Nou ik ben wel serieus fan van Maxquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Voor mij zijn die mensen net aliens. Kan me er gewoon niks bij voorstellen. Dat je fan bent van een artiest oké.. maar die verering..nee ik snap zoiets niet. Zou denk ik nog eerder knielen voor Allah
quote:Op donderdag 1 juli 2021 05:16 schreef totebel het volgende:
Tja, het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen. Blijkbaar hebben hij (en Rochel en Sara) kippenpootjes onder een varkenslijf
Die kerel in die scoot kijkt eerst nog eens met zijn oog ben ik nog in beeldquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:10 schreef maily het volgende:
Man in tranen op verjaardag Hazes; André houdt mij staande
Filmpje ....
En daar zijn de badjassen
Papier is zeker net zo oud als Rachel?quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:16 schreef Deisyy het volgende:
En Rag schreef een brief aan d'r moeder Hazes, ik vermoed dat ze ook een vlieger heeft geregeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ik zat er naar te kijken en waarom dat oude stuk papier? Maar waarom ook zo een brief schrijven? En dan een video ervan maken, doe dat lekker prive. Maar goed dat doen ze met niks.quote:
Die bindt ze vast aan een vliegerquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:48 schreef Michellee het volgende:
[..]
Nou ik zat er naar te kijken en waarom dat oude stuk papier? Maar waarom ook zo een brief schrijven? En dan een video ervan maken, doe dat lekker prive. Maar goed dat doen ze met niks.
Bijna nietquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:03 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Die bindt ze vast aan een vlieger![]()
Is die grap al gemaakt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:45 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Is wesley nu de Hazes huisvriend geworden?quote:Op donderdag 1 juli 2021 17:50 schreef JourneyBlue het volgende:
Wesley Sneijder heeft An2 & Saar gefilmd terwijl ze een Grease-dansje doen
ik raad jullie af om dit op te zoeken
Edit:
Overigens denkt Yvonne een buikje te zien bij Saar, nieuwe zwangerschapspoll
Zou best kunnen, ze wil ook al 2 dagen minder gaan werken![]()
Sta ik niet van te kijken zo kan ze hem wel claimen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 17:50 schreef JourneyBlue het volgende:
Edit:
Het ideale wapen van een jaloerse vrouwquote:Op donderdag 1 juli 2021 18:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Sta ik niet van te kijken zo kan ze hem wel claimen.
Inderdaad, ze zoekt nieuwe influncersquote:Op donderdag 1 juli 2021 17:50 schreef JourneyBlue het volgende:
Edit:
#Hazesisdebasisquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat een geiten…
https://www.instagram.com/p/CQwhHxElJxE/?utm_medium=copy_link
Hihaho, pffff wat een drama!quote:Op donderdag 1 juli 2021 20:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat een geiten…
https://www.instagram.com/p/CQwhHxElJxE/?utm_medium=copy_link
Ha! Jouw sigquote:Op donderdag 1 juli 2021 17:50 schreef JourneyBlue het volgende:
Edit:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |