kaarten, drank en bitterballen![]()
![]()
Extreme hoestbuiten daarna.. dus kans aanwezig dat ik C opgelopen heb daar (toen kon je nog niet testen)Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
En als hij dan ff weigert zie ik Rochel ook nog wel ff de rol van fluffer op zich nemen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:15 schreef maily het volgende:
[..]
Met een juichcape! Naar links! Naar rechts!![]()
Hier in Rotterdam is gelukkig niet zo veel vraag naar Roggel d'r nieuwste inkomstenbron.. Alle bakken lagen nog echt propvol bij de Lidl..I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Op de camping met Hazes is "een hand geven" wellicht wat anders dan wat wij als een hand geven beschouwenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:27 schreef JourneyBlue het volgende:
Ik heb die man in mijn hele leven echt nog niet eens een hánd gegeven!”
andrehazes
Verified
Hahaha, mooi man!😜 ( vanaf mijn tweede met deze man op de camping gestaan, heb je nooit vertrouwt ma @rachelhazes )![]()
![]()
Geen gouden kettinkje?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:56 schreef Ole het volgende:
[..]
mijn laatste pre- corona evenement was Holland zingt Hazes![]()
En ja, ik kreeg geld toe: gratis kaarten, drank en bitterballen![]()
![]()
Extreme hoestbuiten daarna.. dus kans aanwezig dat ik C opgelopen heb daar (toen kon je nog niet testen)![]()
Wie was hier ook weer de beelddenker?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En als hij dan ff weigert zie ik Rochel ook nog wel ff de rol van fluffer op zich nemen.![]()
![]()
https://www.utopianieuws.(...)sarah-doen-weer-gek/
De mensen hebben Saar wél al goed door. Gezien bovenstaande verhaal.
Echt hoor, wie houdt wie nou voor de gek?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://www.utopianieuws.(...)sarah-doen-weer-gek/
De mensen hebben Saar wél al goed door. Gezien bovenstaande verhaal.![]()
![]()
Oh, dit zie je toch al van verre aankomen: David de Kabouter is haar volgende project..heeft hij ook een keer een vriendinnetje waar hij geen hakken bij aan hoeftquote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:47 schreef soapie het volgende:
[..]
Echt hoor, wie houdt wie nou voor de gek?![]()
Ja, dat bedoelde ik inderdaad!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:08 schreef totebel het volgende:
[..]
Oh, dit zie je toch al van verre aankomen: David de Kabouter is haar volgende project..heeft hij ook een keer een vriendinnetje waar hij geen hakken bij aan hoeft![]()
Ik ben er ook bang voor.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:08 schreef totebel het volgende:
[..]
Oh, dit zie je toch al van verre aankomen: David de Kabouter is haar volgende project..heeft hij ook een keer een vriendinnetje waar hij geen hakken bij aan hoeft
Saar gebruikt André als ingang naar de bn-ers."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Ze geniet veels te veel van de aandacht, zelfs de mediastilte kon ze niet volhoudenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor.
Saar gebruikt André als ingang naar de bn-ers.![]()
Ik voorzie om de paar jaar een boek: Mijn leven met...*insert willekeurige BNer die achter zn Johannes aan loopt", vanaf het moment dat ze verlept en verzuurd is en de houdbaarheidsdatum van rijke BNers voorbijquote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:27 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ze geniet veels te veel van de aandacht, zelfs de mediastilte kon ze niet volhouden![]()
Hahaha dat de titel ook echt "Mijn leven met..." en elk hoofdstuk een andere gelukkigequote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:40 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik voorzie om de paar jaar een boek: Mijn leven met...*insert willekeurige BNer die achter zn Johannes aan loopt", vanaf het moment dat ze verlept en verzuurd is en de houdbaarheidsdatum van rijke BNers voorbij
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
O zoiets zei je eigenlijk al en ik faal in mijn 1upje
Ik ga even in de hoek staan.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
En dan natuurlijk met exclusieve foto's en bijbehorend kind (hey, je moet wat voor je oudedagsvoorziening)quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hahaha dat de titel ook echt "Mijn leven met..." en elk hoofdstuk een andere gelukkige![]()
Zullen we Antwee even waarschuwen?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor.
Saar gebruikt André als ingang naar de bn-ers.
Neeeeeeeeeee!![]()
![]()
![]()
Ja lekker!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
O zoiets zei je eigenlijk al en ik faal in mijn 1upje
Ik ga even in de hoek staan koffie halen.![]()
![]()
Gaat ze samen met Raggel overwinteren in Spanje.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:40 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik voorzie om de paar jaar een boek: Mijn leven met...*insert willekeurige BNer die achter zn Johannes aan loopt", vanaf het moment dat ze verlept en verzuurd is en de houdbaarheidsdatum van rijke BNers voorbij"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Kwartetten met ex-schoonmoeders..mag ik van jou, uit de categorie Krokante Krab .....🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Gaat ze samen met Raggel overwinteren in Spanje.![]()
Zullen we Spongebob er maar buiten houdenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:06 schreef totebel het volgende:
[..]
Kwartetten met ex-schoonmoeders..mag ik van jou, uit de categorie Krokante Krab .....🤣🤣🤣![]()
![]()
Hahaha Categorie Krokante Krengen dan 😉quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:19 schreef maily het volgende:
[..]
Zullen we Spongebob er maar buiten houden![]()
De zure zusjesquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zijn dit nou die zure bitches van die winkel met die bagger meuk.
23 minuten en meer dan 1600 likes![]()
![]()
Dat is wel "die moeten wel gekocht zijn" veel toch?I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Denk het niet!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Het dat kind ook vriendinnen van haar eigen leeftijd?![]()
Geen idee ... wel vriendjesquote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:00 schreef ootjekatootje het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:06 schreef totebel het volgende:
[..]
Kwartetten met ex-schoonmoeders..mag ik van jou, uit de categorie Krokante Krab .....🤣🤣🤣
Nog steeds niks.....![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:59 schreef maily het volgende:
[..]
Zullen we Antwee even waarschuwen?
Neeeeeeeeeee!![]()
lekker laten gaan. Karma.
Tuurlijk niet met haar karakter heb je vijanden geen vrienden. Ze is nep .quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Het dat kind ook vriendinnen van haar eigen leeftijd?"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
zien die nou zelf niet hoe lelijk die camouflage stiften zitten onder die ogen?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zijn dit nou die zure bitches van die winkel met die bagger meuk.![]()
Lijkt wel van zo'n brilletje van de zonnebank...quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
zien die nou zelf niet hoe lelijk die camouflage stiften zitten onder die ogen?![]()
![]()
De twee blonde dames zien er prima uit. Ik wou dat mijn haar zo goed zat. Als je ergens over wil vallen, kom dan met wat smeuďge roddels.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
MMevrouw links moet nog wel beter leren blenden, dat welquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:49 schreef Claudia_x het volgende:
De twee blonde dames zien er prima uit. Ik wou dat mijn haar zo goed zat. Als je ergens over wil vallen, kom dan met wat smeuďge roddels.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Mevrouw links haar gezicht ziet er vast heel goed uit voor haar leeftijd, gezien haar handen en de vele rimpels in haar hals. (dit is een compliment in de categorie "wat staat die coltrui je goed, je onderkin valt nauwelijks opquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
M
[..]
Mevrouw links moet nog wel beter leren blenden, dat wel)
![]()
Die middelste is net een strakgetrokken Monique over 20 jaarquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
Die rode lamp boven hen helpt ook niet mee, de middelste vangt dat licht flatteuzer.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
M
[..]
Mevrouw links moet nog wel beter leren blenden, dat wel![]()
Ik zie dat niet. Ik zie flinke blossen en vind dat wel charmant. Over d'r persoonlijkheid laat ik me niet uit.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
M
[..]
Mevrouw links moet nog wel beter leren blenden, dat welI make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Nu je het zegt, die vriendin van haar waar ze heel vaak mee op de foto staat, die Esther is ook echt wel een stuk ouder.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Is dat niet de eigenaresse van die winkel?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:35 schreef Michellee het volgende:
[..]
Nu je het zegt, die vriendin van haar waar ze heel vaak mee op de foto staat, die Esther is ook echt wel een stuk ouder.![]()
Zij lachen andere vrouwen uit op Instagram, lees Monique en Rox.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:45 schreef mootie het volgende:
Wat hebben die vrouwen eigenlijk misdaan dat ze helemaal afgekraakt worden?
Zo erg zullen ze het zelf dus wel niet vinden wanneer iemand ook om hun presentatie lacht, dus wat is het probleem?![]()
Yup.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Is dat niet de eigenaresse van die winkel?![]()
moet je je dan tot hetzelfde lage niveau verlagen? Zogenaamd kwaad met kwaad vergelden? Ik denk dat Roxanne en Monique veel beter af zijn met dit gedrag te negerenquote:Op zondag 4 juli 2021 19:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zij lachen andere vrouwen uit op Instagram, lees Monique en Rox.
Zo erg zullen ze het zelf dus wel niet vinden wanneer iemand ook om hun presentatie lacht, dus wat is het probleem?![]()
![]()
Ik zit niet op SHO van Fok om een hoog niveau te bereiken, jij wel?quote:Op zondag 4 juli 2021 19:06 schreef Verida het volgende:
[..]
moet je je dan tot hetzelfde lage niveau verlagen? Zogenaamd kwaad met kwaad vergelden? Ik denk dat Roxanne en Monique veel beter af zijn met dit gedrag te negeren![]()
ach, het afzeiken om het afzeiken moet je ook liggen.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zit niet op SHO van Fok om een hoog niveau te bereiken, jij wel?![]()
Dus eigenlijk doen ze wat veel users in deze gate ook doenquote:Op zondag 4 juli 2021 19:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zij lachen andere vrouwen uit op Instagram, lees Monique en Rox.
Zo erg zullen ze het zelf dus wel niet vinden wanneer iemand ook om hun presentatie lacht, dus wat is het probleem?
Dat bedoel ik, bijna net zo sneu als met een belerend toontje posten in SHO. Andere de les lezen maar ondertussen wel steeds meelezen.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ach, het afzeiken om het afzeiken moet je ook liggen.![]()
![]()
Daarom, jij snapt het.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk doen ze wat veel users in deze gate ook doen![]()
hoHoe durf ik, zomaar meelezen en af en toe een kritische opmerking maken. Dat is natuurlijk heel iets anders dan wat jullie doen, meelezen op insta van iedereen en af en toe een kritische opmerking maken.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, bijna net zo sneu als met een belerend toontje posten in SHO. Andere de les lezen maar ondertussen wel steeds meelezen.![]()
Ik zag vandaag een Turk enthousiast grasduinen in het Hazes schapquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:07 schreef E.T. het volgende:
Hier in Rotterdam is gelukkig niet zo veel vraag naar Roggel d'r nieuwste inkomstenbron.. Alle bakken lagen nog echt propvol bij de Lidl..![]()
Ja die Turken houden er wel van, was ooit een uitzending met Rachel over bij de wereld draait door.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:41 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een Turk enthousiast grasduinen in het Hazes schap
![]()
Ik dacht aanvankelijk dat de middelste een oude Mo was, totdat ik Saar opmerktequote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]
Je hebt gelijk, ik moet hier meer posten.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, bijna net zo sneu als met een belerend toontje posten in SHO. Andere de les lezen maar ondertussen wel steeds meelezen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
quote:Op zondag 4 juli 2021 19:44 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik dacht aanvankelijk dat de middelste een oude Mo was, totdat ik Saar opmerkte
Das wat we doen hier in SHO jaquote:Op zondag 4 juli 2021 19:32 schreef Verida het volgende:
ho
[..]
Hoe durf ik, zomaar meelezen en af en toe een kritische opmerking maken. Dat is natuurlijk heel iets anders dan wat jullie doen, meelezen op insta van iedereen en af en toe een kritische opmerking maken.![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juli 2021 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik moet hier meer posten.![]()
![]()
Met deze gate heeft niemand nog een Insta-account nodig
Ooo de ditjes en datjes is weer strong in this one vandaag.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
mawh.. laten we het maar beetje OT Houden .. vandaag geen teamOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Zag net wel stukje Hazes. Adreen docu. ..Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
https://www.instagram.com/p/CFIGEKVJr47/
Dat vriendje van het zusje van Saar is ook een lot uit de loterij
quote van het VIva forum:
"Ik hoorde vandaag dat het vriendje van het zusje niet zo’n lekkere jongen zou zijn. Is opgepakt met een forse lading coke en is hiervoor veroordeeld geweest.
Toen ik het na ging zoeken om te kijken of het klopte, lijkt dat het inderdaad klopt.
Hij heeft ook een filmpje waarmee hij met de bekende blauwe vuilniszak naar buiten komt lopen.
Erg kritisch zijn de schoonouders van A2 niet qua aanhang."![]()
Je bent een aanwinst voor SHO!quote:Op zondag 4 juli 2021 23:49 schreef JourneyBlue het volgende:
"Ik hoorde vandaag dat het vriendje van het zusje niet zo’n lekkere jongen zou zijn. Is opgepakt met een forse lading coke en is hiervoor veroordeeld geweest.
Toen ik het na ging zoeken om te kijken of het klopte, lijkt dat het inderdaad klopt.
Hij heeft ook een filmpje waarmee hij met de bekende blauwe vuilniszak naar buiten komt lopen.
Erg kritisch zijn de schoonouders van A2 niet qua aanhang."
Maar miss Sarah zit 1,5 jaar in een kliniek, niemand weet welke. Zuslief heeft een dealer als vriend, blijkbaar ook geen probleem voor pa van Soelen. En er komt nog een drankorgel alias André Hazes in de familie. Euh…
Ik denk dat Saartje niet in een of ander kliniek zat maar gewoon ordinair in de bak.
[ Bericht 11% gewijzigd door ootjekatootje op 05-07-2021 00:49:37 ]![]()
https://instagram.com/sto(...)utm_medium=copy_link
Wat is het toch ook een debieltje, elke keer met die kop knikken. Het lijkt wel een Chinees katje.![]()
Ik vind het vooral zo schokkend, dat ze al mee mag naar een concert! Zou ze ook de kleedkamer bezocht hebben??quote:Op maandag 5 juli 2021 00:43 schreef ootjekatootje het volgende:
https://instagram.com/sto(...)utm_medium=copy_link
Wat is het toch ook een debieltje, elke keer met die kop knikken. Het lijkt wel een Chinees katje.
Vragen over vragen weer*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*![]()
Nu mag het nog straks is het verboden.quote:Op maandag 5 juli 2021 06:19 schreef suzebol75 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zo schokkend, dat ze al mee mag naar een concert! Zou ze ook de kleedkamer bezocht hebben??
Vragen over vragen weer
Ik zou daar helemaal niet gek van staan te kijken. Daar kick je ook af. 😂quote:Op maandag 5 juli 2021 00:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je bent een aanwinst voor SHO!
Maar miss Sarah zit 1,5 jaar in een kliniek, niemand weet welke. Zuslief heeft een dealer als vriend, blijkbaar ook geen probleem voor pa van Soelen. En er komt nog een drankorgel alias André Hazes in de familie. Euh…
Ik denk dat Saartje niet in een of ander kliniek zat maar gewoon ordinair in de bak."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
quote:Op zondag 4 juli 2021 23:49 schreef JourneyBlue het volgende:
Erg kritisch zijn de schoonouders van A2 niet qua aanhang."pa en ma maar voornamelijk pa is aandachtsgeil alles voor de aandacht. Anders laat jij je stiefdochter niet met zo een vent gaan met zo een reputatie.
Als het vriendje van Julia een veroordeelde drugsdealer is dan snap ik wel dat ze blij zijn met An2.
Daar is ook van alles mee, maar liever An2 dan een dealer, helemaal voor Sarah.
Aan zijn insta te zien blijft hij er zelf ook niet af trouwens, dus hij zal snel genoeg weer gaan handelen.![]()
Hoe ga je je (stief)dochter bij een fout vriendje weghouden dan?quote:Op maandag 5 juli 2021 08:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]pa en ma maar voornamelijk pa is aandachtsgeil alles voor de aandacht. Anders laat jij je stiefdochter niet met zo een vent gaan met zo een reputatie.
![]()
Praten misschien? Ik weet niet hoor maar onze kinderen luisteren toch echt wel als wij met hun praten.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe ga je je (stief)dochter bij een fout vriendje weghouden dan?
Edit: als Saar zijn geld kan aannemen, kan zij toch ook advies aannemen? Maar Pa vind de aandacht zelf veel te leuk."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Ik weet niet hoe oud jouw kinderen zijn, maar je moet behoorlijk je best doen om een dochter bij een fout vriendje weg te houden, verbieden heeft vaak het tegenovergestelde resultaat, dus ik snap niet waar vandaan komt dat haar ouders haar met zo'n vent "laten gaan".quote:Op maandag 5 juli 2021 11:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Praten misschien? Ik weet niet hoor maar onze kinderen luisteren toch echt wel als wij met hun praten.
Edit: als Saar zijn geld kan aannemen, kan zij toch ook advies aannemen? Maar Pa vind de aandacht zelf veel te leuk.
Overigens ging ik er vanuit dat het om die verkering van Julia ging, en dan zullen ze al blij zijn met An2.![]()
Denken dat uiteindelijk praten gaat helpen om je kinderen op t rechte pad te houden.
Er zou nauwelijks nog een bajes nodig zijn als dit the trick zou zijn. Dat lukt tot op bepaalde hoogte en daarna is het op hoop van zegen.
Op een gegeven moment gaan kinderen/volwassenen zelf denken hč. Kei vervelend en lastig maar je moet wel een goede Adolf zijn om dat te kunnen temmen.Go hard or go home![]()
Eem mn speculatiehoedje op.... Zou Saar ook gewoon in de slammer hebben gezeten?
Eeeeerst f5, daaaan pas posten
[ Bericht 51% gewijzigd door DancingPhoebe op 05-07-2021 12:22:31 ]I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Misschien kennen ze elkaar zo? Saar een keer mee op de bezorgbrommer en de vonken vlogen over.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:01 schreef Leandra het volgende:
Als het vriendje van Julia een veroordeelde drugsdealer is dan snap ik wel dat ze blij zijn met An2.
Daar is ook van alles mee, maar liever An2 dan een dealer, helemaal voor Sarah.
Aan zijn insta te zien blijft hij er zelf ook niet af trouwens, dus hij zal snel genoeg weer gaan handelen.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Nee, van het stappen. Van die hotelkamerfeesten.quote:Op maandag 5 juli 2021 12:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Misschien kennen ze elkaar zo? Saar een keer mee op de bezorgbrommer en de vonken vlogen over.![]()
Ligt ook aan de regio, en waar je opgroeit.quote:Op maandag 5 juli 2021 12:13 schreef Noek het volgende:
Denken dat uiteindelijk praten gaat helpen om je kinderen op t rechte pad te houden.
Er zou nauwelijks nog een bajes nodig zijn als dit the trick zou zijn. Dat lukt tot op bepaalde hoogte en daarna is het op hoop van zegen.
Op een gegeven moment gaan kinderen/volwassenen zelf denken hč. Kei vervelend en lastig maar je moet wel een goede Adolf zijn om dat te kunnen temmen.
Daarnaast een open dag bezoeken in de gevangenis rond hun 14 de doet ook wonderen.![]()
Je regio heeft er geen kont mee te maken. En met je dochter een gevangenis bezoeken op haar 14e zal weinig invloed hebben op wie ze verliefd wordt.quote:Op maandag 5 juli 2021 12:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ligt ook aan de regio, en waar je opgroeit.
Daarnaast een open dag bezoeken in de gevangenis rond hun 14 de doet ook wonderen.
Echt, whut
Go hard or go home![]()
"het werkte voor mij dus moet het voor iedereen werken"-ismes....quote:Op maandag 5 juli 2021 12:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Je regio heeft er geen kont mee te maken. En met je dochter een gevangenis bezoeken op haar 14e zal weinig invloed hebben op wie ze verliefd wordt.
Echt, whutI'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
An2 22 januari 2019 (post is geliked door Saar: Liked by sarahvansoelen and 65,746 others)
[ Bericht 67% gewijzigd door JourneyBlue op 05-07-2021 13:23:58 ]![]()
Je bent ruim 65.000 namen door gegaan om te kijken of de naam van Sarah erbij stond?quote:Op maandag 5 juli 2021 12:54 schreef JourneyBlue het volgende:
An2 22 januari 2019 (post is geliked door Saar: Liked by sarahvansoelen and 65,746 others)
[ instagram ]
Natuurlijk wel, ben daar zelf het levende bewijs van.quote:Op maandag 5 juli 2021 12:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Je regio heeft er geen kont mee te maken. En met je dochter een gevangenis bezoeken op haar 14e zal weinig invloed hebben op wie ze verliefd wordt.
Echt, whut![]()
Ja dit dus. En je kunt als ouders daar best een poging toe wagen. Het heeft toch geen zin dus doe ik het niet, is ook zo’n dooddoener.quote:Op maandag 5 juli 2021 12:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
"het werkte voor mij dus moet het voor iedereen werken"-ismes....![]()
Ja! Dat heb ik over voor dit topicquote:Op maandag 5 juli 2021 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent ruim 65.000 namen door gegaan om te kijken of de naam van Sarah erbij stond?![]()
Nee, gewoon tijdelijk Sarah volgen (want er zijn grenzen) en dan geeft Instagram dat dus automatisch aan, veel spannender is het niet![]()
Ik dacht even dat er badjas stondquote:Op maandag 5 juli 2021 12:13 schreef Noek het volgende:
Op een gegeven moment gaan kinderen/volwassenen zelf denken hč. Kei vervelend en lastig maar je moet wel een goede Adolf zijn om dat te kunnen temmen.![]()
![]()
Jezus wat ziet hij er uit. Hij lijkt wel 40.quote:"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Aandachtsgeile schoonpa. En uiteraard de enige echte Edwin Smuldersquote:
Onze kids zijn allemaal volwassen en zijn alle 3 goed terecht gekomen . Wij zijn gelukkig onbezorgd hierin. Wij hebben nooit hoeven dealen met foute vrienden/ vriendinnen. Wel pubergrapjes waarbij praten goed hielp.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud jouw kinderen zijn, maar je moet behoorlijk je best doen om een dochter bij een fout vriendje weg te houden, verbieden heeft vaak het tegenovergestelde resultaat, dus ik snap niet waar vandaan komt dat haar ouders haar met zo'n vent "laten gaan".
Overigens ging ik er vanuit dat het om die verkering van Julia ging, en dan zullen ze al blij zijn met An2."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Met wie wilde zij hier trouwen?quote:Op maandag 5 juli 2021 12:53 schreef JourneyBlue het volgende:
[ instagram ]
Saar 23 januari 2019
Is er al een keer besproken waarom ze in een trouwjurk staat?"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
quote:Op maandag 5 juli 2021 13:02 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ja! Dat heb ik over voor dit topic![]()
Nee, gewoon tijdelijk Sarah volgen (want er zijn grenzen) en dan geeft Instagram dat dus automatisch aan, veel spannender is het niet
Reactie chicaswinnyalicequote:Op maandag 5 juli 2021 13:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Met wie wilde zij hier trouwen?
Jij bent te slim om nu al te trouwen ...... 😚
127w 3 likes![]()
Slimquote:Op maandag 5 juli 2021 13:37 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Reactie chicaswinnyalice
Jij bent te slim om nu al te trouwen ...... 😚
127w 3 likesSarah en slim
Fijn dat het allemaal goed gegaan is, maar dat je er nooit mee hebt hoeven dealen scheelt wel, ik heb er met mijn oudste ook nooit mee te maken gehad, maar mijn ouders hebben er wel mee te maken gehad, en verbieden had zeker niet geholpen, praten ook niet trouwens.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Onze kids zijn allemaal volwassen en zijn alle 3 goed terecht gekomen . Wij zijn gelukkig onbezorgd hierin. Wij hebben nooit hoeven dealen met foute vrienden/ vriendinnen. Wel pubergrapjes waarbij praten goed hielp.
Dus ik blijf erbij dat het lekker makkelijk is om te stellen dat de ouders het wel prima vinden, zo'n fout vriendje, maar de kans is groot dat ze er helemaal niet blij mee zijn.
Sowieso al niet, maar met een ander kind dat verslaafd is (geweest) wil je zeker geen dealer in huis.![]()
quote:Op maandag 5 juli 2021 15:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat kan een komma toch een wereld van verschil maken![]()
![]()
![]()
ddie zit aan tafelquote:Op maandag 5 juli 2021 16:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Gaat die ma van haar helemaal niet mee? Of is die niet fotogeniek genoeg?![]()
Six degrees of separation is al te veel voor dit clubje.quote:
Sarah, Esther Scipio, Jaimie Vaes, Lil Kleine, Danilo K.(uiters), de familie Kluivert, Rachel, An2, Rolf Sanchez, Wesley en crew uit Ondiep, ze zitten allemaal met elkaar op Ibiza of gezellig bij Pa van Soelen aan tafel![]()
Die nieuwe o o Cherso.quote:Op maandag 5 juli 2021 16:17 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Six degrees of separation is al te veel voor dit clubje.
Sarah, Esther Scipio, Jaimie Vaes, Lil Kleine, Danilo K.(uiters), de familie Kluivert, Rachel, An2, Rolf Sanchez, Wesley en crew uit Ondiep, ze zitten allemaal met elkaar op Ibiza of gezellig bij Pa van Soelen aan tafel![]()
Zit er ook bijquote:Op maandag 5 juli 2021 16:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Gaat die ma van haar helemaal niet mee? Of is die niet fotogeniek genoeg?
quote:de toekomstige prooi van Saar.
En vergeet onze enige echte Edwin Smulders niet.quote:Op maandag 5 juli 2021 16:17 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Six degrees of separation is al te veel voor dit clubje.
Sarah, Esther Scipio, Jaimie Vaes, Lil Kleine, Danilo K.(uiters), de familie Kluivert, Rachel, An2, Rolf Sanchez, Wesley en crew uit Ondiep, ze zitten allemaal met elkaar op Ibiza of gezellig bij Pa van Soelen aan tafel
op zn pik, pikquote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Omg! Dit ziet er echt niet al te nozel (en nuchter) uit.quote:
Op die leeftijd had ik een stukken frissere kop.![]()
Dat doet alcohol en drugs met een mens.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:44 schreef totebel het volgende:
[..]
Omg! Dit ziet er echt niet al te nozel (en nuchter) uit.
Op die leeftijd had ik een stukken frissere kop.
Nee ik bedoelde die Esther Scipio. Ik had weer ergens gelezen dat zij ook in het criminele circuit zat. Ze was de vriendin, van één van de handlangers van Willem Holleeder.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Is dat niet de eigenaresse van die winkel?![]()
Die Steffy Heruer waar Sarah nu filmpjes mee plaatst.
Kent Monique ook een een tijd blijkbaar.
Aangezien Monique al haar foto’s liked en ze elkaar ook volgen.
De laatste foto van eind Juni heeft Monique nog geliked.
Wat een wereld is het toch ook.
Ik zou er heel ver afstand van nemen als ik Monique was en me helemaal niet meer met welke gemeenschappelijke “vriend” aanpappen.![]()
nou ik zou mijn vrienden gewoon willen houden ook als ze nog om gaan met mijn ex.
ik zie daar echt geen probleem mee, zeker niet als het ook nog eens de vader van mijn kind is die ik tevriend moet houden. ik zou geen issues hebben met gezamelijke vrienden en ook niet als die vrienden de nieuwe vriendin ontmoeten. je kan 2 mensen aardig vinden die elkaar niet meer aardig vinden.![]()
Steffy Heruer is de dochter van Jeanine, de bff van Rachel.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:05 schreef Bumbabaloo het volgende:
Die Steffy Heruer waar Sarah nu filmpjes mee plaatst.
Kent Monique ook een een tijd blijkbaar.
Aangezien Monique al haar foto’s liked en ze elkaar ook volgen.
De laatste foto van eind Juni heeft Monique nog geliked.
Wat een wereld is het toch ook.
Ik zou er heel ver afstand van nemen als ik Monique was en me helemaal niet meer met welke gemeenschappelijke “vriend” aanpappen.![]()
Nogmaals: waarom zou je je kind willen voorstellen aan een losse handjes hebbende en kinderneukende alcoholist? Antwee heeft toch zo geleden destijds?quote:
Ik vind dit nu echt op niveau walgelijk zitten.With love :*![]()
DENKT ER DAN TOCH IEMAND AAAAAN DE KIIIINDERUUUUUUUUH
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Heb je je zoon een dagje, neem je hem mee naar zijn dooie opa. #qualitytimequote:Op maandag 5 juli 2021 21:02 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Nogmaals: waarom zou je je kind willen voorstellen aan een losse handjes hebbende en kinderneukende alcoholist? Antwee heeft toch zo geleden destijds?
Ik vind dit nu echt op niveau walgelijk zitten.![]()
Nou, ik denk dat het gros van de mensen die kans met 2 handen zou grijpen.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Heb je je zoon een dagje, neem je hem mee naar zijn dooie opa. #qualitytime![]()
Wat voor mensen zijn dat dan in hemelsnaam?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat het gros van de mensen die kans met 2 handen zou grijpen."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Dat maakt het dus niet veel beter..quote:Op maandag 5 juli 2021 20:50 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Steffy Heruer is de dochter van Jeanine, de bff van Rachel.![]()
Je kind kent je vader of moeder alleen van foto's en dan komt er een wassen beeld van je vader of moeder en zou je daar niet met je kind naartoe gaan?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:06 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat voor mensen zijn dat dan in hemelsnaam?
De hele wereld kan hem/haar daar zien maar je gaat niet met je kind? Werkelijk?![]()
Van Dino Soerelquote:Op maandag 5 juli 2021 19:27 schreef Michellee het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde die Esther Scipio. Ik had weer ergens gelezen dat zij ook in het criminele circuit zat. Ze was de vriendin, van één van de handlangers van Willem Holleeder.![]()
Ze lijkt wel een realdollquote:Op maandag 5 juli 2021 12:53 schreef JourneyBlue het volgende:
[ instagram ]
Saar 23 januari 2019
Is er al een keer besproken waarom ze in een trouwjurk staat?
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.![]()
Lekker wijffie, nu nog of is zij inmiddels zijn ex?quote:"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Leeft die nog dan, die Soerel bedoel ik...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Lekker wijffie, nu nog of is zij inmiddels zijn ex?![]()
Niet als ik door hem een kutjeugd zou hebben gehad zoals Antwee altijd roept.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kind kent je vader of moeder alleen van foto's en dan komt er een wassen beeld van je vader of moeder en zou je daar niet met je kind naartoe gaan?
De hele wereld kan hem/haar daar zien maar je gaat niet met je kind? Werkelijk?![]()
Net of de leef en de wereld en de meense uit meerdere facetten bestaan he? Dat zou je iig haast gaan denken.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Niet als ik door hem een kutjeugd zou hebben gehad zoals Antwee altijd roept.dan zou ik ook een foto-op doen bij zijn beeld jaquote:“Wij leefden altijd in een bepaalde angst”, zo blikt André Hazes Junior terug op zijn kindertijd. Zijn vader dronk veel en leefde op een heel ander ritme dan zijn kinderen. “Ik wil het anders doen voor mijn zoon en vooral beter”
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ja? Roept hij dat altijd? Kutjeugd gehad, niets meer met ouders te maken willen hebben?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Niet als ik door hem een kutjeugd zou hebben gehad zoals Antwee altijd roept.
Hij plaatste vorige week ook gewoon een bericht over zijn vaders verjaardag.
We kunnen hier allemaal wel vinden dat hij en Roxeanne hun ouders compleet moeten afvallen, maar net als de meeste kinderen doen ze dat niet.
Even los van het feit dat het onderdeel van zijn verdienmodel is dat hij het kind van zijn vader is.
Maar goed, we zijn dus inmiddels al zover dat we op basis van een paar uitspraken, en onze eigen afkeer van Sr., besloten hebben dat het heel raar is dat An2 geen tyfushekel aan zijn dode vader heeft.
Man, man, man, het gros zou gewoon met kind bij het wassen beeld van zijn/haar ouder staan.![]()
Misschien zegt hij er iets over in de documentaire waarvoor ze hem nu al een tijdje (8/9. maanden?) volgen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja? Roept hij dat altijd? Kutjeugd gehad, niets meer met ouders te maken willen hebben?
Hij plaatste vorige week ook gewoon een bericht over zijn vaders verjaardag.
We kunnen hier allemaal wel vinden dat hij en Roxeanne hun ouders compleet moeten afvallen, maar net als de meeste kinderen doen ze dat niet.
Even los van het feit dat het onderdeel van zijn verdienmodel is dat hij het kind van zijn vader is.
Maar goed, we zijn dus inmiddels al zover dat we op basis van een paar uitspraken, en onze eigen afkeer van Sr., besloten hebben dat het heel raar is dat An2 geen tyfushekel aan zijn dode vader heeft.
Man, man, man, het gros zou gewoon met kind bij het wassen beeld van zijn/haar ouder staan.
Ben benieuwd of die nog steeds gepland staat voor uitzending op Netflix aan het eind van het jaar
(zoals in mei werd beweerd).![]()
Hij zit voorlopig in de EBI Vught, heeft levenslang.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:44 schreef soapie het volgende:
[..]
Leeft die nog dan, die Soerel bedoel ik...![]()
Het maakt niet uit, hij zal het soms best zwaar hebben gehad met een alcoholist als vader, maar het lijkt me meer dan duidelijk dat hij geen hekel aan hem heeft, het is me dus ook een raadsel waarom hier gedaan wordt alsof het raar is dat hij met zijn kind naar het wassen beeld van zijn vader gaat.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:49 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Misschien zegt hij er iets over in de documentaire waarvoor ze hem nu al een tijdje (8/9. maanden?) volgen.
Ben benieuwd of die nog steeds gepland staat voor uitzending op Netflix aan het eind van het jaar
(zoals in mei werd beweerd).
Het is duidelijk dat men hier een afkeer van zowel Andreen als An2 heeft, en dat moet iedereen lekker zelf weten, maar om nou te doen alsof het raar is dat An2 niet net zo'n touwteringtyfushekel aan zijn vader heeft als men hier aan hem heeft is echt op de grens van idioterie.![]()
Ja zit vast heeft levenslang gekregenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 07:44 schreef soapie het volgende:
[..]
Leeft die nog dan, die Soerel bedoel ik..."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
De man hier had een... "interessante jeugd". Het hele gezin zit gezellig aan de kersttafel met elkaar. En dat is niet faking it, dat is... ja wat... het leven I guess.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt niet uit, hij zal het soms best zwaar hebben gehad met een alcoholist als vader, maar het lijkt me meer dan duidelijk dat hij geen hekel aan hem heeft, het is me dus ook een raadsel waarom hier gedaan wordt alsof het raar is dat hij met zijn kind naar het wassen beeld van zijn vader gaat.
Het is duidelijk dat men hier een afkeer van zowel Andreen als An2 heeft, en dat moet iedereen lekker zelf weten, maar om nou te doen alsof het raar is dat An2 niet net zo'n touwteringtyfushekel aan zijn vader heeft als men hier aan hem heeft is echt op de grens van idioterie.
Maar nuance is lastiger bij projectie dan bij het echte leven heb ik vaak het idee.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Hij is ook dol op zijn moeder en dat is dus echt een kelere wijf.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt niet uit, hij zal het soms best zwaar hebben gehad met een alcoholist als vader, maar het lijkt me meer dan duidelijk dat hij geen hekel aan hem heeft, het is me dus ook een raadsel waarom hier gedaan wordt alsof het raar is dat hij met zijn kind naar het wassen beeld van zijn vader gaat.
Het is duidelijk dat men hier een afkeer van zowel Andreen als An2 heeft, en dat moet iedereen lekker zelf weten, maar om nou te doen alsof het raar is dat An2 niet net zo'n touwteringtyfushekel aan zijn vader heeft als men hier aan hem heeft is echt op de grens van idioterie."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Dat zie je wel vaker, dat kinderen loyaal blijven aan hun ouders, zelfs onder veel ernstiger omstandigheden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Hij is ook dol op zijn moeder en dat is dus echt een kelere wijf.
Gelukkig zijn/hebben wij allemaal zulke fantastische ouders dat er geen enkele lelijke herinnering naar boven kan komen, of is het contact volledig verbroken als dat wel zo is.![]()
Dat zou kleineus wel willen.quote:"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Ah die documentaire heeft als werktitel: #crossroads (dat doet me aan die succesvolle film van Britney denken):
hetkonijn.tv
Het Konijn
Broadcasting & Media Production Company
🎥 Productiehuis gespecialiseerd in documentaire en fictie.
⭐️ Wij vertellen ambitieuze verhalen. #nothingisimpossible
www.hetkonijn.tv
En een super stijlvolle zwart-wit foto om ons ervan te overtuigen dat dit niet het dorpsfeest in Appelscha was:
[ Bericht 7% gewijzigd door JourneyBlue op 06-07-2021 09:39:28 ]![]()
Oh oke, dacht dat tie ook was afgeknald...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 08:55 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Hij zit voorlopig in de EBI Vught, heeft levenslang.![]()
Zeggen ze nu indirect dat Mo de winnaar is?quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zeggen ze nu indirect dat Mo de winnaar is?eigenijk wel ja .
Wat een walgelijk ventje is A2 ook. Gewoon die kop al bij die foto.Die gejatte AC/DC shirts. Dat Bokito lichaam.Fake Amsterdams accent met zingen.Zelfs zijn vriendin is nep. Zijn kameleon uiterlijk, hij past zich maar aan aan zijn omgeving. Hij IS niet zoals A1 van nul komma nul naar iets opgeklommen zelf. Hij heeft geen zangstem en ja misschien was zijn jeugd, zoals bij veel mensen niet perfect, ik denk dat A1 zijn jeugd een tikkie heftiger was. Man, man wat een nep gast is die kakker. Wat zou hij zijn geworden als zijn pa niet bekend geweest was en krampachtig in leven gehouden werd door die zwarte weduwe? En het is nou ook niet dat je trots kunt zijn om de zoon te zijn van een pedo relatie, waar je ouwe zich kapot zoop.Looks had die ouwe ook niet. Een stem voor dat genre weer wel, niet mijn smaak maar hij flikte dat toch van niks naar iets.
- Zo dat moest ik ff kwijt.-![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:33 schreef wizzer het volgende:
Wat een walgelijk ventje is A2 ook. Gewoon die kop al bij die foto.Die gejatte AC/DC shirts. Dat Bokito lichaam.Fake Amsterdams accent met zingen.Zelfs zijn vriendin is nep. Zijn kameleon uiterlijk, hij past zich maar aan aan zijn omgeving. Hij IS niet zoals A1 van nul komma nul naar iets opgeklommen zelf. Hij heeft geen zangstem en ja misschien was zijn jeugd, zoals bij veel mensen niet perfect, ik denk dat A1 zijn jeugd een tikkie heftiger was. Man, man wat een nep gast is die kakker. Wat zou hij zijn geworden als zijn pa niet bekend geweest was en krampachtig in leven gehouden werd door die zwarte weduwe? En het is nou ook niet dat je trots kunt zijn om de zoon te zijn van een pedo relatie, waar je ouwe zich kapot zoop.Looks had die ouwe ook niet. Een stem voor dat genre weer wel, niet mijn smaak maar hij flikte dat toch van niks naar iets.
- Zo dat moest ik ff kwijt.-![]()
![]()
Vind het zelf fascinerend hoe die mensen doen en leven en overal mee wegkomen...
Iets met zijn hart ???
[ Bericht 4% gewijzigd door goldback op 06-07-2021 12:51:39 ]![]()
Zal wel teveel gezopen hebben.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:49 schreef Woonbootjes het volgende:
Ik lees net op Juicechannel dat Pa van Soelen is afgevoerd met ambulance gister??![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:33 schreef wizzer het volgende:
- Zo dat moest ik ff kwijt.-
Dacht ik ook gelijk teveel gezopenen teveel belachelijk doen.quote:"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Tja ik heb me in mijn hele werkende leven nog nooit trots gevoeld op mn werkgever eigenlijk...I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Nee, dat klopt ook wel maar wanneer je werkgever omringd ziet worden met die soort mensen geeft dit wel een bepaalde indruk maar misschien is dit wel gewoon in ondernemers land en geaccepteerd.![]()
Wel tamelijk triest dat de laatste -pak me beet- tien posts rechtstreeks uit de pen van Raggel zouden kunnen komen als het gaat om haatdragendheid.
Vóór de tokkie-invasie hier in sho was het wel geinig om af en toe bij te lezen en plaatsvervangende schaamte te krijgen van Hazes & co. Nu begin ik een zwak te krijgen voor team Sarah
love & heet![]()
Jaaneeejaaaaaneeee, ik deel je sentiment, maar deze reactie is exorbitant!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:32 schreef sly-nl het volgende:
Wel tamelijk triest dat de laatste -pak me beet- tien posts rechtstreeks uit de pen van Raggel zouden kunnen komen als het gaat om haatdragendheid.
Vóór de tokkie-invasie hier in sho was het wel geinig om af en toe bij te lezen en plaatsvervangende schaamte te krijgen van Hazes & co. Nu begin ik een zwak te krijgen voor team SarahI'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Nou jongens, de upperclass van Fok laat even van zich horen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:32 schreef sly-nl het volgende:
Vóór de tokkie-invasie hier in sho was het wel geinig om af en toe bij te lezen en plaatsvervangende schaamte te krijgen van Hazes & co. Nu begin ik een zwak te krijgen voor team Sarah
Bijzonder hoor.![]()
![]()
Aansteller dus .quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:46 schreef Woonbootjes het volgende:
Niks aan de hand dus met vader
[ link | afbeelding ]
Welnee hij zit laat zich al weer vol lopen bij de Chinees.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:38 schreef goldback het volgende:
Vind het zelf fascinerend hoe die mensen doen en leven en overal mee wegkomen...
Iets met zijn hart ???
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou jongens, de upperclass van Fok laat even van zich horen.
Bijzonder hoor.die pik je er ook zo tussen uit.
Absoluutquote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou jongens, de upperclass van Fok laat even van zich horen.
Bijzonder hoor.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Of dat hele ambulance-verhaal waarvan hier de oorzaken zelfs al gepost werden: "Iets aan zijn hart" "teveel gezopen", was helemaal niet waar.quote:
Het was niet alsof er een enorm betrouwbare bron was ofzo, maar na wat verzonnen diagnoses kan er ook nog wel een kwalificatie "aansteller" bij.![]()
Nee, teveel gezopen zal wel niet, staat allemaal cola voor die kerels. Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of dat hele ambulance-verhaal waarvan hier de oorzaken zelfs al gepost werden: "Iets aan zijn hart" "teveel gezopen", was helemaal niet waar.
Het was niet alsof er een enorm betrouwbare bron was ofzo, maar na wat verzonnen diagnoses kan er ook nog wel een kwalificatie "aansteller" bij.![]()
Ja maar, stond op juice channel en kreeg een like!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of dat hele ambulance-verhaal waarvan hier de oorzaken zelfs al gepost werden: "Iets aan zijn hart" "teveel gezopen", was helemaal niet waar.
Het was niet alsof er een enorm betrouwbare bron was ofzo, maar na wat verzonnen diagnoses kan er ook nog wel een kwalificatie "aansteller" bij.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ik dacht al dat jij daar lid was,quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja maar, stond op juice channel en kreeg een like!![]()
![]()
Ja, heeft verder ook geen vrienden. Moet toch wachten op Yo, dus dan maar naar de Chinees.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:39 schreef goldback het volgende:
Chinees is overigens wel lekker behoort Wesley nu ook tot de crew ?
Was Frans Bauer er ook?![]()
En dan kan Sara makkelijker troosten overstappen als Wesley eindelijk doorheeft dan Yo echt niet meer wilquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, heeft verder ook geen vrienden. Moet toch wachten op Yo, dus dan maar naar de Chinees.
Was Frans Bauer er ook?![]()
In zn hoo-quote:
O wacht, verkeerde topic.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Is ook maar tijdelijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:05 schreef goldback het volgende:
Waar komt de connectie van soelen/Hazes en snijder vandaan ?"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Zn nieuwe bff...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:05 schreef goldback het volgende:
Waar komt de connectie van soelen/Hazes en snijder vandaan ?![]()
Voor zo lang het duurt , dat was hij ook met Bas Smit, Johnny de Mol is allemaal weer voorbij.quote:"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
André mocht zingen bij een tv-programma met oud-voetballers op Ibiza begin mei.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:05 schreef goldback het volgende:
Waar komt de connectie van soelen/Hazes en snijder vandaan ?
Daar ontmoette hij Wesley weer en dat was heel gezellig, sindsdien weer dikke mik.![]()
Zal ook niet zo lang duren!quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Voor zo lang het duurt , dat was hij ook met Bas Smit, Johnny de Mol is allemaal weer voorbij.![]()
Oké duidelijk, oh ik lees net dat Wesley welkom is bij het imperium van Kim Holland misschien ook een uitnodiging voor Sarah en A2?
[ Bericht 81% gewijzigd door goldback op 07-07-2021 11:47:36 ]![]()
Wesley heeft nou toch net precies niets sexies?I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Petje geleend van Bonnie?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:46 schreef Woonbootjes het volgende:
Niks aan de hand dus met vader
[ link | afbeelding ]Twinning = boring![]()
Dat moet ook niet. Mannelijke rukkers moeten zich kunnen in plaatsen..quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wesley heeft nou toch net precies niets sexies?
Uiteraard in de Story, je verwachten het nietquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://www.story.nl/arti(...)randerd-na-breuk-met
Raggel blijft een nare heks.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Ik moet ervan kotsen!quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:51 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://www.story.nl/arti(...)randerd-na-breuk-met
Raggel blijft een nare heks.![]()
Die hele story is een lachertje. Ook hier zit Raggel achter omdat zij ruzie heeft met Evert Santegoeds . Die vrouw is zo vreselijk vals en slecht. En de Story is nog erger door er in mee te gaan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:10 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Uiteraard in de Story, je verwachten het niet
quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Sarah heeft een groot empathisch vermogen,, zegt Rachel.
ik heb ook hard moeten lachen. Het kind is zo vreselijk dom. Maar goed laat Raggel maar lekker doorgaan . Iets van eigen graf graven.
Dan kan ze nog wel een empathisch vermogen hebben...en laten we eerlijk zijn, in vergelijking met haar schoonloeder heeft zelfs een baksteen een groot empathisch vermogen 😉quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:46 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]ik heb ook hard moeten lachen. Het kind is zo vreselijk dom. Maar goed laat Raggel maar lekker doorgaan . Iets van eigen graf graven.
![]()
Daar zal Monica het hare van denkenquote:Op woensdag 7 juli 2021 14:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Sarah heeft een groot empathisch vermogen,, zegt Rachel.
With love :*![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:24 schreef praadje het volgende:
[..]
https://blijned.nl/2021/0(...)r-ziekenhuis6ttt7t6/
Bron: https://blijned.nl/disclaimer-algemene-voorwaarden/quote:Algemene voorwaarden en disclaimer
De onderhavige algemene voorwaarden zijn toepasselijk op elk gebruik van het platform genaamd BLIJNED.nl. Deze voorwaarden zijn eveneens toepasselijk op alle mogelijke diensten. BLIJNED.nl heeft niet de pretentie om een echt nieuwsmedium te zijn. Het is daarentegen een open platform waarop gebruikers verhalen kunnen delen.![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Bron: https://blijned.nl/disclaimer-algemene-voorwaarden/![]()
![]()
https://blijned.nl/2021/0(...)que-westenberg67776/
Hij was zo ongelukkig dat hij maar een huwelijksaanzoek deed. Wat is die vrouw zuur en verbitterd."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Hij had dus wel te diep in het glaasje gekekenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was niet alsof er een enorm betrouwbare bron was ofzo, maar na wat verzonnen diagnoses kan er ook nog wel een kwalificatie "aansteller" bij.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: