SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Het aantal keren dat mijn airco heeft staan loeien itt afgelopen jaren (tot nu toe) is bijna op 1 hand te tellenquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:04 schreef Elan het volgende:
Krankzinnig koud wederom. Dit weertype en temperaturen verwacht je half oktober
Hier wel hoor al is het niet vanwege ondraaglijke hitte maar om het klamme vocht uit huis te halen. Erg aangenaam voor de luchtvochtigheid als je elke week herfst afwisselt met een week 25+ gradenquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Het aantal keren dat mijn airco heeft staan loeien itt afgelopen jaren (tot nu toe) is bijna op 1 hand te tellen
quote:
@Nattekat wilde deze airco dan wel overnemen voor een zacht crypto prijsje.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Het aantal keren dat mijn airco heeft staan loeien itt afgelopen jaren (tot nu toe) is bijna op 1 hand te tellen
Laat me raden: terwijl half Limburg aan het verzuipen was, scheen bij jou de zon.quote:
Nee, dat sloeg op de topictitel.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat me raden: terwijl half Limburg aan het verzuipen was, scheen bij jou de zon.
Dan klopt de TT dus! Warm en zwoel, nat en grillig, zeg maar wisselende stemmingen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, dat sloeg op de topictitel.
Toen gisterenavond Limburg aan het verzuipen was was het hier droog. Ik woon namelijk in het noorden van Limburg, 3km van de Brabantse grens (gelukkig). Maar vannacht heeft het wel heel de nacht geregend. Vandaag redelijk droog afwisselend grijs en heel soms een vleugje zon.
Haha zeker, maar ik vroeg me vooral af waar de topicstarter op doelde.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dan klopt de TT dus! Warm en zwoel, nat en grillig, zeg maar wisselende stemmingen.![]()
Dat maakt 2 van ons.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:33 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha zeker, maar ik vroeg me vooral af waar de topicstarter op doelde.
Uiteraard. 'We' leven nu eenmaal niet in de woestijnquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:37 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel inclusief regenbuien
Zeker omdat september zich meer en meer als een zomermaand begint te gedragen. Vorig jaar regionaal nog een hittegolf toch?quote:
Ook idd.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker omdat september zich meer en meer als een zomermaand begint te gedragen. Vorig jaar regionaal nog een hittegolf toch?2016 zelfs landelijk bijna.
Goffedomme weer een blauwe vlek hier. OKTOBERWEER!!!! HERFST!!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:48 schreef Dajha het volgende:
[..]
Ook idd.
Juni is eigenlijk net als december in de winter. En van de winter moet je het toch meestal hebben van januari en februari voor de koudste temperaturen.
Dus het kan nog een hele hete zomer worden.
CFS voorspelt een warmere juli in ieder geval, waarbij de 2e helft van de maand het warmst lijkt te gaan worden.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |