quote:Op maandag 28 juni 2021 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want het is een artikel van VI, Pieter Zwart heeft al getweet dat het morgen uitkomt. Dat lijkt me wel betrouwbaar.
Ik heb het aan hem gevraagd.quote:
Bedankt!quote:Op maandag 28 juni 2021 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het aan hem gevraagd.
[ twitter ]
Hij heeft wat dingetjes van Fr12 hier gepostquote:Op maandag 28 juni 2021 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het aan hem gevraagd.
[ twitter ]
RIP @AFCNielsquote:
Ah, het had je al bereikt. Erg mooi.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:13 schreef Caland het volgende:
Boys
Terug van een onterecht bannetje
@:ggmm @:onlogisch @:paul @:lenny_leonard @:klummie
Wow heb je echt gemaildquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:13 schreef Caland het volgende:
Boys
Welkom terug.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:13 schreef Caland het volgende:
Boys
Dit zijn felle woorden.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Welkom terug.
Terecht dat je terug bent. Degene die die ban gaf mag zich KAPOT schamen.
Ik ben inderdaad niet thuis nuquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik dacht dat @:GGMM niet thuis was.
Was dat weer een leugen van GGMM?
Kijk hem mij serieus nemen danquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet thuis nu
Hoe weet je dat
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is scrummie
Er is niemand die scrummie serieus neemt
Ik heb gister ook pakketjes ontvangen. Dit even ter info.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 10:45 en 13:15
Zending is ontvangen door PostNL
Erg mooi.
@:ggmm @:scrummie @:tong80 @:nattekat @:miss_sly @:kyran
Lamp?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb gister ook pakketjes ontvangen. Dit even ter info.
Jammer dat Braddie geen tafelreviews doet.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg handig. Ik heb zelf ook een tafel en ik kan iedereen een tafel aanraden.
nee dat is een middelvinger voor deze mega slechte humor.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Is dat een tafelpoot op die foto of ben je blij om me te zien
Was een tafelpoot.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Is dat een tafelpoot op die foto of ben je blij om me te zien
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was een tafelpoot.
Scrummie was net op bezoek bij Berghuis en kon geen knuppel vinden dus dit voldeed.
Niet doen, dat soort aids moet je niet belonen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:48 schreef Scrummie het volgende:
Maar een like voor de moeite natuurlijk.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet doen, dat soort aids moet je niet belonen.
Deze ban was, net als al mijn vorige bans, dan ook zéér onterecht.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:58 schreef Zipportal het volgende:
@:lenny_leonard en de FOK influencer hebben zich even met de ban van @:Caland bemoeid.
Vrij.
Gewoon.
Gepost om 11:00:11quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze ban was, net als al mijn vorige bans, dan ook zéér onterecht.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gepost om 11:00:11
@:muskusboktor57 @:onlogisch
Heeft Senesi al een 'grappig' gifje gepost?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:43 schreef Caland het volgende:
Bryan Linssen is zonder iets te zeggen onze groepsapp uitgegaan.
JODEN LOPEN ALTIJD WEG
Zijn nummer kon ik niet ontcijferen helaas.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft Senesi al een 'grappig' gifje gepost?
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:25 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ont(...)rte-van-de-nl-league
niet gekliktquote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:25 schreef Scrummie het volgende:
Senesi gaat de appgroep ook binnenkort verlatenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft Senesi al een 'grappig' gifje gepost?
wel geklikt maar paywall dus hier heb ik helemaal niets aan maar ik las elders dat PSV en AZ Ajax armer willen maken dus geen goed planquote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:25 schreef Scrummie het volgende:
PSV is wanhopig.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel geklikt maar paywall dus hier heb ik helemaal niets aan maar ik las elders dat PSV en AZ Ajax armer willen maken dus geen goed plan
Één groot complot tegen Ajax.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel geklikt maar paywall dus hier heb ik helemaal niets aan maar ik las elders dat PSV en AZ Ajax armer willen maken dus geen goed plan
Lekker maatquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee hoor, twee witte puntjes met een plakje kipfilet
Ik zag vlug even wat langskomen ja, als ik thuis ben maar even lezenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
Het is weer genieten met alle berichten over de Eredivisie, Drank en Berghuis.
Ik kom nauwelijks aan het werk man. Het is echt smullen, met name de berichten over Drank en Eredivisie die over Berghuis vind ik om een of andere reden minder leukquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
Het is weer genieten met alle berichten over de Eredivisie, Drank en Berghuis.
jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:39 schreef 3rr0r het volgende:
Frank de Boer per direct weg als bondscoach van het Nederlands elftal
[ afbeelding ]
Bedoel je dat ze niets met een aangifte doen?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:00 schreef Oriente het volgende:
Mijn elektrische step van 3 weken oud is gejatuit de beveiligde en bewaakte fietsenstalling bij m'n werk zelfs. Dus die dief staat mooi op beeld, maar heb ik geen ene reet meer aan, blijkbaar zijn er een tijd terug ook al fietsen gejat en daar is ook niks meer van terechtgekomen.
Hoerentyfus.
Ik kan niet beoordelen of er iets met de vorigec aangiftes gedaan squote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedoel je dat ze niets met een aangifte doen?
Nee, maar heb je nu aangifte gedaan?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kan niet beoordelen of er iets met de vorigec aangiftes gedaan s
Ai, dat is wel erg klote.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:00 schreef Oriente het volgende:
Mijn elektrische step van 3 weken oud is gejatuit de beveiligde en bewaakte fietsenstalling bij m'n werk zelfs. Dus die dief staat mooi op beeld, maar heb ik geen ene reet meer aan, blijkbaar zijn er een tijd terug ook al fietsen gejat en daar is ook niks meer van terechtgekomen.
Hoerentyfus.
Ja onlinequote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, maar heb je nu aangifte gedaan?
Heb wel een fiets hoor. Maar ik heb 9 vrij zware operaties aan mijn reet gehad dus fietsen is soms wat kut. En ik heb geen rijbewijs. Dus dan is zo'n ding wel fijn. Maar goed, tis wat het isquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ai, dat is wel erg klote.Misschien kun je nu een normaal vervoersmiddel kopen?
Oh jeetje, dan snap ik het wel inderdaad. Mooi kut dan, hoop dat ze hem terugvinden!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb wel een fiets hoor. Maar ik heb 9 vrij zware operaties aan mijn reet gehad dus fietsen is soms wat kut. En ik heb geen rijbewijs. Dus dan is zo'n ding wel fijn. Maar goed, tis wat het is
Ja sorry voor de detailsquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh jeetje, dan snap ik het wel inderdaad. Mooi kut dan, hoop dat ze hem terugvinden!
Begrijpelijk, mensen die aan andermans spullen zitten verdienen een enkeltje naar de hel.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja sorry voor de detailsik ben een beetje over de zeik, dankjewel
Balen manquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:00 schreef Oriente het volgende:
Hoerentyfus.
daarom is inflatie het kwaadquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Begrijpelijk, mensen die aan andermans spullen zitten verdienen een enkeltje naar de hel.
hier zit een je moeder grapje inquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar die negen operaties aan je reet.
@:Oriente
ben jij ook zo'n jankleraar? of doe jij wel nog een beetje werreke vo da cheld?quote:
leon smooth operatorquote:Op woensdag 30 juni 2021 09:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
Ik moet altijd wel lachen om dit soort Tweets. Van die vrouwen die er matig uitzien maar een DM krijgen van een geile Boomer en dan vervolgens zielig gaan doen.
Hopend op veel reacties dat het echt niet kan dat iemand naar haar tieten kijkt en dat haar hoofd mooi is ofzo.
Internetgenot.
Haar kop staat er niet eens helemaal op, ze maakt zelf haar schnitt zichtbaar in de hoop dat een mooiboy in haar dm slide.quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
Ik moet altijd wel lachen om dit soort Tweets. Van die vrouwen die er matig uitzien maar een DM krijgen van een geile Boomer en dan vervolgens zielig gaan doen.
Hopend op veel reacties dat het echt niet kan dat iemand naar haar tieten kijkt en dat haar hoofd mooi is ofzo.
Internetgenot.
Sterktequote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:00 schreef Oriente het volgende:
Hoerentyfus.
Maar blijkbaar wel in staat om deze post te plaatsen.quote:
Ik post niet met m'n kin.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar blijkbaar wel in staat om deze post te plaatsen.
Zeer teleurstellend.
Onderzoek gedaan en niet akkoord bevonden.quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:34 schreef Oriente het volgende:
Dat is overigens niet eens een vrouw.
@:RamboDirk
haha ouwe baasquote:Op woensdag 30 juni 2021 11:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onderzoek gedaan en niet akkoord bevonden.
Deze vrouw gaat door het leven als:
[ afbeelding ]
Zij is vrij en openlijk actief op de socials en werkt als accountmanager (lees: verkoper aan de telefoon) bij een it bedrijf. De drang naar aandacht is haar niet vreemd, openlijk profileert ze zich als young urban professional en hippe moeder. Ze zal begin 40 zijn en de aftakeling lijkt ingezet.
De drang naar aandacht komt hoogstwaarschijnlijk voort uit een klein sociaal leven in de echte wereld. Ze zal een vervelend huppelkutterig karakter hebben en haar leefwereld bestaat uit kind 1 en 2. Het gaat alleen over Saksia, vrienden haken daarom af. Geen sociaal leven als gevolg en ze gaat dus veelal online.
Omdat ze van haar man eigenlijk niet echt meer nat wordt en ze stiekem wel aandacht wilt van mooi boys plaats ze voor haar doen een pikante foto. Uiteraard moet er even vermeld worden dat hier op reageert wordt. "Kijk ik lig nog in de markt hoor" Aandacht. aandacht.aandacht. Geen fijn mens, sorry.
Wanneer we kijken naar haar fysiek, dan is dit lastig te beoordelen. Al haar foto's bevatten wijde kleding of jurkjes. Dit vertelt mij dat dit niet al te best zal zijn.
Al met al is het niet te best en moeten we een pijnlijke conclusie trekken. Dit is gewoon geen vrouw. 3/10
De likes STROMEN BINNEN makker.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:13 schreef Oriente het volgende:
Caland heeft onlo even een heerlijke suckerpunch gegeven
Hier roddelen we niet.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:13 schreef Oriente het volgende:
Ik ga gelijk kijkenquote:Op woensdag 30 juni 2021 12:13 schreef Oriente het volgende:
Broodjes kipfilet maat?quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga gelijk kijken
En daarna gaan we lunchen!
Geniet ervan maatquote:Op woensdag 30 juni 2021 12:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Broodjes kipfilet maat?
Ik pak om 13:00 een stokbroodje met kipfilet, komkommer en tomaat van de foodtruck
Smakelijk!quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet ervan maat
Het wordt hier vandaag pindakaas!
Laat zien dan!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:05 schreef GGMM het volgende:
Boys
Vanaf nu kijk ik ook
Even een uurtje gesport zojuist
@:caland @:oriente @:onlogisch @:yvonne @:TheBradgeTV
HEB JIJ AL GESPORT JONGMENS?!quote:
Wat is er matig aan deze vrouw dan? Vind je bericht nogal mentaal beperkt en incel achtig overkomen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ twitter ]
Internetgenot.
Hallo poekelemoekeltje.quote:
Sow, MC-M deelt even uitquote:Op woensdag 30 juni 2021 12:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat is er matig aan deze vrouw dan? Vind je bericht nogal mentaal beperkt en incel achtig overkomen.
Gisteravond even de beentjes gesloopt, vanavond weer het bovenlichaampje molesteren. Ik hou je op de hoogte.quote:
Misschien kunnen we haar zo ver krijgen om een keer mee te doen met Haxball. Kun jij haar mooi uitleg geven over de vier fictieve zones!quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:53 schreef Scrummie het volgende:
Oh een rooie.
Ik ga even een meeting in!
Ben je al bij Kaufland geweest, zo nee: kijk even wat de coke zero kost?quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteravond even de beentjes gesloopt, vanavond weer het bovenlichaampje molesteren. Ik hou je op de hoogte.
So..y ik ho.. ... ni.. sle..te .. verb..nding .. rij nu d.. e.. t..nnel.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Misschien kunnen we haar zo ver krijgen om een keer mee te doen met Haxball. Kun jij haar mooi uitleg geven over de vier fictieve zones!
Veel plezier met je meeting. Ik ga vanavond lekker bij Happy Italy eten (of Vapiano, net waar plek is)quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
So..y ik ho.. ... ni.. sle..te .. verb..nding .. rij nu d.. e.. t..nnel.
(onderweg naar de meeting namelijk)
Libelle - vrouwtjequote:Op woensdag 30 juni 2021 12:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat is er matig aan deze vrouw dan? Vind je bericht nogal mentaal beperkt en incel achtig overkomen.
Ik had vorig weekend geen tijd en dit weekend al helemaal niet. Dus ik heb geen flauw idee lieverd.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je al bij Kaufland geweest, zo nee: kijk even wat de coke zero kost?
Meestal ergens tussen de 59 en 89 cent toch?quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je al bij Kaufland geweest, zo nee: kijk even wat de coke zero kost?
59 al tijden niet meer, gaat nu tussen de 89 en 1,09 voor anderhalve liter, daar rijd ik wel even voor naar Kleef, en voor de rest van lekkere dingetjesquote:Op woensdag 30 juni 2021 12:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Meestal ergens tussen de 59 en 89 cent toch?
59 cent wel voor Pepsi bij de Lidl maar je vroeg natuurlijk om coca colaquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
59 al tijden niet meer, gaat nu tussen de 89 en 1,09 voor anderhalve liter, daar rijd ik wel even voor naar Kleef, en voor de rest van lekkere dingetjes
En voor de meelezende dames: DM! Voor al je smeersels en plaksels, goedkoper dan Kruidvat met z'n Hazeskutjongoranjesmoel ( dat moest er even uit)
Jawohl, die einige Tolle ganz geile Coca-Colaquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:03 schreef MCH het volgende:
[..]
59 cent wel voor Pepsi bij de Lidl maar je vroeg natuurlijk om coca cola
Zero ist keine ganz geile Coca-Cola, dat is gewoon surrogaat van het echte werkquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jawohl, die einige Tolle ganz geile Coca-Cola
Nein, ich denke dass er kein suiker in zit dus is het beterderder.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zero ist keine ganz geile Coca-Cola, dat is gewoon surrogaat van het echte werk
Keurige review, jij moet voor hookers forum werken. Oh wacht.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onderzoek gedaan en niet akkoord bevonden.
Deze vrouw gaat door het leven als:
[ afbeelding ]
Zij is vrij en openlijk actief op de socials en werkt als accountmanager (lees: verkoper aan de telefoon) bij een it bedrijf. De drang naar aandacht is haar niet vreemd, openlijk profileert ze zich als young urban professional en hippe moeder. Ze zal begin 40 zijn en de aftakeling lijkt ingezet.
De drang naar aandacht komt hoogstwaarschijnlijk voort uit een klein sociaal leven in de echte wereld. Ze zal een vervelend huppelkutterig karakter hebben en haar leefwereld bestaat uit kind 1 en 2. Het gaat alleen over Saksia, vrienden haken daarom af. Geen sociaal leven als gevolg en ze gaat dus veelal online.
Omdat ze van haar man eigenlijk niet echt meer nat wordt en ze stiekem wel aandacht wilt van mooi boys plaats ze voor haar doen een pikante foto. Uiteraard moet er even vermeld worden dat hier op reageert wordt. "Kijk ik lig nog in de markt hoor" Aandacht. aandacht.aandacht. Geen fijn mens, sorry.
Wanneer we kijken naar haar fysiek, dan is dit lastig te beoordelen. Al haar foto's bevatten wijde kleding of jurkjes. Dit vertelt mij dat dit niet al te best zal zijn.
Al met al is het niet te best en moeten we een pijnlijke conclusie trekken. Dit is gewoon geen vrouw. 3/10
Ik heb nu lunch dus ik ga nu kijken!quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:13 schreef Oriente het volgende:
Gohquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:04 schreef KingRoland het volgende:
Weet niet eens wat een sucker punch is
quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Bedenk me net dat ik al meer dan 14 weken geen kapsalon op heb.
@:AFCNiels
Ik heb liever dat je normaal blijft doen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:16 schreef onlogisch het volgende:
Overnight oats met zaden, kaneel en blauwe bessen hier.
Zo nog een bakje kwark
Je kunt die dingen ook trainen. Als je het even googelt dan kom je er denk ik al genoeg tegen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:48 schreef Caland het volgende:
Jongens
Ik moet binnenkort een assesment afleggen en met name op het abstract redeneren scoor ik volgens mij altijd redelijk slecht. Iemand tips hoe je dat nog een beetje kan upgraden in korte tijd?
https://assess.ly/nl/abst(...)7BOyopBoCpIgQAvD_BwEquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:48 schreef Caland het volgende:
Jongens
Ik moet binnenkort een assesment afleggen en met name op het abstract redeneren scoor ik volgens mij altijd redelijk slecht. Iemand tips hoe je dat nog een beetje kan upgraden in korte tijd?
Ja dat had ik ook wel gevonden, maar ik dacht wellicht heeft men hier nog andere tips en/of inzichten.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt die dingen ook trainen. Als je het even googelt dan kom je er denk ik al genoeg tegen.
Geen big 4 voor jouquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:48 schreef Caland het volgende:
Jongens
Dat soort assesments moet je voor de big 4 ook altijd doen in de 1e ronde.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:48 schreef Caland het volgende:
Jongens
Is wel voor een functie in Rotterdamquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen big 4 voor jou
@:kingroland
Bij mij gaan die dingen altijd wel goed en ik ben niet zo streberig dat ik er me er dan verder nog in verdiep.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook wel gevonden, maar ik dacht wellicht heeft men hier nog andere tips en/of inzichten.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:12 schreef onlogisch het volgende:
https://www.123test.nl/ab(...)IEGSNOTOJZY&version=
Je uitslag op de abstract redeneren test
Je had 9 van de 10 vragen goed.
Conclusie ; @:Caland heeft problemen met figuurtjes.
Oh, dat is de link van de eerste keer dat ik die test deed. Ik vond 7 van de 10 wat magertjes dus deed ik hem snel nog een keerquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Als ik op het linkje klik, dan staat er dit:
Je had 7 van de 10 vragen goed.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, dat is de link van de eerste keer dat ik die test deed. Ik vond 7 van de 10 wat magertjes dus deed ik hem snel nog een keer
quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, dat is de link van de eerste keer dat ik die test deed. Ik vond 7 van de 10 wat magertjes dus deed ik hem snel nog een keer
Ik had het al gezienquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch zakt gigantisch door de mand.
Het begint nu wel erg pijnlijke vormen aan te nemen
@:ggmm @:muskusboktor57
Hahahaquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lulloquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@kingroland.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lullo
@:Caland succes! ik kan je niet helpen, wel voor je bidden. @:KingRoland.
Nee dit kan echt niet @onlogischquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Als ik op het linkje klik, dan staat er dit:
Je had 7 van de 10 vragen goed.
Dit is best leukquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://assess.ly/nl/abst(...)7BOyopBoCpIgQAvD_BwE
Gelachen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet je gewoon kunnen. Of oefenen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat soort assesments moet je voor de big 4 ook altijd doen in de 1e ronde.
@:monkyyy kan jij hem helpen?
Ik begrijp je vraag nietquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:48 schreef Caland het volgende:
Jongens
Zeg dat welquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:11 schreef Coco het volgende:
Morgen nog 1 dag en dan weekend.
Maar wat een dramaweek.
Dit is geil.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:15 schreef MC-M het volgende:
Ik lig nu even in bad. Flink verkouden namelijk.
Mietje.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:15 schreef MC-M het volgende:
Zo begint het natuurlijkquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:15 schreef MC-M het volgende:
Tijd om je testament op te maken.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:15 schreef MC-M het volgende:
Lekker, zelf gekookt?quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:25 schreef tong80 het volgende:
Kiprol, bloemkool en gebakken aardappeltjes.
Tuurlijk.quote:
Heb zelf ook altijd een hekel gehad aan performale intelligentie tests maar in principe is veel oefenen zodat je de patronen gaat herkennen gewoon de beste manier om het te trainen. Meestal krijg je natuurlijk gewoon van die reeksen met figuurtjes waarbij je eigenlijk zo snel mogelijk moet noteren:quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:48 schreef Caland het volgende:
Jongens
Ben benieuwd. De van Gogh interviews waren destijds al geweldig.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Pakketje moet vrijdag bij je zijn.
Zit ook nog een verrassing in.
soortgelijke assements/opdrachten opzoeken en dat onderdeel oefenen, met google erbij in eerste instantie (of de antwoorden)quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:48 schreef Caland het volgende:
Jongens
Dat is een bekende test! @onlogisch heeft deze ook gedaan. Zie: VBL / [VBL SC #7936] Negersexquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:50 schreef aTypisch het volgende:
https://www.123test.nl/abstract-redeneren/
eerste google hit
ik heb wat te doen vanavond
onlogisch kan echt niet logisch nadenken thoquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is een bekende test! @:onlogisch heeft deze ook gedaan. Zie: VBL / [VBL SC #7936] Negersex
Dat ga ik zo etenquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:onlogisch moet het lekker bij de fibonacci sequence houden.
Had nog een order gedaan met festival essentials, komt de brief vandaag binnen is de inhoud geplunderd. Ik ben WOESTquote:Op woensdag 30 juni 2021 18:49 schreef aTypisch het volgende:
oh en wat truffels scoren ofzo, even dat abstracte vermogen een boost geven een weekje van te voren
@onlogisch denkt hier inmiddels heel anders over.quote:
Dan moet je dus terugtrekken en niet forceren. Anders krijg aambeien en kun je vegen tot je ons weegt. Je drol is dan gewoon nog niet zover.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:08 schreef Caland het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je het gevoel hebt te moeten schijten maar dat hij op de pot dan alleen maar kopjes aan het geven is
Zeer vervelend
@onlogisch is nu bij Pizza toppings aan het kijken wat dit is.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:onlogisch moet het lekker bij de fibonacci sequence houden.
Als zelfs je stront moeizaam is geeft dat toch een heldere kijk op iemands karakter.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dan moet je dus terugtrekken en niet forceren. Anders krijg aambeien en kun je vegen tot je ons weegt. Je drol is dan gewoon nog niet zover.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had nog een order gedaan met festival essentials, komt de brief vandaag binnen is de inhoud geplunderd. Ik ben WOEST
Erg mooiquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:27 schreef 3rr0r het volgende:
Viezerik Bill Cosby komt vrij, fouten in proces.
Saindgodquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
throwback naar @:saind die voor 100 BTC aan snats heeft gekocht ooit
Goede tip.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dan moet je dus terugtrekken en niet forceren. Anders krijg aambeien en kun je vegen tot je ons weegt. Je drol is dan gewoon nog niet zover.
Hij wordt node gemist.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Saindgod
Dan zou ik ook alcoholist worden
oh ik ben vies dikquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:17 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens @:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:paul
Even dat bovenlichaampje gesloopt en een kort cardiosessietje er achteraan geknald
quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:09 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:oriente @:caland @:yvonne @:jojoortje @:onlogisch
quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:09 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
Tyf op met deze act joh, debiel.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:09 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
Sow hallo zeg, heerlijk maatquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tyf op met deze act joh, debiel.
Wow lennyquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kalm maatje.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben je een boek aan het schrijven ofzoquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:17 schreef onlogisch het volgende:
Last breath gekeken.
Mijn review in één woord ; Adembenemend. 9/10
Eigenlijk een 7/10 maar dit is de 2e keer dat ik 'm zie
Leuke review want gelachen maar dit kan wel een stuk korter de volgende keer.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:17 schreef onlogisch het volgende:
Last breath gekeken.
Mijn review in één woord ; Adembenemend. 9/10
Eigenlijk een 7/10 maar dit is de 2e keer dat ik 'm zie
ik heb al 4 jaar dezelfde smartphonequote:Op woensdag 30 juni 2021 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Nieuwe phone is binnen boys. Wederom voor OnePlus gegaan want goed bevallen. Had eigenlijk voor de iPhone 12 willen gaan maar geen zin om alles weer over te zetten naar apple. Gr. L_L.
Ik krijg iedere 2 jaar een nieuwe van de baas.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb al 4 jaar dezelfde smartphone
(lol)
ik ben al even eigen baas, dan zal dat het zijnquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik krijg iedere 2 jaar een nieuwe van de baas.
Ik heb in de drie jaar dat ik eigen baas ben al drie telefoons gekocht. 1 voor mijn vrouw, 1 voor mijn dochter en 1 voor mij pa.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben al even eigen baas, dan zal dat het zijn
ik heb laatst wel een paar bitcoin miners gekocht, vind ik leuker dan telefoontjesquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb in de drie jaar dat ik eigen baas ben al drie telefoons gekocht. 1 voor mijn vrouw, 1 voor mijn dochter en 1 voor mij pa.
Xinomies? @onlogischquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb in de drie jaar dat ik eigen baas ben al drie telefoons gekocht. 1 voor mijn vrouw, 1 voor mijn dochter en 1 voor mij pa.
Ik gebruik nog steeds mijn iPhone X, ik zag tot de 11 geen reden tot updaten. Maar met die nieuwe stalen zijkanten ga ik denk ik wel de 13 halen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb al 4 jaar dezelfde smartphone
(lol)
wat heb je er aan?quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik gebruik nog steeds mijn iPhone X, ik zag tot de 11 geen reden tot updaten. Maar met die nieuwe stalen zijkanten ga ik denk ik wel de 13 halen.
Niks, gewoon voor het design, vind die zijkanten gewoon beter en lekkerder zitten. Dat is de enige feature.quote:
Jij vindt bitcoinminers leuk, iemand anders vindt de nieuwe iPhone leuk. C'est ca Typisch, c'est ca.quote:
same here, die 12 vind ik ook wel mooi, doet een beetje aan de 5 denken wat ik eigenlijk de mooiste vond, dus het wordt geen 12S maar een 13 in september?quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik gebruik nog steeds mijn iPhone X, ik zag tot de 11 geen reden tot updaten. Maar met die nieuwe stalen zijkanten ga ik denk ik wel de 13 halen.
Nog maar maandjes en haal ik dat.
Lekker hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:09 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
Kom je daar met je stoere step naar de priklocatie.quote:
kom 1v1 rambo dan ik sloop jequote:Op donderdag 1 juli 2021 11:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Kom je daar met je stoere step naar de priklocatie.
Oh wacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |