Ben je alleen vanavond?quote:
Ik at een bak kwart met een appel en een sinaasappel, een paar hapje humus maar die was licht prikkelend, 2 librije ballen en een bakje salade. Dat was het voor vandaag.quote:
Voor mij ook een jeugdherinnering, dus ik zocht 'm er ook gericht bij.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:34 schreef Blues het volgende:
Ach..Rien Poortvliet, stond bij mn ouders in de bkast.
Wij verkochten ze in de winkel. Zwaar! Al die grote stapels boeken van hemquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:34 schreef Blues het volgende:
Ach..Rien Poortvliet, stond bij mn ouders in de bkast.
Ja hallo dit kan zo niet!quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:37 schreef Myraela het volgende:
Amsterdam geweest. Lekkere dingen gegeten, zonnebril gekocht, Moco geweest en nu weer blij thuis op de bank.
Jaquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je alleen vanavond?
Wij hadden bangers and mash
Behoord tot de mogelijkheiden.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Dan zou ik een lekker griel of pizza bestellen
• Sushi bij de Vegan Sushi Bar. Zelfs m'n vriend vond het onwijs lekker en die is eigenlijk fan van gewoon sushi met vis.quote:
Pizza klinkt wel als een goed planquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:48 schreef Lonaa het volgende:
Ja![]()
En dat was soort van gepland maar niet dat ik ook zo moe zou zijn en niet zou sporten.
Ik denk dat ie er de volgende keer dat we langs komen nog steeds staatquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:39 schreef sigme het volgende:
En geen topic zonder......
horrortulpupdate!
[ afbeelding ]
De oude dame houdt stand
Haar strings zitten nog goed vastquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:39 schreef sigme het volgende:
En geen topic zonder......
horrortulpupdate!
[ afbeelding ]
De oude dame houdt stand
Ja, doe ik ook wel met enige regelmaat. Of afbakbroodje.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pizza klinkt wel als een goed planSoms als ik geen zin om te koken heb dan doe ik gewoon brood met een gebakken ei. Zoiets kan ook.
Dat zijn lekkere en makkelijke zakken iddquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb zakken gegrilde groenten van bonduelle in de vriezer. Op nergenszinindagen in mijn ikprobeeraftevallenperiodes gooi ik een zak op een bord.
Klinkt goed, en jammer dat je te snel vol zatquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
• Sushi bij de Vegan Sushi Bar. Zelfs m'n vriend vond het onwijs lekker en die is eigenlijk fan van gewoon sushi met vis.Wil dat in de buurt ook kunnen halen, te lekker.
• Onigiri van OnigiriYA, was lekker, maar de vega-opties waren iets saai. Denk dat je hier als vlees/vis liefhebber veel lekkerder kunt eten.
• De gehypte koek van Van Stapele. Koekjeszaak waar mensen voor in de rij staan. Verkoopt maar één soort koek. Ik vond het een tegenvaller. Niets bijzonders.
• Italiaans ijs van Massimo. Mijn nieuwe favorietste ijssalon van Nederland.
En we hadden een geweldig ontbijt in het hotel. Met verse pita, dips, salade, eitjes, alles. Dat was top.
Helaas echt maar weinig van m'n enorme lijst met opties kunnen eten. Ik zat gewoon al veel te snel vol.
En qua drinken nog een geweldige chai latte.Eindelijk weer een keer niet zo'n veel te zoete. En een awesome taro kokosnoot bubbel melkthee.
Wrap met falafel en feta is altijd lekker en niet te slechtquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, doe ik ook wel met enige regelmaat. Of afbakbroodje.
Weet ook niet zo goed waar ik zin in heb
Goede falafelquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wrap met falafel en feta is altijd lekker en niet te slecht
En als je het ergens besteld zou ik Turkse pizza ipv wrap doen
Mijn koolrabi prutje was smerig dus ik at kipdrumstick en nu een goedkope cornettoquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goede falafel
Ik had een bolletje met makreelsalade. En nu een bak kersen.
Indien die van Lidl: beter dan reguliere Cornetto, mijns inziensquote:
Ja, eens! Details graag, @Myraela!quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:45 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar die vegan sushi @:Myraela
Super dat je het gedaan hebt!quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:57 schreef minilot het volgende:
@:Vlindertje89 Het viel bepaald niet mee, maar enfin, het is voor een goed doel en rationeel gezien slaat zo'n fobie natuurlijk nergens op dus zand erover en over een paar weken pas weer blinde paniek bij de tweede dosis![]()
Gaatje:
[ afbeelding ]
Nu even de Eftelingavonturen en het andere gemiste bijlezen
Awww, nou moe! Iedereen in mijn IRL nabije kring is geprikt in Dordrecht en kreeg precies deze.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Super dat je het gedaan hebt!
Ik kreeg geen pleisterbeetje jammer voor de foto.
Oh! Iets wat waar je naar uitkijkt of vooral meh en doorbijten?quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:23 schreef sigme het volgende:
Oh ja, en morgen ga ik allerlei collega's voor het eerst ontmoeten; we hebben een verzameling in het Stadpark afgesproken. Op anderhalve meter.
Mijn man (op dezelfde locatie geprikt als ik) kreeg ook zo'n pleisterquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Awww, nou moe! Iedereen in mijn IRL nabije kring is geprikt in Dordrecht en kreeg precies deze.
Nee die van Jumbo.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Indien die van Lidl: beter dan reguliere Cornetto, mijns inziens
Ik ken nog iemand met een prikfobie en die had een vrolijke eigen pleister meegenomen als beloning. Als het werkt, dan werkt het. Goed dat je gegaan bent, nu al over de helftquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:57 schreef minilot het volgende:
@:Vlindertje89 Het viel bepaald niet mee, maar enfin, het is voor een goed doel en rationeel gezien slaat zo'n fobie natuurlijk nergens op dus zand erover en over een paar weken pas weer blinde paniek bij de tweede dosis![]()
Gaatje:
[ afbeelding ]
Nu even de Eftelingavonturen en het andere gemiste bijlezen
Als ik dit lees dan kan ik niet anders dan denken dat diegene gewoon überhaupt niet naar de afspraak is gegaan en met eigen pleister doet alsof er een vaccinatie heeft plaatsgevondenquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand met een prikfobie en die had een vrolijke eigen pleister meegenomen als beloning. Als het werkt, dan werkt het. Goed dat je gegaan bent, nu al over de helft
Redelijk neutraal. Het is wel goed/nuttig om mensen die ik nog nooit ontmoet heb eens in levende lijve te zien. We gaan iets eten geloof ik, zonder dat er iets van informatie is ingewonnen over dieetwensen, dus daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Er werd gehint op eggzilla:quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh! Iets wat waar je naar uitkijkt of vooral meh en doorbijten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 59% gewijzigd door minilot op 30-06-2021 20:20:09 ]Let me see you stripped down to the bone
Spanning en sensatie!quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Redelijk neutraal. Het is wel goed/nuttig om mensen die ik nog nooit ontmoet heb eens in levende lijve te zien. We gaan iets eten geloof ik, zonder dat er iets van informatie is ingewonnen over dieetwensen, dus daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Er werd gehint op eggzilla:
[ afbeelding ]
Maar er schijnt een bbq-verbod te zijn in het Stadspark, en voorlopig schijnen we voor de regen te mogen schuilen bij de Ni Hao. Dus.
Jouw hoofdquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Als ik dit lees dan kan ik niet anders dan denken dat diegene gewoon überhaupt niet naar de afspraak is gegaan en met eigen pleister doet alsof er een vaccinatie heeft plaatsgevonden
Uhuh.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die persoon is echt wel gegaan.
Ben jij eigenlijk wel gegaan?quote:
Krijg er subiet zin van in een trappistjequote:Op woensdag 30 juni 2021 18:20 schreef sigme het volgende:
Ik was vandaag in het piedaterre. Daar was het best fris. En terugfietsend regende het nogal. En onderweg ben ik nog even bij een klein winkeltje gestopt om daar druipend en met natte bril in hand te vragen aan de eigenaresse of ze misschien interesse heeft in mijn schapenvachten (ja). En nu ben ik thuis, en liefste heeft kachel gestookt, en ik heb een Chimay gehad en ik heb 1 poes op schoot en de ander ligt naast me en er liggen twee snurkende honden op de grond en mijn liefste zit lekker op de bank. Dus nu is alles goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |