die zit aan tafelquote:Op maandag 5 juli 2021 16:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Gaat die ma van haar helemaal niet mee? Of is die niet fotogeniek genoeg?
Six degrees of separation is al te veel voor dit clubje.quote:
Die nieuwe o o Cherso.quote:Op maandag 5 juli 2021 16:17 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Six degrees of separation is al te veel voor dit clubje.
Sarah, Esther Scipio, Jaimie Vaes, Lil Kleine, Danilo K.(uiters), de familie Kluivert, Rachel, An2, Rolf Sanchez, Wesley en crew uit Ondiep, ze zitten allemaal met elkaar op Ibiza of gezellig bij Pa van Soelen aan tafel
Zit er ook bijquote:Op maandag 5 juli 2021 16:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Gaat die ma van haar helemaal niet mee? Of is die niet fotogeniek genoeg?
quote:
En vergeet onze enige echte Edwin Smulders niet.quote:Op maandag 5 juli 2021 16:17 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Six degrees of separation is al te veel voor dit clubje.
Sarah, Esther Scipio, Jaimie Vaes, Lil Kleine, Danilo K.(uiters), de familie Kluivert, Rachel, An2, Rolf Sanchez, Wesley en crew uit Ondiep, ze zitten allemaal met elkaar op Ibiza of gezellig bij Pa van Soelen aan tafel
op zn pik, pikquote:
Omg! Dit ziet er echt niet al te nozel (en nuchter) uit.quote:
Dat doet alcohol en drugs met een mens.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:44 schreef totebel het volgende:
[..]
Omg! Dit ziet er echt niet al te nozel (en nuchter) uit.
Op die leeftijd had ik een stukken frissere kop.
Nee ik bedoelde die Esther Scipio. Ik had weer ergens gelezen dat zij ook in het criminele circuit zat. Ze was de vriendin, van één van de handlangers van Willem Holleeder.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Is dat niet de eigenaresse van die winkel?
Steffy Heruer is de dochter van Jeanine, de bff van Rachel.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:05 schreef Bumbabaloo het volgende:
Die Steffy Heruer waar Sarah nu filmpjes mee plaatst.
Kent Monique ook een een tijd blijkbaar.
Aangezien Monique al haar foto’s liked en ze elkaar ook volgen.
De laatste foto van eind Juni heeft Monique nog geliked.
Wat een wereld is het toch ook.
Ik zou er heel ver afstand van nemen als ik Monique was en me helemaal niet meer met welke gemeenschappelijke “vriend” aanpappen.
Nogmaals: waarom zou je je kind willen voorstellen aan een losse handjes hebbende en kinderneukende alcoholist? Antwee heeft toch zo geleden destijds?quote:
Heb je je zoon een dagje, neem je hem mee naar zijn dooie opa. #qualitytimequote:Op maandag 5 juli 2021 21:02 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Nogmaals: waarom zou je je kind willen voorstellen aan een losse handjes hebbende en kinderneukende alcoholist? Antwee heeft toch zo geleden destijds?
Ik vind dit nu echt op niveau walgelijk zitten.
Nou, ik denk dat het gros van de mensen die kans met 2 handen zou grijpen.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Heb je je zoon een dagje, neem je hem mee naar zijn dooie opa. #qualitytime
Wat voor mensen zijn dat dan in hemelsnaam?quote:Op maandag 5 juli 2021 22:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat het gros van de mensen die kans met 2 handen zou grijpen.
Dat maakt het dus niet veel beter..quote:Op maandag 5 juli 2021 20:50 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Steffy Heruer is de dochter van Jeanine, de bff van Rachel.
Je kind kent je vader of moeder alleen van foto's en dan komt er een wassen beeld van je vader of moeder en zou je daar niet met je kind naartoe gaan?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:06 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat voor mensen zijn dat dan in hemelsnaam?
Van Dino Soerelquote:Op maandag 5 juli 2021 19:27 schreef Michellee het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde die Esther Scipio. Ik had weer ergens gelezen dat zij ook in het criminele circuit zat. Ze was de vriendin, van één van de handlangers van Willem Holleeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |