Dumfries okee, maar Wijnaldum?quote:Op zondag 27 juni 2021 22:56 schreef Avienda01 het volgende:
Als je het je serieus afvraagt, waarom staat het dan in Klaagbaak?
Antwoord op je vraag ook al is het naar de bekende weg: hoogstwaarschijnlijk waren dit de beste spelers uit de selectie
Dat de Boer geen plan had bleek ook wel uit de uitslag van vanavond.quote:
doe eens ff normaal manquote:Op zondag 27 juni 2021 22:44 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Het Belgische elftal, dat 10x meer voetbal toont dan Oranje bestaat gewoon overwegend uit blanke spelers.
Waarom zijn meer dan de helft van oranje blackies ipv blank?
Dit is een serieuze vraag, niks met racisme. Ik vraag het me serieus af.
Boeren hebben al 2 eeuwen geen slaven meer hoor, lees je eens in zeg.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik hoop toch van wel, anders weet de boer helemaal niet waar hij mee bezig is.
Ik heb geen juichcape. Er viel niks te juichen met die nonsense poule.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:11 schreef Sweet_Jane het volgende:
Ja ik ben echt niet racistisch, maar insert racistische tt/op
Ps tip voor je volgende topic: die juichcapeleeuw is ook zwart8)7
Waarom? Lijkt me een valide vraag als de het merendeel van de reguliere bevolking gewoon blank is. Die vraag kan je gewoon stellen zonder dat er meteen racisme aan gekoppeld hoeft te worden.quote:
Heb je de reactie van Okselzweet gelezen? Vond ik een goeie vergelijking.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom? Lijkt me een valide vraag als de het merendeel van de reguliere bevolking gewoon blank is. Die vraag kan je gewoon stellen zonder dat er meteen racisme aan gekoppeld hoeft te worden.
Je kunt op de vraag waarom er in het Keniaanse elftal vooral donkergekleurde mensen spelen immers ook gewoon antwoorden dat het merendeel van de reguliere Keniaanse bevolking gewoon zwart is.
Een westers land is niet te vergelijken met een 2e of 3e wereld land.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom? Lijkt me een valide vraag als de het merendeel van de reguliere bevolking gewoon blank is. Die vraag kan je gewoon stellen zonder dat er meteen racisme aan gekoppeld hoeft te worden.
Je kunt op de vraag waarom er in het Keniaanse elftal vooral donkergekleurde mensen spelen immers ook gewoon antwoorden dat het merendeel van de reguliere Keniaanse bevolking gewoon zwart is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |