Met een taakstraf druk je deze jongens nog verder naar beneden, dat is onmenselijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:20 schreef Enchanter het volgende:
Die jongens zijn getraumatiseerd door verschrikkelijke gebeurtenissen in Afghanistan.
Je kan het ze niet kwalijk nemen ,een taakstrafje lijkt me wel op z'n plaats hier
Zal niet gebeuren bij een minderjarige dader hè.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:17 schreef kwiwi het volgende:
man man man.. opsluiten en sleutel wegflikkeren.
Als het mijn dochter zou zijn geweest, dan zou ik na hun vrijlating afmaken als schapen die halal geslacht worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:30 schreef Saekerhett het volgende:
Het zal je dochter wezen, wetende dat dat stuk varkensstront over een paar jaar weer fijn buiten loopt alsof er niets aan de hand is.
Ga aub 300 on their ass?quote:
Het is maar net hoe je het interpreteert maar in dit geval, speer er doorheen haha okay wacht dat klinkt nog steeds suggestief uh.. met gepast geweld buiten de grens houden? Ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:03 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ga aub 300 on their ass?
Uhm...wat betekent dat eigenlijk?
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:03 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ga aub 300 on their ass?
Uhm...wat betekent dat eigenlijk?
Helder. Bedankt voor het verduidelijken.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het interpreteert maar in dit geval, speer er doorheen haha okay wacht dat klinkt nog steeds suggestief uh.. met gepast geweld buiten de grens houden? Ja.
Het zal jouw bloedeigen dochter maar zijn die dit overkomt. Onbevatbare waanzin.quote:16-jarige en 18-jarige opgepakt in onderzoek naar moord op meisje (13) in Wenen: slachtoffer gedrogeerd en seksueel misbruikt.
Voorbijgangers troffen zaterdagochtend in een park in Wenen de stervende tiener bewusteloos aan al leunend tegen een boom. Reanimatie haalde niets uit. Volgens de autopsie kwam ze door verstikking om het leven.
De twee zouden de tiener hebben gedrogeerd en seksueel misbruikt.
Feit is dat haar lichaam talrijke kneuzingen en bloeduitstortingen vertoonde rond de nek en borsten. De twee zouden na het geweldsdelict in het appartement het meisje hebben gedumpt in het park.
De oudste van de twee heeft tot nu toe drie gerechtelijke veroordelingen op zijn naam staan, weet Kronen Zeitung. Hij kreeg deze voor drugshandel, bedreiging en een handgemeen. Na een voorwaardelijke vrijlating in augustus 2020 kwam hij vervroegd vrij.
Niks taakstraf. Vrijspraak en de schuld geven aan extreemrechts.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:20 schreef Enchanter het volgende:
Die jongens zijn getraumatiseerd door verschrikkelijke gebeurtenissen in Afghanistan.
Je kan het ze niet kwalijk nemen ,een taakstrafje lijkt me wel op z'n plaats hier
Maar ze eten geen varkensvleesquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:24 schreef Mrmime het volgende:
Waanzin. Dit soort gruwelijkheden op die leeftijd. Ik wilde ze beesten noemen, maar daar doe ik de beesten absoluut mee tekort. niet te beschrijven dit soort gruweldaden.
Kaag gaat er een mooie documentaire van maken denk ik, inclusief het dragen van een autogordelquote:Op donderdag 1 juli 2021 07:08 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
Weer een afschuewlijke misdaad die compleet vermijdbaar was.
En bedankt linksgekkies.
De Anschluss is in 1945 nietig verklaard.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:45 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Oorzaak en gevolg. Ongereguleerde immigratie leidt automatisch tot een toename van (extreem) geweld.
Wat zegt Merkel nu tegen de familie van de slachtoffers, wir haben es geschaft?
Er blijken dus nog meer cultuurverrijkers betrokken te zijn.quote:Derde verdachte opgepakt in zaak moord op 13-jarig meisje in Wenen
WENEN - De politie in Wenen heeft een derde verdachte gearresteerd naar aanleiding van de moord op een 13-jarig meisje. Daarnaast wordt internationaal gezocht naar een vierde verdachte. De vier worden ervan verdacht het meisje seksueel te hebben misbruikt en haar dood te hebben veroorzaakt.
Volgens politieonderzoek ging het meisje naar de woning van één van de verdachten. Daar werd ze gedrogeerd en misbruikt. Uit de autopsie blijkt dat het meisje is gestikt. Haar lichaam werd zaterdag gevonden in een woonwijk in Wenen. De tot nu toe gearresteerde personen komen uit Afghanistan en zijn 16, 18 en 25 jaar oud.
https://www.telegraaf.nl/(...)arig-meisje-in-wenen
Niks want die zijn al geëlimineerd uit de samenleving.quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:36 schreef Bart.Messen het volgende:
Wat is er mis met zulke tieners. Nu al beesten. Wat zal dat later dan wel niet worden als ze ouder zijn.
quote:
https://www.bbc.com/news/world-europe-42234585quote:A Swedish investigation into migrants claiming asylum as children suggests that three-quarters of those tested were over the age of 18.
Sweden's national forensic medicine agency checked the age of nearly 8,000 people and found that some 6,600 were 18 or over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Ja en dan hoop ik maar dat hun tbs iedere 2 jaar stilzwijgend wordt verlengt net zo lang tot ze levenslang daar vast ztten.quote:Op zondag 4 juli 2021 02:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niks want die zijn al geëlimineerd uit de samenleving.
Die krijgen via de rechtbank een stempel van idioot en gaan na hun straf een tbs traject in, tenminste als ze een goede rechter treffen.
Niet zo veel, want het was in Wenen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:45 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Wat zegt Merkel nu tegen de familie van de slachtoffers, wir haben es geschaft?
Dat maakt toch niet uit? Voor boosbangblankrechts is Merkel de Grote ImmigratieSatan van Europa. (Alleen als zelfs zij D66 niet de schuld kunnen geven natuurlijk)quote:
Helemaal niks te melden over een meisje van 13 die op een beestachtige wijze om het leven is gebracht, maar wel even je darmen komen legen met termen als "boosbangblankrechts" en 'Grote ImmigratieSatan', wat een vreselijke pisvlek ben je toch ook.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Voor boosbangblankrechts is Merkel de Grote ImmigratieSatan van Europa. (Alleen als zelfs zij D66 niet de schuld kunnen geven natuurlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Lord is extreem links. Kaliber MAO.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Helemaal niks te melden over een meisje van 13 die op een beestachtige wijze om het leven is gebracht, maar wel even je darmen komen legen met termen als "boosbangblankrechts" en 'Grote ImmigratieSatan', wat een vreselijke pisvlek ben je toch ook.
Reageert ie uiteraard nooit meer op, maar toch zo gek dat er steeds meer anti islam zijnquote:Op zondag 4 juli 2021 11:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Helemaal niks te melden over een meisje van 13 die op een beestachtige wijze om het leven is gebracht, maar wel even je darmen komen legen met termen als "boosbangblankrechts" en 'Grote ImmigratieSatan', wat een vreselijke pisvlek ben je toch ook.
Ik weet niet maar dit verhaal staat gewoon in de media hoorquote:Op zondag 11 juli 2021 10:51 schreef SpaceOddity het volgende:
Hier, kijk dan @:Starhopper @:Poopkite @:Momo nog meer vreemdelingenfobie en xenofobische haat;
[ twitter ]
Om deze vreemdelingenfobie en xenofobische haat tegen te gaan zijn dappere mensen het media bedrijf binnen gedrongen om te protesteren, want het benoemen van de roots van deze barbaarse meisjes-neukende-afslachtende arme immigranten is volgens hun ''stemmingmakerij''.
https://www.dumpert.nl/item/100004116_92058093
Bonus tip; lees het boek ''Prooi'' van Hirsi Ali. Uitgebreid, met bronnen, onderzoeken, cijfers en (persoonlijke) anekdotes over wat het effect is van het hier niet willen benoemen en aanpakken van een afwijkende cultuur waarin vrouwen als minderwaardig worden gezien, maar vaak zelfs als...prooi. Zoals Leoni. En hoe en waarom daar een taboe over hangt om dit te benoemen, omdat men bang is om voor racist, extreem rechts of ''vreemdelingenfoob'' uitgemaakt te worden.
Ga je mij nu elke keer taggen voor een nieuwsbericht over vluchtelingen? Tyf toch op zielig stukje mens. *voegt toe aan blokkeerlijst*quote:Op zondag 11 juli 2021 10:51 schreef SpaceOddity het volgende:
Hier, kijk dan @:Starhopper @:Poopkite @:Momo nog meer vreemdelingenfobie en xenofobische haat;
[ twitter ]
Om deze vreemdelingenfobie en xenofobische haat tegen te gaan zijn dappere mensen het media bedrijf binnen gedrongen om te protesteren, want het benoemen van de roots van deze barbaarse meisjes-neukende-afslachtende arme immigranten is volgens hun ''stemmingmakerij''.
https://www.dumpert.nl/item/100004116_92058093
Bonus tip; lees het boek ''Prooi'' van Hirsi Ali. Uitgebreid, met bronnen, onderzoeken, cijfers en (persoonlijke) anekdotes over wat het effect is van het hier niet willen benoemen en aanpakken van een afwijkende cultuur waarin vrouwen als minderwaardig worden gezien, maar vaak zelfs als...prooi. Zoals Leoni. En hoe en waarom daar een taboe over hangt om dit te benoemen, omdat men bang is om voor racist, extreem rechts of ''vreemdelingenfoob'' uitgemaakt te worden.
Ja heel irritantquote:Op zondag 11 juli 2021 10:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ga je mij nu elke keer taggen voor een nieuwsbericht over vluchtelingen? Tyf toch op zielig stukje mens. *voegt toe aan blokkeerlijst*
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:00 schreef Enchanter het volgende:
Extreem linkse gekkies vinden het niet kunnen dat de nationaliteit van de daders benoemd wordenEn dit is waarom extreemlinks de nieuwe fascistische dreiging is die met wortel en tak dient te moeten worden uitgeroeid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even kijken..quote:Op zondag 11 juli 2021 10:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik weet niet maar dit verhaal staat gewoon in de media hoor
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ijk-gewelddadig-dood
https://nos.nl/artikel/23(...)arig-meisje-in-wenen
https://www.ad.nl/buitenl(...)rig-meisje~a307c46e/
Ja doe maar. Lekker laf weer.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ga je mij nu elke keer taggen voor een nieuwsbericht over vluchtelingen? Tyf toch op zielig stukje mens. *voegt toe aan blokkeerlijst*
Ja, doe je uitspraken, beschuldigen, insinuaties dan komt men daar op terug. Zo werkt het.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |