Ik vind het eigenlijk ook wel een normale vraag. Als er op de Nederlandse voetbalvelden voor elke 10 blanke jongetjes één donker joch speelt, waarom is het Nederlands elftal dan voor een veel groter deel donker?quote:Op zondag 27 juni 2021 23:17 schreef Fugue het volgende:
En natuurlijk vindt Vogeltjesdans het weer een heel normale vraag.
Ze zijn gewend om hard te rennen.quote:
Dus in andere woorden; zo onlogisch is het allemaal niet.quote:Op maandag 28 juni 2021 00:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan zullen die trapveldjes vast wel in de buurt van grote steden liggen waar goed in voetbal geīnvesteerd wordt. Ik zie niet echt een speler van Cambuur voor het Nederlands elftal uitkomen. En aangezien het percentage donkergekleurde tuups in grote (voetbal)steden ongeveer 50% is, ligt het dus voor de hand dat daar ook 50% donkergekleurde voetballers tussen zitten.
Dat is volgens mij een pleonasme.quote:
Echt om te kotsen ja zulke minderwaardige personenquote:Op maandag 28 juni 2021 00:47 schreef Näsenbar het volgende:
@:Mensen_die_denken_dat_er_geen_racisme_in_Nederland_is, welkom op dit forum.
Toen Memphis en Dumfries de ballen erin schoten in de poulefase hoorden we niemand. Maar nu er verloren wordt ineens afvragen waarom er zoveel zwarte spelers zijn.
Ah maar als het om de Islam gaat dan staan de homorechten ineens wel bij je bovenaan het lijstje hé? Hypocrietquote:Op maandag 28 juni 2021 09:24 schreef HSG het volgende:
Mij boeit het niet zolang er maar gespeeld wordt. Waar ik mij wel aan erger is dat hypocriete gekniel en regenboogvlaggetjes.
quote:Op maandag 28 juni 2021 00:47 schreef Näsenbar het volgende:
@:Mensen_die_denken_dat_er_geen_racisme_in_Nederland_is, welkom op dit forum.
Toen Memphis en Dumfries de ballen erin schoten in de poulefase hoorden we niemand. Maar nu er verloren wordt ineens afvragen waarom er zoveel zwarte spelers zijn.
Ik vraag mij meer af waarom spelers (en niet-spelers) nu opkomen voor homoseksualiteit, dat het belangrijk is dat iedereen zichzelf kan zijn, met regenboogvlaggetjes gaan zwaaien, blablabla en volgend jaar in Qatar gaan voetballen waar homo's een gevangenisstraf of zelfs de doodstraf kunnen krijgen.quote:Op maandag 28 juni 2021 09:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt om te kotsen ja zulke minderwaardige personen
Accepteerde jij maar eens de homorechten. In plaats daarvan zit jij allertijden je gal op blanke mensen te spuwen.quote:Op maandag 28 juni 2021 09:52 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ah maar als het om de Islam gaat dan staan de homorechten ineens wel bij je bovenaan het lijstje hé? Hypocriet
Ja, en als je teruggaat naar wie de oorspronkelijke aanstichter is geweest in het hele laten we het WK maar eens in Qatar gaan houden, zijn het de op geld beluste bobo's die dat in gang hebben gezet. Ik begrijp wel dat het voor jou makkelijker is om spelers aan te wijzen als schuldige, maar je hoeft van een topsporter, uit welke sportklasse dan ook, normaliter niet te verwachten dat ze hun carriere opzij zetten voor een moreel besluit. Daar mag je wat van vinden, maar hypocriet is dat niet, ze weten alleen dat ze er toch niks aan gaan veranderen en dat elk besluit om te boycotten funest is voor hun sportieve loopbaan.quote:Op maandag 28 juni 2021 09:53 schreef HSG het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag mij meer af waarom spelers (en niet-spelers) nu opkomen voor homoseksualiteit, dat het belangrijk is dat iedereen zichzelf kan zijn, met regenboogvlaggetjes gaan zwaaien, blablabla en volgend jaar in Qatar gaan voetballen waar homo's een gevangenisstraf of zelfs de doodstraf kunnen krijgen.
[..]
Accepteerde jij maar eens de homorechten. In plaats daarvan zit jij allertijden je gal op blanke mensen te spuwen.
Ik wijs niet alleen de spelers aan..ik wijs gewoon iedereen aan die met een dubbel moraal rondloopt. In Hongarije zwaaien ze met regenboogvlaggen en knielen tegen racisme maar ik vraag mij af of ze dat in Qatar ook gaan doen, waar homo's opgesloten of opgehangen worden en Aziatische arbeiders onder erbarmelijke omstandigheden moeten werken omdat hun werkgever ze zien als minderwaardig achterlijk volk. Ik denk het niet, ze kijken dan gewoon de andere kant op en is deze hele circus een grote hypocriete neppe geldbeluste zooi.quote:Op maandag 28 juni 2021 10:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en als je teruggaat naar wie de oorspronkelijke aanstichter is geweest in het hele laten we het WK maar eens in Qatar gaan houden, zijn het de op geld beluste bobo's die dat in gang hebben gezet. Ik begrijp wel dat het voor jou makkelijker is om spelers aan te wijzen als schuldige, maar je hoeft van een topsporter, uit welke sportklasse dan ook, normaliter niet te verwachten dat ze hun carriere opzij zetten voor een moreel besluit. Daar mag je wat van vinden, maar hypocriet is dat niet, ze weten alleen dat ze er toch niks aan gaan veranderen en dat elk besluit om te boycotten funest is voor hun sportieve loopbaan.
Maar dit is een stuk makkelijker inderdaad, en helemaal als ze slecht spelen kan je je geluk niet op want dan zijn het nog overgewaarde woke miljonairs ook, deugers, en kan je topics gaan maken waarom er eigenlijk zoveel `zwartjes' in het Nederlands Elftal spelen
Qatar is de fuck up van alle fuck ups maar hey de fifia is weer miljoenen rijkerquote:Op maandag 28 juni 2021 10:47 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik wijs niet alleen de spelers aan..ik wijs gewoon iedereen aan die met een dubbel moraal rondloopt. In Hongarije zwaaien ze met regenboogvlaggen en knielen tegen racisme maar ik vraag mij af of ze dat in Qatar ook gaan doen, waar homo's opgesloten of opgehangen worden en Aziatische arbeiders onder erbarmelijke omstandigheden moeten werken omdat hun werkgever ze zien als minderwaardig achterlijk volk. Ik denk het niet, ze kijken dan gewoon de andere kant op en is deze hele circus een grote hypocriete neppe geldbeluste zooi.
Net als Sigrid Kaag...over Hongarije harde woorden maar als het om Qatar gaat gaf ze de opmerking "ja maar iedereen heeft er zo op verheugd". Dan ben je niet standvastig met je normen en waarden en principes maar gewoon een zwetser, nep en hypocriet.
Om deze reden boycot ik het gewoon en kijk er dus niet naar. Ik lees vanzelf wel weer in het nieuws dat oranje weer verslagen en onderweg naar huis is. Uiteindelijk gaat het allemaal om geld en is het knielen en regenboogvlaggetjes maar een bijzaak om ermee te shinen.
En daar gaat het om en dan is de rest is niet belangrijk.quote:Op maandag 28 juni 2021 11:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Qatar is de fuck up van alle fuck ups maar hey de fifia is weer miljoenen rijker
maar dat is altijd wel habibo de grote bazen bepalenquote:Op maandag 28 juni 2021 11:09 schreef HSG het volgende:
[..]
En daar gaat het om en dan is de rest is niet belangrijk.
Als Saudi-Arabië morgen zegt dat wij Syrië moeten bombarderen dan zouden wij dat inderdaad doen want olie enzo.quote:Op maandag 28 juni 2021 11:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
maar dat is altijd wel habibo de grote bazen bepalen
dat is ook zo met overheden denk ik
ik wil niet dat nederland bommen gooit op burgers in een ander land
maar als rutte zegt dat gaan we doen dan gebeurd dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |