abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200145571
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200145585
Oh ja, en morgen ga ik allerlei collega's voor het eerst ontmoeten; we hebben een verzameling in het Stadpark afgesproken. Op anderhalve meter.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200145591
Weet nog steeds niet wat ik moet eten.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 30 juni 2021 @ 18:26:29 #4
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200145611
Ik eet drumstick en een romig koolrabi prutje
  woensdag 30 juni 2021 @ 18:29:10 #5
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200145641
Witlof met ham en kaas uit de oven :9
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_200145642
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:24 schreef Lonaa het volgende:
Ben je alleen vanavond?

Wij hadden bangers and mash :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200145657
quote:
Ik at een bak kwart met een appel en een sinaasappel, een paar hapje humus maar die was licht prikkelend, 2 librije ballen en een bakje salade. Dat was het voor vandaag.
pi_200145706
Ik eet een broodje uit de oven met blauwe kaas erop en een komkommer/tomaten salade erbij voor het "groen".

Fitness ging aardig maar toch maar een fysio afspraak voor morgen gemaakt. Knie is nu ruim 4 weken erg pijnlijk. De banden moeten weer even los gemasseerd worden (janken dus)
We have far more in common than that which devides us..
pi_200145708
Ach..Rien Poortvliet, stond bij mn ouders in de bkast.
pi_200145716
quote:
Dan zou ik een lekker griel of pizza bestellen :s)
pi_200145736
Amsterdam geweest. Lekkere dingen gegeten, zonnebril gekocht, Moco geweest en nu weer blij thuis op de bank. O+
pi_200145742
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:34 schreef Blues het volgende:
Voor mij ook een jeugdherinnering, dus ik zocht 'm er ook gericht bij.
pi_200145748
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:34 schreef Blues het volgende:
Wij verkochten ze in de winkel. Zwaar! Al die grote stapels boeken van hem
We have far more in common than that which devides us..
pi_200145750
En geen topic zonder......

horrortulpupdate!

De oude dame houdt stand })
  woensdag 30 juni 2021 @ 18:40:29 #15
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200145761
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:37 schreef Myraela het volgende:
Amsterdam geweest. Lekkere dingen gegeten, zonnebril gekocht, Moco geweest en nu weer blij thuis op de bank. O+
Ja hallo dit kan zo niet!
Wat at je? :9
pi_200145841
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben je alleen vanavond?

Wij hadden bangers and mash :+
Ja :+

En dat was soort van gepland maar niet dat ik ook zo moe zou zijn en niet zou sporten.
pi_200145850
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:35 schreef Blues het volgende:

[..]

Dan zou ik een lekker griel of pizza bestellen :s)
Behoord tot de mogelijkheiden. :+
pi_200145859
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:40 schreef gcjoel het volgende:
Ja hallo dit kan zo niet!
Wat at je? :9
• Sushi bij de Vegan Sushi Bar. Zelfs m'n vriend vond het onwijs lekker en die is eigenlijk fan van gewoon sushi met vis. :9 Wil dat in de buurt ook kunnen halen, te lekker. :9
• Onigiri van OnigiriYA, was lekker, maar de vega-opties waren iets saai. Denk dat je hier als vlees/vis liefhebber veel lekkerder kunt eten.
• De gehypte koek van Van Stapele. Koekjeszaak waar mensen voor in de rij staan. Verkoopt maar één soort koek. Ik vond het een tegenvaller. Niets bijzonders.
• Italiaans ijs van Massimo. Mijn nieuwe favorietste ijssalon van Nederland.

En we hadden een geweldig ontbijt in het hotel. Met verse pita, dips, salade, eitjes, alles. Dat was top.

Helaas echt maar weinig van m'n enorme lijst met opties kunnen eten. Ik zat gewoon al veel te snel vol. :')

En qua drinken nog een geweldige chai latte. :9 Eindelijk weer een keer niet zo'n veel te zoete. En een awesome taro kokosnoot bubbel melkthee. :9
pi_200145865
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:48 schreef Lonaa het volgende:

Ja :+

En dat was soort van gepland maar niet dat ik ook zo moe zou zijn en niet zou sporten.
Pizza klinkt wel als een goed plan :+ Soms als ik geen zin om te koken heb dan doe ik gewoon brood met een gebakken ei. Zoiets kan ook.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200145880
En nu een museumkaart bestellen. Want ik vond het Moco museum heel tof, maar we stonden wel weer na een half uur al buiten. Dus maar kijken of we met zo'n kaart wat vaker kunnen gaan zonder dat ik het zonde van m'n geld vind. :D
pi_200145885
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:39 schreef sigme het volgende:

horrortulpupdate!
[ afbeelding ]

Ik denk dat ie er de volgende keer dat we langs komen nog steeds staat :D
pi_200145897
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:39 schreef sigme het volgende:

horrortulpupdate!
[ afbeelding ]

Haar strings zitten nog goed vast :o
pi_200145900
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Pizza klinkt wel als een goed plan :+ Soms als ik geen zin om te koken heb dan doe ik gewoon brood met een gebakken ei. Zoiets kan ook.
Ja, doe ik ook wel met enige regelmaat. Of afbakbroodje.

Weet ook niet zo goed waar ik zin in heb :')
pi_200145934
Ik heb zakken gegrilde groenten van bonduelle in de vriezer. Op nergenszinindagen in mijn ikprobeeraftevallenperiodes gooi ik een zak op een bord.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200146002
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb zakken gegrilde groenten van bonduelle in de vriezer. Op nergenszinindagen in mijn ikprobeeraftevallenperiodes gooi ik een zak op een bord.
Dat zijn lekkere en makkelijke zakken idd :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200146079
Ik snij die zakken soms net iets fijner en dat gebruik ik dan als pasta'saus' als ik lui ben. Maar ik heb veel luie maaltijden in de vriezer. Een zak gyoza bakken en een zak edame koken is ook zo gedaan.
pi_200146578
Ik heb linzensoep. De magnetron hier op het werk werkt alleen niet echt lekker mee.

Maar goed.

Ik ben nu wel benieuwd naar die vegan sushi @Myraela
  woensdag 30 juni 2021 @ 19:47:57 #28
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200146623
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

• Sushi bij de Vegan Sushi Bar. Zelfs m'n vriend vond het onwijs lekker en die is eigenlijk fan van gewoon sushi met vis. :9 Wil dat in de buurt ook kunnen halen, te lekker. :9
• Onigiri van OnigiriYA, was lekker, maar de vega-opties waren iets saai. Denk dat je hier als vlees/vis liefhebber veel lekkerder kunt eten.
• De gehypte koek van Van Stapele. Koekjeszaak waar mensen voor in de rij staan. Verkoopt maar één soort koek. Ik vond het een tegenvaller. Niets bijzonders.
• Italiaans ijs van Massimo. Mijn nieuwe favorietste ijssalon van Nederland.

En we hadden een geweldig ontbijt in het hotel. Met verse pita, dips, salade, eitjes, alles. Dat was top.

Helaas echt maar weinig van m'n enorme lijst met opties kunnen eten. Ik zat gewoon al veel te snel vol. :')

En qua drinken nog een geweldige chai latte. :9 Eindelijk weer een keer niet zo'n veel te zoete. En een awesome taro kokosnoot bubbel melkthee. :9
Klinkt goed, en jammer dat je te snel vol zat
Herkenbaar ;(
  woensdag 30 juni 2021 @ 19:49:49 #29
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200146656
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, doe ik ook wel met enige regelmaat. Of afbakbroodje.

Weet ook niet zo goed waar ik zin in heb :')
Wrap met falafel en feta is altijd lekker en niet te slecht :9
En als je het ergens besteld zou ik Turkse pizza ipv wrap doen O+
pi_200146695
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 19:49 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wrap met falafel en feta is altijd lekker en niet te slecht :9
En als je het ergens besteld zou ik Turkse pizza ipv wrap doen O+
Goede falafel :9

Ik had een bolletje met makreelsalade. En nu een bak kersen.
  woensdag 30 juni 2021 @ 19:53:39 #31
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200146714
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juni 2021 19:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Goede falafel :9

Ik had een bolletje met makreelsalade. En nu een bak kersen.
Mijn koolrabi prutje was smerig dus ik at kipdrumstick en nu een goedkope cornetto :')
pi_200146767
@vlindertje89 Het viel bepaald niet mee, maar enfin, het is voor een goed doel en rationeel gezien slaat zo'n fobie natuurlijk nergens op dus zand erover en over een paar weken pas weer blinde paniek bij de tweede dosis :7 ^O^

Gaatje:

Nu even de Eftelingavonturen en het andere gemiste bijlezen :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_200146783
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 19:53 schreef gcjoel het volgende:

[..]

nu een goedkope cornetto :')
Indien die van Lidl: beter dan reguliere Cornetto, mijns inziens :9
pi_200146813
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juni 2021 19:45 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar die vegan sushi @:Myraela
Ja, eens! Details graag, @Myraela! *O*
pi_200146824
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 19:57 schreef minilot het volgende:
@:Vlindertje89 Het viel bepaald niet mee, maar enfin, het is voor een goed doel en rationeel gezien slaat zo'n fobie natuurlijk nergens op dus zand erover en over een paar weken pas weer blinde paniek bij de tweede dosis :7 ^O^

Gaatje:
[ afbeelding ]

Super dat je het gedaan hebt!

Ik kreeg geen pleister -O- beetje jammer voor de foto.
pi_200146839
Ik kreeg een rond pleistertje :+
pi_200146850
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 20:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Super dat je het gedaan hebt!

Ik kreeg geen pleister -O- beetje jammer voor de foto.
Awww, nou moe! Iedereen in mijn IRL nabije kring is geprikt in Dordrecht en kreeg precies deze.
pi_200146881
Oh en @DancingPhoebe ik word steevast vrolijk van de hedendaagse 90s-haardossen op achttienjarige knullen :Y
pi_200146896
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:23 schreef sigme het volgende:
Oh ja, en morgen ga ik allerlei collega's voor het eerst ontmoeten; we hebben een verzameling in het Stadpark afgesproken. Op anderhalve meter.
Oh! Iets wat waar je naar uitkijkt of vooral meh en doorbijten?
pi_200146957
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 20:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Awww, nou moe! Iedereen in mijn IRL nabije kring is geprikt in Dordrecht en kreeg precies deze.
Mijn man (op dezelfde locatie geprikt als ik) kreeg ook zo'n pleister :) maar kennelijk had ik een andere GGDer.

Die ronde zijn ook schattig isa :D
  woensdag 30 juni 2021 @ 20:09:05 #41
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200146982
quote:

[..]

Indien die van Lidl: beter dan reguliere Cornetto, mijns inziens :9
Nee die van Jumbo.
Wel prima, niet geweldig.
pi_200147000
quote:
@:Vlindertje89 Het viel bepaald niet mee, maar enfin, het is voor een goed doel en rationeel gezien slaat zo'n fobie natuurlijk nergens op dus zand erover en over een paar weken pas weer blinde paniek bij de tweede dosis :7 ^O^

Gaatje:
[ afbeelding ]

Ik ken nog iemand met een prikfobie en die had een vrolijke eigen pleister meegenomen als beloning. Als het werkt, dan werkt het. Goed dat je gegaan bent, nu al over de helft *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200147048
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 20:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik ken nog iemand met een prikfobie en die had een vrolijke eigen pleister meegenomen als beloning. Als het werkt, dan werkt het. Goed dat je gegaan bent, nu al over de helft *O*
Als ik dit lees dan kan ik niet anders dan denken dat diegene gewoon überhaupt niet naar de afspraak is gegaan en met eigen pleister doet alsof er een vaccinatie heeft plaatsgevonden :7
pi_200147052
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 20:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh! Iets wat waar je naar uitkijkt of vooral meh en doorbijten?
Redelijk neutraal. Het is wel goed/nuttig om mensen die ik nog nooit ontmoet heb eens in levende lijve te zien. We gaan iets eten geloof ik, zonder dat er iets van informatie is ingewonnen over dieetwensen, dus daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Er werd gehint op eggzilla:

Maar er schijnt een bbq-verbod te zijn in het Stadspark, en voorlopig schijnen we voor de regen te mogen schuilen bij de Ni Hao. Dus.
pi_200147064
Woah, is Art van Lein maar liefst drie keer in het water gekukeld in de Efteling? Wat een enthousiasme! :D O+

(Mijnes is, vrees ik, al heel blasé aangaande pretparkbezoek en neemt er tegenwoordig dates mee naartoe :') )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 59% gewijzigd door minilot op 30-06-2021 20:20:09 ]
pi_200147177
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juni 2021 20:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Redelijk neutraal. Het is wel goed/nuttig om mensen die ik nog nooit ontmoet heb eens in levende lijve te zien. We gaan iets eten geloof ik, zonder dat er iets van informatie is ingewonnen over dieetwensen, dus daar ben ik wel nieuwsgierig naar. Er werd gehint op eggzilla:
[ afbeelding ]
Maar er schijnt een bbq-verbod te zijn in het Stadspark, en voorlopig schijnen we voor de regen te mogen schuilen bij de Ni Hao. Dus.
Spanning en sensatie! ^O^ Ik duim voor niet al te dramatisch weer.
pi_200147183
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 20:13 schreef minilot het volgende:

[..]

Als ik dit lees dan kan ik niet anders dan denken dat diegene gewoon überhaupt niet naar de afspraak is gegaan en met eigen pleister doet alsof er een vaccinatie heeft plaatsgevonden :7
Jouw hoofd :D
Die persoon is echt wel gegaan.

Zo’n standaard papieren witte hypo allergene? pleister die jij hebt is net zo makkelijk te krijgen hoor :7
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200147199
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 20:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Die persoon is echt wel gegaan.
Uhuh. :7
pi_200147209
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 20:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Uhuh. :7
Ben jij eigenlijk wel gegaan? |:)
pi_200147233
Nog even overhevelen hoor, zo zalig!

quote:
7s.gif Op woensdag 30 juni 2021 18:20 schreef sigme het volgende:
Ik was vandaag in het piedaterre. Daar was het best fris. En terugfietsend regende het nogal. En onderweg ben ik nog even bij een klein winkeltje gestopt om daar druipend en met natte bril in hand te vragen aan de eigenaresse of ze misschien interesse heeft in mijn schapenvachten (ja). En nu ben ik thuis, en liefste heeft kachel gestookt, en ik heb een Chimay gehad en ik heb 1 poes op schoot en de ander ligt naast me en er liggen twee snurkende honden op de grond en mijn liefste zit lekker op de bank. Dus nu is alles goed.
Krijg er subiet zin van in een trappistje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')