abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 juni 2021 @ 14:02:46 #1
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200107914
Of eigenlijk: het grote Frank de Boer had geen bondscoach mogen worden topic.


Frank de Boer, door de kenners ook wel Drank en Frons genoemd. We kennen allemaal die foto wel waarop hij vier schalen vasthoudt en er eentje krom is. Op basis daarvan is de beste man ook bondscoach geworden. Maar toch mag hij wat mij betreft opkanjeren. Waarom? Dat ga ik nu eens heel mooi uitleggen.



Lekker foebelle
Frank is vier keer kampioen geworden in de Eredivisie. Kanttekening: met Ajax. Dat lukt iedere debiel, met name omdat Feyenoord een parodie op een voetbalclub is en dat terwijl Feyenoord PSV voorbij is op alle fronten. Frank werd kampioen met echt Frank de Boer-voetbal. Dat is in de praktijk zaaddodend tikkie breed tikkie terug-voetbal waarbij Ajax in de ogen van Frank "domineerde" als ze meer dan 50% balbezit hadden en dat gebeurde meestal wel. De meeste Ajacieden zullen Frank liever niet weerzien bij Ajax ondanks de resultaten en dat komt door het spel want dat was niet om aan te zien. Dat soort voetbal speelt Frank overal en dat gaat hij dus ook met Oranje doen. Onder andere daarom heb ik niets met het huidige Oranje en zo zullen er wel meer mensen over denken. Laten we vooral niet vergeten dat Frank in zijn laatste jaar bij Ajax ook kampioen had moeten worden maar op de laatste speeldag gelijkspeelde tegen de Graafschap of all places.


Worst manager in Premier League history
Eigenlijk is het al belachelijk dat Frank bondscoach werd. Na Ajax (laatste seizoen: 2015-2016) heeft Frank helemaal niets gepresteerd en deed wat iedere mislukte trainer doet: naar Amerika gaan waar een voetbalcompetitie gespeeld wordt die niemand serieus neemt (zie ook: Jaap Stam). Bij Inter hield Frank het drie maanden vol en bij het Kristallen Paleis werd Frank na zeven wedstrijden al ontslagen. Bij Atlanta United (wie?) werd hij na één seizoen en vijf wedstrijden ontslagen. Zo'n beetje de enige trainer die het in de afgelopen jaren slechter deed is Mario Been. Mario wordt nu terecht alleen nog maar ingezet als testbeeld bij ESPN omdat geen club hem nog wil hebben. Ondanks dat is Frank bondscoach geworden nadat Koeman een clausule in zijn contract had laten zetten waarmee hij weg kon als Barcelona zou bellen (en dat deed Barcelona).

Dat Oranje bijvoorbeeld een Nations League finale speelde en zich plaatste voor het komende EK was onder Koeman, niet onder de Boer (dit even ter info). Op 23 september 2020 werd De Boer aangesteld als bondscoach van het Nederlands elftal. De Boer gaat gewoon weer falen op het kerona-EK en dat terwijl hij de helft van de wedstrijden thuis speelt in de Arena. De Boer is bondscoach geworden omdat hij direct beschikbaar was op dat moment en de spelersgroep hem wel oké vond. De spelersgroep wilde bijvoorbeeld geen Van Gaal want die heeft een te grote bek. Maar onder ome Louis werd Oranje wel derde op het WK in Beljoe Horizontje met de op papier slechtste verdediging ooit. Frank is dus bondscoach omdat hij geen lastige man is maar naar zijn prestaties wordt niet gekeken. Erg vreemd.

De Boer is een saaie man. De Boer speelt kutvoetbal. De Boer is bijna overal gefaald. De Boer hep een Ajaxbril (schijnt). De Boer is de nieuwe Danny Blind. Deze man gaat niet zorgen voor een leuke sfeer waarbij we met z'n allen weer Jup Holland Jup of zoiets gaan zingen. Nederland is niet helemaal oranje.

Daarnaast maakt Frank zich totaal belachelijk door de Baab mee te nemen in plaats van Wout "wappie" Weghorst. Want, dat geef ik je op een briefje, doet Frank gewoon.



Maar ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen, met het balbezit voor Frank de Boer. Nou, ik niet dus.


:T
pi_200107939
Hij moet meteen ontslag indienen, ipv 'er een aantal weken over denken'

Zo lang heeft Oranje niet tot de volgende wk kwalificatiewedstrijd.

En weer n team dat Frank compleet de vernieling in heeft geholpen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 28 juni 2021 @ 14:06:06 #3
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_200107944
quote:
18s.gif Op maandag 28 juni 2021 13:05 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ja dat zit er natuurlijk gewoon aan te komen.
Zou me niks verbazen inderdaad als het weer gewoon 2014-2015 all over again wordt, alleen heet Guus Hiddink nu Frank de Boer en is de tegenstander niet IJsland maar Noorwegen.
pi_200107957
quote:
Twee jaar geleden in de finale van de Nations League, nu eruit in de achtste finale van het EK. Met een systeem dat niet paste, matig voetbal en geen enkele tegenstander van formaat. Als Frank de Boer straks zijn functioneren evalueert, kan de KNVB maar één conclusie trekken: het werkt niet.
https://www.vi.nl/pro/de-(...)choten-onder-de-boer
  User die overal opduikt 2022 maandag 28 juni 2021 @ 14:16:39 #5
186611 Haags
pi_200108095
quote:
De KNVB laat hem eerst nog even de kwalificatiereeks voor het WK '22 gruwelijk verneuken en dan pas is de maat vol.
Zonder wrijving geen glans
  maandag 28 juni 2021 @ 14:19:06 #6
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200108127
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het gaat meer om ruggengraat dan intelligentie. Als je een bondscoach aanstelt die niet vriendjes is met de pers en niet de pers laat meebeslissen over de opstelling dan krijg je twee jaar lang een bak stront over je heen, een nog grotere bak stront als het toernooi niks wordt, en als het toernooi een grandioos succes wordt dan wachten ze even met de bak stront. Die rioolratten, dat laffe achterbakse volk met hun valse praatjes, die moet je trotseren. Dat is kut maar het moet wel, het is een bond, het vereist ouderwetse plichtsbetrachting.
Dat klopt natuurlijk zeker. Het is een gebrek aan durf, ook om tegen dat zeer zwakke sportjournalistiekwereldje in te gaan. Wat dat betreft vond ik de aanstelling van Danny Blind door Bert van Oostveen niet eens heel gek. Van Oostveen heeft gewoon een aantal gesprekken met Blind over voetbal gevoerd en vond hem goede ideeen hebben. Toen heeft hij bedacht om Blind met Hiddink mee te laten lopen en te wennen om hem daarna zelfstandig bondscoach te laten worden. Daar zat in ieder geval een visie achter en Van Oostveen stelde zich accountable op.

quote:
Wat betreft het gebrek aan beleid wat betreft het binnenhalen van spelers geef ik je voor dat deel gelijk. Maar anderzijds kun je ook redeneren dat het een eer is, en dat de KNVB niet bij spelers die zijn opgegroeid in Nederland en topvoetballer zijn geworden dankzij Nederlandse veldjes en Nederlandse vrijwilligers moet gaan bedelen met het argument dat ze zich voor Nederland beter in de kijker kunnen spelen en zo meer kunnen verdienen. Het moet wel graag of niet zijn. Ik vind het belachelijk dat je voor een ander land kiest en wat mij betreft doe je het de rest van je leven dan maar zonder Nederlandse nationaliteit.
Dit werkt natuurlijk in de praktijk wat anders. Bij Marokkaanse spelers staat er al enorm veel druk op om voor Marokko te kiezen. Desondanks kozen Ziyech en Ihattaren bijvoorbeeld voor het Nederlands Elftal maar worden vervolgens straal genegeerd in plaats van opgesteld zodat je ze vastlegt. Datzelfde geldt nu voor Pascal Struijk, een linksbenige centrale verdediger van 1m90 die uit twee Nederlandse ouders toevallig in Belgie geboren werd. Die is benaderd om zich te laten naturaliseren maar heeft aangegeven in eerste instantie het liefst voor Nederland uit te komen en wordt vervolgens straal genegeerd omdat iedereen bij de KNVB vergeet dat Van Dijk en De Vrij tegen de dertig aanlopen en Timber, Botman en Teze totaal onbewezen zijn.

Dat Ziyech, de enige echt creatieve aanvallende speler die Nederland de laatste 15 jaar heeft voortgebracht genegeerd is, is te bezopen maar dat men daar niets van leert is helemaal bizar.

quote:
Een ander structureel probleem is de ondervertegenwoordiging van autochtone spelers. Blijkbaar zijn er te weinig autochtone jongetjes die op voetbal gaan en blijven voetballen. Met een grotere vijver heb je meer vissen om te vangen.
Ik vermoed dat dat komt doordat allochtone jongens meer op straat voetballen en daardoor meer uren maken. Autochtonen komen door via het 'reguliere' teamverband maar aangezien de jeugdopleiding in Nederland ver achter is gaan lopen op de ons omringende landen komt daar bijna niets uit voort.
We have always been at war with Eastasia.
pi_200108164
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:16 schreef Haags het volgende:

[..]

De KNVB laat hem eerst nog even de kwalificatiereeks voor het WK '22 gruwelijk verneuken en dan pas is de maat vol.
Dan kan de rest zo mee met Frank.
pi_200108365
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:19 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dat klopt natuurlijk zeker. Het is een gebrek aan durf, ook om tegen dat zeer zwakke sportjournalistiekwereldje in te gaan. Wat dat betreft vond ik de aanstelling van Danny Blind door Bert van Oostveen niet eens heel gek. Van Oostveen heeft gewoon een aantal gesprekken met Blind over voetbal gevoerd en vond hem goede ideeen hebben. Toen heeft hij bedacht om Blind met Hiddink mee te laten lopen en te wennen om hem daarna zelfstandig bondscoach te laten worden. Daar zat in ieder geval een visie achter en Van Oostveen stelde zich accountable op.
Dat soort constructies zijn bij voorbaat ongelukkig. Dat vond ik niet zo'n goede keuze maar ik vond Blind eigenlijk niet zo heel slecht. Er ging veel mis maar hij liet ook zien hoe je met mindere spelers toch snelle gevaarlijke aanvallen kan maken. Het probleem was meer Hiddink die zich zo nodig tegen Van Gaal moest afzetten. Dat soort dingen spelen ook altijd in het Nederlands voetbal, zeker toen Cruijff er nog was.

quote:
Dit werkt natuurlijk in de praktijk wat anders. Bij Marokkaanse spelers staat er al enorm veel druk op om voor Marokko te kiezen.
Daar kun je ook op antwoorden met het Nederlands elftal is de hoogste eer, anders blijf je een B-voetballer Gewoon ophouden met die keuze respecteren. Je laat je beinvloeden door je familie, je gaat voor een zwakker team, je gaat voor een land waarin je waarschijnlijk nooit topvoetballer was geworden, je bent een loser. Ik vind niet dat Marokkaanse spelers trots moeten zijn dat ze door Nederland als speler geaccepteerd worden of zo, maar dit is weer het andere uiterste. Gewoon als elke andere Nederlander is het een grote eer, punt.

quote:
Desondanks kozen Ziyech en Ihattaren bijvoorbeeld voor het Nederlands Elftal maar worden vervolgens straal genegeerd in plaats van opgesteld zodat je ze vastlegt. Datzelfde geldt nu voor Pascal Struijk, een linksbenige centrale verdediger van 1m90 die uit twee Nederlandse ouders toevallig in Belgie geboren werd. Die is benaderd om zich te laten naturaliseren maar heeft aangegeven in eerste instantie het liefst voor Nederland uit te komen en wordt vervolgens straal genegeerd omdat iedereen bij de KNVB vergeet dat Van Dijk en De Vrij tegen de dertig aanlopen en Timber, Botman en Teze totaal onbewezen zijn.
Het liefst? Wil hij voor Nederland uitkomen of niet? Stuur die man een brief, wij hebben begrepen dat u over de Nederlandse nationaliteit beschikt, wellicht dat het de bondscoach behaagt u een keer op te roepen voor het Nederlands elftal en daarom zouden wij graag bevestigd zien dat u inderdaad van de Nederlandse nationaliteit bent. Uiteraard zult u een eventuele oproep gewoon af moeten wachten zoals elke Nederlandse voetballer.

Je ziet dus het het bij Ihattaran fout gaat doordat hij overgehaald moet worden. Veel te vroeg geselecteerd. Ik snap best dat zo'n Marrokaan het zichzelf makkelijker maakt tov zijn familie en de Marokkaanse gemeenschap door te doen alsof het een moeilijke keuze was, maar eigenlijk zou de reactie moeten zijn 'Een moeilijke keuze? Pfff, graag of niet hoor. Ik zou het ook helemaal niet raar vinden dat elke Marokkaanse speler die voor Marokko kiest elke week wordt uitgefloten.

quote:
Dat Ziyech, de enige echt creatieve aanvallende speler die Nederland de laatste 15 jaar heeft voortgebracht genegeerd is, is te bezopen maar dat men daar niets van leert is helemaal bizar.
Het is natuurlijk in alles een heel erg Nederlandse voetballer, dat maakt de hele kwestie zo pijnlijk.

quote:
Ik vermoed dat dat komt doordat allochtone jongens meer op straat voetballen en daardoor meer uren maken. Autochtonen komen door via het 'reguliere' teamverband maar aangezien de jeugdopleiding in Nederland ver achter is gaan lopen op de ons omringende landen komt daar bijna niets uit voort.
Ja, maar misschien heeft ook te maken met gemeenten die liever basketbalveldjes aanleggen of zo. Nederland heeft een lange traditie van de straat om te spelen en te voetballen en wellicht is die op veel plekken tanende.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 28 juni 2021 @ 14:44:12 #9
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200108428
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:16 schreef Haags het volgende:

[..]

De KNVB laat hem eerst nog even de kwalificatiereeks voor het WK '22 gruwelijk verneuken en dan pas is de maat vol.
Qatar moet je toch ook niet heen willen, 1 De Boer daar is al genoeg
pi_200108491
quote:
Na de Nations League begon het verval overigens al, laatste jaar onder Koeman was ook niet om aan te gluren.
Hopelijk een buitenlandse coach die Oranje gaat coachen, Nederlandse toptrainers zijn helaas uitgestorven.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_200108496
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

Qatar moet je toch ook niet heen willen, 1 De Boer daar is al genoeg
Nou, ik zou het niet erg vinden als Frank daar ook binnenkort coach wordt :)
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  maandag 28 juni 2021 @ 14:50:45 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_200108543
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_200108615
quote:
81s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:50 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Het andere oranje ;)
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_200108870
Doe die Duitser maar van Vitesse of Heracles, iig iemand zonder banden met Ajax, Feyenoord, PSV of whatever.

Een frisse wind moet er gaan waaien.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_200108957
De spelers hebben er veel inbreng dit keer en Wijnaldum wil graag Ten Cate en nu heeft hij zijn zin. Die saboteerde de boel duidelijk en het zijn toch ook gewoon een stel verwende miljonairs. De donkere spelers gaan het bepalen en de blanken hebben te luisteren. Dus laat Henk Ten Cate maar komen. De straatvechter...
pi_200109170
Zodra het op het veld niet loopt, is de Boer niet in staat om wijzigingen door te voeren waardoor hij de wedstrijd naar z'n hand kan zetten.

Als ze nu met de Boer doorgaan, zijn ze echt niet meer serieus te nemen
pi_200109261
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 14:47 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Na de Nations League begon het verval overigens al, laatste jaar onder Koeman was ook niet om aan te gluren.
Hopelijk een buitenlandse coach die Oranje gaat coachen, Nederlandse toptrainers zijn helaas uitgestorven.
Uitwedstrijden tegen Noord-Ierland en Bosnië waren veelzeggend. Daar zag je al dat dit Oranje niets klaarspeelt tegen een matige stugge tegenstander.
  maandag 28 juni 2021 @ 15:44:05 #18
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_200109265
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 15:22 schreef Remco2021 het volgende:
De spelers hebben er veel inbreng dit keer en Wijnaldum wil graag Ten Cate en nu heeft hij zijn zin. Die saboteerde de boel duidelijk en het zijn toch ook gewoon een stel verwende miljonairs. De donkere spelers gaan het bepalen en de blanken hebben te luisteren. Dus laat Henk Ten Cate maar komen. De straatvechter...
Je zegt dus dat Wijnaldum gisteren slecht speelde omdat hij racistisch was naar de Boer en hem saboteerde omdat hij een donkere trainer wil hebben

Dat is wel een heel goede analyse, bravo
Makkelijk tweede.
  maandag 28 juni 2021 @ 15:47:35 #19
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_200109311
Ik ben het wel met Weltschmerz eens dat er minder gekeken moet worden naar wie de goedkeuring van het journaille kan wegdragen. Je ziet gewoon dat veel analisten vooral coaches/wedstrijden beoordelen op hoe zij vinden dat het had moeten gaan, wie er had moeten spelen, etcetera. Meer scorebordjournalistiek, minder principekwesties over 3-5-2 of 4-3-3. Sowieso een non-discussie, ik kom niet uit de jaren '70 en dat hele Hollandse school/totaalvoetbal gezeik kan me gestolen worden. Dat er een voortdurende discussie over Donyell Malen gevoerd moet worden, met als hoogtepunt de basisplaats voor Donyell in een wedstrijd die vervolgens verloren gaat, geeft alweer aan dat je een coach wil die de journalisten en meningenmensen de deur wijst en zijn eigen plan trekt.

Dat het zoals Weltschmerz zegt ook ligt aan de huidskleur en de genetische zuiverheid van de voetballers, nee, ik ben natuurlijk geen racist, dus dat vind ik dan weer niet. Het ligt ook niet aan het gebrek aan voetbalveldjes, iedereen die wel eens verder komt in het leven dan fulmineren tegen de overheid vanaf zijn zolderkamer weet dat het land bezaaid ligt met die dingen.
  maandag 28 juni 2021 @ 15:48:15 #20
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_200109323
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 07:34 schreef Bugno3 het volgende:
"Jaa, ik wilde eigenlijk Weghorst brengen voor Malen, maar toen gingen we 4-4-1 spelen en daarom bracht ik Promes"

@:PowerLoungen

Graag jouw reactie op dit stukje analyse.
https://i.gyazo.com/f4d3ef4066cb96cac4bd5ab87e9f2754.mp4
RED ONS HENNIEGOD
pi_200109331
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 15:22 schreef Remco2021 het volgende:
De spelers hebben er veel inbreng dit keer en Wijnaldum wil graag Ten Cate en nu heeft hij zijn zin. Die saboteerde de boel duidelijk en het zijn toch ook gewoon een stel verwende miljonairs. De donkere spelers gaan het bepalen en de blanken hebben te luisteren. Dus laat Henk Ten Cate maar komen. De straatvechter...
Misschien kan Geert Wilders wat bijbeunen en Oranje gaan coachen. Dat zal ze leren !
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 28 juni 2021 @ 15:52:11 #22
131800 Tarado
capô de fusca
  maandag 28 juni 2021 @ 15:55:15 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_200109428
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 15:22 schreef Remco2021 het volgende:
De spelers hebben er veel inbreng dit keer en Wijnaldum wil graag Ten Cate en nu heeft hij zijn zin. Die saboteerde de boel duidelijk en het zijn toch ook gewoon een stel verwende miljonairs. De donkere spelers gaan het bepalen en de rd tegeblanken hebben te luisteren. Dus laat Henk Ten Cate maar komen. De straatvechter...
Gekleurd tegen blank is zo 1980. :O
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 28 juni 2021 @ 16:00:29 #24
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200109495
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 15:38 schreef michiel_merk het volgende:
Zodra het op het veld niet loopt, is de Boer niet in staat om wijzigingen door te voeren waardoor hij de wedstrijd naar z'n hand kan zetten.

Als ze nu met de Boer doorgaan, zijn ze echt niet meer serieus te nemen
Er valt weinig te wijzigen. Je hebt Memphis, Wijnaldum, De Jong, De Ligt en De Vrij en wanneer vier van die vijf niet thuisgeven dan houdt het wel een beetje op.
We have always been at war with Eastasia.
pi_200109496
Danny Blind was een ramp, even een EK en WK missen door die flapdrol tegen tegenstanders van FC Bal op Het Dak.
Frank de Boer is iets beter, maar niet veel, tegen Oekranie ging het net goed, maar het blijven vasthouden aan een systeem waar het elftal niet op ingespeeld is niet slim, het blijven vasthouden aan spelers die geen bal raken(Depay, de Roon) is ook niet slim, met een Depay niet in vorm speel je met 10 man, is gewoon een ergenis, wil alle corners en vrije trappen opeisen en het is allemaal niks.
Dan het meenemen van bepaalde spelers, Veltman, en vooral Promes, die laatste krijgt zelfs nog een hoofdrol in de wedstrijd tegen Tsjechie, geen bal goed geraakt!
Bezig zijn met randzaken, het gedoe met Cillisen, allemaal erg onproffesioneel.

Het is gewoon niks, een uitstraling van een zak aardappelen, en dan nog dit presteren, weg ermee
  maandag 28 juni 2021 @ 16:09:01 #26
8369 speknek
Another day another slay
pi_200109638
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 15:22 schreef Remco2021 het volgende:
De spelers hebben er veel inbreng dit keer en Wijnaldum wil graag Ten Cate en nu heeft hij zijn zin. Die saboteerde de boel duidelijk en het zijn toch ook gewoon een stel verwende miljonairs. De donkere spelers gaan het bepalen en de blanken hebben te luisteren. Dus laat Henk Ten Cate maar komen. De straatvechter...
Wijnaldum saboteerde duidelijk de boel door topscorer te zijn :').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 28 juni 2021 @ 16:12:44 #27
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200109687
Ff 2 maanden wachten en Koeman is terug. Die liet het Nederlands elftal iig strijden en aanvallen. Ben ook blij als Van Dijk weer terug is. Nu eens kappen met de slechtste stofzuiger ooit: De Roon. Heb hem niets zien stofzuigen, dus dan liever een voetballende middenvelder.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 28 juni 2021 @ 16:14:40 #28
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200109715
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Wijnaldum saboteerde duidelijk de boel door topscorer te zijn :').
Idd, sommige users laten hun onderbuik bij alles de vrije loop.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 28 juni 2021 @ 16:16:45 #29
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_200109755
Het zou sowieso toch al fijn zijn als er een nieuwe trainer komt, die ook even de bezem er doorheen haalt. Stoppen met Promes, Veltman, Stekelenburg en dat soort middelmaat in je selectie. Terug gaat naar 4-3-3 en durft te voetballen zonder 'nuttige' De Roon.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 28 juni 2021 @ 16:20:42 #30
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200109815
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:12 schreef Vis1980 het volgende:
Ff 2 maanden wachten en Koeman is terug. Die liet het Nederlands elftal iig strijden en aanvallen. Ben ook blij als Van Dijk weer terug is. Nu eens kappen met de slechtste stofzuiger ooit: De Roon. Heb hem niets zien stofzuigen, dus dan liever een voetballende middenvelder.
Het probleem is alleen een beetje dat je met Blind zat die het verdedigend enorm moeilijk had, het hele toernooi. Van Aanholt staat er blijkbaar voor de gezelligheid en Dumfries is achterin altijd weg en doorgaans net op tijd terug om zijn eigen man op te vangen. Dat betekent dus dat je in de tegenstoot eigenlijk met 2 (rest)verdedigers speelt: De Ligt en De Vrij.

De combo Blind-De Jong faalde gister trouwens enorm zwaar. Het hele idee was dat je daarmee lekker aan voetballen toe zou komen en je onder de druk uit zou kunnen voetballen maar gister, uitgerekend tegen een tegenstander die vrij hoog druk zette gaven die alletwee totaal niet thuis en roeide Stekelenburg ten langen leste dan maar de bal naar voren.
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 28 juni 2021 @ 16:21:02 #31
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_200109818
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:16 schreef satecl het volgende:
Het zou sowieso toch al fijn zijn als er een nieuwe trainer komt, die ook even de bezem er doorheen haalt. Stoppen met Promes, Veltman, Stekelenburg en dat soort middelmaat in je selectie. Terug gaat naar 4-3-3 en durft te voetballen zonder 'nuttige' De Roon.
Aan de andere kant zat er in elke selectie van Oranje ooit wel ergens middelmaat, dat hou je toch wel bij nationale teams in een klein land.
Oh.
  maandag 28 juni 2021 @ 16:29:31 #32
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200109964
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:16 schreef satecl het volgende:
Het zou sowieso toch al fijn zijn als er een nieuwe trainer komt, die ook even de bezem er doorheen haalt. Stoppen met Promes, Veltman, Stekelenburg en dat soort middelmaat in je selectie. Terug gaat naar 4-3-3 en durft te voetballen zonder 'nuttige' De Roon.
Had hij anderen opgeroepen dan had je kunnen klagen over El Ghazi, Stengs en Cillessen.
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 28 juni 2021 @ 16:34:45 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200110017
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:16 schreef satecl het volgende:
Het zou sowieso toch al fijn zijn als er een nieuwe trainer komt, die ook even de bezem er doorheen haalt. Stoppen met Promes, Veltman, Stekelenburg en dat soort middelmaat in je selectie. Terug gaat naar 4-3-3 en durft te voetballen zonder 'nuttige' De Roon.
Stoppen met middelmaat, dan moet je wel spelers hebben die daar bovenuit steken en dat is nu net het probleem, wie is er thuis gelaten die het verschil had kunnen maken?

En 4-3-3 is maar een beginopstelling, het gaat er ook om hoe je het invult, als blijkt dat je alleen op rechts een wingback hebt kan je beter op links wat anders doen en bijvoorbeeld Blind via die plek het middenveld in laten komen zodat die meer als een libero voor een 3 mans verdediging komt te spelen.

De enige prijs die NL won was met 4-4-2, ik hoor er niemand over klagen.
  maandag 28 juni 2021 @ 16:34:56 #34
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_200110021
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:29 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Had hij anderen opgeroepen dan had je kunnen klagen over El Ghazi, Stengs en Cillessen.
Bijlow, je gaat toch niet zo'n keeper van Feyenoord op het hoogste toneel laten spelen - dixit bijna alle journalisten.
pi_200110039
Zitten jullie nou te kankeren op de bondscoach. Hele elftal is kut. Als je kampioen wilt worden met de door de media gelouterde Depay, dan is heel NL blind. Wat een over het paard getild figuur zeg. En het gaat naar Barcelona. Daar geloven ze nog in de kranten.
Over 100 jaar weet niemand het meer
  maandag 28 juni 2021 @ 16:37:45 #36
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200110048
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:34 schreef VoMy het volgende:

[..]

Bijlow, je gaat toch niet zo'n keeper van Feyenoord op het hoogste toneel laten spelen - dixit bijna alle journalisten.
Cillessen of Bijlow is nog een andere discussie, maar Bijlow is natuurlijk wel een stuk beter dan die kettingrokende opa die in zijn ‘hoogtijdagen’ al overal flopte.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200110081
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Cillessen of Bijlow is nog een andere discussie, maar Bijlow is natuurlijk wel een stuk beter dan die kettingrokende opa die in zijn ‘hoogtijdagen’ al overal flopte.
Het erge is nog dat Bijlow nu niet beter is dan Stekelenburg.

Het is bijzonder armoedig qua keepers.
  maandag 28 juni 2021 @ 16:42:31 #38
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_200110085
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

Stoppen met middelmaat, dan moet je wel spelers hebben die daar bovenuit steken en dat is nu net het probleem, wie is er thuis gelaten die het verschil had kunnen maken?

En 4-3-3 is maar een beginopstelling, het gaat er ook om hoe je het invult, als blijkt dat je alleen op rechts een wingback hebt kan je beter op links wat anders doen en bijvoorbeeld Blind via die plek het middenveld in laten komen zodat die meer als een libero voor een 3 mans verdediging komt te spelen.

De enige prijs die NL won was met 4-4-2, ik hoor er niemand over klagen.
Ik had liever Gakpo gezien i.p.v. Promes. Blijkbaar staat Promes hoger in de pikorde. Net als een rokende veteraan op doel staat dit geen goede redding heeft verricht.

Maar je hebt helemaal gelijk hoor. In elke selectie zit middelmaat. En het systeem/coach heeft het dit toernooi verkloot.

- Snel andere trainer
- Snel weer 4-3-3
- Cillessen of eventueel Bijlow in t doel
- De Roon eruit voor een voetballende middenvelder (Gravenbergh)
- 2 buitenspelers.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 28 juni 2021 @ 16:42:56 #39
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_200110090
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:42 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Het erge is nog dat Bijlow nu niet beter is dan Stekelenburg.

Het is bijzonder armoedig qua keepers.
Moest lachen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_200110105
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:20 schreef -XOR- het volgende:

[..]

De combo Blind-De Jong faalde gister trouwens enorm zwaar. Het hele idee was dat je daarmee lekker aan voetballen toe zou komen en je onder de druk uit zou kunnen voetballen maar gister, uitgerekend tegen een tegenstander die vrij hoog druk zette gaven die alletwee totaal niet thuis en roeide Stekelenburg ten langen leste dan maar de bal naar voren.
Het was ook een probleem dat als de bal bij Stekelenburg was er telkens nul beweging bij Oranje was.

En het is weer een typische FdB kronkel. Tegenstander zet hoog druk, oh ja, dan spelen we maar de lange bal vanuit de keeper. Zonder target man. Beschamend.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  maandag 28 juni 2021 @ 16:43:54 #41
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200110111
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:42 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Het erge is nog dat Bijlow nu niet beter is dan Stekelenburg.
Mwah, die gaat toch wel iets sneller naar de hoek. Stekelenburg kan echt niet meer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 28 juni 2021 @ 16:44:32 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200110120
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Cillessen of Bijlow is nog een andere discussie, maar Bijlow is natuurlijk wel een stuk beter dan die kettingrokende opa die in zijn ‘hoogtijdagen’ al overal flopte.
ik hoop echt dat hij dat gaat worden maar op basis van wat hij tot nu toe heeft laten zien is dat gewoon onzin
pi_200110127
quote:
10s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Mwah, die gaat toch wel iets sneller naar de hoek. Stekelenburg kan echt niet meer.
Misschien, vind ze allebei echt helemaal niks.
Cil is ook een naar schooljongetje, dat is dan onze 1e keeper normaal.
pi_200110131
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik hoop echt dat hij dat gaat worden maar op basis van wat hij tot nu toe heeft laten zien is dat gewoon onzin
Dat mag jij vinden, gelukkig denken mensen met verstand er iets anders over.

(zoals ik dus bijvoorbeeld)
  maandag 28 juni 2021 @ 16:47:28 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200110149
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden, gelukkig denken mensen met verstand er iets anders over.

(zoals ik dus bijvoorbeeld)
:D ondertussen vaker geblesseerd dan de man van glas uit Bedum
pi_200110168
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

Stoppen met middelmaat, dan moet je wel spelers hebben die daar bovenuit steken en dat is nu net het probleem, wie is er thuis gelaten die het verschil had kunnen maken?
Klopt. Maar we moeten wel stoppen met het vieren van de middelmaat. Laten we niet vergeten dat dit het land is waar Marco Borsato meedoet voor de grootste Nederlander ooit, Rutte wordt geroemd om zijn leiderschap en Frank de Boer bondscoach kan worden.

Het probleem is dat Depay kan denken dat hij een mentaal sterke topspeler is. Dat Wijnaldum zich een leider binnen en buiten het veld voelt. Dat Dumfries de beste speler kan zijn. Het moest eerst heel slecht gaan voordat ze doorhadden dat ze er bij gebrek aan kwaliteit extra veel voor moesten doen, vooral mentaal en qua teamspel, om zodra het weer even goed ging ze alweer deden alsof ze een goede generatie vormen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 28 juni 2021 @ 17:08:27 #47
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_200110391
Zie hier wel veel onzin voorbij komen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 28 juni 2021 @ 17:13:42 #48
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_200110489
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 06:50 schreef TLC het volgende:

[..]

Frank de Boer 2.0, kan er ook geen kut van
Heeft met Feyenoord dingen bereikt die frank de boer niet gelukt was.

Zit hem ook in de details verder.
Bijlow had waarschijnlijk gekeept ipv van Stekelenburg dat was dit toernooi al beter maar ook kijkend naar de toekomst.

Had waarschijnlijk ook wel el ghazi of stengs meegenomen ipv van Promes.

Berghuis had waarschijnlijk meer gespeeld en werd meer op waarde geschat dan nu bij Frank de Boer.

Heeft volgens mij iets meer krediet bij de huidige generatie internationals en had die geintjes met Karsdorp El Ghazi en Cillessen niet op deze manier gedaan omdat Gio juist heel sociaal is met dat soort dingen.

En had Depay gewoon wel gewisseld net als dat hij Kuyt gewoon er naast zette tijdens het kampioenschap jaar van Feyenoord.

Gio zomaar wegzetten als de boer 2.0 en zelfde pak zelfde veren omdat het generatie genoten zijn gaat nergens over.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_200110833
Henk Ten Cate god _O_
pi_200110844
Bijlow is nou typisch zo'n speler die steeds beter wordt als ie niet speelt. Als je serieus denkt dat welke bondscoach dan ook een jonge keeper zonder interlandervaring en/of internationale ervaring op topniveau, die bovendien niet uitblinkt door buitengewone prestaties bij zijn club en door kenners als absoluut toptalent wordt gezien, eerste keeper maakt op een eindtoernooi dan leef je in een droomwereld.

Ik zeg overigens niet dat Bijlow een slechte keeper is, maar kom op nou zeg.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_200110948
Ibi is woest!
  maandag 28 juni 2021 @ 17:33:45 #52
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200110960
Frank de Boer moest dit doen, Depay deed dat verkeerd.

Over 20 jaar, wanneer we tegen Liechtenstein en Kosovo in groep Z van de Nations league spelen is iedereen er eindelijk achter waaraan het ligt. We spelen met middelmatige spelers onder een middelmatige coach die zijn voortgekomen uit een angstige, gedateerde, naar binnen gekeerde, anti-intellectuele voetbalcultuur.

20 jaar amper tot geen fatsoenlijke creatieve spelers opgeleid, ieder risico moet altijd uit het spel. We staan 16e op de FIFA ranglijst, the Guardian schatte ons vooraf al als op 5 na slechtste land van dit toernooi in. De vorige 2 toernooien gemist en alle zeilen bij moeten zetten voor de komende WK-kwalificatie. Echt waar, dit is geen toeval, dit is het resultaat van twee decennia heel slecht bezig zijn, en dat ligt in basis niet aan Memphis en ook niet aan De Boer.
We have always been at war with Eastasia.
pi_200110966
quote:
9s.gif Op maandag 28 juni 2021 17:27 schreef Poepz0r het volgende:
Henk Ten Cate god _O_
Henk ten Cate heeft in 2009 voor het laatst een serieuze buitenlandse club getraind, en dat was Panathinaikos.

Daarna was het geld scheppen in het buitenland en kwam hij in Nederland niet verder dan Sparta.
pi_200110995
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 17:33 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Henk ten Cate heeft in 2009 voor het laatst een serieuze buitenlandse club getraind, en dat was Panathinaikos.

Daarna was het geld scheppen in het buitenland en kwam hij in Nederland niet verder dan Sparta.
Ja leuk. Was wel de man van het Barca succes, niet Rijkaard. Deed het zeer goed met Ajax en NAC etc. Vergeet ook niet dat hij eigenlijk eerste keus was he alvorens ze De Boer hadden aangesteld ;) Maar HTC was geen vriendjes met de bobotjes van de KNVB.
  maandag 28 juni 2021 @ 17:40:04 #55
15600 BB-King
Long live the King!
pi_200111078
KNVB moet gewoon tegen Frank de Boer zeggen dat hij stapje terug moet nemen.
Vervolgens Louis van Gaal aannemen om die wereldbeker over een jaar binnen te slepen.
Met een beetje geluk is Ronald Koeman dan ontslagen bij Barcelona en kan hij het overnemen.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_200111491
quote:
9s.gif Op maandag 28 juni 2021 17:35 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja leuk. Was wel de man van het Barca succes, niet Rijkaard. Deed het zeer goed met Ajax en NAC etc. Vergeet ook niet dat hij eigenlijk eerste keus was he alvorens ze De Boer hadden aangesteld ;) Maar HTC was geen vriendjes met de bobotjes van de KNVB.
Hij was assistent bij Barcelona, bovendien hebben ze daar zulke goede spelers dat succes ook niet zo wonderbaarlijk is.
pi_200111496
KNVB moet eens uit durven kijken naar een buitenlandse trainer.

En anders Van Gaal als tussenpaus, in afwachting van een Koeman, Bosz of Ten Hag.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200111513
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:05 schreef KoosVogels het volgende:
KNVB moet eens uit durven kijken naar een buitenlandse trainer.

En anders Van Gaal als tussenpaus, in afwachting van een Koeman, Bosz of Ten Hag.
Van Gaal is niet het niveau tussenpaus, die wil het toernooi zelf ook doen.
pi_200111521
quote:
9s.gif Op maandag 28 juni 2021 17:35 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja leuk. Was wel de man van het Barca succes, niet Rijkaard. Deed het zeer goed met Ajax en NAC etc. Vergeet ook niet dat hij eigenlijk eerste keus was he alvorens ze De Boer hadden aangesteld ;) Maar HTC was geen vriendjes met de bobotjes van de KNVB.
Wat heeft hij bij Ajax precies gepresteerd?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200111535
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Van Gaal is niet het niveau tussenpaus, die wil het toernooi zelf ook doen.
Tussenpaus tot na het WK in Qatar. Dat is al over anderhalf jaar.

Ga in de tussentijd uitkijken naar een trainer voor de periode daarna.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 28 juni 2021 @ 18:10:03 #61
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200111552
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Van Gaal is niet het niveau tussenpaus, die wil het toernooi zelf ook doen.
VaN gAaL... Alle fatsoenlijke landen lachen ons uit. Liever Sjors Ultee
We have always been at war with Eastasia.
pi_200111568
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:05 schreef KoosVogels het volgende:
KNVB moet eens uit durven kijken naar een buitenlandse trainer.

En anders Van Gaal als tussenpaus, in afwachting van een Koeman, Bosz of Ten Hag.
Die maken van middelmatige (aanvallende) spelers wel topspelers ?
Dat De Boer er niet veel van kan is duidelijk maar ook onder Koeman was het zijn laatste jaar bij Oranje al huilen met de pet op.
Bosz en vooral Ten Hag zou ik prima vinden maar die moeten ook roeien met de riemen die ze hebben.
Zijn ook beide niet beschikbaar voorlopig, Koeman wel binnenkort maar hoop niet dat ze daar intrappen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_200111652
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:11 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Die maken van middelmatige (aanvallende) spelers wel topspelers ?
Dat De Boer er niet veel van kan is duidelijk maar ook onder Koeman was het zijn laatste jaar bij Oranje al huilen met de pet op.
Bosz en vooral Ten Hag zou ik prima vinden maar die moeten ook roeien met de riemen die ze hebben.
Zijn ook beide niet beschikbaar voorlopig, Koeman wel binnenkort maar hoop niet dat ze daar intrappen.
Ben persoonlijk helemaal niet zo negatief over deze lichting. Veel jongens kunnen nog veel beter worden en ook bij Jong Oranje lopen spelers met potentie rond.

Een bondscoach kan spelers ook niet 'top' maken - daarvoor werken ze te kort met die gasten. Dat is de taak van clubtrainers.

De bondscoach moet een team smeden dat staat als een huis.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 28 juni 2021 @ 18:19:58 #64
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200111699
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ben persoonlijk helemaal niet zo negatief over deze lichting. Veel jongens kunnen nog veel beter worden en ook bij Jong Oranje lopen spelers met potentie rond.

Een bondscoach kan spelers ook niet 'top' maken - daarvoor werken ze te kort met die gasten. Dat is de taak van clubtrainers.

De bondscoach moet een team smeden dat staat als een huis.
Het is allemaal middelmaat.

Verder Van Gaal :')

Het best bekeken voetbalprogramma van dit land is VI, daar recyclen ze nu al 5 jaar hun grappen, waarschijnlijk komt de goegemeente hier daarom niet verder dan het recyclen van oude bondscoaches.

De voetbalcultuur in dit land is zwakzinning.
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 28 juni 2021 @ 18:21:46 #65
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_200111778
Rot nou eens met ten Cate. Waarom die naam steeds valt is me echt een raadsel.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_200111795
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ben persoonlijk helemaal niet zo negatief over deze lichting. Veel jongens kunnen nog veel beter worden en ook bij Jong Oranje lopen spelers met potentie rond.

Een bondscoach kan spelers ook niet 'top' maken - daarvoor werken ze te kort met die gasten. Dat is de taak van clubtrainers.

De bondscoach moet een team smeden dat staat als een huis.
Er lopen wel topspelers rond maar dat zijn bijna allemaal verdedigende spelers. aanvallend is Depay de enige die dat niveau zou kunnen aantikken maar ik vrees ervoor dat hij het niet gaat redden.
Hopelijk dat een Brobbey zich stormachtig gaat ontwikkelen want vooral in de spits is het middelmaat troef.
Ook Frenkie de Jong stelt aanvallend gezien teleur, prima speler uiteraard maar veel te weinig bij doelpunten betrokken.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  maandag 28 juni 2021 @ 18:23:42 #67
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_200111822
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rot nou eens met ten Cate. Waarom die naam steeds valt is me echt een raadsel.
Ik vond Ajax erg leuk voetballen toen die daar zat
RED ONS HENNIEGOD
pi_200111923
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:22 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Er lopen wel topspelers rond maar dat zijn bijna allemaal verdedigende spelers. aanvallend is Depay de enige die dat niveau zou kunnen aantikken maar ik vrees ervoor dat hij het niet gaat redden.
Hopelijk dat een Brobbey zich stormachtig gaat ontwikkelen want vooral in de spits is het middelmaat troef.
Ook Frenkie de Jong stelt aanvallend gezien teleur, prima speler uiteraard maar veel te weinig bij doelpunten betrokken.
Goed dat je Brobbey noemt, die was ik bijna vergeten.

Die had je gerust mee kunnen nemen. Met zijn kracht wist hij bij z'n invalbeurten bij Ajax altijd wel iets te forceren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200112250
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:19 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Het is allemaal middelmaat.

Verder Van Gaal :')

Het best bekeken voetbalprogramma van dit land is VI, daar recyclen ze nu al 5 jaar hun grappen, waarschijnlijk komt de goegemeente hier daarom niet verder dan het recyclen van oude bondscoaches.

De voetbalcultuur in dit land is zwakzinning.
Wat is er mis met teruggrijpen op het oude als dat werkt?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  maandag 28 juni 2021 @ 18:48:30 #70
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_200112357
Als je had meegelezen in het topic had je gezien op wat voor manier bepaalde types tekeer gingen en onder welke noemer je het dus kunt scharen.

De voorlopige analyse voor anti-Frank de Boer types is:

- Sowieso kleine piemel (aanname, geen check)
- Feyenoorders die boos zijn dat hun spelers niet worden gebruikt/opgeroepen
- Mensen die zich door onvrede met de KNVB/De Boer maar helemaal tegen alles Oranje keren
- Mensen die zich niet kunnen identificeren met de donkere spelers en hun acties en zich dan uit racistische beweegreden maar tegen heel Oranje keren
- Marokkanen die Nederland haten en eigenlijk terug moeten naar Istanboel
- Rebelse 'ik wil lekker tegendraads zijn' pubers
- Trollen
Makkelijk tweede.
  Moderator maandag 28 juni 2021 @ 18:49:29 #71
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200112380
Mensen die Frank de schuld geven van het verprutsen van die gigakans en die oeeeeeerdomme handsbal van Matthijs :')

Tsjonge jonge jonge de spelers hebben die wedstrijd toch echt zelf verpest en NIET Frank.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  maandag 28 juni 2021 @ 18:52:40 #72
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200112440
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:43 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Wat is er mis met teruggrijpen op het oude als dat werkt?
Omdat het helemaal niet gezegd is dat dat werkt. In 2002 werkte het niet en na 2014 mislukte hij bij Man United. Bovendien is hij een verdedigende coach en mede-veroorzaker van de huidige malaise. Het voetbal evolueert, teruggrijpen naar het oude is achteruitgang. Het is bovendien exemplarisch voor de staat van het Nederlands voetbal: we kunnen alleen trainers uit de oude doos halen of De Boer aanstellen. Verder komen we niet.

Het is zo fantasieloos en conservatief. Duitsland schoof de totaal onervaren Loew naar voren, Belgie pikte een coach op die Wigan leuk liet voetballen, Italie stelde in 2012 een relatieve outsider aan (Prandelli). Nederland blijft maar binnen een heel klein kringetje zoeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door -XOR- op 28-06-2021 18:58:42 ]
We have always been at war with Eastasia.
pi_200112539
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen die Frank de schuld geven van het verprutsen van die gigakans en die oeeeeeerdomme handsbal van Matthijs :')

Tsjonge jonge jonge de spelers hebben die wedstrijd toch echt zelf verpest en NIET Frank.
Dat waren slechts de symptomen van het bezwijken onder de druk van de Tsjechen.

Daarbij oogde Nederland het hele EK al rommelig, alleen camoufleerden de overwinningen dat.
pi_200112653
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 17:33 schreef byah het volgende:
Ibi is woest!
Heerlijke reactie en weer zo de spijker op z'n kop _O_

Ibi als analist O+ O+ O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200112699
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:19 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Het is allemaal middelmaat.

Verder Van Gaal :')

Het best bekeken voetbalprogramma van dit land is VI, daar recyclen ze nu al 5 jaar hun grappen, waarschijnlijk komt de goegemeente hier daarom niet verder dan het recyclen van oude bondscoaches.

De voetbalcultuur in dit land is zwakzinning.
Klopt, juist met VI als duidelijkste voorbeeld en cultuurbewaker. Ipv dat de media zich heel diep gingen schamen voor hoe ongelooflijk ver ze er allemaal naast zaten met Van Gaal, mogen ze daarna weer gewoon door. Het waren de media die De Boer onvermijdelijk maakten en zijn begonnen die keuze goed te praten. Maar nu bukken ze allemaal voor hun eigen verantwoordelijkheid.

Ze doen niks anders dan de faalhazen van Nederland ophemelen en de spelers en trainers die daadwerkelijk hebben gepresteerd afkammen omdat ze die niet aardig vinden. We weten inmiddels beter dan ooit hoe beinvloedbaar het volk is en dus dat is de compleet verziekte voetbalcultuur.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_200112911
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen die Frank de schuld geven van het verprutsen van die gigakans en die oeeeeeerdomme handsbal van Matthijs :')

Tsjonge jonge jonge de spelers hebben die wedstrijd toch echt zelf verpest en NIET Frank.
Oh sorry, ik dacht dat Frank dat hele zooitje juist moest leiden omdat hij de trainer is, my bad
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_200112917
Ik heb zo'n vermoeden dat we koeman sneller gaan terugzien dan verwacht
pi_200112964
En ook die onzin net allemaal op radio 1 over 'we moeten het Nederlands voetbal dna beschermen' :')

Zouden ze ze ook in t buitenland denken ?

in Belgie : we moeten ons Belgisch voetbal DNA beschermen ?
in Italie : we moeten ons Italiaans voetbal DNA beschermen ?

etc etc

Geen wonder dat Nederland qua voetbal geen reet meer opschiet maar zelfs achteruit holt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_200112990
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 19:19 schreef TLC het volgende:
En ook die onzin net allemaal op radio 1 over 'we moeten het Nederlands voetbal dna beschermen' :')

Zouden ze ze ook in t buitenland denken ?

in Belgie : we moeten ons Belgisch voetbal DNA beschermen ?
in Italie : we moeten ons Italiaans voetbal DNA beschermen ?

etc etc

Geen wonder dat Nederland qua voetbal geen reet meer opschiet maar zelfs achteruit holt.
Die landen hebben helemaal geen voetbal dna.
pi_200113995
Hoewel ik het niet echt Frank zelf aanreken (al hoewel de Promes wissel wel een tikkeltje vreemd was, ook al heeft hij veel loopvermogen), moet hij natuurlijk wel gewoon weg. Hij had al weinig steun, maar nu is echt alle krediet weg. Het is ook voor hemzelf beter, doe het jezelf niet meer aan, benoem gewoon maar een trainer met een breed draagvlak (om er vervolgens achter te komen dat de resultaten nagenoeg hetzelfde zullen zijn).

Met deze spelers valt weinig eer te behalen. Aantal wereldtoppers aangevuld met social media figuren/B.V'tjes. Totaal geen zelfreflectie of zelfkritiek. Of ze zien het echt niet of het interesseert ze geen ruk, je kan er sowieso niets mee.
  maandag 28 juni 2021 @ 20:07:17 #81
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200114018
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 19:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Klopt, juist met VI als duidelijkste voorbeeld en cultuurbewaker. Ipv dat de media zich heel diep gingen schamen voor hoe ongelooflijk ver ze er allemaal naast zaten met Van Gaal, mogen ze daarna weer gewoon door. Het waren de media die De Boer onvermijdelijk maakten en zijn begonnen die keuze goed te praten. Maar nu bukken ze allemaal voor hun eigen verantwoordelijkheid.

Ze doen niks anders dan de faalhazen van Nederland ophemelen en de spelers en trainers die daadwerkelijk hebben gepresteerd afkammen omdat ze die niet aardig vinden. We weten inmiddels beter dan ooit hoe beinvloedbaar het volk is en dus dat is de compleet verziekte voetbalcultuur.
Het is overigens niet alleen VI hoor, bij de NOS kijkt iedereen doorlopend alsof hij water ziet branden en kippenhok Ziggo is op z'n best kwalitatief wisselvallig. En iedereen zich maar afvragen waarom we eruit liggen. We waren afhankelijk van een wisselvallige spits die zijn wedstrijd niet had, een nuttige meevoetballer die het team niet kon dragen, een dartele opdribbelaar die het hele seizoen in belangrijke wedstrijden faalt die niet thuisgaf en een verdediger die regelmatig slippertjes maakt die blunderde.

De overschatting van Nederlandse spelers is enorm. Wanneer de Italiaanse pers De Vrij uitroept tot beste verdediger van de Serie A is Italie het land van de verdedigers dus die hebben er kijk op. Schrijft diezelfde Italiaanse pers dat De Ligt weliswaar erg talentvol is maar dat hij nog te vaak in de fout gaat, dan snappen ze het in Italie niet zo goed. Dat Donny van de Beek niet speelt is hufterig gedrag van Solskjaer, Barcelona zou eigenlijk om Frenkie de Jong heen moeten worden gebouwd, Timber is nu al beter dan Harry Maguire etc.

Uiteraard zijn er ook positieve uitzonderingen. Pieter Zwart van VI is meer dan prima bijvoorbeeld.
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 28 juni 2021 @ 20:23:40 #82
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_200114486
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 19:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Die landen hebben helemaal geen voetbal dna.
Nee die kijken gewoon wat de beste tactiek is en komen zo dus een ronde verder in plaats van er kansloos uit te vliegen. Misschien kunnen we daar wat van leren.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 28 juni 2021 @ 20:25:22 #83
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_200114514
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 16:42 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik had liever Gakpo gezien i.p.v. Promes. Blijkbaar staat Promes hoger in de pikorde. Net als een rokende veteraan op doel staat dit geen goede redding heeft verricht.

Maar je hebt helemaal gelijk hoor. In elke selectie zit middelmaat. En het systeem/coach heeft het dit toernooi verkloot.

- Snel andere trainer
- Snel weer 4-3-3
- Cillessen of eventueel Bijlow in t doel
- De Roon eruit voor een voetballende middenvelder (Gravenbergh)
- 2 buitenspelers.
Waarom is die 433 met 2 buitenspelers zo heilig? :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_200115063
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 20:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Waarom is die 433 met 2 buitenspelers zo heilig? :')
Frenkie de Jong zei het gisteren heel goed: de kern van de Hollandse school is niet 433 maar aanvallend, technisch verzorgd voetbal.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  maandag 28 juni 2021 @ 20:56:53 #85
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200115113
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 20:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Waarom is die 433 met 2 buitenspelers zo heilig? :')
Eens, denk ook dat 5-3-2 of een variant daarvan het best past bij het gros van de spelersgroep maar dan moet je het wel wat anders gaan invullen (lees: op zoek gaan naar wingbacks die er wel wat van kunnen)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200115290
quote:
1s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen die Frank de schuld geven van het verprutsen van die gigakans en die oeeeeeerdomme handsbal van Matthijs :')

Tsjonge jonge jonge de spelers hebben die wedstrijd toch echt zelf verpest en NIET Frank.
Als de wedstrijd gered had moeten worden met één kans, wat dan meteen het enige schot op doel was van NL, kun je dat de coach aanrekenen ja. Die handsbal was dom maar je moet de Vrij gewoon in het midden zetten, doet ie bij Inter ook.
What Would Goku Do
  maandag 28 juni 2021 @ 21:05:56 #87
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200115350
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:11 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Die maken van middelmatige (aanvallende) spelers wel topspelers ?
Dat De Boer er niet veel van kan is duidelijk maar ook onder Koeman was het zijn laatste jaar bij Oranje al huilen met de pet op.
Bosz en vooral Ten Hag zou ik prima vinden maar die moeten ook roeien met de riemen die ze hebben.
Zijn ook beide niet beschikbaar voorlopig, Koeman wel binnenkort maar hoop niet dat ze daar intrappen.
Eh, finale nations league, door Frankrijk, Duitsland en Engeland weg te ballen. Geplaatst voor EK. Niet zo zeiken, we hadden toen heel veel veerkracht en kracht.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_200116452
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 20:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Waarom is die 433 met 2 buitenspelers zo heilig? :')
Systeem is wat mij betreft ook niet heilig. Je moet spelen op een manier die bij het team, de wedstrijd en je tegenstander past. In die volgorde.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200116774
Het Nederlande voetbal DNA :')
De Hollandse school :')

Flikker toch op. Het is vooral Hollandse school om nooit prijzen te pakken.
  maandag 28 juni 2021 @ 23:17:27 #90
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_200119012
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 22:05 schreef Intint het volgende:
Het is vooral Hollandse school om nooit prijzen te pakken.
Vertel dat maar eens aan de veelvoudige Europacup1/Champions League-winnaars uit Nederland. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_200119159
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 21:03 schreef viagraap het volgende:

[..]

Als de wedstrijd gered had moeten worden met één kans, wat dan meteen het enige schot op doel was van NL, kun je dat de coach aanrekenen ja. Die handsbal was dom maar je moet de Vrij gewoon in het midden zetten, doet ie bij Inter ook.
Daar begreep ik ook geen hol van. Waarom de Vrij niet in het midden?
  maandag 28 juni 2021 @ 23:33:26 #92
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_200119514
Dan zie je vandaag Kroatië, Spanje, Frankrijk en Zwitserland strijden met prachtig voetbal en dan vraag je je af: wat doen wij fout?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_200119627
Nederland was gisteren na de 0-1 al verslagen, totaal geen veerkracht, liepen als kippen zonder kop over het veld, kregen de bal amper meer voorin.
Vandaag zie je bij Kroatie en Zwitserland hoe het wel moet
pi_200119762
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 23:33 schreef Perrin het volgende:
Dan zie je vandaag Kroatië, Spanje, Frankrijk en Zwitserland strijden met prachtig voetbal en dan vraag je je af: wat doen wij fout?
Frank de Boer en andere landen hebben wat minder spelers met veel minder diva gedrag.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_200120233
Nou de Fransen ook naar huis, daar zullen ook koppen rollen
pi_200120688
Feit: Frank de Boer heeft evenveel punten gehaald dit EK als de wereldkampioen en de Europees kampioen bij elkaar.

Frank _O_
pi_200120739
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 23:37 schreef Cupfighter het volgende:
Nederland was gisteren na de 0-1 al verslagen, totaal geen veerkracht, liepen als kippen zonder kop over het veld, kregen de bal amper meer voorin.
Vandaag zie je bij Kroatie en Zwitserland hoe het wel moet
Met 11 man.
pi_200120783
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 23:33 schreef Perrin het volgende:
Dan zie je vandaag Kroatië, Spanje, Frankrijk en Zwitserland strijden met prachtig voetbal en dan vraag je je af: wat doen wij fout?
Frankrijk heeft een grotere wanprestatie geleverd dan Nederland hoor :P
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_200120825
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 20:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Waarom is die 433 met 2 buitenspelers zo heilig? :')
Omdat 433 de beste veldbezetting geeft, daarnaast spelen je beste spelers hun hele leven al in dat systeem en kan je daarbinnen prima variëren tussen meer aanvallen (1 verdedigende middenvelder en 2 vooruit geschoven) of met meer balans voor je verdediging met een nr10.

Er klopt al 3,5 wedstrijd geen klote van het positiespel, alleen tegen Macedonië in 433 zag je weer wat kwaliteit.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 00:40:03 #100
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_200120828
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 00:34 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Frankrijk heeft een grotere wanprestatie geleverd dan Nederland hoor :P
Heel wat meer doelpogingen gehad dan wij..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 00:41:16 #101
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_200120840
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 00:34 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Frankrijk heeft een grotere wanprestatie geleverd dan Nederland hoor :P
1e geworden in een veel lastigere poule en via penalties uitgeschakeld tegen een betere tegenstander dan Tsjechië.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 00:45:50 #102
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_200120866
Frank de Boer heeft na Ajax nergens meer bewezen een goede coach te zien, dat Lodeweges maar briefjes blijft schrijven aan spelers zegt denk ik wel genoeg. Het zal best een prima kerel zijn maar het gebrek aan persoonlijkheid en leiderschap maakt hem gewoon geen goede coach, misschien dat ie nog kan instappen als ambassadeur van het WK in Qatar of adviseur regenboog aanvoerdersbanden míts de knvb dat wilt.

Waardevolle crosspost uit een ander topic:

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 00:35 schreef Näsenbar het volgende:
Typisch Nederlands om bang te zijn voor een buitenlandse trainer aan te stellen, nu is het wachten op het ontslag van Mark van Bommel bij Wolfsburg of dat de KNVB Van Bronckhorst zo gek weet te krijgen. Je kan ook gewoon Arsene Wenger benaderen.

Unpopular opinion: Helemaal top zou zijn om Peter Hyballa te contacteren, die heeft er immers kijk op bewijst onderstaande publicatie:

[ afbeelding ]
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_200120868
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 00:40 schreef Perrin het volgende:

[..]

Heel wat meer doelpogingen gehad dan wij..
Maar ook veel beter materiaal en veel meer tegengoals. En met 11 man eruit.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 29 juni 2021 @ 06:08:59 #104
494721 Zwerfkind
Zwiebertje
pi_200121197
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 20:54 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Frenkie de Jong zei het gisteren heel goed: de kern van de Hollandse school is niet 433 maar aanvallend, technisch verzorgd voetbal.
Tuuuuuuurlijk... en als de tegenstander dan niet meedoet, gaat hij met een hanglipje lopen pruilen...wat een jankfiguur was dat tegen Tsjechie... totaal door het ijs gezakt...GEEN nederlandse coaches meer... zet een Internationale ervaren coach aan het werk.. maar dat willen die KNVB losers natuurlijk niet want goede coaches geven tegenwind...
"The Dutchman doesn’t exist, but his legacy makes our country so great."
pi_200122063
Als Frank de Boer ontslagen gaat worden, en daar ziet het wel naar uit, denk ik dat we rekening moeten gaan houden met van Bronckhorst. En als die niet zou willen, of men betaalt eenvoudigweg te weinig, vrees ik dat we Dick Advocaat gaan krijgen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 29 juni 2021 @ 09:39:10 #106
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200122407
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 23:40 schreef TLC het volgende:

[..]

Frank de Boer en andere landen hebben wat minder spelers met veel minder diva gedrag.
Dat eeuwige gelul over diva's. De reden waarom het al jaren niet meer gaat met het Nederlands Elftal is omdat er zoveel mensen zeken dat er teveel diva's in rondliepen. Toen heeft men bedacht dat Nederland meer Duits moest zijn ('winnaarsmentaliteit' in plaats van mooie, goede voetballers), waarbij even vergeten werd dat er in een land van het formaat Duitsland zelfs als ze alles fout deden (en dat deden ze) nog wel per toeval altijd een aantal redelijke voetballers doorbraken, puur vanwege het hoge inwonersaantal. Doe je datzelfde met minder inwoners dan zijn je resultaten zoals die van Belgie in de jaren 90.

De altijd wat te dikke Van der Vaart en de rollebollende Robben waren diva's, maar dat waren heel erg goede voetballers. Wijnaldum, die hier regelmatig voor diva wordt uitgemaakt door het volk dat normaalgesproken vooral hockey- en korfbalfan is en erg weinig verstand van voetbal heeft, heeft zich de afgelopen jaren 70 wedstrijden per jaar de longen uit zijn lijf gelopen in Liverpool en was daar vooral basisspeler vanwege de arbeid die hij kon leveren. Depay heeft zich bizar snel teruggevochten na een ernstige blessure om het EK maar te kunnen halen. Dat zijn geen diva's, het zijn alleen spelers die het veel meer van hun werklust moeten hebben en veel minder intrinsiek talent hebben dan voorgaande generaties, toen er nog wel echte diva's doorkwamen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_200122860
Waarom moet de bondscoach altijd uit eigen land komen???? kijk naar België die enorm succes hebben met hun Spaanse coach.
speak only if it improves the silence.
pi_200122963
Dat de KNVB snel gaat evalueren is hopelijk een goed voorteken

Eigenlijk zou meteen iemand Gudde en Hoogma moeten evalueren want er is maar 1 conclusie mogelijk: functie elders. Net als Van Oostveen een aantal jaren terug begint de ellende bij incompetente bestuurders
pi_200123119
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 06:08 schreef Zwerfkind het volgende:

[..]

Tuuuuuuurlijk... en als de tegenstander dan niet meedoet, gaat hij met een hanglipje lopen pruilen...wat een jankfiguur was dat tegen Tsjechie... totaal door het ijs gezakt...GEEN nederlandse coaches meer... zet een Internationale ervaren coach aan het werk.. maar dat willen die KNVB losers natuurlijk niet want goede coaches geven tegenwind...
Wat heeft zijn eigen prestatie nou met deze uitspraak te maken?
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:08:58 #110
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_200123509
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat de KNVB snel gaat evalueren is hopelijk een goed voorteken

Eigenlijk zou meteen iemand Gudde en Hoogma moeten evalueren want er is maar 1 conclusie mogelijk: functie elders. Net als Van Oostveen een aantal jaren terug begint de ellende bij incompetente bestuurders
Gudde gaat al weg.

Hoogma zal wel blijven zitten want kleurloos genoeg dat niemand zich er druk om maakt.
Oh.
pi_200123605
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:17 schreef TjjWester het volgende:
Waarom moet de bondscoach altijd uit eigen land komen???? kijk naar België die enorm succes hebben met hun Spaanse coach.
Ik zou de beste nemen. En dat is op dit moment waarschijnlijk geen Nederlander, of je moet weer uit gaan komen bij bejaarden als Louis van Gaal en Dick Advocaat.

Een buitenlandse coach heeft ook als voordeel dat 'ie een beetje losstaat van de Nederlandse clubs. Ga je voor een Nederlandse coach? Dan kom je toch weer uit bij iemand die het doet omdat 'ie op dit moment niks anders te doen heeft. En als trainers niks te doen hebben, dan is dat meestal niet voor niets.
pi_200123630
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 00:26 schreef Document1 het volgende:

[..]

Met 11 man.
Met 10 man kan ook een extra boost geven, het zat er echt totaal niet in en dat tegen Tsjechie, een van de zwakste in de 8e finales
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:28:02 #113
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_200123787
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 00:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]

1e geworden in een veel lastigere poule en via penalties uitgeschakeld tegen een betere tegenstander dan Tsjechië.
Waarom is Zwitserland nou weer beter dan Tsjechië? De Zwitsers verliezen nog net niet van Wales. Dat eerste worden in een lastigere poule, voor wat het waard is, ze hebben uiteindelijk maar 1 winstpartij, een 1-0 tegen Duitsland in het hele toernooi. Ik denk dat je wel kunt zeggen dat Frankrijk een slechter toernooi gedraaid heeft.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:32:28 #114
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_200123838
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:28 schreef VoMy het volgende:

[..]

Waarom is Zwitserland nou weer beter dan Tsjechië? De Zwitsers verliezen nog net niet van Wales. Dat eerste worden in een lastigere poule, voor wat het waard is, ze hebben uiteindelijk maar 1 winstpartij, een 1-0 tegen Duitsland in het hele toernooi. Ik denk dat je wel kunt zeggen dat Frankrijk een slechter toernooi gedraaid heeft.
Kijk even naar de FIFA ranglijst, de prestaties in de kwalificatie en Nations League en het feit dat ze zelfs bij de Final Four waren tegelijk met Nederland. Ik snap niet waarom Zwitserland toch steeds onderschat wordt. Tsjechië laat het al jaren niet zien en zijn op dit toernooi toevallig vrij effectief.
pi_200123857
Godver door jullie gekibbel heb ik weer een gat in een sok getrokken

Zijn we al bezig met hoe we kunnen presteren ipv hoe we niet hebben gepresteerd
pi_200123869
We hebben gattuso nodig, seedorf assistent

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2021 11:36:23 ]
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:37:44 #117
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200123877
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:17 schreef TjjWester het volgende:
Waarom moet de bondscoach altijd uit eigen land komen???? kijk naar België die enorm succes hebben met hun Spaanse coach.
welk succes?
pi_200123894
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

welk succes?
3e op het WK, nu in elk geval nog in het toernooi. Onder Wilmots was het drama tactisch gezien.
pi_200123904
Buitenlandse coach is lastig, want KNVB heeft een salariscap van 1 MILJOEN bruto voor de bondscoach. Eigenlijk te walgelijk voor woorden maarja :')
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:41:01 #120
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_200123912
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:17 schreef TjjWester het volgende:
Waarom moet de bondscoach altijd uit eigen land komen???? kijk naar België die enorm succes hebben met hun Spaanse coach.
Er zijn meer dan genoeg buitenlandse bondscoaches in Nederland actief geweest:

Edgar Chadwick, Jimmy Hogan, Frederick Warburton, Billy Hunter, Jack Reynolds,Jim Waites, Bob Glendenning, William Townley, Jan Bollington, Jesse Carver, Tom Sneddon, George Hardwick en Denis Neville (allemaal Brits).

Friedrich Donnenfeld, Max Merkel, Heinrich Müller en Ernst Happel (allemaal Oostenrijks).

En ook nog Elek Schwartz (Roemeens), Georg Keßler (Duits), Franti¨ek Fadrhonc (Tsjechisch).
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:41:53 #121
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200123924
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

3e op het WK, nu in elk geval nog in het toernooi. Onder Wilmots was het drama tactisch gezien.
wat een succes, is toch gewoon kut met de "gouden generatie"
pi_200123938
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:28 schreef VoMy het volgende:

[..]

Waarom is Zwitserland nou weer beter dan Tsjechië? De Zwitsers verliezen nog net niet van Wales. Dat eerste worden in een lastigere poule, voor wat het waard is, ze hebben uiteindelijk maar 1 winstpartij, een 1-0 tegen Duitsland in het hele toernooi. Ik denk dat je wel kunt zeggen dat Frankrijk een slechter toernooi gedraaid heeft.
Omdat ze beter voetbalden in de groepsfase.

Ik ben het wel met je eens dat Frankrijk een slechter toernooi heeft gespeeld. Als je als absolute topfavoriet maar 1 van de 4 wedstrijden weet te winnen en in de eerste de beste KO wedstrijd wordt uitgeschakeld, en dat niet eens onverdiend, dan is dat toch wel een enorme afgang.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_200123951
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

3e op het WK, nu in elk geval nog in het toernooi. Onder Wilmots was het drama tactisch gezien.
Wilmots :r Ja dan leg je de lat wel enorm laag.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_200123959
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:41 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat een succes, is toch gewoon kut met de "gouden generatie"
Er zijn natuurlijk wel meer landen met 'n sterke selectie. Frankrijk of zo, dat waren ook niet bepaald prutsers. Kun je van verliezen in de halve finale.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:45:58 #125
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200123971
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:43 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Omdat ze beter voetbalden in de groepsfase.

Ik ben het wel met je eens dat Frankrijk een slechter toernooi heeft gespeeld. Als je als absolute topfavoriet maar 1 van de 4 wedstrijden weet te winnen en in de eerste de beste KO wedstrijd wordt uitgeschakeld, en dat niet eens onverdiend, dan is dat toch wel een enorme afgang.
ook eens al gaat het dan over wie de grootste faalhaas is, dat je dan net onder Frankrijk zit maakt niet heel veel goed
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:46:40 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200123980
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk wel meer landen met 'n sterke selectie. Frankrijk of zo, dat waren ook niet bepaald prutsers. Kun je van verliezen in de halve finale.
natuurlijk maar jij hebt het over succes
pi_200124006
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:46 schreef Tarado het volgende:

[..]

natuurlijk maar jij hebt het over succes
3e plek is netjes. Vind niet dat Martinez daarmee heeft gefaald. Als alleen de eerste plek telt, dan faal je nogal snel als coach.

Ik vind ook dat Van Marwijk het prima heeft gedaan op het WK in Zuid-Afrika. En van Gaal in Brazilië.
pi_200124052
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

3e plek is netjes. Vind niet dat Martinez daarmee heeft gefaald. Als alleen de eerste plek telt, dan faal je nogal snel als coach.

Ik vind ook dat Van Marwijk het prima heeft gedaan op het WK in Zuid-Afrika. En van Gaal in Brazilië.
Kijk je bij je oordeel alleen naar resultaat of ook hoe dat wordt bereikt?
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:53:45 #129
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200124067
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

3e plek is netjes. Vind niet dat Martinez daarmee heeft gefaald. Als alleen de eerste plek telt, dan faal je nogal snel als coach.

Ik vind ook dat Van Marwijk het prima heeft gedaan op het WK in Zuid-Afrika. En van Gaal in Brazilië.
Als je kijkt naar de Belgische selectie van de afgelopen jaren hadden ze al een prijs moeten pakken en dat ligt uiteraard niet alleen aan Martinez maar als ze dit EK weer geen prijs pakken dan is gouden generatie toch wel een verkeerde benaming gebleken.
pi_200124096
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:52 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Kijk je bij je oordeel alleen naar resultaat of ook hoe dat wordt bereikt?
Ook hoe dat wordt bereikt natuurlijk. Soms heb je wat geluk met de loting met 'n optisch makkelijk "path" (zoals bv. Costa Rica in de kwart finale) en soms wat pech. Dat 'ie daarna met n matig team na pingels verliest tegen Argentinië, dat kan gebeuren.

De Boer had nu met de loting het nodige geluk. In de poule geen toppers tegengekomen en Tsjechië is ook geen topland. Tegen Oekraïne ging het nog niet goed, tegen Tsjechië ging er vanalles mis.

2016 faalde België wel. In de poule kansloog tegen Italië en daarna eraf tegen Wales. Dan heb je het gewoon niet goed gedaan.
pi_200124097
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als je kijkt naar de Belgische selectie van de afgelopen jaren hadden ze al een prijs moeten pakken en dat ligt uiteraard niet alleen aan Martinez maar als ze dit EK weer geen prijs pakken dan is gouden generatie toch wel een verkeerde benaming gebleken.
Dat is wel heel zwart/wit.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:57:06 #132
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200124106
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:56 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Dat is wel heel zwart/wit.
goud is goud
pi_200124122
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als je kijkt naar de Belgische selectie van de afgelopen jaren hadden ze al een prijs moeten pakken en dat ligt uiteraard niet alleen aan Martinez maar als ze dit EK weer geen prijs pakken dan is gouden generatie toch wel een verkeerde benaming gebleken.
Voor Belgische begrippen is dit 'n gouden generatie. Als je het woord gouden per se zou willen koppelen aan goud pakken, dan maak je er voor mij part 'n geweldige generatie van.

2016 hebben ze hard gefaald. 2018 zijn ze gestuit op Frankrijk, wat kan gebeuren. België heeft een prima selectie, maar nu ook weer niet 'n selectie die stukken beter is dan die van elk ander team.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:01:19 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200124145
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Voor Belgische begrippen is dit 'n gouden generatie. Als je het woord gouden per se zou willen koppelen aan goud pakken, dan maak je er voor mij part 'n geweldige generatie van.

2016 hebben ze hard gefaald. 2018 zijn ze gestuit op Frankrijk, wat kan gebeuren. België heeft een prima selectie, maar nu ook weer niet 'n selectie die stukken beter is dan die van elk ander team.
ze zijn nu al over de top dus het moet wel mee gaan zitten willen ze wat winnen maar ze waren de afgelopen jaren wel een potentiele winnaar, als je dan niet 1 keer ook maar een finale haalt dan vind ik dat geen succes
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:07:54 #135
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200124211
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als je kijkt naar de Belgische selectie van de afgelopen jaren hadden ze al een prijs moeten pakken en dat ligt uiteraard niet alleen aan Martinez maar als ze dit EK weer geen prijs pakken dan is gouden generatie toch wel een verkeerde benaming gebleken.
Daar valt over te discussieren. De Kevin de Bruyne en Romelu Lukaku van drie jaar geleden waren echt andere spelers dan ze nu zijn. Eigelijk zijn die twee nu pas in volle bloei en nu zitten ze met een bejaarde defensie en een Hazard die zichzelf niet meer is.
We have always been at war with Eastasia.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:10:18 #136
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200124235
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:07 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Daar valt over te discussieren. De Kevin de Bruyne en Romelu Lukaku van drie jaar geleden waren echt andere spelers dan ze nu zijn. Eigelijk zijn die twee nu pas in volle bloei en nu zitten ze met een bejaarde defensie en een Hazard die zichzelf niet meer is.
en die bejaarde defensie komt door gebrek aan lef bij de trainer of gebrek aan doorstroming talent?
pi_200124268
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

en die bejaarde defensie komt door gebrek aan lef bij de trainer of gebrek aan doorstroming talent?
Thorgan Hazard als back genot :') Lekker een linksbuiten als back gebruiken _O-
pi_200124303
In 2018 begon België heel sterk, waarbij de poule natuurlijk zwak was (Panama en Tunesië in de eerste twee wedstrijden). Tegen Japan in de achtste finales kwamen ze met de schrik vrij na een 0-2 achterstand, maar verdienden ze wel de overwinning.

Maar het ging al mis tegen Brazilië. De Belgen hadden veel geluk met het scoreverloop, vroeg op 1-0 door een eigen doelpunt. Maar Brazilië was die wedstrijd gewoon veel sterker dan België en had het eigenlijk verdiend om door te gaan. Vervolgens waren waren de Belgen tegen Frankrijk volstrekt kansloos. Eigenlijk ging hun toernooi uit als een nachtkaars.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_200124336
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:07 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Daar valt over te discussieren. De Kevin de Bruyne en Romelu Lukaku van drie jaar geleden waren echt andere spelers dan ze nu zijn. Eigelijk zijn die twee nu pas in volle bloei en nu zitten ze met een bejaarde defensie en een Hazard die zichzelf niet meer is.
De Kevin de Bruyne van drie jaar geleden was al een fenomeen, maar werd door Martinez verkracht door hem in een dienende rol voor de verdediging te zetten. Alles voor de glorie van Eden Hazard.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_200124363
Antonio Conte is ook vrij volgens mij 8-)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:22:45 #141
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200124366
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:13 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Thorgan Hazard als back genot :') Lekker een linksbuiten als back gebruiken _O-
Dat vind ik dan wel stijlvol. Jammer dat ze Saelemakers niet als rechterwingback hebben meegenomen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_200124391
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze zijn nu al over de top dus het moet wel mee gaan zitten willen ze wat winnen maar ze waren de afgelopen jaren wel een potentiele winnaar, als je dan niet 1 keer ook maar een finale haalt dan vind ik dat geen succes
Achterin is het over de top. Voorin zouden veel spelers nu op hun top moeten zitten. In elk geval de belangrijkste spelers.

Maar goed, er zijn meer landen met 'n prima selectie. De Belgen steken er niet met kop en schouders bovenuit wat mij betreft.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:24:51 #143
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200124395
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:19 schreef SamCooke het volgende:

[..]

De Kevin de Bruyne van drie jaar geleden was al een fenomeen, maar werd door Martinez verkracht door hem in een dienende rol voor de verdediging te zetten. Alles voor de glorie van Eden Hazard.
Drie jaar geleden miste De Bruyne de maturiteit die hij nu heeft. Nu is hij de beste van de wereld en heeft hij die status ook. Toen was dat echt nog niet zo.
We have always been at war with Eastasia.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:25:15 #144
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200124398
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:22 schreef TheVulture het volgende:
Antonio Conte is ook vrij volgens mij 8-)
die kan je dan ook een maand in dienst nemen met dat (jaar)salarisplafond
pi_200124401
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:22 schreef TheVulture het volgende:
Antonio Conte is ook vrij volgens mij 8-)
Betaal jij hem?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:25:51 #146
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200124403
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:22 schreef TheVulture het volgende:
Antonio Conte is ook vrij volgens mij 8-)
Feestjes langs de lijn worden dat...
We have always been at war with Eastasia.
pi_200124576
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:24 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Drie jaar geleden miste De Bruyne de maturiteit die hij nu heeft. Nu is hij de beste van de wereld en heeft hij die status ook. Toen was dat echt nog niet zo.
Dat ben ik niet met je eens. Hij was toen 27 jaar, speler van het jaar bij City die toen oppermachtig met 100 punten kampioen werden.

Maar ja, laten wij er geen welles/nietes discussie van maken. :)
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_200124638
Ik blijf het wel gek vinden dat een coach van een nationaal team een andere nationaliteit mag hebben. Maar goed, het mag, dus daar moet je wel naar kijken. Ik vind dat ze nu eerst Van Gaal moeten vragen. maar het zal wel Cocu of van Bronckhorst worden.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:44:25 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200124640
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200124706
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
#FreeCaland
pi_200124721
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:25 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Betaal jij hem?
Is de KNVB dan zo armlastig?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:51:12 #152
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_200124731
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jammer dat er geen livestream is.
Oh.
pi_200124733
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Is de KNVB dan zo armlastig?
Ze betalen MAXIMAAL 1 miljoen bruto. Ze hebben geld zat, maar zo is de regel nu eenmaal.
pi_200124758
Opgelost, slotje.
pi_200124759
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ze betalen MAXIMAAL 1 miljoen bruto. Ze hebben geld zat, maar zo is de regel nu eenmaal.
Altijd weer die idiote Nederlandse kruideniersmentaliteit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:53:33 #156
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_200124766
Evaluatie in Zeist begonnen, vertrek De Boer aanstaande *O* *O*

Op de KNVB Campus in Zeist is de bondsdirectie vanmiddag begonnen aan de evaluatie van het mislukte EK van Oranje. De conclusie zal later vandaag volgen: het vertrek van Frank de Boer is aanstaande. Nog vandaag wordt die knoop doorgehakt.

Oorspronkelijk stond de evaluatie voor donderdag gepland, maar de hoofdrolspelers besloten alsnog eerder bij elkaar te kruipen. De verwachting is dat De Boer zelf de handdoek gooit, maar ook binnen de top van de KNVB leeft de overtuiging dat de samenwerking geen toekomst meer heeft. Voor de uitwedstrijd tegen Noorwegen op 1 september moet er een nieuwe bondscoach voor de groep staan, amper negen maanden na De Boers aanstelling.

https://www.ad.nl/euro-20(...)aanstaande~abb4d38b/

Frank ging er rustig over nadenken :') _O- _O- _O-
pi_200124776
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Altijd weer die idiote Nederlandse kruideniersmentaliteit.
Volgens de KNVB is het een erebaan blabla. Ze vergeten dat heel veel topcoaches maar al te graag Nederland zouden willen coachen, bijvoorbeeld Guardiola (al meermaals geroepen). Het Nederlands Elftal is voor topcoaches een prestigeding natuurlijk.
pi_200124805
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Volgens de KNVB is het een erebaan blabla. Ze vergeten dat heel veel topcoaches maar al te graag Nederland zouden willen coachen, bijvoorbeeld Guardiola (al meermaals geroepen). Het Nederlands Elftal is voor topcoaches een prestigeding natuurlijk.
Willen die dat graag met het salaris dat ze gewend zijn of ook voor 'n fooi? Guardiola verdient meer dan 20 mio per jaar? Denk niet dat de KNVB dat wil betalen.
pi_200124820
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Willen die dat graag met het salaris dat ze gewend zijn of ook voor 'n fooi? Guardiola verdient meer dan 20 mio per jaar? Denk niet dat de KNVB dat wil betalen.
Natuurlijk willen ze dat niet voor 1 miljoen. Maar 5 a 7 miljoen zet al wel zoden aan de dijk. Hopelijk komt die kut van Bronckhorst niet voor de groep :') Ik zie het alweer gebeuren _O-
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:57:59 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200124831
Wel nu al zin in de nieuwe lobby van Ruudje Dil om een zwarte bondscoach aan te stellen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200124832
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Volgens de KNVB is het een erebaan blabla. Ze vergeten dat heel veel topcoaches maar al te graag Nederland zouden willen coachen, bijvoorbeeld Guardiola (al meermaals geroepen). Het Nederlands Elftal is voor topcoaches een prestigeding natuurlijk.
KNVB wil voor een duppie op de eerste rij zitten. Tsja, zo werkt het niet in de topsport.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 29 juni 2021 @ 12:58:13 #162
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_200124836
Bedankt aan @De_Kraam , zonder zijn OP was het niet gelukt!
Makkelijk tweede.
pi_200124840
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:57 schreef Caland het volgende:
Wel nu al zin in de nieuwe lobby van Ruudje Dil om een zwarte bondscoach aan te stellen
Outfit blacka iets te weinig money in mn zakkeeee *O*
pi_200124842
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Volgens de KNVB is het een erebaan blabla. Ze vergeten dat heel veel topcoaches maar al te graag Nederland zouden willen coachen, bijvoorbeeld Guardiola (al meermaals geroepen). Het Nederlands Elftal is voor topcoaches een prestigeding natuurlijk.
Als Guardiola het wil doen, moet men die meteen nemen. Van Gaal vind ik ook een goede, hij is een schreeuwlelijk maar absoluut één van de beste Nederlandse coaches.

Maar goed, buitenlandse coaches wil men niet vanwege 'buitenlands', en Van Gaal wil men niet omdat hij nogal lastig is. Dan komen ze dus uit bij een saaie en fatsoenlijke man als Van Bronckhorst, die alleen nog maar bij Feyenoord succesvol is geweest.
pi_200124844
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Natuurlijk willen ze dat niet voor 1 miljoen. Maar 5 a 7 miljoen zet al wel zoden aan de dijk. Hopelijk komt die kut van Bronckhorst niet voor de groep :') Ik zie het alweer gebeuren _O-
Denk dat de KNVB ook dat niet gaat betalen.

Wil je 'n buitenlandse coach van 'n ander kaliber dan F. de Boer, Gio of Cocu, dan zul je dus fors meer moeten gaan betalen.

En dan nog. Denk dat het ook voor 'n paar miljoen voor zo'n coach alleen interessant is als 'ie kan werken met materiaal waarmee je meedoet voor de wereldtitel, zodat 'ie z'n eigen palmares en marktwaarde kan upgraden.
pi_200124857
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Denk dat de KNVB ook dat niet gaat betalen.

Wil je 'n buitenlandse coach van 'n ander kaliber dan F. de Boer, Gio of Cocu, dan zul je dus fors meer moeten gaan betalen.

En dan nog. Denk dat het ook voor 'n paar miljoen voor zo'n coach alleen interessant is als 'ie kan werken met materiaal waarmee je meedoet voor de wereldtitel, zodat 'ie z'n eigen palmares en marktwaarde kan upgraden.
Er zijn maar weinig toplanden die zo mokerslecht betalen als Nederland :') KNVB moet echt een andere instelling gaan krijgen wil je OOIT weer meedoen om de titels. Salarissen moeten omhoog en stel een Bielsa aan ofzo.
pi_200124862
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Denk dat de KNVB ook dat niet gaat betalen.

Wil je 'n buitenlandse coach van 'n ander kaliber dan F. de Boer, Gio of Cocu, dan zul je dus fors meer moeten gaan betalen.

En dan nog. Denk dat het ook voor 'n paar miljoen voor zo'n coach alleen interessant is als 'ie kan werken met materiaal waarmee je meedoet voor de wereldtitel, zodat 'ie z'n eigen palmares en marktwaarde kan upgraden.
Ons speelschema was dit keer zo makkelijk dat Louis van Gaal waarschijnlijk de finale wel gehaald had.
pi_200124865
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:58 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als Guardiola het wil doen, moet men die meteen nemen. Van Gaal vind ik ook een goede, hij is een schreeuwlelijk maar absoluut één van de beste Nederlandse coaches.

Maar goed, buitenlandse coaches wil men niet vanwege 'buitenlands', en Van Gaal wil men niet omdat hij nogal lastig is. Dan komen ze dus uit bij een saaie en fatsoenlijke man als Van Bronckhorst, die alleen nog maar bij Feyenoord succesvol is geweest.
Nederland is er maar 1 optie Ten Cate. Die het eigenlijk al zou worden maar in zijn reet werd genomen door V Breukelen en co.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:00:26 #169
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_200124867
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Volgens de KNVB is het een erebaan blabla. Ze vergeten dat heel veel topcoaches maar al te graag Nederland zouden willen coachen, bijvoorbeeld Guardiola (al meermaals geroepen). Het Nederlands Elftal is voor topcoaches een prestigeding natuurlijk.
Maar veel topcoaches hebben niet direct zin in bondscoach zijn omdat ze zo weinig wedstrijden spelen om iets erin te slijpen.

Misschien dat Guardiola het over tien jaar wil doen als hij klaar is met clubvoetbal (en eerst Ajax heeft gedaan uiteraard).
Oh.
pi_200124885
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar veel topcoaches hebben niet direct zin in bondscoach zijn omdat ze zo weinig wedstrijden spelen om iets erin te slijpen.

Misschien dat Guardiola het over tien jaar wil doen als hij klaar is met clubvoetbal (en eerst Ajax heeft gedaan uiteraard).
Is ook zo, alhoewel het voor de echte toptrainers een prestige ding is Nederland.
pi_200124886
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:58 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als Guardiola het wil doen, moet men die meteen nemen. Van Gaal vind ik ook een goede, hij is een schreeuwlelijk maar absoluut één van de beste Nederlandse coaches.

Maar goed, buitenlandse coaches wil men niet vanwege 'buitenlands', en Van Gaal wil men niet omdat hij nogal lastig is. Dan komen ze dus uit bij een saaie en fatsoenlijke man als Van Bronckhorst, die alleen nog maar bij Feyenoord succesvol is geweest.
Van Gaal lijkt mij juist voor deze groep zeer geschikt. Deze jongens hebben een coach nodig die spelers kort houdt en hen duidelijke opdrachten en afspraken oplegt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200124888
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar veel topcoaches hebben niet direct zin in bondscoach zijn omdat ze zo weinig wedstrijden spelen om iets erin te slijpen.

Misschien dat Guardiola het over tien jaar wil doen als hij klaar is met clubvoetbal (en eerst Ajax heeft gedaan uiteraard).
En dan kom je automatisch uit bij een werkloze coach. Een coach die werkloos is, is dat meestal niet voor niets.
pi_200124889
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:00 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nederland is er maar 1 optie Ten Cate. Die het eigenlijk al zou worden maar in zijn reet werd genomen door V Breukelen en co.
Heeft Ten Cate zijn hoofd al uit de kont van een oliesjeik gehaald?
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:01:18 #174
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_200124892
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:58 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als Guardiola het wil doen, moet men die meteen nemen. Van Gaal vind ik ook een goede, hij is een schreeuwlelijk maar absoluut één van de beste Nederlandse coaches.

Maar goed, buitenlandse coaches wil men niet vanwege 'buitenlands', en Van Gaal wil men niet omdat hij nogal lastig is. Dan komen ze dus uit bij een saaie en fatsoenlijke man als Van Bronckhorst, die alleen nog maar bij Feyenoord succesvol is geweest.
Van Bronckhorst heeft wel in zichzelf proberen te investeren volgens mij door mee te lopen bij Guardiola en die City Group enzo.

Geen idee of hij er iets van heeft opgestoken.
Oh.
pi_200124902
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Heeft Ten Cate zijn hoofd al uit de kont van een oliesjeik gehaald?
Sterker nog die hoefde geen stuiver meer van de oliesjeik en wilde het dolgraag doen, maarja KNVB aids :')
pi_200124910
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig toplanden die zo mokerslecht betalen als Nederland :') KNVB moet echt een andere instelling gaan krijgen wil je OOIT weer meedoen om de titels. Salarissen moeten omhoog en stel een Bielsa aan ofzo.
1,2 mio bruto. Dat mag wel iets omhoog ja. Duitsland en België betalen drie keer zoveel geloof ik. Denk dat 20 mio gaan betalen politiek gezeik oplevert, maar het salaris omhoog naar 3,5 mio excl. bonussen, dat zou moeten kunnen.
pi_200124912
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Van Bronckhorst heeft wel in zichzelf proberen te investeren volgens mij door mee te lopen bij Guardiola en die City Group enzo.

Geen idee of hij er iets van heeft opgestoken.
Gio kan er geen reet van. Lichtgewicht. Als hij boos voor de groep staat heb ik niet de indruk dat dat enige indruk maakt :') Een type V Gaal/Ten Cate daar lopen ze voor 100%.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:02:38 #178
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_200124918
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Is ook zo, alhoewel het voor de echte toptrainers een prestige ding is Nederland.
Misschien dat iemand als Wenger zin heeft.
Oh.
pi_200124925
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

1,2 mio bruto. Dat mag wel iets omhoog ja. Duitsland en België betalen drie keer zoveel geloof ik. Denk dat 20 mio gaan betalen politiek gezeik oplevert, maar het salaris omhoog naar 3,5 mio excl. bonussen, dat zou moeten kunnen.
Wat hebben wij met politieke correctheid te maken? Opsodemieteren met die gekheid. Gewoon betalen of genoegen nemen met achtste finale aids de komende jaren.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:03:29 #180
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200124931
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:39 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Hij was toen 27 jaar, speler van het jaar bij City die toen oppermachtig met 100 punten kampioen werden.

Maar ja, laten wij er geen welles/nietes discussie van maken. :)
Een welles-nietes discussie moet het inderdaad niet in verzanden, maar hij was toen weliswaar de beste speler bij City (met Aguero op niet al te grote afstand), maar Salah was toen vrij duidelijk de speler van het jaar in de Premier League en niemand vond De Bruyne toen top5 kandidaat gouden bal, dat is nu echt anders.
We have always been at war with Eastasia.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:03:44 #181
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_200124932
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

En dan kom je automatisch uit bij een werkloze coach. Een coach die werkloos is, is dat meestal niet voor niets.
Dat hoeft niet per se erg te zijn, ook goede coaches worden wel een keer ontslagen ergens. Of ze hebben bewust een sabbatical genomen.
Oh.
pi_200124933
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Misschien dat iemand als Wenger zin heeft.
Bielsa hadden ze al eerder ooit mee gesproken, maar ze kozen toen voor Blind geloof ik (ergens in dat tijdperk) :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_200124940
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Van Bronckhorst heeft wel in zichzelf proberen te investeren volgens mij door mee te lopen bij Guardiola en die City Group enzo.

Geen idee of hij er iets van heeft opgestoken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Van Bronckhorst heeft wel in zichzelf proberen te investeren volgens mij door mee te lopen bij Guardiola en die City Group enzo.

Geen idee of hij er iets van heeft opgestoken.
Als Van Bronckhorst aan kan tonen dat Feyenoord geen incidenteel succes was, zou ik het wel aandurven, maar nu zeker niet.
pi_200124946
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wat hebben wij met politieke correctheid te maken? Opsodemieteren met die gekheid. Gewoon betalen of genoegen nemen met achtste finale aids de komende jaren.
Daar heb je natuurlijk wel mee te maken. Helft van het land en de Tweede Kamer staat op z'n achterste poten als Nederland meer dan 10 mio per jaar gaat betalen aan 'n bondscoach.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:04:34 #185
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200124950
De laatste keer dat Henk ten Cate een functie had die er toe deed is vorige eeuw, sinds wanneer zien we die blaaskaak opeens als capabel?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200124955
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daar heb je natuurlijk wel mee te maken. Helft van het land en de Tweede Kamer staat op z'n achterste poten als Nederland meer dan 10 mio per jaar gaat betalen aan 'n bondscoach.
Helft van het land. Je doelt op Twitter? :')
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:04:51 #187
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200124957
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Bielsa hadden ze al eerder ooit mee gesproken, maar ze kozen toen voor Blind geloof ik (ergens in dat tijdperk) :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Bielsa had dan ook nooit bij Ajax getraind en dus geen ervaring op topniveau.
We have always been at war with Eastasia.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:05:01 #188
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_200124960
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Gio kan er geen reet van. Lichtgewicht. Als hij boos voor de groep staat heb ik niet de indruk dat dat enige indruk maakt :') Een type V Gaal/Ten Cate daar lopen ze voor 100%.
Maar de spelersgroep had zelf geen zin in Van Gaal.

Opzich wel begrijpelijk, als je de verkeerde sokken aan hebt bij het ontbijt moet je weer naar boven toe.
Oh.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:05:43 #189
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200124969
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Gio kan er geen reet van. Lichtgewicht. Als hij boos voor de groep staat heb ik niet de indruk dat dat enige indruk maakt :') Een type V Gaal/Ten Cate daar lopen ze voor 100%.
Gio is tactisch geen genie maar een boze Gio maakt wel degelijk harde keuzes en spelers wisten dat.
We have always been at war with Eastasia.
pi_200124975
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar de spelersgroep had zelf geen zin in Van Gaal.

Opzich wel begrijpelijk, als je de verkeerde sokken aan hebt bij het ontbijt moet je weer naar boven toe.
De spelers mee laten beslissen is de grootste onzin.

Dan krijg je dus dingen dat spelers op hun mobieltjes zitten tijdens de training. :')
pi_200124979
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:05 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Gio is tactisch geen genie maar een boze Gio maakt wel degelijk harde keuzes en spelers wisten dat.
Mwa ben niet onder de indruk ouwe reus.

Zet er gewoon een enorme baas neer die ook overwicht uitstraalt en niet zo'n halve gare.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:07:03 #192
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_200124987
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De spelers mee laten beslissen is de grootste onzin.

Dan krijg je dus dingen dat spelers op hun mobieltjes zitten tijdens de training. :')
Dat vind ik niet zo boeiend, althans niet als ze dat doen in de rustmomentjes tijdens de training. Als ze dan ontspanning kunnen vinden, laat ze.
Oh.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:07:46 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200124995
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De spelers mee laten beslissen is de grootste onzin.

Dan krijg je dus dingen dat spelers op hun mobieltjes zitten tijdens de training. :')
Oh jeetje, jongeren die op hun mobieltje zitten. Schandalig zeg!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200124996
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat vind ik niet zo boeiend, althans niet als ze dat doen in de rustmomentjes tijdens de training. Als ze dan ontspanning kunnen vinden, laat ze.
Trainer maakt de regels, niet de spelers. Daarin heeft V Gaal gewoon gelijk en hij bewijst het ook keer op keer. WK liepen ze zich de tering voor V Gaal dusja ;)
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:08:15 #195
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200125001
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:07 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Trainer maakt de regels, niet de spelers. Daarin heeft V Gaal gewoon gelijk en hij bewijst het ook keer op keer. WK liepen ze zich de tering voor V Gaal dusja ;)
2002 en bij United iets minder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200125013
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De spelers mee laten beslissen is de grootste onzin.

Dan krijg je dus dingen dat spelers op hun mobieltjes zitten tijdens de training. :')
Ach ja, wat boeit dat? Gaat erom dat ze presteren in de wedstrijd. Of ze dan op hun mobieltje zitten, rapmuziek luisteren of aan hun pielemans trekken, maakt niet zoveel uit.
pi_200125014
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:08 schreef Caland het volgende:

[..]

2002 en bij United iets minder.
Ja dat maakt iedere trainer weleens mee. Zie Mourinho enzovoorts. Blijft natuurlijk waanzinnig wat die gek allemaal op zijn conto heeft geschreven. Ajax, AZ, Bayern enzovoorts.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:10:06 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200125028
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:08 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja dat maakt iedere trainer weleens mee. Zie Mourinho enzovoorts. Blijft natuurlijk waanzinnig wat die gek allemaal op zijn conto heeft geschreven. Ajax, AZ, Bayern enzovoorts.
Fantastisch maar denk dat zijn houdbaarheidsdatum al wel verstreken is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200125035
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Fantastisch maar denk dat zijn houdbaarheidsdatum al wel verstreken is.
Oh zeker. Stel maar een keer een buitenlander aan.
pi_200125052
Nieuwe bondscoach gaat hopelijk mannen als Frimpong ook oproepen GENOT. Heeft die Geubbels al een keuze gemaakt of kan die nog voor Nederland uitkomen?
pi_200125069
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Oh zeker. Stel maar een keer een buitenlander aan.
Wat voor geschikte buitenlander ga je vinden voor 1,2 mio bruto?
pi_200125075
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:14 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat voor geschikte buitenlander ga je vinden voor 1,2 mio bruto?
Geen idee. Ook geen idee of ze daar iets mee gaan doen met dat salaris.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:16:07 #203
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_200125088
Ik neem aan dat er nu een keer een buitenlandse coach gaat komen, qua Nederlanders is het allemaal niets wat er nu beschikbaar is, tenzij van Gaal het wil doen.

Geen idee wie er beschikbaar is overigens. Wenger? Zidane? Die zullen weinig trek hebben in het Nederlands elftal.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_200125089
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:15 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Geen idee. Ook geen idee of ze daar iets mee gaan doen met dat salaris.
Dat zou wel moeten als je 'n buitenlander aan wilt stellen. Ik ga er tenminste vanuit dat je dan gaat voor topkwaliteit. Als 1,2 mio het plafond is, dan kun je net zo goed Cocu of zo voor de groep zetten of Van Gaal uit het bejaardentehuis halen.
pi_200125093
Ik hoop vooral dat de KNVB inzet op vernieuwende ideeën. Geen oudje (ook geen LvG, hoe goed die ook is), geen slappe keuze zoals Drank was (en dus ook geen Gio).

Maar iemand met een moderne denkwijze wat betreft het spel EN de zaken erom heen. En zet naast de bondscoach een echte tactieknerd neer die wedstrijden en tegenstanders goed en snel kan analyseren, een soort Pieter Black uit de voetballerij zeg maar. Durf het risico te nemen om te vernieuwen en te bouwen aan de toekomst van Oranje.

Maar ja, KNVB en durf/visie. IJdele hoop.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_200125125
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ach ja, wat boeit dat? Gaat erom dat ze presteren in de wedstrijd. Of ze dan op hun mobieltje zitten, rapmuziek luisteren of aan hun pielemans trekken, maakt niet zoveel uit.
Als er gepresteerd was, had er geen haan naar gekraaid.

Maar goed, die prestaties blijven dus uit.

Zelf zie ik er wel een verband in, als je traint, moet je gewoon trainen, en niet je focus verleggen naar je telefoon.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:19:52 #207
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200125135
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:16 schreef SamCooke het volgende:
Ik hoop vooral dat de KNVB inzet op vernieuwende ideeën. Geen oudje (ook geen LvG, hoe goed die ook is), geen slappe keuze zoals Drank was (en dus ook geen Gio).

Maar iemand met een moderne denkwijze wat betreft het spel EN de zaken erom heen. En zet naast de bondscoach een echte tactieknerd neer die wedstrijden en tegenstanders goed en snel kan analyseren, een soort Pieter Black uit de voetballerij zeg maar. Durf het risico te nemen om te vernieuwen en te bouwen aan de toekomst van Oranje.

Maar ja, KNVB en durf/visie. IJdele hoop.
Peter Bosz heeft overigens regelmatig contact met Pieter Zwart en zou hem graag aan zijn staf toevoegen. Voor de KNVB zal zo iemand wel teveel out-of-the-box zijn helaas, want niet behorend tot het clubje.
We have always been at war with Eastasia.
pi_200125140
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik neem aan dat er nu een keer een buitenlandse coach gaat komen, qua Nederlanders is het allemaal niets wat er nu beschikbaar is, tenzij van Gaal het wil doen.

Geen idee wie er beschikbaar is overigens. Wenger? Zidane? Die zullen weinig trek hebben in het Nederlands elftal.
Mwoah, denk dat coach van het Nederlands elftal best een aantrekkelijke klus is voor toptrainers. We hebben immers een meer dan behoorlijke spelersgroep. De beloning vormt blijkbaar het probleem.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200125145
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:19 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als er gepresteerd was, had er geen haan naar gekraaid.

Maar goed, die prestaties blijven dus uit.

Zelf zie ik er wel een verband in, als je traint, moet je gewoon trainen, en niet je focus verleggen naar je telefoon.
Ja, zo gaat dat altijd. Ondanks het flutwerk van de Boer, hangt het op details. Maakt Malen die 100% kans gewoon en speelt de Ligt geen handbal, dan zou NL waarschijnlijk gewoon door zijn gegaan met 'n potje tegen Denemarken voor de boeg.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:21:07 #210
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200125150
Probeer dan een Klinsmann of Laudrup, die hebben een stuk meer met Nederland dan Wenger of Zidane.
We have always been at war with Eastasia.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:21:13 #211
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_200125151
Het wordt Gio, want de KNVB vindt ten Cate nog steeds kut wegens dat snitchtelefoontje.

Afgehandeld.
Makkelijk tweede.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:21:51 #212
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200125161
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, zo gaat dat altijd. Ondanks het flutwerk van de Boer, hangt het op details. Maakt Malen die 100% kans gewoon en speelt de Ligt geen handbal, dan zou NL waarschijnlijk gewoon door zijn gegaan met 'n potje tegen Denemarken voor de boeg.
Het probleem is dat zulke gelukjes de deplorabele staat van het Nederlands voetbal alleen maar verbloemen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_200125163
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:19 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Peter Bosz heeft overigens regelmatig contact met Pieter Zwart en zou hem graag aan zijn staf toevoegen. Voor de KNVB zal zo iemand wel teveel out-of-the-box zijn helaas, want niet behorend tot het clubje.
Het is ook wel ander werk dan een club trainen. Bosz lijkt me meer een opbouwer. Een bondscoach werkt 'n paar keer per jaar met z'n groep.

Die moet vooral de beste strategie uitkiezen en met ego's overweg kunnen.
pi_200125165
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:21 schreef -XOR- het volgende:
Probeer dan een Klinsmann of Laudrup, die hebben een stuk meer met Nederland dan Wenger of Zidane.
Klinsmann :') Zijn toch geen coaches man. _O- Haal iemand die wat GEWONNEN heeft en die dat ook kan uitstralen, geen dorpslul als Klinsmann. Low is binnenkort vrij KOEKOEK.
pi_200125176
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is ook wel ander werk dan een club trainen. Bosz lijkt me meer een opbouwer. Een bondscoach werkt 'n paar keer per jaar met z'n groep.

Die moet vooral de beste strategie uitkiezen en met ego's overweg kunnen.
Bosz is meer een afbreker als ik zijn resultaten bij de clubs bekijk na een maand of 6-12 :') _O-
pi_200125182
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:20 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja, zo gaat dat altijd. Ondanks het flutwerk van de Boer, hangt het op details. Maakt Malen die 100% kans gewoon en speelt de Ligt geen handbal, dan zou NL waarschijnlijk gewoon door zijn gegaan met 'n potje tegen Denemarken voor de boeg.
We produceerden geen enkel schot op doel. Dus winnen leek me nogal lastig.

Het middenveld werd telkens overlopen, de strategie was steeds hetzelfde en het wisselbeleid zwak. Als we er met veel geluk doorheen gekomen waren, waren we er wel tegen de Denen uitgevlogen.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:23:04 #217
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200125184
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Klinsmann :') Zijn toch geen coaches man. _O- Haal iemand die wat GEWONNEN heeft en die dat ook kan uitstralen, geen dorpslul als Klinsmann. Low is binnenkort vrij KOEKOEK.
En vervolgens kom jij met de optie Ten Cate omdat hij een shagstem heeft, 3 seconde pauze tussen elke zin inlast en lekker boos kan kijken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200125193
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:21 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Het probleem is dat zulke gelukjes de deplorabele staat van het Nederlands voetbal alleen maar verbloemen.
Aan die deplorabele staat doet ook 'n Guardiola natuurlijk niet heel veel. Vier jaar lang 20 mio per jaar overmaken aan Guardiola zorgt er niet voor dat de Eredvisie beter wordt, dat Nederlandse clubs Nederlandse keepers op gaan leiden i.p.v. buitenlandse vliegenvangers te halen, etc.

In elk geval niet op de korte termijn.
pi_200125196
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:23 schreef Caland het volgende:

[..]

En vervolgens kom jij met de optie Ten Cate omdat hij een shagstem heeft, 3 seconde pauze tussen elke zin inlast en lekker boos kan kijken.
Wel een winnaar. In tegenstelling tot die Mofrikaan. Rijkaard beaamt het zelf he; Barca won dankzij HTC en niet dankzij Rijkaard. Hij was de tacticus, niet Rijkaard.
pi_200125211
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:23 schreef luxerobots het volgende:

[..]

We produceerden geen enkel schot op doel. Dus winnen leek me nogal lastig.

Het middenveld werd telkens overlopen, de strategie was steeds hetzelfde en het wisselbeleid zwak. Als we er met veel geluk doorheen gekomen waren, waren we er wel tegen de Denen uitgevlogen.
Als Malen die kans maakt... België schoot tegen Portugal ook maar één keer tussen de palen of zo.

Denemarken is ook geen wereldploeg. Als Wijnaldum en Depay dan wel hun niveau halen, kun je ook die wedstrijd gewoon winnen.
pi_200125215
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wel een winnaar. In tegenstelling tot die Mofrikaan. Rijkaard beaamt het zelf he; Barca won dankzij HTC en niet dankzij Rijkaard. Hij was de tacticus, niet Rijkaard.


♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:25:16 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200125216
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wel een winnaar. In tegenstelling tot die Mofrikaan. Rijkaard beaamt het zelf he; Barca won dankzij HTC en niet dankzij Rijkaard. Hij was de tacticus, niet Rijkaard.
Zijn laatste echte baantje is alweer 15 jaar geleden, maar het is wel een echte winnaar!!
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:26:03 #223
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200125231
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Klinsmann :') Zijn toch geen coaches man. _O- Haal iemand die wat GEWONNEN heeft en die dat ook kan uitstralen, geen dorpslul als Klinsmann. Low is binnenkort vrij KOEKOEK.
Echt grote trainers worden geen bondscoaches. Bondscoaches zijn altijd trainers waarvan topclubs vinden dat er wat aan mankeert of eventueel opkomende trainers. Dan kun je beter een bondscoach hebben die leuk, aanvallend voetbal probeert te spelen en interessante ideeen heeft dan dat je maanden naar de perfecte bondscoach loopt te zoeken, erachter komt dat die geen interesse heeft om dan maar Gio of Cocu aan te stellen want verder weten we het ook niet meer.
We have always been at war with Eastasia.
pi_200125233
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Zijn laatste echte baantje is alweer 15 jaar geleden, maar het is wel een echte winnaar!!
''Echte'' baantje, rest is nep :') _O-
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:29:03 #225
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200125275
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

''Echte'' baantje, rest is nep :') _O-
Een plastic tasje geld ophalen bij de sjeik noem ik nou niet echt werken. Dat is zijn goed recht verder hoor, maar ik heb die hele roep om Ten Cate uberhaupt nooit zo begrepen. Hij zal wel een goede zaakwaarnemer hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200125294
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:26 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Echt grote trainers worden geen bondscoaches. Bondscoaches zijn altijd trainers waarvan topclubs vinden dat er wat aan mankeert of eventueel opkomende trainers. Dan kun je beter een bondscoach hebben die leuk, aanvallend voetbal probeert te spelen en interessante ideeen heeft dan dat je maanden naar de perfecte bondscoach loopt te zoeken, erachter komt dat die geen interesse heeft om dan maar Gio of Cocu aan te stellen want verder weten we het ook niet meer.
Hansi Flick though.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_200125308
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:26 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Echt grote trainers worden geen bondscoaches. Bondscoaches zijn altijd trainers waarvan topclubs vinden dat er wat aan mankeert of eventueel opkomende trainers. Dan kun je beter een bondscoach hebben die leuk, aanvallend voetbal probeert te spelen en interessante ideeen heeft dan dat je maanden naar de perfecte bondscoach loopt te zoeken, erachter komt dat die geen interesse heeft om dan maar Gio of Cocu aan te stellen want verder weten we het ook niet meer.
Luis Enrique als uitzondering op de reg0l.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:35:55 #228
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200125381
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Aan die deplorabele staat doet ook 'n Guardiola natuurlijk niet heel veel. Vier jaar lang 20 mio per jaar overmaken aan Guardiola zorgt er niet voor dat de Eredvisie beter wordt, dat Nederlandse clubs Nederlandse keepers op gaan leiden i.p.v. buitenlandse vliegenvangers te halen, etc.

In elk geval niet op de korte termijn.
Klopt, er moet een uitgebreide cultuuromslag komen en de boel moet van de grond af herbouwd worden. Een coach kan daar een klein steentje aan bijdragen maar daar mag je zeker geen wonderen van verwachten.
We have always been at war with Eastasia.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:37:42 #229
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200125404
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:31 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Luis Enrique als uitzondering op de reg0l.
Ik vermoed ook dat Zidane na dit EK wel eens bondscoach van Frankrijk zou kunnen worden, daar zou ik erg benieuwd naar zijn.
We have always been at war with Eastasia.
pi_200125412
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:35 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Klopt, er moet een uitgebreide cultuuromslag komen en de boel moet van de grond af herbouwd worden. Een coach kan daar een klein steentje aan bijdragen maar daar mag je zeker geen wonderen van verwachten.
Een coach doet daar niks aan. Die wordt aan gesteld om te presteren met Oranje. Meeste coaches doen één a twee toernooien waar ze optimaal moeten presteren. Daar steken ze dan hun tijd in. Niet in spelertjes van 12 jaar die gedurende hun tijd als bondscoach toch geen groot toernooi gaan spelen.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:38:40 #231
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200125416
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Een plastic tasje geld ophalen bij de sjeik noem ik nou niet echt werken. Dat is zijn goed recht verder hoor, maar ik heb die hele roep om Ten Cate uberhaupt nooit zo begrepen. Hij zal wel een goede zaakwaarnemer hebben.
past in de BLM cultuur die we nu eenmaal hebben maar Klinsmann is tactisch nog minder dan Drank dus dat lijkt me ook geen optie
pi_200125427
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:37 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Ik vermoed ook dat Zidane na dit EK wel eens bondscoach van Frankrijk zou kunnen worden, daar zou ik erg benieuwd naar zijn.
Ik denk dat niemand met wat anders rekening houdt.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:40:28 #233
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200125441
Je hebt ook weinig tijd om iets op te bouwen, je speelt in september al een uiterst belangrijke wedstrijd tegen het beste Noorwegen van de laatste 40-45 jaar. Verlies je die kan je dat WK in Qatar ook al wel voor een deel doorkrassen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200125453
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

past in de BLM cultuur die we nu eenmaal hebben maar Klinsmann is tactisch nog minder dan Drank dus dat lijkt me ook geen optie
Oh ja, dat ook nog. Als ze er dan nog een homofiele assistent bij zoeken, dan deugt men in elk geval.
pi_200125459
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:40 schreef Caland het volgende:
Je hebt ook weinig tijd om iets op te bouwen, je speelt in september al een uiterst belangrijke wedstrijd tegen het beste Noorwegen van de laatste 40-45 jaar. Verlies je die kan je dat WK in Qatar ook al wel voor een deel doorkrassen.
Het beste Noorwegen? Drillo vergeten?
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:42:37 #236
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200125473
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:40 schreef Caland het volgende:
Je hebt ook weinig tijd om iets op te bouwen, je speelt in september al een uiterst belangrijke wedstrijd tegen het beste Noorwegen van de laatste 40-45 jaar. Verlies je die kan je dat WK in Qatar ook al wel voor een deel doorkrassen.
Van Gaal als tussenpaus voor dit jaar of Dick kan ook natuurlijk
pi_200125533
'Lodeweges moest blijven en daar zochten ze een bondscoach bij' Lodeweges :')

https://www.vi.nl/video/l(...)e-een-bondscoach-bij
pi_200125548
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:47 schreef Poepz0r het volgende:
'Lodeweges moest blijven en daar zochten ze een bondscoach bij' Lodeweges :')

https://www.vi.nl/video/l(...)e-een-bondscoach-bij
Wut :D
pi_200125559
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:48 schreef SpaceOdyssey het volgende:

[..]

Wut :D
Nogmaals de bevestiging dat de KNVB enkel vrienden aanstelt genot.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:48:51 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200125561
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:47 schreef Poepz0r het volgende:
'Lodeweges moest blijven en daar zochten ze een bondscoach bij' Lodeweges :')

https://www.vi.nl/video/l(...)e-een-bondscoach-bij
Niet zo vreemd, er gingen toen zelfs stemmen op om Dwightje Lodeweges dan maar bondscoach te maken omdat hij zo lekker lag binnen de groep.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200125565
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Niet zo vreemd, er gingen toen zelfs stemmen op om Dwightje Lodeweges dan maar bondscoach te maken omdat hij zo lekker lag binnen de groep.
Vriendje van Gudde en co genot.
pi_200125582
Het wordt ook wel weer tijd voor meer balans in het elftal, in allerlei opzichten.

Kwaliteit: van verdediging naar aanval gaat de kwaliteit in een mooi lijntje omlaag. Het grappige is dat het in 2010 precies andersom was, met Mathijsen, Heitinga en Van der Wiel achterin.

Intelligentie: sommigen kunnen nog net een nietszeggend zinnetje van de mediacursus onthouden...

En het aantal echte Hollanders mag wat mij betreft wel weer omhoog. Nu heb je Steek, De Ligt, Frenkie en De Roon en de rest heeft aan factor 10 genoeg voor een dagje strand. Niks racistisch bedoeld of zo, maar de verhoudingen liggen wat scheef zeg maar en ik vind het belangrijk dat NEDERLAND voldoende wordt vertegenwoordigd door echte Nederlanders. Ik merk aan mezelf dat ik me steeds minder kan identificeren met Oranje, en dat komt deels daardoor.
Andersom is die hele discussie namelijk ook gaande, dat bij bedrijven het aantal autochtonen/allochtonen in verhouding met de maatschappij moet zijn, dan mag ik dit ook vinden.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:49:59 #243
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_200125583
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:47 schreef Poepz0r het volgende:
'Lodeweges moest blijven en daar zochten ze een bondscoach bij' Lodeweges :')

https://www.vi.nl/video/l(...)e-een-bondscoach-bij
Dit is een beetje de Paris Hilton methode. Die zocht ook altijd een nieuwe chihuahua bij de kleur van d'r handtas.
We have always been at war with Eastasia.
pi_200125585
Maar nu gaan ze de gehele staf doornemen beweerde Hugo Borst gisteren, dus er is hoop.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_200125586
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:25 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Betaal jij hem?
Misschien heeft ie al genoeg verdiend :7
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:52:55 #246
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200125621
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:49 schreef Saekerhett het volgende:

En het aantal echte Hollanders mag wat mij betreft wel weer omhoog. Nu heb je Steek, De Ligt, Frenkie en De Roon en de rest heeft aan factor 10 genoeg voor een dagje strand. Niks racistisch bedoeld of zo
O jawel hoor, dat bedoel je wel racistisch! :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200125623
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:49 schreef Saekerhett het volgende:
Het wordt ook wel weer tijd voor meer balans in het elftal, in allerlei opzichten.

Kwaliteit: van verdediging naar aanval gaat de kwaliteit in een mooi lijntje omlaag. Het grappige is dat het in 2010 precies andersom was, met Mathijsen, Heitinga en Van der Wiel achterin.
Heeft van Breukelen toch nog zijn zin gekregen.

quote:
En het aantal echte Hollanders mag wat mij betreft wel weer omhoog.
Gewoon de beste 11 opstellen, ongeacht hun huidskleur. Waarom zou je iets anders doen?
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_200125631
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:49 schreef Saekerhett het volgende:
Het wordt ook wel weer tijd voor meer balans in het elftal, in allerlei opzichten.

Kwaliteit: van verdediging naar aanval gaat de kwaliteit in een mooi lijntje omlaag. Het grappige is dat het in 2010 precies andersom was, met Mathijsen, Heitinga en Van der Wiel achterin.

Intelligentie: sommigen kunnen nog net een nietszeggend zinnetje van de mediacursus onthouden...

En het aantal echte Hollanders mag wat mij betreft wel weer omhoog. Nu heb je Steek, De Ligt, Frenkie en De Roon en de rest heeft aan factor 10 genoeg voor een dagje strand. Niks racistisch bedoeld of zo, maar de verhoudingen liggen wat scheef zeg maar en ik vind het belangrijk dat NEDERLAND voldoende wordt vertegenwoordigd door echte Nederlanders. Ik merk aan mezelf dat ik me steeds minder kan identificeren met Oranje, en dat komt deels daardoor.
Andersom is die hele discussie namelijk ook gaande, dat bij bedrijven het aantal autochtonen/allochtonen in verhouding met de maatschappij moet zijn, dan mag ik dit ook vinden.
Is dit een nieuwe gimmick?
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_200125632
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:52 schreef Caland het volgende:

[..]

O jawel hoor, dat bedoel je wel racistisch! :)
Racisme moet weer leuk worden allen.
pi_200125650
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Racisme moet weer leuk worden allen.
Donkere mensen, ik moet ze niet. Want ze hebben maar een factor 10 nodig voor een dagje op het strand.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_200125654
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:49 schreef Saekerhett het volgende:
Het wordt ook wel weer tijd voor meer balans in het elftal, in allerlei opzichten.

Kwaliteit: van verdediging naar aanval gaat de kwaliteit in een mooi lijntje omlaag. Het grappige is dat het in 2010 precies andersom was, met Mathijsen, Heitinga en Van der Wiel achterin.

Intelligentie: sommigen kunnen nog net een nietszeggend zinnetje van de mediacursus onthouden...

En het aantal echte Hollanders mag wat mij betreft wel weer omhoog. Nu heb je Steek, De Ligt, Frenkie en De Roon en de rest heeft aan factor 10 genoeg voor een dagje strand. Niks racistisch bedoeld of zo, maar de verhoudingen liggen wat scheef zeg maar en ik vind het belangrijk dat NEDERLAND voldoende wordt vertegenwoordigd door echte Nederlanders. Ik merk aan mezelf dat ik me steeds minder kan identificeren met Oranje, en dat komt deels daardoor.
Andersom is die hele discussie namelijk ook gaande, dat bij bedrijven het aantal autochtonen/allochtonen in verhouding met de maatschappij moet zijn, dan mag ik dit ook vinden.
Da's allemaal inherent aan het Europese immigratiebeleid van de afgelopen halve eeuw of zo. Ik vind er ook wel wat van, maar ik vind niet dat je individuele mensen wel of niet op moet stellen omwille van hun huidskleur.
pi_200125659
Veel boeit het ook allemaal niet. Een WK in Qatar kan me gestolen worden. Gaan jullie daar wel naar kijken?
pi_200125662
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:49 schreef Saekerhett het volgende:
Het wordt ook wel weer tijd voor meer balans in het elftal, in allerlei opzichten.

Kwaliteit: van verdediging naar aanval gaat de kwaliteit in een mooi lijntje omlaag. Het grappige is dat het in 2010 precies andersom was, met Mathijsen, Heitinga en Van der Wiel achterin.

Intelligentie: sommigen kunnen nog net een nietszeggend zinnetje van de mediacursus onthouden...

En het aantal echte Hollanders mag wat mij betreft wel weer omhoog. Nu heb je Steek, De Ligt, Frenkie en De Roon en de rest heeft aan factor 10 genoeg voor een dagje strand. Niks racistisch bedoeld of zo, maar de verhoudingen liggen wat scheef zeg maar en ik vind het belangrijk dat NEDERLAND voldoende wordt vertegenwoordigd door echte Nederlanders. Ik merk aan mezelf dat ik me steeds minder kan identificeren met Oranje, en dat komt deels daardoor.
Andersom is die hele discussie namelijk ook gaande, dat bij bedrijven het aantal autochtonen/allochtonen in verhouding met de maatschappij moet zijn, dan mag ik dit ook vinden.
Ok... dus je wilt minder goede verdedigers gaan selecteren, zodat het 'lijntje' omhoog gaat?

Qua intelligentie: ik vind dat veel voetballers nu betere dingen zeggen dan de voetballers van jaren geleden. Kluivert, Van Basten, De Boer kwam geen zitting woord uit.

En jij wilt meer blanken.

Zou het niet wat zijn om gewoon de beste voetballers te selecteren?
pi_200125672
Ik ben ook gewoon bang dat ze straks met Gio op de proppen komen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200125673
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:56 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Veel boeit het ook allemaal niet. Een WK in Qatar kan me gestolen worden. Gaan jullie daar wel naar kijken?
Tuurlijk wel. zo hypocriet zijn we wel. :Y
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_200125676
Me: Stel een enigszins modern denkende coach aan die voor logica kiest en tactisch vermogen heeft.
Saekerhett: ER MOET WEER BLANKE OVERHEERSING IN DE SELECTIE KOMEN
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:57:26 #257
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200125678
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:53 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Is dit een nieuwe gimmick?
forum.stormfront.nl
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:58:05 #258
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200125689
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:56 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Veel boeit het ook allemaal niet. Een WK in Qatar kan me gestolen worden. Gaan jullie daar wel naar kijken?
Absoluut.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200125702
Het zou helemaal een stunt zijn als Koeman weer op de trein terug durft te springen... die telt misschien ook wel z'n zegeningen na dat afgelopen jaar van Barcelona...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200125704
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar veel topcoaches hebben niet direct zin in bondscoach zijn omdat ze zo weinig wedstrijden spelen om iets erin te slijpen.

Misschien dat Guardiola het over tien jaar wil doen als hij klaar is met clubvoetbal (en eerst Ajax heeft gedaan uiteraard).
Dan verliezen we dus ook van ieder willekeurig land met een goeie bus :(
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_200125709
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:56 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Veel boeit het ook allemaal niet. Een WK in Qatar kan me gestolen worden. Gaan jullie daar wel naar kijken?
Tuurlijk wel joh. Wil toch weten hoe die slaafjes die stadionnetjes hebben gemaakt, niks mis mee lekker man.
pi_200125710
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:49 schreef Saekerhett het volgende:
Het wordt ook wel weer tijd voor meer balans in het elftal, in allerlei opzichten.

Kwaliteit: van verdediging naar aanval gaat de kwaliteit in een mooi lijntje omlaag. Het grappige is dat het in 2010 precies andersom was, met Mathijsen, Heitinga en Van der Wiel achterin.

Intelligentie: sommigen kunnen nog net een nietszeggend zinnetje van de mediacursus onthouden...

En het aantal echte Hollanders mag wat mij betreft wel weer omhoog. Nu heb je Steek, De Ligt, Frenkie en De Roon en de rest heeft aan factor 10 genoeg voor een dagje strand. Niks racistisch bedoeld of zo, maar de verhoudingen liggen wat scheef zeg maar en ik vind het belangrijk dat NEDERLAND voldoende wordt vertegenwoordigd door echte Nederlanders. Ik merk aan mezelf dat ik me steeds minder kan identificeren met Oranje, en dat komt deels daardoor.
Andersom is die hele discussie namelijk ook gaande, dat bij bedrijven het aantal autochtonen/allochtonen in verhouding met de maatschappij moet zijn, dan mag ik dit ook vinden.
Ik ben tegen racisme.
pi_200125716
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:40 schreef Caland het volgende:
Je hebt ook weinig tijd om iets op te bouwen, je speelt in september al een uiterst belangrijke wedstrijd tegen het beste Noorwegen van de laatste 40-45 jaar. Verlies je die kan je dat WK in Qatar ook al wel voor een deel doorkrassen.
Kom op zeg, Noorwegen en Turkije waar gaat het over. Dat lukt zelfs met Drank nog wel.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_200125718
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:56 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. zo hypocriet zijn we wel. :Y
Voetballen in een stadion volgehangen met airco's wat is gebouwd op een massagraf. Lekker man.
pi_200125727
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:00 schreef SpaceOdyssey het volgende:

[..]

Voetballen in een stadion volgehangen met airco's wat is gebouwd op een massagraf. Lekker man.
Niks mis mee toch. Overal ter wereld gaan mensen dood, laat gaan joh.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:01:31 #266
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_200125728
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:49 schreef Saekerhett het volgende:
En het aantal echte Hollanders mag wat mij betreft wel weer omhoog. Nu heb je Steek, De Ligt, Frenkie en De Roon en de rest heeft aan factor 10 genoeg voor een dagje strand. Niks racistisch bedoeld of zo, maar de verhoudingen liggen wat scheef zeg maar en ik vind het belangrijk dat NEDERLAND voldoende wordt vertegenwoordigd door echte Nederlanders.
Ik ben niet racistisch maar ik wil wel meer witte mensen
Makkelijk tweede.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:01:35 #267
240618 Micson
The lonely stoner
pi_200125729
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:49 schreef Saekerhett het volgende:
Het wordt ook wel weer tijd voor meer balans in het elftal, in allerlei opzichten.

Kwaliteit: van verdediging naar aanval gaat de kwaliteit in een mooi lijntje omlaag. Het grappige is dat het in 2010 precies andersom was, met Mathijsen, Heitinga en Van der Wiel achterin.

Intelligentie: sommigen kunnen nog net een nietszeggend zinnetje van de mediacursus onthouden...

En het aantal echte Hollanders mag wat mij betreft wel weer omhoog. Nu heb je Steek, De Ligt, Frenkie en De Roon en de rest heeft aan factor 10 genoeg voor een dagje strand. Niks racistisch bedoeld of zo, maar de verhoudingen liggen wat scheef zeg maar en ik vind het belangrijk dat NEDERLAND voldoende wordt vertegenwoordigd door echte Nederlanders. Ik merk aan mezelf dat ik me steeds minder kan identificeren met Oranje, en dat komt deels daardoor.
Andersom is die hele discussie namelijk ook gaande, dat bij bedrijven het aantal autochtonen/allochtonen in verhouding met de maatschappij moet zijn, dan mag ik dit ook vinden.
Je bent het er ook niet mee eens als er in elke reclame zoveel blanken en zoveel negers te zien moeten zijn toch? Hoezo in het Nederlands elftal dan wel? :')

Geen gekkigheid. Gewoon de beste mensen in reclames opstellen (dat zijn duidelijk blanke mannen, zie bv. Thomas Acda en Frank Lammers) en ook de beste mensen in ons Nederlands Elftal (dat zijn zwarte jongens gepokt en gemazeld op de pleintjes in achterbuurten).

Dit brengt me overigens wel op een idee voor een betere lichting. We moeten de achterbuurten in Nederland meer criminaliseren. We moeten banlieus in Amsterdam, no-go areas in elke stad in Nederland. Het is immers op de straten waar de beste voetballers opgroeien.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:03:02 #268
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_200125741
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:00 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Kom op zeg, Noorwegen en Turkije waar gaat het over. Dat lukt zelfs met Drank nog wel.
Noorwegen staat 42ste op de ranking, aangezien we er net tegen de nummer 40 zijn uitgevlogen ga ik nergens meer vanuit _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_200125742
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik ben niet racistisch maar ik wil wel meer witte mensen
Die valt in dezelfde categorie als "Ik heb niets tegen homo's maar ik hoef geen zoenende mannen te zien" :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:04:13 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200125754
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:00 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Kom op zeg, Noorwegen en Turkije waar gaat het over. Dat lukt zelfs met Drank nog wel.
Dat hebben we gezien tegen Turkije.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200125756
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:03 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Noorwegen staat 42ste op de ranking, aangezien we er net tegen de nummer 40 zijn uitgevlogen ga ik nergens meer vanuit _O-
En Noorwegen heeft met Haaland en Odegaard veel meer individuele klasse dan de Tsjechen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200125766
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]

En Noorwegen heeft met Haaland en Odegaard veel meer individuele klasse dan de Tsjechen :D
Presteren de laatste jaren toch heel matig, die geweldige Noren?
pi_200125767
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]

En Noorwegen heeft met Haaland en Odegaard veel meer individuele klasse dan de Tsjechen :D
Bonkige homofiel Haaland genot.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:05:56 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200125774
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Presteren de laatste jaren toch heel matig, die geweldige Noren?
De Turken en Tsjechen ook.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:06:09 #275
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200125777
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:00 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Kom op zeg, Noorwegen en Turkije waar gaat het over. Dat lukt zelfs met Drank nog wel.
In principe wel maar een falende coach moet je niet belonen met we kijken het nog even aan, stel dat het toch fout afloopt dan mis je weer een toernooi.
pi_200125780
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:05 schreef Caland het volgende:

[..]

De Turken en Tsjechen ook.
Die ook. Daar moet je met deze selectie normaal gesproken ook van winnen.
pi_200125782
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Niks mis mee toch. Overal ter wereld gaan mensen dood, laat gaan joh.
pi_200125785
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die ook. Daar moet je met deze selectie normaal gesproken ook van winnen.
Niets is voor dit Nederlands Elftal normaal. Koeman is de enige acceptabele bondscoach geweest sinds L. van Gaal.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_200125788
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Niks mis mee toch. Overal ter wereld gaan mensen dood, laat gaan joh.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:07:45 #280
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200125791
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:49 schreef Saekerhett het volgende:
Het wordt ook wel weer tijd voor meer balans in het elftal, in allerlei opzichten.

Kwaliteit: van verdediging naar aanval gaat de kwaliteit in een mooi lijntje omlaag. Het grappige is dat het in 2010 precies andersom was, met Mathijsen, Heitinga en Van der Wiel achterin.

Intelligentie: sommigen kunnen nog net een nietszeggend zinnetje van de mediacursus onthouden...

En het aantal echte Hollanders mag wat mij betreft wel weer omhoog. Nu heb je Steek, De Ligt, Frenkie en De Roon en de rest heeft aan factor 10 genoeg voor een dagje strand. Niks racistisch bedoeld of zo, maar de verhoudingen liggen wat scheef zeg maar en ik vind het belangrijk dat NEDERLAND voldoende wordt vertegenwoordigd door echte Nederlanders. Ik merk aan mezelf dat ik me steeds minder kan identificeren met Oranje, en dat komt deels daardoor.
Andersom is die hele discussie namelijk ook gaande, dat bij bedrijven het aantal autochtonen/allochtonen in verhouding met de maatschappij moet zijn, dan mag ik dit ook vinden.
Waarom blijven dit soort stormfront berichten staan? @Lenny_Leonard
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:07:47 #281
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200125792
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die ook. Daar moet je met deze selectie normaal gesproken ook van winnen.
Daarom ga ik niet echt mee in het 'dat lukt zelfs met Drank nog wel' verhaal. Maar ik zie nu dat jij dat niet was :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200125796
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Daarom ga ik niet echt mee in het 'dat lukt zelfs met Drank nog wel' verhaal. Maar ik zie nu dat jij dat niet was :+
Het is gebleken dat het met Drank niet lukt tegen matige tegenstanders. :)

Vervangen dus. Zou wel het salaris van 1,2 mio bruto wat verhogen voor deze functie.
pi_200125818
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:07 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Waarom blijven dit soort stormfront berichten staan? @:lenny_leonard
Stormfront berichten? Stel je even aan zeg... :r
pi_200125825
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Presteren de laatste jaren toch heel matig, die geweldige Noren?
Ja dat wel, hebben ook dik van Turkije verloren. In dat licht is trouwens een nederlaag in Oslo nog niet fataal, maar je maakt het jezelf wel weer ontzettend moeilijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:11:10 #285
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200125830
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:10 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Stormfront berichten? Stel je even aan zeg... :r
Doe niet zo ontzettend infantiel joh, schedelmeter.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:11:52 #286
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_200125834
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:49 schreef Saekerhett het volgende:
ik vind het belangrijk dat NEDERLAND voldoende wordt vertegenwoordigd door echte Nederlanders. Ik merk aan mezelf dat ik me steeds minder kan identificeren met Oranje, en dat komt deels daardoor.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:10 schreef Saekerhett het volgende:

[..]
Stel je even aan zeg... :r
pi_200125836
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja dat wel, hebben ook dik van Turkije verloren. In dat licht is trouwens een nederlaag in Oslo nog niet fataal, maar je maakt het jezelf wel weer ontzettend moeilijk
Turkije gaat ook nog wel punten laten liggen en Nederland moet nog 'n keer tegen Turkije.

Maar goed, in deze ontzettend matige poule moet je je natuurlijk zonder problemen kwalificeren.
pi_200125837
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik ben niet racistisch maar ik wil wel meer witte mensen
Dan is volgens jou andersom ook racisme: Ik ben niet racistisch maar ik wil wel meer allochtonen in het bedrijfsleven. Zeg maar wat nu ongeveer maatschappelijk wordt geaccepteerd.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:12:21 #289
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_200125840
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:10 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Stormfront berichten? Stel je even aan zeg... :r
Je vraagt letterlijk om meer blanke overheersing in het Nederlands elftal, dat dit niet de bedoeling is lijkt mij duidelijk.
Makkelijk tweede.
pi_200125845
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat hebben we gezien tegen Turkije.
Toen zat ze alles mee, dat komt wel goed thuis. Turken hebben nu helemaal geen zelfvertrouwen meer.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_200125846
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:11 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dan is volgens jou andersom ook racisme: Ik ben niet racistisch maar ik wil wel meer allochtonen in het bedrijfsleven. Zeg maar wat nu ongeveer maatschappelijk wordt geaccepteerd.
Dus je wilt wel wat meer negers in de Raad van Bestuur bij de Rabo of zo? Maar niet in Oranje?
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:12:49 #292
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_200125848
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:11 schreef VoMy het volgende:

[..]

[..]

Nu lijkt het net alsof ik dat heb gezegd.
pi_200125851
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

In principe wel maar een falende coach moet je niet belonen met we kijken het nog even aan, stel dat het toch fout afloopt dan mis je weer een toernooi.
Yup als je alles op een rij zet is ie echt onhoudbaar:

- communicatie richting afvallers
- feiten niet op een rijtje (Donny en speelminuten)
- Kwestie Cillessen
- Quincy Menig :')
- Gebrek aan tactisch inzicht en aanpassingsvermogen

etc. etc.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_200125855
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:11 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dan is volgens jou andersom ook racisme: Ik ben niet racistisch maar ik wil wel meer allochtonen in het bedrijfsleven. Zeg maar wat nu ongeveer maatschappelijk wordt geaccepteerd.
Dit begint nu echt erg pijnlijk te worden voor deze user.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_200125859
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

In principe wel maar een falende coach moet je niet belonen met we kijken het nog even aan, stel dat het toch fout afloopt dan mis je weer een toernooi.
Nee klopt, maar er moet wel een goeie vervanger zijn natuurlijk. Anders schieten we weinig op.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:13:56 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200125860
twitter


29 juni is niet Frank’s dag
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200125864
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]

- Quincy Menig :')

- Quincy Promes :')
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_200125869
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:11 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dan is volgens jou andersom ook racisme: Ik ben niet racistisch maar ik wil wel meer allochtonen in het bedrijfsleven. Zeg maar wat nu ongeveer maatschappelijk wordt geaccepteerd.
Omdat allochtonen zeker voor minder werken hè

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2021 14:14:46 ]
pi_200125871
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Yup als je alles op een rij zet is ie echt onhoudbaar:

- communicatie richting afvallers
- feiten niet op een rijtje (Donny en speelminuten)
- Kwestie Cillessen
- Quincy Menig :')
- Gebrek aan tactisch inzicht en aanpassingsvermogen

etc. etc.
Komt inderdaad een beetje over alsof 'ie dit 'n beetje erbij heeft gedaan.
pi_200125880
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Je vraagt letterlijk om meer blanke overheersing in het Nederlands elftal, dat dit niet de bedoeling is lijkt mij duidelijk.
Overheersing maak jij ervan.

Maar goed, laten we het maar weer over #exitdeboer hebben. En wat mij betreft halen ze een buitenlandse coach die de zaakjes wel op orde weet en niet zo'n tactisch onbenul is als Frank.

Zoiets wat de Belgen gedaan hebben.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:15:00 #301
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_200125883
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:12 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Nu lijkt het net alsof ik dat heb gezegd.
Hersteld!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')