Hij hoort prima.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Komt allemaal goed ToT, je zou nog kunnen laten kijken of hij vocht achter de trommelvliezen heeft en daardoor wat minder goed/anders hoort. Hij is pienter genoeg.
Heeft ze van die joekels die ze moet optillen om het schoon te maken daaronder?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een vriendin van me zei ooit: met dit weer en deze zweettieten ga ik geen BH dragen. Ook al ziet het er niet zo mooi uit.
@:jerney is het met me eens
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Op mobiel gaat het inderdaad niet zo lekker....
@:paul haal even al mijn posts weg.
Waarom moet dat weg? (als ik vragen mag?)quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Op mobiel gaat het inderdaad niet zo lekker....
@:paul haal even al mijn posts weg.
dan zweet het nog meerquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een vriendin van me zei ooit: met dit weer en deze zweettieten ga ik geen BH dragen. Ook al ziet het er niet zo mooi uit.
Cup Gquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft ze van die joekels die ze moet optillen om het schoon te maken daaronder?
Talkpoeder helpt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zweet het nog meer
zeker met zo'n bos hout
Gaat goed hoor..met jou dan ?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe is het ermee verder? Nog leuke plannen deze zomer?
Vinden jullie dat zelf ook ?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze vinden dat hij een ontwikkelingsachterstand heeft en dat we hem verschillende materialen moeten laten voelen zoals ongekookte rijst en klei enzo, zodat hij aan dat soort dingen kan wennen.
Ondertussen komt hij met de waterpomptang aangezet, lippenstift, gooit hij snoeiafval in de vuilcontainer, gooit eht bankpasje van mijn vrouw weg (en is nu een jaar later nog steeds niet terug), sleept hij lege statiegeldflessen door de woonkamer enz enz enz. Hij eet gekookte rijst met zijn handjes en verpulvert rijstwafels en koekjes door de hele woonkamer.
Maar goed, binnenkort dus maar ongekookte rijst laten voelen.
Omdat Paul niet normaal kan lezen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Waarom moet dat weg? (als ik vragen mag?)
heb je op een gegeven moment van die klonten talkpoeder onder je tettenquote:
Zoals ik het uit jouw verhalen begrijp tikt hij niet de 'normale' boxen af die kinderen van zijn leeftijd 'horen' af te tikken.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, hij heeft wel een duidelijke taal-achterstand en met andere kinderen spelen lukt nog niet zo best; hij probeert subtiel contact te leggen, maar dat merken de andere kinderen niet op, of ze vinden dat niet leuk/stoer genoeg.
Hij is gewoon een super vrolijk, vrij kinds mannetje dat veel meer begrijpt dan wat veel mensen denken.
Zo denken ze ook dat hij niet uit zijn bekertje wil drinken "omdat hij het aan ons terug wil geven."
Ten eerste is hij gewend om uit een glas te drinken, en ten tweede houdt hij dat bekertje zo vast omdat hij wil proosten voor hij een slok neemt. Het is niet dat hij het terug wil geven!
Danny en zijn gezin werden bedreigt vanwege de zwarte Piet headers.Zo doende heeft hij ook besloten om de Zwarte Piet smilies te veranderen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bedreigt omdat dat zwarte piet smilies waren of omdat hij ze een enge kleur heeft gegeven?
Goffer.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je op een gegeven moment van die klonten talkpoeder onder je tetten
oja handig om ff te checken daar voor als je mijn belgische importbruidje wilt wordenquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:
hier gaat iets mis?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oja handig om ff te checken daar voor als je mijn belgische importbruidje wilt worden
Eronder.,voor de spenen heb je uierzalf.quote:
Dat is te triest voor woorden.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Danny en zijn gezin werden bedreigt vanwege de zwarte Piet headers.Zo doende heeft hij ook besloten om de Zwarte Piet smilies te veranderen.
Mijn jongste was ook wat laat met spreken en die begon soort van half Russisch te spreken (ik snapte het prima) die bleek dus vocht achter de trommelvliezen te hebben en moet buisjes.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij hoort prima.
Hij had net een dikke bolus gedraaid dus ik open de deur van de voorraadkast en zeg zijn naam, gevolgd door "luier!", en hij pakt de aankleedkussen uit de kast en gaat er op liggen!
Weet je wel waar ik op doelde?quote:
Ja de taalachterstand is wel een dingetje, maar verder is het heerlijk dat hij nog qua manieren van doen echt zo'n kleine dreumes is!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Gaat goed hoor..met jou dan ?
We willen eigenlijk wel wel even eruit. We zijn een beetje aan het rondkijken wat we precies willen.
En jullie ? Vakantie gepland?
[..]
Vinden jullie dat zelf ook ?
Zou dat de ontwikkeling moeten stimuleren? Allerlei materialen voelen?
Wat een boefje hoor. Haha. Handen vol hoor ik wel.
Iemand die filmpjes maakte van Utopia werd bedreigd door familie van bewoners.quote:
En dan maar hopen dat het niet ineens heel koud wordtquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Met hittegolven wil ik idd alleen een dun shirtje voor the girls.
gewoon filmen en aan hun laten zien...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de taalachterstand is wel een dingetje, maar verder is het heerlijk dat hij nog qua manieren van doen echt zo'n kleine dreumes is!Zo heerlijk ongeremd, onschuldig en ondeugend!
![]()
Ik zie niet in hoe materialen voelen dat zou kunnen veranderen, zeker niet omdat hij vrijwel alles in huis al zo'n 40 keer in handen heeft gehad, overal verstopt heeft, trots aan ons afgegeven heeft, of in de vuilnisbak of plee geflikkerd heeft!Laat hem dan maar eens wat ongekookte rijst of whatever voelen!
Neenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar moet ik ook maar eens gaan kijken. Sta jij er ook tussen als potentiële bruid?
Juist!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals ik het uit jouw verhalen begrijp tikt hij niet de 'normale' boxen af die kinderen van zijn leeftijd 'horen' af te tikken.
Natuurlijk kun je uit gedragingen op die leeftijd wel al conclusies trekken, maar niet alles
Niet leuk maar van dat volk verwacht je dat ook.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand die filmpjes maakte van Utopia werd bedreigd door familie van bewoners.
misschien als ik 45 benquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Die kan zijn eigen bruidjes vast wel regelen
is vooral pedagogisch gelulquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de taalachterstand is wel een dingetje, maar verder is het heerlijk dat hij nog qua manieren van doen echt zo'n kleine dreumes is!Zo heerlijk ongeremd, onschuldig en ondeugend!
![]()
Ik zie niet in hoe materialen voelen dat zou kunnen veranderen, zeker niet omdat hij vrijwel alles in huis al zo'n 40 keer in handen heeft gehad, overal verstopt heeft, trots aan ons afgegeven heeft, of in de vuilnisbak of plee geflikkerd heeft!Laat hem dan maar eens wat ongekookte rijst of whatever voelen!
Snap ik dat het nu even kijken, passen en meten is met wat jullie willen en handig is en zulks. Maar ik ben ervan overtuigd dat jullie daar vast en zeker uit gaan komen!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:33 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Gaat goed hoor..met jou dan ?
We willen eigenlijk wel wel even eruit. We zijn een beetje aan het rondkijken wat we precies willen.
En jullie ? Vakantie gepland?
[..]
Vinden jullie dat zelf ook ?
Zou dat de ontwikkeling moeten stimuleren? Allerlei materialen voelen?
Wat een boefje hoor. Haha. Handen vol hoor ik wel.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oja handig om ff te checken daar voor als je mijn belgische importbruidje wilt worden
kinderen deuken vanzelf wel uitquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist!
Sommige kenmerken LIJKEN wat op autisme te wijzen, maar vele ook absoluut weer niet.
Ze maakten zich ook enorm zorgen om dat hij niet huilt als hij zich stoot of valt.
Shit, hij zat net in een grote doos die hij ompleurde. Even een verschrikt kreetje, heel even een paniekerig geluidje omdat hij er ff niet meer uit kwam, en toen opkrabbelen en weglopen alsof er niets gebeurd was!
Mini-ToT kent een stuk of 15 verschillende woordjes. Ik denk dat zijn gehoor wel in orde is, maar het is idd wel iets om in gedachten te houden.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mijn jongste was ook wat laat met spreken en die begon soort van half Russisch te spreken (ik snapte het prima) die bleek dus vocht achter de trommelvliezen te hebben en moet buisjes.
Hij baalt al als de tyfus dat ik 'm ingehaald hebquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:33 schreef ToT het volgende:
mario loopt nog niet te klagen dat er geen punten meer te scoren zijn nu?
Jammer.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:37 schreef jerney het volgende:
[..]
Neen
En ik heb geleerd dat die verhaallijn van eigen kweek gebaseerd is op een echte schrijnende situatie die bij Jambers op tv is geweest.
Zie die mensen als timmerlieden. Alles is voor hun een spijkerquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
is vooral pedagogisch gelul
en zou er ook niet teveel mee doen
laat hem op zijn manier ontwikkelen
en als jullie je wel druk maken zou ik andere hulp inschakelen
Rambo kan nog wat van hem leren.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist!
Sommige kenmerken LIJKEN wat op autisme te wijzen, maar vele ook absoluut weer niet.
Ze maakten zich ook enorm zorgen om dat hij niet huilt als hij zich stoot of valt.
Shit, hij zat net in een grote doos die hij ompleurde. Even een verschrikt kreetje, heel even een paniekerig geluidje omdat hij er ff niet meer uit kwam, en toen opkrabbelen en weglopen alsof er niets gebeurd was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |