SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Rare tijdquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik gooi nog even een espresso naar binnen. @:ggmm @:jojoortje
Raar tijdstip, maar okequote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kleine palo?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kleine piemel.
[..]
Kleine piemel.
[..]
Kleine piemel.
[..]
Hele kleine piemel.
En dan via rug keepertje erin.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Via de binnenkant van de paal tegen de andere paal is mooier
Om kwart over 10 in de avond????quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zat ie maar eens vast.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij zit @:treehut362 weer vast, misschien even resetten?
Gestoord.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Niks mis mee, als je om 2 uur naar bed wilt gaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Barbapapaquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij zit @:treehut362 weer vast, misschien even resetten?
Ik hoop iig op verlenging en penalties.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:14 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Niks mis mee, als je om 2 uur naar bed wilt gaan.
Wel 3-3 na reguliere speeltijd graag.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop iig op verlenging en penalties.
Als ik op dit tijdstip nog espresso drink is het omdat ik schandalig veel gezopen heb en nog moet rijdenquote:
Logistiekquote:
Dat klopt. Ik rijd nooit met teveel drank op. Ik heb daar ook een pittige mening over.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik op dit tijdstip nog espresso drink is het omdat ik schandalig veel gezopen heb en nog moet rijden
Maar zo’n type lijk jij me niet
Ik rij altijd met te weinig drank op.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik rijd nooit met teveel drank op. Ik heb daar ook een pittige mening over.
West Ham kan er niks van nee.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:18 schreef hhh38 het volgende:
Jammer dat Yarmolenko nooit bij een Europees topteam heeft gespeeld, speelt weer een lekkere pot
Gefaald bij Dortmund.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:18 schreef hhh38 het volgende:
Jammer dat Yarmolenko nooit bij een Europees topteam heeft gespeeld, speelt weer een lekkere pot
Welke?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:lenny_leonard ik zit enorm te twijfelen om een barcode te pakken
Een biertje, goed idee. Die lustig ook wel eentje.quote:
Alleen een jaartje voordat ie naar WHU ging.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet eens herinneren
Jammer dat ie buiten Oekrane nergens geslaagd is dan
Heel grappig.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een biertje, goed idee. Die lustig ook wel eentje.
Zwartrood.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke?
Heb die zelf geen meer staan. Laatst nog black yellow op.
Overigens wel andere stouts van Moersleutel nog staan.
Er is nu ook een forum admin.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:23 schreef Poepz0r het volgende:
Mods tieten werden gepost dus niet lastig doen nu.
Polen is al uitgeschakeld.quote:
Deze wedstrijd scoort nu al hoger op de achtste finale ranking dan die van 18u, had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een vermakelijke tweede helft. Stuk beter dan het eerste bedrijf
Ja, maar ik vond jouw gifje smerig.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:23 schreef Poepz0r het volgende:
Mods tieten werden gepost dus niet lastig doen nu.
Niks mis mee. Er zijn meer smaken op de wereld dan enkel de jouwe. BBW GENOT.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond jouw gifje smerig.
Ik merk dat nu ik weer aan volle stadions heb geproefd het echt niet meer trek deze troosteloze meuk.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd scoort nu al hoger op de achtste finale ranking dan die van 18u, had ik niet verwacht
Dat was ook wel de minste.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd scoort nu al hoger op de achtste finale ranking dan die van 18u, had ik niet verwacht
Ergste is nog dat het vaak vrijwilligers zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stewardje die er als een dirigent voorstaat iedereen rustig te manen.
Wat een ongelofelijke en zinloze kutjob heb je dan.
Ja halfvol kan soms nog wel, maar dit is inderdaad erg treurigquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik merk dat nu ik weer aan volle stadions heb geproefd het echt niet meer trek deze troosteloze meuk.
Eens hiermee, waarbij deze nog kan klimmen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was ook wel de minste.
Wat mij betreft:
1. Fra - Zwi/Kro - Spa (ex aequo)
3. Ita - Oos
4. Ned - Tsj
5. Deze
6. Wal - Den
7. Bel - Por
8. Eng - Ger
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stewardje die er als een dirigent voorstaat iedereen rustig te manen.
Wat een ongelofelijke en zinloze kutjob heb je dan.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kleine tietjesEsmee van kampen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |