Beetje wiet roken. Beetje lachen om de hoeren achter de ramen. Teringbezopen in een goot liggen in je eigen kots tussen de Britse toeristen. Kwaliteitstoerisme.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel. Als toerist. Bietje vergapen aan red light district in Amsterdam en zulks.
10 jaar in Malta, ik heb geleerd van de bestequote:Op woensdag 30 juni 2021 15:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje wiet roken. Beetje lachen om de hoeren achter de ramen. Teringbezopen in een goot liggen in je eigen kots tussen de Britse toeristen. Kwaliteitstoerisme.
Heb je geld over ofzo?quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:52 schreef Senn88 het volgende:
Verf voor mijn nieuwe slaapkamer uitgezocht. Nog niet gekocht eerst ff paar keer goed na kijken. Ook nieuwe plantjes gekocht. Wilde ook een mega hondenmand maar die kon ik niet kopen bij intratuin in formaat kalf. Nu zo nog even spenden in de kruidvat
Nederlandse toeristen kotsen in elk geval nog gewoon in de gracht.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje wiet roken. Beetje lachen om de hoeren achter de ramen. Teringbezopen in een goot liggen in je eigen kots tussen de Britse toeristen. Kwaliteitstoerisme.
Oh, dat was ik dus vergeten de vorige keer. Het voelde al zo incompleet...quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nederlandse toeristen kotsen in elk geval nog gewoon in de gracht.
Als je ziet wat de makelaar verwacht wat ik voor mn appartement kan krijgen.... tering hey.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:21 schreef Vaiana het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat ook appartement-prijzen in Utrecht wel harder stijgen dan eengezinswoningen in omliggende steden. Iig als ik naar Utrecht versus Amersfoort kijk. Mijn appartement had in 5 jaar ongeveer de prijsstijging doorgemaakt die het huis dat wij kochten in 15 jaar had doorgemaakt. En dat gaat dan over daadwerkelijke euro's, procentueel steeg mijn appartement nog harder en dat zonder investering.
Nouja dat dus. Ik vond dat ook echt bizar, en vervolgens kwam ik nog 10k hoger uit dan wat de makelaar had gedacht.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je ziet wat de makelaar verwacht wat ik voor mn appartement kan krijgen.... tering hey.
Had er in 1995 gewoon 4 moeten kopen in die shitwijken die nu allemaal compleet gegentrificeerd zijnquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je ziet wat de makelaar verwacht wat ik voor mn appartement kan krijgen.... tering hey.
Ja, voor 1 euro elk. Of je kreeg geld toe.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had er in 1995 gewoon 4 moeten kopen in die shitwijken die nu allemaal compleet gegentrificeerd zijn
Kartonnen doos.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Mijn appartement ookMaar ik moet er ook iets voor terugkopen dus het kost me alleen maar geld.
Nouja in mijn geval was de waardestijging van het huis dus veel langzamer. Mijn uiteindelijke hypotheekstijging viel me daardoor erg mee, en de maandlasten stijgen nog minder want lage rentes.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Mijn appartement ookMaar ik moet er ook iets voor terugkopen dus het kost me alleen maar geld.
Iedereen die toen liep te klagen over hoge huizenprijzen lacht zich nu zo hard de ballen uit de broek dat ze geweigerd worden in een bowlingcentrumquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, voor 1 euro elk. Of je kreeg geld toe.
Ik heb mn huidige appartement gekocht in 2005 op mn allereerste startsalaris. Zonder veel moeite. Stond al half jaar leeg. Ik was de eerste kijker. Ik bood de vraagprijs. Meteen geaccepteerd.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen die toen liep te klagen over hoge huizenprijzen lacht zich nu zo hard de ballen uit de broek dat ze geweigerd worden in een bowlingcentrum
Jij hebt al een grotemensenhuis.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:04 schreef DrMarten het volgende:
Ik laat huizen even voor wat ze zijn, wel zaterdag waarschijnlijk auto proefrijden
Ik een jaar of 9 geleden dit huis volgens mij. Stond voor de tweede keer te koop omdat het niet verkocht werdquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb mn huidige appartement gekocht in 2005 op mn allereerste startsalaris. Zonder veel moeite. Stond al half jaar leeg. Ik was de eerste kijker. Ik bood de vraagprijs. Meteen geaccepteerd.
2012quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb mn huidige appartement gekocht in 2005 op mn allereerste startsalaris. Zonder veel moeite. Stond al half jaar leeg. Ik was de eerste kijker. Ik bood de vraagprijs. Meteen geaccepteerd.
Optimist.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:21 schreef Senn88 het volgende:
Kopen van een huis, misschien als ik 60 ben.
Waar ie uiteindelijk nooit meer naar toe gaat vanwege alle kringverjaardagen met de buurtjes in Nieuwegein.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:04 schreef Tegan het volgende:
Q. in een rijtjeshuis op e-bike afstand van Utrecht centrum. Ik kan het me niet voorstellen.
Stiekem is het zelfs een elektrische bakfietsquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:04 schreef Tegan het volgende:
Q. in een rijtjeshuis op e-bike afstand van Utrecht centrum. Ik kan het me niet voorstellen.
Pakketpunt Q.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar ie uiteindelijk nooit meer naar toe gaat vanwege alle kringverjaardagen met de buurtjes in Nieuwegein.
Drie sterrenkinderen, vernoemd naar aarde, lucht en water.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stiekem is het zelfs een elektrische bakfiets
Benieuwd of ie een racefiets gaat kopen zodat ie elk weekend mee kan met de buurtvaders. Wel twee keer stoppen onderweg bij een cafeetje voor een biertje.quote:
Of naar de maanden waarin ze verweht zijn. Januari, april en augustusquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie sterrenkinderen, vernoemd naar aarde, lucht en water.
Twee keer maar?quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd of ie een racefiets gaat kopen zodat ie elk weekend mee kan met de buurtvaders. Wel twee keer stoppen onderweg bij een cafeetje voor een biertje.
Jaloers?quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:04 schreef Tegan het volgende:
Goed idee kan ik iig weer bij ome Q logeren als er ooit nog een nachtelijkefokmeeting in utrecht isquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stiekem is het zelfs een elektrische bakfiets
Burgerlul he, dan krijg je dat.quote:
Herkenbaar.quote:
Nog 2 wekenquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
SameToe aan vakantie eigenlijk
Dat ook. Vakantie. En weekend. En vakantie na het weekend.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
SameToe aan vakantie eigenlijk
Ik gelukkig ook nog 2 weken, maar ik heb daartussen 2 weekenden met relatief leuke dingen alleen ik heb juist behoefte aan even helemaal niksquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nog 2 weken
met nog 2 weekenden vol leuke dingen ertussen dus ik red dat nog net
Heb net een paar saaie weekenden gehad, ik ben echt toe aan uitslapen en daar na 1 leuk ding en dan weer rustigquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook nog 2 weken, maar ik heb daartussen 2 weekenden met relatief leuke dingen alleen ik heb juist behoefte aan even helemaal niks
Klinkt goed.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb net een paar saaie weekenden gehad, ik ben echt toe aan uitslapen en daar na 1 leuk ding en dan weer rustig![]()
Dit weekend gaan we voor mijn verjaardag nog naar een hotel en lekker eten
Die in Maasbracht? Die is wel goedquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We gaan naar Da Vinci![]()
Ben echt heel benieuwd
Jaquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die in Maasbracht? Die is wel goed
Leuk! Veel plezier!quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb net een paar saaie weekenden gehad, ik ben echt toe aan uitslapen en daar na 1 leuk ding en dan weer rustig![]()
Dit weekend gaan we voor mijn verjaardag nog naar een hotel en lekker eten
Nee echt?quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:57 schreef Barbusse het volgende:
En nieuwe lockdown maatregelen hier. Vittuu
quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:57 schreef Barbusse het volgende:
Sim. Niet echt zware maatregelen, maar toch. Steden afgesloten in het weekend en gedurende de nacht voor de komende 2 wekenquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:57 schreef Barbusse het volgende:
@DrMarten hoe gaat het ermee?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:30 schreef DrMarten het volgende:
veel teveel bier op een donderdag. Lang geleden
Zie al op tegen morgenochtend
HOEST MET DE KATER?!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:30 schreef DrMarten het volgende:
veel teveel bier op een donderdag. Lang geleden
Zie al op tegen morgenochtend
Hoiquote:
Hoi!quote:
quote:
Hoii!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:22 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Hoi!
Vandaag werd ik meh wakker, maar gelukkig wordt vandaag de keuken geplaatst. Dat maakt het wel weer een beetje goed.
Sardientjesquote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb of spicy chicken wings of gegrilde sardientjes en vino Verde voor lunch. Ik wist wel dat er een reden was om m'n bed uit te komen vandaag
Nommsquote:
Dat mis ik ook aan al zolang niet in zuid Europa te zijn geweest.quote:
Kom op bezoek!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat mis ik ook aan al zolang niet in zuid Europa te zijn geweest.
Gewoon lekker goede vis eten op iedere straathoek.
Ik zet de vino verde en pastel de nata vast klaar voor jequote:
Smooooooottthhhhhhquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zet de vino verde en pastel de nata vast klaar voor je
Omg pure liefdequote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zet de vino verde en pastel de nata vast klaar voor je
Zo zie ik barb wel voor me maar dan donkerderquote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:23 schreef STING het volgende:
[..]
Barb als hij dergelijke opmerkingen maakt in het topic.
[ afbeelding ]
Daar zouden mijn hormonen ook niet mee om kunnen gaan hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:25 schreef Vaiana het volgende:
ARGH.
Wij nieuwe keuken uitzoeken, nog geen idee wat we willen maar iig 1 eis; gootsteen met de rand op hetzelfde niveau als het aanrechtblad zodat er geen kruimels blijven hangen achter zo'n stom opstaand randje. Dit ook meteen aangegeven toen we een gootsteen-formaat uitkozen.
Wordt vandaag de keuken gemonteerd; geen geīntegreerde gootsteen.![]()
Keukenbedrijf gebeld, het werkblad wat wij hebben kan niet geleverd geworden met een geīntegreerde gootsteen. Dat hebben ze ons alleen nooit verteld. Hij gaat nu kijken wat er kan en belt me vanmiddag terug.
Mijn hormonen kunnen hier zo niet mee omgaan.![]()
Heb je zelf gebeld? Cultiveren die hormonen en inzetten die emoties.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:25 schreef Vaiana het volgende:
ARGH.
Wij nieuwe keuken uitzoeken, nog geen idee wat we willen maar iig 1 eis; gootsteen met de rand op hetzelfde niveau als het aanrechtblad zodat er geen kruimels blijven hangen achter zo'n stom opstaand randje. Dit ook meteen aangegeven toen we een gootsteen-formaat uitkozen.
Keukenbedrijf gebeld, het werkblad wat wij hebben kan niet geleverd geworden met een geīntegreerde gootsteen. Dat hebben ze ons alleen nooit verteld. Hij gaat nu kijken wat er kan en belt me vanmiddag terug.
Dat is ook gewoon om moordlustig van te worden.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:25 schreef Vaiana het volgende:
ARGH.
Ik heb meer grijze haren in m'n baard en dat kostuum is een beetje above my pay grade vrees ikquote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:23 schreef STING het volgende:
[..]
Barb als hij dergelijke avancesopmerkingen maakt in het topic.
[ afbeelding ]
"DIT KAN JE EEN ZWANGERE VROUW TOCH NIET AANDOEN!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je zelf gebeld? Cultiveren die hormonen en inzetten die emoties.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
"DIT KAN JE EEN ZWANGERE VROUW TOCH NIET AANDOEN!![]()
![]()
![]()
"
Ja naadje, want als ik internet research doe kan een vlakinbouw ook gewoon niet met ons aanrechtblad omdat het kunststof met spaanplaat is (als ik het goed zag) en dat alleen bij multiplex kan. Dus ik ben heel benieuwd hoe ze dit op willen gaan lossen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon om moordlustig van te worden.
Suf dat ze dat niet direct aangegeven hebben. Toen ik aangaf dat ik dat persé wilde hebben werd direct aangegeven dat ik dan naar andere werkbladen moest kijken.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:25 schreef Vaiana het volgende:
ARGH.
[..]
![]()
![]()
"
Ik heb er met liefde 500 euro extra voor over. Ben benieuwd, waarschijnlijk moet er dan dus inderdaad een ander werkblad komen ofzo. Waarbij ik best de meerkosten voor het andere werkblad wil betalen, maar verder mogen ze dat lekker zelf regelen. In de offerte staat dat de gootsteen vlakinbouw/opbouw/onderbouw is dus ik had nooit kunnen weten dat het bij dit werkblad opbouw zou worden.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Suf dat ze dat niet direct aangegeven hebben. Toen ik aangaf dat ik dat persé wilde hebben werd direct aangegeven dat ik dan naar andere werkbladen moest kijken.
En een geīntergreerde wasbak is zo fijnPrecies wat je zegt, geen gedoe met broodkruimels die achter een randje blijven hangen. Beetje jammer dat het een meerprijs had van ¤ 500, maar het scheelt zo veel frustratie.
[..]
![]()
![]()
"
Ik gooi er met liefde 500 euro tegenaan om van m'n aidsgootsteenranden af te zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Suf dat ze dat niet direct aangegeven hebben. Toen ik aangaf dat ik dat persé wilde hebben werd direct aangegeven dat ik dan naar andere werkbladen moest kijken.
En een geīntergreerde wasbak is zo fijnPrecies wat je zegt, geen gedoe met broodkruimels die achter een randje blijven hangen. Beetje jammer dat het een meerprijs had van ¤ 500, maar het scheelt zo veel frustratie.
Nou dat dus.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gooi er met liefde 500 euro tegenaan om van m'n aidsgootsteenranden af te zijn.
Voorlopig nog even geen nieuwe keuken.
Dat lijkt mij dus ook. Maarja, het scheelt dus al snel een paar honderd euro omdat het in een spaanplaat werkblad simpelweg niet kan. Dat heeft wellicht niet iedereen ervoor over.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Best stom eigenlijk, als je er zo over nadenkt, dat het niet standaard is om een gootsteen zonder van die randen te hebben. Niemand wil toch die randen?
Ligt denk ook aan de gootsteen die je wil.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Best stom eigenlijk, als je er zo over nadenkt, dat het niet standaard is om een gootsteen zonder van die randen te hebben. Niemand wil toch die randen?
Maar dat snap ik ook niet. Maar misschien ligt dat aan mijn weinige verstand ervan, maar je kan een gootsteen toch wat dieper leggen en dan het werkblad over de randen van de gootsteen plaatsen? Zegmaar, zoals dit:quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:32 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ook. Maarja, het scheelt dus al snel een paar honderd euro omdat het in een spaanplaat werkblad simpelweg niet kan. Dat heeft wellicht niet iedereen ervoor over.
Ik heb hier even helemaal geen beeld bijquote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt denk ook aan de gootsteen die je wil.
Wij hebben zo'n ouderwetse witte. Die horen juist uit te steken. Maar verder bij 'normale' snap ik niet waarom het niet standaard is nee.
Ja weet ook niet hoe het heet. Zo een:quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb hier even helemaal geen beeld bijOuderwets witte gootsteen met uitstekende randen?
Oh zoquote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja weet ook niet hoe het heet. Zo een:
https://images.app.goo.gl/qputmHbu75GbmiBeA
Niet bij een kunststof aanrechtblad. Behalve als hij in de fabriek al zo gemaakt wordt als op jouw plaatje, maar dat kan volgens mij ook niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dat snap ik ook niet. Maar misschien ligt dat aan mijn weinige verstand ervan, maar je kan een gootsteen toch wat dieper leggen en dan het werkblad over de randen van de gootsteen plaatsen? Zegmaar, zoals dit:
[ afbeelding ]
Een opleggootsteen is gewoon veruit het goedkoopste. Deels omdat je dan een werkblad van goedkoper materiaal kunt gebruiken en deels omdat je dan alleen een gat hoeft te zagen en niet ook een randje hoeft in te fresen waar de wasbak in komt te liggen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ah. Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:43 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Niet bij een kunststof aanrechtblad. Behalve als hij in de fabriek al zo gemaakt wordt als op jouw plaatje, maar dat kan volgens mij ook niet.
Ons aanrechtblad is een soort van Ikea meubel maar dan met steviger kunststof.Ze kunnen dat nooit waterdicht afwerken omdat het gat voor de gootsteen er pas na levering ingezaagd wordt. En zodra er ergens een beetje water in spaanplaat komt gaat het opbollen en is je aanrecht verpest.
Kunststof met multiplex kan een vlakinbouw wel mee, maar spaanplaat dus niet.
GootsteenPTSS is getriggerd, wij hebben dus ook zo'n soort ding en het is een van de vele dingen waarbij totaal niet is nagedacht over het schoonmaken.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja weet ook niet hoe het heet. Zo een:
https://images.app.goo.gl/qputmHbu75GbmiBeA
Ik had er ook weinig verstand van. Wat ik daar type heb ik tijdens mijn lunchpauze geleerd omdat ik wilde weten waar ik het over had als ik het keukenbedrijf straks spreek.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah. Dat wist ik nietZoals ik al zei, ik heb er weinig verstand van
Whehequote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:50 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik had er ook weinig verstand van. Wat ik daar type heb ik tijdens mijn lunchpauze geleerd omdat ik wilde weten waar ik het over had als ik het keukenbedrijf straks spreek.
Snap ik! Maar dat kan dus alleen in massieve werkbladen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
WheheSlim!
Ik was er echt van overtuigd dat je in elk soort werkblad wel zo'n op maat gemaakt gat kan (laten) maken die je dan over de gootsteen kan plaatsen als je dat wil
Ik kan me ook niet herinneren dat ik gootstenen met randjes heb gehad, eigenlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:12 schreef Senn88 het volgende:
Ik lees dat foksters gootsteentjes hebben met randjes. Ik wist niet dat dat bestond. Mijn gootsteen is randjesloos.
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:17 schreef Barbusse het volgende:
Geen zin meer, ik wil wijntjes klappen op een terras
Dis eigenlijk is een gootsteen met een randje voor rijke tata’squote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren dat ik gootstenen met randjes heb gehad, eigenlijkMaar ik heb nog nooit zelf een keuken uitgezocht en laten plaatsen, dus denk dan vooral geluk dat ik in huurhuizen woonde waarin dat niet zat
Werkquote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen?![]()
Ik zou het ook wel willen, maar kan volgend jaar pas weer
Nou, blijkbaar niet dus, als er zoveel extra voor betaald moet worden om het zonder randjes te krijgenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dis eigenlijk is een gootsteen met een randje voor rijke tata’s
En je kan niet zeggen 'fuck this shit I'm out'? En dat je dan eventueel op een andere dag de uren 'inhaalt'?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Werk
Over anderhalf uur klaar, daarna denk ik even naar een strandtentje
Klopt wel, die huren vast iemand in om 'm te poetsen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dis eigenlijk is een gootsteen met een randje voor rijke tata’s
Wel fijn dat ze meedenken voor een oplossingquote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:37 schreef Vaiana het volgende:
Nou. Keukenmeneer gesproken, we gaan volgende week zaterdag naar de winkel om een ander aanrechtblad te kiezen en dan bespreken we ook hoe we dit precies met de kosten gaan doen.
Wij hebben 2 stukken werkblad met een stukje muur ertussen (niet aansluitend aan elkaar dus), hij dacht dat we het deel zonder spoelbak dan sowieso konden laten zitten. Maar dat weet ik nog zo net niet, ik wil wel uniformiteit in de keuken. Dus dat ligt er heel erg aan hoeveel de andere werkbladen erop lijken.
Heb ook aangegeven dat wij prima de meerprijs voor het andere werkblad willen betalen, want die kosten hadden we anders ook gewoon gemaakt.
Totdat het nieuwe blad er is kunnen we alles iig wel gewoon gebruiken, dus dat is fijn.
Nee dat trekt deze autistische kindercreche nietquote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En je kan niet zeggen 'fuck this shit I'm out'? En dat je dan eventueel op een andere dag de uren 'inhaalt'?
Ja het is ook echt wel een fijn bedrijf! Maar er zijn wel veel dingetjes net niet helemaal lekker gegaan, dus ze mogen me ook wel wat tegemoet komen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze meedenken voor een oplossing
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee dat trekt deze autistische kindercreche nietWaarom denk je dat ik op zoek ben naar een andere baan?
SHOTS! SINGLE MALT SHOTS!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Nouja, dan nog maar even doorbikkelen en extra hard zuipen op het terras straks
Delen?quote:
quote:
Hoe is het verhaalquote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:49 schreef TaMieke het volgende:
@:Senn88 heb je Sex Life gezien?
zo niet, zeker doen. Is goede vervanging voor te weinig naakte Lucifer.
Is dit een goede aanrader?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:49 schreef TaMieke het volgende:
Netflixquote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:35 schreef Cocolatecookie het volgende:
[..]
Waar kan ik deze serie vinden?
Nee maar ga ik nu wel kijkenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:49 schreef TaMieke het volgende:
Volgens mij liet iemand in de kroeg mij daar een scene van zien. Iets met een kinderarmpjequote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:49 schreef TaMieke het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Volgens mij liet iemand in de kroeg mij daar een scene van zien. Iets met een kinderarmpje
Dat stuk vlees of dat stuk van de serie?quote:Op zondag 4 juli 2021 11:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]ik moest het terug kijken want ik had net dat stuk gemist
Jij wist niet dat die Ta uit haar username een afkorting is voor tampeloeris?quote:Op zondag 4 juli 2021 11:53 schreef ArTiC het volgende:
TaMieke is op fok voor de grote peners natuurlijk, en ze lijkt zo onschuldig
Dit is nieuws voor mij.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wist niet dat die Ta uit haar username een afkorting is voor tampeloeris?
De dag is nog jong en nu al iets nieuws geleerd.quote:
Ik voel mezelf ook nog jong.quote:Op maandag 5 juli 2021 08:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dag is nog jong en nu al iets nieuws geleerd.
Één van de redenen waarom zoveel dames hier jou zien als een lekker hapje, toch?quote:
Nee joh, ze maken buiten ook tiktok-content.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:53 schreef ArTiC het volgende:
TaMieke is op fok voor de grote peners natuurlijk, en ze lijkt zo onschuldig
bestaan er ook adult only woonwijken, dacht dat de jeugd tegenwoordig de hele dag binnen op tiktok en playstation zat?
Er is ook een verschil tussen natuurcamping en naturistencampingquote:Op maandag 5 juli 2021 08:25 schreef TaMieke het volgende:
adult only klinkt wel een beetje alsof er volop geswingt wordt en je je elke dag kan afvragen bij wie je nu weer gaat slapen vannacht.
Ik denk graag in extremenquote:Op maandag 5 juli 2021 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is ook een verschil tussen natuurcamping en naturistencamping
Naturistennatuurcamping?quote:Op maandag 5 juli 2021 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beiden hebben in principe niks met swingen te makenquote:Op maandag 5 juli 2021 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SC op FOK! is ook geen swingersclub, duurde ook een paar jaar voordat ik daar eindelijk achter was.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:42 schreef babylon het volgende:
[..]
Beiden hebben in principe niks met swingen te maken
Wacht, doen jullie niet continu de charleston?quote:Op maandag 5 juli 2021 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SC op FOK! is ook geen swingersclub, duurde ook een paar jaar voordat ik daar eindelijk achter was.
De Carlton hier. Zoveel namen die op elkaar lijken, zoveel verwarring.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht, doen jullie niet continu de charleston?
Whut?quote:Op maandag 5 juli 2021 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SC op FOK! is ook geen swingersclub, duurde ook een paar jaar voordat ik daar eindelijk achter was.
Niet?quote:Op maandag 5 juli 2021 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Opgedoekt volgens mij.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:38 schreef babylon het volgende:
Ik heb geen partner om te sharen! Ik kan pas weer vanaf eind september.
Waar is R&P/Singles gebleven>?
Heeft ze wel genoeg aan babylonquote:Op maandag 5 juli 2021 11:38 schreef babylon het volgende:
Ik heb geen partner om te sharen! Ik kan pas weer vanaf eind september.
Waar is R&P/Singles gebleven>?
Als je niet swingt hier, dan doe je iets verkeerd.quote:Op maandag 5 juli 2021 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aldus de grootste slet hier.quote:
Ik ben heul braaf hoorquote:
Kan ik ook hoor.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:08 schreef Senn88 het volgende:
Beetje jaloers op CL die gewoon altijd thuis kan poepen met de deur open.
Verleden week was je hier openlijk gcjoel aan het hosselen dus je begrijpt dat ik je niet heel serieus neem in deze.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben heul braaf hoorMijn cocktailbar hosseldagen zijn inmiddels wel geteld
Wat? Waar heb je het over?quote:Op maandag 5 juli 2021 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verleden week was je hier openlijk gcjoel aan het hosselen dus je begrijpt dat ik je niet heel serieus neem in deze.
Senn net zo goed. Al heeft ze het er waarschijnlijk niet voor over dat een hond zich in allerbei bochten gaat wringen om het resultaat van haar toiletbezoek te bewonderen.... En vervolgens op te eten als je niet oppast.quote:
Dat is voornamelijk omdat jij denkt dat als ik 'hoi' zeg tegen een dame deze automatisch gevolgd wordt door een wet panties dropquote:Op maandag 5 juli 2021 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verleden week was je hier openlijk gcjoel aan het hosselen dus je begrijpt dat ik je niet heel serieus neem in deze.
Nog niet.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat? Waar heb je het over?
Ik zit niet in Porto!!!
Beetje jij-bakken als een eckte Nederlander.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk omdat jij denkt dat als ik 'hoi' zeg tegen een dame deze automatisch gevolgd wordt door een wet panties drop
Had je het hele weekend samen in quarantaine moeten zitten daar.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat? Waar heb je het over?
Ik zit niet in Porto!!!
Niets dan liefdequote:Op maandag 5 juli 2021 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje jij-bakken als een eckte Nederlander.
Zitten?quote:Op maandag 5 juli 2021 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je het hele weekend samen in quarantaine moeten zitten daar.
Ja, samen gevoegd met R&P SC. Ik speelde daar al jaren valsquote:Op maandag 5 juli 2021 11:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Opgedoekt volgens mij.
Maar jij speelt alsnog vals
Vervelendquote:Op maandag 5 juli 2021 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had je het hele weekend samen in quarantaine moeten zitten daar.
Dit kan geregeld wordenquote:
Ik trakteer Air met plezier op een drankjequote:
Ik weet nog een leuke discotheek in Enschede waar de kans op besmetting best groot is?quote:Op maandag 5 juli 2021 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afzien hoor.
Heb ook wel zin in een goede lockdown.
Staat nog immer op mijn bucket list.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik trakteer Air met plezier op een drankje
Even mijn scherpste kostuum uit de kast trekken dan.quote:
Ja, zou tof zijn. Hopelijk kan ik binnenkort ook weer eens NL bezoeken, een korte stop in Den Haag zou dan ook wel mogelijk moeten zijnquote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Even mijn scherpste kostuum uit de kast trekken dan.
Ja, mooi stadje is hetquote:Op maandag 5 juli 2021 13:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, daar ben ik geweest! Was tof. Er was port.
Beetje uit de richting wel. Sluit me wel met Cali op.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke discotheek in Enschede waar de kans op besmetting best groot is?
Laat maar weten tzt. Tof!quote:Op maandag 5 juli 2021 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, zou tof zijn. Hopelijk kan ik binnenkort ook weer eens NL bezoeken, een korte stop in Den Haag zou dan ook wel mogelijk moeten zijn
Je slaat de besmetting over en gaat gewoon preventief in lockdown?quote:Op maandag 5 juli 2021 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje uit de richting wel. Sluit me wel met Cali op.
Idem, alleen port is vies dus ik hou het bij een Superbockquote:Op maandag 5 juli 2021 13:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, daar ben ik geweest! Was tof. Er was port.
Ben 1,5 jaar terug uit Aspen gezet omdat ik mijn jas niet wilde ophangen :’)quote:Op maandag 5 juli 2021 13:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuke discotheek in Enschede waar de kans op besmetting best groot is?
quote:Op maandag 5 juli 2021 14:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Idem, alleen port is vies dus ik hou het bij een Superbock
Je wilde met jas aan lekker discoën ?quote:Op maandag 5 juli 2021 14:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ben 1,5 jaar terug uit Aspen gezet omdat ik mijn jas niet wilde ophangen :’)
Je vroeg nog aan de portier waar je dan je messen moest laten?quote:Op maandag 5 juli 2021 14:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja die passen niet in mijn bh zonder dat ik mezelf snij. Jammer dat die man er niets van begreepquote:Op maandag 5 juli 2021 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vroeg nog aan de portier waar je dan je messen moest laten?
Dan is ie duidelijk niet bekend met jouw talent om jezelf per ongeluk te verwonden.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja die passen niet in mijn bh zonder dat ik mezelf snij. Jammer dat die man er niets van begreep
En ik maar denken dat je ouder was dan 16quote:Op maandag 5 juli 2021 14:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoezo wil je dan wel mijn sugardaddy zijn?quote:Op maandag 5 juli 2021 15:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je ouder was dan 16
Nou dat sowieso niet. We bleken geen matties te zijnquote:Op maandag 5 juli 2021 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is ie duidelijk niet bekend met jouw talent om jezelf per ongeluk te verwonden.
Heb ik toch helemaal geen geld voor johquote:Op maandag 5 juli 2021 15:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoezo wil je dan wel mijn sugardaddy zijn?
Die auto heb je nog nietquote:Op maandag 5 juli 2021 15:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb ik toch helemaal geen geld voor joh
Donderdag borrelen op kosten van de baas.quote:
Je bent onder de indruk?quote:Op maandag 5 juli 2021 18:00 schreef TaMieke het volgende:
Kijk hem fancy zijn met zn secretaresse....
Hij heeft het over z'n vrouw hčquote:Op maandag 5 juli 2021 18:00 schreef TaMieke het volgende:
Kijk hem fancy zijn met zn secretaresse....
Borrelen op kosten van de baas. Die goede oude tijd dat ik nog zonder schande een rekening van 400 euro kon overhandigen. Ik mis datquote:Op maandag 5 juli 2021 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Donderdag borrelen op kosten van de baas.En er valt wat in te halen dus mijn secretaresse al gevraagd om de hele vrijdag vrij te plannen.
quote:
Het corrupte Malta had ook zo zijn voordelen?quote:Op maandag 5 juli 2021 18:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Borrelen op kosten van de baas. Die goede oude tijd dat ik nog zonder schande een rekening van 400 euro kon overhandigen. Ik mis dat
Uiteraard. Bietje vodka martinis klappen met dubieuze overheidsbobo's onder de naam 'netwerken' en zoquote:Op maandag 5 juli 2021 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het corrupte Malta had ook zo zijn voordelen?
Keuzes, keuzes...quote:Op maandag 5 juli 2021 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uiteraard. Bietje vodka martinis klappen met dubieuze overheidsbobo's onder de naam 'netwerken' en zo
Dat mogen wij ook niet meer. Ben sowieso eens benieuwd hoe het in September gaat zijn als ik weer naar het buitenland ga.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uiteraard. Bietje vodka martinis klappen met dubieuze overheidsbobo's onder de naam 'netwerken' en zo
Matige film. Zou het niet doen als je behoefte hebt aan seks.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik The Secretary ook maar op de kijklijst ga zetten met Cali.
Nou, Malta is ondertussen wel zo corrupt dat je zonder dit soort praktijken gewoon niks voor elkaar krijgt tegenwoordigquote:Op maandag 5 juli 2021 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat mogen wij ook niet meer. Ben sowieso eens benieuwd hoe het in September gaat zijn als ik weer naar het buitenland ga.
Land in burgeroorlog staat hier op de planning. Sta gelukkig niet op de shortlist om die kant op te vliegen.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, Malta is ondertussen wel zo corrupt dat je zonder dit soort praktijken gewoon niks voor elkaar krijgt tegenwoordig#mafiastate
Ohnoes, IS ganger gespotquote:Op maandag 5 juli 2021 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Land in burgeroorlog staat hier op de planning. Sta gelukkig niet op de shortlist om die kant op te vliegen.
Landen waar je beveiliging nodig hebt of die moet kopen trekken mij niet echt.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohnoes, IS ganger gespotWel een beetje 2016, maar soit.
Lijkt me ook niks neequote:Op maandag 5 juli 2021 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Landen waar je beveiliging nodig hebt of die moet kopen trekken mij niet echt.
Geen IS-gebied gelukkig, dus mag gewoon nog terugkomen.
KanaleneiLAND!quote:Op maandag 5 juli 2021 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Landen waar je beveiliging nodig hebt of die moet kopen trekken mij niet echt.
Altijd vakantie gevoel.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk! Je hebt een huis gekocht![]()
Klinkt subtropisch
Welcome to the kasbahquote:
Altijd kogels om je heen.quote:
Eindelijk een reden om een woeste baard te kwekenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Altijd kogels om je heen.Alsof je in een gevaarlijke buitenlandse stad bent.
En een woest kapsel.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eindelijk een reden om een woeste baard te kweken
Checkquote:
Ja, eigenlijk wel.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:22 schreef STING het volgende:
Morgen na 478 dagen voor het eerst weer naar kantoor
Eens, het laatste nieuws uit de VK is dan ook wel enigzins hoopgevend.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:53 schreef Tegan het volgende:
Zolang er geen overbelasting is in de ziekenhuizen (enkel meer besmettingen met milde klachten door vaccinatie) is er geen reden voor maatregelen i.m.o.
Thuisdansadvies dus?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 09:24 schreef STING het volgende:
..en before you can blink, straks o.a. weer het thuiswerkadvies terug vanwege o.a. discotheken. We gaan het zien
zakelijk of prive?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik snap echt niet waarom mijn buurvrouw altijd buiten gaat zitten bellen. De hele buurt kan haar gesprekken volgen. En het leid me echt enorm afVerder hele lieve vrouw hoor, maar dit vind ik wel een beetje jammer soms
Beide. Weet in ieder geval precies wat de gemiddelde maandelijkse omzet van haar eigen zaak is, hoeveel geld ze in potje 1 heeft en hoe haar seksleven met haar vriend is. Dingen die ik allemaal niet wil wetenquote:
Op speaker ook? Dat deed onze onderbuurvrouw standaard. Echt gruwelijk irritant, vooral omdat #limburger.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik snap echt niet waarom mijn buurvrouw altijd buiten gaat zitten bellen. De hele buurt kan haar gesprekken volgen. En het leid me echt enorm afVerder hele lieve vrouw hoor, maar dit vind ik wel een beetje jammer soms
Hier heeft mijn buurvrouw ook een handje van, vooral zakelijk. Ik weet dingen terwijl ik er meestal alleen "hoi" tegen zeg.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meestal op speaker, ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op speaker ook? Dat deed onze onderbuurvrouw standaard. Echt gruwelijk irritant, vooral omdat #limburger.
Nouja, zoiets inderdaadquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hier heeft mijn buurvrouw ook een handje van, vooral zakelijk. Ik weet dingen terwijl ik er meestal alleen "hoi" tegen zeg.
Ik vind zelf bellen met draadloos oortje in dan fijnerquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:24 schreef Tegan het volgende:
Bellen op speaker is wel veel fijner dan dat ding steeds aan je oor vasthouden. Wel zorgen dat je alleen bent in een afgesloten ruimte inderdaad.
Gewoon gaan reageren op dingen die ze zegt, doe alsof je denkt dat ze tegen jou praat. Dan valt het kwartje vanzelf welquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meestal op speaker, ja.
Ik snap gewoon niet waarom je de hele buurt met je gesprekken zou willen laten meeluisteren
Whehequote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Al weet ik nu ook dat een van de twee (waarschijnlijk buurman) niet zo goed is in maat houden met alcohol.
Onze badkamers grenzen aan elkaar, het klonk niet goed.
Heb de zakelijke telefoon standaard op speaker, tenzij het raam wijd open staat, dan oortjes inquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:24 schreef Tegan het volgende:
Bellen op speaker is wel veel fijner dan dat ding steeds aan je oor vasthouden. Wel zorgen dat je alleen bent in een afgesloten ruimte inderdaad.
Dat is opzich wel een optie, jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Gewoon gaan reageren op dingen die ze zegt, doe alsof je denkt dat ze tegen jou praat. Dan valt het kwartje vanzelf wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |