SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Jij hebt je eigen work-out dan al...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest me er wel toe zetten hoor. En ik ben 's ochtends wel actief soms met huishouden, maar een work-out hoeft voor mij dan niet
Zoiets qua 'uitvoering' en donderdag moet ik het monitoringskastje weer inleveren.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:10 schreef livelink het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij mobiele monitoring, MadMaster? Gaat die data dan direct naar het ziekenhuis of zo?
Houd je het het zelf nu extra bij, om te kunnen vergelijken ?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets qua 'uitvoering' en donderdag moet ik het monitoringskastje weer inleveren.
Dan lezen ze het uit en leggen ze dat naast mijn dagboek.
Volgende week worden dan de bevindingen met me besproken...
[ afbeelding ]
Ziet er best indrukwekkend uit, hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets qua 'uitvoering' en donderdag moet ik het monitoringskastje weer inleveren.
Dan lezen ze het uit en leggen ze dat naast mijn dagboek.
Volgende week worden dan de bevindingen met me besproken...
[ afbeelding ]
Ik heb een smartwatch en die houdt mijn hartslag ook al bij.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
Houd je het het zelf nu extra bij, om te kunnen vergelijken ?
Je merkt er niks van, het zit onder je kleding en ik had gisteren de hele bosschage op mijn borst al vast gekapt, want aan het verwijderen van die plakkers heb ik de vorige keer aardig wat zere plekken overgehouden...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ziet er best indrukwekkend uit, hoor.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je merkt er niks van, het zit onder je kleding en ik had gisteren de hele bosschage op mijn borst al vast gekapt, want aan het verwijderen van die plakkers heb ik de vorige keer aardig wat zere plekken overgehouden...
Is dat goed? Ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een smartwatch en die houdt mijn hartslag ook al bij.
Die is nu 90 BPM...
Ik weet niet wat voor lijm er aan die dingen zit, maar het plakt extreem goed aan je huid en alles daarop...quote:
goede lijm dusquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor lijm er aan die dingen zit, maar het plakt extreem goed aan je huid en alles daarop...
Normaal is het tussen de 60 en 100 in ruststand.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat goed? Ik heb eigenlijk geen idee.
quote:Normaal slaat je hart in een regelmatig tempo. Hoe hoog je hartslag is, hangt af van wat je aan het doen bent. Zo is de hartslag in rust lager dan wanneer je je inspant. Over het algemeen is de hartslag bij volwassenen in rust tussen de 60 en 100 slagen per minuut.
Ja, ik heb die ervaring nu ook een keer gehad. Zo'n waxbeurt doe je m.i. niet voor je hobby...quote:
Mw. MM heeft afgelopen week een smartwatch gekocht voor 29 euro bij Bol.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
De mijne was te hoog, dat was verontrustender dan de wat te hoge bloeddruk. Ik moet echt weer eens meten, ik vergeet dat steeds
Bizar dat dat allemaal kanquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:46 schreef MadMaster het volgende:
App op je telefoon houdt alles bij:
Functies
Stappenteller
Calorieënteller
Bloedzuurstofmeter
Hartslagmeter
Bloeddrukmeter
Slaapmonitoring
Berichten en oproepen meldingen
Afstandmeter
Alarm
Whatsapp, Facebook, Snapchat en Instagram meldingen.
Sport tracker
Ligt het aan mij of is dat niet belachelijk goedkoop? Niets voor mij trouwens. Ik moet dat allemaal niet weten. De tijd zou voor mij voldoende zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Deze dus:
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/nl(...)1/?s2a=#productTitle
Ja, ik geloofde het voor dat geld ook niet, maar we hebben het gecheckt met de normale bloedrukmeter en hartslag en het klopt echt. Er is een minimaal verschil, maar dat kan ook net moment zijn...quote:
Dat is idioot goedkoop.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dat niet belachelijk goedkoop? Niets voor mij trouwens. Ik moet dat allemaal niet weten. De tijd zou voor mij voldoende zijn.
Ik zou niet weten hoe alle metingen te beoordelenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dat niet belachelijk goedkoop? Niets voor mij trouwens. Ik moet dat allemaal niet weten. De tijd zou voor mij voldoende zijn.
Je stelt van te voren de gewenste boven- en onderwaarden in op basis van je leeftijd, geslacht, gewicht e.d. of op basis van je doktersvoorschriften en als je daar vanaf wijkt qua resultaat, dan krijg je een seintje. Simpel als wat...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe alle metingen te beoordelen
dus een kind kan de was doen!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je stelt van te voren de gewenste boven- en onderwaarden in op basis van je leeftijd, geslacht, gewicht e.d. of op basis van je doktersvoorschriften en als je daar vanaf wijkt qua resultaat, dan krijg je een seintje. Simpel als wat...
Maar kan je vervolgens ook je eigen hartslag en bloeddruk omlaag krijgen? That's the question.quote:
Je kunt misschien voor jezelf signaleren wanneer je hartslag en/of bloeddruk oploopt? Ik kan me voorstellen dat als ik me erg druk maak ik dan kan proberen "het" los te laten ?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar kan je vervolgens ook je eigen hartslag en bloeddruk omlaag krijgen? That's the question.
quote:
Meten is weten en als je niks weet, kan je er sowieso niks aan doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar kan je vervolgens ook je eigen hartslag en bloeddruk omlaag krijgen? That's the question.
Dat soort momentjes hebben we allemaal wel eens, zeker de aanwezigen hier...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:05 schreef just me het volgende:
Ik weet zeker dat mijn hartslag en bloeddruk vandaag omhoog geschoten zijn nadat Junior mij onterecht iets verweet
quote:20:00 : Max von Valentiner - End of Day
20:05 : Treisor Luke - Quasar
20:10 : Chrissy K, Delgado - Sampled Too Much (Feat. Chrissy K)
20:16 : San Miguel - Zeitlos
20:22 : Van Echelpoel - Ziet Em Duun (Regi & Lester Williams Remix)
20:24 : Minty - Useless Man (Boy George and Kinky Roland Latex Drips Remix)
20:27 : Minty - Useless Man (John Truelove Mix)
20:29 : Minty - Useless Man (The Grid Radio Edit)
20:31 : Quench - Dreams
20:36 : Josh Wink - Don't Laugh (Ovum Structured Mix)
20:42 : Lil Louis - French Kiss (Hallex.M Edit)
20:49 : Niels Van Gogh - Pulverturm (DJ Tomcraft Remix)
20:53 : Delerium - Silence (Airscape Remix)
21:01 : Changes - Angry God's (Tech Mix)
21:04 : Vinny Vincent & Harry Hash - The Siren (DJ Misjah Remix)
21:10 : Armand Van Helden - Witch Doctor (Original 12 Inch Mix)
21:15 : Public Energy - Three O' Three
21:18 : Plastic Boy - Twixt
21:23 : De Niro - Mind Of Man (Original Remastered Mix)
21:27 : The Silence - Raid On Trance
21:30 : ByPass - Zero Return
21:32 : Mr. Bruno Togni (Bobby Flexter & Marco Zanga) - After Hour (Hard Version)
21:38 : Push - Universal Nation (Tall Paul Remix)
21:42 : Spectre - Emotional Adventures
21:45 : George Vemag - Himalaya (Original Mix)
21:51 : Marco V vs Jens - Loops & Tings Relooped (Marco V Mix)
21:56 : Emmanuel Top - Acid Phase (Kai Tracid Club Remix)
22:00 : Mauro Picotto - Like This, Like That (Hi Gate Remix)
22:03 : DJ Transformer - Ecstasy (Original mix)
22:06 : Praga Khan - Injected With A Poison (K90 Remix)
Ok, niet helemaal mee eens. Ik heb mijn levensstijl nu ook aardig aangepast, zonder tussendoor meten of iets. Maar ik snap wel dat het voor de meeste mensen wel zo werkt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Meten is weten en als je niks weet, kan je er sowieso niks aan doen.
Andere levensstijl, ander voedsel, minder stress, meer rust e.d. doen wonderen.
En ik weet dat ik makkelijk praten heb, ik ben ook de man met de hamer tegen gekomen.![]()
Maar je bewust zijn van zaken is al een groot gewin...
Ai.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:05 schreef just me het volgende:
Ik weet zeker dat mijn hartslag en bloeddruk vandaag omhoog geschoten zijn nadat Junior mij onterecht iets verweet
Werd je ook wel boos? Onterechte verwijten zijn nooit leuk. Terechte ook niet trouwens, maar dat is toch anders.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:05 schreef just me het volgende:
Knap als het je zonderhulpmiddelen lukt, velen (ook ik) hebben wel een stok achter de deur nodig.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ok, niet helemaal mee eens. Ik heb mijn levensstijl nu ook aardig aangepast, zonder tussendoor meten of iets. Maar ik snap wel dat het voor de meeste mensen wel zo werkt.
Ik was zo verbouwereerd dat de tranen in mijn ogen sprongen en ik niets meer kon uitbrengen. Kabouter was er ook bij dus ik wilde het rustig houden, ik ga er zeker op terugkomen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Werd je ook wel boos? Onterechte verwijten zijn nooit leuk. Terechte ook niet trouwens, maar dat is toch anders.
Ik wil het eigenlijk juist helemaal niet weten.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Knap als je het zonderhulpmiddelen lukt, velen (ook ik) hebben wel een stok achter de deur nodig.
En ik wil weten hoe het met mijn lichaam is, daar heb ik geen mobiele monitoring van het ziekenhuis voor nodig...
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was zo verbouwereerd dat de tranen in mijn ogen sprongen en ik niets meer kon uitbrengen. Kabouter was er ook bij dus ik wilde het rustig houden, ik ga er zeker op terugkomen.
Je moet ook helemaal niks...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk juist helemaal niet weten.
Weet ik, ik voel ook geen druk of zo.quote:
Je hebt het zeer kalme begin gemist, ik bouw meestal van soft/langzaam naar wat steviger/sneller op.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:11 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster voor de muziek. Ontspannend vond ik het niet, wel lekker om naar te luisteren.
Ik voorspel weer een verlenging, succes!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga nog even een poging wagen om voetbal echt te kijken, met een half oog werkt eigenlijk niet zo goed
Ik ga donderdag naar kantoor. Ik zie er eigenlijk erg tegenop.quote:Op woensdag 30 juni 2021 07:59 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Na twee (drukke) dagen op kantoor nu weer een dagje thuis werken.
Ik ga morgen ook weer voor het eerst sinds maart 2020 naar kantoorquote:Op woensdag 30 juni 2021 08:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga donderdag naar kantoor. Ik zie er eigenlijk erg tegenop.
Ik ga thuis dan nog wel eerst alle 'eerste-van-de-maand-zaken' afhandelen en nog een overleg doen en dan ga ik daarna pas naar kantoor. Ik vind de overgang van thuis naar kantoor ongeveer net zo moeilijk als van kantoor naar thuis geloof ik.
Komt vast goed!quote:Op woensdag 30 juni 2021 08:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga donderdag naar kantoor. Ik zie er eigenlijk erg tegenop.
Ik ga thuis dan nog wel eerst alle 'eerste-van-de-maand-zaken' afhandelen en nog een overleg doen en dan ga ik daarna pas naar kantoor. Ik vind de overgang van thuis naar kantoor ongeveer net zo moeilijk als van kantoor naar thuis geloof ik.
dat zal dan ook wel weer snel volkomenquote:Op woensdag 30 juni 2021 09:56 schreef MadMaster het volgende:
We pakken er maar een blanco A4'tje bij…
Net even 2 uur 'gewerkt' bij wijze van test nu ik toch gemonitord word.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:15 schreef just me het volgende:
[..]
dat zal dan ook wel weer snel volkomenMaar ik denk dat je ongemerkt veel dingen doet zoals traplopen en omdat het normaal is om te doen valt het niet meer op.
Heet dat een crossbodytasje?quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh wacht, Symph kwam er niet helemaal bekaaid vanaf hoor, hij heeft een tasje gekocht. Een echte Björn Borg nog wel. Het is vooral een handig crossbodytasje waar een flesje water en z’n sleutels in kunnen als hij gaat wandelen
Logisch dat het iets met je gedaan heeft, maar stoer dat je het gedaan hebt, twee dikke duimen omhoog voor jou !!quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net even 2 uur 'gewerkt' bij wijze van test nu ik toch gemonitord word.
Voor het eerst sinds weken mijn collega’s even via Teams gesproken en wat mail gedaan.
Merkte dat dat wel iets deed met me, dus dat maar vermeld. Daar is de monitoring immers ook voor bedoeld…
Drie kwartier in 1 winkel, dat deed ik alleen in platenzaken (waar mw. MM dan weer geen trek in had).quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh da’s wel heel erg, gewoon achterlaten, maar ik snap het wel hoor. Meestal kijkt Symph even mee op de kledingafdeling, soms heeft hij zelfs zin om bij de jurken iets voor mij er tussenuit te vissen (jurken hangen fijn hoog), maar vaak gaat hij uiteindelijk naar de boekenafdeling en leest daar een stripboek als hij klaar is.
Volgens mij deed ik het nog best vlot en hebben we bij beide winkels steeds een kwartier samen de winkel doorgewandeld en was ik daarna ruim een half uur bezig met het speuren bij de kleding en het passen.
Ik winkel zelf bijna niet in reguliere kledingwinkels, da’s juist meestal voor Symph, ik vind genoeg bij de kringloop (en bestel ondergoed online)
Mijn in Canada in de outlet store gekochte Samsonite 'homo tasje' gebruik ik voornamelijk op vakantie, naar het honkbal bij warmte en dus geen jas bij me of bij wat langere ritten op de fiets. Mijn iPad past er net in, naast mijn (zonne)brillenkokers, oordopjes/koptelefoon, diverse oplaad- en connectiesnoeren en waterfles en dat is soms ook wel praktisch…quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij wilde Symph eigenlijk een heuptasje. Voor de vakanties heeft hij echt een heel handige grotere crossbodybag met vakjes voor waterflesjes enzo. Heb ik ‘m een paar jaar geleden opgedrongen, ik was het beu dat ik altijd met de waterflessen voor 2 man liep te zeulen
quote:Vanavond om 1900 mag ik afstuderen van het conservatorium. Hierbij laat ik een 8-tal eigen nummers met band horen! Hier kan jij online bij zijn.
Vanwege de corona omstandigheden is er een livestream van het concert op Facebook te vinden! (Link in de bio). Mocht je kijken, laat dan vooral even een berichtje achter!
Bij deze de link naar de livestream: https://www.facebook.com/(...)s/?ref=page_internal
Tot vanavond!
quote:Programma van vandaag:
19:50 uur: DJ11 - Leftovers
Refreshen kan helpenquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:05 schreef zorro28 het volgende:
Ik dacht even: huh, dat is David Bowie helemaal niet, maar mijn stream was vast blijven staan
Idem hier, als ik Haarlem daar toe reken.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een artiest die in mei 2022 op kruipafstand van mijn huis komt optreden
Dan heeft -ie nogal wat plannen in Nederland...quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem hier, als ik Haarlem daar toe reken.
Ik luister mee zolang de muziek mij bevalt...
De concerten:quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan heeft -ie nogal wat plannen in Nederland...
Probeer maar iets te draaien waar je me niet mee op de kast krijgt.quote:Oefen gerust invloed uit. Laat maar weten in welke artiesten of genres je zin hebt
Wacht maar, er komt zo vast Rammstein door de boxenquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De concerten:
19-05-2022 - Hedon, Zwolle (tickets)
21-05-2022 - Neushoorn, Leeuwarden (tickets)
22-05-2022 - TivoliVredenburg, Utrecht (tickets)
25-05-2022 - Muziekgebouw Eindhoven, Eindhoven (tickets)
27-05-2022 - Parkstad Limburg Theaters, Heerlen (tickets)
28-05-2022 - Patronaat, Haarlem (tickets)
29-05-2022 - Paard, Den Haag (tickets)
[..]
Probeer maar iets te draaien waar je me niet mee op de kast krijgt.
Ik zit aan de mobiele hartmonitoring, dus ik moet me niet druk maken als ik geen uitleg aan de artsen wens te geven...![]()
Ik zal het een beetje rustig en beschaafd houdenquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wacht maar, er komt zo vast Rammstein door de boxen
Rammstein mag je van mij de hele avond draaien, dat kan ik zeer waarderen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:36 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wacht maar, er komt zo vast Rammstein door de boxen
Helaas 1 van de meest beroerde songs uit hun repertoire, maar ik had geen wens uitgesproken...quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik hou het even bij één nummer. Geen remix, gewoon het origineel...Rammstein - Radio
Het doet mij wel wat denken aan Amerika, maar dat is volgens mij ook een beetje een buitenbeentje.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Dit is een beetje hetzelfde als I Was Made For Loving You van KISS.
Veel te commercieel en totaal niet in lijn met de rest van hun catalogus...
Yep, net als The Model, hun Engelstalige cover van Kraftwerk.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het doet mij wel wat denken aan Amerika, maar dat is volgens mij ook een beetje een buitenbeentje.
Sorry, ik blijf het een grappig plaatje vindenquote:
Mag ik gokken?quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Gisteren won Engeland op het EK van Duitsland. Reden om twee voetballiedjes te draaien, hierna.
Geen van beiden. Ik ken die nummers zo niet eensquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik gokken?
Right Said Fred en Paper Lace...
Right Said Fred - Stand Up (For The Champions)quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen van beiden. Ik ken die nummers zo niet eens
Wat heeft dit met voetbal te maken?quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Dit stamt uit 1990...New Order - World In Motion
quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat heeft dit met voetbal te maken?
quote:"World in Motion..." is a song by British musical group New Order (performed with the England national football team, credited as ENGLANDneworder).
The song is New Order's only number one song in the UK Singles Chart. It was produced for the England national football team's 1990 FIFA World Cup campaign, and features a guest rap by England footballer John Barnes and additional vocals by several members of the English team of 1990, and comedian Keith Allen, who had co-written the lyric.
Moet ik even kijken. Misschien wel.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Rare vraag misschien, maar nu ik dit hoor (wat ik ook niet ken...), heb je de originele versie van Adagio for Strings?
Dus niet de trance/house versie van Tiesto of William Orbit, maar de klassieke versie....
En ook bij mij onlangs overleden collega werd het bij aanvang van de uitvaart plechtigheid gedraaid en die versie had ik eigenlijk nog nooit gehoord.quote:Het Adagio for Strings werd op verzoek van first lady Jacqueline Kennedy op 25 november 1963 gespeeld in een nationaal uitgezonden radioconcert ter nagedachtenis aan haar echtgenoot, de drie dagen eerder vermoorde president John F. Kennedy.
Het werd gespeeld bij de begrafenissen van Albert Einstein (1955) en prinses Gracia van Monaco (1982).
Is het ook. Prachtig muziekstuk. Ik heb 'm gevonden, maar de kwaliteit van de mp3 is niet super-hoog.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ook bij mij onlangs overleden collega werd het bij aanvang van de uitvaart plechtigheid gedraaid en die versie had ik eigenlijk nog nooit gehoord.
Maar ik vond het zeer indrukwekkend...
Maakt niet uit, ik heb het zelf niet opgezocht na de uitvaart.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is het ook. Prachtig muziekstuk. Ik heb 'm gevonden, maar de kwaliteit van de mp3 is niet super-hoog.
Ik weet het. Maar het is erg mooi, dus waarom niet gewoon draaien.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb het zelf niet opgezocht na de uitvaart.
Het is wel iets minder vrolijk dan dit...
Sterkte ermee.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Als mensen aan mij vragen van welke muziek ik hou, dan zeg ik altijd 'Van klassiek tot hardrock en alles er tussen in...'.
Dit is het bewijs.
En ik draag het op aan mijn collega Paul...
Dank!quote:
Gelukkig maar dat dat mogelijk was.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank!
Zijn uitvaart was de dag nadat ik uit het ziekenhuis was gekomen en ik heb dan ook van de artsen geëist dat ik die plechtigheid vanaf huis kon bijwonen. Ik wilde daarvoor per se naar huis...
Ik ken(de) dus vooral de dance versies er van en eigenlijk vind ik het knap hoe ze dit op zich zwaar fragiele stuk toch nog zo overeind hebben weten te houden. De LP (remix) versie van Tiësto is m.i. overigens de mooiste dance versie, beter nog dan die William Orbit zelf...quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:26 schreef DJ11 het volgende:
Deze opbouw vind ik prachtig. En vooral de akkoorden die daarna komen; het rustige stuk.
Die van Orbit is gewoon ambient, met synths. Het is puur dankzij de Ferry Corsten remix een hit geworden.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken(de) dus vooral de dance versies er van en eigenlijk vind ik het knap hoe ze dit op zich zwaar fragiele stuk toch nog zo overeind hebben weten te houden. De LP (remix) versie van Tiësto is m.i. overigens de mooiste dance versie, beter nog dan die William Orbit zelf...
Dank voor het meeluisteren. Ik ga ook zo richting een einde, trouwensquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:31 schreef zorro28 het volgende:
Ik houd het voor vanavond voor gezienBedankt DJ11
Check, maar die versie van Ferry Corsten wordt op zijn beurt naar mening dus weer overtroffen door de LP versie van Tiësto. Er zijn tientallen versies van, heb ze niet eens allemaal beluisterd...quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die van Orbit is gewoon ambient, met synths. Het is puur dankzij de Ferry Corsten remix een hit geworden.
Doeg zorro!quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:31 schreef zorro28 het volgende:
Ik houd het voor vanavond voor gezienBedankt DJ11
Klinkt als een enorme tongbreker...quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:36 schreef MadMaster het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dit klinkt zo toch wel weer erg gedateerd.
Als kind had ik een verzameling van Disney sprookjes op single in het Nederlands met een boekje met de teksten er bij.
De ie werd gezongen/gespeeld door het Cocktail Trio en heet 'Superformiweldageindefantakolosachtig'...
Ik heb het niet geGoogled en geplakt, maar uit mijn hoofd getypt.quote:
Je weet het altijd wel weer te verkopen...quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:38 schreef DJ11 het volgende:
Liedje uit 2020, dat ik draai omdat ik iets heb gevonden dat er perfect achter past. Iets van een band die jij ook wel kent...Raleigh Ritchie - Shadow
Ik moet toch wat hè? Stond op #10 in mijn jaarlijst vorig jaar.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je weet het altijd wel weer te verkopen...
Ja, helaas... Zaterdag waren er ook maar twee luisteraars. Het is voor ons als DJ's jammer als er zo weinig mensen zijn. Maar als er iemand is aan wie dat niet ligt, zijn het wel Livelink en just me. Die behoren zo'n beetje tot het Radio 49-interieur.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:40 schreef MadMaster het volgende:
Het is overigens weer erg rustig hier vanavond.
Livelink is volgens mij stappen met een vriendin, als ik het goed begrepen heb...
Heb je die van Agnetha Faltskog?quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Wrap Your Arms Around Me, hoor ik nu...
De kip en het ei verhaal.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, helaas... Zaterdag waren er ook maar twee luisteraars. Het is voor ons als DJ's jammer als er zo weinig mensen zijn. Maar als er iemand is aan wie dat niet ligt, zijn het wel Livelink en just me. Die behoren zo'n beetje tot het Radio 49-interieur.
We moeten gewoon wat nieuwe luisteraars zien te vinden
Ik geef je gelijk.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:44 schreef DJ11 het volgende:
Ik draai hierna nog drie vier liedjes; daarna zet ik er een punt achter voor vandaag
Snap ik. Maar het één hoeft het ander niet uit te sluiten, toch?quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kip en het ei verhaal.
Het zal niet makkelijk worden om dat te bereiken.
Ik ben begin vorig jaar benaderd om ergens te komen draaien en aangezien dat echt een plaatje/praatje station was, heb ik er vanaf gezien. Maar ik sta nu weer overal voor open...
Nee, maar hoewel ik mezelf op zich prima vermaak hier, is iets meer gevarieerde feedback toch wel wat leuker...quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar het één hoeft het ander niet uit te sluiten, toch?
Zij die door de Foo Fighters gecoverd zijn?quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:49 schreef DJ11 het volgende:
De volgende groep, drie broers, maakt ook veel gebruik van strings....
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zij die door de Foo Fighters gecoverd zijn?
Er komt komende maand zelfs een heel album van ze uit met Bee Gees songs.quote:
De kans is aanwezigquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er komt komende maand zelfs een heel album van ze uit met Bee Gees songs.
Die verwacht ik dan wel bij je 'nieuwe' muziek te horen...
https://www.ad.nl/show/fo(...)oalbum-uit~a60f5a57/
Ah, de kerstgedachte...quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:56 schreef DJ11 het volgende:
Door dat nummer AJR moest ik hier aan denken....Paul McCartney - We All Stand Together
Ik vind muziek ook belangrijker dan tekst, maar ik merk vaak dat de liedjes die me het meest doen toch ook een goede, aansprekende tekst hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel ik veel teksten wel ken, ben ik meer een muziekliefhebber dan een tekstbewonderaar.
Ik vind ze sowieso ondergeschikt aan de muziek en bij dance muziek wil ik het liefst helemaal geen zang horen. Een one liner is prima, maar tekst past niet bij dat soort muziek, vind ik.
Daarom zijn veel remixen mij ook te gekunsteld, omdat het vaak (pop)songs met tekst zijn, waaronder een andere beat en een synth riedeltje geplakt wordt...
quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11!
Het is raar om zo een soort van privé show te hebben en voor jou vind ik dat ook vervelend.
Volgende keer beter qua publiek!
Ik had dat onthouden en heb je een soort van verexcuseerd...quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:10 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Ik ben net thuis en heb een show gemist, zo te lezen. Ik was uit eten met een vriendin, dat was ook weer even gezellig.
Ben inderdaad net klaar. Volgende keer beterquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:10 schreef livelink het volgende:
Goedenavond. Ik ben net thuis en heb een show gemist, zo te lezen. Ik was uit eten met een vriendin, dat was ook weer even gezellig.
Heb gisteren nog een klein stukje van je neef's optreden gezien.quote:
En of je pc nog wil opstarten en dat soort dingenquote:Op donderdag 1 juli 2021 08:31 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Zo maar eens kijken of ik mijn werkplek nog kan vinden
Het is alleen maar een overleg, daarvoor en daarna werkt hij verder gewoon thuis. Maar wel fijn dat hij even langs de kaaswinkel vlakbij zijn werk gaat voor de ricotta salataquote:Op donderdag 1 juli 2021 08:34 schreef just me het volgende:
[..]
En of je pc nog wil opstarten en dat soort dingen![]()
@:livelink, jij ook succes met vandaag weer op je werk zijn!
quote:Op donderdag 1 juli 2021 08:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is alleen maar een overleg, daarvoor en daarna werkt hij verder gewoon thuis. Maar wel fijn dat hij even langs de kaaswinkel vlakbij zijn werk gaat voor de ricotta salata
Ik vond het wel grappig dat hij bij een van de laatste liedjes de gitaar gebruikte die ik nog samen met hem heb gekocht toen hij een jaar of 11 was.quote:Op donderdag 1 juli 2021 07:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb gisteren nog een klein stukje van je neef's optreden gezien.
Was leuk...
Wie weet wie/wat je gemist hebtquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:55 schreef Rafeiro het volgende:
Gebeld door +3120 nummer straks, dus maar op zwarte lijst, denk dat als het om welke reden dan ook MM met +316... zou bellen, zou ik ook niet opnemen hoor![]()
'
Onbekend neem ik niet meer op, voicemail of pech dan.
Sinds exact vandaag mag je niet meer gebeld worden zonder jouw expliciete toestemming…quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:55 schreef Rafeiro het volgende:
Gebeld door +3120 nummer straks, dus maar op zwarte lijst, denk dat als het om welke reden dan ook MM met +316... zou bellen, zou ik ook niet opnemen hoor![]()
'
Onbekend neem ik niet meer op, voicemail of pech dan.
Maar dat soort telefoontjes krijg ik eigenlijk nooit. Mijn onbekende telefoontjes zijn altijd van obscure buitenlandse nummers, dus mijn standaard policy is gewoon niet opnemen en dan zien we later wel welk nummer het was.quote:Op donderdag 1 juli 2021 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds exact vandaag mag je niet meer gebeld worden zonder jouw expliciete toestemming…
Nieuwe telecommunicatiewet gaat in en maakt Bel-me-niet Register overbodig
Aangezien het in het aangehaalde geval om +3120, dus Amsterdam, lijkt te gaan, zou de nieuwe regelgeving wel van toepassing zijn, mits niet gefaked...quote:Op donderdag 1 juli 2021 18:44 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar dat soort telefoontjes krijg ik eigenlijk nooit. Mijn onbekende telefoontjes zijn altijd van obscure buitenlandse nummers, dus mijn standaard policy is gewoon niet opnemen en dan zien we later wel welk nummer het was.
Ik weet je te vindenquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:48 schreef Rafeiro het volgende:
Ouwelullen brillen?
Ik ga me verstoppen/
Oh ja, toen je de vorige bril ophaalde waren wij erbijquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:47 schreef just me het volgende:
Vandaag oogmeting bij de opticien gehad en zoals verwacht waren mijn ogen iets achteruit gegaan en moest ik andere brilglazen hebben , meteen een ander montuur uitgezocht, weliswaar model 2020 en dat leverde meteen een korting van op ¤ 200 00. Maar voor de "oude" prijs had ik hem ook niet gekocht
Jep, en dat was 3 jaar geleden dus ik mag weer bij de verzekering aankloppenquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh ja, toen je de vorige bril ophaalde waren wij erbij
je weet het alleen nooit van tevorenquote:Op donderdag 1 juli 2021 20:59 schreef Rafeiro het volgende:
Meestal is ze wel lief, maar soms krijg je een paardenkop.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
Jr weet in elk geval van welke zot het komt
Mijn geheim is uitgelekt...quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:52 schreef livelink het volgende:
@:melting ik heb echt een heel raar biertje gedronken. Double fruity sour van Eleven. Als je ooit iets vreemds wilt proberen..
Nee, maar het ziet er wel gelikt uit.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]Is het blikje ook je eigen ontwerp?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:52 schreef livelink het volgende:
@:melting ik heb echt een heel raar biertje gedronken. Double fruity sour van Eleven. Als je ooit iets vreemds wilt proberen..
Goedemorgen Melting. Het was wel lekker, maar echt behoorlijk zuur. Ik moest daar bij elke slok weer even aan wennen, zeg maar.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 05:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken deze niet. Was deze wel lekker?
Wordt beoordeeld met 3.7 op 5 geranked. Dat is niet slecht.
Dan heb je de zon zeker daar gehouden, koud hierquote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, daar komt de zon voorzichtig tevoorschijn
Hier is geen zon geweest. Maar het is wel weekendquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb net mijn spijkerbroek en bloesje verwisseld voor een mouwloos tricot jurkje, het werd opeens echt warm. Straks maar eens eindelijk weer in de tuin mijn boek verder lezen, maandag kwam de buuf bijkletsen, dus toen bleef het boek dicht
Hier schijnt de zon nuquote:Op vrijdag 2 juli 2021 17:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier is geen zon geweest. Maar het is wel weekend
Komt die dichter nog een tijdje over?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon nu
Zo grappig, ik geef tijdelijk de katten van de buurvrouw te eten en als ik de voordeur opendoe staan ze buiten al klaar om gevoerd te worden![]()
Buurvrouw zal over 'n week of 3 uit het ziekenhuis mogen (de "stomp" moet goed aan het genezen zijn) en dan heeft ze nog een hele lange weg qua revalidatie te gaan, ze rekenen op 6 maanden. Heb ik 6 maanden een leeg huis naast me
Haar dochter komt met de 2 kinderen volgende week vrijdag over uit Griekenland en zij zullen 6 weken blijven dan hoef ik geen dieren te verzorgen. De buurvrouw heeft ook nog 'n hond en die hond is tijdelijk (haha) bij haar zoon ondergebracht. Gisteren was ik wat aan de late kant om te voeren en toen kwam een van die katten al bij mijn achterdeur mauwenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Komt die dichter nog een tijdje over?
Eigenlijk moet ze gewoon een permanente oplossing voor die katten zoeken. Dit is wel sneu.
Wel tof dat ze je inmiddels op staan te wachten.
Doe je goedquote:Op vrijdag 2 juli 2021 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Haar dochter komt met de 2 kinderen volgende week vrijdag over uit Griekenland en zij zullen 6 weken blijven dan hoef ik geen dieren te verzorgen. De buurvrouw heeft ook nog 'n hond en die hond is tijdelijk (haha) bij haar zoon ondergebracht. Gisteren was ik wat aan de late kant om te voeren en toen kwam een van die katten al bij mijn achterdeur mauwen![]()
Ik ga lekker lui een filmpje kijken
Hier ging de zon zo rond dezelfde tijd schijnen. Reden om lekker te gaan wandelen. Iets te ver gewandeld, dus laatste stuk met de bus maar terug gegaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon nu
Zo grappig, ik geef tijdelijk de katten van de buurvrouw te eten en als ik de voordeur opendoe staan ze buiten al klaar om gevoerd te worden![]()
Buurvrouw zal over 'n week of 3 uit het ziekenhuis mogen (de "stomp" moet goed aan het genezen zijn) en dan heeft ze nog een hele lange weg qua revalidatie te gaan, ze rekenen op 6 maanden. Heb ik 6 maanden een leeg huis naast me
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier ging de zon zo rond dezelfde tijd schijnen. Reden om lekker te gaan wandelen. Iets te ver gewandeld, dus laatste stuk met de bus maar terug gegaan.
Ja, gewoon gaan lopen en je dan niet op tijd realiseren dat je ook nog terug moet. Gelukkig had ik nog een mondkapje in mijn tas. Anders was ik nu pas thuis geweest, denk ik.quote:
Het is nog net niet helemaal pikdonker, dus het had nog net gekund…quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, gewoon gaan lopen en je dan niet op tijd realiseren dat je ook nog terug moet. Gelukkig had ik nog een mondkapje in mijn tas. Anders was ik nu pas thuis geweest, denk ik.
De geest was zwakquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is nog net niet helemaal pikdonker, dus het had nog net gekund…
Have fun!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:19 schreef just me het volgende:
vandaag ons jaarlijkse gezins uitstapje naar Plaswijckpark in Rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:24 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit betekent toch verder niks voor jou nu?Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Veel plezier! En goed smeren he.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:19 schreef just me het volgende:
vandaag ons jaarlijkse gezins uitstapje naar Plaswijckpark in Rotterdam
Voor mij persoonlijk niet, alleen is er nu niemand meer die het specifieke werk kan doen…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:17 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Dit betekent toch verder niks voor jou nu?
Gelukkig heb je dan niet meteen de neiging om in te springen. Ik heb die neiging dan wel altijd.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk niet, alleen is er nu niemand meer die het specifieke werk kan doen…
Het is dat ik door iedereen gemaand ben om me rustig te houden en dat dus ook doe, maar ik vind dit best lastig en ik heb er tig keer voor gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dan niet meteen de neiging om in te springen. Ik heb die neiging dan wel altijd.
Ja, het is wel een wake-up-call.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dat ik door iedereen gemaand ben om me rustig te houden en dat dus ook doe, maar ik vind dit best lastig en ik heb er tig keer voor gewaarschuwd.
Maar misschien is het wel een goed moment om te kijken wat er gaat gebeuren nu er niemand meer beschikbaar is en het het werk simpelweg niet meer gedaan wordt…
Nergens meer, de agenda is al een tijdje stuk…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar is de agenda tegenwoordig?
Ik vind het een strak planquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:51 schreef Melting het volgende:
Ik ga om 20.00 uur proberen weer eens te draaien.
Ik weet niet hoe lang ik het volhoudt (kan een kwartier zijn, of een paar uur). Maar moet het toch weer eens proberen hè?
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:51 schreef Melting het volgende:
Ik weet niet hoe lang ik het volhoudt (kan een kwartier zijn, of een paar uur). Maar moet het toch weer eens proberen hè?
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
The return of Melting, daar moeten we bij zijn. Niks forceren he?
Gaat goed komen!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:56 schreef Melting het volgende:
Toch wel spannend. Zit nu gewoon te zweten alsof het de eerste keer is.
Gewoon beginnen met Oscar Harrisquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:56 schreef Melting het volgende:
Je bent aan het smeltenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:56 schreef Melting het volgende:
En had oma ook lekker gespeeld?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:07 schreef just me het volgende:
Heerlijke dag gehad in Plaswijckpark, zo leuk om te zien hoe de kabouters met elkaar spelen
Oma heeft vooral genotenquote:
Oh leukquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:07 schreef just me het volgende:
Heerlijke dag gehad in Plaswijckpark, zo leuk om te zien hoe de kabouters met elkaar spelen
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Zo, de 10 minuten met de groupies exclusief voor Melting zijn voorbij…
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Zo, de 10 minuten met de groupies exclusief voor Melting zijn voorbij…
Die staat hier uit…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:11 schreef livelink het volgende:
Ik heb me gisteren voor het eerst sinds jaren weer eens gemengd in een ONZ-topic. Dat heeft mijn naam in de berichtenbalk opgeleverd
Ik neem aan dat het positief wasquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:11 schreef livelink het volgende:
Ik heb me gisteren voor het eerst sinds jaren weer eens gemengd in een ONZ-topic. Dat heeft mijn naam in de berichtenbalk opgeleverd
Op een positieve manier?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:11 schreef livelink het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |