3 jaar geleden hittegolf, 2 jaar geleden hittegolf, vorig jaar hittegolf. Ik vind het wel even lekkerquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:59 schreef vencodark het volgende:
Zomer. 16 graden, mot(regen) en bewolkt.
Oh, ik hoef ook echt geen hitte hoor. Ik kan er de laatste jaren ook slecht tegen. Hoofdpijn, duizelig en futloos. etc.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:04 schreef exode het volgende:
[..]
3 jaar geleden hittegolf, 2 jaar geleden hittegolf, vorig jaar hittegolf. Ik vind het wel even lekker![]()
Zo met 2 7jarigen naar zwemles, ze maken al een uur lang poepgrappen, wordt een hilarische autorit denk ik.
En daarna sushi eten, Juul is toch van haar koekjes voor avondeten afgestapt.
Als je gaat plassen hoeft niet je hele badpak uitquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Even nieuwsgierig: wat is het voordeel van een tankini boven een badpak?
Zit niet zo strak wellicht? Maar gaat het bovenstukje dan niet "flodderen" tijdens het zwemmen?
#DTV
Dit, al kun je een badpak natuurlijk ook opzij schuivenquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Als je gaat plassen hoeft niet je hele badpak uit
Nah nee, dat is vies, je plast altijd wel ergens overheenquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:26 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dit, al kun je een badpak natuurlijk ook opzij schuiven
Ik zit nu in de binnenspeeltuin, inhaalfeestje voor oudste zoon. Nou ja, er is hier buiten ook genoeg te doen (zand, water, skelter, dieren, hooiberg) , maar ik zit binnen want droog en vindbaar voor de kinderen. En ik ben langzaam gek aan 't worden want ik ben mijn oordoppen vergeten
Gewoon daarna in het water springenquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:27 schreef SQ het volgende:
[..]
Nah nee, dat is vies, je plast altijd wel ergens overheen
Er zijn wel zwembaden die dat hebben maar of dat nu ook in NL is, geen idee.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:36 schreef mefke79 het volgende:
Weet je nog vroeger? Toen je van die emblemen kreeg als je een zwemdiploma haalde en dat je moeder die op je badpak naaide. Rood voor A meen ik, blauw voor B en groen voor C. In mijn tijd ging ook het verhaal rond dat je nooit in het zwembad mocht plassen want er zat een kleurstof in het bad en die reageerde op urine en dan moest je het bad uit![]()
(ik heb dat natuurlijk ooit per ongeluk toch gedaan en toen heel bang achterom gekeken...de opluchting toen het niet waar bleek)
Ik zweer al jaren bij bikini's in haltermodel met beugel van de esprit. Het is zelfs zo erg dat ik vorig jaar een nieuw broekje bij een bovenstukje kocht (want broekje echt op) en toen ik terug ging kijken in foto's bleek ik dat bovenstukje al minimaal 9 jaar te hebben. Was ik dus wel heel zuinig op geweest.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:36 schreef vencodark het volgende:
Badpakken staan mij niet want mijn borsten drukken plat en mijn buik is nog vol op in beeld.
Dan maar een mis-matchende bikini die wel goed zit, niet verschuift of in de knoop gaat (of waar je die rare pads steeds terug moet vouwen)
Nee joh, da's een broodje aap.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er zijn wel zwembaden die dat hebben maar of dat nu ook in NL is, geen idee.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:59 schreef SQ het volgende:
[..]
Als je gaat plassen hoeft niet je hele badpak uit
Nu nog 1 broodtrommel voor 10-uurtje en 1 broodtrommel voor de lunch. In 10-uurtje pakje drinken, voor de lunch een dopper waterquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
Wat hebben jullie kinderen voor broodtrommels en bekers en hoeveel?
Binnenkort gaat el capitan naar school en heb geen idee wat ik nodig hebeen grote broodtrommel met vakjes, losse bakjes voor verschillende momenten op de dag, hoeveel bekers
Mepal is heel coulant met nieuwe geven (als het niet alléén maar lompigheid schade is).quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:48 schreef SQ het volgende:
Ik heb die van mepal maar ben naarstig op zoek naar een alternatief want ze gaan me iets te vaak kapot
Ik heb zoiets in het zwart en gebruik die meestal stapless, heel fijn. Bikini verlies ik altijd de bovenkant van met die toeters van mequote:Op woensdag 30 juni 2021 18:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb dit badpak, super flatterend bij grote bombonella's en buik![]()
[ afbeelding ]
Het vaatwasser argument is ook de reden dat ik alles minstens dubbel wil hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:48 schreef SQ het volgende:
Hier per kind 2 broodtrommels, 2 fruitbakjes en 2 bekers, maar dat is vooral zodat ik niet elke dag aan de vaatwasser MOET denken
Ik heb die van mepal maar ben naarstig op zoek naar een alternatief want ze gaan me iets te vaak kapot
Ik heb deze voor de kinderen:quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:45 schreef littledrummergirl het volgende:
Wat hebben jullie kinderen voor broodtrommels en bekers en hoeveel?
Binnenkort gaat el capitan naar school en heb geen idee wat ik nodig hebeen grote broodtrommel met vakjes, losse bakjes voor verschillende momenten op de dag, hoeveel bekers
Op het moment ivm zomer verkoopt action ook mini's.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:21 schreef Elleska het volgende:
Voor de mepal trommels zijn mini koelelementjes te koop.
https://www.mepal.com/nl/koelelement-107637053100
Die heb ik ook, daarvan is er al 1 lekquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Op het moment ivm zomer verkoopt action ook mini's.
Per 3 voor dezelfde prijs iets meer dan 1/4 van de prijs.![]()
Die had ik eerst ook… maar geen aanrader als je een bijter hebt. Ik bleef die tuitjes kopen. En dan kocht ik ook nog wel eens de verkeerde maat.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:12 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wij grossieren in Camelbak drinkflessen, we hebben ze al 4+ jaar en tot nu toe heb ik alleen ooit een setje vervangende drinktuiten gekocht voor de bekers. Ik vind ze fantastisch, we gooien ze dagelijks in de vaatwasser en daar kunnen ze blijkbaar ook gewoon prima tegen.
Oh, dat is dan wel weer beetje jammer.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:47 schreef Elleska het volgende:
[..]
Die heb ik ook, daarvan is er al 1 lek![]()
En die passen niet zo fijn in de trommel en dan moet er weer een koeltasje omheen en gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |