Wetende hoe lang de UK al bezig is met vaccineren is die 48% dus zeer laag, wij gaan daar zeer snel aan voorbij.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:03 schreef Celestien het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk mensen de eerste vaccinatie, dan hebben ze iig iets van weerstand, maar da's niet genoeg voor de Delta-mutatie.
Met 12 weken tussen vaccinaties krijg je een dergelijke situatie, als er dan een variant komt die door de eerste heen kan breken heb je wel ineens een probleem.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:03 schreef Celestien het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk mensen de eerste vaccinatie, dan hebben ze iig iets van weerstand, maar da's niet genoeg voor de Delta-mutatie.
Ja, dat denk ik dus ook. Hopelijk op tijd, voordat Delta hier ook toe slaat en de zkh cijfers weer stijgen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wetende hoe lang de UK al bezig is met vaccineren is die 48% dus zeer laag, wij gaan daar zeer snel aan voorbij.
[ afbeelding ]
Binnenlands ook nog eens hè? Ik vind het wel heel vergaand hoor. Chinese praktijken.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zal je maar gebeuren; betalen voor een test (die negatief blijkt) en bij aankomst moet je alsnog in quarantaine in een hotel gaan zitten; puur op random. Uitgaande van dat artikel althans.
Inferieur valt wel mee. Het probleem is meer de tijd tussen vaccinaties met als bijkomend risico dat men simpelweg niet op komt dagen voor de tweede "Want het is nu toch voorbij?"quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:08 schreef Caland het volgende:
Gros in het VK heeft toch ook het inferieure AZ?
Die sneltests zijn toch antigeen? Daarmee zegt GGD toch eigenlijk geen testen voor toegang tests meer te doen?quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:07 schreef _serial_ het volgende:
Advies aan GGD's: Gebruik alleen nog PCR-tests om virus te volgen
Idd.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Met 12 weken tussen vaccinaties krijg je een dergelijke situatie, als er dan een variant komt die door de eerste heen kan breken heb je wel ineens een probleem.
Denk dat het bijna onvermijdelijk is dat we over 4-6 weken weer stijgende cijfers zullen gaan zien. Zolang het maar binnen de perken blijft.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:09 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik dus ook. Hopelijk op tijd, voordat Delta hier ook toe slaat en de zkh cijfers weer stijgen.
Derde.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:40 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zeer goed plan![]()
Nederland kan wel eens als winnaar uit de bus komen straks bij een eventuele vierde golf na de zomer.
Nee, we waren alleen in mei in Wales. De planning is om in Augustus even terug te gaan maar dat staat een beetje op losse schroeven nu.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:10 schreef Celestien het volgende:
[..]
Idd.
Zijn jullie nog in 't VK?
Maar ik geloof dat jullie intussen volledig gevaccineerd zijn, hè?
Geloof dat ze in hebben gezet op AZ. Maar er zal toch ook wel iets anders worden gebruikt?quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:08 schreef Caland het volgende:
Gros in het VK heeft toch ook het inferieure AZ?
Dat deed de GGD toch al niet.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die sneltests zijn toch antigeen? Daarmee zegt GGD toch eigenlijk geen testen voor toegang tests meer te doen?
Tegen die tijd is een heel groot deel, gelukkig, volledig gevaccineerd.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Denk dat het bijna onvermijdelijk is dat we over 4-6 weken weer stijgende cijfers zullen gaan zien. Zolang het maar binnen de perken blijft.
Mijn voorbeeld was de UK, 85% van de volwassenen daar zijn geheel of gedeeltelijk gevaccineerd.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Je weet ook dat daar nog tientallen miljoenen mensen niet volledig zijn gevaccineerd?
En door natuurlijke selectie help je het ontstaan van zo’n eerste prik ontwijkende mutatie zelfs een handje…quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Met 12 weken tussen vaccinaties krijg je een dergelijke situatie, als er dan een variant komt die door de eerste heen kan breken heb je wel ineens een probleem.
Dat kan ik me voorstellen. Even afwachten hoe het zich ontwikkeld...quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, we waren alleen in mei in Wales. De planning is om in Augustus even terug te gaan maar dat staat een beetje op losse schroeven nu.
Valt tegen hoor. Ik als mid 30er ben pas half Augustus volledig beschermd (eind Juli 2e prik). Daar zit dus nog een flinke groep onder die als motor kan fungeren voor de opleving van de Delta variant.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:12 schreef Celestien het volgende:
[..]
Tegen die tijd is een heel groot deel, gelukkig, volledig gevaccineerd.
Slechts 48% geheel, dat maakt nogal een verschil.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:13 schreef Za het volgende:
[..]
Mijn voorbeeld was de UK, 85% van de volwassenen daar zijn geheel of gedeeltelijk gevaccineerd.
Zou geen grote problemen hoeven te geven gezien de generaties boven je in ieder geval al wel volledig gevaccineerd zijn dan; dus ook al komt er dan een opleving; de ziekenhuizen zouden dan als het goed is niet in hetzelfde tempo mee gaan groeien. Die hebben immers nooit vol gelegen met 30/40-'ers.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Valt tegen hoor. Ik als mid 30er ben pas half Augustus volledig beschermd (eind Juli 2e prik). Daar zit dus nog een flinke groep onder die als motor kan fungeren voor de opleving van de Delta variant.
Als het goed is niet inderdaad. Ben vooral zeer benieuwd hoe de overheid gaat reageren op een toename in besmettingen an sich.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zou geen grote problemen hoeven te geven gezien de generaties boven je in ieder geval al wel volledig gevaccineerd zijn dan; dus ook al komt er dan een opleving; de ziekenhuizen zouden dan als het goed is niet in hetzelfde tempo mee gaan groeien. Die hebben immers nooit vol gelegen met 40/40-'ers.
Ik lees dat ze bij klachten alleen nog PCR gaan gebruiken. Maar bij tests voor evenementen of reizen wel antigeen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Die sneltests zijn toch antigeen? Daarmee zegt GGD toch eigenlijk geen testen voor toegang tests meer te doen?
Ik ook. Ik denk dat het nog wel even gaat duren voordat landen niet meer de drang voelen om regels aan te scherpen als ze het aantal besmettingen zien stijgen. Niet vanwege complotten, maar omdat ze het gewoon ''eng'' (gebrek aan een beter woord) vinden om niks te doen als ze het aantal besmettingen zien stijgen. Duurt wel even voordat de realisatie er echt gaat zijn dat het aantal besmettingen eigenlijk niet meer belangrijk is als de ziekenhuizen het prima aan kunnen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als het goed is niet inderdaad. Ben vooral zeer benieuwd hoe de overheid gaat reageren op een toename in besmettingen an sich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |