wie is dat op jouw UIquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:09 schreef okselzweet het volgende:
[..]
@:icecreamsandwich @:naardegallemiezen check deze leugen.
Ben even de tuin stofzuigen, brbquote:
Harken? Waar? Sossaquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:15 schreef IceCreamSandwich het volgende:
[..]
Oke ff mijn woonkamer harken zie je zo
Mag inderdaad wel wat meer daadkracht getoond worden, de EU moet wat harder gaan zijn en autoriteit uitstralen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:58 schreef Makrelis het volgende:
Ik sta er achter. Opzouten met dat hongarije. EU-stemrecht intrekken. Daarna praten we verder. Een voorbeeld stellen.
Je bent zelf een slap aftreksel nepswa.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:23 schreef spinazieruiker het volgende:
Dit topic is een slap aftreksel van het goede topic
Gewoon nog alive and kicking hoorquote:Op woensdag 30 juni 2021 07:33 schreef spinazieruiker het volgende:
KLB SC is dood want deze is niet gereekst
Je vergeet dat ice-cream en Phoenix samen de lakens delen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:09 schreef okselzweet het volgende:
[..]
@:icecreamsandwich @:naardegallemiezen check deze leugen.
HARIBO WAAROM STEEK JIJ DIE ZAKMES IN MIJN RUG EN DIE ZAKLAMP VAN ALIEXPRESS IN MIJN OGEN IK BEN VERBLIND WAT MOET IK DOEN MENSEN VERRADEN MIJ MENSEN PRATEN IK BEN DEPRIquote:Op woensdag 30 juni 2021 08:30 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Je vergeet dat ice-cream en Phoenix samen de lakens delen.
Moet hij weten.quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:26 schreef IceCreamSandwich het volgende:
[..]
HARIBO WAAROM STEEK JIJ DIE ZAKMES IN MIJN RUG EN DIE ZAKLAMP VAN ALIEXPRESS IN MIJN OGEN IK BEN VERBLIND WAT MOET IK DOEN MENSEN VERRADEN MIJ MENSEN PRATEN IK BEN DEPRI
gelukkig heb ik mijn broeder @Mikeytt nog hij is de enige die overrblijft de rest zijn messenstekers en kontenlikkersquote:
MikeyttGOD kan je altijd op rekenenquote:Op woensdag 30 juni 2021 09:38 schreef IceCreamSandwich het volgende:
[..]
gelukkig heb ik mijn broeder @:mikeytt nog hij is de enige die overrblijft de rest zijn messenstekers en kontenlikkers
Moet jij wetenquote:Op woensdag 30 juni 2021 09:38 schreef IceCreamSandwich het volgende:
[..]
gelukkig heb ik mijn broeder @:mikeytt nog hij is de enige die overrblijft de rest zijn messenstekers en kontenlikkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |