Ben je alleen vanavond?quote:
Ik at een bak kwart met een appel en een sinaasappel, een paar hapje humus maar die was licht prikkelend, 2 librije ballen en een bakje salade. Dat was het voor vandaag.quote:
Voor mij ook een jeugdherinnering, dus ik zocht 'm er ook gericht bij.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:34 schreef Blues het volgende:
Ach..Rien Poortvliet, stond bij mn ouders in de bkast.
Wij verkochten ze in de winkel. Zwaar! Al die grote stapels boeken van hemquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:34 schreef Blues het volgende:
Ach..Rien Poortvliet, stond bij mn ouders in de bkast.
Ja hallo dit kan zo niet!quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:37 schreef Myraela het volgende:
Amsterdam geweest. Lekkere dingen gegeten, zonnebril gekocht, Moco geweest en nu weer blij thuis op de bank.
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je alleen vanavond?
Wij hadden bangers and mash
Behoord tot de mogelijkheiden.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Dan zou ik een lekker griel of pizza bestellen
• Sushi bij de Vegan Sushi Bar. Zelfs m'n vriend vond het onwijs lekker en die is eigenlijk fan van gewoon sushi met vis.quote:
Pizza klinkt wel als een goed planquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:48 schreef Lonaa het volgende:
Ja![]()
En dat was soort van gepland maar niet dat ik ook zo moe zou zijn en niet zou sporten.
Ik denk dat ie er de volgende keer dat we langs komen nog steeds staatquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:39 schreef sigme het volgende:
En geen topic zonder......
horrortulpupdate!
[ afbeelding ]
De oude dame houdt stand
Haar strings zitten nog goed vastquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:39 schreef sigme het volgende:
En geen topic zonder......
horrortulpupdate!
[ afbeelding ]
De oude dame houdt stand
Ja, doe ik ook wel met enige regelmaat. Of afbakbroodje.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pizza klinkt wel als een goed planSoms als ik geen zin om te koken heb dan doe ik gewoon brood met een gebakken ei. Zoiets kan ook.
Dat zijn lekkere en makkelijke zakken iddquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb zakken gegrilde groenten van bonduelle in de vriezer. Op nergenszinindagen in mijn ikprobeeraftevallenperiodes gooi ik een zak op een bord.
Klinkt goed, en jammer dat je te snel vol zatquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
• Sushi bij de Vegan Sushi Bar. Zelfs m'n vriend vond het onwijs lekker en die is eigenlijk fan van gewoon sushi met vis.Wil dat in de buurt ook kunnen halen, te lekker.
• Onigiri van OnigiriYA, was lekker, maar de vega-opties waren iets saai. Denk dat je hier als vlees/vis liefhebber veel lekkerder kunt eten.
• De gehypte koek van Van Stapele. Koekjeszaak waar mensen voor in de rij staan. Verkoopt maar één soort koek. Ik vond het een tegenvaller. Niets bijzonders.
• Italiaans ijs van Massimo. Mijn nieuwe favorietste ijssalon van Nederland.
En we hadden een geweldig ontbijt in het hotel. Met verse pita, dips, salade, eitjes, alles. Dat was top.
Helaas echt maar weinig van m'n enorme lijst met opties kunnen eten. Ik zat gewoon al veel te snel vol.
En qua drinken nog een geweldige chai latte.Eindelijk weer een keer niet zo'n veel te zoete. En een awesome taro kokosnoot bubbel melkthee.
Wrap met falafel en feta is altijd lekker en niet te slechtquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook wel met enige regelmaat. Of afbakbroodje.
Weet ook niet zo goed waar ik zin in heb
Goede falafelquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wrap met falafel en feta is altijd lekker en niet te slecht
En als je het ergens besteld zou ik Turkse pizza ipv wrap doen
Mijn koolrabi prutje was smerig dus ik at kipdrumstick en nu een goedkope cornettoquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goede falafel
Ik had een bolletje met makreelsalade. En nu een bak kersen.
Indien die van Lidl: beter dan reguliere Cornetto, mijns inziensquote:
Ja, eens! Details graag, @Myraela!quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:45 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar die vegan sushi @:Myraela
Super dat je het gedaan hebt!quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:57 schreef minilot het volgende:
@:Vlindertje89 Het viel bepaald niet mee, maar enfin, het is voor een goed doel en rationeel gezien slaat zo'n fobie natuurlijk nergens op dus zand erover en over een paar weken pas weer blinde paniek bij de tweede dosis![]()
Gaatje:
[ afbeelding ]
Nu even de Eftelingavonturen en het andere gemiste bijlezen
Awww, nou moe! Iedereen in mijn IRL nabije kring is geprikt in Dordrecht en kreeg precies deze.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Super dat je het gedaan hebt!
Ik kreeg geen pleisterbeetje jammer voor de foto.
Oh! Iets wat waar je naar uitkijkt of vooral meh en doorbijten?quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:23 schreef sigme het volgende:
Oh ja, en morgen ga ik allerlei collega's voor het eerst ontmoeten; we hebben een verzameling in het Stadpark afgesproken. Op anderhalve meter.
Mijn man (op dezelfde locatie geprikt als ik) kreeg ook zo'n pleisterquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Awww, nou moe! Iedereen in mijn IRL nabije kring is geprikt in Dordrecht en kreeg precies deze.
Nee die van Jumbo.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Indien die van Lidl: beter dan reguliere Cornetto, mijns inziens
Ik ken nog iemand met een prikfobie en die had een vrolijke eigen pleister meegenomen als beloning. Als het werkt, dan werkt het. Goed dat je gegaan bent, nu al over de helftquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:57 schreef minilot het volgende:
@:Vlindertje89 Het viel bepaald niet mee, maar enfin, het is voor een goed doel en rationeel gezien slaat zo'n fobie natuurlijk nergens op dus zand erover en over een paar weken pas weer blinde paniek bij de tweede dosis![]()
Gaatje:
[ afbeelding ]
Nu even de Eftelingavonturen en het andere gemiste bijlezen
Als ik dit lees dan kan ik niet anders dan denken dat diegene gewoon überhaupt niet naar de afspraak is gegaan en met eigen pleister doet alsof er een vaccinatie heeft plaatsgevondenquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand met een prikfobie en die had een vrolijke eigen pleister meegenomen als beloning. Als het werkt, dan werkt het. Goed dat je gegaan bent, nu al over de helft
Redelijk neutraal. Het is wel goed/nuttig om mensen die ik nog nooit ontmoet heb eens in levende lijve te zien. We gaan iets eten geloof ik, zonder dat er iets van informatie is ingewonnen over dieetwensen, dus daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Er werd gehint op eggzilla:quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh! Iets wat waar je naar uitkijkt of vooral meh en doorbijten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door minilot op 30-06-2021 20:20:09 ]Let me see you stripped down to the bone
Spanning en sensatie!quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Redelijk neutraal. Het is wel goed/nuttig om mensen die ik nog nooit ontmoet heb eens in levende lijve te zien. We gaan iets eten geloof ik, zonder dat er iets van informatie is ingewonnen over dieetwensen, dus daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Er werd gehint op eggzilla:
[ afbeelding ]
Maar er schijnt een bbq-verbod te zijn in het Stadspark, en voorlopig schijnen we voor de regen te mogen schuilen bij de Ni Hao. Dus.
Jouw hoofdquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Als ik dit lees dan kan ik niet anders dan denken dat diegene gewoon überhaupt niet naar de afspraak is gegaan en met eigen pleister doet alsof er een vaccinatie heeft plaatsgevonden
Uhuh.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die persoon is echt wel gegaan.
Ben jij eigenlijk wel gegaan?quote:
Krijg er subiet zin van in een trappistjequote:Op woensdag 30 juni 2021 18:20 schreef sigme het volgende:
Ik was vandaag in het piedaterre. Daar was het best fris. En terugfietsend regende het nogal. En onderweg ben ik nog even bij een klein winkeltje gestopt om daar druipend en met natte bril in hand te vragen aan de eigenaresse of ze misschien interesse heeft in mijn schapenvachten (ja). En nu ben ik thuis, en liefste heeft kachel gestookt, en ik heb een Chimay gehad en ik heb 1 poes op schoot en de ander ligt naast me en er liggen twee snurkende honden op de grond en mijn liefste zit lekker op de bank. Dus nu is alles goed.
Hier dan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Hier dan!
Met naam, geboortedatum en op de oranje wachtruimtestoel wegens verhoogd risico op allergische reactieLaat die persoon met eigen pleister dat nu ook hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Hier dan!
Met naam, geboortedatum en op de oranje wachtruimtestoel wegens verhoogd risico op allergische reactieOuwe dibbesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Het blijft stoer van je om te gaan. Met zo’n prik angst.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:34 schreef minilot het volgende:
Oh en @:AnneX het blijft dus niet bij eentje. Ik heb Moderna. Ik vind mNRA-vaccins wel erg tof qua werking, de beschermingsgraad is beter dan bij Janssen en twee prikken leek me qua exposure beterVan dat laatste nu wel wat spijt, maar ja..
Het team waar ik vandaan kwam zat in een gebouw bij het station, het team waar ik nu bij zit heeft altijd op de berg gezeten (het grote cruiseschip).quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:52 schreef AnneX het volgende:
@:sigme de horrortulp houdt wel vol.![]()
Leuk bbq met de onbekende collega’s. Uit de andere toren ook?
Nee hoor, hoeft niet. Ik heb geen behoefte aan anonimiteit op dit forum. Via mijn Eftelingactiviteiten ben ik toch al makkelijk met naam en toenaam te vindenquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
En haal je je personalia weg of beter de hele foto weg met personalia.
Ieuw!quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Avondsnack geregeld. Er werd net trots miauwend een muis binnen gebracht
Weinig vlees aan ook. Gelukkig worden ze tegenwoordig pre-binnenkomst al vermoord zodat ik het lijkje alleen met handveger en blik richting kliko mag uitvaar(t)en.quote:
Oh en ik krijg betaald voor één dag docentschap. Dat is ook leukquote:With the portfolio the student demonstrates important skills of an accounting and control professional about to enter the labour market or at an early career stage. Specifically, the portfolio shows:
- ability to relate a complex issue in practice to relevant concepts and/or findings from the academic literature ('bridging theory and practice - application')
- ability to analyze and reflect on a practice issue in terms of personal and organizational responsibilities ('broadening your horizon - responsibility')
- ability to keep abreast of relevant developments in information technology ('broadening your horizon - IT'; 'self awareness - taking responsibility for your own learning')
- ability to present and discuss one's views with an academic and professional audience.
Ik kan er geen heel spannend verhaal van maken. Gewoon een klein zaakje, supervriendelijke mensen en heerlijke sushi.quote:
Nu wel benieuwd hoe 'an academic and unprofessional audience' er dan uit zietquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:20 schreef borisz het volgende:
Aan de 'examinering' vanavond. Vrijdagochtend schuif ik aan bij drie eindgesprekken in het vak 'Portfolio' in de Master Accounting & Control aan de VU. Het is een nieuw vak door het jaar heen. Ik schuif als externe aan en mag de reflectieve vragen stellen en sidekick spelen in het eindgesprek.
Heb 3x 15 A4tjes om door te nemen.
[..]
Oh en ik krijg betaald voor één dag docentschap. Dat is ook leuk. Maar ik vind het ook een uitdaging om dit soort gesprekken te voeren. Voor mij is het ook nieuw.
![]()
Brrrr blij met binnenkattenquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
En jij ook in het Engels?quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:20 schreef borisz het volgende:
Aan de 'examinering' vanavond. Vrijdagochtend schuif ik aan bij drie eindgesprekken in het vak 'Portfolio' in de Master Accounting & Control aan de VU. Het is een nieuw vak door het jaar heen. Ik schuif als externe aan en mag de reflectieve vragen stellen en sidekick spelen in het eindgesprek.
Heb 3x 15 A4tjes om door te nemen.
[..]
Oh en ik krijg betaald voor één dag docentschap. Dat is ook leuk. Maar ik vind het ook een uitdaging om dit soort gesprekken te voeren. Voor mij is het ook nieuw.
![]()
Yes. De Talks are in Engels. My Engels is not as bad as Mart Smeets' Engels. But to speak in good Engels is not my favorite part....quote:
Die past mooi door het luikjequote:Op woensdag 30 juni 2021 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Een vis!?quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Die past mooi door het luikje
De duif en de vis die Xena ooit meebracht ging niet erg goed
Die zijn heel duurquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:57 schreef Blues het volgende:
Koidingeskarper uit de toen nieuwe vijver van 2 tuinen verderop![]()
![]()
Er zijn hele dure. En als je een grote wilt kopen zijn ze ook duur.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:57 schreef Blues het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:57 schreef Blues het volgende:
![]()
Voor een betaalbaar kleintje moet je ook al rond de 80-100 euro neerleggenquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:04 schreef derLudolf het volgende:
Er zijn hele dure. En als je een grote wilt kopen zijn ze ook duur.
Een "gewone" die nog moet groeien, zijn betaalbaar.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:36 schreef Blues het volgende:
Ik was nog even op de site van AZ aan het lezen en ik wil na mijn 2e prik die ik morgen krijg nog wel een 3e ook
https://www.astrazeneca.n(...)-goed-te-werken.html
B krijgt dit weekend Janssen. A weet nog niet wat hij kreeg, heeft nog niet besloten of hij ernaar wil vragen of niet, want eigenlijk loopt het onderzoek nog en als je het vraagt ga je uit het onderzoek. Ik zou het voor evt vakantie wel fijn vinden als hij het weet, maar uiteindelijk is het zijn beslissing natuurlijk. Tja.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Alleen vraag ik mij af hoe men toch aan al de verschillende onderzoekspopulatie ofwel aantallen proefpersonen komt! Voor de verschillende vaccins, verschillende leeftijdsgroepen, blind trial etc.
@:Tele6 weet A/B al wat hij kreeg als proefpersoon? En heeft hij nu een vaccinatiebewijs?
Wat moet ik me bij zo'n workout voorstellen?quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:06 schreef Tele6 het volgende:
@:Lucky_Strike ik heb net twee van je wandel-workouts geprobeerd en nu ben ik een zweterig hoopje. Pfffff man
Tot nu toe hier geen hele spannende bijwerkingen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 07:44 schreef Myraela het volgende:
Ik moet morgen voor m'n prik. Ik vind het keispannend.
De aantallen halen voor dit onderzoek is niet heel lastig. Aangezien het virus wereldwijd is kan er overal getest worden. En ook binnen Europa zijn er een heleboel mensen die bij dit onderzoek als proefpersoon willen fungeren. Anders blijven de "standaard" gebieden over. Voornamelijk zuid Amerika een stukje Afrika en sommige landen in Azië.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Alleen vraag ik mij af hoe men toch aan al de verschillende onderzoekspopulatie ofwel aantallen proefpersonen komt! Voor de verschillende vaccins, verschillende leeftijdsgroepen, blind trial etc.
@:Tele6 weet A/B al wat hij kreeg als proefpersoon? En heeft hij nu een vaccinatiebewijs?
Hoe is het nog afgelopen met het melden bij je leidinggevende (als je dat wil delen)?quote:Op donderdag 1 juli 2021 08:27 schreef Barreltje het volgende:
Ik was/ben ook enorm moe, maar datbkanook zeker samenvallen met alle toestanden die er nu weer spelen..
Sowiesonis slapen wel echt een fijn iets, ik met die functie weer een beetje terugvinden geloof ik, dus vanavond maar weer headspace aan..
Het is een combinatie van wandelen en simpele danspasjes waarbij je niet hoeft te springen. Er zit uptempo muziek bij zodat je snel gaat lopen. Je loopt op de plaats of je doet bijvoorbeeld 4 stappen naar voren en dan 4 terug. Dat klinkt enorm saai, maar zo'n workout van een kwartier was zo voorbij en in een halfuur had ik bijna 5000 stappen gezet.quote:Op donderdag 1 juli 2021 04:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij zo'n workout voorstellen?
Ik heb nu een anatal wkeen de tweede vcacitanie en heb ook nernergs lsat vanquote:Op donderdag 1 juli 2021 08:30 schreef z80 het volgende:
[..]
De aantallen halen voor dit onderzoek is niet heel lastig. Aangezien het virus wereldwijd is kan er overal getest worden. En ook binnen Europa zijn er een heleboel mensen die bij dit onderzoek als proefpersoon willen fungeren. Anders blijven de "standaard" gebieden over. Voornamelijk zuid Amerika een stukje Afrika en sommige landen in Azië.
Nog 2 weken voor prik 2. Van prik 1 geen last gehad. Dit is/was Pfizer.
Behalve van typefouten dan?quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik heb nu een anatal wkeen de tweede vcacitanie en heb ook nernergs lsat van
Tegenvaller valt mee. Ik had er reeds rekening mee gehouden. Ook de standpijp is uit 56.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:49 schreef AnneX het volgende:
Dat was een kansloze discussie in de vroege ochtend met de teambaas van WOZ taxateurs.😂 “het is uw gevoel” (van onrechtvaardigheid n.a.v. ongelijke beoordeling van gelijkwaardige huizen.) wat de gek ervoor geeft, de huidige woningmarkt, volgend jaar nog erger…etc.etc. Details (van huizen) gaat meneer niet in, want wet op privacy. 😂
Note: van 2 huizen zijn wel de bedragen fors bijgesteld na bezwaar. Affijn.
@:Zet wat een klus en een tegenvaller is dat.![]()
@:Tele6 en heb je een linkje om te delen?
quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:49 schreef AnneX het volgende:
Dat was een kansloze discussie in de vroege ochtend met de teambaas van WOZ taxateurs.😂 “het is uw gevoel” (van onrechtvaardigheid n.a.v. ongelijke beoordeling van gelijkwaardige huizen.) wat de gek ervoor geeft, de huidige woningmarkt, volgend jaar nog erger…etc.etc. Details (van huizen) gaat meneer niet in, want wet op privacy. 😂
Note: van 2 huizen zijn wel de bedragen fors bijgesteld na bezwaar. Affijn.
@:Zet wat een klus en een tegenvaller is dat.![]()
@:Tele6 en heb je een linkje om te delen?
Gelukkig kennen ze me dan weer wel en kan ik gewoon de afspraak met mn chagrijnige hoofd beginnenquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:20 schreef Candaasje het volgende:
En jij succes met je pokerface opzetten @:DancingPhoebe
Klinkt als goede plannenquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:20 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh![]()
Zo ik ben gaar. Vandaag maar eens een beetje rustig wat administratie bijwerken en dan vanmiddag naar de fysio met k'nijn.
Vanavond sta ik dan nog achterwacht voor een collega. Morgen nog een avonddienst en daarna 3 dagen vrij![]()
(Zin in, want één dagje naar 2 vriendinnen vanuit studie die ik sinds kerona niet meer gezien heb, en 1 dagje met vriend naar de sauna.)
Succes met al het breekwerk Z, het klinkt toch wel als een best langdurig geëmmer inmiddels.
M'n schoonfamilies zijn ook heel lief hoor. Maar wel vermoeiendquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeetje, het hele twee schoonfamilies sta je ook niet bij stil als je hoort dat iemand in een thropple zit![]()
Al heb ik nog nooit moeite gehad met welke schoonfamilie dan ook
Ja/nee. Er is geen vakman te vinden. Alles zit vol. Maar ik heb er niet heel veel last van. Ok, wc beneden is wat krap. En badkamer beneden gebruiken was even wennen. Dat is na vandaag als het goed is opgelost.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:20 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh![]()
Zo ik ben gaar. Vandaag maar eens een beetje rustig wat administratie bijwerken en dan vanmiddag naar de fysio met k'nijn.
Vanavond sta ik dan nog achterwacht voor een collega. Morgen nog een avonddienst en daarna 3 dagen vrij![]()
(Zin in, want één dagje naar 2 vriendinnen vanuit studie die ik sinds kerona niet meer gezien heb, en 1 dagje met vriend naar de sauna.)
Succes met al het breekwerk Z, het klinkt toch wel als een best langdurig geëmmer inmiddels.
Ben jij mij?quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god, past me heeft vandaag met mensen afgesproken en vandaagme heeft er zo geen zin in
Eerst maar koffie
In 1 van de dimensies vast wel.quote:
Mijn hemel…en zij praat er ook nog bij!quote:
Deze ziet er ook wel leuk uit, die ga ik eens proberenquote:
Ik heb dit bijna altijdquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god, past me heeft vandaag met mensen afgesproken en vandaagme heeft er zo geen zin in
Eerst maar koffie
Samequote:
Welk hotel?quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:49 schreef Myraela het volgende:
En we hadden een geweldig ontbijt in het hotel. Met verse pita, dips, salade, eitjes, alles. Dat was top.
Helaas echt maar weinig van m'n enorme lijst met opties kunnen eten. Ik zat gewoon al veel te snel vol.
En qua drinken nog een geweldige chai latte.Eindelijk weer een keer niet zo'n veel te zoete. En een awesome taro kokosnoot bubbel melkthee.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
In 1 van de dimensies vast wel.
Daarvoor komt gelukkig een schoonmaakster. Ik heb daar echt de kracht niet voor.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ook wel weer eens goed om een bezoeker te krijgen, want het is wel weer lekker schoon op de zichtbare delen.
O heerlijk. Dat mis ik nog steedsquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daarvoor komt gelukkig een schoonmaakster. Ik heb daar echt de kracht niet voor.
Ik ben ook zo benieuwd naar hoe dit gaat lopen!quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit eindelijk wat te lezen over het verbod op wegwerpplastic. Dat gaat ver zeg de komende jaren, heerlijk
Omg wat goed! dit wist ik niet.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit eindelijk wat te lezen over het verbod op wegwerpplastic. Dat gaat ver zeg de komende jaren, heerlijk
Er zijn ooit van die zwarte, van hard plastic, bakjes geweest, die konden worden hergebruikt dacht ik. Heul lang gelee. Due kon je dan bij je super inleveren. Wel schoongemaakt. Zat soort huishoudfolie over.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben ook zo benieuwd naar hoe dit gaat lopen!
Bijvoorbeeld vlees uit de supermarkt mag ook niet meer in plastic toch? Dat is ook eenmalig gebruik?
Ja dat worden wel fikse aanpassingenquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mis ik iets? Dit gaat toch helemaal niet zo ver?quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Voor vlees?quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Er zijn ooit van die zwarte, van hard plastic, bakjes geweest, die konden worden hergebruikt dacht ik. Heul lang gelee. Due kon je dan bij je super inleveren. Wel schoongemaakt. Zat soort huishoudfolie over.
Klussenquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:56 schreef z80 het volgende:
Nieuwe buis is ook weer een lego puzzel. Verloop naar t-stuk naar verloop. Maar inmiddels wel bijna dicht.
De oude buis was vanbinnen wel schoon. Er zat dus niets in dat een verstopping zou kunnen veroorzaken. Hebben ze bij de bouw toch goed aangelegd.
Nu nog even wachten tot de zooi is opgeruimd. Kan ik daarna de vloer en keuken weer stofvrij maken. En is mijn huis weer van mij. Geen vreemde meer binnen.
Afschaffen van roerstaafjes, hallelujah! Wát een ondingen zijn dat, je kunt ermee roeren, maar omdat het een stukje is haalt het nog steeds geen tyfus uit. Weg ermeeee, plastic of nietquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:59 schreef Bramito het volgende:
[..]
Mis ik iets? Dit gaat toch helemaal niet zo ver?
Tevens Hoi!
Dat laatste jaquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm. Mensen, adviseer me eens. Laat ik iets van Bol komen dat exact hetzelfde is als iets van AliExpress maar dan 8 keer zo duur? Als ik het van Bol laat komen, heb ik zogenaamd niets uit China gekocht maar dat is natuurlijk mijn eigen vorm van greenwashing.
Ik probeer vervoerskilometers te minderen. En kinderarbeid of andere ellendige arbeidsomstandigheden. En het indirect steunen van een land dat concentratiekampen heeft vind ik ook niet zo fijn. Feit is echter dat veel spullen nou eenmaal daar vandaan komen en nergens anders.
Ja, hier zou ik ook wel eens een antwoord op willen. Ik loop compleet vast in het "linksom of rechtsom is het kut" consumentisme.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm. Mensen, adviseer me eens. Laat ik iets van Bol komen dat exact hetzelfde is als iets van AliExpress maar dan 8 keer zo duur? Als ik het van Bol laat komen, heb ik zogenaamd niets uit China gekocht maar dat is natuurlijk mijn eigen vorm van greenwashing.
Ik probeer vervoerskilometers te minderen. En kinderarbeid of andere ellendige arbeidsomstandigheden. En het indirect steunen van een land dat concentratiekampen heeft vind ik ook niet zo fijn. Feit is echter dat veel spullen nou eenmaal daar vandaan komen en nergens anders.
Nou, niet ver voor mij. Maar ik had niet zo'n uitgebreid stuk regelgeving verwacht eigenlijk. Dit heeft wel serieuze impact op een heel groot deel van de bedrijven in Europa, dat gebeurt niet vaak.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:59 schreef Bramito het volgende:
[..]
Mis ik iets? Dit gaat toch helemaal niet zo ver?
Tevens Hoi!
Het gaat over kunststof voor eenmalig gebruik en niet composteerbaar. Er blijft nog een heleboel kunststof over dat gewoon gebruikt kan en mag worden.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je het zelf moet maken.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Eigenlijk is het ķķk een rietje.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:11 schreef Molo het volgende:
Ik vind vooral die ballonstokjes zo specifiek. Dat is toch een ongelooflijk kleine nichemarkt met mini hoeveelheden lijkt mij?
Maar die wattenstaafjesquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:11 schreef Molo het volgende:
Ik vind vooral die ballonstokjes zo specifiek. Dat is toch een ongelooflijk kleine nichemarkt met mini hoeveelheden lijkt mij?
Zou het een strategische keuze zijn omdat de plastic rietjes anders tot ballonstokjes omgedoopt worden?quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ķķk een rietje.
Ik deed een hele egoīstische ‘straks geen akelige kippenvelveroorzakende’ piepschuimen bakjes meer’quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is dat voor iets?quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar die wattenstaafjes
* Vanyel is al tijden over op Last swabs
Kartonnen rietjes doen het idd echt niet voor me. Mondgevoel valt nog wel mee maar als je -zoals ik- een beetje lang doet met je drinken dan verpulpt je rietje en doet het niks meerquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou het een strategische keuze zijn omdat de plastic rietjes anders tot ballonstokjes omgedoopt worden?
Kartonnen rietjes zijn trouwens de eerste horror. Alsof je via je wc rol een drankje nuttigt![]()
![]()
Wij hebben nu meestal zelf plastic rietjes bij ons. Of RVS rietjes met een plastic zakje eromheen. Want plakkend gebruikt rietje
Koop made in EU. Anders komt het uit China of vergelijkbare landen. Kan je wel meteen alle electronica vergeten.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm. Eerst even een Chinese 3D printer kopen dan.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je het zelf moet maken.
Yep, mijn kind is dus ook zo. En snap ik heel goed.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kartonnen rietjes doen het idd echt niet voor me. Mondgevoel valt nog wel mee maar als je -zoals ik- een beetje lang doet met je drinken dan verpulpt je rietje en doet het niks meer
Tot welke leeftijd kan een kind nog niet normaal drinken eigenlijk?quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou het een strategische keuze zijn omdat de plastic rietjes anders tot ballonstokjes omgedoopt worden?
Kartonnen rietjes zijn trouwens de eerste horror. Alsof je via je wc rol een drankje nuttigt![]()
![]()
Wij hebben nu meestal zelf plastic rietjes bij ons. Of RVS rietjes met een plastic zakje eromheen. Want plakkend gebruikt rietje
Mijn gehandicapte moeder kan alleen zelfstandig drinken door een rietje en dat rietje moet ook naar haar toe buigen. Ook lauwe koffie of thee... weet je wel hoe vies dat is als je zoiets met papier gaat drinken...quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:13 schreef Molo het volgende:
![]()
Tot anderhalf ofzo?quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tot welke leeftijd kan een kind nog niet normaal drinken eigenlijk?
Luie aars.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets?
Ik heb wattenstaafjes van karton met katoenen tips. Werkt prima, al knakken ze met mijn agressieve hanteren soms wat snel dubbel
Wat een stappenplan👍🏼quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou, niet ver voor mij. Maar ik had niet zo'n uitgebreid stuk regelgeving verwacht eigenlijk. Dit heeft wel serieuze impact op een heel groot deel van de bedrijven in Europa, dat gebeurt niet vaak.
RVS rietjes, gebogen, zijn ideaal!quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn gehandicapte moeder kan alleen zelfstandig drinken door een rietje en dat rietje moet ook naar haar toe buigen. Ook lauwe koffie of thee... weet je wel hoe vies dat is als je zoiets met papier gaat drinken...
Maar goed, schzus heeft 10 dozen met 200 rietjes per doos besteld via een horeca groothandel. Mijn moeder gebruikt de meeste rietjes ook 2 of meer dagen, dus ik denk dat ze wel genoeg heeft voor de rest van haar leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |