SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Jij hebt je eigen work-out dan al...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest me er wel toe zetten hoor. En ik ben 's ochtends wel actief soms met huishouden, maar een work-out hoeft voor mij dan niet
Zoiets qua 'uitvoering' en donderdag moet ik het monitoringskastje weer inleveren.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:10 schreef livelink het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij mobiele monitoring, MadMaster? Gaat die data dan direct naar het ziekenhuis of zo?
Houd je het het zelf nu extra bij, om te kunnen vergelijken ?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets qua 'uitvoering' en donderdag moet ik het monitoringskastje weer inleveren.
Dan lezen ze het uit en leggen ze dat naast mijn dagboek.
Volgende week worden dan de bevindingen met me besproken...
[ afbeelding ]
Ziet er best indrukwekkend uit, hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoiets qua 'uitvoering' en donderdag moet ik het monitoringskastje weer inleveren.
Dan lezen ze het uit en leggen ze dat naast mijn dagboek.
Volgende week worden dan de bevindingen met me besproken...
[ afbeelding ]
Ik heb een smartwatch en die houdt mijn hartslag ook al bij.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
Houd je het het zelf nu extra bij, om te kunnen vergelijken ?
Je merkt er niks van, het zit onder je kleding en ik had gisteren de hele bosschage op mijn borst al vast gekapt, want aan het verwijderen van die plakkers heb ik de vorige keer aardig wat zere plekken overgehouden...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ziet er best indrukwekkend uit, hoor.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je merkt er niks van, het zit onder je kleding en ik had gisteren de hele bosschage op mijn borst al vast gekapt, want aan het verwijderen van die plakkers heb ik de vorige keer aardig wat zere plekken overgehouden...
Is dat goed? Ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een smartwatch en die houdt mijn hartslag ook al bij.
Die is nu 90 BPM...
Ik weet niet wat voor lijm er aan die dingen zit, maar het plakt extreem goed aan je huid en alles daarop...quote:
goede lijm dusquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor lijm er aan die dingen zit, maar het plakt extreem goed aan je huid en alles daarop...
Normaal is het tussen de 60 en 100 in ruststand.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat goed? Ik heb eigenlijk geen idee.
quote:Normaal slaat je hart in een regelmatig tempo. Hoe hoog je hartslag is, hangt af van wat je aan het doen bent. Zo is de hartslag in rust lager dan wanneer je je inspant. Over het algemeen is de hartslag bij volwassenen in rust tussen de 60 en 100 slagen per minuut.
Ja, ik heb die ervaring nu ook een keer gehad. Zo'n waxbeurt doe je m.i. niet voor je hobby...quote:
Mw. MM heeft afgelopen week een smartwatch gekocht voor 29 euro bij Bol.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
De mijne was te hoog, dat was verontrustender dan de wat te hoge bloeddruk. Ik moet echt weer eens meten, ik vergeet dat steeds
Bizar dat dat allemaal kanquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:46 schreef MadMaster het volgende:
App op je telefoon houdt alles bij:
Functies
Stappenteller
Calorieënteller
Bloedzuurstofmeter
Hartslagmeter
Bloeddrukmeter
Slaapmonitoring
Berichten en oproepen meldingen
Afstandmeter
Alarm
Whatsapp, Facebook, Snapchat en Instagram meldingen.
Sport tracker
Ligt het aan mij of is dat niet belachelijk goedkoop? Niets voor mij trouwens. Ik moet dat allemaal niet weten. De tijd zou voor mij voldoende zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Deze dus:
[ afbeelding ]
https://www.bol.com/nl/nl(...)1/?s2a=#productTitle
Ja, ik geloofde het voor dat geld ook niet, maar we hebben het gecheckt met de normale bloedrukmeter en hartslag en het klopt echt. Er is een minimaal verschil, maar dat kan ook net moment zijn...quote:
Dat is idioot goedkoop.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dat niet belachelijk goedkoop? Niets voor mij trouwens. Ik moet dat allemaal niet weten. De tijd zou voor mij voldoende zijn.
Ik zou niet weten hoe alle metingen te beoordelenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dat niet belachelijk goedkoop? Niets voor mij trouwens. Ik moet dat allemaal niet weten. De tijd zou voor mij voldoende zijn.
Je stelt van te voren de gewenste boven- en onderwaarden in op basis van je leeftijd, geslacht, gewicht e.d. of op basis van je doktersvoorschriften en als je daar vanaf wijkt qua resultaat, dan krijg je een seintje. Simpel als wat...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe alle metingen te beoordelen
dus een kind kan de was doen!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je stelt van te voren de gewenste boven- en onderwaarden in op basis van je leeftijd, geslacht, gewicht e.d. of op basis van je doktersvoorschriften en als je daar vanaf wijkt qua resultaat, dan krijg je een seintje. Simpel als wat...
Maar kan je vervolgens ook je eigen hartslag en bloeddruk omlaag krijgen? That's the question.quote:
Je kunt misschien voor jezelf signaleren wanneer je hartslag en/of bloeddruk oploopt? Ik kan me voorstellen dat als ik me erg druk maak ik dan kan proberen "het" los te laten ?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar kan je vervolgens ook je eigen hartslag en bloeddruk omlaag krijgen? That's the question.
quote:
Meten is weten en als je niks weet, kan je er sowieso niks aan doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar kan je vervolgens ook je eigen hartslag en bloeddruk omlaag krijgen? That's the question.
Dat soort momentjes hebben we allemaal wel eens, zeker de aanwezigen hier...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:05 schreef just me het volgende:
Ik weet zeker dat mijn hartslag en bloeddruk vandaag omhoog geschoten zijn nadat Junior mij onterecht iets verweet
quote:20:00 : Max von Valentiner - End of Day
20:05 : Treisor Luke - Quasar
20:10 : Chrissy K, Delgado - Sampled Too Much (Feat. Chrissy K)
20:16 : San Miguel - Zeitlos
20:22 : Van Echelpoel - Ziet Em Duun (Regi & Lester Williams Remix)
20:24 : Minty - Useless Man (Boy George and Kinky Roland Latex Drips Remix)
20:27 : Minty - Useless Man (John Truelove Mix)
20:29 : Minty - Useless Man (The Grid Radio Edit)
20:31 : Quench - Dreams
20:36 : Josh Wink - Don't Laugh (Ovum Structured Mix)
20:42 : Lil Louis - French Kiss (Hallex.M Edit)
20:49 : Niels Van Gogh - Pulverturm (DJ Tomcraft Remix)
20:53 : Delerium - Silence (Airscape Remix)
21:01 : Changes - Angry God's (Tech Mix)
21:04 : Vinny Vincent & Harry Hash - The Siren (DJ Misjah Remix)
21:10 : Armand Van Helden - Witch Doctor (Original 12 Inch Mix)
21:15 : Public Energy - Three O' Three
21:18 : Plastic Boy - Twixt
21:23 : De Niro - Mind Of Man (Original Remastered Mix)
21:27 : The Silence - Raid On Trance
21:30 : ByPass - Zero Return
21:32 : Mr. Bruno Togni (Bobby Flexter & Marco Zanga) - After Hour (Hard Version)
21:38 : Push - Universal Nation (Tall Paul Remix)
21:42 : Spectre - Emotional Adventures
21:45 : George Vemag - Himalaya (Original Mix)
21:51 : Marco V vs Jens - Loops & Tings Relooped (Marco V Mix)
21:56 : Emmanuel Top - Acid Phase (Kai Tracid Club Remix)
22:00 : Mauro Picotto - Like This, Like That (Hi Gate Remix)
22:03 : DJ Transformer - Ecstasy (Original mix)
22:06 : Praga Khan - Injected With A Poison (K90 Remix)
Ok, niet helemaal mee eens. Ik heb mijn levensstijl nu ook aardig aangepast, zonder tussendoor meten of iets. Maar ik snap wel dat het voor de meeste mensen wel zo werkt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Meten is weten en als je niks weet, kan je er sowieso niks aan doen.
Andere levensstijl, ander voedsel, minder stress, meer rust e.d. doen wonderen.
En ik weet dat ik makkelijk praten heb, ik ben ook de man met de hamer tegen gekomen.![]()
Maar je bewust zijn van zaken is al een groot gewin...
Ai.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:05 schreef just me het volgende:
Ik weet zeker dat mijn hartslag en bloeddruk vandaag omhoog geschoten zijn nadat Junior mij onterecht iets verweet
Werd je ook wel boos? Onterechte verwijten zijn nooit leuk. Terechte ook niet trouwens, maar dat is toch anders.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:05 schreef just me het volgende:
Knap als het je zonderhulpmiddelen lukt, velen (ook ik) hebben wel een stok achter de deur nodig.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ok, niet helemaal mee eens. Ik heb mijn levensstijl nu ook aardig aangepast, zonder tussendoor meten of iets. Maar ik snap wel dat het voor de meeste mensen wel zo werkt.
Ik was zo verbouwereerd dat de tranen in mijn ogen sprongen en ik niets meer kon uitbrengen. Kabouter was er ook bij dus ik wilde het rustig houden, ik ga er zeker op terugkomen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Werd je ook wel boos? Onterechte verwijten zijn nooit leuk. Terechte ook niet trouwens, maar dat is toch anders.
Ik wil het eigenlijk juist helemaal niet weten.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Knap als je het zonderhulpmiddelen lukt, velen (ook ik) hebben wel een stok achter de deur nodig.
En ik wil weten hoe het met mijn lichaam is, daar heb ik geen mobiele monitoring van het ziekenhuis voor nodig...
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was zo verbouwereerd dat de tranen in mijn ogen sprongen en ik niets meer kon uitbrengen. Kabouter was er ook bij dus ik wilde het rustig houden, ik ga er zeker op terugkomen.
Je moet ook helemaal niks...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk juist helemaal niet weten.
Weet ik, ik voel ook geen druk of zo.quote:
Je hebt het zeer kalme begin gemist, ik bouw meestal van soft/langzaam naar wat steviger/sneller op.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:11 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster voor de muziek. Ontspannend vond ik het niet, wel lekker om naar te luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |