Wie is dat eigenlijk op je UIquote:
Nee dat klopt niet, ook wat flauw maar goed SC.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
@:phoenyx-god , klopt dit?? Zo ja, dm effe
Dank broer, even allemaal die dubbele SC TRenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:03 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet, ook wat flauw maar goed SC.
Wel een geniale TT, kijk zo kan het ook, in plaats van anderen af te branden jezelf een beetje extra boosten.
Ja nou weet ik nog niet wiequote:
oh, ff gegoogledquote:
@IceCreamSandwich @Naardegallemiezen check deze leugen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:03 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet, ook wat flauw maar goed SC.
Wel een geniale TT, kijk zo kan het ook, in plaats van anderen af te branden jezelf een beetje extra boosten.
Dit. Stalin mag wel, maar Antifa UI werd gelijk weggehaaldquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:09 schreef pferdfahrer het volgende:
Mensen d
[..]
Mensen die Stalin adoreren zijn mongoloide in de kop
wie is dat op jouw UIquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:09 schreef okselzweet het volgende:
[..]
@:icecreamsandwich @:naardegallemiezen check deze leugen.
Ben even de tuin stofzuigen, brbquote:
Harken? Waar? Sossaquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:15 schreef IceCreamSandwich het volgende:
[..]
Oke ff mijn woonkamer harken zie je zo
Mag inderdaad wel wat meer daadkracht getoond worden, de EU moet wat harder gaan zijn en autoriteit uitstralen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:58 schreef Makrelis het volgende:
Ik sta er achter. Opzouten met dat hongarije. EU-stemrecht intrekken. Daarna praten we verder. Een voorbeeld stellen.
Je bent zelf een slap aftreksel nepswa.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:23 schreef spinazieruiker het volgende:
Dit topic is een slap aftreksel van het goede topic
Gewoon nog alive and kicking hoorquote:Op woensdag 30 juni 2021 07:33 schreef spinazieruiker het volgende:
KLB SC is dood want deze is niet gereekst
Je vergeet dat ice-cream en Phoenix samen de lakens delen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:09 schreef okselzweet het volgende:
[..]
@:icecreamsandwich @:naardegallemiezen check deze leugen.
HARIBO WAAROM STEEK JIJ DIE ZAKMES IN MIJN RUG EN DIE ZAKLAMP VAN ALIEXPRESS IN MIJN OGEN IK BEN VERBLIND WAT MOET IK DOEN MENSEN VERRADEN MIJ MENSEN PRATEN IK BEN DEPRIquote:Op woensdag 30 juni 2021 08:30 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Je vergeet dat ice-cream en Phoenix samen de lakens delen.
Moet hij weten.quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:26 schreef IceCreamSandwich het volgende:
[..]
HARIBO WAAROM STEEK JIJ DIE ZAKMES IN MIJN RUG EN DIE ZAKLAMP VAN ALIEXPRESS IN MIJN OGEN IK BEN VERBLIND WAT MOET IK DOEN MENSEN VERRADEN MIJ MENSEN PRATEN IK BEN DEPRI
gelukkig heb ik mijn broeder @Mikeytt nog hij is de enige die overrblijft de rest zijn messenstekers en kontenlikkersquote:
MikeyttGOD kan je altijd op rekenenquote:Op woensdag 30 juni 2021 09:38 schreef IceCreamSandwich het volgende:
[..]
gelukkig heb ik mijn broeder @:mikeytt nog hij is de enige die overrblijft de rest zijn messenstekers en kontenlikkers
Moet jij wetenquote:Op woensdag 30 juni 2021 09:38 schreef IceCreamSandwich het volgende:
[..]
gelukkig heb ik mijn broeder @:mikeytt nog hij is de enige die overrblijft de rest zijn messenstekers en kontenlikkers
haribo maar wat weten wij nu eigenlijk enige dat ik weet is dat god ons geschapen heeft wij zijn onwetend altijd ruzie oorlog zo zijn mensen ik kan het niet meer aanquote:
en jij bent geen kontenlikker? je zit helemaal in phoenix zijn reet man.quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:26 schreef IceCreamSandwich het volgende:
[..]
HARIBO WAAROM STEEK JIJ DIE ZAKMES IN MIJN RUG EN DIE ZAKLAMP VAN ALIEXPRESS IN MIJN OGEN IK BEN VERBLIND WAT MOET IK DOEN MENSEN VERRADEN MIJ MENSEN PRATEN IK BEN DEPRI
ik ga je op blokkeer zettenquote:Op woensdag 30 juni 2021 10:03 schreef IceCreamSandwich het volgende:
bedankt dat je zoveel om me geeft haribo dat je me wil behoeden voor deze man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |