Wat doet Tsjechië in dat rijtje met uitstekende subtoplanden?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je overschat Oranje schromelijk, aanvallend is het niet beter dan landen als Tsjechië, Zwitserland en Denemarken.
En veel minder dan bv België, Portugal, Engeland, Duitsland, Frankrijk etc.
Ze gaan winnen van de Denenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat doet Tsjechië in dat rijtje met uitstekende subtoplanden?
Dickquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:40 schreef TLC het volgende:
lijkt me wel wat, de trainer van de Belgen afpakken
Die punten zijn behaald onder Koemanquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Vandaar dat we 13de staan en Tjechie 40ste
En we spelen met 11, wij hebben topverdedigers en topmiddenvelders.
Een nederlaag tegen Tsjechië een blamage vinden maakt je geen 'positivo'. Gek.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:57 schreef scrupuleus het volgende:
We hebben maar 1 goede aanv middenvelder en niet eens een goede spits, flikker eens op positivos
Tjechië niet 1 goede spelerquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:57 schreef scrupuleus het volgende:
We hebben maar 1 goede aanv middenvelder en niet eens een goede spits, flikker eens op positivos
Ze zijn een veel beter elftalquote:Op dinsdag 29 juni 2021 20:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Een nederlaag tegen Tsjechië een blamage vinden maakt je geen 'positivo'. Gek.
We hebben geen bondscoach meerquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja dus.
Wie is daar verantwoordelijk voor ?
Conte is toch totaal geen toernooi trainer? Met z'n clubs lag ie er dacht ik altijd heel snel uit in Europa. In de competitie is hij wel erg sterk.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:40 schreef TLC het volgende:
Arno Vermeulen noemde op Radio 1 al Conte, en op VI wordt Martinez genoemd
lijkt me wel wat, de trainer van de Belgen afpakken
Anyways, Frank de Boer is weg, 15 duels te laat maar niks meer aan te doen
Hij liet het slechtste Italiaanse team ooit wel boven hun kunnen presterenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Conte is toch totaal geen toernooi trainer? Met z'n clubs lag ie er dacht ik altijd heel snel uit in Europa. In de competitie is hij wel erg sterk.
Oh ja, dat was ik even helemaal vergetenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij liet het slechtste Italiaanse team ooit wel boven hun kunnen presteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |